Metrikler
Duyurular & Dokümanlar
Dosya İndir
Eğitim Bilgileri
2017 - 2022
2017 - 2022Doktora
Erciyes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Tanıtım (Dr), Türkiye
2008 - 2010
2008 - 2010Yüksek Lisans
Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Reklamcılık Ve Halkla İlişkiler Anabilim Dalı, Türkiye
2003 - 2008
2003 - 2008Lisans
Anadolu Üniversitesi, İletişim Bilimleri Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2022
2022Doktora
Kuram ve modeller bağlamında reklam ve halkla ilişkilerin marka değerine etkisi: Borsa İstanbul üzerine bir analiz
Erciyes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Tanıtım
2010
2010Yüksek Lisans
Türkiye'de reklam denetimi ve izleyicilerin yasaklı televizyon reklamlarını değerlendirmesi: Coca Cola, Vodafone ve TEB örneği
Anadolu Üniversitesi, İletişim Bilimleri Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık Bölümü
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Halkla İlişkiler
Reklamcılık ve Tanıtım
Akademik Ünvanlar / Görevler
2012 - Devam Ediyor
2012 - Devam EdiyorÖğretim Görevlisi Dr.
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım
Verdiği Dersler
Lisans
Lisans
Mezuniyet Projesi - II
Mezuniyet Projesi - I
Reklam ve Halkla İlişkiler Yazarlığı
Reklamcılık
Reklam Kampanyaları Analizi
Reklam Kampanyaları Analizi
Reklam Kampanyası Tasarımı
Marka Yönetimi
Reklamda Yaratıcılık
Marka Yönetimi
Mezuniyet Projesi - I
Reklamda Yaratıcılık
Mezuniyet Projesi - II
Reklam Kampanyası Tasarımı
Reklam ve Halkla İlişkiler Yazarlığı
Reklamcılık
Reklamcılık - II
Reklamcılık - II
Klavye
Klavye
Kurumsal Kimlik ve İmaj Tasarımı - II
Kurumsal Kimlik ve İmaj Tasarımı - II
Reklam Yapım Teknikleri
Reklamcılık - I
Halkla İlişkiler Uygulama Alanları
Bitirme Tez/Ödevi
Kurum İçi Halkla İlişkiler
Bitirme Tez/Ödevi
Halkla İlişkiler ve Tanıtım - I
Reklamcılık - I
Halkla İlişkiler ve Tanıtım - I
Reklamcılık - II
Halkla İlişkiler Uygulama Alanları
Kurum İçi Halkla İlişkiler
Halkla İlişkiler ve Tanıtım - II
Halkla İlişkiler ve Tanıtım - II
İletişim Hukuku
İletişim Hukuku
Kurumsal Kimlik ve İmaj Tasarımı - II
Reklam ve Halkla İlişkilerde Yasal Düzenlemeler
Halkla İlişkiler ve İnsan Kaynakları Yönetimi
Kurumsal Kimlik ve İmaj Tasarımı - II
Reklam ve Halkla İlişkilerde Yasal Düzenlemeler
Reklamcılık - II
Reklamcılık - I
Kurumsal Kimlik ve İmaj Tasarımı - I
Halkla İlişkiler Kampanyaları - I
İletişim Hukuku
Reklam Yazarlığı
İletişim Hukuku
Reklamcılık - I
İletişim Hukuku
Halkla İlişkiler ve Tanıtım Kampanyaları - I
Halkla İlişkiler ve Tanıtım Kampanyaları - I
Reklam Yazarlığı
Halkla İlişkiler ve İnsan Kaynakları Yönetimi
Kurumsal Kimlik ve İmaj Tasarımı - I
İletişim Hukuku
Kurumsal Kimlik ve İmaj Tasarımı - I
Halkla İlişkiler ve Medya
Halkla İlişkilerde Uygulama Alanları
Örgütsel Davranış
Halkla İlişkiler ve Medya
Etkili İletişim
Reklam Stratejisi
Halkla İlişkiler ve İnsan Kaynakları Yönetimi
Halkla İlişkilerde Uygulama Alanları
Reklam Stratejisi
Kurumsal Kimlik ve İmaj Tasarımı - I
Örgütsel Davranış
Halkla İlişkiler ve İnsan Kaynakları Yönetimi
İletişim Sosyolojisi
İletişim Sosyolojisi
Makaleler
Tümü (3)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (2)
2022
20221. Reklam etiği ve Türkiye’de reklam denetimi: Vodafone, TEB ve Coca Cola örneği
KARADENİZ Ö.
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi , cilt.2022, sa.31, ss.946-974, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
20212. KISA FİLM REKLAMLARA YÖNELİK GÖSTERGEBİLİMSEL BİR ANALİZ: DARDANEL TON “UNUTULMAZ TONLAR”
KARADENİZ Ö.
Düşünce ve Toplum Sosyal Bilimler Dergisi , sa.5, ss.52-75, 2021 (Hakemli Dergi)
2018
20183. REKLAMDA ÇEKİCİLİK ÖĞESİ OLARAK MİZAHIN BANKACILIK REKLAMLARINDA KULLANILMASI
KARADENİZ Ö., YILMAZ BİLECEN M.
Elektronik Cumhuriyet İletişim Dergisi , cilt.1, sa.1, ss.35-50, 2018 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2020
20201. KISA FİLM REKLAMLARA YÖNELİK GÖSTERGEBİLİMSEL BİR ANALİZ: DARDANEL TON ”UNUTULMAZ TONLAR”
KARADENİZ Ö.
2. Uluslararası Dijital Çağda İletişim Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2020, ss.142-143, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2023
20231. İKLİM İLETİŞİMİ
TAMER GENCER Z., RENÇBER H., AYDINLIOĞLU Ö., YAZICI B., ARSLAN Ş., AKSU S., et al.
EĞİTİM YAYINEVİ, Konya, 2023
2022
20222. Reklam ve Halkla İlişkilerin Marka Değerine Etkisi: Kuramlar, Modeller ve Bir Analiz
KARADENİZ Ö.
Nobel Bilimsel Eserler, Ankara, 2022
2020
20203. KURUMSAL İLETİŞİM YÖNETİMİ
akyol a., ARKLAN Ü., DİKER E., AKYOL M., EKE E., ÇALIŞIR G., et al.
KURUMSAL İLETİŞİMİN EL KİTABI, Zekiye Tamer Gencer, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, Konya, ss.239-258, 2020
2013
2013