-
2020 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2014 - 2020 Doç. Dr.
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2008 - 2014 Yrd. Doç. Dr.
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü
-
2007 - 2008 Öğretim Görevlisi Dr.
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü
-
2007 - 2007 Araştırma Görevlisi
University of Minnesota-Twin Cities, College Of Education And Human Development , Educational Psychology
-
1999 - 2002 Araştırma Görevlisi
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Fen Fakültesi, Fizik Bölümü
-
2014 - 2016 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
Yüksek Lisans
Fen Eğitiminde Nicel Araştırma Yöntemleri
Fen Eğitimi Araştırmalarında Temel İstatistik
Uzmanlık Alan Dersi
Fen Eğitiminde Nicel Araştırma Yöntemleri
Uzmanlık Alan Dersi
Seminer Dersi
Fen Eğitimi Araştırmalarında Temel İstatistik
-
Lisans
Bilimin Doğası ve Bilim Tarihi
Öğretmenlik Uygulaması
Fen Öğretimi Lab. Uygulamaları - I
Bilimin Doğası ve Bilim Tarihi
Okul Deneyimi
Öğretmenlik Uygulaması - I
Öğretmenlik Uygulaması
Fen Öğretimi Lab. Uygulamaları - I
Fen Teknoloji ve Toplum
Okul Deneyimi
Fen Teknoloji ve Toplum
İstatistik
Fen - Teknoloji Programı ve Planlama
Öğretmenlik Uygulaması
İstatistik
Özel Öğretim Yöntemleri - I
Özel Öğretim Yöntemleri - II
Fen - Teknoloji Programı ve Planlama
İstatistik
Özel Öğretim Yöntemleri - II
Özel Öğretim Yöntemleri - I
Özel Öğretim Yöntemleri - II
Bilimsel Araştırma Yöntemleri
Bilimsel Araştırma Yöntemleri
İstatistik
Bilim Tarihi
Bilim Tarihi
Okul Deneyimi
Türk Eğitim Tarihi
Öğretmenlik Uygulaması
Bilimsel Araştırma Yöntemleri
Türk Eğitim Tarihi
Ölçme ve Değerlendirme
Okul Deneyimi II
Ölçme ve Değerlendirme
Ölçme ve Değerlendirme
Ölçme ve Değerlendirme
Ölçme ve Değerlendirme
Özel Öğretim Yöntemleri - II
Özel Öğretim Yöntemleri - II
Ölçme ve Değerlendirme
İstatistik
Türk Eğitim Tarihi
Ölçme ve Değerlendirme
Özel Öğretim Yöntemleri - II
-
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN MESLEK TERCİH NEDENLERİ BAĞLAMINDA MESLEKİ DOYUM DÜZEYLERİNİN ÖĞRETMENLİĞE YÖNELİK TUTUMLARININ DEĞİŞİMİ
BURSAL M. (Danışman)
K.KOÇ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Ortaokul öğrencilerinin fen derslerinde kullanılan grafikleri okuma becerileri ve grafiklere yönelik görüşleri
BURSAL M. (Danışman)
F.POLAT(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
FEN BİLGİSİ ve SINIF ÖĞRETMEN ADAYLARININ GRAFİKLERE YÖNELİK TUTUMLARI VE GRAFİK OKUMA BECERİLERİ
BURSAL M. (Danışman)
A.NAVRUZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN GRAFİK OKURYAZARLIĞI VE FEN BİLİMLERİ DERSİNDE KULLANILAN GRAFİK TÜRLERİNE YÖNELİK TUTUMLARI
BURSAL M. (Danışman)
S.YETİŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014