Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

MÜZİĞİN MATEMATİĞİ VE MATEMATİK EĞİTİMİNDE MÜZİK

ABANT 3rd INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON CURRENT ACADEMIC STUDIES, BOLU ABANT, Türkiye, 17 Mayıs 2024

EXAMINATION OF POSTGRADUATE THESES USING SOLO TAXONOMY IN MATHEMATICS EDUCATION

BURSA 2nd INTERNATIONAL CONFERENCE ON HUMANITY AND SOCIAL SCIENCES, Bursa, Türkiye, 10 Mayıs 2024

APOS TEORİSİYLE İLGİLİ LİSANSÜSTÜ ÇALIŞMALARIN İNCELENMESİ

III.BİLSEL ULUSLARARASI EFES BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR VE İNOVASYON KONGRESİ, İzmir, Türkiye, 22 Mart 2024

EXAMINING TEACHERS' OPINIONS ABOUT PARADOXES IN MATHEMATICS EDUCATION

7th HAGIA SOPHIA INTERNATIONAL CONFERENCE ON MULTIDISCIPLINARY SCIENTIFIC STUDIES, İstanbul, Türkiye, 03 Şubat 2024

Matematik Eğitiminde Üst Bilişsel Sorularla Desteklenmiş Ev Ödevleri ile ilgili Öğrencilerin Görüşlerinin İncelenmesi

18. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi - Sosyal ve Eğitim Bilimleri – (UBAK), Türkiye, 10 Aralık 2023

Okul Dışı Öğrenme Ortamı Olarak Tarihi Yerlerin Matematik Öğretiminde Kullanılması: Sivas İli Örneği

6.Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-6) Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2023, ss.749-750

EXAMINATION OF STUDIES ON ANALYSIS OF DOCUMENTS IN MATHEMATıCS EDUCATION

2 ND -International Congress on Modern Sciences Tashkent Chemical-Technological Institute, Taskent, Özbekistan, 16 Aralık 2022, ss.428-439

INVESTIGATION OF TENDENCIES OF GRADUATE STUDIES RELATED TO MATHEMATICS TEXTBOOK

2 nd -International Congress on Modern Sciences Tashkent Chemical-Technological Institute, Taskent, Özbekistan, 16 - 17 Aralık 2022, ss.440-454

EXAMINATION OF CHANGES IN THE APPROACH OF MATHEMATICS TEACHERS TO HOMEWORK APPROACHES BEFORE AND DURING THE PANDEMIC

IV. HAGIA SOPHIA INTERNATIONAL CONFERENCE ON MULTIDISCIPLINARY SCIENTIFIC STUDIES, İstanbul, Türkiye, 11 - 13 Şubat 2022, ss.317-336

Bilinçli Farkındalık ile yapılan Çalışmaların Tematik İçerik Analizi

Uluslararası Ege Bilimsel Araştırmalar Sempozyumu 2021 (UEBAS'21), Türkiye, 03 Aralık 2021

8. Sınıf Öğrencilerinin Geometrik İspat Yazma ve Gerekçelendirme Becerilerinin İncelenmesi

Gazi Üniversitesi Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 24 Kasım 2021

Matematik Öğretmenlerinin Görsel İspat Becerilerinin İncelenmesi

7th International Symposium on Academic Studies in Educational and Social Sciences, Ankara, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2019

Opinions of High School Students About the Writing Technique Applied in the Mathematics

International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2018), Ordu, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, cilt.3, ss.8-17

5. Sinif Öğrenci̇leri̇ni̇n OndalikGösteri̇mler Konusundaki̇Kavrayişlarinin İ̇ncelenmesi̇

ULUSLARARASI NECATİBEY EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLERARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, cilt.1, ss.408-429

Self-Evaluations of High School Students Regarding to Own Metacognitive Behaviours In Problem Solving

International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2018), Ordu, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, cilt.3, ss.19-31

Examination Of Teacher Candidates metaphors Related To Teacher Education Programs

International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology, 16 - 18 Mayıs 2014, cilt.1, ss.292-297

The Opinions Of Teacher Candidates About Their Teacher Training Courses

International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology, 16 - 18 Mayıs 2014, cilt.1, ss.280-285

Genelleme sürecinde öğrencilerin düşünme süreçlerinin incelenmesi

XI: Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014

Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Düşünme Becerilerinin İncelenmesi

XI . Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014

Öğrencilerin Matematiksel Soyutlama Becerilerinin İncelenmesi

XI: Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014

Matematik öğretmeni adaylarının sonsuz kavramı ile ilgili algıları

VI. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, 5 - 08 Haziran 2014

Matematik öğretmeni adaylarinin irrasyonel sayi kavrami ile ilgili algilari

VI. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, 5 - 08 Haziran 2014

Matematik Öğretmeni Adaylarının İrrasyonel Sayı Kavramı İle İlgili Anlayışları

VI. Internetional Congress Of Educational Research, Ankara, Türkiye, 5 - 08 Haziran 2014

Problem Çözme Sürecinde Yazma Tekniğinin Kullanımı ve Aday Matematik Öğretmenlerinin Bu Tekniğe Yönelik Görüşleri

XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi. Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Türkiye, 28 Eylül 2005 - 30 Eylül 2006

Fen Lisesi Matematik Öğretmenlerinin ders tasarımlarının değerlendirilmesi

VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006

Matematik Öğretmen Adaylarının Yetiştirilmesi ve Meslek Hayatlarındaki Yansımaları

. I. Ulusal Matematik Eğitimi Öğrenci Sempozyumu, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2006

Aday Matematik Öğretmenlerinin Teğet Kavramı İle İlgili İmajları

Matematik Sempozyumu, Sergileri ve Şenliği Etkinlikleri, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2006

Aday matematik öğretmenlerinin işbirliğine dayalı öğrenme yöntemi ile ilgili görüşleri.

XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi. Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005

Problem Çözme Sürecinde Yapılandırılmış Yazma Tekniğinin Kullanımı

VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 07 Eylül 2006 - 09 Eylül 2004

Flash ile Matematik Öğretimi.

Matematik Etkinlikleri, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2004

Kitap & Kitap Bölümleri

Matematik Eğitiminde Görselleştirme

Türkiye'de Matematik Eğitimi Sorunlar, Çözüm önerileri ve İyi örnekler, Prof Dr. Ahmet Arıkan, Editör, Ekonomik İşbirliği Teşkilatı Eğitim Enstitüsü, Ankara, ss.99-116, 2023

Geometi Öğretiminde Problem Çözme

Geometri Öğretiminde Bilişsel Süreçler, RECAİ AKKUŞ, ZÜLBİYE TOLUK UÇAR, ASUMAN DUATEPE PAKSU, BURÇAK BOZ YAMAN, SAFURE BULUT, Editör, VİZETEK YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ, Ankara, ss.249-281, 2023

Matematik Eğitiminde Görselleştirme ile İlgili Örnek Uygulamalar

Türkiye'de Matematik Eğitimi Sorunlar, Çözüm önerileri ve İyi örnekler, Prof Dr. Ahmet Arıkan, Editör, Ekonomik İşbirliği Teşkilatı Eğitim Enstitüsü, Ankara, ss.141-158, 2023

SAYILARIN ÖĞRETİMİ

MATEMATİK ve FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİNDE YENİ YAKLAŞIMLAR 2023-II, Doç. Dr. Fatma ERDOĞAN, Editör, EFE AKADEMİ, İstanbul, ss.295-308, 2023

Afetlerde Eğitim ile ilgili Çalışmaların İncelenmesi

AFETLERDE EĞİTİM VE YÖNETİMİ, Dr. Sinan Girgin, Editör, EFE AKADEMİ YAYINLARI, İstanbul, ss.221-236, 2023

DEĞERLER EĞİTİMİ

EĞİTİM KAVRAMSAL TEMELLERİ-9 Karakter ve Değerler Eğitimi, Doç. Dr. Aysel KIZILKAYA NAMLI, Editör, EFE AKADEMİ, İstanbul, ss.21-30, 2023

Matematik Eğitiminde Görselleştirme

Eğitim&Bilim 2022-II, Doç:Dr. Songül KARATABAK, Editör, EFEAKADEMİ YAYINLARI, İstanbul, ss.249-258, 2022

Matematik Eğitiminde Sözsüz İspatlar

EĞİTİM & BİLİM 2022-IV, , Editör, EFEAKADEMİ YAYINLARI, Ankara, ss.200-212, 2022

Eğitim Sistemlerinin Karşılaştırılması

Karşılaştırmalı Eğitim Araştırma Yaklaşımları ve Metodları, Doç.Dr. SERHAT AYDIN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.129-153, 2021

Sayı Kümeleri

TEMEL MATEMATİKSELKAVRAMLAR veUYGULAMALARI Öğrenen ve Öğretenler İçin, Elçi, Aysun Nüket; Bukova Güzel, Esra ;Cantürk Günhan, Berna; Ev Çimen, Emre , Editör, Pegem Akademi, ss.11-18, 2016

Nitel Araştırmada Çeşitlilik, Kuramsal Yönelimler

Nitel Araştırma ve Değerlendirme Yöntemleri, Selçuk Beşir Demir, Mesut Bütün, Editör, pegem yayıncılık, ss.75-142, 2014

Metrikler

Yayın

89

Atıf (Scopus)

4

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

6

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

12

H-İndeks (TrDizin)

2

Proje

5

Tez Danışmanlığı

13

Açık Erişim

9
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları