Eğitim Bilgileri
2014 - 2018
2014 - 2018Bütünleşik Doktora
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme, Türkiye
2007 - 2011
2007 - 2011Lisans
Gaziantep Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2018
2018Bütünleşik Doktora
Dini değerlerin tüketicilerin satın alma davranışına etkisi: Bireysel emeklilik sistemi üzerine Sivas ilinde bir uygulama
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
Yabancı Diller
C1 İleri
C1 İleriİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
İşletme
Pazarlama
Akademik Ünvanlar / Görevler
2025 - Devam Ediyor
2025 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
2024 - 2025
2024 - 2025Doç. Dr.
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Yeni Medya Ve İletişim
2022 - 2025
2022 - 2025Dr. Öğr. Üyesi
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Yeni Medya Ve İletişim
2018 - 2022
2018 - 2022Araştırma Görevlisi Dr.
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
2013 - 2018
2013 - 2018Araştırma Görevlisi
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
2010 - 2011
2010 - 2011Stajyer
Kuveyt Türk Katılım Bankası A. Ş., Stajyer
Verdiği Dersler
Lisans
Lisans
Finansal Hizmet Pazarlaması
Finansal Hizmet Pazarlaması
Pazarlamaya Giriş
Pazarlamaya Giriş
Pazarlama İlkeleri
Pazarlama Araştırması
Pazarlama Yönetimi
Pazarlama Yönetimi
Pazarlamaya Giriş
Uluslararası Pazarlama
Uluslararası Pazarlama
Pazarlama Araştırması
Pazarlama Araştırması
Pazarlama Araştırması
Pazarlamaya Giriş
Pazarlama Yönetimi
Pazarlama Yönetimi
Pazarlamaya Giriş
Pazarlama Giriş
Pazarlama Giriş
Sosyal Bilimlerde Yöntem
Yönetim Bilgi Sistemleri
Sosyal Bilimlerde Yöntem
Makaleler
Tümü (30)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
TRDizin (22)
Diğer Yayınlar (7)
2025
20251. Materyalizmin çevresel inançlar ve kaygılar ile çevreye duyarlı davranışa etkisi: Z kuşağı örneklemi
YEMEZ İ., Delice AKCA T.
Afyon Kocatepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , cilt.27, sa.2, ss.328-347, 2025 (Hakemli Dergi)
2024
20242. Titiz Müşteri Ölçeğinin Türkçe Diline Uyarlanması: Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması
TUNA M. F., YEMEZ İ.
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.26, sa.3, ss.1181-1194, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20243. Organik Gıdaya Dair Güven Unsurlarının Tüketicilerin Satın Alma Davranışına Etkisi
Yemez İ., Delice Akca T.
ERCIYES UNIVERSITY JOURNAL OF FACULTY OF ECONOMICS AND ADMINISTRATIVE SCIENCES
, sa.68, ss.37-47, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20244. Helal Sertifikalı Gıda Tüketimi İçin Bireylerin Daha Yüksek Fiyat Ödeme İstekliliğinde Dini Bağlılığın Düzenleyicilik Rolü
YEMEZ I., DELİCE AKCA T.
Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.14, sa.2, ss.384-420, 2024 (TRDizin)
2024
20245. Çevresel Kaygı, Bilişsel Fayda ve Duygu Durumunun Ekolojik Ambalajlı Ürün Satın Alma Niyetine Etkisi
Yemez İ., Delice Akca T.
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi
, cilt.20, sa.2, ss.250-278, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20246. Yaşam Tarzının Sürdürülebilir Ürün Satın Alma Niyeti ve Sürdürülebilir Tüketim Davranışı Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
YEMEZ İ., AKCA T. D.
Alanya Akademik Bakış
, cilt.8, sa.1, ss.282-299, 2024 (Hakemli Dergi)
2022
20227. Çevresel Kaygı, Gelecek Zaman Perspektifi ve Ekoturizm Destinasyon İmajının Ekoturizm Niyetine Etkisinin İncelenmesi
KARACA Ş., YEMEZ İ.
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.8, sa.3, ss.798-816, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20228. Examining The Impact of Virtual Experiential Marketing on E-Store Image and E-Store Loyalty
Yemez İ., Karaca Ş.
INTERDISCIPLINARY DESCRIPTION OF COMPLEX SYSTEMS
, cilt.20, sa.4, ss.413-428, 2022 (ESCI)
2022
20229. Turist Gerçek Davranışında Sosyal Medyanın Rolünün İncelenmesi
KARACA Ş., YEMEZ İ.
Manas Journal of Social Studies
, cilt.11, sa.2, ss.836-847, 2022 (TRDizin)
2022
202210. Planlı Davranış Teorisi Kapsamında Yeşil Otelleri Tavsiye Etme Davranışı ve Satın Alma Niyetinin İncelenmesi
KARACA Ş., YEMEZ İ.
Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , cilt.11, sa.1, ss.235-261, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
202211. Dini Bağlılık, Çevre Bilinci Ve Dışa Dönüklüğün Yeşil Ürün Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi: Z Kuşağı Üzerine Bir Uygulama
YEMEZ İ.
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi
, cilt.15, sa.34, ss.97-116, 2022 (TRDizin)
2021
202112. Tüketicilerin Geri Dönüştürülmüş Maddelerden Yapılmış Kıyafetleri Satın Alma İsteğini Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi
YEMEZ İ., TUNA M. F.
Yönetim ve Ekonomi: Celal Bayar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.28, sa.4, ss.751-773, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202113. Etik tüketimin hedonik tüketim ve kompulsif satın alma davranışı üzerindeki etkisinin PLS-SEM ile incelenmesi
YEMEZ İ.
Turkish Journal of Marketing , cilt.6, sa.2, ss.104-124, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202114. Dijital Pazarlarda Z Kuşağının Satın Alma Karar Sürecinin İncelenmesi
YEMEZ İ., KARACA Ş.
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.24, ss.1537-1550, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202115. Hizmet Ortamı Olarak Otobüs Fiziksel Ortamının Yolcu Memnuniyetine Etkisinin İncelenmesi
YEMEZ İ.
Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.10, sa.26, ss.104-126, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202116. İndirim Kampanyalarının Tüketicilerin Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisi: Black Friday Örneği
YEMEZ İ., SAĞIR S.
Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi , cilt.8, sa.2, ss.308-331, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202117. Kapak Tasarımı Ve Biçimsel Özelliklerin Kitap Satınalma Tercihi Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
YEMEZ İ., BARDAKÇI S., KARAGÖZ Y.
Uluslararası İktisadi ve İdari Akademik Araştırmalar Dergisi-IJER , cilt.1, sa.1, ss.63-77, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
202018. Vergi Uyumunun Ekonomik ve Sosyo-Kültürel Belirleyicileri: Sivas İli Örneği
Karaca C., Oktay S., Yemez İ.
Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi , cilt.15, sa.2, ss.1-28, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202019. Tüketicileri Sosyal Sorumlu Tüketime Yönlendiren Faydacı ve Hedonik Güdülerin İncelenmesi
Karaca Ş., Yemez İ.
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.22, sa.3, ss.771-785, 2020 (TRDizin)
2019
201920. Çocuklu Ailelerin Tatil Yeri Seçiminde Etkili Olan Faktörlerin İncelenmesi: Sivas İli Şehir Merkezinde Bir Uygulama
YEMEZ İ., KARACA Ş.
AVRASYA Uluslararası Araştırmalar Dergisi
, cilt.7, sa.19, ss.201-225, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201921. Bireylerin Tüketim Tercihlerinde Etkili Olan Faktörlerin Belirlenmesi: Sivas İli Örneği
Yemez İ., Karaca Ş.
Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , cilt.8, sa.2, ss.161-177, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201922. Dini Değerlerin Demografik Faktörlere Göre İncelenmesi: Sivas İli Örneği
Yemez İ., Akdoğan M. Ş.
Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.3, sa.19, ss.469-489, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201923. Anlık Duygu Durumu ve Mutluluğun Plansız Satın Almaya Etkisi
YEMEZ İ., KARACA Ş.
Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi (OPUS)
, cilt.11, sa.18, ss.1167-1193, 2019 (TRDizin)
2019
201924. Bireysel Emeklilik Sistemi Satın Alma Tercihlerinin Demografik Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yemez İ., Akdoğan M. Ş.
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , cilt.20, sa.1, ss.104-118, 2019 (TRDizin)
2018
201825. Özel Gün İndirimlerinin Tüketicilerin Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
Karaca Ş., Özbakır Umut M., Yemez İ.
Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.2018, sa.16, ss.413-436, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201826. Tüketicilerin İndirimli Ürün Satın Alma Niyet ve Davranışının Hazcı Yaklaşım İle Açıklanması
YEMEZ İ., ÖZBAKIR UMUT M., KARACA Ş.
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , cilt.10, sa.1, ss.29-51, 2018 (TRDizin)
2017
201727. Kamu ve Özel Sektör Çalışanlarının Sosyal Medya Reklamlarına Yönelik Tutumlarının Demografik Faktörlere Göre İncelenmesi
YEMEZ İ.
Journal Of Social Humanities Sciences Research (JSHSR) , cilt.4, sa.15, ss.2159-2168, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201728. Sosyal Medya Reklamlarının Üniversite Öğrencilerinin Satın Alma Davranışına Etkisinin Yol Analizi İle İncelenmesi: Cumhuriyet Üniversitesi İİBF’xxde Bir Uygulama
YEMEZ İ., BARDAKÇI S.
INTERNATIONAL PEER-REVIEWED JOURNAL OF COMMUNICATION AND HUMANITIES RESEARCHES , cilt.15, ss.135-155, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
201629. İİBF Öğrencilerine Yönelik Matematik Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi
Karagöz Y., Bardakçı S., Demir B., Arslan R., Yemez İ.
Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , cilt.12, sa.2, ss.39-55, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201630. Doğrulayıcı Faktör Analizi İle Sosyal Medya Reklamlarına Yönelik Tutum Ölçeğinin Yapı Geçerliliğinin İncelenmesi: Cumhuriyet Üniversitesinde Bir Uygulama
Yemez İ.
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , cilt.17, sa.2, ss.97-118, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2025
20251. PSYCHOMETRIC PROPERTIES OF THE TURKISH ADAPTATION OF THE CONSUMER DECEPTION ESCAPING SCALE
YEMEZ İ.
SOCRATES 12th INTERNATIONAL CONGRESS OF SOCIAL AND HUMAN SCIENCES, Belgrade, Sırbistan, 11 - 13 Eylül 2025, ss.113-120, (Tam Metin Bildiri)
2025
20252. THE EFFECT OF PRODUCT PACKAGING AND ITS SUBELEMENTS ON CONSUMERS’ IMPULSIVE BUYING BEHAVIOR
YEMEZ İ.
IESBSC 10th INTERNATIONAL EDUCATION, SOCIAL AND BEHAVIORAL SCIENCES CONGRESS, Roma, İtalya, 28 - 30 Ağustos 2025, cilt.10, ss.49-57, (Tam Metin Bildiri)
2023
20233. Yaşam Doyumunu Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi
Yemez İ., Tunahan C.
INTERNATIONAL RUMELI CONGRESS ON SOCIAL AND EDUCATIONAL SCIENCES, İstanbul, Türkiye, 10 - 12 Temmuz 2023, cilt.1, ss.26-34, (Tam Metin Bildiri)
2023
20234. Mobil Perakendecilikte Tüketicilerin Satın Alma Niyetine Etki Eden Faktörlerin PLS-SEM İle İncelenmesi
Yemez İ., Tunahan C.
INTERNATIONAL RUMELI CONGRESS ON SOCIAL AND EDUCATIONAL SCIENCES, İstanbul, Türkiye, 10 - 12 Temmuz 2023, cilt.1, ss.14-25, (Tam Metin Bildiri)
2021
20215. Dijital Pazarlarda Z Kuşağının Satın Alma Karar Sürecinin İncelenmesi
YEMEZ İ., KARACA Ş.
21.Ulusal 5.Uluslararası Turizm Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 15 Ekim 2021, (Özet Bildiri)
2021
20216. Turist Davranışında Sosyal Medyanın Rolünün Yapısal Eşitlik Modeli İle İncelenmesi
KARACA Ş., YEMEZ İ.
5. Uluslararası Batı Asya Turizm Araştırmaları Kongresi, Van, Türkiye, 24 Eylül 2021, ss.13-14, (Özet Bildiri)
2020
20207. İndirim Kampanyalarının Tüketicilerin Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisi: Black Friday Örneği
YEMEZ İ., SAĞIR S.
19. Uluslararası İşletmecilik Kongresi, Kayseri, Türkiye, 23 Eylül 2020, ss.1011-1021, (Tam Metin Bildiri)
2019
20198. Üniversite Öğrencilerinin Mobil Uyguluma İndirme Tercihlerini Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi
YEMEZ İ., BARDAKÇI S.
3. Uluslararası Turizm Ekonomi ve İşletme Bilimleri Kongresi 3. ICTEBS, Sivas, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2019, ss.212-218, (Tam Metin Bildiri)
2019
20199. Tüketicilerin Ücretli Poşet Düzenlemesine Yönelik Düşüncelerinin değerlendirilmesi
YEMEZ İ.
FISCAOECONOMIAINTERNATIONAL CONGRESSONSOCIAL SCIENCES(FSCONGRESS), Ankara, Türkiye, 20 - 21 Aralık 2019, ss.265-287, (Tam Metin Bildiri)
2019
201910. Raf Yerleşiminin Müşteri Memnuniyeti ve Satın AlmaNiyetine Etkisinin İncelenmesi
YEMEZ İ.
FISCAOECONOMIAINTERNATIONAL CONGRESSONSOCIAL SCIENCES(FSCONGRESS), Ankara, Türkiye, 20 - 21 Aralık 2019, ss.209-222
2019
201911. Öğrencilerin Sosyal Sorumlu Tüketime Bakış Açılarının Demografik Faktörlere Göre İncelenmesi
YEMEZ İ., BARDAKÇI S.
I. Uluslararası İktisat, İşletme ve Sosyal Bilimler Kongresi (Econder), Karabük, Türkiye, 18 - 20 Ekim 2019, cilt.1, ss.582-592, (Tam Metin Bildiri)
2019
201912. Otobüs Fiziksel Ortamının Yolcu Memnuniyetine Etkisinin İncelenmesi
YEMEZ İ.
I. Uluslararası İktisat, İşletme ve Sosyal Bilimler Kongresi (Econder), Karabük, Türkiye, 18 - 20 Ekim 2019, cilt.1, ss.593-602, (Tam Metin Bildiri)
2019
201913. Dini Değerlerin Tüketicilerin Satın Alma Davranışına Etkisi: Sivas İlinde Bir Uygulama
YEMEZ İ., AKDOĞAN M. Ş.
3. Uluslararası Turizm, Ekonomi ve İşletme Bilimleri Kongresi-3. ICTEBS, Sivas, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2019
2019
201914. Tüketicilerin Bireysel Emeklilik Sistemine Yönelik Tutumlarını Etkileyen Faktörlerin Tespit Edilmesi: Sivas İlinde Bir Uygulama
YEMEZ İ., SAĞIR S.
18. Uluslararası İşletmecilik Kongresi-18th INTERNATIONAL BUSINESS CONGRESS, Osmaniye, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.1940-1954, (Tam Metin Bildiri)
2018
201815. Termal Tesislerde Müşteri Temelli Marka Değeri Algılarının Ölçülmesine Yönelik Bir Araştırma
KARACA Ş., YEMEZ İ.
III. Uluslararası Kaoru Ishıkawa İşletme Bilimleri ve Ekonomi Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2018, ss.27-37, (Tam Metin Bildiri)
2018
201816. Çocuklu Ailelerin Otel İşletmelerine Yönelik Şikayet Etme Davranışlarının İncelenmesi
YEMEZ İ., KARACA Ş.
I.ULUSLARARASI ÇOCUK DOSTU TURİZM KONGRESİ, Sivas, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2018, cilt.1, ss.107-108, (Özet Bildiri)
2018
201817. Özel Gün İndirimlerinin Tüketicilerin Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
KARACA Ş., ÖZBAKIR UMUT M., YEMEZ İ.
Uluslararası Sosyal Bilimler Konferansı – ICOSS Kapadokya, Nevşehir, Türkiye, 16 - 20 Nisan 2018, ss.57
2018
201818. Çocuklu Ailelerin Tatil Yeri Seçiminde Etkili Olan Faktörlerin İncelenmesi: Sivas İli Şehir Merkezinde Bir Uygulama
Karaca Ş., Yemez İ.
I. Uluslararası Çocuk Dostu Turizm Kongresi, Sivas, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2018, ss.77-80, (Özet Bildiri)
2018
201819. Bireylerin Tüketim Alışkanlıklarında Etkili Olan Faktörlerin Belirlenmesi: Sivas İli Örneği
YEMEZ İ., KARACA Ş., BİRCAN H.
Al Farabi 2. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongrsi, Gaziantep, Türkiye, 6 - 08 Nisan 2018, ss.58-59, (Özet Bildiri)
2018
201820. Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Memnuniyet Düzeylerinin Belirlenmesi:Sivas Cumhuriyet Meslek Yüksekokulu Örneği
BİRCAN H., KARACA Ş., YEMEZ İ.
Al Farabi 2. Uluslarası Sosyal Bilimler Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 6 - 08 Nisan 2018, ss.39-40, (Özet Bildiri)
2017
201721. Hedonik Tüketimin İndirimli Ürün Satın Alma Tercihine Etkisi
ÖZBAKIR UMUT M., KARACA Ş., YEMEZ İ.
22. Ulusal Pazarlama Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017, ss.617-621, (Özet Bildiri)
2017
201722. Hizmet Sektöründe İlişki Pazarlaması, Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Sadakati: Katılım Bankalarında Bir Uygulama
BİRCAN H., KAYA M., YEMEZ İ.
2. Uluslararası Politik, Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Kongresi, Sarajevo, Bosna-Hersek, 19 - 22 Mayıs 2017, ss.211, (Özet Bildiri)
2017
201723. Sosyal Medya Reklamlarının Çalışanların Satınalma Davranışına Etkisinin Yol Analizi İle İncelenmesi Sivas İli Örneği
YEMEZ İ., KARAGÖZ Y., BARDAKÇI S.
2. Uluslararası Politik, Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Kongresi, Sarajevo, Bosna-Hersek, 19 - 22 Mayıs 2017, ss.193, (Özet Bildiri)
2017
201724. Okuyucuların Kitap Satın Alma Tercihlerini Etkileyen Biçimsel Özelliklerin Doğrulayıcı Faktör Analizi İle Belirlenmesi
KARAGÖZ Y., YEMEZ İ., BARDAKÇI S.
2. Uluslararası Politik, Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Kongresi, Sarajevo, Bosna-Hersek, 19 - 22 Mayıs 2017, ss.269
2017
201725. Kapak Tasarımı ve Biçimsel Özelliklerin Kitap Satın Alma Tericih Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
KARAGÖZ Y., BARDAKÇI S., YEMEZ İ.
2. Uluslararası Ekonomi Yönetimi ve Pazar Araştırmaları Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 23 - 24 Mart 2017, ss.64-65, (Özet Bildiri)
2017
201726. Sosyal Medya Reklamlarının Üniversite Öğrencilerinin Satınalma Davranışına Etkisinin Yol Analizi İle İncelenmesi: Cumhuriyet Üniversitesi İİBF’xxde Bİr Uygulama
YEMEZ İ., BİRCAN H., BARDAKÇI S.
2. ULUSLARARASI EKONOMİ YÖNETİMİ VE PAZAR ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Kocaeli, Türkiye, 24 Mart 2017, ss.62-63, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2025
20251. TÜKETİCİLERİN ÜRÜN AMBALAJININ KULLANIŞLILIĞINA YÖNELİK ALGISI, TÜKETİCİ RUH HALİ VE ZAMAN BASKISI İLE DÜRTÜSEL SATIN ALMA ARASINDAKİ İLİŞKİ
YEMEZ İ.
Pazarlama Alanında Uluslararası Akademik Araştırma ve Çalışmalar, DURMAZ YAKUP, Editör, Serüven, Ankara, ss.85-106, 2025
2025
20252. TÜKETİCİ ALDATMADAN KAÇIŞ ÖLÇEĞİNİN TÜRKÇE’YE UYARLAMASININ PSİKOMETRİK ÖZELLİKLERİ
YEMEZ İ.
Pazarlama Alanında Uluslararası Akademik Araştırma ve Çalışmalar, DURMAZ YAKUP, Editör, Serüven, Ankara, ss.141-153, 2025
2023
20233. Mobil Perakendecilikte Tüketicilerin Satın Alma Niyetine Etki Eden Faktörlerin İncelenmesi
YEMEZ İ., TUNAHAN C.
Sosyal, İnsan ve İdari Bilimlerde Güncel Çalışmalar, SARIBAŞ, Serap; AKKUŞ, Turgay, Editör, Duvar Yayınıcılık, İzmir, ss.395-415, 2023
2023
20234. Dini Bağlılık, Sosyal Karşılaştırma ve Materyalizm Faktörlerinin Yaşam Doyumundaki Rolünün İncelenmesi
YEMEZ İ., TUNAHAN C.
SOSYAL, İNSAN VE İDARİ BİLİMLERDE GÜNCEL YAKLAŞIMLAR 1, ŞANLI ORHAN, Editör, Duvar Yayınıcılık, İzmir, ss.1497-1518, 2023
2021
20216. Sağlık Turizminde İletişim Ve Halkla İlişkiler
YEMEZ İ.
Multidisipliner Yaklaşımla Sağlık Turizmi, KARACA, Şükran, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.265-289, 2021
2021
20217. Online Tüketici Davranışında Müşteri Memnuniyetini Ve Sadakatini Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi
YEMEZ İ.
Tüketici Davranışları I, Karaman, Davut, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.58-93, 2021
2021
20218. Online Alışverişte Tüketicilerin Gizliliğine Ve Savunmacı Davranışlarına Etki Eden Faktörlerin İncelenmesi
YEMEZ İ.
Genel İşletme Çalışmaları, Yılmaz, Sefer; Nakıboğlu, Mehmet Ali Burak, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.197-224, 2021
2021
20219. Halkla İlişkiler
YEMEZ İ.
İşletme Bilimine Giriş, SERİNKAN, Celaleddin., Editör, Kaf Kitap Kafe Yayınları, Denizli, ss.529-551, 2021
2021
202110. Etik Tüketimin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi: Y Ve Z Kuşağı Karşılaştırması
YEMEZ İ.
Tüketici Davranışları II, Karaman, Davut, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.234-258, 2021
2020
202011. Kadın Tüketicilerin Black Friday Kampanyasına Yönelik Alglarının İncelenmesi
Yemez İ.
YÖNETİM, LİDERLİK VE PAZARLAMA, GÜN,Serkan, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.3-36, 2020
2020
202012. Raf Yerleşi̇mi̇ni̇n Müşteri̇ Memnuni̇yeti̇ne ve Satın Alma Ni̇yeti̇neEtki̇si̇ni̇n İncelenmesi
YEMEZ İ.
Güncel Pazarlama Araştırmaları II, Mehmet Ali Burak NAKİBOĞLU, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.51-77, 2020
2019
201913. Dini Değerlerin Tüketicilerin Satın Alma Davranışına Etkisi: BireyselEmeklilik Sistemi Üzerine Sivas İlinde Bir Uygulama
YEMEZ İ., AKDOĞAN M. Ş.
Pazarlama Araştırmaları II, NAKIBOĞLU Burak, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.45-62, 2019
Ansiklopedide Bölümler
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2025 - Devam Ediyor
2025 - Devam Ediyor
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
Editörler Kurulu Üyesi
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Eylül 2024
Eylül 2024Medya ve Kültürel Çalışmalar Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Eylül 2024
Eylül 2024Aurum Sosyal Bilimler Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Ağustos 2024
Ağustos 2024ERCIYES UNIVERSITY JOURNAL OF FACULTY OF ECONOMICS AND ADMINISTRATIVE SCIENCES
Hakemli Bilimsel Dergi
Temmuz 2024
Temmuz 2024Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Mayıs 2024
Mayıs 2024Elektronik Cumhuriyet İletişim Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Kasım 2023
Kasım 2023Journal of research in business (online)
Hakemli Bilimsel Dergi
Kasım 2023
Kasım 2023Selçuk Üniversitesi Sosyal ve Teknik Araştırmalar Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Kasım 2023
Kasım 2023Ardahan Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Ağustos 2023
Ağustos 2023Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Temmuz 2023
Temmuz 2023Sosyal Bilimlerde Nicel Araştırmalar Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Mayıs 2023
Mayıs 2023Erciyes İletişim Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Aralık 2022
Aralık 2022Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Ekim 2022
Ekim 2022Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Kasım 2021
Kasım 2021Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Eylül 2021
Eylül 2021Doğuş Üniversitesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Haziran 2021
Haziran 2021İzmir Sosyal Bilimler Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Haziran 2021
Haziran 2021Osmaniye Korkut Ata Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Şubat 2021
Şubat 2021Erciyes Akademi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Ocak 2021
Ocak 2021International Review of Economics and Management
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Ocak 2021
Ocak 2021Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Ocak 2021
Ocak 2021The Journal of International Scientific Researches
Diğer Dergiler
Ocak 2021
Ocak 2021Türk Fen ve Sağlık Dergisi
Diğer Dergiler
Ekim 2020
Ekim 2020Uluslararası Ekonomi ve Yenilik Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Ocak 2019
Ocak 2019Sivas Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Ocak 2019
Ocak 2019Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi