SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
TEKNOLOJİ KABUL MODELİ ÇERÇEVESİNDE, TÜKETİCİLERİN YAPAY ZEKÂ ARAÇLARINI KULLANIMLARINDA ALGILANAN FAYDA, TUTUM VE NİYETLER ARASINDAKİ İLİŞKİ: ETİK KAYGILARIN DÜZENLEYİCİ ETKİSİ
Yönetim Bilimleri Dergisi
, cilt.22, sa.Özel Sayı: Endüstri 4.0 ve Dijitalleşmenin Sosyal Bilimlerde Yansımaları, ss.1472-1498, 2024 (Hakemli Dergi)

İNDİRİM MARKETLERİNİ KİMLER, NEDEN TERCİH EDER?
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi
, cilt.0, sa.30, ss.243-258, 2021 (Hakemli Dergi)

SİYASAL PAZARLAMA VE SİYASAL İLETİŞİMDE POST-TRUTH: DONALD TRUMP ÖRNEĞİ
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.21, sa.2, ss.289-309, 2020 (Hakemli Dergi)
SİYASAL PAZARLAMA İÇİN ETNOGRAFİ VE NETNOGRAFİTEMELLİ ARAŞTIRMALARIN KULLANIMINA YÖNELİK BİRARAŞTIRMA: TWITTER ÜZERİNDEN YAPILAN ANKETLER İLE2017 REFERANDUMU RESMİ SONUÇLARININKARŞILAŞTIRILMASI
ZEITSCHRIFT FÜR DIE WELT DER TÜRKEN / JOURNAL OF WORLD OF TURKS
, cilt.11, sa.2, ss.147-167, 2019 (Hakemli Dergi)
Facebook ve Twitter Kullanıcılarının Siyasal Katılım Eğilimlerinin İncelenmesi Üzerine Bir Araştırma
Research Journal Of Politics, Economics and Management
, cilt.5, sa.5, ss.99-109, 2017 (Hakemli Dergi)
PAZARLAMADA YENİLİK ARAŞTIRMALARI - THEODORE LEVITT (KİTAP İNCELEMESİ )
Journal of Economy, Business and Management
, cilt.1, sa.1, ss.32-43, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Metaverse Ölçeği Geliştirme Çalışması
IMCCS 1st International Conference on Communication Science, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2023, ss.18-33
METAVERSE
GIMAC 13 (13th Global Islamic Marketing Conference), İstanbul, Türkiye, 02 Kasım 2022, (Özet Bildiri)
REKLAMLARDA KULLANILAN TEORİLERİN METAVERSE ALANLARDA EVRİMİ ve TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI
The 13th Global Islamic Marketing Conference, İstanbul, Türkiye, 18 Ekim 2022, (Özet Bildiri)
METAVERSE ALANLARDA TURİZM PAZARLAMASI ve TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI
The 13th Global Islamic Marketing Conference, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Ekim 2022, (Özet Bildiri)
Tüketici davranışlarına yönelik araştırmalarda kullanılan dijital yöntemlerin geleceği üzerine bir projeksiyon: Eleştirel literatür incelemesi ve çözüm önerileri
III. International Academic Studies Congress (ASC-2022 / SPRING), Osmaniye, Türkiye, 13 - 16 Mayıs 2022, ss.123-141, (Özet Bildiri)
Kriptoparalara Yönelik Doğru Bilinen Yanlışlar: İnsanların Kriptoparalara Yönelik Algılarına İlişkin Keşifsel Bir Araştırma
ICTEBS 3th International Congress on Tourism, Economic and Business Sciences, 19 - 21 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)
Örgütsel Sinizm ve Örgütsel Güven Arasındaki İlişkinin Etik Dışı Davranışların İfşasına (Whistleblowing) Etkisini Araştırmaya Yönelik Bir Uygulama
ICTEBS 3th International Congress on Tourism, Economic and Business Sciences, 19 - 21 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)
PROSUMER KAVRAMININ İLETİŞİM VE PAZARLAMA AÇISINDAN İNCELENDİĞİ KAVRAMSAL BİR ÇALIŞMA
INTERNATIONAL CONGRESS OF MANAGEMENT ECONOMY AND POLICY - 2018 SPRING, İstanbul, Türkiye, 28 - 29 Nisan 2018, ss.197, (Özet Bildiri)
DİJİTAL ŞİFRELEME VE KRİPTOPARA SİSTEMLERİNİN ETKİLERİ ÜZERİNE KAVRAMSAL BİR DEĞERLENDİRME
International Congress of Management, Economy and Policy 2018 SpringIstanbul/TURKIYE 28-29 April, 2018, İstanbul, Türkiye, 28 - 29 Nisan 2018, ss.843-852, (Tam Metin Bildiri)
Türkiye’deki Oteller Üzerine Bir Araştırma: Bebek ve Çocuk Dostu Otel Konseptininİncelenmesi”
1. Uluslararası Çocuk Dostu Turizm Kongresi, 25 - 28 Nisan 2018, ss.65-66, (Özet Bildiri)
Beş Yıldızlı Otellerin Çocukların Yaratıcılıklarını Geliştirebilecekleri Aktiviteler AçısındanKarşılaştırılması
I. ULUSLARARASI ÇOCUK DOSTU TURİZM KONGRESİ, 25 - 28 Nisan 2018, ss.99-100, (Özet Bildiri)
Türkiye’deki Otel İşletmelerinin Çocuk Sahibi Müşteri Şikayetleri Perspektifinde İncelenmesi:sikayetvar.com Örneği
I. ULUSLARARASI ÇOCUK DOSTU TURİZM KONGRESİ, 25 - 28 Nisan 2018, ss.113-114, (Özet Bildiri)

İNOVATİF REKLAM ÇALIŞMALARININ KIŞ TURİZMİNE KATKILARI: “SİVAS YILDIZ DAĞI KIŞ SPORLARITURİZM MERKEZİ” ÖRNEĞİ
ULUSLARARASISİVAS TURİZM KONGRESİYıldızdağı, Kış Turizmi Temalı, 23 - 25 Şubat 2018, (Tam Metin Bildiri)

Facebook ve Twitter Kullanıcılarının Siyasal Katılım Eğilimlerinin İncelenmesi Üzerine Bir Araştırma
International Congress on Political, Economic ans Social Studies, Ankara, Türkiye, 9 - 11 Kasım 2017, ss.318-319, (Özet Bildiri)
Online mı? Offline mı? Tüketici Tercihlerini Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi
International Congress on Management Economics and Business, Zonguldak, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2017, ss.51, (Özet Bildiri)
TWITTERIN, NETNOGRAFİK ARAŞTIRMALAR İÇİN KULLANIMINA YÖNELİK BİR İNCELEME: 2017 ANAYASA DEĞİŞİKLİĞİ HALKOYLAMASI ÖNCESİ ANKETLER İLE RESMİ SONUÇLARIN KARŞILAŞTIRILMASI
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Kongresi, Zonguldak, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2017, ss.33, (Özet Bildiri)
AMBALAJIN GELENEKSEL ET ÜRÜNLERİNDE SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNE ETKİSİ SİVAS İLİ ÖRNEĞİ
MESTEK 2016 III. Ulusal Meslek Yüksekokulları Sosyal ve Teknik Bilimler Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2016
Personel Motivasyonunun, Hizmet Kalitesine Etkisinin İncelenmesi: Sağlık Sektörü Üzerine Bir Uygulama
2. Örgütsel Davranış Kongresi, 7 - 08 Kasım 2014, (Tam Metin Bildiri)
Örgütsel güven duygusu ile örgütsel sinizm arasındaki ilişkinin tespitine yönelik nicel bir araştırma
2. Örgütsel Davranış Kongresi, Kayseri, Türkiye, 7 - 08 Kasım 2014, ss.489-497, (Tam Metin Bildiri)
Personel motivasyonunun hizmet kalitesine etkisinin incelenmesi: Sağlık sektörü üzerine bir uygulama
2. Örgütsel Davranış Kongresi, Kayseri, Türkiye, 7 - 08 Kasım 2014, ss.784-792, (Tam Metin Bildiri)
Türk Tüketicilerindeki Otomobil İmgesinin Kültürel Kodları Üzerine Bir Araştırma
11th International Conference on Knowledge, Economy and Management, 27 - 30 Kasım 2013, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)
Küresel markalar savaşında sosyal medya cephesi
18. Pazarlama Kongresi, Kars, Türkiye, 18 - 22 Haziran 2013, ss.14-25, (Tam Metin Bildiri)
ANHOLT UN KENT MARKALAŞMASI ALTIGENİ İLE SİVAS İLİNİN ANALİZİ
2. YEREL EKONOMİLER KONGRESİ, Türkiye, 17 - 19 Haziran 2010, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
Uluslararası Pazarlama ve Kültür
Uluslararası Pazarlama: Kavramlar, Teoriler ve Uygulamalar, Koç Erdoğan, Ayyıldız-Yazıcı Ahu, Editör, Seçkin Yayıncılık, Ankara, ss.411-440, 2023
START UP’LARDA PAZARLAMA VE SATIŞ
Girişimciliğin Dijital Hali START UP, Çakırer Mehmet Akif, Editör, Ekin Basın Yayın Dağıtım, Bursa, ss.75-90, 2023
Fiyatlandırmanın Karanlık Tarafı ve Fiyatlandırma Tuzakları
PAZARLAMANIN KARANLIK YÜZÜ, Dr. Öğr. Üyesi Senem ERGAN, Editör, Ekin Yayınevi, Ankara, ss.99-113, 2023
Yerel Yönetimler, Markalaşma ve Pazarlama
Kamu Yönetimi - Yerel Yönetimler, Yerel Demokrasi ve Kentleşme, Demir Konur Alp, Çiçek Ali, Editör, Orion Kitabevi, Ankara, ss.215-236, 2022
Stokçu Tüketici
Tüketici Tipolojileri, Özkaynar Kürşad, Yılmaz Aykut, Yolcu Tarık, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK, Ankara, ss.207-258, 2022
Metaverse Alanlarda Tüketim, Pazarlama Anlayışı, Markalaşma, Reklamcılık ve Yeni Fırsatlar
METAVERSE - Geleceğin Dünyalarını İnşa Edecek Teknolojiler, Fırsatlar ve Tehditler, Esen Fatih Sinan, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK, Ankara, ss.197-207, 2022
Başvuru ve Görüşme İçin Hazırlıklı Ol(a)mama
İş Görüşmelerinde 15 Kusurlu Hareket, Çakırer Mehmet Akif, Mecek Mehmet, Editör, Ekin Basın Yayın Dağıtım, Bursa, ss.51-66, 2022
GERÇEK VE SANAL KİMLİK ARASINDA SIKIŞAN AİDİYET: PAZARLAMA DİSİPLİNİ, METAVERSE İLE NASIL BİR EVRİM GEÇİRİR?
DİJİTAL PAZARLAMA, TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI VE MARKA, Özkaynar Kürşad, Ağcakaya Serpil, Şimşek Atalay Sidar, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.1-14, 2021
COVID-19 Sonrası Pazarlama Dünyası: Geleceğe Yöneik Projeksiyonlar
COVID-19 Sürecinde Üretim, Yönetim ve Pazarlama, Zeren, Deniz Yılmaz, Osman, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.277-294, 2020

Ansiklopedide Bölümler
Siyaset Bilimi Ansiklopedisi
NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK, ss.273-473, 2022