Makaleler
30
Tümü (30)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
ESCI (4)
Scopus (4)
TRDizin (19)
Diğer Yayınlar (6)
6. Steakhouse İşletmelerine Bir Reklam Hunisi Önerisi: Prospektif Bir Dijital Pazarlama Yaklaşımı
Economics Business and Organization Research
, cilt.6, sa.2, ss.65-96, 2024 (Hakemli Dergi)
7. The Effect of Coffee Chain Customers' Need to Smell on Their Taste Evaluations
INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY ECONOMICS AND ADMINISTRATIVE SCIENCES
, cilt.14, sa.1, ss.149-168, 2024 (ESCI)
8. Titiz Müşteri Ölçeğinin Türkçe Diline Uyarlanması: Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.26, sa.3, ss.1181-1194, 2024 (Hakemli Dergi)
9. Evrişimsel Sinir Ağları Tabanlı Derin Öğrenme Yöntemiyle Müşteri Şikayetlerinin Sınıflandırılması
Bingöl Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi (Online)
, cilt.8, sa.1, ss.31-46, 2024 (Hakemli Dergi)
10. Mapping of E-Sport Sponsorships on Purchasing Decision
ERCIYES UNIVERSITY JOURNAL OF FACULTY OF ECONOMICS AND ADMINISTRATIVE SCIENCES
, sa.67, ss.103-112, 2024 (TRDizin)
12. Mağaza İçi Tüketici Hareketlerinin Satın Alma Kararındaki Rolü
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.25, sa.1, ss.112-126, 2024 (Hakemli Dergi)
13. Duygusal Yeme Çevrim İçi Gıda Satın Alma Niyetini Etkiler Mi?
Pazarlama İçgörüsü Üzerine Çalışmalar
, cilt.7, sa.1, ss.70-85, 2024 (Hakemli Dergi)
23. The Consumer's Journey in the Digital Transformation Process
Düzce Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.11, sa.2, ss.308-321, 2021 (Hakemli Dergi)
24. Otellere İlişkin Yorum Dışı Müşteri Geri Bildirimlerinin Analizi
e-Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi (elektronik)
, cilt.22, sa.2, ss.50-81, 2021 (Hakemli Dergi)
26. Hazcılık ve yenilikçilik ekseninde mobil alışverişler
e-Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi (elektronik)
, cilt.19, sa.2, ss.400-412, 2018 (Hakemli Dergi)
27. MAKİNE ÖĞRENMESİ YÖNTEMLERİYLE MÜŞTERİ KAYBI ANALİZİ
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.18, sa.1, ss.1-14, 2017 (TRDizin)
28. The Use of Artificial Neural Networks (ANN) in Forecasting Housing Prices in Ankara, Turkey
Journal of Marketing and Consumer Behaviour in Emerging Markets
, cilt.2017, sa.5, ss.4-14, 2017 (Hakemli Dergi)
29. Estimating the residence price by linear regression model and Geographical Information Systems (GIS)
New Trends and Issues Proceedings on Humanities and Social Sciences
, cilt.3, sa.4, ss.208-218, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
21
1. Yapay Zekâ vs. Realite: Hastanelerde Dijital İkizlerin Kullanımını Engelleyen Nedenlerin Gerçek Durumla Karşılaştırılması
8. International Mediterranean Scientific Research Congress, Antalya, Türkiye, 13 Ağustos 2025, cilt.1, ss.151-152, (Özet Bildiri)
2. Otel Müşterilerine Kulak Vermek: Müşteri Yorumlarından Müşterilerin Hizmet Kalitesine Yönelik Algılarının Keşfedilmesi
International Multidisciplinary Scientific Research Congress, Sivas, Türkiye, 4 - 06 Temmuz 2025, (Tam Metin Bildiri)
3. Dijital Pazarlama Hunisi Aşamalarının Dönüşüm Oranına Etkisi: Web Analitik Verileri Üzerine Bir Araştırma
24. Uluslararası İşletmecilik Kongresi, İzmir, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2025, (Tam Metin Bildiri)
6. Dijital Satın Alma Performansına Göre Avrupa Ülkelerinin Karşılaştırmalı Analizi: IQRBOW Tabanlı VIKOR Yaklaşımı
13. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, 7 - 08 Mayıs 2024, ss.56-57
8. Assessment of Consumers' Nostalgia Perception in Historical Accommodation Businesses
Ekonomi, Finans ve İşletme Kongresi (EFI 23'), Sivas, Türkiye, 26 - 27 Mayıs 2023, cilt.1, ss.95, (Özet Bildiri)
9. The User Emotions Triggered in the Effective Marketing of the Ketogenic Diet
Ekonomi, Finans ve İşletme Kongresi (EFI 23'), Sivas, Türkiye, 26 - 27 Mayıs 2023, cilt.1, (Özet Bildiri)
10. Çevrimiçi Ortamda Nefret Söyleminin Ortaya Çıkarılması ve "Rusya" Markasının İncelenmesi
1. ULUSLARARASI İLETİŞİM BİLİMLERİ KONGRESİ Uluslararası İletişim Bilimleri Kongresi (IMCCS), Sivas, Türkiye, 5 Mayıs - 07 Eylül 2023, cilt.1, ss.13
11. Reklama Yönelik Duygusal Tepkinin Online Bağışa Yönelik Tutum Üzerindeki Rolü Bir Çoklu Aracılık Modeli
26. Pazarlama Kongresi, Kırşehir, Türkiye, 23 Haziran 2022, (Tam Metin Bildiri)
12. Investigation of Health Tourism Advertisements Posted Through Social Media
The Conference on Managing Tourism Across Continents (MTCON '22), Antalya, Türkiye, 24 Mart 2022, (Özet Bildiri)
13. Bistro Tarzı İşletmelerde Stok Kontrol Süreçlerinin İyileştirilmesi
3rd International Congress on Tourism, Economic and Business Sciences, Sivas, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)
14. Hizmet Pazarlamasının Müşteri Algısı Ekseninde Değerlendirilerek Bistrolarda Müşteri Deneyimlerinin Değerlendirilmesi
3rd International Congress on Tourism, Economic and Business Sciences, Sivas, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)
18. Satış Personelinin Kurumsal Sosyal Sorumluluk Algısının Belirlenmesi:Sivas İlinde Bir Araştırma
20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015
21. Mobil alışveriş davranışları üzerinde, hazcılık ve yenilikçilik esintileri
23. Pazarlama Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 28 - 30 Haziran 2018
Kitaplar
12
5. Nöropazarlama ve Sosyal Meda
Nöropazarlama-Kavram ve Teori, Bayır Talha, Akel Gökhan, Editör, Nobel Bilimsel Eserler, Ankara, ss.163-182, 2022
6. Contextualization of Opinion Mining as a Consumer-Oriented Brand Reputation Management Tool for the Banking Industry
Digital Transformation and New Approaches in Trade,
Economics, Finance and Banking, Darıcı Burak, Ayhan Fatih, Editör, Peter Lang, Berlin, ss.241-253, 2022
7. Coğrafi Bilgi Sistemleri (CBS), Küresel Konumlandırma Sistemleri (GPS), Radyo Frekansı İle Tanımlama (RFID)
Pazarlamada Dijital Dönüşüm, Etlioğlu Mehmet, Editör, Nobel Bilimsel Eserler, Ankara, ss.193-215, 2022
9. Dijital Platformlar ve Türk Platform Ekonomisi
Gelişen Dünya Düzeninde Türkiye Ekonomisinin Yeri ve Yapısı, Yalman, İlkay Noyan, Editör, Ekin Basın Yayın Dağıtım, Sivas, ss.311-358, 2021
10. Marka İtibarı
Marka Külliyatı, Altunışık Remzi, Zengin Burhanettin, Yıldırım Yıldırım, Editör, Nobel, Ankara, ss.270-294, 2020
11. Marka Yönetimi ve Sosyoloji
Pazarlama ve Sosyoloji, ÜNSALAN MUSTAFA, Editör, Beta, İstanbul, ss.179-203, 2019
12. Marka Yönetimi ve Sosyoloji
Pazarlama ve Sosyoloji, Ünsalan Mustafa, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., İstanbul, ss.179-209, 2019
Ansiklopedide Bölümler
3
1. BLOK ZİNCİR ANSİKLOPEDİSİ
Nobel Akademik Yayıncılık, ss.414-415, 2023
2. BLOK ZİNCİR ANSİKLOPEDİSİ
Nobel Akademik Yayıncılık, ss.241-241, 2023
3. BLOK ZİNCİR ANSİKLOPEDİSİ
Nobel Akademik Yayıncılık, ss.237-238, 2023
