Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Reklam Okuryazarlığının Geliştirilmesi: Pazarlama Akademisyenlerinden Perspektifler

EFİ 2024 ULUSLARARASI EKONOMİ FİNANS VE İŞLETME KONGRESİ, Sivas, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2024, (Tam Metin Bildiri)

Pazarlama Akademisyenlerinin Dijital Reklamlara Yönelik Değerlendirmeleri

EFİ 2024 ULUSLARARASI EKONOMİ FİNANS VE İŞLETME KONGRESİ, Sivas, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2024, (Tam Metin Bildiri)

Metaverse Ölçeği Geliştirme Çalışması

IMCCS 1st International Conference on Communication Science, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2023, ss.18-33

YAPAY ZEKÂ TABANLI PAZARLAMA STRATEJİLERİ: ETKİNLİK VE KİŞİSELLEŞTİRME İÇİN YENİ BİR YAKLAŞIM

SELCUK 8th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Konya, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2023, ss.286-294, (Tam Metin Bildiri)

PAZARLAMADA YAPAY ZEKÂ: KURGUSAL MARKALAR VE REKLAM METİNLERİ

IMCCS 1st INTERNATIONAL CONFERENCE ON COMMUNICATION SCIENCES, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2023, ss.57-69, (Tam Metin Bildiri)

OPEN BANKING (AÇIK BANKACILIK) TÜKETİCİ DAVRANIŞLARININ GELECEĞİNİ DEĞİŞTİREBİLİR Mİ?

V. ASC 2023 / Spring Congress Everchanging World: Challenges and Opportunities, Multan, Pakistan, 10 - 12 Mayıs 2023, ss.185-1191, (Tam Metin Bildiri)

METAVERSE

GIMAC 13 (13th Global Islamic Marketing Conference), İstanbul, Türkiye, 02 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

REKLAMLARDA KULLANILAN TEORİLERİN METAVERSE ALANLARDA EVRİMİ ve TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI

The 13th Global Islamic Marketing Conference, İstanbul, Türkiye, 18 Ekim 2022, (Özet Bildiri)

METAVERSE ALANLARDA TURİZM PAZARLAMASI ve TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI

The 13th Global Islamic Marketing Conference, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Ekim 2022, (Özet Bildiri)

Şüphenin Yeşil Tüketim Üzerinde Etkisi Var Mı?

26. Pazarlama Kongresi, Kırşehir, Türkiye, 23 - 25 Haziran 2022, ss.556-569, (Tam Metin Bildiri)

SEÇMENLERİN SİYASAL UNSURLARDA DEĞİŞİM BEKLENTİLERİNİN ÖLÇÜMÜNE İLİŞKİN BİR ÖLÇEK GELİŞTİRME ÇALIŞMASI

III. International Academician Studies Congress 2022 CHANGE & ADAPTATION, Osmaniye, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2022, ss.467-479, (Tam Metin Bildiri)

YENİ EĞİTİM ORTAMLARININ PAZARLANMASI: METAVERSE SINIFLARI TASARIMINDA YAPAY ZEKÂ ETKİSİ

INTERNATIONALCONFERENCE ON GLOBAL PRACTICE OFMULTIDISCIPLINARYSCIENTIFIC STUDIES, Girne, Kıbrıs (Kktc), 6 - 08 Mart 2022, ss.335-345, (Tam Metin Bildiri)

TÜKETİM ALANI OLARAK METAVERSE: 21. YÜZYIL BECERİLERİ EĞİTİMİNDE FIRSAT MI? TEHDİT Mİ?

INTERNATIONALCONFERENCE ON GLOBAL PRACTICE OFMULTIDISCIPLINARYSCIENTIFIC STUDIES, Girne, Kıbrıs (Kktc), 6 - 08 Mart 2022, ss.321-334, (Tam Metin Bildiri)

EKONOMİK SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK BAĞLAMINDA KURUMSAL GÜÇ: ETİCARET

II. International Academician Studies Congress Sustainability Towards Society 5.0, Çanakkale, Türkiye, 22 - 25 Ekim 2021, (Özet Bildiri)

SİYASAL PAZARLAMA VE SİYASET TEORİSİ ÇATIŞMASI BAĞLAMINDA BİR ÖRNEK: FAZİLET MÜCADELESİ – JOHN F. KENNEDY

INTERNATIONAL ACADEMICIAN STUDIES CONGRESS 2021 SPRING, Mersin, Türkiye, 29 Nisan 2021 - 30 Nisan 2022, (Tam Metin Bildiri)

KRİPTOPARA VE BLOCKCHAİN ÇAĞINDA TÜRKİYE: SİKKE.COM.TRÖRNEĞİ

IMASCONGRESS Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi (Bahar) 2019, Kocaeli, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

SEÇMEN DAVRANIŞININ ÖNCELLERİNDEN SİYASİ PARTİ AİDİYETİOLGUSUNUN ÖLÇÜMÜNE İLİŞKİN BİR ÖLÇEK GELİŞTİRME ÇALIŞMASI

IMASCONGRESS Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi (Bahar) 2019, 26 - 28 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)

PROSUMER KAVRAMININ İLETİŞİM VE PAZARLAMA AÇISINDAN İNCELENDİĞİ KAVRAMSAL BİR ÇALIŞMA

INTERNATIONAL CONGRESS OF MANAGEMENT ECONOMY AND POLICY - 2018 SPRING, İstanbul, Türkiye, 28 - 29 Nisan 2018, ss.197, (Özet Bildiri)

DİJİTAL ŞİFRELEME VE KRİPTOPARA SİSTEMLERİNİN ETKİLERİ ÜZERİNE KAVRAMSAL BİR DEĞERLENDİRME

International Congress of Management, Economy and Policy 2018 SpringIstanbul/TURKIYE 28-29 April, 2018, İstanbul, Türkiye, 28 - 29 Nisan 2018, ss.843-852, (Tam Metin Bildiri)

Türkiye’deki Oteller Üzerine Bir Araştırma: Bebek ve Çocuk Dostu Otel Konseptininİncelenmesi”

1. Uluslararası Çocuk Dostu Turizm Kongresi, 25 - 28 Nisan 2018, ss.65-66, (Özet Bildiri)

Otel İşletmelerinde Sosyal Medya Etkisi: Instagram Örneği

VII. ULUSAL III. ULUSLARARASI DOĞU AKDENİZ TURİZM SEMPOZYUMU, 20 - 21 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)

İNOVATİF REKLAM ÇALIŞMALARININ KIŞ TURİZMİNE KATKILARI: “SİVAS YILDIZ DAĞI KIŞ SPORLARITURİZM MERKEZİ” ÖRNEĞİ

ULUSLARARASISİVAS TURİZM KONGRESİYıldızdağı, Kış Turizmi Temalı, 23 - 25 Şubat 2018, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Facebook ve Twitter Kullanıcılarının Siyasal Katılım Eğilimlerinin İncelenmesi Üzerine Bir Araştırma

International Congress on Political, Economic ans Social Studies, Ankara, Türkiye, 9 - 11 Kasım 2017, ss.318-319, (Özet Bildiri)

Online mı? Offline mı? Tüketici Tercihlerini Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi

International Congress on Management Economics and Business, Zonguldak, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2017, ss.51, (Özet Bildiri)

Sanal Gerçeklik Uygulamalarının Destinasyon Pazarlamasında KullanılmasınaYönelik Kavramsal Bir Çalışma

INTERNATIONAL CONGRESS ONPOLITICAL, ECONOMIC AND SOCIALSTUDIES, Ankara, Türkiye, 9 - 11 Kasım 2017, ss.341-342, (Özet Bildiri)

AMBALAJIN GELENEKSEL ET ÜRÜNLERİNDE SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNE ETKİSİ SİVAS İLİ ÖRNEĞİ

MESTEK 2016 III. Ulusal Meslek Yüksekokulları Sosyal ve Teknik Bilimler Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2016

AMBALAJIN GELENEKSEL ET ÜRÜNLERİNDE SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNE ETKİSİ: SİVAS İLİ ÖRNEĞİ

Mestek 2016 III. Meslek Yüksek Okulları, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2016, cilt.1, ss.135-148, (Tam Metin Bildiri)

Türk Tüketicilerindeki Otomobil İmgesinin Kültürel Kodları Üzerine Bir Araştırma

11th International Conference on Knowledge, Economy and Management, 27 - 30 Kasım 2013, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)

Küresel markalar savaşında sosyal medya cephesi

18. Pazarlama Kongresi, Kars, Türkiye, 18 - 22 Haziran 2013, ss.14-25, (Tam Metin Bildiri)

MOBİL PAZARLAMA VE SOSYAL MEDYA PAZARLAMASI

18. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kars, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2013, ss.14-25, (Tam Metin Bildiri)

ANHOLT UN KENT MARKALAŞMASI ALTIGENİ İLE SİVAS İLİNİN ANALİZİ

2. YEREL EKONOMİLER KONGRESİ, Türkiye, 17 - 19 Haziran 2010, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar

Cyberfeminist Strategies and Artificial Life

Reconstructing Feminism through Cyberfeminism, İNCE YENİLMEZ MELTEM, KANTAR GÖKMEN, ERSÖZ GÖZDE, Editör, Brill Publishing, ss.208-225, 2024

İşletme ve Stratejileri

Pazarlama İlkeleri ve Yönetimi, ÇAKIRER MEHMET AKİF, Editör, Ekin Basın Yayın Dağıtım, ss.139-165, 2024

Geleceğin Teknolojik Trendleri ve Tüketici Beklentileri

Teknolojik Tüketiciler Çağı, KARTAL CİHAT, ŞENTÜRK ESMA EBRU, DURUKAN TÜLİN, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK, ss.135-151, 2024

Consumer Behavior, Marketing Approach, Branding, Advertising, and New Opportunities in the Metaverse Areas

Metaverse Technologies, Opportunities and Threats, Esen Fatih Sinan, Tınmaz Hasan, Singh Madhusudan, Editör, Springer Nature Singapore Pte Ltd, Singapore, ss.151-160, 2023

Uluslararası Pazarlama ve Kültür

Uluslararası Pazarlama: Kavramlar, Teoriler ve Uygulamalar, Koç Erdoğan, Ayyıldız-Yazıcı Ahu, Editör, Seçkin Yayıncılık, Ankara, ss.411-440, 2023

START UP’LARDA PAZARLAMA VE SATIŞ

Girişimciliğin Dijital Hali START UP, Çakırer Mehmet Akif, Editör, Ekin Basın Yayın Dağıtım, Bursa, ss.75-90, 2023

Fiyatlandırmanın Karanlık Tarafı ve Fiyatlandırma Tuzakları

PAZARLAMANIN KARANLIK YÜZÜ, Dr. Öğr. Üyesi Senem ERGAN, Editör, Ekin Yayınevi, Ankara, ss.99-113, 2023

Başvuru ve Görüşme İçin Hazırlıklı Ol(a)mama

İş Görüşmelerinde 15 Kusurlu Hareket, Mehmet Akif Çakırer,Mehmet Mecek, Editör, Ekin Basın Yayın Dağıtım, Bursa, ss.51-66, 2022

Stokçu Tüketici

Tüketici Tipolojileri, Kürşad Özkaynar,Aykut Yılmaz,Tarık Yolcu, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.205-218, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

Metaverse Alanlarda Tüketim, Pazarlama Anlayışı, Markalaşma, Reklamcılık ve Yeni Fırsatlar

METAVERSE - Geleceğin Dünyalarını İnşa Edecek Teknolojiler, Fırsatlar ve Tehditler, Fatih Sinan Esen, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.197-207, 2022

Yerel Yönetimler, Markalaşma ve Pazarlama

Yerel Yönetimler, Yerel Demokrasi ve Kentleşme, Konur Alp Demir,Ali Çiçek, Editör, Orion Kitabevi, Ankara, ss.215-236, 2022

BLOCKCHAIN TEKNOLOJİSİ ve PAZARLAMA

Pazarlamanın Blok Zincir Deneyimi BLOCKCHAIN, Süreyya Karsu, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.1-14, 2022

Yerel Yönetimler, Markalaşma ve Pazarlama

Kamu Yönetimi - Yerel Yönetimler, Yerel Demokrasi ve Kentleşme, Demir Konur Alp, Çiçek Ali, Editör, Orion Kitabevi, Ankara, ss.215-236, 2022

Stokçu Tüketici

Tüketici Tipolojileri, Özkaynar Kürşad, Yılmaz Aykut, Yolcu Tarık, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK, Ankara, ss.207-258, 2022

BLOCKCHAIN TEKNOLOJİSİ ve PAZARLAMA

Pazarlamanın Blok Zincir Deneyimi BLOCKCHAIN, Süreyya Karsu, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK, Ankara, ss.1-14, 2022

Metaverse Alanlarda Tüketim, Pazarlama Anlayışı, Markalaşma, Reklamcılık ve Yeni Fırsatlar

METAVERSE - Geleceğin Dünyalarını İnşa Edecek Teknolojiler, Fırsatlar ve Tehditler, Esen Fatih Sinan, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK, Ankara, ss.197-207, 2022

Başvuru ve Görüşme İçin Hazırlıklı Ol(a)mama

İş Görüşmelerinde 15 Kusurlu Hareket, Çakırer Mehmet Akif, Mecek Mehmet, Editör, Ekin Basın Yayın Dağıtım, Bursa, ss.51-66, 2022

Change in Retailing and its Customer during the Pandemic from the Perspective of the Retailer

Transition to New Normal After Covid-19 - Strategies to Turn Crisis into Opportunity, Boz Çelebi Füsun, Boztaş Asena, Koç İsmail, Editör, Peter Lang Gmbh, Lausanne, ss.295-304, 2021

Türkiye’de Siyasi Krizler ve Siyasal Pazarlama Stratejileri

Kriz ve Yönetimi, Aslan, Mustafa; Yılmaz, Osman, Editör, Nobel Yayınları, Ankara, ss.365-376, 2021

EKONOMİK SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK BAĞLAMINDA KURUMSAL GÜÇ: E-TİCARET

SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK ÇALIŞMALARI, Yılmaz Osman, Şimşek Hamza, Çark Özgür, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.37-44, 2021

GERÇEK VE SANAL KİMLİK ARASINDA SIKIŞAN AİDİYET: PAZARLAMA DİSİPLİNİ, METAVERSE İLE NASIL BİR EVRİM GEÇİRİR?

DİJİTAL PAZARLAMA, TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI VE MARKA, Özkaynar Kürşad, Ağcakaya Serpil, Şimşek Atalay Sidar, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.1-14, 2021

Türkiye’de E-Şikayet (Sanal Şikayet) Uygulamaları

IKSAD Publications - Institute of Economic Development and Social Researches, Ankara, 2020

COVID-19 Sonrası Pazarlama Dünyası: Geleceğe Yöneik Projeksiyonlar

COVID-19 Sürecinde Üretim, Yönetim ve Pazarlama, Zeren, Deniz Yılmaz, Osman, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.277-294, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

Beş Yıldızlı Otellerin Çocukların Yaratıcılıklarını Geliştirebilecekleri Aktiviteler Açısından Karşılaştırılması

I. Uluslararası Çocuk Dostu Turizm Kongresi Bildiri Özetleri Kitabı, Ahipaşaoğlu Suavi, Editör, CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ TURİZM FAKÜLTESİ, Sivas, ss.99-100, 2018

Türkiye’deki Oteller Üzerine Bir Araştırma: Bebek ve Çocuk Dostu Otel Konseptinin İncelenmesi

I. Uluslararası Çocuk Dostu Turizm Kongresi Bildiri Özetleri Kitabı, Ahipaşaoğlu Suavi, Editör, CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ TURİZM FAKÜLTESİ, Sivas, ss.65-68, 2018

Türkiye’deki Otel İşletmelerinin Çocuk Sahibi Müşteri Şikayetleri Perspektifinde İncelenmesi: sikayetvar.com Örneği

I. Uluslararası Çocuk Dostu Turizm Kongresi Bildiri Özetleri Kitabı, Ahipaşaoğlu Suavi, Editör, CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ TURİZM FAKÜLTESİ, Sivas, ss.113-114, 2018
Ansiklopedide Bölümler

Siyaset Bilimi Ansiklopedisi

NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK, ss.273-473, 2022
Metrikler

Yayın

84

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

7

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

20

Proje

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları