Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Sosyal Sorumluluk Kampanyalarının Marka Farkındalığı Bağlamında Değerlendirilmesi
Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.38-58, 2018 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
SEX SELLS: INVESTIGATION OF VIEWER REACTIONS TO AUTOMOBILE ADVERTISEMENTS THROUGH RECEPTION ANALYSIS
9. ULUSLARARASI ANKARA BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 26 - 28 Aralık 2023, ss.2147-2148
Kitaplar
İKLİM İLETİŞİMİ
EĞİTİM YAYINEVİ, Konya, 2023
Dijital Dünyada Haber Tüketimi
Halkla İlişkiler ve Reklamcılıkta Dijital Trendler, KİÇİR İBRAHİM, ÜNAL CELİL, Editör, Literatürk, Konya, ss.57-74, 2023
DİJİTAL DÜNYADA HABER TÜKETİMİ
HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIKTA DİJİTAL TRENDLER, İBRAHİM KİÇİR, CELİL ÜNAL, Editör, LİTERATÜRK ACADEMIA, Konya, ss.57-75, 2023
The Rising Disorder of the Twenty-First Century: News Obesity
The Future of Communication in the Digital Age, ZENGİN DEMİRBİLEK EZGİ, ŞAHİN Derya, Editör, SRA, Klaipeda, ss.121-135, 2022
KURUMSAL İLETİŞİM VE SPONSORLUK
KURUMSAL İLETİŞİMİN EL KİTABI, ZEKİYE TAMER GENCER, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, Konya, ss.219-237, 2020
The Transformation of the Perception of Hegemonic Masculinity in Cinema through Television Advertisements
Differing Outlookof Contemporary Advertising, Ömer Aydınlıoğlu, Editör, Peter Lang, Berlin, ss.89-113, 2019
ANIMATED MOVIES AND CHILD IN THE CONTEXT OF CONSUMERIST SOCIETY
CONTEMPORARY STUDIES IN SOCIAL, ECONOMIC AND FINANCIAL ANALYSIS, Sadullah ÇELİK, Osman Küçükahmetoğlu, Julia Dobreva, Editör, IJOPEC Publication, Londrina, ss.87-113, 2017
DİJİTAL DÖNEM TÜRK KORKU SİNEMASI’NDA MARKA YERLESTİRME
MEDYA ÇAĞINDA İLETİŞİM ”SOKAKTAN EKRANA, SANALDAN GERÇEĞE”,, ALİ MURAT KIRIK, Editör, ÇİZGİ KİTABEVİ, İstanbul, ss.289-317, 2017