Dr. Öğr. Üyesi ÖZLEM AKBULUT DURSUN


İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü

Üretim Yönetim ve Pazarlama


WoS Araştırma Alanları: İşletme, Sosyal Bilimler İnterdisipliner


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Pazarlama, Lojistik Yönetimi

Metrikler

Yayın

18

Atıf (Scholar)

116

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (Diğer Toplam)

2

Tez Danışmanlığı

2

Eğitim Bilgileri

2009 - 2020

2009 - 2020

Doktora

Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı, Türkiye

2004 - 2007

2004 - 2007

Yüksek Lisans

Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye

2000 - 2004

2000 - 2004

Lisans

Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2020

2020

Doktora

Aile yaşam döngüsüne göre değişen hanehalkı harcamalarında tüketici iyi oluşu ve tüketici harcama öz kontrolünün yaşam doyumu üzerindeki etkisi

Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı

2007

2007

Yüksek Lisans

Kobi'lerin genel işletme sorunları ve pazarlama sorunları üzerine Sivas'ta bir uygulama

Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Pazarlama

Lojistik Yönetimi

Akademik Ünvanlar / Görevler

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

Dr. Öğr. Üyesi

Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Cumhuriyet Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu, Büro Hizmetleri ve Sekreterlik

2010 - 2020

2010 - 2020

Öğretim Görevlisi

Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Cumhuriyet Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu, Büro Hizmetleri ve Sekreterlik

2007 - 2010

2007 - 2010

Öğretim Görevlisi

Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Kangal Meslek Yüksekokulu, Yönetim ve Organizasyon

2005 - 2006

2005 - 2006

Öğretim Görevlisi

Giresun Üniversitesi, Alucra Turan Bulutçu Meslek Yüksekokulu, Yönetim Ve Organizasyon Bölümü

Verdiği Dersler

Lisans

Lisans

Sağlık Kurumlarında Üretim Yönetimi

Sağlık Kurumlarında Üretim Yönetimi

Pazarlama İlkeleri

Pazarlama İlkeleri

Üretim Yönetimi II

Üretim Yönetimi II

Ön Lisans

Ön Lisans

Satış Yönetimi ve Telefonda Satış

Girişimcilik

Pazarlama İlkeleri - I

Satış Yönetimi ve Telefonda Satış

Çağrı Merkezi Program ve Süreçleri

Girişimcilik Ve Küçük İşletme Yönetimi

Reklamcılık

Mesleki Değerler

Reklamcılık

Pazarlama İlkeleri

Satış Yönetimi ve Telefonda Satış

Uluslararası Taşımacılık ve Lojistik

Yönlendirilmiş Çalışma

Üretim Yönetimi

Üretim Yönetimi

Satış Yönetimi ve Telefonda Satış

Reklamcılık

Pazarlama İlkeleri - II

Reklam ve Tanıtım

Yeni Pazarlama Teknikleri

Lojistik

Lojistik

Girişimcilik

Girişimcilik ve Küçük İşletme Yönetimi

Çağrı Merkezi Program ve Süreçleri

Girişimcilik Ve Küçük İşletme Yönetimi

Uluslararası Taşımacılık ve Lojistik

Girişimcilik ve Küçük İşletme Yönetimi

Pazarlama Araştırması

Müşteri İlişkileri Yönetimi

Pazarlama İlkeleri

Girişimcilik

Pazarlama İlkeleri

Örgütsel Davranış

Hizmet Pazarlaması

Hizmet Pazarlaması

Reklamcılık

Örgütsel Davranış

Pazarlama İlkeleri

Girişimcilik

Yönlendirilmiş Çalışma

Üretim Yönetimi

Genel İşletme

Tüketici Davanışları

Tüketici Davranışları

Finansal Yönetim

Tüketici Davranışları

Girişimcilik

Satış Yönetimi

Girişimcilik

Yeni Pazarlama Teknikleri

Finansal Yönetim

Genel İşletme

Market Pazarlamacılığı

Satış Yönetimi

Üretim Yönetimi

Market Pazarlamacılığı

Genel İşletme

Üretim Yönetimi

Büro Yönetimi Ve İletişim Teknikleri

Müşteri İlişkileri Yönetimi

Girişimcilik Ve Küçük İşletme Yönetimi

Girişimcilik ve Küçük İşletme Yönetimi

Girişimcilik ve Küçük İşletme Yönetimi

Girişimcilik Ve Küçük İşletme Yönetimi

Genel İşletme

Genel İşletme

Elektronik Ticaret

Seçmeli Ders (Beden Eğitimi)

Satış Yönetimi

Yönlendirilmiş Çalışma II

İşletme Becerileri Grup Çalışması

İşletme Yönetimi

Finansal Yönetim

Yönetim Bilişim Sistemleri

İstatistik

İşletme Yönetimi Ve İmalat Kontrolu

Finansal Yönetim

Genel İşletme

Türk Dili - II

Yönlendirilmiş Çalışma I

Kamu Maliyesi

Makro İktisat

İktisada Giriş

Enflasyon Muhasebesi

Masa Üstü Yayıncılık

Bilgisayar Büro Programları

Genel Muhasebe - II

Genel Muhasebe

Makaleler

Tümü (4)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (2)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2024

2024

1. İÇSEL PAZARLAMA FAALİYETLERİNİN SAĞLIK ÇALIŞANLARININ YARATICILIĞINA VE İŞ DOYUMUNA ETKİLERİ

KOÇ S., AKBULUT DURSUN Ö.

EGE 12th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, İzmir, Türkiye, 26 Aralık 2024, (Özet Bildiri)

2024

2024

2. Sağlık Çalışanlarının İletişim Becerilerinin Hasta Memnuniyeti Üzerindeki Etkisi

Taş Ö., Akbulut Dursun Ö.

EFİ 2024, Sivas, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2024, ss.86, (Özet Bildiri)

2023

2023

3. Sağlık Kurumlarında İlişki Yönetiminin Marka İmajına Etkisi: Sivas İli Örneği

AKBULUT DURSUN Ö., Polat Ş.

Uluslararası Ekonomi Finans ve İşletme Kongresi, Sivas, Türkiye, 25 Mayıs 2023, (Özet Bildiri)

2018

2018

4. KIŞ TURİZMİNİN TÜRKİYE EKNOMİSİNDEKİ YERİ VE SİVAS İLİ ÜRİNE BİR DEĞERLENDİRME

MAZMAN İTİK Ü., KAYA Z., AKBULUT Ö., SARIKAYA T.

ULUSLARARASI SİVAS TURİZM KONGRESİ, Sivas, Türkiye, 23 - 25 Şubat 2018, (Tam Metin Bildiri)

2013

2013

5. Dış Ticarette Yeni Ekonomik Mekansal Yaklaşım Analizi

AKBULUT Ö., ŞENGÖNÜL A., Yüksel N.

XIV. International Symposium on Econometrics, Saraybosna, Bosna-Hersek, 24 Mayıs 2013, ss.100-101, (Özet Bildiri)

2010

2010

6. Sivas İli Termal Turizm Potansiyeli

GÜLMEZ M., AKBULUT Ö.

I. Disiplinlerarası Turizm Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 Mayıs 2010, ss.706-720, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2024

2024

1. Plansız Satın Alma ve FoMO

AKBULUT DURSUN Ö.

Sosyal Bilimlerde Yeni Vizyonlar: Kavramlar - Kuramlar - Uygulamalar, ER FİLİZ, Editör, Duvar Yayınevi, ss.244-262, 2024

2022

2022

2. Pandemi Sonrası Dönemde Etkinlik Pazarlaması

AKBULUT DURSUN Ö.

Pandemi Sonrası Pazarlama Strataejileri, Cansu Tor Kadıoğlu, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.97-115, 2022

2021

2021

3. Influencer Pazarlaması

AKBULUT DURSUN Ö., YILDIZ S. Y.

Değişen Tüketiciyi Anlamak Güncel Araştırmalar, Cansu Tor Kadıoğlu, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.83-105, 2021

2020

2020

4. Thorstein Veblen and Conspicuous Consumption

AKBULUT DURSUN Ö.

Current Perspectives on Consumer Psychology, Hatice Aydın, Aysel Kurnaz, Editör, Peter Lang Publishing, Inc., Berlin, ss.89-100, 2020

2020

2020

5. Kış Turizm Merkezlerinin Pazarlama Sorunları

AKBULUT DURSUN Ö.

Türkiye'nin Kış Turizm Merkezleri ve Potansiyeli, Prof. Dr. Erkan Sağlık, Prof. Dr. Muharrem Tuna, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.41-52, 2020

2019

2019

6. Viral Marketing in Digital World

AKBULUT DURSUN Ö.

Digital Marketing Applications, Doç. Dr. Hatice AYDIN, Editör, Peter Lang Publishing, Inc., Berlin, ss.77-89, 2019

2017

2017

7. Üretim Planlama ve Kontrol

ANIL A., ŞAHİN E. E., CİVELEK G., MORDOĞAN M. A., ÜSTÜNTAŞ N., YAVUZYILMAZ O., et al.

Üretim Yönetimi, Mordoğan M. Ali - Üstüntaş Nalan, Editör, LİSANS YAYINCILIK, İstanbul, ss.55-70, 2017