Makaleler
25
Tümü (25)
SCI-E, SSCI, AHCI (6)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (11)
ESCI (5)
Scopus (11)
TRDizin (11)
Diğer Yayınlar (3)
3. Dijital deneyim kalitesinden tekrar ziyaret niyetine: Tüketici duygu skorlarının aracılığı ile S-O-R modeli çerçevesinde bir inceleme
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
, cilt.15, sa.2, ss.609-627, 2025 (Hakemli Dergi)
8. The Effect of Coffee Chain Customers' Need to Smell on Their Taste Evaluations
INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY ECONOMICS AND ADMINISTRATIVE SCIENCES
, cilt.14, sa.1, ss.149-168, 2024 (ESCI)
9. Mağaza İçi Tüketici Hareketlerinin Satın Alma Kararındaki Rolü
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.25, sa.1, ss.112-126, 2024 (Hakemli Dergi)
10. Duygusal Yeme Çevrim İçi Gıda Satın Alma Niyetini Etkiler Mi?
Pazarlama İçgörüsü Üzerine Çalışmalar
, cilt.7, sa.1, ss.70-85, 2024 (Hakemli Dergi)
14. The Interaction of Purchasing Factors in Hedonic Shoppers
JOURNAL OF THE HUMAN AND SOCIAL SCIENCE RESEARCHES
, cilt.11, sa.3, ss.1690-1711, 2022 (Hakemli Dergi)
16. MATERYALİZMİN GÖSTERİŞÇİ TÜKETİM MOTİVASYONUNA ETKİSİ: DÖNÜŞÜM BEKLENTİLERİNİN ARACILIK ROLÜNÜN İNCELENMESİ
Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi
, cilt.57, sa.4, ss.3380-3394, 2022 (Hakemli Dergi)
20. Psychiatric Comorbidity and Psychosocial Impairments in Children with Dermatologic Disorders
Turkish Journal of Family Medicine and Primary Care
, cilt.14, sa.3, ss.420-428, 2020 (Hakemli Dergi)
25. VERİ MADENCİLİĞİNDE KÜMELEME ANALİZİ VE SAĞLIK SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMASI
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.17, sa.2, ss.85-96, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
5
1. Dijital Pazarlama Hunisi Aşamalarının Dönüşüm Oranına Etkisi: Web Analitik Verileri Üzerine Bir Araştırma
24. Uluslararası İşletmecilik Kongresi, İzmir, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2025, (Tam Metin Bildiri)
4. Hedonik alışveriş motivasyonlarında, tüketici karar verme göstergelerinin konumlandırılması
21. Uluslararası İşletmecilik Kongresi, Kahramanmaraş, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2022, ss.5-25, (Tam Metin Bildiri)
5. İkinci El Araçların Satış Profillerinin Kümeleme Analizi ile Belirlenmesi
Uluslararası Katılımlı 16. Üretim Araştırmaları Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2016, ss.1172-1177, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
4
1. İşletmeler Açısından Sosyal Ağ Pazarlaması
Disiplinlerarası Sosyal Ağ Çalışmaları, Acar Nihal, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık Tic. Ltd. Şti., Ankara, ss.59-86, 2023
3. Hastane Bilgi Yönetim Sistemi
Sağlık Hizmetlerinde Yönetim Güncesi, Çağatay Altuğ, Tüzemen Adem, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.69-99, 2022
4. Oyun Teorisi
Karar Vericinin El Kitabı, TÜZEMEN ADEM, ASLAN EMRE, Editör, Seçkin Yayıncılık, Ankara, ss.509-545, 2021
