SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Middle School Students’ Graph Skills and Affective States About Graphs
International Journal of Research in Education and Science (IJRES)
, cilt.6, sa.4, ss.692-704, 2020 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Öğrencilerinin Fen Derslerinde Kullanılan Grafiklere Yönelik Bazı Duyuşsal Özelliklerini Ölçme Araçları Geliştirme
Online Fen Eğitimi Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.20-43, 2019 (Hakemli Dergi)
Disiplinler Arası Bir Doğa Eğitimi Projesinin Ortaokul Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Duyuşsal Özelliklerine ve Çevre Bilinçlerine Etkisi
İnsan ve ToplumBilimleri Araştırmaları Dergisi
, cilt.7, sa.5, ss.284-303, 2018 (Hakemli Dergi)
Academic Achievement and Perceived Peer Support among Turkish Students: Gender and Preschool Education Impact.
International Electronic Journal of Elementary Education
, cilt.9, sa.3, ss.599-612, 2017 (Scopus)
İlköğretim öğretmen adaylarının meslek tercih nedenleri ve geleceklerine yönelik beklentileri Karşılaştırmalı bir analiz
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.2, ss.351-376, 2016 (Hakemli Dergi)
Temel Eğitim ve Ortaokul Öğretmen Adaylarının Öğretmenliğin İdeal Meslekleri Olmasına Göre Karşılaştırmalı Profilleri
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, sa.2, ss.463-489, 2016 (Hakemli Dergi)
Fen Bilgisi Öğretmen Adayları için Öğretmenlik Tercih Nedenlerini Derecelendirme ve Geleceğe Yönelik Beklentiler Ölçekleri Geliştirme Çalışması
Turkish Journal of Teacher Education
, cilt.2, sa.1, ss.47-64, 2013 (Hakemli Dergi)
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Profillerinin Değişimi 2008 2012 Yılları Arasında Cumhuriyet Üniversitesi Örneği
Cumhuriyet International Journal of Education
, cilt.2, sa.4, ss.14-26, 2013 (Hakemli Dergi)
Changes in American Preservice Elementary Teachers Efficacy Beliefs and Anxieties During a Science Methods Course
Science Education International
, cilt.23, sa.1, ss.40-55, 2012 (Hakemli Dergi)
Perceived Peer Support and Personal Science Teaching Efficacy Beliefs of Preservice Elementary Teachers
Journal of Turkish Science Education (TUSED
, cilt.9, sa.4, ss.10-21, 2012 (Hakemli Dergi)
Changes in Turkish Pre Service Elementary Teachers Personal Science Teaching Efficacy Beliefs and Science Anxieties during a Science Method Course
Journal of Turkish Science Education (TUSED)
, cilt.5, sa.1, ss.99-112, 2008 (Hakemli Dergi)
Mathematics Anxiety and Pre service Elementary Teachers Confidence to Teach Mathematics and Science
School Science and Mathematics
, cilt.106, sa.4, ss.173-179, 2006 (ESCI)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Disiplinler Arası Bir Doğa Eğitimi Projesi Sürecinde Ortaokul Öğrencilerinin Bilimin Doğası Anlayışlarındaki Değişimin İncelenmesi
3rd Internatıonal Symposıum Of Educatıon And Values (ISOEVA), 10-13 Ekim 2019, İstanbul, İstanbul, Türkiye, 10 Ekim 2019
Kitap & Kitap Bölümleri
SPSS ile Temel Veri Analizleri
Anı Yayıncılık, 2019
Erken Çocukluk Döneminde Bilimin Doğası Eğitimi
Erken Çocuklukta Fen Eğitimi, Orhan, Ahmet Turan, Editör, Eğiten Kitap Yayıncılık, ss.23-44, 2018
SPSS ile Temel Veri Analizleri
Anı Yayıncılık, Ankara, 2017
8. Bölüm: Nicel Yöntemler
Araştırma Deseni Nitel Nicel ve Karma Yöntem Yaklaşımları, Demir, Selçuk Beşir, Editör, Eğiten Kitap, ss.155-182, 2016
8. Bölüm: Nükleer Enerjinin Tarihi
NÜKLEER ENERJİ Nükleer Süreç Kavramlarına Sistemlerine ve Uygulamalarına Giriş, Ahmet Hakan Yılmaz , Abdullah Aydın , Tuncay Bayram , Serkan Akkoyun , Ahmet Alper Billur, Editör, NOBEL Akademik Yayıncılık, ss.109-121, 2015
2. Bölüm: Karma Yöntem Araştırmalarının Temelleri
Karma Yöntem Araştırmaları Tasarımı ve Yürütülmesi, Dede Yüksel, Demir Selçuk Beşir, Editör, Anı Yayıncılık, ss.23-59, 2015