Makaleler
29
Tümü (29)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (8)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (16)
6. Examining 8th Grade Students' Van Hiele Geometry Thinking Levels, Their Proof Writing and Justification Skills
International Journal of Curriculum and Instruction
, cilt.15, sa.1, ss.294-308, 2022 (Hakemli Dergi)
8. Investigation of Mathematics Teachers' Homework Approaches Before and During the Pandemic
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATION AND TEACHING
, cilt.10, sa.1, ss.23-58, 2022 (Hakemli Dergi)
11. Ortaöğretim Öğrencilerinin Tümevarımsal Muhakeme Becerilerinin İncelenmesi
Türkiye Eğitim Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.339-353, 2021 (Hakemli Dergi)
12. Contextual Analysis of Proofs Without Words Skills of Pre-service Secondary Mathematics Teachers: Sum of Integers from 1 to n Case
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi (ADYÜEBD)
, cilt.11, sa.2, ss.93-106, 2021 (Hakemli Dergi)
13. ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN TÜMEVARIMSAL AKIL YÜRÜTME BECERİLERİNİN İNCELENMESİ
SOCIAL MENTALITY AND RESEARCHER THINKERS JOURNAL (SMARTJOURNAL)
, cilt.7, sa.43, ss.741-754, 2021 (Hakemli Dergi)
14. Problem Çözme Sürecindeki Tümevarımsal Muhakeme Becerilerinin Bağlamsal İncelenmesi
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.44-62, 2021 (Hakemli Dergi)
16. Investigation of the Effects of Nonverbal Proof Based Education for Preservice Mathematics Teachers
International Journal of Educational Studies in Mathematics
, cilt.8, sa.1, ss.1-15, 2021 (Hakemli Dergi)
18. MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN PİSAGOR TEOREMİ İLE İLGİLİ GÖRSELLERİ TANIMA DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.16-31, 2020 (Hakemli Dergi)
24. Ortaöğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Sözsüz İspatlar ile Yaşadıkları Zorluklar Hakkındaki Görüşleri
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.7, ss.81-99, 2016 (Hakemli Dergi)
28. A case study: Assessment of preservice secondary mathematics teachers' metacognitive behaviour in the problem-solving process
ZDM - International Journal on Mathematics Education
, cilt.42, sa.5, ss.493-502, 2010 (SCI-Expanded)
29. Yazma Tekniğinin Kullanımına İlişkin Ortaöğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Görüşleri
Cumhuriyet Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.34, sa.2, ss.40-46, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
56
9. “MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN OLASILIKLAİLGİLİ PEDAGOJİK ALAN BİLGİLERİNİN ARAŞTIRILMASI
XI International Eurasian Educational Research Congress, Kocaeli, Türkiye, 21 Mayıs 2024, (Tam Metin Bildiri)
11. Hologram ile Zaman Yolculuğu Yapan Matematikçiler Manipülatifi ile İlgili Matematik Öğretmen Adaylarının Görüşlerinin İncelenmesi
BURSA 2nd INTERNATIONAL CONFERENCE ON HUMANITY AND SOCIAL SCIENCES, Bursa, Türkiye, 10 Mayıs 2024, (Tam Metin Bildiri)
12. EXAMINATION OF POSTGRADUATE THESES USING SOLO TAXONOMY IN MATHEMATICS EDUCATION
BURSA 2nd INTERNATIONAL CONFERENCE ON HUMANITY AND SOCIAL SCIENCES, Bursa, Türkiye, 10 Mayıs 2024, (Tam Metin Bildiri)
14. DETERMINING THE OPINIONS OF SCIENCE AND PRIMARY MATHEMATICS TEACHER CANDIDATES TOWARDS THE NATURE OF SCIENCE
2. Uluslararası DisiplinlerarasıKadın Akademisyenler Kongresi, Sivas, Türkiye, 27 Nisan 2024, (Tam Metin Bildiri)
21. Matematik Eğitimi Alanında Özel Yetenekliler Hakkında Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
3. ULUSLARARASI LİSANSÜSTÜ ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Türkiye, 29 Mayıs 2023, (Tam Metin Bildiri)
27. 8. Sınıf Öğrencilerinin Geometrik İspat Yazma ve Gerekçelendirme Becerilerinin İncelenmesi
Gazi Üniversitesi Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 24 Kasım 2021, (Tam Metin Bildiri)
28. Matematik Öğretmenlerinin Görsel İspat Becerilerinin İncelenmesi
7th International Symposium on Academic Studies in Educational and Social Sciences, Ankara, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)
33. Examination Of Teacher Candidates metaphors Related To Teacher Education Programs
International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology, 16 - 18 Mayıs 2014, cilt.1, ss.292-297, (Tam Metin Bildiri)
34. The Opinions Of Teacher Candidates About Their Teacher Training Courses
International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology, 16 - 18 Mayıs 2014, cilt.1, ss.280-285, (Tam Metin Bildiri)
35. Öğrencilerin Matematiksel Soyutlama Becerilerinin İncelenmesi
XI: Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
36. Genelleme sürecinde öğrencilerin düşünme süreçlerinin incelenmesi
XI: Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
37. Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Düşünme Becerilerinin İncelenmesi
XI . Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
38. Matematik öğretmeni adaylarının sonsuz kavramı ile ilgili algıları
VI. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, 5 - 08 Haziran 2014, (Tam Metin Bildiri)
39. İlköğretim matematik öğretmeni adaylarinin hacim kavrami algilari üzerine betimsel bir analiz
VI. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, 5 - 08 Haziran 2014, (Tam Metin Bildiri)
40. Matematik öğretmeni adaylarinin irrasyonel sayi kavrami ile ilgili algilari
VI. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, 5 - 08 Haziran 2014
41. Matematik Öğretmeni Adaylarının İrrasyonel Sayı Kavramı İle İlgili Anlayışları
VI. Internetional Congress Of Educational Research, Ankara, Türkiye, 5 - 08 Haziran 2014, (Tam Metin Bildiri)
42. Matematik Öğretmeni Adaylarının Sonsuzluk Kavramı İle İlgili Anlayışları
IV. International Congress of Educational Research, 5 - 08 Haziran 2014
43. Matematik Öğretmeni Adaylarının İrasyonel Sayı Kavramı İle İlgili Anlayışları
IV. International Congress of Educational Research, 5 - 08 Haziran 2014
44. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Hacim Kavramı Anlayışları Üzerine Betimsel Bir Analiz
IV. International Congress of Educational Research, 5 - 07 Haziran 2014, (Tam Metin Bildiri)
45. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Ölçme Konusunda Pedagojik Alan Bilgilerinin Öğrenci Kavram Yanılgıları Bağlamında İncelenmesi
International Conference On Innovation And Challenges In Education, 26 - 28 Nisan 2013, (Özet Bildiri)
46. Matematik Öğretmeni Adaylarının Problem Çözme Stratejilerine ve Çektikleri Bir Fotoğrafa Dayalı Problem Kurma İle İlgili Görüşleri
International Conference On Innovation And Challenges In Education, 26 - 28 Nisan 2013, (Özet Bildiri)
47. Aday Matematik Öğretmenlerinin Rutin Olmayan Problemlerde Sergiledikleri Stratejilerin ve Düşünme Süreçlerinin “Sesli Düşünme (Think Aloud)” Tekniği İle Belirlenmesi
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 28 Eylül 2005 - 30 Eylül 2006, (Özet Bildiri)
48. Problem Çözme Sürecinde Yazma Tekniğinin Kullanımı ve Aday Matematik Öğretmenlerinin Bu Tekniğe Yönelik Görüşleri
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi. Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Türkiye, 28 Eylül 2005 - 30 Eylül 2006, (Özet Bildiri)
49. Fen Lisesi Matematik Öğretmenlerinin ders tasarımlarının değerlendirilmesi
VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, (Özet Bildiri)
50. Matematik Öğretmen Adaylarının Yetiştirilmesi ve Meslek Hayatlarındaki Yansımaları
. I. Ulusal Matematik Eğitimi Öğrenci Sempozyumu, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2006, (Özet Bildiri)
51. Aday Matematik Öğretmenlerinin Teğet Kavramı İle İlgili İmajları
Matematik Sempozyumu, Sergileri ve Şenliği Etkinlikleri, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2006, (Özet Bildiri)
52. Sınıf Öğretmenlerinin “Kesirlerin Karşılaştırılması” Konusundaki İçerik ve Pedagojik Bilgilerinin Değerlendirilmesi
Ulusal Sınıf Öğretmenliği Kongresi, Türkiye, 14 - 16 Nisan 2006, (Özet Bildiri)
53. Aday Matematik öğretmenlerinin rutin olmayan problemlerde sergiledikleri problem çözme stratejileri
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, (Özet Bildiri)
54. Aday matematik öğretmenlerinin işbirliğine dayalı öğrenme yöntemi ile ilgili görüşleri.
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi. Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005
55. Problem Çözme Sürecinde Yapılandırılmış Yazma Tekniğinin Kullanımı
VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 07 Eylül 2006 - 09 Eylül 2004, (Özet Bildiri)
56. Flash ile Matematik Öğretimi.
Matematik Etkinlikleri, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2004, (Özet Bildiri)
Kitaplar
17
2. Matematik Eğitiminde Dijital Pedagoji
Eğitimin Kavramsal temelleri-12: Dijitalleşme ve Yeni Pedagojiler, KIZILKAYA AYSEL, Editör, Efe Akademi, İstanbul, ss.111-122, 2025
3. Matematik Eğitiminde Grafik Becerileri
EĞİTİM & BİLİM 2024-IV, DORUK MUHAMMET, Editör, EFE AKADEMİ YAYINLARI, İstanbul, ss.179-190, 2024
4. Matematik Eğitiminde Söylem Analizi
EĞİTİM & BİLİM 2024-III, ALANOĞLU MÜSLİM, Editör, EFE AKADEMİ YAYINLARI, İstanbul, ss.121-130, 2024
5. YAPAY ZEKÂ İLE MATEMATİK EĞİTİMİNİN GELECEĞİ: CHATGPT ÖRNEĞİ
İlköğretim Matematik Eğitimi Alanında Uluslararası Araştırmalar-I, KÖĞCE DAVUT, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, İstanbul, ss.179-191, 2024
6. Olasılık ve İstatistik Öğretimi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar 2024-II, ERDOĞAN FATMA, Editör, EFE AKADEMİ YAYINLARI, İstanbul, ss.133-144, 2024
7. Matematik Eğitiminde Görselleştirme
Türkiye'de Matematik Eğitimi Sorunlar, Çözüm önerileri ve İyi örnekler, Prof Dr. Ahmet Arıkan, Editör, Ekonomik İşbirliği Teşkilatı Eğitim Enstitüsü, Ankara, ss.99-116, 2023
8. Matematik Eğitiminde Görselleştirme ile İlgili Örnek Uygulamalar
Türkiye'de Matematik Eğitimi Sorunlar, Çözüm önerileri ve İyi örnekler, Prof Dr. Ahmet Arıkan, Editör, Ekonomik İşbirliği Teşkilatı Eğitim Enstitüsü, Ankara, ss.141-158, 2023
9. Afetlerde Eğitim ile ilgili Çalışmaların İncelenmesi
AFETLERDE EĞİTİM VE YÖNETİMİ, Dr. Sinan Girgin, Editör, EFE AKADEMİ YAYINLARI, İstanbul, ss.221-236, 2023
10. Geometi Öğretiminde Problem Çözme
Geometri Öğretiminde Bilişsel Süreçler, RECAİ AKKUŞ, ZÜLBİYE TOLUK UÇAR, ASUMAN DUATEPE PAKSU, BURÇAK BOZ YAMAN, SAFURE BULUT, Editör, VİZETEK YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ, Ankara, ss.249-281, 2023
11. DEĞERLER EĞİTİMİ
EĞİTİM KAVRAMSAL TEMELLERİ-9 Karakter ve Değerler Eğitimi, Doç. Dr. Aysel KIZILKAYA NAMLI, Editör, EFE AKADEMİ, İstanbul, ss.21-30, 2023
12. SAYILARIN ÖĞRETİMİ
MATEMATİK ve FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİNDE YENİ YAKLAŞIMLAR 2023-II, Doç. Dr. Fatma ERDOĞAN, Editör, EFE AKADEMİ, İstanbul, ss.295-308, 2023
13. Matematik Eğitiminde Sözsüz İspatlar
EĞİTİM & BİLİM 2022-IV, , Editör, EFEAKADEMİ YAYINLARI, Ankara, ss.200-212, 2022
15. Eğitim Sistemlerinin Karşılaştırılması
Karşılaştırmalı Eğitim Araştırma Yaklaşımları ve Metodları, Doç.Dr. SERHAT AYDIN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.129-153, 2021
16. Sayı Kümeleri
TEMEL MATEMATİKSELKAVRAMLAR veUYGULAMALARI Öğrenen ve Öğretenler İçin, Elçi, Aysun Nüket; Bukova Güzel, Esra ;Cantürk Günhan, Berna; Ev Çimen, Emre , Editör, Pegem Akademi, ss.11-18, 2016
17. Nitel Araştırmada Çeşitlilik, Kuramsal Yönelimler
Nitel Araştırma ve Değerlendirme Yöntemleri, Selçuk Beşir Demir, Mesut Bütün, Editör, pegem yayıncılık, ss.75-142, 2014