Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Developing Sustainable Education Disposition Scale and Teacher Views regarding the Education Disposition

JOURNAL OF EDUCATION AND FUTURE-EGITIM VE GELECEK DERGISI, ss.65-81, 2020 (ESCI İndekslerine Giren Dergi) identifier

The competencies of principals in ensuring sustainable education: Teachers’ views.

International Journal of Evaluation and Research in Education, cilt.8, ss.201-212, 2019 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri) identifier

School Security: Reflected to the Press in Turkey

TARIH KULTUR VE SANAT ARASTIRMALARI DERGISI-JOURNAL OF HISTORY CULTURE AND ART RESEARCH, cilt.8, ss.392-408, 2019 (ESCI İndekslerine Giren Dergi) Creative Commons License identifier

An Investigation of Teachers’xx Classroom Management Skills in terms of Gender Variability: A Meta-Analysis Study

International Online Journal of Educational Sciences, cilt.11, ss.71-90, 2019 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)

Gelişimsel Denetim Ölçeği: Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması

Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, ss.131-143, 2018 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)

Okul Liderliği Ölçeği (OLÖ) Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, cilt.7, ss.21-42, 2018 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)

Okullarda Entelektüel Sermaye: Öğretmen Görüşleri

Mediterranean Journal of Educational Research, cilt.12, ss.139-154, 2018 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)

ÖĞRETMEN ADAYLARININ MÜLAKAT UYGULAMASINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ: BİR DURUM ÇALIŞMASI

The Journal of Academic Social Sciences, ss.305-316, 2018 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)

Geographic Consciousness in Sustainable Education Students’ Views

Journal of Education and Practice, cilt.8, ss.49-55, 2017 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Öğretmenler Odasını Anlamak: Bir Kültür Analizi

14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongres, 2 - 04 Mayıs 2019

Öğrencilerin Gözüyle Okul Müdürü

VIth International EurasianEducational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019

Sürdürülebilir Eğitimde Coğrafya Bilinci: Öğrenci Görüşleri

6. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.603-604

Kitap & Kitap Bölümleri

Peaceful solutionsof conflictsin schools

Empowering Multiculturalism and Peacebuilding in Schools, Soner Polat, Gizem Günçavdı, Editör, IGI Global, Hershey, Pensilvanya, ss.198-224, 2020