Eğitim Bilgileri
2010 - 2013
2010 - 2013Doktora
Fırat Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
2003 - 2005
2003 - 2005Yüksek Lisans
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, İngiliz Dili ve Edebiyatı Bölümü, Türkiye
1993 - 1996
1993 - 1996Lisans
Selçuk Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2013
2013Doktora
Yansıtıcı düşünme etkinlikleri ile destekli tam öğrenme modelinin tıp fakültesi öğrencilerinin üstbiliş becerileri, öz-düzenleme stratejileri, öz-yansıtma becerileri, öz-yeterlik inançları, eleştirel düşünme becerileri ve akademik başarılarına etkisi
Fırat Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
2005
2005Yüksek Lisans
KPDS Sorularının İncelenmesi
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, İngiliz Dili ve Edebiyatı Bölümü
Yabancı Diller
C1 İleri
C1 İleriİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Akademik Ünvanlar / Görevler
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorProf. Dr.
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
Yönetimsel Görevler
2020 - 2021
2020 - 2021Dekan Yardımcısı
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi
2017 - 2018
2017 - 2018Enstitü Müdür Yardımcısı
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi
Verdiği Dersler
Yüksek Lisans
Yüksek Lisans
Eğitimde Program Değerlendirme
Proje
Seminer Dersi
Bilimsel Araştırma Teknikleri Ve Yayın Etiği
Lisans
Lisans
Öğretmenlik Uygulaması - I
Okul Deneyimi
Bilimsel Araştırma Yöntemleri
Eğitimde Proje Hazırlama
Eğitimde Araştırma Yöntemleri
Bilimsel Araştırma Yöntemleri
Öğretim Teknolojisi ve Metaryal Tasarımı
Öğretim Teknojileri ve Materyal Tasarımı
Öğretim Teknolojileri
Okul Deneyimi
Öğretmenlik Uygulaması - II
Okul Deneyimi
Öğretim Teknojileri ve Materyal Tasarımı
Eğitim Bilimine Giriş
Eğitime Giriş
Eğitim Bilimine Giriş
Yoğun İngilizce - IV
Eğitim Felsefesi
İlköğretimde Program Değerlendirme
Yoğun İngilizce - II
Öğretmenlik Uygulaması - I
Yoğun İngilizce - III
Yoğun İngilizce - I
Yoğun İngilizce - II
Yoğun İngilizce - IV
İngilizce - I
İngilizce - II
İngilizce - IV
İngilizce (Dilbilgisi)
İngilizce - II
İngilizce - III
İngilizce - III
İngilizce - II
İngilizce - II
İngilizce - IV
İngilizce - II
İngilizce - II
İngilizce - I
İngilizce - II
İngilizce - I
İngilizce - I
İngilizce - III
İngilizce - IV
Mesleki İngilizce II
Mesleki İngilizce I
İngilizce - I
İngilizce - III
İngilizce - IV
İngilizce - III
İngilizce
Makaleler
Tümü (48)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
ESCI (2)
Scopus (6)
TRDizin (22)
Diğer Yayınlar (23)
2025
20251. Okul Öncesi Eğitimdeki Öğrenme Merkezlerinin Mevcut Durumunun Analizi
DURMAZ K., ELALDI Ş.
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi , cilt.6, sa.1, ss.26-53, 2025 (Hakemli Dergi)
2025
20252. Erken Matematik Becerilerinin Geliştirilmesinde Erken MüdahaleProgramlarının Etkililiği: Bir Meta-analiz Çalışması
Yıldız E., Koca Ö., Elaldı Ş.
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
, cilt.18, sa.1, ss.54-80, 2025 (TRDizin)
2024
20243. Evaluation of the effectiveness of critical thinking training on critical thinking skills and academic achievement by using mixed-meta method
Batdı V., ELALDI Ş., Özçelik C., Semerci N., Özkaya Ö. M.
Review of Education
, cilt.12, sa.3, 2024 (ESCI)
2024
20244. Sosyal Bilgiler Dersinde Karşılıklı Öğretim Tekniğinin Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrenciler Üzerinde Okuduğunu Anlama Becerilerine Etkisi
ÇİFÇİ M., ELALDI Ş.
BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.19, sa.43, ss.2315-2343, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20245. An Examination of Preschool Teachers' Use of Interactive Book Reading
CEYLAN D., ELALDI Ş.
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.13, ss.483-499, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20246. Karşılıklı Öğretim Tekniği ile İlgili Bilimsel Çalışmaların Betimsel İçerik Analizi
ÇİFÇİ M., ELALDI Ş.
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
, cilt.13, sa.1, ss.56-65, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20247. Okul öncesi öğretmenlerinin aile katılım çalışmalarına yönelik tutumlarının incelenmesi
KOZU A., ELALDI Ş.
EKEV AKADEMİ DERGİSİ
, sa.97, ss.1-14, 2024 (Hakemli Dergi)
2023
20238. PROBLEME DAYALI ÖĞRENME YÖNTEMİNİN ÜSTDÜZEY DÜŞÜNME BECERİLERİNE ETKİSİ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI
KIRAÇ B., ELALDI Ş.
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
, cilt.13, ss.2196-2214, 2023 (TRDizin)
2023
20239. Probleme Dayalı Öğrenme Yönteminin Üst-düzey Düşünme Becerilerine Etkisinin Değerlendirilmesi: Bir Meta-tematik Analiz
KIRAÇ B., ELALDI Ş.
TURKISH ACADEMIC RESEARCH REVIEW , cilt.8, sa.3, ss.1200-1216, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
202310. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Kullandıkları Çocuk Şarkılarının Değerler Eğitimi Açısından İncelenmesi
BÖREKÇİ E., ELALDI Ş.
Sivas Cumhuriyet University Educational Sciences Institute Journal , cilt.2, sa.1, ss.9-22, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
202311. Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Geometri Öğretiminde Kullanılmasına Yönelik Yapılmış Çalışmaların Meta-Tematik Analizi
YILDIZ S., ELALDI Ş.
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi , 2023 (Hakemli Dergi)
2023
202312. Effect of inclusive practices on attitudes: A meta-analysis study
Yerliyurt Günay N. S., Elaldı Ş., Çifçi M.
South African Journal of Education
, cilt.43, sa.1, 2023 (SSCI)
2022
202213. Evaluation of the Effectiveness of Realistic Mathematics Education: Meta-Thematic Analysis
ELALDI Ş.
E-International Journal of Educational Research , cilt.13, sa.6, ss.194-209, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
202214. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Müzik Etkinlikleri İle Değerler Eğitimi Kazandırmaya Yönelik Görüşleri
BÖREKÇİ E., ELALDI Ş.
Tarih Okulu Dergisi , cilt.15, sa.61, ss.3668-3737, 2022 (TRDizin)
2022
202215. Okul Öncesi Dönemde Aile Katılımına Yönelik 2013-2021 Yılları Arasında Yapılan LisansüstüTezlerin İncelenmesi
Deveci E., Elaldı Ş.
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi , cilt.1, sa.2, ss.173-185, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
202116. The effectiveness of using infographics on academic achievement: A meta-analysis and a meta-thematic analysis
ELALDI Ş., ÇİFÇİ T.
Journal of Pedagogical Research
, cilt.5, sa.4, ss.92-118, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202117. Effect of Lateral Thinking Dispositions on Groupwork
Elaldı Ş.
Journal of Technical Education and Training
, cilt.13, sa.2, ss.74-94, 2021 (ESCI, Scopus)
2021
202118. An Overview of Reverse Inclusion: A Qualitative Study
ELALDI Ş., ÇİFÇİ T., YERLİYURT N. S.
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
, cilt.17, sa.34, ss.788-812, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202119. Meta-Analytic Evaluation of the Effectiveness of Inclusion Practices on Learning Outcomes
ELALDI Ş., ÇİFÇİ T., Yerliyurt N. S.
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE
, cilt.46, sa.207, ss.231-258, 2021 (SSCI)
2020
202020. Effects of drama method on social communication skills: A comparative analysis
BATDI V., ELALDI Ş.
International Journal of Research in Education and Science (IJRES)
, cilt.6, sa.3, ss.435-457, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202021. Music Education Competencies of Preschool Teachers and Preservice Preschool Teachers
ELALDI Ş., BATDI V., SÖNMEZ ÖLGER D.
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi , cilt.9, sa.2, ss.617-636, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
201922. Akıllı Telefonların Öğretmen Adaylarının Akademik Başarıları ile Sunum Yeterlik Düzeylerine Etkisine İlişkin Çoklu Analiz
Batdı V., Elaldı Ş., Akpınar B.
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi , cilt.8, sa.2, ss.1183-1204, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
201823. Evaluation of Material Development and Presentation Process within theScope of Instructional Technologies and Material Design Course
ELALDI Ş.
Cumhuriyet International Journal of Education , cilt.7, sa.4, ss.551-570, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201824. Yansıtıcı Öğrenme Anlayışı Ölçeği: Türkçe ’ye Uyarlama, Geçerlik ve Güvenilirlik Çalışması
ELALDI Ş., SEMERCİ Ç.
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , cilt.26, sa.2, ss.369-378, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
201725. Comparing the effect of self-efficacy beliefs on English learning withinmethodological pluralism
ELALDI Ş.
European Journal of Education Studies , cilt.3, sa.12, ss.514-551, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201726. Investigating lifelong learning dispositions of faculty members who teach foreign languages
ELALDI Ş.
Journal of Language and Linguistic Studies , cilt.13, sa.2, ss.30-42, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
201627. The Levels of German Teacher Trainers Working in TurkeyRegarding Reigeluth s Organizational Strategies
BATDI V., ELALDI Ş.
Journal of Education and Learning , cilt.5, sa.4, ss.63-77, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201628. The Efficacy of Drama in Field Experience A Qualitatıve Study UsingMaxqda
ELALDI Ş., YERLİYURT N. S.
Journal of Education and Learning
, cilt.6, sa.1, ss.10-26, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201629. Analysis of High School English Curriculum Materials through Rasch Measurement Model and Maxqda
BATDI V., ELALDI Ş.
EDUCATIONAL SCIENCES-THEORY & PRACTICE
, cilt.16, sa.4, ss.1325-1347, 2016 (SSCI)
2016
201630. Preservice preschool teachers self efficacy beliefs and attitudes toward teaching profession
ELALDI Ş., YERLİYURT N. S.
Educational Research and Reviews , cilt.11, sa.7, ss.345-357, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201631. Comparing Effects of Different Applications on Pre Service Teachers A Meta Analysis
ELALDI Ş., BATDI V.
Journal of Education and Training Studies
, cilt.4, sa.7, ss.70-81, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201632. Analysis of High School German Textbooks through Rasch Measurement Model
BATDI V., ELALDI Ş.
Journal of Education and Training Studies
, cilt.4, sa.7, ss.61-69, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201633. Yansıtıcı Düşünme Etkinlikleriyle Destekli Tam Öğrenme Modelinin Tıp Öğrencilerinin Üstbiliş Becerilerine Etkisi
ELALDI Ş., SEMERCİ Ç.
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.5, sa.1, ss.63-82, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201634. Foreign language anxiety of students studying EnglishLanguage and Literature A Sample from Turkey
ELALDI Ş.
Educational Research and Reviews , cilt.11, sa.6, ss.219-228, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201635. The Effect of Mastery Learning Model with Reflective Thinking Activitieson Medical Students Academic Achievement An Experimental Study
ELALDI Ş.
Journal of Education and Training Studies
, cilt.4, sa.5, ss.30-40, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201636. The effects of different applications on creativity regarding academic achievement A Meta Analysis
ELALDI Ş., BATDI V.
Journal of Education and Training Studies
, cilt.4, sa.1, ss.170-179, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
201537. Turkish language and literature students English self efficacy beliefs and attitudes toward English
ELALDI Ş.
International Journal of Academic Research Part B: Humanities and Social Sciences , cilt.7, sa.5, ss.63-69, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201538. Effects of computer based instruction on pre service teachers a meta analysis
ELALDI Ş., BATDI V.
International Journal of Academic Research B: Humanities and Social Sciences , cilt.7, sa.5, ss.76-80, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201539. Analysis of high school geography curriculum activities through Rasch measurement model and Nviv0
BATDI V., ELALDI Ş.
Journal of Education and Sociology
, cilt.6, sa.2, ss.127-139, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201540. Computer and internet self efficacy beliefs of computer technology and programming students A sample of vocational and training school from Turkey
ELALDI Ş.
Journal of Education and Sociology
, cilt.6, sa.2, ss.143-150, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201541. Investigating lifelong learning dispositions of students studying English language and literature in terms of different variables
ELALDI Ş.
Educational Research and Reviews
, cilt.10, sa.16, ss.2340-2351, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201542. Yansıtıcı düşünme etkinlikleriyle destekli tam öğrenme modelinin tıp fakültesi öğrencilerinin eleştirel düşünme becerilerine etki
ELALDI Ş., SEMERCİ Ç.
Eğitimde Kuram ve Uygulama , cilt.11, sa.3, ss.1004-1020, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201543. Öz yansıtma kavramına genel bakış
ELALDI Ş.
Turkish Studies, , cilt.10, sa.7, ss.381-394, 2015 (TRDizin)
2014
201444. The roles of metacognitive beliefs in developing critical thinking skills
SEMERCİ Ç., ELALDI Ş.
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.3, sa.2, ss.317-333, 2014 (Hakemli Dergi)
2012
201245. Öğretim elemanlarının üniversite düzeyindeki temel İngilizce öğretiminde kullanılabilecek tamamlayıcı ölçme ve değerlendirme yöntemlerine ilişkin görüşleri
DÖNDER A., ELALDI Ş., ÖZKAYA Ö. M.
Turkish Studies , cilt.7, sa.1, ss.953-968, 2012 (Hakemli Dergi)
2011
201146. Tıp Fakültesi öğrencilerinin üstbilişsel inançları Cumhuriyet Üniversitesi Örneği
SEMERCİ Ç., ELALDI Ş.
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi (International Journal of Curriculum and Instructional Studies)i , cilt.1, sa.2, ss.37-49, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
201147. Hazırlık Sınıfı Öğrencilerinin İngilizce Okuma Becerilerinin Değerlendirilmesi
GÖMLEKSİZ M. N., ELALDI Ş.
Turkish Studies , cilt.6, sa.3, ss.233-257, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
201148. Yapılandırmacı Yaklaşım Bağlamında Yabancı Dil Öğretimi Turkish Studies 6 2 443 454
GÖMLEKSİZ M. N., ELALDI Ş.
Turkish Studies , cilt.6, sa.2, ss.443-454, 2011 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2025
20251. 2019-2023 Yılları Arasında Türkiye'de İlköğretim ve Ortaöğretim Kademelerinde Yaratıcı Düşünmeyle İlgili Tezlerin İncelenmesi
DENİZ S., ELALDI Ş.
AFRICA 7th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCHES, KAHİRE, Mısır, 17 - 19 Ocak 2025, (Tam Metin Bildiri)
2024
20242. İlköğretim 8. Sınıf Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programının CIPP Modeline Göre Değerlendirilmesi
GÜLYAZ M. M., ELALDI Ş.
Balkan 12. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Üsküp, Makedonya, 1 - 03 Kasım 2024, (Tam Metin Bildiri)
2024
20243. 6.Sınıf Türkçe Dersi Öğretim Programının Içerik ve Değerlendirme Boyutunda Hammond Değerlendirme Modeline Göre Değerlendirilmesi
YILDIZ A., ELALDI Ş.
ICSAS 3rd International Congress On Education, Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Temmuz 2024
2024
20244. Evaluation of the 9th Grade Biology Course Curriculum According to the CIPP Model
KAVAK N., ELALDI Ş.
SELCUK 10th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Konya, Türkiye, 21 - 24 Haziran 2024, (Tam Metin Bildiri)
2024
20245. Lise 9. Sınıf İngilizce Dersi Öğretim Programının Kazanım Ve İçerik Boyutunda Hammond Değerlendirilme Modeline Göre Değerlendirilmesi
ÇUBUK HASTAOĞLU Ö., ELALDI Ş.
SELCUK 10th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Konya, Türkiye, 21 - 24 Haziran 2024
2024
20246. 8th Grade Students' Opinions on The Online Practice Exams They Participated During The LGS Process
TURAN F., ELALDI Ş.
EU 5th International Conference on Humanity and Social Sciences, Roma, İtalya, 13 - 16 Haziran 2024, (Tam Metin Bildiri)
2024
20247. Türkçe Dersi Öğretim Programının CIPP Modeline Göre Değerlendirilmesi
DEMİR F., ELALDI Ş.
EGE 11th International Conference on Social Science, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Haziran 2024, (Tam Metin Bildiri)
2024
20248. 8. Sınıf Matematik Dersi Öğretim Programının Hammond Değerlendirme Modeline Göre Değerlendirilmesi
ÖZKAYNAR T., ELALDI Ş.
EGE 11th International Conference on Social Science, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Haziran 2024, (Tam Metin Bildiri)
2024
20249. 4. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi Kazanımlarının Değerler Açısından CIPP Modeline Göre Değerlendirilmesi
POLAT S., ELALDI Ş.
Munzur 6th Internatıonal Conference on Social Sciences, Tunceli, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2024, (Tam Metin Bildiri)
2024
202410. İlkokul 4. Sınıf Matematik Dersi Öğretim Programının Kazanım ve İçerik Boyutunda Hammond Değerlendirme Modeline Göre Değerlendirilmesi
ÇETİN H., ELALDI Ş.
Munzur 6th Internatıonal Conference on Social Sciences, Tunceli, Türkiye, 27 Haziran - 26 Mayıs 2024, (Tam Metin Bildiri)
2023
202311. Factors affecting mathematics achievement according to 5th grade students’ opinions
KARTAL K., ELALDI Ş.
Akdeniz 10th International Conference on Social Sciences, Girne, Kıbrıs (Kktc), 5 - 07 Kasım 2023, (Tam Metin Bildiri)
2023
202312. An examination of student attitudes and teachers’ opinions towards the use of smart boards in secondary school English lessons
LALE K., ELALDI Ş.
Akdeniz 10th International Conference on Social Sciences, Girne, Kıbrıs (Kktc), 5 - 07 Kasım 2023, (Tam Metin Bildiri)
2023
202313. An investigation of in-service training of teachers through the teacher information network (ÖBA)
BİRİNCİ Ç., ELALDI Ş.
Akdeniz 10th International Conference on Social Sciences, Girne, Kıbrıs (Kktc), 5 - 07 Kasım 2023, (Tam Metin Bildiri)
2021
202114. COVİD-19 Pandemi Döneminde Öğretmenlerin Uzaktan Eğitim Süreci Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi
EMİN K., ELALDI Ş.
ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ-ICOESS- 5) (INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES (ICOESS) - 5, Bodrum, Muğla, Türkiye, 21 - 24 Mayıs 2021, ss.297-309, (Tam Metin Bildiri)
2021
202115. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Akıl Ve Zekâ Oyunlarına Yönelik Görüşleri Ve Oyunları Sınıflarında Kullanabilme Durumları
KILIÇ H., ELALDI Ş.
ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ-ICOESS- 5) (INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES (ICOESS) - 5, Bodrum, Muğla, Türkiye, 21 - 24 Mayıs 2021, ss.261-271, (Tam Metin Bildiri)
2021
202116. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Kitap Seçimindeki Tutumlarının İncelenmesi
KOZU A., ELALDI Ş.
ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ-ICOESS- 5) (INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES (ICOESS) - 5, Bodrum, Muğla, Türkiye, 21 - 24 Mayıs 2021, ss.176-186, (Tam Metin Bildiri)
2021
202117. Pandemi Sürecinde Öğretmenlik Uygulaması Dersi: Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşleri
Çifçi M., Elaldı Ş.
5 th INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES, Muğla, Türkiye, 18 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)
2019
201918. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Drama Yeterliliklerinin Değerlendirilmesi
ELALDI Ş., Demirci A.
V. International Congress on Social and Education Sciences (INCSES-2019), 13 - 15 Aralık 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
201919. Tersine Kaynaştırma Okullarında Görev Yapan Okul Öncesi Öğretmenlerinin Kaynaştırma Uygulamalarına Yönelik Yeterlilikleri
ELALDI Ş., ÇİFÇİ T., YERLİYURT N. S.
V. International Congress on Social and Education Sciences (INCSES-2019), 13 - 15 Aralık 2019
2019
201920. Evaluating the Perspectives of Preservice Preschool Teachers and Academicians on Montessori
ELALDI Ş., Kiriş Ö.
V. International Congress on Social and Education Sciences (INCSES-2019), 13 Aralık - 15 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
201921. An Examination of Preservice Preschool Teachers’ Attitudes towards Reading and Preschool Book Preferences
ELALDI Ş., Özdoğan K.
IV. INSACInternational Educational Sciences Congress, 11 - 13 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
201922. Examining the Effect of School Practice Course on the Creativity of Preservice Preschool Teachers
ELALDI Ş., Demir H.
IV. INSAC International Educational Sciences Congress, 11 - 13 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)
2018
201823. Investigating Digital Addiction Levels of Primary Preservice Teachers in Terms of Various Variables
ELALDI Ş., Dilci T., YERLİYURT N. S.
I. Uluslararasi MultidisiplinerDijital Bağımlılık Kongresi1st International Multidisciplinary Digital Addiction Congress, 14 - 16 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
201824. The Efficiency of Fun-Based Videos on Creativity, Individual Thinking and Attention In English Teaching
BATDI V., ELALDI Ş.
ICLEC 2018 1st International Conference on Language Education and Culture, 2 - 06 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
201825. Investigating Elementary Pre-Service Teachers’ Self-Esteem Levels in Terms of Different Variables
ELALDI Ş., YERLİYURT N. S.
II. ULUSLARARASI İPEK YOLU AKADEMİK ÇALIŞMALAR SEMPOZYUMU (THE 2nd INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF SILK ROAD ACADEMIC STUDIES), 20 - 22 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
201826. Investigating the Creativity Levels of Primary Preservice Teachers
ELALDI Ş., YERLİYURT N. S.
V. Uluslararası Multidisipliner ÇalışmalarıSempozyumu (ISMS), 16 - 17 Kasım 2018
2018
201827. Investigating Digital Game Addiction Levels of High School Students in Terms of Some Demographic Characteristics
ELALDI Ş., Dilci T., YERLİYURT N. S.
I. Uluslararası Multidisipliner Dijital Bağımlılık Kongresi (1st International MultidisciplinaryDigital Addiction Congress), 14 - 16 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
201828. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğrendiklerini Yansıtma Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
ELALDI Ş., YERLİYURT N. S.
II. ULUSLARARASI İPEK YOLU AKADEMİK ÇALIŞMALAR SEMPOZYUMU, 20 - 22 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)
2017
201729. Uzaktan eğitimle İngilizce öğretimine yönelik Öğretim elemanlarının görüşleri (Cumhuriyet Üniversitesi Yabancı Diller Yüksekokulu Örneği)
ELALDI Ş.
Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu (UETS-2017), 27 - 29 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201730. Analyzing Foreign Languages Preparatory Class Students’ Efficacy Beliefs Related To Foreign Language Teaching Using Different Variables (Hazırlık Öğrencilerinin Yabancı Dil Öğretimine İlişkin Yeterlik İnançlarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi)
ELALDI Ş.
ICES UEBK 26th International Conference on Educational Sciences (26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi), 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2016
201631. Effects of problem based learning on critical thinking skills A meta analysis Probleme dayalı öğrenme yönteminin eleştirel düşünme becerileri üzerindeki etkisi Meta analiz çalışması
ELALDI Ş.
4th International Conference on Curriculum and Instruction ICCI-EPOK-2016 (4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi), 27 - 30 Ekim 2016
2016
201632. Fen bilgisi öğretiminde probleme dayalı öğrenme yaklaşımının akademik başarıya etkisi Meta analiz çalışması
ELALDI Ş.
WCEIS 5th Conference on Educational and Instructional Studies- 2016 (5. Eğitim ve Öğretim Çalışmaları Dünya Konferansı-2016, 27 Ekim - 29 Kasım 2016, (Özet Bildiri)
2015
201533. Farklı Uygulamaların Öğretmen Adayları üzerindeki Etkilerinin karşılaştırılması Meta Analiz Çalışması
BATDI V., ELALDI Ş.
4th World Conference on Educational and Instructional Studies-WCEIS 2015 (Eğitim ve Öğretim Çalışmaları’nda 4. Dünya Konferansı), 5 - 07 Kasım 2015, (Özet Bildiri)
2015
201534. Almanca Ders Kitaplarına ilişkin bir Rash Analizi
BATDI V., ELALDI Ş.
4th World Conference on Educational and Instructional Studies-WCEIS 2015 (Eğitim ve Öğretim Çalışmaları’nda 4. Dünya Konferansı), 5 - 07 Kasım 2015, (Özet Bildiri)
2016
201635. Dramanın meta analitik ve tematik boyutu ile öğretmen adaylarının bu yönteme ve sosyal iletişim becerilerine ilişkin görüşleri
BATDI V., ELALDI Ş.
26th International Creative Drama in Education Congress (26. Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Kongresi), İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Mart 2016, (Özet Bildiri)
2015
201536. Bilgisayar Destekli Öğretimin Öğretmen Adaylarının Akademik Başarısında Etkisi
ELALDI Ş., BATDI V.
4th World Conference on Educational and Instructional Studies-WCEIS 2015 (Eğitim ve Öğretim Çalışmaları’nda 4. Dünya Konferansı, 5 - 07 Kasım 2015, (Özet Bildiri)
2012
201237. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yansıtıcı Dinleme Becerilerine İlişkin Rasch Ölçme Modeliyle Akran Değerlendirmesi
SEMERCİ Ç., DUMAN B., ELALDI Ş.
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2024
20241. Yansıtıcı Düşünmenin Farklı Bakış Açılarından Ele Alınması
Elaldı Ş.
Eğitim Bilimlerinde Güncel Araştırmalar 2024, GÜRBÜZ FATİH,BOSTAN SARIOĞLAN AYBERK, Editör, Livre De Lyon, Lyon, ss.79-103, 2024
2024
20242. Ders Dışı Etkinlikler ve Katkıları
ELALDI Ş.
Güncel Eğitim Bilimleri Araştırmaları X, DOĞANAY AHMET, KARA ÖMER TUĞRUL, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.93-107, 2024
2023
20233. Bütünsel Eğitim
ELALDI Ş.
Eğitim Bilimleri Araştırmaları, Şahin Harun ve Bostan Sarıoğlan Ayberk, Editör, Livre de Lyon, ss.1-24, 2023
2023
20234. Yanal Düşünme
ELALDI Ş.
EĞİTİM & BİLİM 2023 -III-, Karabatak Songül, Karabatak Murat, Editör, Efeakademi, ss.52-72, 2023
2022
20225. Krathwohl ve Arkadaşlarının Duyuşsal Alan Taksonomisi
ELALDI Ş.
Eğitim Taksonomileri, Yeşilyurt, Etem, Editör, Vizetek, Ankara, ss.247-274, 2022
2022
20226. Program Değerlendirme Paradigmaları
ELALDI Ş.
Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar XV, Doç. Dr. Fatma Elif Kılınç, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.421-433, 2022
2022
20227. Küreselleşen Dünyada Yetişkin Eğitimi
ELALDI Ş.
Küreselleşme ve Eğitim, Topcu İhsan, Elaldı Şenel, Editör, Sonçağ, Ankara, ss.173-222, 2022
2022
20228. Dördüncü Nesil Program Değerlendirme Yaklaşımı
ELALDI Ş.
Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar XV, Doç. Dr. Fatma Elif Kılınç, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.261-278, 2022
2021
20219. Yansıtıcı Düşünme Etkinlikleri İle Destekli Tam Öğrenme Modeli: Tıp Fakültesi Örneği
ELALDI Ş.
Vize Yayıncılık, Ankara, 2021
2021
202110. Program Tasarısı Hazırlama
Elaldı Ş.
Eğitimde Program Geliştirme ve Değerlendirme, Veli Batdı, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.109-163, 2021
2021
202111. Türkçe Dersi Öğretim Programıyla İlgili Yayımlanan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi (2006-2021)
YAMAN Y. E., ELALDI Ş.
Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimlerine Genel Bakış, Prof. Dr. Asuman Seda SARACALOĞLU, Prof. Dr. Ayhan AYTAÇ, Prof. Dr. Giray Saynur DERMAN, Prof. Dr. Mustafa TALAS, Doç. Dr. Ali Serdar YÜCEL, Editör, Güven Plus Grup A.Ş. Yayınları, İstanbul, ss.375-397, 2021
2021
202112. Eğitim Programının Hedef ve İçerik Açısından Tasarlanması
ELALDI Ş.
Güncel Eğitim Bilimleri Araştırmaları III, DOĞANAY Ahmet ve KUTLU M. Oğuz, Editör, Akademisyen Kitabevi A.Ş., Ankara, ss.95-128, 2021
2020
202013. Summaries of Meta- Thematic Analysis Studies
Elaldı Ş.
Meta-Themetic Analysis in Research Process, Veli Batdı, Editör, Anı yayıncılık, Ankara, ss.53-88, 2020
2020
202014. Çevre Politikaları ve Çevre Eğitimi Yaklaşımları
Elaldı Ş.
Etkinlik Temelli ÇEVRE EĞİTİMİ, Çifçi Taner,Buldur Aycan, Editör, Vizetek, Ankara, ss.95-133, 2020
2020
202015. Yaşam Boyu Öğrenme
ELALDI Ş.
Türk Eğitim Sistemi, Ayla Arseven İlhami Arseven, Editör, Anı Yayıncılık, ss.87-129, 2020
2019
201916. Meta-Tematik Analizi Destekleyen Uluslararası Alanda Yapılmış Çalışmalar
Elaldı Ş.
Meta-Tematik Analiz: Örnek Uygulamalar, Veli Batdı, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.99-125, 2019
2019
201917. AN INVESTIGATION OF PRESCHOOL TEACHERS AND PRESERVICE PRESCHOOL TEACHERS’ COMPETENCE TO INTERPRET CHILDREN’xxS DRAWINGS
ELALDI Ş., Kılıç E.
ACADEMIC STUDIESIN EDUCATIONAL SCIENCES-2019/2, Ahmet Dönger, Hacı Yıldız, Editör, IvpeCetinje-Montenegro, ss.2-28, 2019
2018
201818. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Mesleki Benlik Saygısı Düzeylerinin İncelenmesi
Elaldı Ş., Yerliyurt N. S.
Eğitim Bilimlerinde Güncel Akademik Çalışmalar-2018, Harun Şahin,Abidin Temizer,Fatma Erdoğan, Editör, IVPE Cetinje, Gnjilane, ss.181-196, 2018
Desteklenen Projeler
2018 - 2019
2018 - 2019
KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ UYGULAMALARININ METODOLOJİK ÇOĞULCULUK KAPSAMINDA KARŞILAŞTIRMALI ANALİZİ
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
(Proje Özeti)
Elaldı Ş. (Yürütücü), Yerliyurt N. S., Çifçi T.
2016 - 2016
2016 - 2016A comparative analysis of a meta analytic thematic review of drama method and preservice teachers views on the related method and its effect on social communication skills Drama Yönteminin Meta Analitik ve Tematik Boyutu İle Öğretmen Adaylarının Yönteme ve Sosyal İletişim Becerilerine ilişkin görüşlerinin Karşılaştırmalı Analizi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
(Proje Özeti)
Elaldı Ş., Batdı V.(Yürütücü)