Yayınlar & Eserler

Makaleler 19
Tümü (19)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (10)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 25

1. DIGITAL WRITING ATTITUDES OF TEACHER CANDIDATES

INTERNATIONAL MULTIDISCIPLINARY SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Sivas, Türkiye, 14 Haziran 2025, (Tam Metin Bildiri)

2. ATTITUDES OF SECONDARY SCHOOL STUDENTS TOWARDS TURKISH COURSE ACTIVITIES

INTERNATIONAL MULTIDISCIPLINARY SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Sivas, Türkiye, 14 Haziran 2025, (Tam Metin Bildiri)

3. ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÜNİVERSİTEDE ÖRTÜK PROGRAM ALGILARI

1st INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION RESEARCHES, Sivas, Türkiye, 09 Mayıs 2025, (Özet Bildiri)

4. OKUL ÖNCESİ ÖĞRENCİLERİNİN DİNLEME BECERİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ

1st INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION RESEARCHES, Sivas, Türkiye, 09 Nisan 2025, (Tam Metin Bildiri)

5. ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNİN STATÜSÜNE YÖNELİK ALGILARI

ANADOLU 16TH INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES, Van, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2024, cilt.1, ss.1138-1143, (Tam Metin Bildiri)

6. ÖĞRETMENLERİN ÖĞRETİM PROGRAMINI UYARLAMA ÖRÜNTÜLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

ANADOLU 16TH INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES, Van, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2024, cilt.1, ss.1144-1151, (Tam Metin Bildiri)

7. KÖY ÖĞRETMENLERİNİN BAKIŞ AÇISIYLA İLKÖĞRETİMDE AİLE KATILIMI

SELCUK 11TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Konya, Türkiye, 13 - 15 Aralık 2024, cilt.1, ss.721-731, (Tam Metin Bildiri)

8. OKULA AİLE KATILIMI İLE İLGİLİ YAZILAN AKADEMİK ÇALIŞMALARIN BİBLİYOMETRİK ANALİZİ

SELCUK 11TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Konya, Türkiye, 13 - 15 Aralık 2024, cilt.1, ss.1428-1442, (Tam Metin Bildiri)

9. ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİNİN EĞİTİM PROGRAM TASARIMI TERCİHLERİNİN İNCELENMESİ

BINGOL 3RD INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Bingöl, Türkiye, 22 - 24 Kasım 2024, cilt.1, ss.1-11, (Tam Metin Bildiri)

11. PEDAGOJİK FORMASYON ÖĞRENCİLERİNİN MESLEK ÖNCESİ ÖĞRETMEN KİMLİK DÜZEYLERİ

AKDENIZ 11th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Mersin, Türkiye, 23 - 25 Şubat 2024, cilt.1, ss.349-357

12. FORMASYON ÖĞRENCİLERİNİN MESLEK ÖNCESİ ÖĞRETMEN KİMLİK DÜZEYLERİ

AKDENİZ 11. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Mersin, Türkiye, 23 - 25 Şubat 2024, ss.349-357, (Tam Metin Bildiri)

13. SINIF ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİĞE HAZIR OLMA DURUMLARI

AKDENİZ 11. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Mersin, Türkiye, 23 - 25 Şubat 2024, ss.339-348, (Tam Metin Bildiri)

14. Öğretmenlerin Bireyselleştirilmiş Eğitim Programına Yönelik Yeterliliklerinin İncelenmesi

8. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER VE İNOVASYON KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 14 - 15 Ekim 2023, cilt.1, ss.143-151, (Tam Metin Bildiri)

15. Öğretmenlerin Dijital Okuryazarlıklarının İncelenmesi

2. INTERNATIONAL CANKAYA SCIENTIFIC STUDIES CONGRESS, Ankara, Türkiye, 28 - 29 Eylül 2023, cilt.1, ss.276-283, (Tam Metin Bildiri)

16. Öğretmenlerin Akademik Okuryazarlık Düzeylerinin İncelenmesi

6. ULUSLARARASI BAŞÖĞRETMEN EĞİTİM VE YENİLİKÇİ BİLİMLER KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2022, (Tam Metin Bildiri)

17. Öğretmen Adaylarının Farklılaştırılmış Öğretime İlişkin Öz Yeterlilik Düzeylerinin İncelenmesi

6. Uluslararası Başöğretmen Eğitim ve Yenilikçi Bilimler Kongresi, Burdur, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2022, ss.1665-1673, (Tam Metin Bildiri)

18. Öğretmen Adaylarının Program Okuryazarlıklarının İncelenmesi

TARAS SHEVCHENKO 8th INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Ağustos 2022, cilt.1, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)

19. BAŞARININ YORDAYICISI OLARAK AZİM: ÖĞRETMEN VE ÖĞRETMEN ADAYLARI ÜZERİNE KARŞILAŞTIRMALI BİR ÇALIŞMA

ASES IN TERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONGRES S, Diyarbakır, Türkiye, 27 Mayıs 2022, ss.116-130, (Tam Metin Bildiri)

20. Parental Participation on Reading-Writing Learning Process for the Children with Specific Learning Disabilities

8th International Congress on Curriculum and Instruction Curriculum Studies in Life Long Learning, Burdur, Türkiye, 25 - 27 Mart 2021, ss.215-2016, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

21. EXAMINING INTERACTIVE CONTENTS OF ACTIVITIES ADAPTED FOR INCLUSIVE STUDENTS ACCORDING TO EXPERT OPINIONS

8. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Burdur, Türkiye, 25 Mart 2021, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

22. Türkiye’de Sanayi 4.0 Konusunda Yayınlanan Lisansüstü Tez Çalışmaları Üzerine Bir Metasentez Çalışması

19. Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri Kongresi, Zonguldak, Türkiye, 04 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

23. Türkı̇ye’de Sanayı̇ 4.0 Konusunda Yayınlanan Lı̇sansüstü Tez Çalışmaları Üzerı̇ne Bı̇r Metasentez Çalışması

19. Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri Kongresi, Zonguldak, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, cilt.1, ss.187-190, (Özet Bildiri)

25. İlköğretim 5. sınıf ders kitabı etkinliklerini değerlendirmeye yönelik bir ölçek çalışması

10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 7

1. OKUL DIŞI ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ

ETKİNLİK ÖRNEKLERİYLE OKUL DIŞI ÖĞRENME: DUVARSIZ OKULLAR, ARSLAN AYSEL, KAYAHAN YÜKSEL DİDEM, Editör, Vizetek Yayınevi, Ankara, ss.43-66, 2024

2. Kapsayıcı Eğitimin Kuramsal Çerçevesi

Kuramdan Uygulamaya Kapsayıcı Eğitim, Kayahan Yüksel, Didem; Ersoy, Mustafa, Editör, Eğiten Kitabevi, Ankara, ss.1-17, 2023

3. Dijital Öğrenmede Öğretmen Nitelikleri

Öğretim Teknolojileri, Ersoy Mustafa, Kayahan Yüksel Didem, Editör, Eğiten Yayınevi, Ankara, ss.153-166, 2022

4. Pozitif Ayrımcılık ve Eğitimde Fırsat Eşitliği

Pozitif Eğitim, ERSOY Mustafa, KANAK Mehmet, Editör, Eğiten Yayın, Ankara, ss.277-301, 2021

5. Okuma Güçlüğü

Etkinlik Örnekleriyle Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların Eğitimi, KAYAHAN YÜKSEL Didem, İŞCEN KARASU Fadime, Editör, Eğiten Yayın, Ankara, ss.25-48, 2021

7. Değişen Dünyada Ayrımcılığa Karşı Kapsayıcı Eğitim

Değişen Dünya'da Çocuk ve Eğitim, KANAK Mehmet, ERSOY Mustafa, Editör, Eğiten Yayıncılık, Ankara, ss.161-177, 2020
Metrikler

Yayın

51

Atıf (Diğer Toplam)

7

Proje

4

Tez Danışmanlığı

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları