Yayınlar & Eserler

Makaleler 3
Tümü (3)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (3)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 23

1. INFLUENCER PAZARLAMANIN YENİ NESİL ARACI: SANAL INFLUENCER

I. Uluslararası Liderlik ve Girişimcilik Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 20 - 21 Mayıs 2024

2. “Kız Çocuk! Kız Ki Değiştir, Kız Ki Dünyaları Güzelleştir”: Gündemden Yararlanan/Gündem Yaratan Reklamların Gücü

20. ULUSLARARASI İLETİŞİM SEMPOZYUMU, Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Kasım 2024, ss.75-89, (Tam Metin Bildiri)

3. KADINA YÖNELİK AYRIMCILIK TEMALI KAMU SPOTU: KÜLTÜRLERARASI BİR YAKLAŞIM

Uluslararası Küresel Dünyada Kadın Kongresi IV: Eşitlik için Mücadele, İstanbul, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2024, ss.629-646, (Tam Metin Bildiri)

4. REKLAMLARIN GEÇMİŞİ HATIRLATMA PRATİKLERİ : 6 ŞUBAT DEPREMLERİNİ KONU EDİNEN REKLAM ÖRNEKLERİ

11. ULUSLARARASI İLETİŞİM GÜNLERİ DİJİTAL EŞİTSİZLİK & VERİ SÖMÜRGECİLİĞİ SEMPOZYUMU, İstanbul, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2024, ss.74-85

5. GİZLİ İFŞA: VERİ SÖMÜRGECİLİĞİ BAĞLAMINDA APPLE IPHONE REKLAMININ BETİMSEL ANALİZİ

11. ULUSLARARASI İLETİŞİM GÜNLERİ DİJİTAL EŞİTSİZLİK & VERİ SÖMÜRGECİLİĞİ SEMPOZYUMU, İstanbul, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2024, ss.141-150, (Tam Metin Bildiri)

6. SEX SELLS: INVESTIGATION OF VIEWER REACTIONS TO AUTOMOBILE ADVERTISEMENTS THROUGH RECEPTION ANALYSIS

9. ULUSLARARASI ANKARA BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 26 - 28 Aralık 2023, ss.2147-2148, (Özet Bildiri)

7. DUYGUDAN EYLEME, NEFRETTEN BOYKOTA: MARKA NEFRETİNİN BİR SONUCU OLARAK MARKA BOYKOTU ÜZERİNE NİTEL ARAŞTIRMA

EGE 10. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, İzmir, Türkiye, 22 - 24 Aralık 2023, cilt.1, ss.3185-3192, (Tam Metin Bildiri)

8. THE PRACTICE OF CREATING AN IDEOLOGICAL ICON: SEMIOTIC ANALYSIS OF ZARA ATELIER'S SOCIAL MEDIA CAMPAIGN POSTERS

3RD INTERNATIONAL CONFERENCE ON SCIENTIFIC AND ACADEMIC RESEARCH, Konya, Türkiye, 25 - 26 Aralık 2023, cilt.1, ss.72-84, (Tam Metin Bildiri)

9. SOSYAL SORUMLULUK PERSPEKTİFİNDEN SOSYOLOJİK FİLM ANALİZİ: SİBEL FİLMİ ÖRNEĞİ

3RD INTERNATIONAL CONFERENCE ON SCIENTIFIC AND ACADEMIC RESEARCH, Konya, Türkiye, 25 - 26 Aralık 2023, cilt.1, ss.178-188, (Tam Metin Bildiri)

10. KÂĞIT KAPLANLAR: SLACKTIVISM AKIMININ INFLUENCER ÜZERİNDEN OKUNMASI

SELÇUK 9. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Konya, Türkiye, 15 - 17 Aralık 2023, cilt.1, ss.1575-1586, (Tam Metin Bildiri)

11. DAVİES'İN REKLAM ÇEKİCİLİKLERİ TİPOLOJİSİ BAĞLAMINDA SİYASİ REKLAMLARDA ÇEKİCİLİK KULLANIMI

11. ULUSLARARASI "YENİ DÜNYADA İLETİŞİM" KONGRESİ, Gaziantep, Türkiye, 15 - 17 Aralık 2023, cilt.1, ss.177-189, (Tam Metin Bildiri)

12. Türk Korku Sinemasında Kadın İmgesinin Sunumu

3. ULUSLARARASI KÜRESEL DÜNYADA KADIN KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Aralık 2022, cilt.1, ss.130, (Özet Bildiri)

13. THE PRESENTATION OF IMAGE OF WOMAN IN TURKISH HORROR CINEMA

3rd INTERNATIONAL CONGRESS OF WOMEN IN A GLOBAL WORLD (WGW2022), İstanbul, Türkiye, 01 Aralık 2022, ss.130, (Özet Bildiri)

14. DİSTOPYADAN İHTİYAÇ YARATMA: REKLAMLARDA DİSTOPİK ÖĞE KULLANIMI ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA

INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONGRESS IN THE AGE OF DIGITAL TRANSFORMATION, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Kasım 2022, cilt.1, ss.488-496, (Tam Metin Bildiri)

15. BİYOPOLİTİK PAZARLAMA ÜZERİNE LİTERATÜR TARAMA

INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONGRESS IN THE AGE OF DIGITAL TRANSFORMATION, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Kasım 2022, cilt.1, ss.497-503, (Tam Metin Bildiri)

16. DİSTOPYADAN İHTİYAÇ YARATMA: REKLAMLARDA DİSTOPİK ÖĞE KULLANIMI ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA

5. MEDYA OKURYAZARLIK FORUMU DİJİTAL DÖNÜŞÜM ÇAĞINDA ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 11 Kasım 2022, ss.490-496, (Tam Metin Bildiri)

17. BİYOPOLİTİK PAZARLAMA ÜZERİNE LİTERATÜR TARAMA

5. MEDYA OKURYAZARLIK FORUMU DİJİTAL DÖNÜŞÜM ÇAĞINDA ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 11 Kasım 2022, ss.497-503, (Tam Metin Bildiri)

18. Televizyon Reklamlarındaki Kadın Stereotiplerine Bir Başkaldırı Olarak Feminist Reklamcılık: Bir Alımlama Analizi

3. Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Kongresi, Van, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2019, ss.260-278, (Tam Metin Bildiri)

19. The Use of Glittering Generality in Advertising Discourses As a Persuasive Strategy

VIII. UMTEB INTERNATIONAL CONGRESS ON VOCATIONAL AND TECHNICAL SCIENCES, Sivas, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2019, cilt.1, ss.372-382, (Tam Metin Bildiri)

20. CHILD AND ANIMATED MOVIES IN THE CONTEXT OF CONSUMERIST SOCIETY

8. ICOPEC 2017: International Conference of Political Economy, Belgrade, Sırbistan Ve Karadağ, 28 - 30 Haziran 2017, ss.77, (Özet Bildiri)

21. ANİMASYON FİLMLERİN KENT MARKALAŞMASINA YÖNELİK KULLANIMI: AYAS VE KÖTÜ KEDİ ŞERAFETTİN ÖRNEĞİ

2. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu (ASOS), ANTALYA-ALANYA, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.1063, (Özet Bildiri)

22. PROPAGANDA ARACI OLARAK ANIMASYON FILMLER:PERSEPOLIS ÖRNEGI

Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi 2017, ANTALYA-ALANYA, Türkiye, 6 - 08 Nisan 2017, ss.257, (Özet Bildiri)

23. TÜRK SİNEMASI’NDA SOSYAL SORUMLULUK İLETİŞİMİNİN ETKİNLİĞİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA:HALAM GELDİ VE 91.1 ÖRNEĞİ

ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ 2017, ANTALYA-ALANYA, Türkiye, 6 - 08 Nisan 2017, ss.250, (Özet Bildiri)
Kitaplar 14

3. Dijital Dünyada Haber Tüketimi

Halkla İlişkiler ve Reklamcılıkta Dijital Trendler, KİÇİR İBRAHİM, ÜNAL CELİL, Editör, Literatürk, Konya, ss.57-74, 2023

4. DİJİTAL DÜNYADA HABER TÜKETİMİ

HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIKTA DİJİTAL TRENDLER, İBRAHİM KİÇİR, CELİL ÜNAL, Editör, LİTERATÜRK ACADEMIA, Konya, ss.57-75, 2023

5. The Rising Disorder of the Twenty-First Century: News Obesity

The Future of Communication in the Digital Age, ZENGİN DEMİRBİLEK EZGİ, ŞAHİN Derya, Editör, SRA, Klaipeda, ss.121-135, 2022

6. THE RISING DISORDER OF THE TWENTY-FIRST CENTURY: NEWS OBESITY

THE FUTURE OF COMMUNICATION IN THE DIGITAL AGE, Derya ŞAHİN, Ezgi ZENGİN DEMİRBİLEK, Editör, SRA, Klaipeda, ss.121-135, 2022

7. KURUMSAL İLETİŞİM VE SPONSORLUK

KURUMSAL İLETİŞİMİN EL KİTABI, ZEKİYE TAMER GENCER, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, Konya, ss.219-237, 2020

8. THE IDEOLOGY OF CONSUMPTION AND BRAND USE IN CINEMA

IDEOLOGY IN COMMUNICATION STUDIES, ÖMER AYDINLIOĞLU, Editör, STRATEGIC RESEARCHES ACADEMY (SRA), Klaipeda, ss.209-234, 2020

11. The Transformation of the Perception of Hegemonic Masculinity in Cinema through Television Advertisements

Differing Outlook of Contemporary Advertising, Ömer AYDINLIOĞLU,Gökhan GÜLTEKİN, Editör, Peter Lang Publishing, Inc., Berlin, ss.11-296, 2019

12. The Transformation of the Perception of Hegemonic Masculinity in Cinema through Television Advertisements

Differing Outlookof Contemporary Advertising, Ömer Aydınlıoğlu, Editör, Peter Lang, Berlin, ss.89-113, 2019

13. ANIMATED MOVIES AND CHILD IN THE CONTEXT OF CONSUMERIST SOCIETY

CONTEMPORARY STUDIES IN SOCIAL, ECONOMIC AND FINANCIAL ANALYSIS, Sadullah ÇELİK, Osman Küçükahmetoğlu, Julia Dobreva, Editör, IJOPEC Publication, Londrina, ss.87-113, 2017

14. DİJİTAL DÖNEM TÜRK KORKU SİNEMASI’NDA MARKA YERLESTİRME

MEDYA ÇAĞINDA İLETİŞİM ”SOKAKTAN EKRANA, SANALDAN GERÇEĞE”,, ALİ MURAT KIRIK, Editör, ÇİZGİ KİTABEVİ, İstanbul, ss.289-317, 2017
Metrikler

Yayın

51

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (TrDizin)

9

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

23

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları