Articles Published in Other Journals
Gelişimsel denetim ölçeği geçerlik güvenirlik çalışması
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, vol.46, pp.131-143, 2018 (Other Refereed National Journals)
Öğretmen Adaylarının Bireysel Değer Yönelimleri ile Akademik Motivasyonları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
iNÖNÜ üNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, vol.3, no.6, pp.34-45, 2017 (Other Refereed National Journals)
OKULLARDA ÖRGÜTSEL BAĞLILIK YARATAN BİR ÖNCÜL OLARAK İMAJ
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, no.34, pp.155-172, 2017 (Other Refereed National Journals)
The Factors that Influence Bureaucracy and Professionalism in Schools: A grounded Theory Study
Journal of Education and Practice, vol.8, no.8, pp.196-207, 2017 (Refereed Journals of Other Institutions)
Çağdaş Eğitim Denetimi Modeli Olarak Okullarda FarklılaştırılmışDenetim Uygulamalarına İlişkin BirAraştırma
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, vol.15, no.1, pp.43-57, 2017 (Other Refereed National Journals)
Öğretmenlerin Örgütsel Güven Düzeylerine İlişkin Lojistik Yordayıcılık
Gazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol.36, no.2, pp.301-321, 2016 (Other Refereed National Journals)
The Teachers Opinion About Unionisation
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol.9, no.27, pp.101-123, 2016 (Other Refereed National Journals)
Eğitim fakültesi öğrencilerinin görüşlerine göreüniversitenin örgütsel imajının değerlendirilmesi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol.12, no.3, pp.885-896, 2016 (Other Refereed National Journals)
Öğretmenlerin sendikal örgütlenmeye ilişkin görüşleri
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol.9, no.3, pp.102-123, 2016 (Other Refereed National Journals)
Öğretmenlerin örgütsel güven düzeylerine ilişkin lojistik yordayıcılık
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol.36, no.2, pp.301-321, 2016 (Other Refereed National Journals)
İLKÖĞRETİM OKULU ÖĞRETMENLERİNİN ALGILARINA GÖRE EĞİTİM DENETMENLERİNİN ROLLERİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜZEYLERİ
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, vol.1, no.3, pp.339-346, 2012 (Other Refereed National Journals)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Öğrencilerin Gözüyle Okul Müdürü
VIth International EurasianEducational Research Congress, Ankara, Turkey, 19 - 22 June 2019
Sağlıklı Öğrenme Çevresi İhtiyacının Keşfi: Okul Yönetimi ve Öğretmenlerin Görüşleri
13. ULUSLARARASIEĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ, Sivas, Turkey, 10 - 12 May 2018, pp.189-191

Okul Yöneticilerinin ve Öğretmenlerinin Okulların Denetim İhtiyacına İlişkin Görüşleri: Bir DurumÇalışması
13. ULUSLARARASIEĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ, 10 - 12 May 2018, pp.192-195
Conceptual Analysis of Educational Sustainability
Humanities and Social Sciences Conference, Valletta, Malta, 26 January - 28 February 2018
Level Of Teachers’ Class Management Skills: A MetaAnalysis Study
11th Humanities and Social Sciences Conference, 26 - 28 January 2018
EĞİTİM YÖNETİCİLERİNİN TEKNOLOJİ LİDERLİĞİNE İLİŞKİNARAŞTIRMALAR: BİR İÇERİK ANALİZİ
Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Sivas, Turkey, 27 - 28 October 2017, pp.47-48
Okul Yöneticilerini Motive Eden Kaynaklar
6th International Conference on Education, 29 June - 01 July 2017
Lise Öğrencilerinde Devamsızlık Nedenlerine ve Devamsızlığın Azaltılmasına İlişkin Görüşler
IVth Internetional Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 May 2017, pp.359-360
Öğretmenlerin Motivasyonlarını Artıran ve Azaltan Etkenler İle İlgili Görüşleri
IVth International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 May 2017
Örgütsel sessizliğin yordayıcısı olarak örgütsel güç kaynakları
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 11 - 13 May 2017, pp.631-634
Sürdürülebilir Eğitimde Coğrafya Bilinci: Öğrenci Görüşleri
6. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Turkey, 4 - 06 May 2017, pp.603-604
School principals opinions about level of entrepreneurship
10th Internatıonal Congress On Socıal Scıence, 23 - 24 September 2016
School principals opinins about level of entrepreneurship
ICSS 10 10th International Congress on Social Sciences, 23-24 September 2016, Madrid, İspanya, Madrid, Spain, 23 - 24 September 2016, pp.922-925
Prospective teachers conceptions of teaching and learning and their attitudes towards multicultural education
Isnite Conference, 30 August - 01 September 2016
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Görüşlerine Göre Üniversitenin Örgütsel İmajının Değerlendirilmesi
IIIrd Internatıonal Eurasıan Educatıonal Research Congress, 31 May - 03 June 2016
Pedagojik formasyon eğitimi alan öğrencilerin aldıkları derslere yönelik geliştirdikleri metaforlar
EJER IIIrd Internatıonal Eurasıan Educatıonal Research Congress, 31 May - 03 June 2016
Eğitim fakültesi öğrencilerinin görüşlerine göreüniversitenin örgütsel imajının değerlendirilmesi
III.International Eurasian Educational Research Congress., Muğla, Turkey, 31 May - 03 June 2016, pp.574-575
Books & Book Chapters
Okuldaki Eğitim Öğretim Hizmetleri
in: Okul Yönetimi, Celal Teyyar Uğurlu, Editor, Anı Yayıncılık, pp.277-305, 2017
Yönetim Süreçleri
in: Okul Yönetimi, Celal Teyyar Uğurlu, Editor, Anı Yayıncılık, pp.29-56, 2017
Toplumsal Değişme ve Eğitim
in: Okul Yönetimi, Celal Teyyar Uğurlu, Editor, Anı Yayıncılık, pp.217-248, 2017
The effects of teachers’ favoritism and alturism perceptions on school culture
in: Researches on Science and Art in 21st Century Turkey, Hasan Arapgiroğlu, Atilla Atık, Robert L. Elliott, Edward Turgeon, Editor, Gece Kitaplığı, Ankara, pp.1699-1709, 2017
Yönetim Kuramları
in: Okul Yönetimi, Celal Teyyar Uğurlu, Editor, Anı Yayıncılık, pp.61-87, 2017
Okullarda İnsan Kaynaklarının Yönetimi
in: Okul Yönetimi, Celal Teyyar Uğurlu, Editor, Anı Yayıncılık, pp.127-146, 2017
Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Öğrencilerin Eğitim Politikasına ve Eğitim FakültesineYönelik Geliştirdikleri Metaforlar
in: EĞİTİM YÖNETİMİ ARAŞTIRMALARI, KADİR BEYCİOĞLU, NİYAZİ ÖZER, DİDEM KOŞAR, İDRİS ŞAHİN, Editor, APEGEM, Ankara, pp.362-372, 2016
Pedagojik formasyon eğitimi alan öğrencilerin eğitim politikasına ve eğitim fakültesine yönelik geliştirdikleri metaforlar
in: Eğitim Yönetimi Araştırmaları e book, Kadir BeycioğluNiyazi ÖzerDidem Koşarİdris Şahin, Editor, Pegem, Ankara, pp.362-372, 2016
