Yayınlar & Eserler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

INFLUENCER PAZARLAMANIN YENİ NESİL ARACI: SANAL INFLUENCER

I. Uluslararası Liderlik ve Girişimcilik Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 20 - 21 Mayıs 2024

KADINA YÖNELİK AYRIMCILIK TEMALI KAMU SPOTU: KÜLTÜRLERARASI BİR YAKLAŞIM

Uluslararası Küresel Dünyada Kadın Kongresi IV: Eşitlik için Mücadele, İstanbul, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2024, ss.629-646

REKLAMLARIN GEÇMİŞİ HATIRLATMA PRATİKLERİ : 6 ŞUBAT DEPREMLERİNİ KONU EDİNEN REKLAM ÖRNEKLERİ

11. ULUSLARARASI İLETİŞİM GÜNLERİ DİJİTAL EŞİTSİZLİK & VERİ SÖMÜRGECİLİĞİ SEMPOZYUMU, İstanbul, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2024, ss.74-85

GİZLİ İFŞA: VERİ SÖMÜRGECİLİĞİ BAĞLAMINDA APPLE IPHONE REKLAMININ BETİMSEL ANALİZİ

11. ULUSLARARASI İLETİŞİM GÜNLERİ DİJİTAL EŞİTSİZLİK & VERİ SÖMÜRGECİLİĞİ SEMPOZYUMU, İstanbul, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2024, ss.141-150

SEX SELLS: INVESTIGATION OF VIEWER REACTIONS TO AUTOMOBILE ADVERTISEMENTS THROUGH RECEPTION ANALYSIS

9. ULUSLARARASI ANKARA BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 26 - 28 Aralık 2023, ss.2147-2148

DUYGUDAN EYLEME, NEFRETTEN BOYKOTA: MARKA NEFRETİNİN BİR SONUCU OLARAK MARKA BOYKOTU ÜZERİNE NİTEL ARAŞTIRMA

EGE 10. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, İzmir, Türkiye, 22 - 24 Aralık 2023, cilt.1, ss.3185-3192

THE PRACTICE OF CREATING AN IDEOLOGICAL ICON: SEMIOTIC ANALYSIS OF ZARA ATELIER'S SOCIAL MEDIA CAMPAIGN POSTERS

3RD INTERNATIONAL CONFERENCE ON SCIENTIFIC AND ACADEMIC RESEARCH, Konya, Türkiye, 25 - 26 Aralık 2023, cilt.1, ss.72-84

SOSYAL SORUMLULUK PERSPEKTİFİNDEN SOSYOLOJİK FİLM ANALİZİ: SİBEL FİLMİ ÖRNEĞİ

3RD INTERNATIONAL CONFERENCE ON SCIENTIFIC AND ACADEMIC RESEARCH, Konya, Türkiye, 25 - 26 Aralık 2023, cilt.1, ss.178-188

KÂĞIT KAPLANLAR: SLACKTIVISM AKIMININ INFLUENCER ÜZERİNDEN OKUNMASI

SELÇUK 9. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Konya, Türkiye, 15 - 17 Aralık 2023, cilt.1, ss.1575-1586

DAVİES'İN REKLAM ÇEKİCİLİKLERİ TİPOLOJİSİ BAĞLAMINDA SİYASİ REKLAMLARDA ÇEKİCİLİK KULLANIMI

11. ULUSLARARASI "YENİ DÜNYADA İLETİŞİM" KONGRESİ, Gaziantep, Türkiye, 15 - 17 Aralık 2023, cilt.1, ss.177-189

Türk Korku Sinemasında Kadın İmgesinin Sunumu

3. ULUSLARARASI KÜRESEL DÜNYADA KADIN KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Aralık 2022, cilt.1, ss.130

THE PRESENTATION OF IMAGE OF WOMAN IN TURKISH HORROR CINEMA

3rd INTERNATIONAL CONGRESS OF WOMEN IN A GLOBAL WORLD (WGW2022), İstanbul, Türkiye, 01 Aralık 2022, ss.130

DİSTOPYADAN İHTİYAÇ YARATMA: REKLAMLARDA DİSTOPİK ÖĞE KULLANIMI ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA

INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONGRESS IN THE AGE OF DIGITAL TRANSFORMATION, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Kasım 2022, cilt.1, ss.488-496

BİYOPOLİTİK PAZARLAMA ÜZERİNE LİTERATÜR TARAMA

INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONGRESS IN THE AGE OF DIGITAL TRANSFORMATION, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Kasım 2022, cilt.1, ss.497-503

DİSTOPYADAN İHTİYAÇ YARATMA: REKLAMLARDA DİSTOPİK ÖĞE KULLANIMI ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA

5. MEDYA OKURYAZARLIK FORUMU DİJİTAL DÖNÜŞÜM ÇAĞINDA ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 11 Kasım 2022, ss.490-496

BİYOPOLİTİK PAZARLAMA ÜZERİNE LİTERATÜR TARAMA

5. MEDYA OKURYAZARLIK FORUMU DİJİTAL DÖNÜŞÜM ÇAĞINDA ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 11 Kasım 2022, ss.497-503

Televizyon Reklamlarındaki Kadın Stereotiplerine Bir Başkaldırı Olarak Feminist Reklamcılık: Bir Alımlama Analizi

3. Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Kongresi, Van, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2019, ss.260-278

The Use of Glittering Generality in Advertising Discourses As a Persuasive Strategy

VIII. UMTEB INTERNATIONAL CONGRESS ON VOCATIONAL AND TECHNICAL SCIENCES, Sivas, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2019, cilt.1, ss.372-382

CHILD AND ANIMATED MOVIES IN THE CONTEXT OF CONSUMERIST SOCIETY

8. ICOPEC 2017: International Conference of Political Economy, Belgrade, Sırbistan Ve Karadağ, 28 - 30 Haziran 2017, ss.77

ANİMASYON FİLMLERİN KENT MARKALAŞMASINA YÖNELİK KULLANIMI: AYAS VE KÖTÜ KEDİ ŞERAFETTİN ÖRNEĞİ

2. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu (ASOS), ANTALYA-ALANYA, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.1063

PROPAGANDA ARACI OLARAK ANIMASYON FILMLER:PERSEPOLIS ÖRNEGI

Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi 2017, ANTALYA-ALANYA, Türkiye, 6 - 08 Nisan 2017, ss.257

TÜRK SİNEMASI’NDA SOSYAL SORUMLULUK İLETİŞİMİNİN ETKİNLİĞİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA:HALAM GELDİ VE 91.1 ÖRNEĞİ

ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ 2017, ANTALYA-ALANYA, Türkiye, 6 - 08 Nisan 2017, ss.250
Kitaplar

Dijital Dünyada Haber Tüketimi

Halkla İlişkiler ve Reklamcılıkta Dijital Trendler, KİÇİR İBRAHİM, ÜNAL CELİL, Editör, Literatürk, Konya, ss.57-74, 2023

DİJİTAL DÜNYADA HABER TÜKETİMİ

HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIKTA DİJİTAL TRENDLER, İBRAHİM KİÇİR, CELİL ÜNAL, Editör, LİTERATÜRK ACADEMIA, Konya, ss.57-75, 2023

The Rising Disorder of the Twenty-First Century: News Obesity

The Future of Communication in the Digital Age, ZENGİN DEMİRBİLEK EZGİ, ŞAHİN Derya, Editör, SRA, Klaipeda, ss.121-135, 2022

THE RISING DISORDER OF THE TWENTY-FIRST CENTURY: NEWS OBESITY

THE FUTURE OF COMMUNICATION IN THE DIGITAL AGE, Derya ŞAHİN, Ezgi ZENGİN DEMİRBİLEK, Editör, SRA, Klaipeda, ss.121-135, 2022

KURUMSAL İLETİŞİM VE SPONSORLUK

KURUMSAL İLETİŞİMİN EL KİTABI, ZEKİYE TAMER GENCER, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, Konya, ss.219-237, 2020

THE IDEOLOGY OF CONSUMPTION AND BRAND USE IN CINEMA

IDEOLOGY IN COMMUNICATION STUDIES, ÖMER AYDINLIOĞLU, Editör, STRATEGIC RESEARCHES ACADEMY (SRA), Klaipeda, ss.209-234, 2020

The Transformation of the Perception of Hegemonic Masculinity in Cinema through Television Advertisements

Differing Outlook of Contemporary Advertising, Ömer AYDINLIOĞLU,Gökhan GÜLTEKİN, Editör, Peter Lang Publishing, Inc., Berlin, ss.11-296, 2019

The Transformation of the Perception of Hegemonic Masculinity in Cinema through Television Advertisements

Differing Outlookof Contemporary Advertising, Ömer Aydınlıoğlu, Editör, Peter Lang, Berlin, ss.89-113, 2019

ANIMATED MOVIES AND CHILD IN THE CONTEXT OF CONSUMERIST SOCIETY

CONTEMPORARY STUDIES IN SOCIAL, ECONOMIC AND FINANCIAL ANALYSIS, Sadullah ÇELİK, Osman Küçükahmetoğlu, Julia Dobreva, Editör, IJOPEC Publication, Londrina, ss.87-113, 2017

DİJİTAL DÖNEM TÜRK KORKU SİNEMASI’NDA MARKA YERLESTİRME

MEDYA ÇAĞINDA İLETİŞİM ”SOKAKTAN EKRANA, SANALDAN GERÇEĞE”,, ALİ MURAT KIRIK, Editör, ÇİZGİ KİTABEVİ, İstanbul, ss.289-317, 2017
Metrikler

Yayın

50

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (TrDizin)

9

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

23

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları