SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
The Effect of Coffee Chain Customers' Need to Smell on Their Taste Evaluations
INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY ECONOMICS AND ADMINISTRATIVE SCIENCES
, cilt.14, sa.1, ss.149-168, 2024 (ESCI)
Titiz Müşteri Ölçeğinin Türkçe Diline Uyarlanması: Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.26, sa.3, ss.1181-1194, 2024 (Hakemli Dergi)
Evrişimsel Sinir Ağları Tabanlı Derin Öğrenme Yöntemiyle Müşteri Şikayetlerinin Sınıflandırılması
Bingöl Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi (Online)
, cilt.8, sa.1, ss.31-46, 2024 (Hakemli Dergi)
Mapping of E-Sport Sponsorships on Purchasing Decision
ERCIYES UNIVERSITY JOURNAL OF FACULTY OF ECONOMICS AND ADMINISTRATIVE SCIENCES
, sa.67, ss.103-112, 2024 (Hakemli Dergi)
Mağaza İçi Tüketici Hareketlerinin Satın Alma Kararındaki Rolü
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.25, sa.1, ss.112-126, 2023 (Hakemli Dergi)
The Consumer's Journey in the Digital Transformation Process
Düzce Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.11, sa.2, ss.308-321, 2021 (Hakemli Dergi)
Otellere İlişkin Yorum Dışı Müşteri Geri Bildirimlerinin Analizi
e-Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi (elektronik)
, cilt.22, sa.2, ss.50-81, 2021 (Hakemli Dergi)
Hazcılık ve yenilikçilik ekseninde mobil alışverişler
e-Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi (elektronik)
, cilt.19, sa.2, ss.400-412, 2018 (Hakemli Dergi)
The Use of Artificial Neural Networks (ANN) in Forecasting Housing Prices in Ankara, Turkey
Journal of Marketing and Consumer Behaviour in Emerging Markets
, cilt.2017, sa.5, ss.4-14, 2017 (Hakemli Dergi)
MAKİNE ÖĞRENMESİ YÖNTEMLERİYLE MÜŞTERİ KAYBI ANALİZİ
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.18, sa.1, ss.1-14, 2017 (Hakemli Dergi)
Estimating the residence price by linear regression model and Geographical Information Systems (GIS)
New Trends and Issues Proceedings on Humanities and Social Sciences
, cilt.3, sa.4, ss.208-218, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Assessment of Consumers' Nostalgia Perception in Historical Accommodation Businesses
Ekonomi, Finans ve İşletme Kongresi (EFI 23'), Sivas, Türkiye, 26 - 27 Mayıs 2023, cilt.1, ss.95
The User Emotions Triggered in the Effective Marketing of the Ketogenic Diet
Ekonomi, Finans ve İşletme Kongresi (EFI 23'), Sivas, Türkiye, 26 - 27 Mayıs 2023, cilt.1
Çevrimiçi Ortamda Nefret Söyleminin Ortaya Çıkarılması ve "Rusya" Markasının İncelenmesi
1. ULUSLARARASI İLETİŞİM BİLİMLERİ KONGRESİ Uluslararası İletişim Bilimleri Kongresi (IMCCS), Sivas, Türkiye, 5 Mayıs - 07 Eylül 2023, cilt.1, ss.13
Reklama Yönelik Duygusal Tepkinin Online Bağışa Yönelik Tutum Üzerindeki Rolü Bir Çoklu Aracılık Modeli
26. Pazarlama Kongresi, Kırşehir, Türkiye, 23 Haziran 2022
Investigation of Health Tourism Advertisements Posted Through Social Media
The Conference on Managing Tourism Across Continents (MTCON '22), Antalya, Türkiye, 24 Mart 2022
Hizmet Pazarlamasının Müşteri Algısı Ekseninde Değerlendirilerek Bistrolarda Müşteri Deneyimlerinin Değerlendirilmesi
3rd International Congress on Tourism, Economic and Business Sciences, Sivas, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2019
Bistro Tarzı İşletmelerde Stok Kontrol Süreçlerinin İyileştirilmesi
3rd International Congress on Tourism, Economic and Business Sciences, Sivas, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2019
İkinci El Araçların Satış Profillerinin Kümeleme Analizi ile Belirlenmesi
Uluslararası Katılımlı 16. Üretim Araştırmaları Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2016, ss.1172-1177
Satış Personelinin Kurumsal Sosyal Sorumluluk Algısının Belirlenmesi:Sivas İlinde Bir Araştırma
20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015
Mobil alışveriş davranışları üzerinde, hazcılık ve yenilikçilik esintileri
23. Pazarlama Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 28 - 30 Haziran 2018
Kitap & Kitap Bölümleri
Nöropazarlama ve Sosyal Meda
Nöropazarlama-Kavram ve Teori, Bayır Talha, Akel Gökhan, Editör, Nobel Bilimsel Eserler, Ankara, ss.163-182, 2022
Contextualization of Opinion Mining as a Consumer-Oriented Brand Reputation Management Tool for the Banking Industry
Digital Transformation and New Approaches in Trade,
Economics, Finance and Banking, Darıcı Burak, Ayhan Fatih, Editör, Peter Lang, Berlin, ss.241-253, 2022
Coğrafi Bilgi Sistemleri (CBS), Küresel Konumlandırma Sistemleri (GPS), Radyo Frekansı İle Tanımlama (RFID)
Pazarlamada Dijital Dönüşüm, Etlioğlu Mehmet, Editör, Nobel Bilimsel Eserler, Ankara, ss.193-215, 2022
Dijital Platformlar ve Türk Platform Ekonomisi
Gelişen Dünya Düzeninde Türkiye Ekonomisinin Yeri ve Yapısı, Yalman, İlkay Noyan, Editör, Ekin Basın Yayın Dağıtım, Sivas, ss.311-358, 2021
Marka İtibarı
Marka Külliyatı, Altunışık Remzi, Zengin Burhanettin, Yıldırım Yıldırım, Editör, Nobel, Ankara, ss.270-294, 2020
Marka Yönetimi ve Sosyoloji
Pazarlama ve Sosyoloji, Ünsalan Mustafa, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., İstanbul, ss.179-209, 2019