SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
İngiltere’de Coğrafya Eğitimi
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.130-146, 2022 (Hakemli Dergi)
ÖĞRETMENLERİN EĞİTİMDE ÇOKKÜLTÜRLÜLÜĞE İLİŞKİN YETERLİK ALGILARININ BAZI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
Milli Eğitim
, cilt.50, sa.1, ss.857-873, 2021 (Scopus)
Geography Educatıon ın Socıal Studıes Courses: Evaluatıon of Teacher Vıews
International Journal of Eurasian Education and Culture
, cilt.5, sa.11, ss.2456-2485, 2020 (Hakemli Dergi)
Coğrafya Öğretmenlerinin Geribildirime Yönelik Farkındalık Düzeyleri ve Kullanımı
International Journal Of Eurasia Social Sciences
, cilt.8, sa.29, ss.1011-1031, 2017 (Hakemli Dergi)
The Trends of Postgraduate Theses (2006-2017) on Geography Education in Turkey
TARIH KULTUR VE SANAT ARASTIRMALARI DERGISI-JOURNAL OF HISTORY CULTURE AND ART RESEARCH
, cilt.6, sa.4, ss.864-887, 2017 (Hakemli Dergi)
Geographic Consciousness in Sustainable Education Students’ Views
Journal of Education and Practice
, cilt.8, sa.17, ss.49-55, 2017 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Harita Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Marmara Coğrafya Dergisi
, cilt.34, ss.9-20, 2016 (Hakemli Dergi)
Üniversite Öğrencilerinin Vatan Algısı ve Geçmişe Dönük Değişimi
Turkish Studies International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic
, cilt.11, sa.3, ss.847-860, 2016 (Hakemli Dergi)
Lise Öğrencilerinin Coğrafya Dersine Yönelik Görüşleri
Turkish Studies International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic
, cilt.11, sa.3, ss.911-928, 2016 (Hakemli Dergi)
Coğrafya Öğretmenlerinin Okul Dışı Coğrafya Öğretimine İlişkin Görüşleri
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)
, cilt.17, sa.1, ss.363-382, 2016 (Hakemli Dergi)
Coğrafya Öğretmenlerinin İş Doyumu ve İş Yaşamında Yalnızlık Düzeylerinin İncelenmesi
Asos Journal (The Journal of Academic Social Science)
, cilt.3, sa.21, ss.142-160, 2015 (Hakemli Dergi)
Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Coğrafya Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları ve Alan Bilgi Düzeyleri
Cumhuriyet Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.39, sa.2, ss.135-154, 2015 (Hakemli Dergi)
Örnek Olay Yönteminin Coğrafya Ders Kitaplarında Kullanımı
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.3, sa.5, ss.186-200, 2015 (Hakemli Dergi)
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Tutumları ve Coğrafya Alan Bilgi Düzeyleri
Journal of Educational Sciences
, cilt.3, ss.149-166, 2015 (Hakemli Dergi)
Coğrafya Öğretmenlerinin Değer Eğitiminin Mevcut Durumu İle İlgili Görüş ve Düşünceleri
Zeitschrift für die Welt der Türken Journal of World of Turks
, cilt.6, sa.2, ss.81-99, 2014 (Hakemli Dergi)
ÖSS YGS ve LYS Sınavlarındaki Coğrafya Sorularının Bloom Taksonomisi Bilişsel Alan Düzeyi Açısından Analizi
Karadeniz Araştırmaları Dergisi
, cilt.9, sa.36, ss.257-275, 2013 (Hakemli Dergi)
Ortaöğretim Coğrafya Ders Kitaplarında Kullanılan Metin Türleri
Atatürk Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.12, sa.48, ss.65-79, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Tersine Kaynaştırma Okullarında Görev Yapan Okul Öncesi Öğretmenlerinin Kaynaştırma Uygulamalarına Yönelik Yeterlilikleri
V. International Congress on Social and Education Sciences (INCSES-2019), 13 - 15 Aralık 2019
Sivas Halkının Coğrafya Okuryazarlık Düzeyi
Sivas Kongresinin 100. Yılında Her Yönüyle Sivas Uluslararası Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 25 - 27 Nisan 2019, cilt.3, ss.143-153
Öğretmenlerin Eğitimde Çokkültürlülüğe İlişkin Yeterlik Algıları
SADAB 3rd International Social Research and Behavioral Sciences Symposium, Sarajevo, Bosna-Hersek, 20 - 21 Nisan 2019
Öğretmenlerin Eğitimde Çokültürlülüğe İlişkin Yeterlik Algıları
3. İnternational Social Research and Behavioral Sciences Symposium, Sarajevo, Bosna-Hersek, 20 - 21 Nisan 2019, ss.22
Okulöncesi Dönemdeki Çocukların Farklı Coğrafi Kavramlara Yönelik Bilgileri ve Farkındalıkları
I. Uluslararası Coğrafya Eğitimi Sempozyumu, Nevşehir, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2018, ss.518-525
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının “Coğrafya” Kavramına İlişkin İmgeleri
ULUSLARARASI STRATEJİK VE SOSYAL ARAŞTIRMALAR SEMPOZYUMU, İstanbul, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.103-104
Coğrafya Dersi Öğretim Programında (2017) Değer Eğitimi
INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF EDUCATION AND VALUES(ISOEVA), Bodrum, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2017, ss.437-438
Sürdürülebilir Eğitimde Coğrafya Bilinci: Öğrenci Görüşleri
6. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.603-604
Sınıf Öğretmenlerinin Coğrafya İle İlgili Tartışmalı Konulara Yönelik Görüşleri
15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.133
Attitudes to Teaching Profession and Field Knowledge Levels of the Geography Teacher Candidates Taking Pedagogical Formation Education
ERPA International Congresses on Education 2015, Yunanistan, 4 - 07 Haziran 2015, ss.33
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Tutumları ve Coğrafya Alan Bilgi Düzeyleri
VII. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER EĞİTİMİ KONGRESİ, Nevşehir, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2015, ss.48
Öğretmen Adaylarının Toplum Önünde Konuşma Kaygısına Münazara Tekniğinin Etkisi
International Conference on Research in Education and Science (ICRES), Antalya, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2015, ss.46
Ortaöğretim 9 Sınıf Coğrafya Ders Kitaplarında Kullanılan Metin Türleri
Sempozyum, Erzurum, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2012, ss.917-928
2011 LYS Coğrafya Sorularının Bloom Taksonomisine Göre Bilişsel Alan Düzeyi Açısından Sınıflandırılması
Kongre, İstanbul, Türkiye, 7 - 11 Eylül 2011, ss.373-379
Kitap & Kitap Bölümleri
Coğrafya Eğitiminde Değerler ve Kullanımı
Uygulama Örnekleriyle Coğrafya Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar-2, Artvinli Eyüp, Değirmenci Yavuz, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.401-414, 2021
Etkinlik Temelli Çevre Eğitimi
Vize Yayıncılık, Ankara, 2020
Çevre Sorunları
Etkinlik Temelli Çevre Eğitimi, Taner ÇİFÇİ,Aycan BULDUR, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.19-36, 2020
Coğrafya da Değer Eğitimi
Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, 2016