Doç. Dr. MUSTAFA ERSOY


Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

Eğitim Programları ve Öğretim Abd


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler

Metrikler

Yayın

57

Atıf (WoS)

2

Atıf (TrDizin)

30

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

20

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

95

Proje

1

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Akademik Ünvanlar / Görevler

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

Akademi Dışı Deneyim

2004 - 2005

2004 - 2005

Bilgisayar Öğretmenliği

MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, Bilgisayar Öğretmenliği

Verdiği Dersler

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Uzmanlık Alan Dersi

Uzmanlık Alan Dersi

Program ve Öğretimde Güncel Sorunlar

Program ve Öğretimde Güncel Sorunlar

Akademik Çeviri I

Seminer Dersi

Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve Yayın Etiği

Proje

Seminer Dersi

Program ve Öğretimde Güncel Sorunlar

Davranış Bilimlerinde Bilimsel Araştırma Yöntemleri

Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve Yayın Etiği

Öğretimde Yeni Yaklaşımlar

Program Geliştirme ve Değerlendirme - II

Program Geliştirme ve Değerlendirme - I

Seminer Dersi

Karşılaştırmalı Eğitim

Lisans

Lisans

Öğretim İlke ve Yöntemleri

Tıp Eğitiminde Bilgisayar Dersi

Temel Bilgi Teknolojileri

Öğretmenlik Uygulaması - II

Temel Bilgi Teknolojileri - II

Ölçme ve Değerlendirme

Öğretmenlik Uygulaması

Temel Bilgi Teknolojileri - I

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme

Eğitimde Teknoloji Kullanımı

Kurum Deneyimi

Öğretim Teknolojileri

Temel Bilgi Teknolojileri Kullanımı

Bilimsel Araştırma Yöntemleri

Bilimsel Araştırma Yöntemleri

Ölçme ve Değerlendirme

Ölçme ve Değerlendirme

Temel Bilgi Teknolojileri Kullanımı

Türk Eğitim Tarihi

Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı

Rehberlikte Program Geliştirme

Öğretim İlke ve Yöntemleri

Rehberlik

Türk Eğitim Tarihi

Rehberlikte Program Geliştirme

Öğretim Teknojileri ve Materyal Tasarımı

Türk Dili - I

Atatürk İlkeleri ve Inkılap Tarihi - I

Öğretim İlke ve Yöntemleri

Rehberlik

İngilizce - I

Öğretim İlke ve Yöntemleri

Öğretim Teknojileri ve Materyal Tasarımı

Eğitim Psikolojisi

Öğretim İlke ve Yöntemleri

Eğitim Psikolojisi

Türk Dili - I

Sınıf Yönetimi

Eğitim Bilimine Giriş

Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı

Öğretim Teknolojisi ve Metaryal Tasarımı

Öğretim İlke ve Yöntemleri

Eğitim Bilimine Giriş

Kurum Deneyimi

Ölçme ve Değerlendirme

Kaynak Tarama ve Rapor Yazma

Okullarda Gözlem

Eğitim Bilimine Giriş

Türk Eğitim Tarihi

Eğitim Bilimine Giriş

Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı

Eğitim Bilimine Giriş

Eğitim Bilimine Giriş

Eğitim Piskolojisi

Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı

Kaynak Tarama ve Rapor Yazma

Türk Eğitim Tarihi

Öğretim İlke ve Yöntemleri

Rehberlik ve Psikolojik Danışma Semineri

Okullarda Güncel Sorunlar

Öğretmenlik Uygulaması - II

Eğitim Bilimine Giriş

Eğitim Bilimine Giriş

Rehberlik

Bilim Tarihi

Öğretmenlik Uygulaması

Eğitim Bilimine Giriş

Bilim Tarihi

Öğretim İlke ve Yöntemleri

Öğretim Teknolojileri ve Mat. Tasarımı

Temel Bilgisayar Bilimleri

Ön Lisans

Ön Lisans

Temel Bilgi Teknolojileri - II

Ofis Programları - II

Uygulamalı Ofis Programları - II

Uygulamalı Ofis Programları - II

Uygulamalı Ofis Programları - II

Atatürk İlkeleri ve Inkılap Tarihi - I

Makaleler

Tümü (20)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (12)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2023

2023

1. ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇOK BOYUTLU SOSYAL DEĞER ALGILARI

ÖNDER M., ERSOY M., ARSLAN A.

11. Uluslararası Avrasya Zirvesi, Bilimsel Araştırmalar ve Güncel Gelişmeler Kongresi, NEVŞEHİR\GÖREME, Türkiye, 22 - 23 Haziran 2023, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

2. ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİ İLE İLGİLİ DEĞER ALGILARI

ÖNDER M., ARSLAN A., ERSOY M.

11. Uluslararası Avrasya Zirvesi, Bilimsel Araştırmalar ve Güncel Gelişmeler Kongresi, NEVŞEHİR\GÖREME, Türkiye, 22 - 23 Haziran 2023, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

3. ÖĞRETMEN ADAYLARININ MESLEKİ GELİŞİM ÖZ YETERLİKLERİNİN BELİRLENMESİ

ARSLAN A., ERSOY M., KUZU H.

MUNZUR 5th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Tunceli, Türkiye, 9 - 11 Haziran 2023, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

4. ÖĞRETMEN ADAYLARININ YAŞAM BOYU ÖĞRENME DÜZEYLERİ

ERSOY M., ARSLAN A., KUZU H.

MUNZUR 5th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Tunceli, Türkiye, 9 - 11 Haziran 2023, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

5. YENİ EĞİTİM ORTAMLARININ PAZARLANMASI: METAVERSE SINIFLARI TASARIMINDA YAPAY ZEKÂ ETKİSİ

ÖZKAYNAR K., ERSOY M.

INTERNATIONALCONFERENCE ON GLOBAL PRACTICE OFMULTIDISCIPLINARYSCIENTIFIC STUDIES, Girne, Kıbrıs (Kktc), 6 - 08 Mart 2022, ss.335-345, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

6. TÜKETİM ALANI OLARAK METAVERSE: 21. YÜZYIL BECERİLERİ EĞİTİMİNDE FIRSAT MI? TEHDİT Mİ?

ERSOY M., ÖZKAYNAR K.

INTERNATIONALCONFERENCE ON GLOBAL PRACTICE OFMULTIDISCIPLINARYSCIENTIFIC STUDIES, Girne, Kıbrıs (Kktc), 6 - 08 Mart 2022, ss.321-334, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

7. ÇEVRİMİÇİ ÖĞRENME ALGI ÖLÇEĞİ: TÜRKİYE'DE YÜKSEKÖĞRETİMİN UZAKTAN EĞİTİME GEÇİŞİNDE COVİD-19 ETKİSİ

ÖZUTKU R., ERSOY M., ARSEVEN İ.

ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ- 5, Sivas, Türkiye, 21 Mayıs 2021, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

8. Çevrimiçi Öğrenme Algı Ölçeği: Türkiye'de Yükseköğretimin Uzaktan Eğitime Geçişinde Covid-19 Etkisi

ÖZUTKU R., ERSOY M., ARSEVEN İ.

5th International Congress of Eurasian Social Sciences, Bodrum, Türkiye, 21 - 24 Mayıs 2021, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2020

2020

9. Pandemi Sürecinde Eğitim Alanında Yapılan Çalışmaların Eğilimleri: Türkiye Örneği

ÇİFÇİ M., ERSOY M.

Internatıonal Symposıum of Educatıon and Values - 4, Karabük, Türkiye, 24 Aralık 2020, ss.218-219, (Özet Bildiri)

2018

2018

11. ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇEVRİMİÇİ OYUN OYNAMA BAĞIMLILIKLARININ İNCELENMESİ

ERSOY M., YILDIZ H., ÇİFÇİ M.

1st International Multidiciplinary Digital Addiction Congress, KUŞADASI/AYDIN, 14 - 16 Kasım 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

12. ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN TEKNOLOJİ BAĞIMLILIĞININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE İNCELENMESİ1

ERSOY M., TOPCU İ., TAŞDEMİRCANAN A.

1st International Multidiciplinary Digital Addiction Congress, KUŞADASI/AYDIN, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

13. EĞİTİM FAKÜLTESİNDEKİ ÖĞRENCİLERİN DİJİTAL BAĞIMLILIK DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ

ERSOY M., TOPCU İ., TAŞDEMİRCANAN A.

1st International Multidiciplinary Digital Addiction Congress, KUŞADASI/AYDIN, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

14. Öğretmen adaylarının görüşlerine göre öğretmenlik uygulama derslerinin etkililiği

Topçu İ., ERSOY M., GÜNEY K.

13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Sivas, Türkiye, 10 Mayıs 2018, ss.315-317, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

15. School Principals’ Views on Technology Usage in Educational Administration

TOPCU İ., ERSOY M.

Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 27 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

16. Bilişim Teknolojileri Öğretmenlerinin Özel Alan Yeterliklerine Sahip Olma Düzeyleri

ERSOY M.

Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 27 Ekim - 28 Aralık 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

17. Ortaokul Düzeyinde Algoritma Öğretiminde Oyunla Öğrenme Örneği

ERSOY M., TOPDAĞI M.

IV th International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

18. Eğitim Yönetiminde Teknoloji Kullanımına İlişkin Okul Yöneticilerinin Görüşleri

TOPCU İ., ERSOY M.

INTERNATIONAL EDUCATIONAL TECHNOLOGY SYMPOSIUM, Sivas, Türkiye, 27 - 28 Ekim 2017

2017

2017

19. Türkler ve Göçebelik Üzerine Bir Değerlendirme

ERSOY M.

Türk Birliği Uluslararası Sempozyumu, Kayseri, Türkiye, 21 Temmuz 2017

2016

2016

20. Öğretmen adaylarının eğitim fakültelerinin fiziksel ve sosyal yeterliliğine ilişkin algıları

TOPCU İ., ERSOY M.

11. Ulusal Eğitim Yönetimi kongresi, KUŞADASI, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.178-180, (Özet Bildiri)

2016

2016

21. Öğretmen adaylarının eğitim fakültelerinin eğitimsel ve yönetsel yeterliliğine ilişkin değerlendirmeleri

TOPCU İ., ERSOY M.

25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

2007

2007

23. Türkiye’deki Eğitim Fakültelerinin ”Web Sayfalarının”Karsılastırılması

GÖKKUŞ İ., OFLAZ G., ERSOY M., IŞIK Ö.

XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2023

2023

2. Kapsayıcı Eğitim için Güncel Destekleyici Teknolojiler

ERSOY M.

Kuramdan Uygulamaya Kapsayıcı Eğitim, KAYAHAN YÜKSEL, Didem; ERSOY, Mustafa, Editör, EĞİTEN KİTAP, Ankara, ss.121-158, 2023

2022

2022

3. Öğretim Teknolojileri

Ersoy M. (Editör)

Eğiten Yayıncılık, Ankara, 2022

2022

2022

4. Mobil Uygulamalar ve Yabancı Dil Öğrenimi

Ersoy M.

ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ, Mustafa Ersoy,Didem Kayahan Yüksel, Editör, EĞİTEN YAYINCILIK, Ankara, ss.337-360, 2022

2022

2022

5. Mobil Uygulamalar ve Yabancı Dil Öğrenimi

ERSOY M.

Öğretim Teknolojileri, ERSOY MUSTAFA, KAYAHAN YÜKSEL DİDEM, Editör, EĞİTEN KİTAP, Ankara, ss.323-346, 2022

2021

2021

6. Pozitif Okul Uygulamaları

KARSAK H. G., ŞAN İ., ERSOY M.

Pozitif Eğitim, Ersoy Mustafa, Kanak Mehmet, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.81-112, 2021

2021

2021

7. Pozitif Çevrimiçi Eğitim

ERSOY M.

Pozitif Eğitim, Mustafa Ersoy, Mehmet Kanak, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.210-240, 2021

2020

2020

9. Eğitimde Dijital Dönüşüm

Ersoy M.

Değişen Dünya'da Çocuk ve Eğitim, Mehmet Kanak,Mustafa Ersoy, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.45-74, 2020

2020

2020

10. Eğitimde Dijital Dönüşüm

ERSOY M.

Değişen Dünya’da Çocuk ve Eğitim, MEHMET KANAK, MUSTAFA ERSOY, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.45-74, 2020

2020

2020

11. Karşılaştırmalı Eğitim Teknolojileri

ERSOY M.

Türk Eğitim Sistemi Farklı Ülkelerle Karşılaştırmalı, İlhami Arseven, Ayla Arseven, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.147-178, 2020

2018

2018

12. Social Media and Children

ERSOY M.

Handbook of Research onChildren’s Consumptionof Digital Media, Gülşah Sarı, Editör, IGI Global, ss.11-23, 2018

2016

2016

13. Eğitimin Teknolojisi

ERSOY M.

Eğitbilim Pedandragoji, Erdal Toprakcı, Editör, Ütopya, Ankara, ss.423-446, 2016

2015

2015

14. İnternet Tabanlı Uzaktan Eğitim

ERSOY M., İZCİ E.

Eğitim Bilimine Giriş, Celal Teyyar Uğurlu, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.289-297, 2015

Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler

2023 - 2023

2023 - 2023

E-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi

Editör