Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

E-Ticarette Tüketicilerin Ürün Derecelendirme ve Yorumların Uyumsuzluğu: Duygu Analizini Kullanan Bir Çalışma

27. Pazarlama Kongresi, Erzurum, Türkiye, 30 Mayıs - 01 Haziran 2024, cilt.1, ss.349-360

Tüketici Davranışı Araştırmaları İçin Ölçüm Hatalarının Gösterilmesinde Rasch Analizinin Kullanımı

23. Uluslararası İşletmecilik Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2024, cilt.1, ss.463-473

Assessment of Consumers' Nostalgia Perception in Historical Accommodation Businesses

Ekonomi, Finans ve İşletme Kongresi (EFI 23'), Sivas, Türkiye, 26 - 27 Mayıs 2023, cilt.1, ss.95

The User Emotions Triggered in the Effective Marketing of the Ketogenic Diet

Ekonomi, Finans ve İşletme Kongresi (EFI 23'), Sivas, Türkiye, 26 - 27 Mayıs 2023, cilt.1

Çevrimiçi Ortamda Nefret Söyleminin Ortaya Çıkarılması ve "Rusya" Markasının İncelenmesi

1. ULUSLARARASI İLETİŞİM BİLİMLERİ KONGRESİ Uluslararası İletişim Bilimleri Kongresi (IMCCS), Sivas, Türkiye, 5 Mayıs - 07 Eylül 2023, cilt.1, ss.13

Investigation of Health Tourism Advertisements Posted Through Social Media

The Conference on Managing Tourism Across Continents (MTCON '22), Antalya, Türkiye, 24 Mart 2022

Hizmet Pazarlamasının Müşteri Algısı Ekseninde Değerlendirilerek Bistrolarda Müşteri Deneyimlerinin Değerlendirilmesi

3rd International Congress on Tourism, Economic and Business Sciences, Sivas, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2019

Bistro Tarzı İşletmelerde Stok Kontrol Süreçlerinin İyileştirilmesi

3rd International Congress on Tourism, Economic and Business Sciences, Sivas, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2019

Aşırı Öğrenme Makinaları ile Müşteri Ayrılma Analizi

International Conference on “Scientific Cooperation for the Future Economics and Administrative Sciences, Selanik, Yunanistan, 6 - 08 Eylül 2017, ss.23 Sürdürülebilir Kalkınma

Estimating the residence price by linear regression model and Geographical Information Systems (GIS)

5th World Conference on Business, Economics and Management (BEM), Antalya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.208-218 identifier

İkinci El Araçların Satış Profillerinin Kümeleme Analizi ile Belirlenmesi

Uluslararası Katılımlı 16. Üretim Araştırmaları Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2016, ss.1172-1177

İkinci El Araçların Satış Profillerinin Kümeleme Analizi ile Belirlenmesi

Uluslararası Katılımlı 16. Üretim Araştırmaları Sempozyumu, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2016 Creative Commons License

Lineer Regresyon ve Coğrafi Bilgi Sistemleri Yardımıyla Ev Fiyatlarının Tahmin Edilmesi Ankara Örneği

TMMOB Harita ve Kadastro Mühendisleri Odası 15. Türkiye Harita Bilimsel ve Teknik Kurultayı, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Mart 2015

Kitap & Kitap Bölümleri

Leveraging Text Analytics to Enhance Marketing Insights From Digital Customer Experiences

New Trends in Marketing and Consumer Science, Sklavounos Nikolaos, Tarnanidis Theodore K., Editör, IGI Global, ss.261-289, 2024

Nöropazarlama ve Sosyal Meda

Nöropazarlama-Kavram ve Teori, Bayır Talha, Akel Gökhan, Editör, Nobel Bilimsel Eserler, Ankara, ss.163-182, 2022

Contextualization of Opinion Mining as a Consumer-Oriented Brand Reputation Management Tool for the Banking Industry

Digital Transformation and New Approaches in Trade, Economics, Finance and Banking, Darıcı Burak, Ayhan Fatih, Editör, Peter Lang, Berlin, ss.241-253, 2022

Coğrafi Bilgi Sistemleri (CBS), Küresel Konumlandırma Sistemleri (GPS), Radyo Frekansı İle Tanımlama (RFID)

Pazarlamada Dijital Dönüşüm, Etlioğlu Mehmet, Editör, Nobel Bilimsel Eserler, Ankara, ss.193-215, 2022

Giyilebilir Teknolojiler

Tüketici Davranışlarında Makro Trendler, Şahin Fatih, Bahar Reyhan, Editör, Nobel Bilimsel Eserler, Ankara, ss.325-351, 2022

Dijital Platformlar ve Türk Platform Ekonomisi

Gelişen Dünya Düzeninde Türkiye Ekonomisinin Yeri ve Yapısı, Yalman, İlkay Noyan, Editör, Ekin Basın Yayın Dağıtım, Sivas, ss.311-358, 2021

Marka İtibarı

Marka Külliyatı, Altunışık Remzi, Zengin Burhanettin, Yıldırım Yıldırım, Editör, Nobel, Ankara, ss.270-294, 2020

Marka Yönetimi ve Sosyoloji

Pazarlama ve Sosyoloji, Ünsalan Mustafa, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., İstanbul, ss.179-209, 2019

Metrikler

Yayın

48

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

15

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

4

H-İndeks (TrDizin)

1

Açık Erişim

6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları