Makaleler
19
Tümü (19)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (10)
3. Yeni Davranış Kazandırma Stratejilerini Kullanmaya Yönelik Öz Yeterlilik Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması
JOURNAL OF THE HUMAN AND SOCIAL SCIENCE RESEARCHES
, cilt.12, sa.3, ss.1904-1923, 2023 (Hakemli Dergi)
5. Öğretmen kararlılık ölçeğinin Türkçeye uyarlanması: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH LITERATURE CULTURE EDUCATION
, cilt.12, sa.3, ss.1435-1449, 2023 (Hakemli Dergi)
6. EVALUATION OF LIFE STUDIES CURRICULUM BY STUFFLEBEAM'S CONTEXT, INPUT, PROCESS AND PRODUCT EVALUATION MODEL
International Journal of Education, Technology and Science
, cilt.3, sa.3, ss.974-1000, 2023 (Hakemli Dergi)
11. Uzaktan Eğitim Yoluyla Sunulan İlk Okuma-Yazma Öğretimine Yönelik Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, sa.2, ss.58-68, 2022 (Hakemli Dergi)
14. Evaluation of the National Education Council decisions in line with the components of inclusive education: from 1939 to 2021
International Journal of Curriculum and Instruction (IJCI)
, cilt.14, sa.3, ss.2400-2422, 2022 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
25
1. DIGITAL WRITING ATTITUDES OF TEACHER CANDIDATES
INTERNATIONAL MULTIDISCIPLINARY SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Sivas, Türkiye, 14 Haziran 2025, (Tam Metin Bildiri)
2. ATTITUDES OF SECONDARY SCHOOL STUDENTS TOWARDS TURKISH COURSE ACTIVITIES
INTERNATIONAL MULTIDISCIPLINARY SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Sivas, Türkiye, 14 Haziran 2025, (Tam Metin Bildiri)
3. ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÜNİVERSİTEDE ÖRTÜK PROGRAM ALGILARI
1st INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION RESEARCHES, Sivas, Türkiye, 09 Mayıs 2025, (Özet Bildiri)
4. OKUL ÖNCESİ ÖĞRENCİLERİNİN DİNLEME BECERİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
1st INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION RESEARCHES, Sivas, Türkiye, 09 Nisan 2025, (Tam Metin Bildiri)
10. Okul Öncesi Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu Olan Çocuklarda Özgül Öğrenme Bozukluğu Erken Belirtilerinin Karşılaştırmalı Olarak Araştırılması: Bir Ön Çalışma
33. Ulusal Çocuk ve Ergen Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Kongresi, Aydın, Türkiye, 7 - 11 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)
24. İlköğretim 1. kademe öğrencilerinin engelli akranlarına yönelik tutumları ve öğretmen görüşlerine göre bu tutumların incelenmesi
10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, (Tam Metin Bildiri)
25. İlköğretim 5. sınıf ders kitabı etkinliklerini değerlendirmeye yönelik bir ölçek çalışması
10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
7
1. OKUL DIŞI ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ
ETKİNLİK ÖRNEKLERİYLE OKUL DIŞI ÖĞRENME: DUVARSIZ OKULLAR, ARSLAN AYSEL, KAYAHAN YÜKSEL DİDEM, Editör, Vizetek Yayınevi, Ankara, ss.43-66, 2024
2. Kapsayıcı Eğitimin Kuramsal Çerçevesi
Kuramdan Uygulamaya Kapsayıcı Eğitim, Kayahan Yüksel, Didem; Ersoy, Mustafa, Editör, Eğiten Kitabevi, Ankara, ss.1-17, 2023
3. Dijital Öğrenmede Öğretmen Nitelikleri
Öğretim Teknolojileri, Ersoy Mustafa, Kayahan Yüksel Didem, Editör, Eğiten Yayınevi, Ankara, ss.153-166, 2022
4. Pozitif Ayrımcılık ve Eğitimde Fırsat Eşitliği
Pozitif Eğitim, ERSOY Mustafa, KANAK Mehmet, Editör, Eğiten Yayın, Ankara, ss.277-301, 2021
5. Okuma Güçlüğü
Etkinlik Örnekleriyle Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların Eğitimi, KAYAHAN YÜKSEL Didem, İŞCEN KARASU Fadime, Editör, Eğiten Yayın, Ankara, ss.25-48, 2021
6. Değişen Dünya'da Çocuk ve Eğitim
Eğiten Yayıncılık, Ankara, 2020
7. Değişen Dünyada Ayrımcılığa Karşı Kapsayıcı Eğitim
Değişen Dünya'da Çocuk ve Eğitim, KANAK Mehmet, ERSOY Mustafa, Editör, Eğiten Yayıncılık, Ankara, ss.161-177, 2020
