Dr. Öğr. Üyesi SELİM ÇAM


Cumhuriyet Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu, Büro Hizmetleri ve Sekreterlik

Hukuk Büro Yönetimi ve Sekreterliği Programı


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler Matematik Yöntemler, İşletme


Avesis Araştırma Alanları: Pazarlama, Sayısal Yöntemler

Metrikler

Yayın

34

Yayın (WoS)

11

Yayın (Scopus)

11

Atıf (WoS)

7

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

29

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (TrDizin)

5

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

5

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2014 - 2019

2014 - 2019

Doktora

Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme, Türkiye

2010 - 2014

2010 - 2014

Yüksek Lisans

Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme, Türkiye

2003 - 2008

2003 - 2008

Lisans

Dokuz Eylül Üniversitesi, Fen Fakültesi, İstatistik Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2019

2019

Doktora

Kesme ve stoklama problemi için sezgisel bir çözüm önerisi: Metal blok işleyen bir tesis uygulaması

Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme

2014

2014

Yüksek Lisans

Veri madenciliğinde kümeleme analizi ve sağlık sektöründe bir uygulaması

Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme

Araştırma Alanları

Pazarlama

Sayısal Yöntemler

Akademik Ünvanlar / Görevler

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

Dr. Öğr. Üyesi

Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Cumhuriyet Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu, Büro Hizmetleri ve Sekreterlik

Makaleler

Tümü (25)
SCI-E, SSCI, AHCI (6)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (11)
ESCI (5)
Scopus (11)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (3)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2025

2025

1. Dijital Pazarlama Hunisi Aşamalarının Dönüşüm Oranına Etkisi: Web Analitik Verileri Üzerine Bir Araştırma

ÇAM S., TUNA M. F.

24. Uluslararası İşletmecilik Kongresi, İzmir, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2025, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

2. Tüketici Davranışı Araştırmaları İçin Ölçüm Hatalarının Gösterilmesinde Rasch Analizinin Kullanımı

TUNA M. F., ÇAM S.

23. Uluslararası İşletmecilik Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2024, cilt.1, ss.463-473, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

3. Şüphenin Yeşil Tüketim Üzerinde Etkisi Var Mı?

ÇAM S., ÖZKAYNAR K.

26. Pazarlama Kongresi, Kırşehir, Türkiye, 23 - 25 Haziran 2022, ss.556-569, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

4. Hedonik alışveriş motivasyonlarında, tüketici karar verme göstergelerinin konumlandırılması

Yıldız S. Y., Çam S.

21. Uluslararası İşletmecilik Kongresi, Kahramanmaraş, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2022, ss.5-25, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

5. İkinci El Araçların Satış Profillerinin Kümeleme Analizi ile Belirlenmesi

TÜZEMEN A., ÇAM S., TUNA M. F.

Uluslararası Katılımlı 16. Üretim Araştırmaları Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2016, ss.1172-1177, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2023

2023

1. İşletmeler Açısından Sosyal Ağ Pazarlaması

ÇAM S.

Disiplinlerarası Sosyal Ağ Çalışmaları, Acar Nihal, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık Tic. Ltd. Şti., Ankara, ss.59-86, 2023

2023

2023

2. SOSYAL AĞ PAZARLAMASININ KAVRAMSAL ÇERÇEVESİ

ACAR N., YILMAZ M., BATU M., TAŞKIRAN İ. B., ÇAM S., YILDIZ E., et al.

Disiplinlerarası Sosyal Ağ Çalışmaları, Dr.Öğr.Üyesi NİHAL ACAR, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.87-115, 2023

2022

2022

3. Hastane Bilgi Yönetim Sistemi

ÇAM S.

Sağlık Hizmetlerinde Yönetim Güncesi, Çağatay Altuğ, Tüzemen Adem, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.69-99, 2022

2021

2021

4. Oyun Teorisi

ÇAM S.

Karar Vericinin El Kitabı, TÜZEMEN ADEM, ASLAN EMRE, Editör, Seçkin Yayıncılık, Ankara, ss.509-545, 2021


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 4

h-indeksi (WOS): 1