Makaleler
39
Tümü (39)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (1)
Scopus (6)
TRDizin (21)
Diğer Yayınlar (16)
6. İngiltere’de Coğrafya Eğitimi
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.130-146, 2022 (Hakemli Dergi)
10. ÖĞRETMENLERİN EĞİTİMDE ÇOKKÜLTÜRLÜLÜĞE İLİŞKİN YETERLİK ALGILARININ BAZI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
Milli Eğitim
, cilt.50, sa.1, ss.857-873, 2021 (Scopus)
15. Geography Educatıon ın Socıal Studıes Courses: Evaluatıon of Teacher Vıews
International Journal of Eurasian Education and Culture
, cilt.5, sa.11, ss.2456-2485, 2020 (Hakemli Dergi)
18. Öğretmenlerin Mülteci Öğrencilere Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi (Sivas İli Örneği)
Cumhuriyet International Journal of Education – Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
, cilt.8, sa.4, ss.1082-1101, 2019 (Hakemli Dergi)
21. Coğrafya Öğretmenlerinin Geribildirime Yönelik Farkındalık Düzeyleri ve Kullanımı
International Journal Of Eurasia Social Sciences
, cilt.8, sa.29, ss.1011-1031, 2017 (Hakemli Dergi)
22. The Trends of Postgraduate Theses (2006-2017) on Geography Education in Turkey
TARIH KULTUR VE SANAT ARASTIRMALARI DERGISI-JOURNAL OF HISTORY CULTURE AND ART RESEARCH
, cilt.6, sa.4, ss.864-887, 2017 (Hakemli Dergi)
23. Geographic Consciousness in Sustainable Education Students’ Views
Journal of Education and Practice
, cilt.8, sa.17, ss.49-55, 2017 (Hakemli Dergi)
24. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Harita Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Marmara Coğrafya Dergisi
, cilt.34, ss.9-20, 2016 (Hakemli Dergi)
26. Coğrafya Öğretmenlerinin Okul Dışı Coğrafya Öğretimine İlişkin Görüşleri
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)
, cilt.17, sa.1, ss.363-382, 2016 (Hakemli Dergi)
27. Üniversite Öğrencilerinin Vatan Algısı ve Geçmişe Dönük Değişimi
Turkish Studies International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic
, cilt.11, sa.3, ss.847-860, 2016 (Hakemli Dergi)
28. Lise Öğrencilerinin Coğrafya Dersine Yönelik Görüşleri
Turkish Studies International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic
, cilt.11, sa.3, ss.911-928, 2016 (Hakemli Dergi)
32. Coğrafya Öğretmenlerinin İş Doyumu ve İş Yaşamında Yalnızlık Düzeylerinin İncelenmesi
Asos Journal (The Journal of Academic Social Science)
, cilt.3, sa.21, ss.142-160, 2015 (Hakemli Dergi)
33. Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Coğrafya Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları ve Alan Bilgi Düzeyleri
Cumhuriyet Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.39, sa.2, ss.135-154, 2015 (Hakemli Dergi)
34. Örnek Olay Yönteminin Coğrafya Ders Kitaplarında Kullanımı
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.3, sa.5, ss.186-200, 2015 (Hakemli Dergi)
36. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Tutumları ve Coğrafya Alan Bilgi Düzeyleri
Journal of Educational Sciences
, cilt.3, ss.149-166, 2015 (Hakemli Dergi)
37. Coğrafya Öğretmenlerinin Değer Eğitiminin Mevcut Durumu İle İlgili Görüş ve Düşünceleri
Zeitschrift für die Welt der Türken Journal of World of Turks
, cilt.6, sa.2, ss.81-99, 2014 (Hakemli Dergi)
38. ÖSS YGS ve LYS Sınavlarındaki Coğrafya Sorularının Bloom Taksonomisi Bilişsel Alan Düzeyi Açısından Analizi
Karadeniz Araştırmaları Dergisi
, cilt.9, sa.36, ss.257-275, 2013 (Hakemli Dergi)
39. Ortaöğretim Coğrafya Ders Kitaplarında Kullanılan Metin Türleri
Atatürk Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.12, sa.48, ss.65-79, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
27
9. Tersine Kaynaştırma Okullarında Görev Yapan Okul Öncesi Öğretmenlerinin Kaynaştırma Uygulamalarına Yönelik Yeterlilikleri
V. International Congress on Social and Education Sciences (INCSES-2019), 13 - 15 Aralık 2019
10. Sivas Halkının Coğrafya Okuryazarlık Düzeyi
Sivas Kongresinin 100. Yılında Her Yönüyle Sivas Uluslararası Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 25 - 27 Nisan 2019, cilt.3, ss.143-153, (Tam Metin Bildiri)
12. Öğretmenlerin Eğitimde Çokkültürlülüğe İlişkin Yeterlik Algıları
SADAB 3rd International Social Research and Behavioral Sciences Symposium, Sarajevo, Bosna-Hersek, 20 - 21 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
13. Öğretmenlerin Eğitimde Çokültürlülüğe İlişkin Yeterlik Algıları
3. İnternational Social Research and Behavioral Sciences Symposium, Sarajevo, Bosna-Hersek, 20 - 21 Nisan 2019, ss.22, (Özet Bildiri)
14. Okulöncesi Dönemdeki Çocukların Farklı Coğrafi Kavramlara Yönelik Bilgileri ve Farkındalıkları
I. Uluslararası Coğrafya Eğitimi Sempozyumu, Nevşehir, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2018, ss.518-525
15. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının “Coğrafya” Kavramına İlişkin İmgeleri
ULUSLARARASI STRATEJİK VE SOSYAL ARAŞTIRMALAR SEMPOZYUMU, İstanbul, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.103-104, (Özet Bildiri)
16. Coğrafya Dersi Öğretim Programında (2017) Değer Eğitimi
INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF EDUCATION AND VALUES(ISOEVA), Bodrum, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2017, ss.437-438, (Özet Bildiri)
17. Sürdürülebilir Eğitimde Coğrafya Bilinci: Öğrenci Görüşleri
6. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.603-604, (Özet Bildiri)
20. Sınıf Öğretmenlerinin Coğrafya İle İlgili Tartışmalı Konulara Yönelik Görüşleri
15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.133, (Özet Bildiri)
21. Attitudes to Teaching Profession and Field Knowledge Levels of the Geography Teacher Candidates Taking Pedagogical Formation Education
ERPA International Congresses on Education 2015, Yunanistan, 4 - 07 Haziran 2015, ss.33, (Özet Bildiri)
22. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Tutumları ve Coğrafya Alan Bilgi Düzeyleri
VII. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER EĞİTİMİ KONGRESİ, Nevşehir, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2015, ss.48, (Özet Bildiri)
23. Öğretmen Adaylarının Toplum Önünde Konuşma Kaygısına Münazara Tekniğinin Etkisi
International Conference on Research in Education and Science (ICRES), Antalya, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2015, ss.46, (Özet Bildiri)
26. Ortaöğretim 9 Sınıf Coğrafya Ders Kitaplarında Kullanılan Metin Türleri
Sempozyum, Erzurum, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2012, ss.917-928, (Tam Metin Bildiri)
27. 2011 LYS Coğrafya Sorularının Bloom Taksonomisine Göre Bilişsel Alan Düzeyi Açısından Sınıflandırılması
Kongre, İstanbul, Türkiye, 7 - 11 Eylül 2011, ss.373-379, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
6
2. Coğrafya Eğitiminde Değerler ve Kullanımı
Uygulama Örnekleriyle Coğrafya Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar-2, Artvinli Eyüp, Değirmenci Yavuz, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.401-414, 2021
3. Etkinlik Temelli Çevre Eğitimi
Vize Yayıncılık, Ankara, 2020
4. Çevre Sorunları
Etkinlik Temelli Çevre Eğitimi, Taner ÇİFÇİ,Aycan BULDUR, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.19-36, 2020
5. Coğrafya da Değer Eğitimi
Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, 2016