Articles Published in Other Journals
Yeşil Süreç İnovasyonu ile Rekabet Avantajı Arasındaki İlişkide Yeşil Marka İmajının ve Değerinin Paralel Çoklu Aracılık Rolü
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, vol.26, no.3, pp.707-728, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
The Effect of Word Representation Methods on Aspect-Based Sentiment Analysis
INTERNATIONAL JOURNAL OF INFORMATICS TECHNOLOGIES, vol.15, no.4, pp.443-452, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
The Consumer's Journey in the Digital Transformation Process
Düzce Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol.11, no.2, pp.308-321, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Tüketicilerin Geri Dönüştürülmüş Maddelerden Yapılmış Kıyafetleri Satın Alma İsteğini Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi
Yönetim ve Ekonomi: Celal Bayar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, vol.28, no.4, pp.751-773, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Analysis of Hotel-Related Non-Review Customer Feedbacks
e-Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi (elektronik), vol.22, no.2, pp.50-81, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Mobile shopping on the axis of hedonism and innovation
e-Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi (elektronik), vol.19, no.2, pp.400-412, 2018 (Peer-Reviewed Journal)

CUSTOMER CHURN ANALYSIS VIA MACHINE LEARNING METHODS
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, vol.18, no.1, pp.1-14, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
The Use of Artificial Neural Networks (ANN) in Forecasting Housing Prices in Ankara, Turkey
Journal of Marketing and Consumer Behaviour in Emerging Markets, vol.2017, no.5, pp.4-14, 2017 (Peer-Reviewed Journal)

Estimating the residence price by linear regression model and Geographical Information Systems (GIS)
New Trends and Issues Proceedings on Humanities and Social Sciences, vol.3, no.4, pp.208-218, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Kurumsal Sosyal Sorumluluk Algısına Satış Personeli Açısından Farklı Bir Bakış: Sivas İlinde Bir Araştırma
Turkish Studies-International Periodical For the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic, vol.11, no.2, pp.1251-1266, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Reklama Yönelik Duygusal Tepkinin Online Bağışa Yönelik Tutum Üzerindeki Rolü Bir Çoklu Aracılık Modeli
26. Pazarlama Kongresi, Kırşehir, Turkey, 23 June 2022
Investigation of Health Tourism Advertisements Posted Through Social Media
The Conference on Managing Tourism Across Continents (MTCON '22), Antalya, Turkey, 24 March 2022
Hizmet Pazarlamasının Müşteri Algısı Ekseninde Değerlendirilerek Bistrolarda Müşteri Deneyimlerinin Değerlendirilmesi
3rd International Congress on Tourism, Economic and Business Sciences, Sivas, Turkey, 19 - 21 June 2019
Bistro Tarzı İşletmelerde Stok Kontrol Süreçlerinin İyileştirilmesi
3rd International Congress on Tourism, Economic and Business Sciences, Sivas, Turkey, 19 - 21 June 2019
Satış Personelinin Kurumsal Sosyal Sorumluluk Algısının Belirlenmesi:Sivas İlinde Bir Araştırma
20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Eskişehir, Turkey, 10 - 13 June 2015
Inspirations for hedonism and innovativeness on mobile shopping behaviors
23. Pazarlama Kongresi, Kocaeli, Turkey, 28 - 30 June 2018
Books & Book Chapters
Contextualization of Opinion Mining as a Consumer-Oriented Brand Reputation Management Tool for the Banking Industry
in: Digital Transformation and New Approaches in Trade,
Economics, Finance and Banking, Darıcı Burak, Ayhan Fatih, Editor, Peter Lang, Berlin, pp.241-253, 2022
Coğrafi Bilgi Sistemleri (CBS), Küresel Konumlandırma Sistemleri (GPS), Radyo Frekansı İle Tanımlama (RFID)
in: Pazarlamada Dijital Dönüşüm, Etlioğlu Mehmet, Editor, Nobel Bilimsel Eserler, Ankara, pp.193-215, 2022
Dijital Platformlar ve Türk Platform Ekonomisi
in: Gelişen Dünya Düzeninde Türkiye Ekonomisinin Yeri ve Yapısı, Yalman, İlkay Noyan, Editor, Ekin Basın Yayın Dağıtım, Sivas, pp.311-358, 2021
Marka İtibarı
in: Marka Külliyatı, Altunışık Remzi, Zengin Burhanettin, Yıldırım Yıldırım, Editor, Nobel, Ankara, pp.270-294, 2020
Marka Yönetimi ve Sosyoloji
in: Pazarlama ve Sosyoloji, Ünsalan Mustafa, Editor, Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., İstanbul, pp.179-209, 2019