Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Titiz Müşteri Ölçeğinin Türkçe Diline Uyarlanması: Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.26, sa.3, ss.1181-1194, 2024 (Hakemli Dergi)
Çevresel Kaygı, Gelecek Zaman Perspektifi ve Ekoturizm Destinasyon İmajının Ekoturizm Niyetine Etkisinin İncelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.8, sa.3, ss.798-816, 2022 (Hakemli Dergi)
Planlı Davranış Teorisi Kapsamında Yeşil Otelleri Tavsiye Etme Davranışı ve Satın Alma Niyetinin İncelenmesi
Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.11, sa.1, ss.235-261, 2022 (Hakemli Dergi)
Dini Bağlılık, Çevre Bilinci Ve Dışa Dönüklüğün Yeşil Ürün Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi: Z Kuşağı Üzerine Bir Uygulama
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi
, cilt.15, sa.34, ss.97-116, 2022 (Hakemli Dergi)
Dijital Pazarlarda Z Kuşağının Satın Alma Karar Sürecinin İncelenmesi
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.24, ss.1537-1550, 2021 (Hakemli Dergi)
İndirim Kampanyalarının Tüketicilerin Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisi: Black Friday Örneği
Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.308-331, 2021 (Hakemli Dergi)
Hizmet Ortamı Olarak Otobüs Fiziksel Ortamının Yolcu Memnuniyetine Etkisinin İncelenmesi
Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.10, sa.26, ss.104-126, 2021 (Hakemli Dergi)
Kapak Tasarımı Ve Biçimsel Özelliklerin Kitap Satınalma Tercihi Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
Uluslararası İktisadi ve İdari Akademik Araştırmalar Dergisi-IJER
, cilt.1, sa.1, ss.63-77, 2021 (Hakemli Dergi)
Vergi Uyumunun Ekonomik ve Sosyo-Kültürel Belirleyicileri: Sivas İli Örneği
Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
, cilt.15, sa.2, ss.1-28, 2020 (Hakemli Dergi)
Tüketicileri Sosyal Sorumlu Tüketime Yönlendiren Faydacı ve Hedonik Güdülerin İncelenmesi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.22, sa.3, ss.771-785, 2020 (Hakemli Dergi)
Bireylerin Tüketim Tercihlerinde Etkili Olan Faktörlerin Belirlenmesi: Sivas İli Örneği
Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.161-177, 2019 (Hakemli Dergi)
Dini Değerlerin Demografik Faktörlere Göre İncelenmesi: Sivas İli Örneği
Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.3, sa.19, ss.469-489, 2019 (Hakemli Dergi)
Anlık Duygu Durumu ve Mutluluğun Plansız Satın Almaya Etkisi
Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi (OPUS)
, cilt.11, sa.18, ss.1167-1193, 2019 (Hakemli Dergi)
Bireysel Emeklilik Sistemi Satın Alma Tercihlerinin Demografik Değişkenlere Göre İncelenmesi
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.20, sa.1, ss.104-118, 2019 (Hakemli Dergi)
Özel Gün İndirimlerinin Tüketicilerin Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.2018, sa.16, ss.413-436, 2018 (Hakemli Dergi)
Tüketicilerin İndirimli Ürün Satın Alma Niyet ve Davranışının Hazcı Yaklaşım İle Açıklanması
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.29-51, 2018 (Hakemli Dergi)
Kamu ve Özel Sektör Çalışanlarının Sosyal Medya Reklamlarına Yönelik Tutumlarının Demografik Faktörlere Göre İncelenmesi
Journal Of Social Humanities Sciences Research (JSHSR)
, cilt.4, sa.15, ss.2159-2168, 2017 (Hakemli Dergi)
İİBF Öğrencilerine Yönelik Matematik Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi
Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.12, sa.2, ss.39-55, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Üniversite Öğrencilerinin Mobil Uyguluma İndirme Tercihlerini Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi
3. Uluslararası Turizm Ekonomi ve İşletme Bilimleri Kongresi 3. ICTEBS, Sivas, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2019, ss.212-218
Dini Değerlerin Tüketicilerin Satın Alma Davranışına Etkisi: Sivas İlinde Bir Uygulama
3. Uluslararası Turizm, Ekonomi ve İşletme Bilimleri Kongresi-3. ICTEBS, Sivas, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2019
Özel Gün İndirimlerinin Tüketicilerin Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
Uluslararası Sosyal Bilimler Konferansı – ICOSS Kapadokya, Nevşehir, Türkiye, 16 - 20 Nisan 2018, ss.57
Kitap & Kitap Bölümleri
Dini Bağlılık, Sosyal Karşılaştırma ve Materyalizm Faktörlerinin Yaşam Doyumundaki Rolünün İncelenmesi
SOSYAL, İNSAN VE İDARİ BİLİMLERDE GÜNCEL YAKLAŞIMLAR 1, ŞANLI ORHAN, Editör, Duvar Yayınıcılık, İzmir, ss.1497-1518, 2023
Dini Değerler ve Satın Alma Davranışları
Akademisyen Kitabevi, Ankara, 2022
Halkla İlişkiler
İşletme Bilimine Giriş, SERİNKAN, Celaleddin., Editör, Kaf Kitap Kafe Yayınları, Denizli, ss.529-551, 2021
Online Tüketici Davranışında Müşteri Memnuniyetini Ve Sadakatini Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi
Tüketici Davranışları I, Karaman, Davut, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.58-93, 2021
Online Alışverişte Tüketicilerin Gizliliğine Ve Savunmacı Davranışlarına Etki Eden Faktörlerin İncelenmesi
Genel İşletme Çalışmaları, Yılmaz, Sefer; Nakıboğlu, Mehmet Ali Burak, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.197-224, 2021
Etik Tüketimin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi: Y Ve Z Kuşağı Karşılaştırması
Tüketici Davranışları II, Karaman, Davut, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.234-258, 2021
Sağlık Turizminde İletişim Ve Halkla İlişkiler
Multidisipliner Yaklaşımla Sağlık Turizmi, KARACA, Şükran, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.265-289, 2021
Raf Yerleşi̇mi̇ni̇n Müşteri̇ Memnuni̇yeti̇ne ve Satın Alma Ni̇yeti̇neEtki̇si̇ni̇n İncelenmesi
Güncel Pazarlama Araştırmaları II, Mehmet Ali Burak NAKİBOĞLU, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.51-77, 2020
Dini Değerlerin Tüketicilerin Satın Alma Davranışına Etkisi: BireyselEmeklilik Sistemi Üzerine Sivas İlinde Bir Uygulama
Pazarlama Araştırmaları II, NAKIBOĞLU Burak, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.45-62, 2019
Ansiklopedide Bölümler
TÜRKİYE TURİZM ANSİKLOPEDİSİ
Detay Yayıncılık, ss., 2022
TÜRKİYE TURİZM ANSİKLOPEDİSİ
Detay Yayıncılık, ss., 2022
TÜRKİYE TURİZM ANSİKLOPEDİSİ
Detay Yayıncılık, ss., 2022