Yayınlar & Eserler

Makaleler 25
Tümü (25)
SCI-E, SSCI, AHCI (6)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (11)
ESCI (5)
Scopus (11)
TRDizin (11)
Diğer Yayınlar (3)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 5

1. Dijital Pazarlama Hunisi Aşamalarının Dönüşüm Oranına Etkisi: Web Analitik Verileri Üzerine Bir Araştırma

24. Uluslararası İşletmecilik Kongresi, İzmir, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2025, (Tam Metin Bildiri)

2. Tüketici Davranışı Araştırmaları İçin Ölçüm Hatalarının Gösterilmesinde Rasch Analizinin Kullanımı

23. Uluslararası İşletmecilik Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2024, cilt.1, ss.463-473, (Tam Metin Bildiri)

3. Şüphenin Yeşil Tüketim Üzerinde Etkisi Var Mı?

26. Pazarlama Kongresi, Kırşehir, Türkiye, 23 - 25 Haziran 2022, ss.556-569, (Tam Metin Bildiri)

4. Hedonik alışveriş motivasyonlarında, tüketici karar verme göstergelerinin konumlandırılması

21. Uluslararası İşletmecilik Kongresi, Kahramanmaraş, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2022, ss.5-25, (Tam Metin Bildiri)

5. İkinci El Araçların Satış Profillerinin Kümeleme Analizi ile Belirlenmesi

Uluslararası Katılımlı 16. Üretim Araştırmaları Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2016, ss.1172-1177, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 4

1. İşletmeler Açısından Sosyal Ağ Pazarlaması

Disiplinlerarası Sosyal Ağ Çalışmaları, Acar Nihal, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık Tic. Ltd. Şti., Ankara, ss.59-86, 2023

2. SOSYAL AĞ PAZARLAMASININ KAVRAMSAL ÇERÇEVESİ

Disiplinlerarası Sosyal Ağ Çalışmaları, Dr.Öğr.Üyesi NİHAL ACAR, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.87-115, 2023

3. Hastane Bilgi Yönetim Sistemi

Sağlık Hizmetlerinde Yönetim Güncesi, Çağatay Altuğ, Tüzemen Adem, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.69-99, 2022

4. Oyun Teorisi

Karar Vericinin El Kitabı, TÜZEMEN ADEM, ASLAN EMRE, Editör, Seçkin Yayıncılık, Ankara, ss.509-545, 2021
Metrikler

Yayın

34

Yayın (WoS)

11

Yayın (Scopus)

11

Atıf (WoS)

7

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

29

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (TrDizin)

5

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

5

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları