Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

YAŞAM DOYUMUNU ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN İNCELENMESİ

INTERNATIONAL RUMELI CONGRESS ON SOCIAL AND EDUCATIONAL SCIENCES, İstanbul, Türkiye, 10 - 12 Temmuz 2023, cilt.1, ss.26-34

MOBİL PERAKENDECİLİKTE TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA NİYETİNE ETKİ EDEN FAKTÖRLERİN PLS-SEM İLE İNCELENMESİ

INTERNATIONAL RUMELI CONGRESS ON SOCIAL AND EDUCATIONAL SCIENCES, İstanbul, Türkiye, 10 - 12 Temmuz 2023, cilt.1, ss.14-25

Dijital Pazarlarda Z Kuşağının Satın Alma Karar Sürecinin İncelenmesi

21.Ulusal 5.Uluslararası Turizm Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 15 Ekim 2021

Turist Davranışında Sosyal Medyanın Rolünün Yapısal Eşitlik Modeli İle İncelenmesi

5. Uluslararası Batı Asya Turizm Araştırmaları Kongresi, Van, Türkiye, 24 Eylül 2021, ss.13-14

İndirim Kampanyalarının Tüketicilerin Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisi: Black Friday Örneği

19. Uluslararası İşletmecilik Kongresi, Kayseri, Türkiye, 23 Eylül 2020, ss.1011-1021

Üniversite Öğrencilerinin Mobil Uyguluma İndirme Tercihlerini Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi

3. Uluslararası Turizm Ekonomi ve İşletme Bilimleri Kongresi 3. ICTEBS, Sivas, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2019, ss.212-218

Tüketicilerin Ücretli Poşet Düzenlemesine Yönelik Düşüncelerinin değerlendirilmesi

FISCAOECONOMIAINTERNATIONAL CONGRESSONSOCIAL SCIENCES(FSCONGRESS), Ankara, Türkiye, 20 - 21 Aralık 2019, ss.265-287

Raf Yerleşiminin Müşteri Memnuniyeti ve Satın AlmaNiyetine Etkisinin İncelenmesi

FISCAOECONOMIAINTERNATIONAL CONGRESSONSOCIAL SCIENCES(FSCONGRESS), Ankara, Türkiye, 20 - 21 Aralık 2019, ss.209-222

Öğrencilerin Sosyal Sorumlu Tüketime Bakış Açılarının Demografik Faktörlere Göre İncelenmesi

I. Uluslararası İktisat, İşletme ve Sosyal Bilimler Kongresi (Econder), Karabük, Türkiye, 18 - 20 Ekim 2019, cilt.1, ss.582-592

Otobüs Fiziksel Ortamının Yolcu Memnuniyetine Etkisinin İncelenmesi

I. Uluslararası İktisat, İşletme ve Sosyal Bilimler Kongresi (Econder), Karabük, Türkiye, 18 - 20 Ekim 2019, cilt.1, ss.593-602

Dini Değerlerin Tüketicilerin Satın Alma Davranışına Etkisi: Sivas İlinde Bir Uygulama

3. Uluslararası Turizm, Ekonomi ve İşletme Bilimleri Kongresi-3. ICTEBS, Sivas, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2019

Tüketicilerin Bireysel Emeklilik Sistemine Yönelik Tutumlarını Etkileyen Faktörlerin Tespit Edilmesi: Sivas İlinde Bir Uygulama

18. Uluslararası İşletmecilik Kongresi-18th INTERNATIONAL BUSINESS CONGRESS, Osmaniye, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.1940-1954

Termal Tesislerde Müşteri Temelli Marka Değeri Algılarının Ölçülmesine Yönelik Bir Araştırma

III. Uluslararası Kaoru Ishıkawa İşletme Bilimleri ve Ekonomi Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2018, ss.27-37

Çocuklu Ailelerin Otel İşletmelerine Yönelik Şikayet Etme Davranışlarının İncelenmesi

I.ULUSLARARASI ÇOCUK DOSTU TURİZM KONGRESİ, Sivas, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2018, cilt.1, ss.107-108 Sürdürülebilir Kalkınma

Özel Gün İndirimlerinin Tüketicilerin Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi

Uluslararası Sosyal Bilimler Konferansı – ICOSS Kapadokya, Nevşehir, Türkiye, 16 - 20 Nisan 2018, ss.57

Bireylerin Tüketim Alışkanlıklarında Etkili Olan Faktörlerin Belirlenmesi: Sivas İli Örneği

Al Farabi 2. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongrsi, Gaziantep, Türkiye, 6 - 08 Nisan 2018, ss.58-59

Hedonik Tüketimin İndirimli Ürün Satın Alma Tercihine Etkisi

22. Ulusal Pazarlama Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017, ss.617-621

Sosyal Medya Reklamlarının Çalışanların Satınalma Davranışına Etkisinin Yol Analizi İle İncelenmesi Sivas İli Örneği

2. Uluslararası Politik, Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Kongresi, Sarajevo, Bosna-Hersek, 19 - 22 Mayıs 2017, ss.193

Hizmet Sektöründe İlişki Pazarlaması, Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Sadakati: Katılım Bankalarında Bir Uygulama

2. Uluslararası Politik, Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Kongresi, Sarajevo, Bosna-Hersek, 19 - 22 Mayıs 2017, ss.211

Kapak Tasarımı ve Biçimsel Özelliklerin Kitap Satın Alma Tericih Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi

2. Uluslararası Ekonomi Yönetimi ve Pazar Araştırmaları Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 23 - 24 Mart 2017, ss.64-65

Kitap & Kitap Bölümleri

Mobil Perakendecilikte Tüketicilerin Satın Alma Niyetine Etki Eden Faktörlerin İncelenmesi

Sosyal, İnsan ve İdari Bilimlerde Güncel Çalışmalar, SARIBAŞ, Serap; AKKUŞ, Turgay, Editör, Duvar Yayınıcılık, İzmir, ss.395-415, 2023

Halkla İlişkiler

İşletme Bilimine Giriş, SERİNKAN, Celaleddin., Editör, Kaf Kitap Kafe Yayınları, Denizli, ss.529-551, 2021

Online Alışverişte Tüketicilerin Gizliliğine Ve Savunmacı Davranışlarına Etki Eden Faktörlerin İncelenmesi

Genel İşletme Çalışmaları, Yılmaz, Sefer; Nakıboğlu, Mehmet Ali Burak, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.197-224, 2021

Sağlık Turizminde İletişim Ve Halkla İlişkiler

Multidisipliner Yaklaşımla Sağlık Turizmi, KARACA, Şükran, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.265-289, 2021

Online Tüketici Davranışında Müşteri Memnuniyetini Ve Sadakatini Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi

Tüketici Davranışları I, Karaman, Davut, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.58-93, 2021

Etik Tüketimin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi: Y Ve Z Kuşağı Karşılaştırması

Tüketici Davranışları II, Karaman, Davut, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.234-258, 2021

Raf Yerleşi̇mi̇ni̇n Müşteri̇ Memnuni̇yeti̇ne ve Satın Alma Ni̇yeti̇neEtki̇si̇ni̇n İncelenmesi

Güncel Pazarlama Araştırmaları II, Mehmet Ali Burak NAKİBOĞLU, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.51-77, 2020

KADIN TÜKETİCİLERİN BLACK FRIDAY KAMPANYASINAYÖNELİK ALGILARININ İNCELENMESİ

YÖNETİM, LİDERLİK VE PAZARLAMA, GÜN, Serkan, Editör, İKSAD, ss.3-36, 2020

Dini Değerlerin Tüketicilerin Satın Alma Davranışına Etkisi: BireyselEmeklilik Sistemi Üzerine Sivas İlinde Bir Uygulama

Pazarlama Araştırmaları II, NAKIBOĞLU Burak, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.45-62, 2019

Ansiklopedide Bölümler

Metrikler

Yayın

64

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları