Yayınlar & Eserler

Makaleler 36
Tümü (36)
SCI-E, SSCI, AHCI (8)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (11)
ESCI (2)
Scopus (10)
TRDizin (21)
Diğer Yayınlar (10)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 39

1. Disiplinler Arası Bir Doğa Eğitimi Projesi Sürecinde Ortaokul Öğrencilerinin Bilimin Doğası Anlayışlarındaki Değişimin İncelenmesi

3rd Internatıonal Symposıum Of Educatıon And Values (ISOEVA), 10-13 Ekim 2019, İstanbul, İstanbul, Türkiye, 10 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

2. The effect of formative assessment practices in science education on learners’ attitudes on metacognitive-oriented classroom learning environments

3th International Symposium on Educational and Social Sciences in Turkish Cultural Geography, 6 - 09 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)

3. Elementary students’ perceptions about the classroom assessment environment.

3th International Symposium on Educational and Social Sciences in Turkish Cultural Geography, 6 - 09 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)

7. Hizmet İçi Eğitime Katılan Fen Öğretmenlerinin Fen Öğretimine Yönelik Görüşlerindeki Değişimler.

I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS2017)., 24 - 26 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

9. Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Merkezi Sınavlara İlişkin Görüşleri

XII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

10. Adaptation of the Teacher Belief on Assessment in Science Scale into Turkish

8th World Conference on Educational Sciences, 4 - 06 Şubat 2016, (Özet Bildiri)

11. Ortaokul Öğrencilerinin Değerlendirmeye Yönelik Algıları

8th World Conference on Educational Sciences, 4 - 06 Şubat 2016, (Özet Bildiri)

12. Sınıf öğretmenleri ve öğretmen adaylarinin fen laboratuvarinin amaçlarina yönelik tutumlari

XIV. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 21 - 23 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

16. İlköğretim Matematik ile Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Cinsiyetlerine göre İnsani Değerlerinin Belirlenmesi Türkiye Perspektifi

I. Ulusal Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, Türkiye, 30 - 31 Mayıs 2014, ss.104, (Özet Bildiri)

17. The Effects of Open Ended Science Experiments Based On Scenarios on the Science Process Skills of the Pre Service Teachers

3rd World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership., 25 - 28 Ekim 2012, (Özet Bildiri)

20. Kıdemlerine Göre İlköğretim Matematik İle Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Kaygı Düzeyleri

1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

21. İlköğretim Matematik ile Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Kaygı Düzeylerinin Belirlenmesi Cinsiyet Perspektifi

12. Geleneksel Matematik Sempozyumu, Sergi ve Şenlikleri, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)

22. İlköğretim Matematik ile Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Kıdemlerine Göre Öz Yeterliklerinin Belirlenmesi

12. Geleneksel Matematik Sempozyumu, Sergi ve Şenlikleri, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)

24. The effect of open-ended science experiments based on scenarios on the science process skills of the pre-service teachers

3rd World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership (WCLTA), Brussels, Belçika, 25 - 28 Ekim 2012, cilt.93, ss.1162-1168, (Tam Metin Bildiri) identifier

25. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Meslek Seçim Nedenleri

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)

26. Science Teachers Perspectives on In service Training A National Study from Turkey

World Conference On New Trends In Science Education (WCNTSE), Aydın/Kuşadası, Türkiye, 19 - 23 Eylül 2011, ss.142, (Özet Bildiri)

29. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilimsel Süreç Becerilerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi

X. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, (Özet Bildiri)

30. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Öğretmeni İmajları

X. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, (Özet Bildiri)

31. Öğretmen Adaylarının Alternatif Ölçme ve Değerlendirme Yaklaşımlarının Etkili Kullanımına Yönelik Görüşleri

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Tam Metin Bildiri)

32. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Öğretmeni İmajları

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010

33. Araştırmaya Dayalı Fen Laboratuarlarının Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimine Yönelik Öz Yeterlikleri Üzerine Etkisi

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Özet Bildiri)

35. Science Teachers Level of Using Alternative Assessment and Their Perceptions

European Science Education Research Association( ESERA) 2009, 31 Ağustos - 04 Eylül 2009, (Tam Metin Bildiri)

37. İlköğretim Fen ve Teknoloji Kitaplarında Alternatif Değerlendirme Yaklaşımlarının Kullanılma Sıklığı

VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi., Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, (Tam Metin Bildiri)

38. Fen ve Teknoloji Laboratuarında 5 E Öğrenme Modelinin ve Doğrulama Deney Tekniğinin Uygulanması

International Conference on Educational Sciences, 23 - 25 Haziran 2008, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 2

1. DOĞA EĞİTİMİ YOLUYLA ÇEVRE EĞİTİMİ

Etkinlik Temelli ÇEVRE EĞİTİMİ, Çifçi, Taner Buldur, Aycan, Editör, VİZETEK YAYINCILIK, ss.195-218, 2020

2. Fen Öğretiminde Kavram Öğretimi

Teoriden Pratiğe Fen Bilimleri Öğretimi, H. Gamze HASTÜRK, Editör, Pegem A Yayıncılık, ss.246-273, 2017
Metrikler

Yayın

77

Yayın (WoS)

12

Yayın (Scopus)

10

Atıf (WoS)

42

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

56

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (TrDizin)

46

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Diğer Toplam)

178

Proje

18

Tez Danışmanlığı

7

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları