Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Pazarlamada Şehir Çalışmaları: Türk Şehirlerinin Dünü, Bugünü, Geleceği
Kent Akademisi (Online)
, cilt.16, sa.Türkiye Cumhuriyetinin 100. Yılı Özel Sayısı | Special Issue for the 100th Anniversary of the Republic of Türkiye, ss.284-308, 2023 (Hakemli Dergi)
Instagram influencerlarının cinsiyetine göre tüketici profillerinin belirlenmesi
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.23, sa.4, ss.943-953, 2022 (Hakemli Dergi)
The Interaction of Purchasing Factors in Hedonic Shoppers
JOURNAL OF THE HUMAN AND SOCIAL SCIENCE RESEARCHES
, cilt.11, sa.3, ss.1690-1711, 2022 (Hakemli Dergi)
Sosyal pazarlama literatüründe sağlık hizmetlerinin gelişimi
Uluslararası Sağlık Yönetimi ve Stratejileri Araştırma Dergisi
, cilt.7, sa.3, ss.713-725, 2021 (Hakemli Dergi)
Examining The Effects of Covid-19 On Health Services Marketing Research with A Bibliometric Analysis
International Journal of Health Management and Tourism
, cilt.6, sa.3, ss.647-666, 2021 (Hakemli Dergi)
The mediating role of consumer engagement in the effect of social media marketing on electronic word-of-mouth intention
Business and Management Studies: An International Journal
, cilt.9, sa.2, ss.649-661, 2021 (Hakemli Dergi)
Kişilik özellikleri genç tüketicilerin satın alma davranışını nasıl etkiler?
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi
, cilt.11, sa.3, ss.661-675, 2020 (Hakemli Dergi)
Hazcılık ve yenilikçilik ekseninde mobil alışverişler
e-Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi (elektronik)
, cilt.19, sa.2, ss.400-412, 2018 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Title: The world belongs to all of us: Consumer mind in sustainable marketing
17th Global Brand Conference, Edinburgh, İngiltere, 22 - 24 Nisan 2024, ss.121
Dijital pazarlama uygulamalarında oyunlaştırma öğelerinin ikna amaçlı kullanımına ilişkin bir çerçeve: İçeriği yönetmek
1. Uluslararası Ulusal Dijital Dünya& Dijital Sağlık Kongresi, Sivas, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2022, ss.54-55
The impact of NFT contents on the consumer's purchasing decision
2. International Media and Society Symposium, İstanbul, Türkiye, 24 - 28 Mayıs 2022, ss.127-135
E-service quality and the effects of influential factors of buying decisions on customer loyalty in the electronic environment
III. International Academic Studies Congress (ASC-2022 / SPRING), Osmaniye, Türkiye, 13 - 16 Mayıs 2022, ss.249-261
Tüketici davranışlarına yönelik araştırmalarda kullanılan dijital yöntemlerin geleceği üzerine bir projeksiyon: Eleştirel literatür incelemesi ve çözüm önerileri
III. International Academic Studies Congress (ASC-2022 / SPRING), Osmaniye, Türkiye, 13 - 16 Mayıs 2022, ss.123-141
Hedonik alışveriş motivasyonlarında, tüketici karar verme göstergelerinin konumlandırılması
21. Uluslararası İşletmecilik Kongresi, Kahramanmaraş, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2022, ss.5-25
Metaverse: The new source of hedonism in the future
International Conference On Identity Crisis: World at a Cross Road, Anand, Hindistan, 4 - 05 Aralık 2021, ss.361-362
Kozmetik ürünler ve yeniliğe direnç bariyerleri
25. Pazarlama Kongresi, Ankara, Türkiye, 30 Haziran - 02 Temmuz 2021, ss.1-4
The importance of pop-up stores for entrepreneurial marketing
International Symposium on Current Approaches and New Trends in Social Sciences, Mersin, Türkiye, 24 - 25 Haziran 2021, ss.99-100
Omnichannel dünyasında tüketicilerin satın alma davranışları
23. Pazarlama Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 28 - 30 Haziran 2018
İnovatif ürün tercihlerinde e-ağızdan ağıza iletişimin etkisi
22. Pazarlama Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017, ss.740-745
Örgütsel güven duygusu ile örgütsel sinizm arasındaki ilişkinin tespitine yönelik nicel bir araştırma
2. Örgütsel Davranış Kongresi, Kayseri, Türkiye, 7 - 08 Kasım 2014, ss.489-497
Personel motivasyonunun hizmet kalitesine etkisinin incelenmesi: Sağlık sektörü üzerine bir uygulama
2. Örgütsel Davranış Kongresi, Kayseri, Türkiye, 7 - 08 Kasım 2014, ss.784-792
Küresel markalar savaşında sosyal medya cephesi
18. Pazarlama Kongresi, Kars, Türkiye, 18 - 22 Haziran 2013, ss.14-25
Mobil alışveriş davranışları üzerinde, hazcılık ve yenilikçilik esintileri
23. Pazarlama Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 28 - 30 Haziran 2018
Kitap & Kitap Bölümleri
Gösterişçi Tüketim
Tüketici Tipolojileri, Kürşad Özkaynar,Aykut Yılmaz,Tarık Yolcu, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.193-205, 2022
Teknoloji ve sosyal medya bağlamında: Hedonik alışveriş
Gazi Yayın Dağıtım, Ankara, 2021
Influencer pazarlaması
Değişen tüketiciyi anlamak: Güncel araştırmalar, Cansu TOR-KADIOĞLU, Editör, Gazi Yayın Dağıtım, Ankara, ss.83-105, 2021
Eylemsizlik, sadakat ve alışkanlıklar
Tüketici psikolojisi, Volkan Doğan, Editör, Beta Yayınevi, İstanbul, ss.195-220, 2021
Gelişmeleri kaçırma korkusu
Pazarlama Teorileri 2, Mehmet İsmail Yağcı,Serap Çabuk, Editör, Media Cat Kitapları, İstanbul, ss.193-212, 2021
Sivas'ta pazarlanabilir turizm potansiyeli ve ekonomiye katkıları
Sivas Ekonomisi "Geçmişi, bugünü ve geleceği", Doç. Dr. İlkay Noyan Yalman, Editör, Sivas Vilayet Kitaplığı, Sivas, ss.269-288, 2019