Makaleler
30
Tümü (30)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
TRDizin (22)
Diğer Yayınlar (7)
1. Materyalizmin çevresel inançlar ve kaygılar ile çevreye duyarlı davranışa etkisi: Z kuşağı örneklemi
Afyon Kocatepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.27, sa.2, ss.328-347, 2025 (Hakemli Dergi)
2. Titiz Müşteri Ölçeğinin Türkçe Diline Uyarlanması: Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.26, sa.3, ss.1181-1194, 2024 (Hakemli Dergi)
7. Çevresel Kaygı, Gelecek Zaman Perspektifi ve Ekoturizm Destinasyon İmajının Ekoturizm Niyetine Etkisinin İncelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.8, sa.3, ss.798-816, 2022 (Hakemli Dergi)
10. Planlı Davranış Teorisi Kapsamında Yeşil Otelleri Tavsiye Etme Davranışı ve Satın Alma Niyetinin İncelenmesi
Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.11, sa.1, ss.235-261, 2022 (Hakemli Dergi)
11. Dini Bağlılık, Çevre Bilinci Ve Dışa Dönüklüğün Yeşil Ürün Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi: Z Kuşağı Üzerine Bir Uygulama
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi
, cilt.15, sa.34, ss.97-116, 2022 (Hakemli Dergi)
14. Dijital Pazarlarda Z Kuşağının Satın Alma Karar Sürecinin İncelenmesi
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.24, ss.1537-1550, 2021 (Hakemli Dergi)
15. Hizmet Ortamı Olarak Otobüs Fiziksel Ortamının Yolcu Memnuniyetine Etkisinin İncelenmesi
Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.10, sa.26, ss.104-126, 2021 (Hakemli Dergi)
16. İndirim Kampanyalarının Tüketicilerin Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisi: Black Friday Örneği
Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.308-331, 2021 (Hakemli Dergi)
17. Kapak Tasarımı Ve Biçimsel Özelliklerin Kitap Satınalma Tercihi Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
Uluslararası İktisadi ve İdari Akademik Araştırmalar Dergisi-IJER
, cilt.1, sa.1, ss.63-77, 2021 (Hakemli Dergi)
18. Vergi Uyumunun Ekonomik ve Sosyo-Kültürel Belirleyicileri: Sivas İli Örneği
Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
, cilt.15, sa.2, ss.1-28, 2020 (Hakemli Dergi)
19. Tüketicileri Sosyal Sorumlu Tüketime Yönlendiren Faydacı ve Hedonik Güdülerin İncelenmesi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.22, sa.3, ss.771-785, 2020 (Hakemli Dergi)
21. Bireylerin Tüketim Tercihlerinde Etkili Olan Faktörlerin Belirlenmesi: Sivas İli Örneği
Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.161-177, 2019 (Hakemli Dergi)
22. Dini Değerlerin Demografik Faktörlere Göre İncelenmesi: Sivas İli Örneği
Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.3, sa.19, ss.469-489, 2019 (Hakemli Dergi)
23. Anlık Duygu Durumu ve Mutluluğun Plansız Satın Almaya Etkisi
Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi (OPUS)
, cilt.11, sa.18, ss.1167-1193, 2019 (Hakemli Dergi)
24. Bireysel Emeklilik Sistemi Satın Alma Tercihlerinin Demografik Değişkenlere Göre İncelenmesi
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.20, sa.1, ss.104-118, 2019 (Hakemli Dergi)
25. Özel Gün İndirimlerinin Tüketicilerin Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.2018, sa.16, ss.413-436, 2018 (Hakemli Dergi)
26. Tüketicilerin İndirimli Ürün Satın Alma Niyet ve Davranışının Hazcı Yaklaşım İle Açıklanması
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.29-51, 2018 (Hakemli Dergi)
27. Kamu ve Özel Sektör Çalışanlarının Sosyal Medya Reklamlarına Yönelik Tutumlarının Demografik Faktörlere Göre İncelenmesi
Journal Of Social Humanities Sciences Research (JSHSR)
, cilt.4, sa.15, ss.2159-2168, 2017 (Hakemli Dergi)
29. İİBF Öğrencilerine Yönelik Matematik Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi
Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.12, sa.2, ss.39-55, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
26
8. Üniversite Öğrencilerinin Mobil Uyguluma İndirme Tercihlerini Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi
3. Uluslararası Turizm Ekonomi ve İşletme Bilimleri Kongresi 3. ICTEBS, Sivas, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2019, ss.212-218, (Tam Metin Bildiri)
13. Dini Değerlerin Tüketicilerin Satın Alma Davranışına Etkisi: Sivas İlinde Bir Uygulama
3. Uluslararası Turizm, Ekonomi ve İşletme Bilimleri Kongresi-3. ICTEBS, Sivas, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2019
17. Özel Gün İndirimlerinin Tüketicilerin Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
Uluslararası Sosyal Bilimler Konferansı – ICOSS Kapadokya, Nevşehir, Türkiye, 16 - 20 Nisan 2018, ss.57
Kitaplar
14
4. Dini Bağlılık, Sosyal Karşılaştırma ve Materyalizm Faktörlerinin Yaşam Doyumundaki Rolünün İncelenmesi
SOSYAL, İNSAN VE İDARİ BİLİMLERDE GÜNCEL YAKLAŞIMLAR 1, ŞANLI ORHAN, Editör, Duvar Yayınıcılık, İzmir, ss.1497-1518, 2023
5. Dini Değerler ve Satın Alma Davranışları
Akademisyen Kitabevi, Ankara, 2022
6. Sağlık Turizminde İletişim Ve Halkla İlişkiler
Multidisipliner Yaklaşımla Sağlık Turizmi, KARACA, Şükran, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.265-289, 2021
7. Online Tüketici Davranışında Müşteri Memnuniyetini Ve Sadakatini Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi
Tüketici Davranışları I, Karaman, Davut, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.58-93, 2021
8. Online Alışverişte Tüketicilerin Gizliliğine Ve Savunmacı Davranışlarına Etki Eden Faktörlerin İncelenmesi
Genel İşletme Çalışmaları, Yılmaz, Sefer; Nakıboğlu, Mehmet Ali Burak, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.197-224, 2021
9. Halkla İlişkiler
İşletme Bilimine Giriş, SERİNKAN, Celaleddin., Editör, Kaf Kitap Kafe Yayınları, Denizli, ss.529-551, 2021
10. Etik Tüketimin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi: Y Ve Z Kuşağı Karşılaştırması
Tüketici Davranışları II, Karaman, Davut, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.234-258, 2021
12. Raf Yerleşi̇mi̇ni̇n Müşteri̇ Memnuni̇yeti̇ne ve Satın Alma Ni̇yeti̇neEtki̇si̇ni̇n İncelenmesi
Güncel Pazarlama Araştırmaları II, Mehmet Ali Burak NAKİBOĞLU, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.51-77, 2020
13. Dini Değerlerin Tüketicilerin Satın Alma Davranışına Etkisi: BireyselEmeklilik Sistemi Üzerine Sivas İlinde Bir Uygulama
Pazarlama Araştırmaları II, NAKIBOĞLU Burak, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.45-62, 2019
Ansiklopedide Bölümler
3
1. TÜRKİYE TURİZM ANSİKLOPEDİSİ
Detay Yayıncılık, ss., 2022
2. TÜRKİYE TURİZM ANSİKLOPEDİSİ
Detay Yayıncılık, ss., 2022
3. TÜRKİYE TURİZM ANSİKLOPEDİSİ
Detay Yayıncılık, ss., 2022