Yayınlar & Eserler

Makaleler 17
Tümü (17)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (12)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 20

1. VISUAL BIBLIOMETRIC ANALYSIS OF SOCIAL MEDIA MARKETING LITERATURE

INTERNATIONAL MULTIDISCIPLINARY SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Sivas, Türkiye, 4 - 06 Haziran 2025, cilt.3, ss.234-245, (Tam Metin Bildiri)

2. DİJİTAL PAZARLAMADA ÖZEL GÜNLERİN E -TİCARETE ETKİSİ

3. BİLSEL INTERNATIONAL EFES SCIENTIFIC RESEARCHES AND INNOVATION CONGRESS, İzmir, Türkiye, 22 Mart 2024, ss.370-385, (Tam Metin Bildiri)

3. PAZARLAMADA SATIŞ YÖNETİMİ ÜZERİNE BİBLİYOMETRİK LİTERATÜR İNCELEMESİ

V. INTERNATIONAL CAPPADOCIA SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, 5 - 07 Kasım 2023, ss.599-610, (Tam Metin Bildiri)

4. INVESTIGATION OF CONSUMERS’ ATTITUDES TOWARDS DIGITAL MARKETING: THE CASE OF KAYSERİ PROVINCE”

8. INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES AND INNOVATION CONGRESS, Ankara, Türkiye, 14 Ekim 2023, ss.396-407, (Tam Metin Bildiri)

5. Dünya ve Türkiye Taşımacılık Verilerinin Pazarlama Faaliyetleri Açısından Değerlendirilmesi

VI. Ulaştırma ve Lojistik Ulusal Kongresi, Sivas, Türkiye, 23 Eylül 2022, ss.22-23, (Özet Bildiri)

6. EVALUATION OF DEMOGRAPHIC INDICATORS OF HOUSING MARKETING AND SALES IN TURKEY

6th INTERNATIONAL CAUCASUS-CENTRAL ASIA FOREIGN TRADE AND LOGISTICS CONGRESS, Sivas, Türkiye, 30 Eylül 2022, (Tam Metin Bildiri)

7. PAZARLAMA KONULU MAKALELER ULUSLARARASI İŞLETMELERE KATKI SAĞLIYOR MU? NİTEL BİR ÇALIŞMA İLE SİVAS İLİ UYGULAMASI

SILK ROAD AND BEYOND CONGRESS SERIES (SIRCON 2022), Özbekistan, 04 Ekim 2022, ss.168-169, (Özet Bildiri)

9. Determining Consumers' Expenditure Types in Tourism Marketing: Turkey Example

IConMEB 2021: International Conference on Management, Economics and Business, Antalya, Türkiye, 06 Kasım 2021, cilt.22, ss.11-17, (Tam Metin Bildiri)

10. EXAMINATION OF FOREIGN TRADE INDICATORS OF ENTERPRISES: THE EXAMPLE OF TURKEY

ICBM’21, İstanbul, Türkiye, 16 Aralık 2021, ss.228-236, (Tam Metin Bildiri)

11. PROBLEMS ENCOUNTERED IN MARITIME LOGISTICS AND SOLUTION SUGGESTIONS: THE CASE OF MERSIN PORT

3. INTERNATIONAL PALANDOKEN SCIENTIFIC STUDIES CONGRESS 11-12 DECEMBER 2021 / ERZURUM, Ankara, Türkiye, 11 Aralık 2021, ss.372-391, (Tam Metin Bildiri)

12. ÖZEL GÜNLERDE KAMU ÇALIŞANLARININ E-TİCARET UYGULAMALARI: SİVAS İLİ PTT ÖRNEĞİ

V. INTERNATIONAL KAORU ISHIKAWA BUSINESS ADMINISTRATION AND ECONOMY CONGRESS, Ankara, Türkiye, 20 Mayıs 2021, ss.21-36, (Tam Metin Bildiri)

13. MAĞAZA YÖNETİCİLERİNİN YEŞİL PAZARLAMA KARMASINA YÖNELİK TUTUMLARININ BELİRLENMESİ: KOCAELİ ALIŞVERİŞ MERKEZİ UYGULAMASI

6th Global Business Research Congress (GBRC - 2020), İstanbul, Türkiye, 4 - 05 Haziran 2020, cilt.11, ss.101-109, (Tam Metin Bildiri)

14. Girişimsel Pazarlamanın Uluslararasılaşma Stratejisi Üzerindeki Etkisi: Sivas İli İhracat Yapan İşletmeler Uygulaması

4th International Symposium on Innovative Approaches in Social, Human and Administrative Sciences, Samsun, Türkiye, 22 - 24 Kasım 2019, cilt.4, ss.171-174, (Tam Metin Bildiri)

15. YEŞİL PAZARLAMA STRATEJİLERİNİN ALGILANAN İŞLETME PERFORMANSI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: İMALAT İŞLETMELERİNDE BİR UYGULAMA

International Congress on Business and Marketing, 13 - 14 Haziran 2019, ss.12-24, (Tam Metin Bildiri)

16. ETİK LİDERLİK ÖZELLİĞİNİN REKABET STRATEJİLERİ ÜZERİNDEKİETKİSİ: KAYSERİ LOJİSTİK FİRMALARI ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA

Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Nevşehir, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, ss.212-224, (Tam Metin Bildiri)

17. 4.0 ENDÜSTİRİNİN ALGILANAN İŞLETME PERFORMANSI ÜZERİNDEKİETKİSİ: ÜRETİM İŞLETMELERİNDE BİR UYGULAMA

5. Uluslararası Sosyal Beşeri ve İdari Bilimler Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 25 - 28 Ekim 2018, ss.622-629, (Tam Metin Bildiri)

18. ÖRGÜT KÜLTÜRÜNÜN İŞLETMELERİN STRATEJİK YÖNELİMLERİÜZERİNDEKİ ETKİSİ: KAYSERİ İLİ ÖRNEĞİ

24. ULUSAL YÖNETİM VE ORGANİZASYONKONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2016, ss.752-760, (Tam Metin Bildiri)

19. ULUSLARARASI İŞLETMELERİN STRATEJİKYÖNELİMLERİNİN REKABET STRATEJİLERİ ÜZERİNDEKİETKİSİ: KAYSERİ İLİ ÖRNEĞİ

15. Ulusal İşletmecilik Kongresi, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Mayıs 2016, ss.214-226, (Tam Metin Bildiri)

20. YÖNETİCİ ASİSTANLARININ BİLGİ TEKNOLOJİLERİNİ KULLANIM DURUMLARIÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA: KAYSERİ İLİ UYGULAMASI

14. Ulusal Büro Yönetimi ve Sekreterlik Kongresi (BÜROKON), Zonguldak, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2015, cilt.5, ss.214-226, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 11

1. Dijital Pazarlama Karması ve Markalaşma

Dijital Pazarlama Yönetimi, TUNA MURAT FATİH, Editör, Özgür Yayınları, Gaziantep, ss.95-136, 2024

2. Sivas ili özelinde coğrafi işaretli ürünlerin pazarlama faaliyetlerinin incelenmesi

Pazarlamada Yaratıcılık: Fark Yaratacak Yaklaşımlar, GÜRDİN BAHAR, Editör, BİDGE Yayınları, Ankara, ss.6-44, 2024

3. Büyük Verinin Pazarlama Faaliyetlerinde Kullanımı

TEDARİK ZİNCİRİNDE DİJİTAL DÖNÜŞÜM, KARAGÖZ TAŞKIN Bihter, ÇAĞLAR Macide Berna, Editör, Ekin Yayınevi, Ankara, ss.33-48, 2023

5. YÖRESEL ÜRÜN OLAN SİVAS BIÇAĞININ REKABET EDEBİLİRLİĞİNİN SAĞLANMASI İÇİN ULUSLARARASI PAZARLAMA FAALİYETLERİNİN GERÇEKLEŞTİRİLMESİ: SİVAS FİRMASI UYGULAMASI

SOSYAL BEŞERI VE IDARI BILIMLER ALANINDA ULUSLARARASIARAŞTIRMALAR X, Darıcı, Bülent, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.193-203, 2022

6. COVİD-19 DÖNEMİNDE TAŞIMA MODLARI AÇISINDAN DIŞ TİCARET VERİLERİNİN İNCELENMESİ: TÜRKİYE ÖRNEĞİ

ULUSLARARASI TİCARET VE LOJİSTİKTE GÜNCEL YAKLAŞIMLAR VE DEĞERLENDİRMELER 2 , KUTLU, Hüseyin Ali; KARABACAK, Ebubekir, Editör, Efe AKADEMİ, İstanbul, ss.327-344, 2021

7. LİTERATURE REWIEV OF RESEARCHES ON INTELLİGENT TRANSPORTATION

Theoretıcal and Empırıcal Perspectıves on Economic and Financial Issues, Karabulut,Şahin, Editör, Gazi Kitapevi, Ankara, ss.571-594, 2021

8. ULUSLARARASI İŞLETMELERİN PAZARLAMA DEPARTMANLARINDA KARŞILAŞTIKLARI SORUNLARIN BELİRLENMESİNE YÖNELİK NİTEL BİR ARAŞTIRMA: SİVAS İLİ UYGULAMASI

Güncel Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Araştırmaları, Ünvan, Yüksel Akay, Editör, Livre de Lyon, Lyon, ss.223-236, 2021

10. LOJİSTİK İŞLETMELERDE DEPOLAMA FAALİYETLERİNDEKARŞILAŞILAN SORUNLAR ÜZERİNE NİTEL BİRARAŞTIRMA: SİVAS İLİ UYGULAMASI

İktisadi ve İdari BilimlerdeGüncelAraştırmalar, Doç. Dr. Yüksel Akay ve Doç. Dr. Faruk Kalay, Editör, IVPE Yayınevi, Cetinje, ss.569-580, 2020

11. Sağlık Kurumlarında Pazarlama

Teoride ve Uygulamada Sağlık Ekonomisi ve Politikaları, Özge Uysal Şahin Nilay Köleoğlu, Editör, Rating Academy Yayınları, İstanbul, ss.427-446, 2018
Metrikler

Yayın

48

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

6

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

11

Proje

2

Tez Danışmanlığı

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları