Makaleler
44
Tümü (44)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (2)
Scopus (2)
TRDizin (24)
Diğer Yayınlar (19)
5. Perception of Safe School in Turkey: Opinions of Parents, Students and Teachers
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, cilt.17, sa.2, ss.266-290, 2022 (Hakemli Dergi)
8. SCHOOL LEADERS FOR PAINTINGS IN THEIR SCHOOLS AND JUSTIFICATIONS FOR THEIR PREFERENCES
Bulletin of Education and Research
, cilt.42, sa.3, ss.275-295, 2020 (Hakemli Dergi)
11. EĞİTİM YÖNETİCİLERİNİN TEKNOLOJİ LİDERLİĞİNE İLİŞKİN ARAŞTIRMALAR: BİR İÇERİK ANALİZİ
Muallim Rıfat Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.1-15, 2020 (Hakemli Dergi)
12. The competencies of principals in ensuring sustainable education: Teachers’ views.
International Journal of Evaluation and Research in Education
, cilt.8, sa.2, ss.201-212, 2019 (Scopus)
13. School Security: Reflected to the Press in Turkey
TARIH KULTUR VE SANAT ARASTIRMALARI DERGISI-JOURNAL OF HISTORY CULTURE AND ART RESEARCH
, cilt.8, sa.1, ss.392-408, 2019 (Hakemli Dergi)
15. An Investigation of Teachers’xx Classroom Management Skills in terms of Gender Variability: A Meta-Analysis Study
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.11, sa.1, ss.71-90, 2019 (Hakemli Dergi)
16. OKUL YÖNETİCİLERİNİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE LİDERLİK DAVRANIŞLARININ FİLMLERDE ELE ALINAN LİDERLİK DAVRANIŞLARI İLE KARŞILAŞTIRMALI ANALİZİ
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.18, sa.69, ss.69-89, 2019 (Hakemli Dergi)
17. Öğretmenlerin sınıf yönetim becerilerinin cinsiyet değişkeni açısından incelenmesi: Bir meta analiz çalışması.
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.11, sa.1, ss.71-90, 2019 (Hakemli Dergi)
18. Gelişimsel Denetim Ölçeği: Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.46, ss.131-143, 2018 (Hakemli Dergi)
19. Okul Liderliği Ölçeği (OLÖ) Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.21-42, 2018 (Hakemli Dergi)
21. Lecturers’ Opinions about the Effect of Law No: 6528 on Educational Administration Field
Osmangazi Journal of Educational Research
, cilt.5, sa.1, ss.58-70, 2018 (Hakemli Dergi)
24. Gelişimsel denetim ölçeği geçerlik güvenirlik çalışması
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.46, ss.131-143, 2018 (Hakemli Dergi)
25. Müdürlerin Okul Liderliği Davranışları: Öğretimsel Destek, İlişki ve Açıklık Düzeyleri
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.24, ss.781-808, 2017 (Hakemli Dergi)
26. Öğretmen Adaylarının Bireysel Değer Yönelimleri ile Akademik Motivasyonları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
iNÖNÜ üNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ DERGİSİ
, cilt.3, sa.6, ss.34-45, 2017 (Hakemli Dergi)
27. Geographic Consciousness in Sustainable Education Students’ Views
Journal of Education and Practice
, cilt.8, sa.17, ss.49-55, 2017 (Hakemli Dergi)
29. OKULLARDA ÖRGÜTSEL BAĞLILIK YARATAN BİR ÖNCÜL OLARAK İMAJ
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.34, ss.155-172, 2017 (Hakemli Dergi)
32. The Factors that Influence Bureaucracy and Professionalism in Schools: A grounded Theory Study
Journal of Education and Practice
, cilt.8, sa.8, ss.196-207, 2017 (Hakemli Dergi)
33. Çağdaş Eğitim Denetimi Modeli Olarak Okullarda FarklılaştırılmışDenetim Uygulamalarına İlişkin BirAraştırma
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.15, sa.1, ss.43-57, 2017 (Hakemli Dergi)
37. Öğretmenlerin Örgütsel Güven Düzeylerine İlişkin Lojistik Yordayıcılık
Gazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.36, sa.2, ss.301-321, 2016 (Hakemli Dergi)
38. School Principals’ Opinions About Level of their Entrepreneurship
European Journal of Social Sciences Education and Research
, cilt.7, sa.1, ss.125-129, 2016 (Hakemli Dergi)
40. The Teachers Opinion About Unionisation
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.9, sa.27, ss.101-123, 2016 (Hakemli Dergi)
41. Eğitim fakültesi öğrencilerinin görüşlerine göreüniversitenin örgütsel imajının değerlendirilmesi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.3, ss.885-896, 2016 (Hakemli Dergi)
42. Öğretmenlerin sendikal örgütlenmeye ilişkin görüşleri
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.9, sa.3, ss.102-123, 2016 (Hakemli Dergi)
43. Öğretmenlerin örgütsel güven düzeylerine ilişkin lojistik yordayıcılık
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.36, sa.2, ss.301-321, 2016 (Hakemli Dergi)
44. İLKÖĞRETİM OKULU ÖĞRETMENLERİNİN ALGILARINA GÖRE EĞİTİM DENETMENLERİNİN ROLLERİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜZEYLERİ
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, sa.3, ss.339-346, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
23
6. Öğrencilerin Gözüyle Okul Müdürü
VIth International EurasianEducational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019
7. Sağlıklı Öğrenme Çevresi İhtiyacının Keşfi: Okul Yönetimi ve Öğretmenlerin Görüşleri
13. ULUSLARARASIEĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ, Sivas, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, ss.189-191, (Özet Bildiri)
8. Okul Yöneticilerinin ve Öğretmenlerinin Okulların Denetim İhtiyacına İlişkin Görüşleri: Bir DurumÇalışması
13. ULUSLARARASIEĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ, 10 - 12 Mayıs 2018, ss.192-195, (Özet Bildiri)
9. Conceptual Analysis of Educational Sustainability
Humanities and Social Sciences Conference, Valletta, Malta, 26 Ocak - 28 Şubat 2018, (Özet Bildiri)
10. Level Of Teachers’ Class Management Skills: A MetaAnalysis Study
11th Humanities and Social Sciences Conference, 26 - 28 Ocak 2018
11. EĞİTİM YÖNETİCİLERİNİN TEKNOLOJİ LİDERLİĞİNE İLİŞKİNARAŞTIRMALAR: BİR İÇERİK ANALİZİ
Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 27 - 28 Ekim 2017, ss.47-48, (Özet Bildiri)
12. Okul Yöneticilerini Motive Eden Kaynaklar
6th International Conference on Education, 29 Haziran - 01 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)
13. Lise Öğrencilerinde Devamsızlık Nedenlerine ve Devamsızlığın Azaltılmasına İlişkin Görüşler
IVth Internetional Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.359-360, (Özet Bildiri)
14. Öğretmenlerin Motivasyonlarını Artıran ve Azaltan Etkenler İle İlgili Görüşleri
IVth International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017
16. Örgütsel sessizliğin yordayıcısı olarak örgütsel güç kaynakları
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.631-634, (Özet Bildiri)
17. Sürdürülebilir Eğitimde Coğrafya Bilinci: Öğrenci Görüşleri
6. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.603-604, (Özet Bildiri)
18. School principals opinions about level of entrepreneurship
10th Internatıonal Congress On Socıal Scıence, 23 - 24 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
19. School principals opinins about level of entrepreneurship
ICSS 10 10th International Congress on Social Sciences, 23-24 September 2016, Madrid, İspanya, Madrid, İspanya, 23 - 24 Eylül 2016, ss.922-925, (Özet Bildiri)
20. Prospective teachers conceptions of teaching and learning and their attitudes towards multicultural education
Isnite Conference, 30 Ağustos - 01 Eylül 2016
21. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Görüşlerine Göre Üniversitenin Örgütsel İmajının Değerlendirilmesi
IIIrd Internatıonal Eurasıan Educatıonal Research Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
22. Eğitim fakültesi öğrencilerinin görüşlerine göreüniversitenin örgütsel imajının değerlendirilmesi
III.International Eurasian Educational Research Congress., Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.574-575, (Özet Bildiri)
23. Pedagojik formasyon eğitimi alan öğrencilerin aldıkları derslere yönelik geliştirdikleri metaforlar
EJER IIIrd Internatıonal Eurasıan Educatıonal Research Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
Kitaplar
4
1. İrlanda
Dünya Ülkelerinde Öğretmen Yetiştirme ve Mesleki Gelişim, İlğan, Abdurrahman; Üztemur, Servet, Editör, Nobel, Ankara, ss.279-309, 2023
3. Sınıfta öğrenci davranışlarının yönetimi
Sınıf Yönetimi, Çelik Sabri, Ulusoy Berru, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.125-142, 2022
4. Pedagojik formasyon eğitimi alan öğrencilerin eğitim politikasına ve eğitim fakültesine yönelik geliştirdikleri metaforlar
Eğitim Yönetimi Araştırmaları e book, Kadir BeycioğluNiyazi ÖzerDidem Koşarİdris Şahin, Editör, Pegem, Ankara, ss.362-372, 2016