Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Öz yansıtma kavramına genel bakış

Turkish Studies, , cilt.10, sa.7, ss.381-394, 2015 (Hakemli Dergi)

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

İlköğretim 8. Sınıf Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programının CIPP Modeline Göre Değerlendirilmesi

Balkan 12. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Üsküp, Makedonya, 1 - 03 Kasım 2024

Evaluation of the 9th Grade Biology Course Curriculum According to the CIPP Model

SELCUK 10th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Konya, Türkiye, 21 - 24 Haziran 2024

8th Grade Students' Opinions on The Online Practice Exams They Participated During The LGS Process

EU 5th International Conference on Humanity and Social Sciences, Roma, İtalya, 13 - 16 Haziran 2024

Türkçe Dersi Öğretim Programının CIPP Modeline Göre Değerlendirilmesi

EGE 11th International Conference on Social Science, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Haziran 2024

8. Sınıf Matematik Dersi Öğretim Programının Hammond Değerlendirme Modeline Göre Değerlendirilmesi

EGE 11th International Conference on Social Science, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Haziran 2024

4. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi Kazanımlarının Değerler Açısından CIPP Modeline Göre Değerlendirilmesi

Munzur 6th Internatıonal Conference on Social Sciences, Tunceli, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2024

An investigation of in-service training of teachers through the teacher information network (ÖBA)

Akdeniz 10th International Conference on Social Sciences, Girne, Kıbrıs (Kktc), 5 - 07 Kasım 2023

Factors affecting mathematics achievement according to 5th grade students’ opinions

Akdeniz 10th International Conference on Social Sciences, Girne, Kıbrıs (Kktc), 5 - 07 Kasım 2023

An examination of student attitudes and teachers’ opinions towards the use of smart boards in secondary school English lessons

Akdeniz 10th International Conference on Social Sciences, Girne, Kıbrıs (Kktc), 5 - 07 Kasım 2023

Okul Öncesi Öğretmenlerinin Akıl Ve Zekâ Oyunlarına Yönelik Görüşleri Ve Oyunları Sınıflarında Kullanabilme Durumları

ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ-ICOESS- 5) (INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES (ICOESS) - 5, Bodrum, Muğla, Türkiye, 21 - 24 Mayıs 2021, ss.261-271

COVİD-19 Pandemi Döneminde Öğretmenlerin Uzaktan Eğitim Süreci Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi

ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ-ICOESS- 5) (INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES (ICOESS) - 5, Bodrum, Muğla, Türkiye, 21 - 24 Mayıs 2021, ss.297-309 Sürdürülebilir Kalkınma

Okul Öncesi Öğretmenlerinin Kitap Seçimindeki Tutumlarının İncelenmesi

ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ-ICOESS- 5) (INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES (ICOESS) - 5, Bodrum, Muğla, Türkiye, 21 - 24 Mayıs 2021, ss.176-186

Pandemi Sürecinde Öğretmenlik Uygulaması Dersi: Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşleri

5 th INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES, Muğla, Türkiye, 18 Mayıs 2021

Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Drama Yeterliliklerinin Değerlendirilmesi

V. International Congress on Social and Education Sciences (INCSES-2019), 13 - 15 Aralık 2019

Evaluating the Perspectives of Preservice Preschool Teachers and Academicians on Montessori

V. International Congress on Social and Education Sciences (INCSES-2019), 13 Aralık - 15 Ekim 2019

The Efficiency of Fun-Based Videos on Creativity, Individual Thinking and Attention In English Teaching

ICLEC 2018 1st International Conference on Language Education and Culture, 2 - 06 Eylül 2018

Investigating Digital Game Addiction Levels of High School Students in Terms of Some Demographic Characteristics

I. Uluslararası Multidisipliner Dijital Bağımlılık Kongresi (1st International MultidisciplinaryDigital Addiction Congress), 14 - 16 Kasım 2018

Investigating Digital Addiction Levels of Primary Preservice Teachers in Terms of Various Variables

I. Uluslararasi MultidisiplinerDijital Bağımlılık Kongresi1st International Multidisciplinary Digital Addiction Congress, 14 - 16 Kasım 2018

Investigating Elementary Pre-Service Teachers’ Self-Esteem Levels in Terms of Different Variables

II. ULUSLARARASI İPEK YOLU AKADEMİK ÇALIŞMALAR SEMPOZYUMU (THE 2nd INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF SILK ROAD ACADEMIC STUDIES), 20 - 22 Eylül 2018

Investigating the Creativity Levels of Primary Preservice Teachers

V. Uluslararası Multidisipliner ÇalışmalarıSempozyumu (ISMS), 16 - 17 Kasım 2018

Effects of problem based learning on critical thinking skills A meta analysis Probleme dayalı öğrenme yönteminin eleştirel düşünme becerileri üzerindeki etkisi Meta analiz çalışması

4th International Conference on Curriculum and Instruction ICCI-EPOK-2016 (4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi), 27 - 30 Ekim 2016

Fen bilgisi öğretiminde probleme dayalı öğrenme yaklaşımının akademik başarıya etkisi Meta analiz çalışması

WCEIS 5th Conference on Educational and Instructional Studies- 2016 (5. Eğitim ve Öğretim Çalışmaları Dünya Konferansı-2016, 27 Ekim - 29 Kasım 2016

Farklı Uygulamaların Öğretmen Adayları üzerindeki Etkilerinin karşılaştırılması Meta Analiz Çalışması

4th World Conference on Educational and Instructional Studies-WCEIS 2015 (Eğitim ve Öğretim Çalışmaları’nda 4. Dünya Konferansı), 5 - 07 Kasım 2015

Almanca Ders Kitaplarına ilişkin bir Rash Analizi

4th World Conference on Educational and Instructional Studies-WCEIS 2015 (Eğitim ve Öğretim Çalışmaları’nda 4. Dünya Konferansı), 5 - 07 Kasım 2015

Dramanın meta analitik ve tematik boyutu ile öğretmen adaylarının bu yönteme ve sosyal iletişim becerilerine ilişkin görüşleri

26th International Creative Drama in Education Congress (26. Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Kongresi), İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Mart 2016

Bilgisayar Destekli Öğretimin Öğretmen Adaylarının Akademik Başarısında Etkisi

4th World Conference on Educational and Instructional Studies-WCEIS 2015 (Eğitim ve Öğretim Çalışmaları’nda 4. Dünya Konferansı, 5 - 07 Kasım 2015

Yabancı Dil Öğreten Öğretim Elemanlarının Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimlerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi

IInd International Eurasian Educational Research Congress (2. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi), 8 - 10 Haziran 2015

Tıp Fakültesi Öğrencilerinin Üstbilişsel İnançları Cumhuriyet Üniversitesi Örneği

I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011

Kitap & Kitap Bölümleri

Ders Dışı Etkinlikler ve Katkıları

Güncel Eğitim Bilimleri Araştırmaları X, DOĞANAY AHMET, KARA ÖMER TUĞRUL, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.93-107, 2024

Bütünsel Eğitim

Eğitim Bilimleri Araştırmaları, Şahin Harun ve Bostan Sarıoğlan Ayberk, Editör, Livre de Lyon, ss.1-24, 2023

Yanal Düşünme

EĞİTİM & BİLİM 2023 -III-, Karabatak Songül, Karabatak Murat, Editör, Efeakademi, ss.52-72, 2023

Krathwohl ve Arkadaşlarının Duyuşsal Alan Taksonomisi

Eğitim Taksonomileri, Yeşilyurt, Etem, Editör, Vizetek, Ankara, ss.247-274, 2022

Program Değerlendirme Paradigmaları

Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar XV, Doç. Dr. Fatma Elif Kılınç, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.421-433, 2022

Küreselleşen Dünyada Yetişkin Eğitimi

Küreselleşme ve Eğitim, Topcu İhsan, Elaldı Şenel, Editör, Sonçağ, Ankara, ss.173-222, 2022

Dördüncü Nesil Program Değerlendirme Yaklaşımı

Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar XV, Doç. Dr. Fatma Elif Kılınç, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.261-278, 2022

Program Tasarısı Hazırlama

Eğitimde Program Geliştirme ve Değerlendirme, Veli Batdı, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.109-163, 2021

Eğitim Programının Hedef ve İçerik Açısından Tasarlanması

Güncel Eğitim Bilimleri Araştırmaları III, DOĞANAY Ahmet ve KUTLU M. Oğuz, Editör, Akademisyen Kitabevi A.Ş., Ankara, ss.95-128, 2021

Türkçe Dersi Öğretim Programıyla İlgili Yayımlanan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi (2006-2021)

Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimlerine Genel Bakış, Prof. Dr. Asuman Seda SARACALOĞLU, Prof. Dr. Ayhan AYTAÇ, Prof. Dr. Giray Saynur DERMAN, Prof. Dr. Mustafa TALAS, Doç. Dr. Ali Serdar YÜCEL, Editör, Güven Plus Grup A.Ş. Yayınları, İstanbul, ss.375-397, 2021

Summaries of Meta- Thematic Analysis Studies

Meta-Themetic Analysis in Research Process, Veli Batdı, Editör, Anı yayıncılık, Ankara, ss.53-88, 2020

Çevre Politikaları ve Çevre Eğitimi Yaklaşımları

Etkinlik Temelli ÇEVRE EĞİTİMİ, Çifçi Taner,Buldur Aycan, Editör, Vizetek, Ankara, ss.95-133, 2020

Yaşam Boyu Öğrenme

Türk Eğitim Sistemi, Ayla Arseven İlhami Arseven, Editör, Anı Yayıncılık, ss.87-129, 2020

AN INVESTIGATION OF PRESCHOOL TEACHERS AND PRESERVICE PRESCHOOL TEACHERS’ COMPETENCE TO INTERPRET CHILDREN’xxS DRAWINGS

ACADEMIC STUDIESIN EDUCATIONAL SCIENCES-2019/2, Ahmet Dönger, Hacı Yıldız, Editör, IvpeCetinje-Montenegro, ss.2-28, 2019

Meta-Tematik Analizi Destekleyen Uluslararası Alanda Yapılmış Çalışmalar

Meta-Tematik Analiz: Örnek Uygulamalar, Veli Batdı, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.99-125, 2019

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Mesleki Benlik Saygısı Düzeylerinin İncelenmesi

Eğitim Bilimlerinde Güncel Akademik Çalışmalar-2018, Harun Şahin,Abidin Temizer,Fatma Erdoğan, Editör, IVPE Cetinje, Gnjilane, ss.181-196, 2018

Metrikler

Yayın

101

Atıf (WoS)

20

H-İndeks (WoS)

11

Atıf (Scopus)

2

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

20

H-İndeks (TrDizin)

2

Proje

2

Açık Erişim

8
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları