Yayınlar & Eserler

Makaleler 16
Tümü (16)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (3)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 20

1. İnsandan Fazlası: Dijital Dünyada Netnografi, Yapay Zekâ Ve Metaverse İle Genişleyen Sınırlar

VII. Uluslararası Yeni Medya Konferansı, Türkiye, 10 - 11 Ekim 2024, (Tam Metin Bildiri)

2. “Yatırım Tavsiyesi Değildir": Yeni Medyada Finfluencer Fenomeni

VII. Uluslararası Yeni Medya Konferansı, Türkiye, 10 - 11 Ekim 2024, (Tam Metin Bildiri)

3. “Biz Daha İyi Yıkarız": Cinsiyet Yıkamanın Yükselişi

VI. Uluslararası Yeni Medya Konferansı: Yeni Medyanın Ekonomi Politiği, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

4. Tüketici Tercihleri ve Satın Alma Davranışlarında Dokunmanın Rolü

IMCCS 1st International Conference on Communication Sciences, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2023, ss.79, (Özet Bildiri)

5. Çevrim İçi Vigilantizm / Netilantizm

IMCCS 1st International Conference on Communication Sciences, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2023, (Tam Metin Bildiri)

6. Pazarlama İletişiminde LoveMark Kavramı: Türkiye'nin LoveMark'ları Üzerine Bir Araştırma

IMCCS 1st International Conference on Communication Sciences, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2023, (Tam Metin Bildiri)

7. Consumer Behaviour, Sustainable Food Consumption, and Nudging

4. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 24 Kasım 2022, ss.108

8. The Effect of Restaurant Menu Design and Prices on Consumer Behaviour

4. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 24 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

9. Sağlık İletişimi Sempozyumu (2015-2019) Bildirilerine Yönelik Bir İçerik Analizi

6. Sağlık İletişimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 26 Kasım 2020, ss.160-167

10. Derin Web ve Karanlık Web'te Sağlık Ticareti

6. Sağlık İletişimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 26 Kasım 2020, (Tam Metin Bildiri)

11. Yeni Binyıl Rahatsızlıkları: İletişim Teknolojileri Kaynaklı Bilişsel Davranış Bozuklukları

17thThe international symposium Communication in the Millennium, Eskişehir, Türkiye, 05 Kasım 2020, ss.214-219, (Tam Metin Bildiri)

12. Dijital Çağda Halk Sağlığı Sürveyansı (Gözetlemesi)

5nci Sağlık İletişimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 7 - 08 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

13. Sağlık iletişiminde yüz tanıma teknolojisinin kullanımı

5nci Sağlık İletişimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 7 - 08 Kasım 2019

14. Gendered Marketing

3rd International Congress on Tourism,Economic and Business Science, Sivas, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2019, ss.39, (Özet Bildiri)

15. Sustainability Communication in Tourism Industry: An Analysis of Companies Listed in Borsa Istanbul Equity Market According to OSEC Model

3rd IInternational Congress on Tourism, Economic and Business Science, Sivas, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2019, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

16. Örgütlerde Davranışsal İçgörü

I. Uluslararası İletişim ve Yönetim Bilimleri Kongresi, Malatya, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, (Özet Bildiri)

17. Kamu Sağlık Politikalarında Liberter Paternalizm Uygulamaları

Sağlık İletişimi Sempozyumu (SiS-2018), Antalya, Türkiye, 30 - 31 Ekim 2018, ss.192, (Özet Bildiri)

18. Dijital Dürtme

3. Uluslararası Medya Çalışmaları Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2018, ss.70, (Özet Bildiri)

19. Corporate Sustainability Reporting and External Assurance of Sustainability Reporting

3rd International Congress on Social and Economic Sciences, Atina, Yunanistan, 15 - 18 Kasım 2017, ss.10, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

20. 2017 Nobel Ekonomi Ödülü'nde Davranışsal Ekonominin İkinci Zaferi: Richard H. Thaler

2. Uluslararası İletişim, Edebiyat, Müzik ve Sanat Çalışmalarında Güncel Yaklaşımlar Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 26 Ekim 2017, ss.104-105, (Özet Bildiri)
Kitaplar 15

2. Sosyal Ağlar ve Akıllı Şehir Uygulamaları

Sosyal Ağ Analizinde Yapay Zeka Yaklaşımları, Parlar Tuba, Esen Fatih Sinan, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.193-211, 2023

3. Sosyal Ağlar ve Yasal Düzenlemeler

İletişim Bilimlerinde Sosyal Ağ Araştırmaları, Nihal Acar, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.1-26, 2023

4. Non-fungible Tokens (NFT), Virtual Real Estate and Digital Assets, Cultural and Artistic Works

Metaverse: Technologies, Opportunities and Threats, Esen Fatih Sinan, Tinmaz Hasan, Singh Madhusudan, Editör, Springer, ss.135-151, 2023

5. Sosyal Ağlar ve Yasal Düzenlemeler

İletişim Bilimlerinde Sosyal Ağ Araştırmaları, Acar Nihal, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.1-25, 2023

6. Dijitalleşen Dünyada Stratejik Kent Yönetimi ve Marka Şehir Olma Süreci

Dijital Çağda İletişim Çalışmaları, Abdülhakim Bahadır DARI, Editör, PARADİGMA YAYINEVİ, Çanakkale, ss.111-142, 2022

7. Sosyal Hayatta Cinsiyetçilik

Toplumsal Cinsiyet Eşitliği ve Kalkınma, Özdemir Şebnem, Noyan Yalman İlkay, Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.1-37, 2022

8. Nitelikli Fikrî Tapular (NFT), Sanal Taşınmazlar ve Dijital Varlıklar, Kültür-Sanat Eserleri

Metaverse: Geleceğin Dünyalarını İnşa Edecek Teknolojiler, Fırsatlar ve Tehditler, Fatih Sinan Esen, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.177-193, 2022

9. Dijitalleşen Dünyada Stratejik Kent Yönetimi ve Marka Şehir Olma Süreci

Dijital Çağda İletişim Çalışmaları, Abdülhakim Bahadır Darı, Editör, Paradigma, Çanakkale, ss.111-142, 2022

10. Sosyal Medya ve İnternet Kullanımında Görgü Kuralları

Sosyal Medya Okuryazarlığı, Gül Dilek Türk, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.447-460, 2021

11. İletişim

Sivas Atlası, Kavak Kaan Şevki, Editör, SVS Yayınları, Sivas, ss.1, 2021

12. Halkla İlişkilerde Manipülasyon

Çarpıtılmış Gerçeğin İnşası Cilt I: Medya ve İletişim Mesleklerinde Manipülasyon, Çalışkan, Osman, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.129-144, 2021

13. Sosyal Medya Araştırmalarında Etik

Sosyal Medya Psikolojisi, Özdemir Şebnem, Türk Gül Dilek, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.1-25, 2020

14. Sürdürülebilirlik İletişimi

Farklı Disiplinlerde Sürdürülebilirlik, , Editör, Nobel Yayınevi, ss.127-155, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

15. Economic Choice Theories From Public Relations Point of View

Public Relations and Advertising Theories: Concepts and Practices, Aydın Bayram Oğuz, Şahin Emine, Duğan Özlem, Editör, Peter Lang, Berlin, ss.145-158, 2018
Metrikler

Yayın

51

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

1

Atıf (WoS)

1

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

9

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

1

Proje

17

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları