SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Probleme Dayalı Öğrenme Yönteminin Üst-düzey Düşünme Becerilerine Etkisinin Değerlendirilmesi: Bir Meta-tematik Analiz
TURKISH ACADEMIC RESEARCH REVIEW
, cilt.8, sa.3, ss.1200-1216, 2023 (Hakemli Dergi)
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Kullandıkları Çocuk Şarkılarının Değerler Eğitimi Açısından İncelenmesi
Sivas Cumhuriyet University Educational Sciences Institute Journal
, cilt.2, sa.1, ss.9-22, 2023 (Hakemli Dergi)
Okul Öncesi Dönemde Aile Katılımına Yönelik 2013-2021 Yılları Arasında Yapılan LisansüstüTezlerin İncelenmesi
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.173-185, 2022 (Hakemli Dergi)
Effects of drama method on social communication skills: A comparative analysis
International Journal of Research in Education and Science (IJRES)
, cilt.6, sa.3, ss.435-457, 2020 (Hakemli Dergi)
Music Education Competencies of Preschool Teachers and Preservice Preschool Teachers
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.617-636, 2020 (Hakemli Dergi)
Akıllı Telefonların Öğretmen Adaylarının Akademik Başarıları ile Sunum Yeterlik Düzeylerine Etkisine İlişkin Çoklu Analiz
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.1183-1204, 2019 (Hakemli Dergi)
Evaluation of Material Development and Presentation Process within theScope of Instructional Technologies and Material Design Course
Cumhuriyet International Journal of Education
, cilt.7, sa.4, ss.551-570, 2018 (Hakemli Dergi)
Yansıtıcı Öğrenme Anlayışı Ölçeği: Türkçe ’ye Uyarlama, Geçerlik ve Güvenilirlik Çalışması
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.26, sa.2, ss.369-378, 2018 (Hakemli Dergi)
Comparing the effect of self-efficacy beliefs on English learning withinmethodological pluralism
European Journal of Education Studies
, cilt.3, sa.12, ss.514-551, 2017 (Hakemli Dergi)
Investigating lifelong learning dispositions of faculty members who teach foreign languages
Journal of Language and Linguistic Studies
, cilt.13, sa.2, ss.30-42, 2017 (Hakemli Dergi)
The Levels of German Teacher Trainers Working in TurkeyRegarding Reigeluth s Organizational Strategies
Journal of Education and Learning
, cilt.5, sa.4, ss.63-77, 2016 (Hakemli Dergi)
Preservice preschool teachers self efficacy beliefs and attitudes toward teaching profession
Educational Research and Reviews
, cilt.11, sa.7, ss.345-357, 2016 (Hakemli Dergi)
Yansıtıcı Düşünme Etkinlikleriyle Destekli Tam Öğrenme Modelinin Tıp Öğrencilerinin Üstbiliş Becerilerine Etkisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.63-82, 2016 (Hakemli Dergi)
Foreign language anxiety of students studying EnglishLanguage and Literature A Sample from Turkey
Educational Research and Reviews
, cilt.11, sa.6, ss.219-228, 2016 (Hakemli Dergi)
Effects of computer based instruction on pre service teachers a meta analysis
International Journal of Academic Research B: Humanities and Social Sciences
, cilt.7, sa.5, ss.76-80, 2015 (Hakemli Dergi)
Turkish language and literature students English self efficacy beliefs and attitudes toward English
International Journal of Academic Research Part B: Humanities and Social Sciences
, cilt.7, sa.5, ss.63-69, 2015 (Hakemli Dergi)
Yansıtıcı düşünme etkinlikleriyle destekli tam öğrenme modelinin tıp fakültesi öğrencilerinin eleştirel düşünme becerilerine etki
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.11, sa.3, ss.1004-1020, 2015 (Hakemli Dergi)
The roles of metacognitive beliefs in developing critical thinking skills
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.317-333, 2014 (Hakemli Dergi)
Öğretim elemanlarının üniversite düzeyindeki temel İngilizce öğretiminde kullanılabilecek tamamlayıcı ölçme ve değerlendirme yöntemlerine ilişkin görüşleri
Turkish Studies
, cilt.7, sa.1, ss.953-968, 2012 (Hakemli Dergi)
Hazırlık Sınıfı Öğrencilerinin İngilizce Okuma Becerilerinin Değerlendirilmesi
Turkish Studies
, cilt.6, sa.3, ss.233-257, 2011 (Hakemli Dergi)
Yapılandırmacı Yaklaşım Bağlamında Yabancı Dil Öğretimi Turkish Studies 6 2 443 454
Turkish Studies
, cilt.6, sa.2, ss.443-454, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Lise 9. Sınıf İngilizce Dersi Öğretim Programının Kazanım Ve İçerik Boyutunda Hammond Değerlendirilme Modeline Göre Değerlendirilmesi
SELCUK 10th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Konya, Türkiye, 21 - 24 Haziran 2024
Tersine Kaynaştırma Okullarında Görev Yapan Okul Öncesi Öğretmenlerinin Kaynaştırma Uygulamalarına Yönelik Yeterlilikleri
V. International Congress on Social and Education Sciences (INCSES-2019), 13 - 15 Aralık 2019
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Drama Yeterliliklerinin Değerlendirilmesi
V. International Congress on Social and Education Sciences (INCSES-2019), 13 - 15 Aralık 2019
Investigating Digital Game Addiction Levels of High School Students in Terms of Some Demographic Characteristics
I. Uluslararası Multidisipliner Dijital Bağımlılık Kongresi (1st International MultidisciplinaryDigital Addiction Congress), 14 - 16 Kasım 2018
Investigating Digital Addiction Levels of Primary Preservice Teachers in Terms of Various Variables
I. Uluslararasi MultidisiplinerDijital Bağımlılık Kongresi1st International Multidisciplinary Digital Addiction Congress, 14 - 16 Kasım 2018
Investigating Elementary Pre-Service Teachers’ Self-Esteem Levels in Terms of Different Variables
II. ULUSLARARASI İPEK YOLU AKADEMİK ÇALIŞMALAR SEMPOZYUMU (THE 2nd INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF SILK ROAD ACADEMIC STUDIES), 20 - 22 Eylül 2018
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğrendiklerini Yansıtma Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
II. ULUSLARARASI İPEK YOLU AKADEMİK ÇALIŞMALAR SEMPOZYUMU, 20 - 22 Eylül 2018
Investigating the Creativity Levels of Primary Preservice Teachers
V. Uluslararası Multidisipliner ÇalışmalarıSempozyumu (ISMS), 16 - 17 Kasım 2018
Uzaktan eğitimle İngilizce öğretimine yönelik Öğretim elemanlarının görüşleri (Cumhuriyet Üniversitesi Yabancı Diller Yüksekokulu Örneği)
Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu (UETS-2017), 27 - 29 Ekim 2017
Analyzing Foreign Languages Preparatory Class Students’ Efficacy Beliefs Related To Foreign Language Teaching Using Different Variables (Hazırlık Öğrencilerinin Yabancı Dil Öğretimine İlişkin Yeterlik İnançlarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi)
ICES UEBK 26th International Conference on Educational Sciences (26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi), 20 - 23 Nisan 2017
Effects of problem based learning on critical thinking skills A meta analysis Probleme dayalı öğrenme yönteminin eleştirel düşünme becerileri üzerindeki etkisi Meta analiz çalışması
4th International Conference on Curriculum and Instruction ICCI-EPOK-2016 (4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi), 27 - 30 Ekim 2016
Fen bilgisi öğretiminde probleme dayalı öğrenme yaklaşımının akademik başarıya etkisi Meta analiz çalışması
WCEIS 5th Conference on Educational and Instructional Studies- 2016 (5. Eğitim ve Öğretim Çalışmaları Dünya Konferansı-2016, 27 Ekim - 29 Kasım 2016
Yabancı Dil Öğreten Öğretim Elemanlarının Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimlerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
IInd International Eurasian Educational Research Congress (2. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi), 8 - 10 Haziran 2015
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yansıtıcı Dinleme Becerilerine İlişkin Rasch Ölçme Modeliyle Akran Değerlendirmesi
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012
Tıp Fakültesi Öğrencilerinin Üstbilişsel İnançları Cumhuriyet Üniversitesi Örneği
I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011
Kitap & Kitap Bölümleri
Ders Dışı Etkinlikler ve Katkıları
Güncel Eğitim Bilimleri Araştırmaları X, DOĞANAY AHMET, KARA ÖMER TUĞRUL, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.93-107, 2024
Krathwohl ve Arkadaşlarının Duyuşsal Alan Taksonomisi
Eğitim Taksonomileri, Yeşilyurt, Etem, Editör, Vizetek, Ankara, ss.247-274, 2022
Program Değerlendirme Paradigmaları
Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar XV, Doç. Dr. Fatma Elif Kılınç, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.421-433, 2022
Küreselleşen Dünyada Yetişkin Eğitimi
Küreselleşme ve Eğitim, Topcu İhsan, Elaldı Şenel, Editör, Sonçağ, Ankara, ss.173-222, 2022
Dördüncü Nesil Program Değerlendirme Yaklaşımı
Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar XV, Doç. Dr. Fatma Elif Kılınç, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.261-278, 2022
Yansıtıcı Düşünme Etkinlikleri İle Destekli Tam Öğrenme Modeli: Tıp Fakültesi Örneği
Vize Yayıncılık, Ankara, 2021
Program Tasarısı Hazırlama
Eğitimde Program Geliştirme ve Değerlendirme, Veli Batdı, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.109-163, 2021
Eğitim Programının Hedef ve İçerik Açısından Tasarlanması
Güncel Eğitim Bilimleri Araştırmaları III, DOĞANAY Ahmet ve KUTLU M. Oğuz, Editör, Akademisyen Kitabevi A.Ş., Ankara, ss.95-128, 2021
Summaries of Meta- Thematic Analysis Studies
Meta-Themetic Analysis in Research Process, Veli Batdı, Editör, Anı yayıncılık, Ankara, ss.53-88, 2020
Çevre Politikaları ve Çevre Eğitimi Yaklaşımları
Etkinlik Temelli ÇEVRE EĞİTİMİ, Çifçi Taner,Buldur Aycan, Editör, Vizetek, Ankara, ss.95-133, 2020
Yaşam Boyu Öğrenme
Türk Eğitim Sistemi, Ayla Arseven İlhami Arseven, Editör, Anı Yayıncılık, ss.87-129, 2020
Meta-Tematik Analizi Destekleyen Uluslararası Alanda Yapılmış Çalışmalar
Meta-Tematik Analiz: Örnek Uygulamalar, Veli Batdı, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.99-125, 2019
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Mesleki Benlik Saygısı Düzeylerinin İncelenmesi
Eğitim Bilimlerinde Güncel Akademik Çalışmalar-2018, Harun Şahin,Abidin Temizer,Fatma Erdoğan, Editör, IVPE Cetinje, Gnjilane, ss.181-196, 2018