Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

KRİPTOPARA VE BLOCKCHAİN ÇAĞINDA TÜRKİYE: SİKKE.COM.TRÖRNEĞİ

IMASCONGRESS Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi (Bahar) 2019, Kocaeli, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2019

PROSUMER KAVRAMININ İLETİŞİM VE PAZARLAMA AÇISINDAN İNCELENDİĞİ KAVRAMSAL BİR ÇALIŞMA

INTERNATIONAL CONGRESS OF MANAGEMENT ECONOMY AND POLICY - 2018 SPRING, İstanbul, Türkiye, 28 - 29 Nisan 2018, ss.197

DİJİTAL ŞİFRELEME VE KRİPTOPARA SİSTEMLERİNİN ETKİLERİ ÜZERİNE KAVRAMSAL BİR DEĞERLENDİRME

International Congress of Management, Economy and Policy 2018 SpringIstanbul/TURKIYE 28-29 April, 2018, İstanbul, Türkiye, 28 - 29 Nisan 2018, ss.843-852

Otel İşletmelerinde Sosyal Medya Etkisi: Instagram Örneği

VII. ULUSAL III. ULUSLARARASI DOĞU AKDENİZ TURİZM SEMPOZYUMU, 20 - 21 Nisan 2018

Facebook ve Twitter Kullanıcılarının Siyasal Katılım Eğilimlerinin İncelenmesi Üzerine Bir Araştırma

International Congress on Political, Economic ans Social Studies, Ankara, Türkiye, 9 - 11 Kasım 2017, ss.318-319

Online mı? Offline mı? Tüketici Tercihlerini Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi

International Congress on Management Economics and Business, Zonguldak, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2017, ss.51

AMBALAJIN GELENEKSEL ET ÜRÜNLERİNDE SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNE ETKİSİ SİVAS İLİ ÖRNEĞİ

MESTEK 2016 III. Ulusal Meslek Yüksekokulları Sosyal ve Teknik Bilimler Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2016

Türk Tüketicilerindeki Otomobil İmgesinin Kültürel Kodları Üzerine Bir Araştırma

11th International Conference on Knowledge, Economy and Management, 27 - 30 Kasım 2013, cilt.1

Küresel markalar savaşında sosyal medya cephesi

18. Pazarlama Kongresi, Kars, Türkiye, 18 - 22 Haziran 2013, ss.14-25

MOBİL PAZARLAMA VE SOSYAL MEDYA PAZARLAMASI

18. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kars, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2013, ss.14-25

ANHOLT UN KENT MARKALAŞMASI ALTIGENİ İLE SİVAS İLİNİN ANALİZİ

2. YEREL EKONOMİLER KONGRESİ, Türkiye, 17 - 19 Haziran 2010
Kitap & Kitap Bölümleri

Başvuru ve Görüşme İçin Hazırlıklı Ol(a)mama

İş Görüşmelerinde 15 Kusurlu Hareket, Mehmet Akif Çakırer,Mehmet Mecek, Editör, Ekin Basın Yayın Dağıtım, Bursa, ss.51-66, 2022

Stokçu Tüketici

Tüketici Tipolojileri, Kürşad Özkaynar,Aykut Yılmaz,Tarık Yolcu, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.205-218, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

Metaverse Alanlarda Tüketim, Pazarlama Anlayışı, Markalaşma, Reklamcılık ve Yeni Fırsatlar

METAVERSE - Geleceğin Dünyalarını İnşa Edecek Teknolojiler, Fırsatlar ve Tehditler, Fatih Sinan Esen, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.197-207, 2022

Yerel Yönetimler, Markalaşma ve Pazarlama

Yerel Yönetimler, Yerel Demokrasi ve Kentleşme, Konur Alp Demir,Ali Çiçek, Editör, Orion Kitabevi, Ankara, ss.215-236, 2022

BLOCKCHAIN TEKNOLOJİSİ ve PAZARLAMA

Pazarlamanın Blok Zincir Deneyimi BLOCKCHAIN, Süreyya Karsu, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.1-14, 2022

Türkiye’de E-Şikayet (Sanal Şikayet) Uygulamaları

IKSAD Publications - Institute of Economic Development and Social Researches, Ankara, 2020

COVID-19 Sonrası Pazarlama Dünyası: Geleceğe Yöneik Projeksiyonlar

COVID-19 Sürecinde Üretim, Yönetim ve Pazarlama, Zeren, Deniz Yılmaz, Osman, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.277-294, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma
Metrikler

Yayın

45

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

6

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

16

Proje

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları