Metrikler
Duyurular & Dokümanlar
Eğitim Bilgileri
2017 - 2022
2017 - 2022Doktora
Erciyes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Tanıtım (Dr), Türkiye
2008 - 2010
2008 - 2010Yüksek Lisans
Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Reklamcılık Ve Halkla İlişkiler Anabilim Dalı, Türkiye
2003 - 2008
2003 - 2008Lisans
Anadolu Üniversitesi, İletişim Bilimleri Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2022
2022Doktora
Kuram ve modeller bağlamında reklam ve halkla ilişkilerin marka değerine etkisi: Borsa İstanbul üzerine bir analiz
Erciyes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Tanıtım
2010
2010Yüksek Lisans
Türkiye'de reklam denetimi ve izleyicilerin yasaklı televizyon reklamlarını değerlendirmesi: Coca Cola, Vodafone ve TEB örneği
Anadolu Üniversitesi, İletişim Bilimleri Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık Bölümü
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Halkla İlişkiler
Reklamcılık ve Tanıtım
Akademik Unvanlar / Görevler
2012 - Devam Ediyor
2012 - Devam EdiyorÖğretim Görevlisi Dr.
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
Verdiği Dersler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2022
2022Reklam etiği ve Türkiye’de reklam denetimi: Vodafone, TEB ve Coca Cola örneği
KARADENİZ Ö.
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi , cilt.2022, sa.31, ss.946-974, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
2021KISA FİLM REKLAMLARA YÖNELİK GÖSTERGEBİLİMSEL BİR ANALİZ: DARDANEL TON “UNUTULMAZ TONLAR”
KARADENİZ Ö.
Düşünce ve Toplum Sosyal Bilimler Dergisi , sa.5, ss.52-75, 2021 (Hakemli Dergi)
2018
2018REKLAMDA ÇEKİCİLİK ÖĞESİ OLARAK MİZAHIN BANKACILIK REKLAMLARINDA KULLANILMASI
KARADENİZ Ö., YILMAZ BİLECEN M.
Elektronik Cumhuriyet İletişim Dergisi , cilt.1, sa.1, ss.35-50, 2018 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
2020
2020KISA FİLM REKLAMLARA YÖNELİK GÖSTERGEBİLİMSEL BİR ANALİZ: DARDANEL TON ”UNUTULMAZ TONLAR”
KARADENİZ Ö.
2. Uluslararası Dijital Çağda İletişim Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2020, ss.142-143
Kitap & Kitap Bölümleri
2023
2023İKLİM İLETİŞİMİ
TAMER GENCER Z., RENÇBER H., AYDINLIOĞLU Ö., YAZICI B., ARSLAN Ş., AKSU S., et al.
EĞİTİM YAYINEVİ, Konya, 2023
2022
2022Reklam ve Halkla İlişkilerin Marka Değerine Etkisi: Kuramlar, Modeller ve Bir Analiz
KARADENİZ Ö.
Nobel Bilimsel Eserler, Ankara, 2022
2020
2020KURUMSAL İLETİŞİM YÖNETİMİ
akyol a., ARKLAN Ü., DİKER E., AKYOL M., EKE E., ÇALIŞIR G., et al.
KURUMSAL İLETİŞİMİN EL KİTABI, Zekiye Tamer Gencer, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, Konya, ss.239-258, 2020
2013
2013