Yayınlar & Eserler

Makaleler 30
Tümü (30)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
ESCI (4)
Scopus (4)
TRDizin (19)
Diğer Yayınlar (6)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 21

1. Yapay Zekâ vs. Realite: Hastanelerde Dijital İkizlerin Kullanımını Engelleyen Nedenlerin Gerçek Durumla Karşılaştırılması

8. International Mediterranean Scientific Research Congress, Antalya, Türkiye, 13 Ağustos 2025, cilt.1, ss.151-152, (Özet Bildiri)

2. Otel Müşterilerine Kulak Vermek: Müşteri Yorumlarından Müşterilerin Hizmet Kalitesine Yönelik Algılarının Keşfedilmesi

International Multidisciplinary Scientific Research Congress, Sivas, Türkiye, 4 - 06 Temmuz 2025, (Tam Metin Bildiri)

3. Dijital Pazarlama Hunisi Aşamalarının Dönüşüm Oranına Etkisi: Web Analitik Verileri Üzerine Bir Araştırma

24. Uluslararası İşletmecilik Kongresi, İzmir, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2025, (Tam Metin Bildiri)

4. E-Ticarette Tüketicilerin Ürün Derecelendirme ve Yorumların Uyumsuzluğu: Duygu Analizini Kullanan Bir Çalışma

27. Pazarlama Kongresi, Erzurum, Türkiye, 30 Mayıs - 01 Haziran 2024, cilt.1, ss.349-360, (Tam Metin Bildiri)

5. Tüketici Davranışı Araştırmaları İçin Ölçüm Hatalarının Gösterilmesinde Rasch Analizinin Kullanımı

23. Uluslararası İşletmecilik Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2024, cilt.1, ss.463-473, (Tam Metin Bildiri)

7. E-Ticarette Tüketici Güvenliği ve Veri Gizliliği Sağlamada Blockchain Teknolojilerinin Kullanımı

1st International Conference on Contemporary Academic Research (ICCAR), Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2023, ss.79-80, (Özet Bildiri)

8. Assessment of Consumers' Nostalgia Perception in Historical Accommodation Businesses

Ekonomi, Finans ve İşletme Kongresi (EFI 23'), Sivas, Türkiye, 26 - 27 Mayıs 2023, cilt.1, ss.95, (Özet Bildiri)

9. The User Emotions Triggered in the Effective Marketing of the Ketogenic Diet

Ekonomi, Finans ve İşletme Kongresi (EFI 23'), Sivas, Türkiye, 26 - 27 Mayıs 2023, cilt.1, (Özet Bildiri)

10. Çevrimiçi Ortamda Nefret Söyleminin Ortaya Çıkarılması ve "Rusya" Markasının İncelenmesi

1. ULUSLARARASI İLETİŞİM BİLİMLERİ KONGRESİ Uluslararası İletişim Bilimleri Kongresi (IMCCS), Sivas, Türkiye, 5 Mayıs - 07 Eylül 2023, cilt.1, ss.13

12. Investigation of Health Tourism Advertisements Posted Through Social Media

The Conference on Managing Tourism Across Continents (MTCON '22), Antalya, Türkiye, 24 Mart 2022, (Özet Bildiri)

13. Bistro Tarzı İşletmelerde Stok Kontrol Süreçlerinin İyileştirilmesi

3rd International Congress on Tourism, Economic and Business Sciences, Sivas, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)

14. Hizmet Pazarlamasının Müşteri Algısı Ekseninde Değerlendirilerek Bistrolarda Müşteri Deneyimlerinin Değerlendirilmesi

3rd International Congress on Tourism, Economic and Business Sciences, Sivas, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)

15. Aşırı Öğrenme Makinaları ile Müşteri Ayrılma Analizi

International Conference on “Scientific Cooperation for the Future Economics and Administrative Sciences, Selanik, Yunanistan, 6 - 08 Eylül 2017, ss.23, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

16. Estimating the residence price by linear regression model and Geographical Information Systems (GIS)

5th World Conference on Business, Economics and Management (BEM), Antalya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.208-218, (Tam Metin Bildiri) identifier

17. İkinci El Araçların Satış Profillerinin Kümeleme Analizi ile Belirlenmesi

Uluslararası Katılımlı 16. Üretim Araştırmaları Sempozyumu, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

19. Lineer Regresyon ve Coğrafi Bilgi Sistemleri Yardımıyla Ev Fiyatlarının Tahmin Edilmesi Ankara Örneği

TMMOB Harita ve Kadastro Mühendisleri Odası 15. Türkiye Harita Bilimsel ve Teknik Kurultayı, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Mart 2015, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 12

1. Generative Artificial Intelligence (GenAI) Supported Digital Marketing and Content Strategies

Artificial Intelligence Future Frontiers of Generative AI in Engineering, ŞEKER ABDULKADİR, YÜKSEK AHMET GÜRKAN, Editör, Livre de Lyon, Lyon, ss.207-231, 2025

2. Using LLM Models in Digital Marketing

Artificial Intelligence: Foundations, Applications and Future Directions, YÜKSEK AHMET GÜRKAN, AKKOYUN SERKAN, Editör, LIVRE DE LYON, Lyon, ss.151-178, 2025

3. Generative AI In Media, Communication and Visual Arts

Artificial Intelligence Future Frontiers of Generative AI in Engineering , ŞEKER ABDULKADİR, YÜKSEK AHMET GÜRKAN, Editör, Livre de Lyon, Lyon, ss.295-325, 2025

4. Leveraging Text Analytics to Enhance Marketing Insights From Digital Customer Experiences

New Trends in Marketing and Consumer Science, Sklavounos Nikolaos, Tarnanidis Theodore K., Editör, IGI Global, ss.261-289, 2024

5. Nöropazarlama ve Sosyal Meda

Nöropazarlama-Kavram ve Teori, Bayır Talha, Akel Gökhan, Editör, Nobel Bilimsel Eserler, Ankara, ss.163-182, 2022

6. Contextualization of Opinion Mining as a Consumer-Oriented Brand Reputation Management Tool for the Banking Industry

Digital Transformation and New Approaches in Trade, Economics, Finance and Banking, Darıcı Burak, Ayhan Fatih, Editör, Peter Lang, Berlin, ss.241-253, 2022

7. Coğrafi Bilgi Sistemleri (CBS), Küresel Konumlandırma Sistemleri (GPS), Radyo Frekansı İle Tanımlama (RFID)

Pazarlamada Dijital Dönüşüm, Etlioğlu Mehmet, Editör, Nobel Bilimsel Eserler, Ankara, ss.193-215, 2022

8. Giyilebilir Teknolojiler

Tüketici Davranışlarında Makro Trendler, Şahin Fatih, Bahar Reyhan, Editör, Nobel Bilimsel Eserler, Ankara, ss.325-351, 2022

9. Dijital Platformlar ve Türk Platform Ekonomisi

Gelişen Dünya Düzeninde Türkiye Ekonomisinin Yeri ve Yapısı, Yalman, İlkay Noyan, Editör, Ekin Basın Yayın Dağıtım, Sivas, ss.311-358, 2021

10. Marka İtibarı

Marka Külliyatı, Altunışık Remzi, Zengin Burhanettin, Yıldırım Yıldırım, Editör, Nobel, Ankara, ss.270-294, 2020

11. Marka Yönetimi ve Sosyoloji

Pazarlama ve Sosyoloji, ÜNSALAN MUSTAFA, Editör, Beta, İstanbul, ss.179-203, 2019

12. Marka Yönetimi ve Sosyoloji

Pazarlama ve Sosyoloji, Ünsalan Mustafa, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., İstanbul, ss.179-209, 2019
Ansiklopedide Bölümler 3

1. BLOK ZİNCİR ANSİKLOPEDİSİ

Nobel Akademik Yayıncılık, ss.414-415, 2023

2. BLOK ZİNCİR ANSİKLOPEDİSİ

Nobel Akademik Yayıncılık, ss.241-241, 2023

3. BLOK ZİNCİR ANSİKLOPEDİSİ

Nobel Akademik Yayıncılık, ss.237-238, 2023
Metrikler

Yayın

66

Yayın (WoS)

6

Yayın (Scopus)

4

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

4

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

131

H-İndeks (Scholar)

6

Atıf (TrDizin)

6

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

63

H-İndeks (Sobiad)

2

Atıf (Diğer Toplam)

49

Açık Erişim

6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları