Doç. Dr. HATİCE YILDIZ


Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

Eğitim Programları ve Öğretim Abd


WoS Araştırma Alanları: Eğitim Ve Eğitim Araştırması


Avesis Araştırma Alanları: Eğitim, Eğitim Bilimleri, Eğitim Programları ve Öğretim

Metrikler

Yayın

29

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

2

Atıf (WoS)

11

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (TrDizin)

3

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

5

Tez Danışmanlığı

2

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2007 - 2013

2007 - 2013

Doktora

İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye

2003 - 2006

2003 - 2006

Yüksek Lisans

Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye

1999 - 2003

1999 - 2003

Lisans

Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2013

2013

Doktora

Üst biliş stratejilerinin öğretmen adaylarının üst bilişsel farkındalıklarına ve öz yeterliklerine etkisi

İnönü Üniversitesi, Kangal Köpeği Arş. ve Yetiş. Mrk, Eğitim Bilimleri Bölümü

2006

2006

Yüksek Lisans

YÖK/Dünya Bankası milli eğitimi geliştirme projesi kapsamında yer alan okul deneyimi II etkinliklerinin değerlendirilmesi (Sivas ili Cumhuriyet Üniversitesi örneği)

Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

İngilizce

Araştırma Alanları

Eğitim

Eğitim Bilimleri

Eğitim Programları ve Öğretim

Akademik Ünvanlar / Görevler

2014 - Devam Ediyor

2014 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

2003 - 2013

2003 - 2013

Araştırma Görevlisi

Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

Akademi Dışı Deneyim

2003 - Devam Ediyor

2003 - Devam Ediyor

Araştırma Görevlisi

Cumhuriyet Üniversitesi , Araştırma Görevlisi

Verdiği Dersler

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Öğrenme Kuramları

Proje

Seminer Dersi

Uzmanlık Alan Dersi

Uzmanlık Alan Dersi

Öğrenme Kuramları

Akademik Çeviri II

Seminer Dersi

Eğitimde Program Geliştirme

Program Geliştirme ve Değerlendirme - I

Öğretme ve Öğrenme Süreçleri

Program Geliştirme ve Değerlendirme - II

Davranış Bilimlerinde Bilimsel Araştırma Yöntemleri

Program ve Öğretimde Güncel Sorunlar

Lisans

Lisans

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme

Öğretmenlik Uygulaması

Öğretim İlke ve Yöntemleri

Ölçme ve Değerlendirme

Eğitim Bilimine Giriş

Eğitimde Program Dışı Etkinlikler

Öğretim İlke ve Yöntemleri

Ölçme v Değerlendirme

Ölçme ve Değerlendirme

Öğretim İlke ve Yöntemleri

Kurum Deneyimi

Eğitim Bilimine Giriş

Eğitim Bilimine Giriş

Eğitime Giriş

Ölçme ve Değerlendirme

Ölçme ve Değerlendirme

Ölçme ve Değerlendirme

Ölçme ve Değerlendirme

Ölçme ve Değerlendirme

Öğretim İlke ve Yöntemleri

Öğretim İlke ve Yöntemleri

Ölçme ve Değerlendirme

Ölçme v Değerlendirme

Topluma Hizmet Uygulamaları

Ölçme ve Değerlendirme

Ölçme ve Değerlendirme

Ölçme ve Değerlendirme

Program Geliştirme

Ölçme ve Değerlendirme

Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı

Program Geliştirme

Rehberlik ve Psikolojik Danışma Semineri

Kurum Deneyimi

Eğitim Bilimine Giriş

Eğitim Bilimine Giriş

Topluma Hizmet Uygulamaları

Ölçme ve Değerlendirme

Ölçme ve Değerlendirme

Öğretmenlik Uygulaması

Eğitim Bilimine Giriş

Ölçme ve Değerlendirme

Eğitim Bilimine Giriş

Bilim Tarihi

Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı

Öğretim İlke ve Yöntemleri

Bilim Tarihi

Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı

Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı

Makaleler

Tümü (17)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (16)
Diğer Yayınlar (1)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2018

2018

1. Meslek Öncesi Öğretmen Kimliğinin İncelenmesi

YILDIZ H.

13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 10 - 12 Mayıs 2018, ss.623-626, (Özet Bildiri)

2018

2018

2. İngilizce Öğretmenlerinin Mesleki Özerkliklerine İlişkin Görüşleri

KORKMAZGİL S., YILDIZ H.

13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi (The 13th International Congress on Educational Administration), Sivas, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, ss.897-899, (Özet Bildiri)

2017

2017

3. Öğretmen Adaylarının Yapılandırmacı Öğretmen ve Sınıf Ortamına Yönelik Görüşleri

YILDIZ H.

IX. International Congress of Educational Research, 11 - 14 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

5. Öğretmen adaylarının öğrenme stilleri ile öğrenme yaklaşımları arasindaki ilişki

YILDIZ H.

I. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi., Çanakkale, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

6. Bir İlköğretim Öğretmeninin Yeni Öğretim Programı Uygulamaları

KARACA F., YILDIZ H.

I. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

7. İlköğretim Birinci Sınıf Türkçe Dersinde Yer Alan Kazanımların Gerçekleşme Düzeyine İlişkin Öğretmen Görüşleri

YILDIZ H.

I. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)

2006

2006

9. Okul Deneyimi II Dersi Hakkında Uygulama Öğretmenlerinin ve Öğretmen Adaylarının Görüşleri (Sivas ili Cumhuriyet Üniversitesi Örneği)

BATTAL N., YILDIZ H.

III. Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2006, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2018

2018

1. Öğretmen Adaylarının Meslek Öncesi Öğretmen Kimlik Algılarının İncelenmesi

YILDIZ H.

Eğitim Yönetimi Araştırmaları, Uğurlu Celal Teyyar, Beycioğlu Kadir, Koşar Serkan, Kahraman Hilal, Köybaşı Şemin Fatma, Editör, Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Sivas, ss.491-504, 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

2018

2018

2. İngilizce Öğretmenlerinin Mesleki Özerkliklerine İlişkin Görüşleri

KORKMAZGİL S., YILDIZ H.

Eğitim Yönetimi Araştırmaları, Uğurlu, Celal Teyyar Beycioğlu, Kadir Koşar, Serkan Kahraman, Hilal Köybaşı Şemin, Fatma, Editör, Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Sivas, ss.452-463, 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

2015

2015

3. Eğitimin İşlevleri

Koç C., Uğurlu C. T., Usta H. G., Kızıloluk İ. H., Yıldız H., Şahin İ., et al.

Eğitim Bilimine Giriş, Celal Teyyar Uğurlu, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.179-207, 2015


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 11

h-indeksi (WOS): 1