Yayınlar & Eserler

Makaleler 29
Tümü (29)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (8)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (16)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 56

1. Ondalık Gösterimle ilgili Kavram Yanılgılarına Yönelik Kavram Karikatürü Tasarımı

2. BİLSEL INTERNATIONAL MIDAS SCIENTIFIC RESEARCHES CONGRESS, Eskişehir, Türkiye, 24 Ağustos 2025, (Tam Metin Bildiri)

2. Matematik Eğitiminde Artırılmış Gerçeklik (AG) Tabanlı Uygulamaların İncelenmesi

2. Bilsel Uluslararası Midas Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 23 - 24 Ağustos 2025, (Tam Metin Bildiri)

3. Mathematıcs Teachers’ Vıews On Proof In Hıgh School Currıculum And Students’ Proof Skılls

İSTANBUL International Contemporary Scientific Research Congress-VII, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Temmuz 2025, (Tam Metin Bildiri)

4. A Comparison Of Trigonometry Learning Outcomes In The 2018 And 2024 Mathematıcs Curricula Based On Teachers’ Perspectives

İSTANBUL International Contemporary Scientific Research Congress-VII, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Temmuz 2025, (Tam Metin Bildiri)

5. Examinatıon Of Teachers’ Opinions Towards Non-Verbal Proof

7. Bilsel International Efes Scientific Researches and Innovation Congress, İzmir, Türkiye, 14 Haziran 2025, ss.186-194, (Tam Metin Bildiri)

6. Difficultıes Faced By Students In Learning Trigonometry: A Study On Grade Level and Conceptual Problems

7. Bilsel International Efes Scientific Researches And Innovation Congress., İzmir, Türkiye, 14 - 15 Haziran 2025, ss.186-194, (Tam Metin Bildiri)

7. MÜZİĞİN MATEMATİĞİ VE MATEMATİK EĞİTİMİNDE MÜZİK

ABANT 3rd INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON CURRENT ACADEMIC STUDIES, BOLU ABANT, Türkiye, 17 Mayıs 2024

8. MATEMATİK EĞİTİMİNDE MANİPÜLATİF OLARAK ÇİZGİ FİLM TASARLANMASI, UYGULANMASI VE ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ

ABANT 3rd INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON CURRENT ACADEMIC STUDIES, BOLU ABANT, Türkiye, 17 Mayıs 2024, (Tam Metin Bildiri)

9. “MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN OLASILIKLAİLGİLİ PEDAGOJİK ALAN BİLGİLERİNİN ARAŞTIRILMASI

XI International Eurasian Educational Research Congress, Kocaeli, Türkiye, 21 Mayıs 2024, (Tam Metin Bildiri)

10. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Alanında Yapılan Lisansüstü Tezlerin Öğrenme Güçlüğü Açısından İncelenmesi

II. Uluslararası Katılımlı Öğrenme Güçlüğü Kongresi, İstanbul, Türkiye, 18 - 19 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)

12. EXAMINATION OF POSTGRADUATE THESES USING SOLO TAXONOMY IN MATHEMATICS EDUCATION

BURSA 2nd INTERNATIONAL CONFERENCE ON HUMANITY AND SOCIAL SCIENCES, Bursa, Türkiye, 10 Mayıs 2024, (Tam Metin Bildiri)

13. MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRENME GÜNLÜKLERİ YAZMA ETKİNLİKLERİ İLE İLGİLİ DENEYİMLERİNİN İNCELENMESİ

II. BİLSEL Uluslararası Harput Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Elazığ, Türkiye, 27 Nisan 2024, (Tam Metin Bildiri)

14. DETERMINING THE OPINIONS OF SCIENCE AND PRIMARY MATHEMATICS TEACHER CANDIDATES TOWARDS THE NATURE OF SCIENCE

2. Uluslararası DisiplinlerarasıKadın Akademisyenler Kongresi, Sivas, Türkiye, 27 Nisan 2024, (Tam Metin Bildiri)

16. APOS TEORİSİYLE İLGİLİ LİSANSÜSTÜ ÇALIŞMALARIN İNCELENMESİ

III.BİLSEL ULUSLARARASI EFES BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR VE İNOVASYON KONGRESİ, İzmir, Türkiye, 22 Mart 2024

17. EXAMINING TEACHERS' OPINIONS ABOUT PARADOXES IN MATHEMATICS EDUCATION

7th HAGIA SOPHIA INTERNATIONAL CONFERENCE ON MULTIDISCIPLINARY SCIENTIFIC STUDIES, İstanbul, Türkiye, 03 Şubat 2024, (Tam Metin Bildiri)

18. Matematik Eğitiminde Üst Bilişsel Sorularla Desteklenmiş Ev Ödevleri ile ilgili Öğrencilerin Görüşlerinin İncelenmesi

18. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi - Sosyal ve Eğitim Bilimleri – (UBAK), Türkiye, 10 Aralık 2023, (Tam Metin Bildiri)

20. Okul Dışı Öğrenme Ortamı Olarak Tarihi Yerlerin Matematik Öğretiminde Kullanılması: Sivas İli Örneği

6.Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-6) Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2023, ss.749-750, (Özet Bildiri)

21. Matematik Eğitimi Alanında Özel Yetenekliler Hakkında Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi

3. ULUSLARARASI LİSANSÜSTÜ ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Türkiye, 29 Mayıs 2023, (Tam Metin Bildiri)

22. EXAMINATION OF STUDIES ON ANALYSIS OF DOCUMENTS IN MATHEMATıCS EDUCATION

2 ND -International Congress on Modern Sciences Tashkent Chemical-Technological Institute, Taskent, Özbekistan, 16 Aralık 2022, ss.428-439, (Tam Metin Bildiri)

23. INVESTIGATION OF TENDENCIES OF GRADUATE STUDIES RELATED TO MATHEMATICS TEXTBOOK

2 nd -International Congress on Modern Sciences Tashkent Chemical-Technological Institute, Taskent, Özbekistan, 16 - 17 Aralık 2022, ss.440-454, (Tam Metin Bildiri)

24. EXAMINATION OF CHANGES IN THE APPROACH OF MATHEMATICS TEACHERS TO HOMEWORK APPROACHES BEFORE AND DURING THE PANDEMIC

IV. HAGIA SOPHIA INTERNATIONAL CONFERENCE ON MULTIDISCIPLINARY SCIENTIFIC STUDIES, İstanbul, Türkiye, 11 - 13 Şubat 2022, ss.317-336, (Tam Metin Bildiri)

25. Bilinçli Farkındalık ile yapılan Çalışmaların Tematik İçerik Analizi

Uluslararası Ege Bilimsel Araştırmalar Sempozyumu 2021 (UEBAS'21), Türkiye, 03 Aralık 2021, (Tam Metin Bildiri)

27. 8. Sınıf Öğrencilerinin Geometrik İspat Yazma ve Gerekçelendirme Becerilerinin İncelenmesi

Gazi Üniversitesi Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 24 Kasım 2021, (Tam Metin Bildiri)

28. Matematik Öğretmenlerinin Görsel İspat Becerilerinin İncelenmesi

7th International Symposium on Academic Studies in Educational and Social Sciences, Ankara, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)

29. Opinions of High School Students About the Writing Technique Applied in the Mathematics

International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2018), Ordu, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, cilt.3, ss.8-17, (Tam Metin Bildiri)

30. 5. Sinif Öğrenci̇leri̇ni̇n OndalikGösteri̇mler Konusundaki̇Kavrayişlarinin İ̇ncelenmesi̇

ULUSLARARASI NECATİBEY EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLERARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, cilt.1, ss.408-429, (Tam Metin Bildiri)

31. Self-Evaluations of High School Students Regarding to Own Metacognitive Behaviours In Problem Solving

International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2018), Ordu, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, cilt.3, ss.19-31, (Tam Metin Bildiri)

32. A Nationwide Cognitively Diagnostic Assessment Application in Fractions

EJER Congress 2018, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.1507-1508, (Özet Bildiri)

33. Examination Of Teacher Candidates metaphors Related To Teacher Education Programs

International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology, 16 - 18 Mayıs 2014, cilt.1, ss.292-297, (Tam Metin Bildiri)

34. The Opinions Of Teacher Candidates About Their Teacher Training Courses

International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology, 16 - 18 Mayıs 2014, cilt.1, ss.280-285, (Tam Metin Bildiri)

35. Öğrencilerin Matematiksel Soyutlama Becerilerinin İncelenmesi

XI: Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

36. Genelleme sürecinde öğrencilerin düşünme süreçlerinin incelenmesi

XI: Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

37. Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Düşünme Becerilerinin İncelenmesi

XI . Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

38. Matematik öğretmeni adaylarının sonsuz kavramı ile ilgili algıları

VI. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, 5 - 08 Haziran 2014, (Tam Metin Bildiri)

39. İlköğretim matematik öğretmeni adaylarinin hacim kavrami algilari üzerine betimsel bir analiz

VI. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, 5 - 08 Haziran 2014, (Tam Metin Bildiri)

40. Matematik öğretmeni adaylarinin irrasyonel sayi kavrami ile ilgili algilari

VI. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, 5 - 08 Haziran 2014

41. Matematik Öğretmeni Adaylarının İrrasyonel Sayı Kavramı İle İlgili Anlayışları

VI. Internetional Congress Of Educational Research, Ankara, Türkiye, 5 - 08 Haziran 2014, (Tam Metin Bildiri)

48. Problem Çözme Sürecinde Yazma Tekniğinin Kullanımı ve Aday Matematik Öğretmenlerinin Bu Tekniğe Yönelik Görüşleri

XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi. Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Türkiye, 28 Eylül 2005 - 30 Eylül 2006, (Özet Bildiri)

49. Fen Lisesi Matematik Öğretmenlerinin ders tasarımlarının değerlendirilmesi

VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, (Özet Bildiri)

50. Matematik Öğretmen Adaylarının Yetiştirilmesi ve Meslek Hayatlarındaki Yansımaları

. I. Ulusal Matematik Eğitimi Öğrenci Sempozyumu, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2006, (Özet Bildiri)

51. Aday Matematik Öğretmenlerinin Teğet Kavramı İle İlgili İmajları

Matematik Sempozyumu, Sergileri ve Şenliği Etkinlikleri, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2006, (Özet Bildiri)

54. Aday matematik öğretmenlerinin işbirliğine dayalı öğrenme yöntemi ile ilgili görüşleri.

XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi. Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005

55. Problem Çözme Sürecinde Yapılandırılmış Yazma Tekniğinin Kullanımı

VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 07 Eylül 2006 - 09 Eylül 2004, (Özet Bildiri)

56. Flash ile Matematik Öğretimi.

Matematik Etkinlikleri, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2004, (Özet Bildiri)
Kitaplar 17

1. ETNOMATEMATİK

Matematik ve Fen - Teknoloji Eğitimi Alanında Yenilikçi Tartışmalar II (E-KİTAP), İLGÜN ŞÜKRÜ, ALTINTAŞ ESRA, ERDOĞAN FATMA, Editör, Vizetek yayıncılık, Ankara, ss.1-23, 2025

2. Matematik Eğitiminde Dijital Pedagoji

Eğitimin Kavramsal temelleri-12: Dijitalleşme ve Yeni Pedagojiler, KIZILKAYA AYSEL, Editör, Efe Akademi, İstanbul, ss.111-122, 2025

3. Matematik Eğitiminde Grafik Becerileri

EĞİTİM & BİLİM 2024-IV, DORUK MUHAMMET, Editör, EFE AKADEMİ YAYINLARI, İstanbul, ss.179-190, 2024

4. Matematik Eğitiminde Söylem Analizi

EĞİTİM & BİLİM 2024-III, ALANOĞLU MÜSLİM, Editör, EFE AKADEMİ YAYINLARI, İstanbul, ss.121-130, 2024

5. YAPAY ZEKÂ İLE MATEMATİK EĞİTİMİNİN GELECEĞİ: CHATGPT ÖRNEĞİ

İlköğretim Matematik Eğitimi Alanında Uluslararası Araştırmalar-I, KÖĞCE DAVUT, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, İstanbul, ss.179-191, 2024

6. Olasılık ve İstatistik Öğretimi

Matematik ve Fen Bilimleri Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar 2024-II, ERDOĞAN FATMA, Editör, EFE AKADEMİ YAYINLARI, İstanbul, ss.133-144, 2024

7. Matematik Eğitiminde Görselleştirme

Türkiye'de Matematik Eğitimi Sorunlar, Çözüm önerileri ve İyi örnekler, Prof Dr. Ahmet Arıkan, Editör, Ekonomik İşbirliği Teşkilatı Eğitim Enstitüsü, Ankara, ss.99-116, 2023

8. Matematik Eğitiminde Görselleştirme ile İlgili Örnek Uygulamalar

Türkiye'de Matematik Eğitimi Sorunlar, Çözüm önerileri ve İyi örnekler, Prof Dr. Ahmet Arıkan, Editör, Ekonomik İşbirliği Teşkilatı Eğitim Enstitüsü, Ankara, ss.141-158, 2023

9. Afetlerde Eğitim ile ilgili Çalışmaların İncelenmesi

AFETLERDE EĞİTİM VE YÖNETİMİ, Dr. Sinan Girgin, Editör, EFE AKADEMİ YAYINLARI, İstanbul, ss.221-236, 2023

10. Geometi Öğretiminde Problem Çözme

Geometri Öğretiminde Bilişsel Süreçler, RECAİ AKKUŞ, ZÜLBİYE TOLUK UÇAR, ASUMAN DUATEPE PAKSU, BURÇAK BOZ YAMAN, SAFURE BULUT, Editör, VİZETEK YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ, Ankara, ss.249-281, 2023

11. DEĞERLER EĞİTİMİ

EĞİTİM KAVRAMSAL TEMELLERİ-9 Karakter ve Değerler Eğitimi, Doç. Dr. Aysel KIZILKAYA NAMLI, Editör, EFE AKADEMİ, İstanbul, ss.21-30, 2023

12. SAYILARIN ÖĞRETİMİ

MATEMATİK ve FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİNDE YENİ YAKLAŞIMLAR 2023-II, Doç. Dr. Fatma ERDOĞAN, Editör, EFE AKADEMİ, İstanbul, ss.295-308, 2023

13. Matematik Eğitiminde Sözsüz İspatlar

EĞİTİM & BİLİM 2022-IV, , Editör, EFEAKADEMİ YAYINLARI, Ankara, ss.200-212, 2022

14. Matematik Eğitiminde Görselleştirme

Eğitim&Bilim 2022-II, Doç:Dr. Songül KARATABAK, Editör, EFEAKADEMİ YAYINLARI, İstanbul, ss.249-258, 2022

15. Eğitim Sistemlerinin Karşılaştırılması

Karşılaştırmalı Eğitim Araştırma Yaklaşımları ve Metodları, Doç.Dr. SERHAT AYDIN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.129-153, 2021

16. Sayı Kümeleri

TEMEL MATEMATİKSELKAVRAMLAR veUYGULAMALARI Öğrenen ve Öğretenler İçin, Elçi, Aysun Nüket; Bukova Güzel, Esra ;Cantürk Günhan, Berna; Ev Çimen, Emre , Editör, Pegem Akademi, ss.11-18, 2016

17. Nitel Araştırmada Çeşitlilik, Kuramsal Yönelimler

Nitel Araştırma ve Değerlendirme Yöntemleri, Selçuk Beşir Demir, Mesut Bütün, Editör, pegem yayıncılık, ss.75-142, 2014
Metrikler

Yayın

102

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

8

Atıf (Scopus)

5

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

177

H-İndeks (Scholar)

7

Atıf (TrDizin)

12

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

52

Toplam Atıf Sayısı

64

Proje

5

Tez Danışmanlığı

14

Açık Erişim

9
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları