Yayınlar & Eserler

Makaleler 30
Tümü (30)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
TRDizin (22)
Diğer Yayınlar (7)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 26

1. PSYCHOMETRIC PROPERTIES OF THE TURKISH ADAPTATION OF THE CONSUMER DECEPTION ESCAPING SCALE

SOCRATES 12th INTERNATIONAL CONGRESS OF SOCIAL AND HUMAN SCIENCES, Belgrade, Sırbistan, 11 - 13 Eylül 2025, ss.113-120, (Tam Metin Bildiri)

2. THE EFFECT OF PRODUCT PACKAGING AND ITS SUBELEMENTS ON CONSUMERS’ IMPULSIVE BUYING BEHAVIOR

IESBSC 10th INTERNATIONAL EDUCATION, SOCIAL AND BEHAVIORAL SCIENCES CONGRESS, Roma, İtalya, 28 - 30 Ağustos 2025, cilt.10, ss.49-57, (Tam Metin Bildiri)

3. Yaşam Doyumunu Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi

INTERNATIONAL RUMELI CONGRESS ON SOCIAL AND EDUCATIONAL SCIENCES, İstanbul, Türkiye, 10 - 12 Temmuz 2023, cilt.1, ss.26-34, (Tam Metin Bildiri)

4. Mobil Perakendecilikte Tüketicilerin Satın Alma Niyetine Etki Eden Faktörlerin PLS-SEM İle İncelenmesi

INTERNATIONAL RUMELI CONGRESS ON SOCIAL AND EDUCATIONAL SCIENCES, İstanbul, Türkiye, 10 - 12 Temmuz 2023, cilt.1, ss.14-25, (Tam Metin Bildiri)

5. Dijital Pazarlarda Z Kuşağının Satın Alma Karar Sürecinin İncelenmesi

21.Ulusal 5.Uluslararası Turizm Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 15 Ekim 2021, (Özet Bildiri)

6. Turist Davranışında Sosyal Medyanın Rolünün Yapısal Eşitlik Modeli İle İncelenmesi

5. Uluslararası Batı Asya Turizm Araştırmaları Kongresi, Van, Türkiye, 24 Eylül 2021, ss.13-14, (Özet Bildiri)

7. İndirim Kampanyalarının Tüketicilerin Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisi: Black Friday Örneği

19. Uluslararası İşletmecilik Kongresi, Kayseri, Türkiye, 23 Eylül 2020, ss.1011-1021, (Tam Metin Bildiri)

8. Üniversite Öğrencilerinin Mobil Uyguluma İndirme Tercihlerini Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi

3. Uluslararası Turizm Ekonomi ve İşletme Bilimleri Kongresi 3. ICTEBS, Sivas, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2019, ss.212-218, (Tam Metin Bildiri)

9. Tüketicilerin Ücretli Poşet Düzenlemesine Yönelik Düşüncelerinin değerlendirilmesi

FISCAOECONOMIAINTERNATIONAL CONGRESSONSOCIAL SCIENCES(FSCONGRESS), Ankara, Türkiye, 20 - 21 Aralık 2019, ss.265-287, (Tam Metin Bildiri)

10. Raf Yerleşiminin Müşteri Memnuniyeti ve Satın AlmaNiyetine Etkisinin İncelenmesi

FISCAOECONOMIAINTERNATIONAL CONGRESSONSOCIAL SCIENCES(FSCONGRESS), Ankara, Türkiye, 20 - 21 Aralık 2019, ss.209-222

11. Öğrencilerin Sosyal Sorumlu Tüketime Bakış Açılarının Demografik Faktörlere Göre İncelenmesi

I. Uluslararası İktisat, İşletme ve Sosyal Bilimler Kongresi (Econder), Karabük, Türkiye, 18 - 20 Ekim 2019, cilt.1, ss.582-592, (Tam Metin Bildiri)

12. Otobüs Fiziksel Ortamının Yolcu Memnuniyetine Etkisinin İncelenmesi

I. Uluslararası İktisat, İşletme ve Sosyal Bilimler Kongresi (Econder), Karabük, Türkiye, 18 - 20 Ekim 2019, cilt.1, ss.593-602, (Tam Metin Bildiri)

13. Dini Değerlerin Tüketicilerin Satın Alma Davranışına Etkisi: Sivas İlinde Bir Uygulama

3. Uluslararası Turizm, Ekonomi ve İşletme Bilimleri Kongresi-3. ICTEBS, Sivas, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2019

14. Tüketicilerin Bireysel Emeklilik Sistemine Yönelik Tutumlarını Etkileyen Faktörlerin Tespit Edilmesi: Sivas İlinde Bir Uygulama

18. Uluslararası İşletmecilik Kongresi-18th INTERNATIONAL BUSINESS CONGRESS, Osmaniye, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.1940-1954, (Tam Metin Bildiri)

15. Termal Tesislerde Müşteri Temelli Marka Değeri Algılarının Ölçülmesine Yönelik Bir Araştırma

III. Uluslararası Kaoru Ishıkawa İşletme Bilimleri ve Ekonomi Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2018, ss.27-37, (Tam Metin Bildiri)

16. Çocuklu Ailelerin Otel İşletmelerine Yönelik Şikayet Etme Davranışlarının İncelenmesi

I.ULUSLARARASI ÇOCUK DOSTU TURİZM KONGRESİ, Sivas, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2018, cilt.1, ss.107-108, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

17. Özel Gün İndirimlerinin Tüketicilerin Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi

Uluslararası Sosyal Bilimler Konferansı – ICOSS Kapadokya, Nevşehir, Türkiye, 16 - 20 Nisan 2018, ss.57

18. Çocuklu Ailelerin Tatil Yeri Seçiminde Etkili Olan Faktörlerin İncelenmesi: Sivas İli Şehir Merkezinde Bir Uygulama

I. Uluslararası Çocuk Dostu Turizm Kongresi, Sivas, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2018, ss.77-80, (Özet Bildiri)

19. Bireylerin Tüketim Alışkanlıklarında Etkili Olan Faktörlerin Belirlenmesi: Sivas İli Örneği

Al Farabi 2. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongrsi, Gaziantep, Türkiye, 6 - 08 Nisan 2018, ss.58-59, (Özet Bildiri)

20. Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Memnuniyet Düzeylerinin Belirlenmesi:Sivas Cumhuriyet Meslek Yüksekokulu Örneği

Al Farabi 2. Uluslarası Sosyal Bilimler Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 6 - 08 Nisan 2018, ss.39-40, (Özet Bildiri)

21. Hedonik Tüketimin İndirimli Ürün Satın Alma Tercihine Etkisi

22. Ulusal Pazarlama Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017, ss.617-621, (Özet Bildiri)

22. Hizmet Sektöründe İlişki Pazarlaması, Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Sadakati: Katılım Bankalarında Bir Uygulama

2. Uluslararası Politik, Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Kongresi, Sarajevo, Bosna-Hersek, 19 - 22 Mayıs 2017, ss.211, (Özet Bildiri)

23. Sosyal Medya Reklamlarının Çalışanların Satınalma Davranışına Etkisinin Yol Analizi İle İncelenmesi Sivas İli Örneği

2. Uluslararası Politik, Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Kongresi, Sarajevo, Bosna-Hersek, 19 - 22 Mayıs 2017, ss.193, (Özet Bildiri)

24. Okuyucuların Kitap Satın Alma Tercihlerini Etkileyen Biçimsel Özelliklerin Doğrulayıcı Faktör Analizi İle Belirlenmesi

2. Uluslararası Politik, Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Kongresi, Sarajevo, Bosna-Hersek, 19 - 22 Mayıs 2017, ss.269

25. Kapak Tasarımı ve Biçimsel Özelliklerin Kitap Satın Alma Tericih Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi

2. Uluslararası Ekonomi Yönetimi ve Pazar Araştırmaları Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 23 - 24 Mart 2017, ss.64-65, (Özet Bildiri)
Kitaplar 14

1. TÜKETİCİLERİN ÜRÜN AMBALAJININ KULLANIŞLILIĞINA YÖNELİK ALGISI, TÜKETİCİ RUH HALİ VE ZAMAN BASKISI İLE DÜRTÜSEL SATIN ALMA ARASINDAKİ İLİŞKİ

Pazarlama Alanında Uluslararası Akademik Araştırma ve Çalışmalar, DURMAZ YAKUP, Editör, Serüven, Ankara, ss.85-106, 2025

2. TÜKETİCİ ALDATMADAN KAÇIŞ ÖLÇEĞİNİN TÜRKÇE’YE UYARLAMASININ PSİKOMETRİK ÖZELLİKLERİ

Pazarlama Alanında Uluslararası Akademik Araştırma ve Çalışmalar, DURMAZ YAKUP, Editör, Serüven, Ankara, ss.141-153, 2025

3. Mobil Perakendecilikte Tüketicilerin Satın Alma Niyetine Etki Eden Faktörlerin İncelenmesi

Sosyal, İnsan ve İdari Bilimlerde Güncel Çalışmalar, SARIBAŞ, Serap; AKKUŞ, Turgay, Editör, Duvar Yayınıcılık, İzmir, ss.395-415, 2023

4. Dini Bağlılık, Sosyal Karşılaştırma ve Materyalizm Faktörlerinin Yaşam Doyumundaki Rolünün İncelenmesi

SOSYAL, İNSAN VE İDARİ BİLİMLERDE GÜNCEL YAKLAŞIMLAR 1, ŞANLI ORHAN, Editör, Duvar Yayınıcılık, İzmir, ss.1497-1518, 2023

6. Sağlık Turizminde İletişim Ve Halkla İlişkiler

Multidisipliner Yaklaşımla Sağlık Turizmi, KARACA, Şükran, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.265-289, 2021

7. Online Tüketici Davranışında Müşteri Memnuniyetini Ve Sadakatini Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi

Tüketici Davranışları I, Karaman, Davut, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.58-93, 2021

8. Online Alışverişte Tüketicilerin Gizliliğine Ve Savunmacı Davranışlarına Etki Eden Faktörlerin İncelenmesi

Genel İşletme Çalışmaları, Yılmaz, Sefer; Nakıboğlu, Mehmet Ali Burak, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.197-224, 2021

9. Halkla İlişkiler

İşletme Bilimine Giriş, SERİNKAN, Celaleddin., Editör, Kaf Kitap Kafe Yayınları, Denizli, ss.529-551, 2021

10. Etik Tüketimin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi: Y Ve Z Kuşağı Karşılaştırması

Tüketici Davranışları II, Karaman, Davut, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.234-258, 2021

11. Kadın Tüketicilerin Black Friday Kampanyasına Yönelik Alglarının İncelenmesi

YÖNETİM, LİDERLİK VE PAZARLAMA, GÜN,Serkan, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.3-36, 2020

12. Raf Yerleşi̇mi̇ni̇n Müşteri̇ Memnuni̇yeti̇ne ve Satın Alma Ni̇yeti̇neEtki̇si̇ni̇n İncelenmesi

Güncel Pazarlama Araştırmaları II, Mehmet Ali Burak NAKİBOĞLU, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.51-77, 2020
Ansiklopedide Bölümler 3
Metrikler

Yayın

75

Yayın (WoS)

1

Atıf (WoS)

5

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

58

H-İndeks (Scholar)

4

Atıf (TrDizin)

15

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

31

H-İndeks (Sobiad)

4

Atıf (Diğer Toplam)

105

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları