Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Pazarlamada Şehir Çalışmaları: Türk Şehirlerinin Dünü, Bugünü, Geleceği

Kent Akademisi (Online) , cilt.16, sa.Türkiye Cumhuriyetinin 100. Yılı Özel Sayısı | Special Issue for the 100th Anniversary of the Republic of Türkiye, ss.284-308, 2023 (Hakemli Dergi) identifier

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Yatırım Teşvikleri ve İstihdam Arasındaki İlişkinin TR7 Bölgesi İçin Analizi

6. Uluslararası Kapadokya Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Göreme, Türkiye, 10 - 12 Ağustos 2024, ss.1222-1227

Regional Performance Evaluation Regarding Investment Incentives

9th International CEO Communication, Economics, Organization & Social Sciences Congress, Astana, Kazakistan, 5 - 07 Temmuz 2024, ss.366-374 Creative Commons License

Title: The world belongs to all of us: Consumer mind in sustainable marketing

17th Global Brand Conference, Edinburgh, İngiltere, 22 - 24 Nisan 2024, ss.121

Alışveriş Bağımlılığı Sarmalında Tüketici Güveni: Keşif mi? Yenilik Arayışı mı?

Anadolu 13. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Diyarbakır, Türkiye, 15 - 17 Eylül 2023, ss.46

The Influence of Consumers in Social Media Boutiques: The Role of Product Design and Engagement

2. Uluslararası Korkut Ata Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 08 Ekim 2023, ss.56-57

Real Time Marketing Strategies: Racing Time in the Buying Process

8. International Aegean Conferences, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2023

Bu bluz size çok yakıştı: Çevrimiçi hazır giyim alışverişlerinde sadakate giden yol

II. Uluslararası İktisadi ve İdari Bilimler Kongresi, Bingöl, Türkiye, 19 - 20 Ocak 2023, ss.201-202

Hedonizm, bilinçli tüketim ve içgüdüsel satın alma etkileşimi: Tüketici psikolojisinden içgörüler

II. Uluslararası İktisadi ve İdari Bilimler Kongresi, Bingöl, Türkiye, 19 - 20 Ocak 2023, ss.193-194

Dijital pazarlama uygulamalarında oyunlaştırma öğelerinin ikna amaçlı kullanımına ilişkin bir çerçeve: İçeriği yönetmek

1. Uluslararası Ulusal Dijital Dünya& Dijital Sağlık Kongresi, Sivas, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2022, ss.54-55

The impact of NFT contents on the consumer's purchasing decision

2. International Media and Society Symposium, İstanbul, Türkiye, 24 - 28 Mayıs 2022, ss.127-135

Mobil alışveriş yapanlar dikkat! Alışveriş bir oyun mudur?

26. Pazarlama Kongresi, Kırşehir, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2022, ss.611-624

E-service quality and the effects of influential factors of buying decisions on customer loyalty in the electronic environment

III. International Academic Studies Congress (ASC-2022 / SPRING), Osmaniye, Türkiye, 13 - 16 Mayıs 2022, ss.249-261

Hedonik alışveriş motivasyonlarında, tüketici karar verme göstergelerinin konumlandırılması

21. Uluslararası İşletmecilik Kongresi, Kahramanmaraş, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2022, ss.5-25

Metaverse: The new source of hedonism in the future

International Conference On Identity Crisis: World at a Cross Road, Anand, Hindistan, 4 - 05 Aralık 2021, ss.361-362

Kozmetik ürünler ve yeniliğe direnç bariyerleri

25. Pazarlama Kongresi, Ankara, Türkiye, 30 Haziran - 02 Temmuz 2021, ss.1-4

The importance of pop-up stores for entrepreneurial marketing

International Symposium on Current Approaches and New Trends in Social Sciences, Mersin, Türkiye, 24 - 25 Haziran 2021, ss.99-100

Sosyal medyada Influencer kullanımı, tüketicilerin daha fazla ödemesine etki eder mi?

The International Academician Studies Congress 2021-Spring, Mersin, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2021, ss.131-139

İnovatif ürün tercihlerinde e-ağızdan ağıza iletişimin etkisi

22. Pazarlama Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017, ss.740-745

Küresel markalar savaşında sosyal medya cephesi

18. Pazarlama Kongresi, Kars, Türkiye, 18 - 22 Haziran 2013, ss.14-25

Kitap & Kitap Bölümleri

Gösterişçi Tüketim

Tüketici Tipolojileri, Kürşad Özkaynar,Aykut Yılmaz,Tarık Yolcu, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.193-205, 2022

Influencer pazarlaması

Değişen tüketiciyi anlamak: Güncel araştırmalar, Cansu TOR-KADIOĞLU, Editör, Gazi Yayın Dağıtım, Ankara, ss.83-105, 2021

Eylemsizlik, sadakat ve alışkanlıklar

Tüketici psikolojisi, Volkan Doğan, Editör, Beta Yayınevi, İstanbul, ss.195-220, 2021

Gelişmeleri kaçırma korkusu

Pazarlama Teorileri 2, Mehmet İsmail Yağcı,Serap Çabuk, Editör, Media Cat Kitapları, İstanbul, ss.193-212, 2021

Turizm

Sivas Atlası, Kaan Şevki Kavak, Editör, SVS Yayınları, Sivas, ss.391-399, 2020

Consumer regret

Current perspectives on consumer psychology, Hatice Aydın,Aysel Kurnaz, Editör, Peter Lang Publishing, Inc., Berlin, ss.113-124, 2020

Current trends in integrated marketing communication

Consumer from a communication, marketing and advertising perspective, Sefer Darıcı, Editör, Walter de Gruyter, Inc. , Warszawa, ss.90-108, 2020

Sivas'ta pazarlanabilir turizm potansiyeli ve ekonomiye katkıları

Sivas Ekonomisi "Geçmişi, bugünü ve geleceği", Doç. Dr. İlkay Noyan Yalman, Editör, Sivas Vilayet Kitaplığı, Sivas, ss.269-288, 2019

Metrikler

Yayın

57

Atıf (Scholar)

1

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

4

H-İndeks (TrDizin)

1

Proje

6

Açık Erişim

14
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları