Yayınlar & Eserler

Makaleler 36
Tümü (36)
Scopus (2)
TRDizin (20)
Diğer Yayınlar (15)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 79

2. 5. SINIF SOSYAL BİLGİLER DERS KİTABINDA KAVRAMLARA VE KAVRAM ÖĞRETİM TEKNİKLERİNE YER VERİLME DURUMUNUN İNCELENMESİ

IV. INTERNATIONAL MALATYA SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Malatya, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2025, ss.61-78, (Tam Metin Bildiri)

3. 2024 SOSYAL BİLGİLER DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINDA SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK OKURYAZARLIĞI

VII. International Research Congress on Social Sciences, Ankara, Türkiye, 6 - 07 Mayıs 2025, ss.452-462, (Tam Metin Bildiri)

4. 5. SINIF SOSYAL BİLGİLER DERS KİTABININDA SOSYAL KATILIM BECERİSİNE YER VERİLME DURUMUNUN İNCELENMESİ

VII. INTERNATIONAL MEDITERRANEAN SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Hatay, Türkiye, 13 - 15 Haziran 2025, ss.1257-1272, (Tam Metin Bildiri)

5. THE TURKISH WORLD IN THE 5TH GRADE SOCIAL STUDIES TEXTBOOKS

INTERNATIONAL TRAKYA SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Edirne, Türkiye, 28 - 29 Aralık 2024, ss.159-169, (Tam Metin Bildiri)

6. DETERMINATION OF THE LEVEL OF INCLUSION OF GEOGRAPHICAL SKILLS IN THE 2024 SOCIAL STUDIES COURSE CURRICULUM

INTERNATIONAL TRAKYA SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Edirne, Türkiye, 28 - 29 Aralık 2024, ss.145-158, (Tam Metin Bildiri)

7. 5. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarında Edebi Türlerin Kullanım Durumunun İncelenmesi

IV. Internatıonal Kayseri Scıentıfıc Studıes Congress, Kayseri, Türkiye, 21 Aralık 2024, ss.46-54, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

8. Examınıng the Use of Lıterary Genres in 5th Grade Socıal Studıes Textbooks

IV. INTERNATIONAL KAYSERI SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Kayseri, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2024, ss.46-54, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

9. Ortaokul Türkiye Cumhuriyeti İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük Ders Kitabında Somut Kültürel Miras

International Congress on Tourism, Culture and Economy (ITEC’24), Skopje, Makedonya, 8 - 10 Mayıs 2024, ss.377-388, (Tam Metin Bildiri)

10. Türkiye’de Sosyal Bilgiler Öğretmeni Yetiştiren Üniversitelerin Lisans Programlarının Karşılaştırılması

12. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu (USBES 2024), 20 - 23 Mayıs 2024, ss.584-585, (Özet Bildiri)

11. ORTAOKUL TÜRKİYE CUMHURİYETİ İNKILAP TARİHİ VE ATATÜRKÇÜLÜK DERS KİTABINDA SOMUT KÜLTÜREL MİRAS

International Congress on Tourism, Culture and Economy (ITEC’24) 8, ÜSKÜP, Makedonya, 8 - 10 Mayıs 2024, ss.377-388, (Tam Metin Bildiri)

12. The place of tangible cultural heritage in secondary school social studies curricula since 1968

International Congress on Tourism, Culture and Economy (ITEC’24), Skopje, Makedonya, 8 - 10 Mayıs 2024, ss.154, (Özet Bildiri)

13. INVESTIGATION OF THE PRESENTATION OF THE VALUE OF RESPONSIBILITY IN THE 6TH GRADE SOCIAL STUDIES TEXTBOOK

ARCENG INTERNATIONAL ANKARA SCIENTIFIC STUDIES CONFERENCE, Ankara, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2024, ss.61-71, (Tam Metin Bildiri)

14. HISTORICAL PERSONS INCLUDED IN THE SPEECH WRITTEN BY MUSTAFA KEMAL ATATÜRK IN THE SCOPE OF THE 8TH GRADE REPUBLIC REVOLUTION HISTORY AND ATATURKISM COURSE

Ases II. International Kayseri Scientific Research Conference, Kayseri, Türkiye, 26 - 28 Ocak 2024, ss.157-174, (Tam Metin Bildiri)

15. Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarında Çocuk Hakları

VI. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 2 - 03 Kasım 2023, ss.608-622, (Tam Metin Bildiri)

16. Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programının Dijital Yetkinlik Bağlamında İncelenmesi

VI. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 2 - 03 Kasım 2023, ss.537-548, (Tam Metin Bildiri)

17. 2018 SOSYAL BİLGİLER DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINDA SOSYAL VE VATANDAŞLIKLA İLGİLİ YETKİNLİK OLARAK DİJİTAL VATANDAŞLIK

Business Journal 2nd International Paris Social Science Congress, Paris, Fransa, 21 - 24 Aralık 2023, ss.398-409, (Tam Metin Bildiri)

18. Children's Rights in Social Studies Textbooks

6th INTERNATIONAL RESEARCH CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES, 02 Kasım 2023, (Tam Metin Bildiri)

19. 5. EXAMINATION OF THE STATUS OF THE INCLUSION OF THE VALUE OF LOVE IN THE CLASSROOM SOCIAL STUDIES TEXTBOOK

VII. INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Kasım 2023, ss.1-11, (Tam Metin Bildiri)

20. 8. SINIF T.C. İNKILAP TARİHİ VE ATATÜRKÇÜLÜK DERS KİTABINDA DAYANIŞMA DEĞERİNİN YER ALMA DURUMUNUN İNCELENMESİ

VII. INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Kasım 2023, ss.12-24, (Tam Metin Bildiri)

21. KÜRESEL MEDENİYET KAVRAMI BAĞLAMINDA SOSYAL BİLGİLER DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ İNCELENMESİ

V. Uluslararası Coğrafya Eğitimi Kongresi (UCEK-2023), Antalya, Türkiye, 05 Ekim 2023 - 08 Ekim 2020, (Özet Bildiri)

22. 8. SINIF T.C. İNKILAP TARİHİ VE ATATÜRKÇÜLÜK DERS KİTABINDA BARIŞ DEĞERİNİN YER ALMA DURUMUNUN İNCELENMESİ

II. INTERNATIONAL KORKUT ATA SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCE, Ankara, Türkiye, 7 - 08 Ekim 2023, ss.836-852, (Tam Metin Bildiri)

23. 8. CLASS T.C. INVESTIGATION OF THE SITUATION OF INCLUSION OF THE VALUE OF PATRIOTISM IN THE HISTORY OF REVOLUTION AND ATATURKISM TEXTBOOK

II. INTERNATIONAL KORKUT ATA SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCE, Ankara, Türkiye, 7 - 08 Ekim 2023, ss.241-256, (Tam Metin Bildiri)

24. SOSYAL BİLGİLER 6. SINIF DERS KİTABINDA SÖZLÜ VE YAZILI EDEBİ ÜRÜNLERİN YER ALMA DURUMLARININ BELİRLENMESİ

VII. ULUSLARARASI TÜRKLERİN DÜNYASI SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, PRAG, Çek Cumhuriyeti, 2 - 04 Haziran 2023, ss.680-686

26. Niksar (Tokat) İlçesi'nin Eğitim Coğrafyası

Uluslararası Türk Tarihi ve Niksar Sempozyumu, Niksar (Tokat), Türkiye, 28 - 30 Ekim 2022, ss.9-10, (Özet Bildiri)

27. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLİĞİ LİSANS PROGRAMLARININ KARŞILAŞTIRILMASI: 1968-2018

VI. Uluslararası Türklerin Dünyası Sosyal Bilimler Sempozyumu, KOMRAT, Moldova, 13 Mayıs 2022, ss.1241-1264, (Tam Metin Bildiri)

28. 5. SINIF SOSYAL BİLGİLER DERS KİTABININ DEĞERLENDİRİLMESİ

VI. Uluslararası Türklerin Dünyası Sosyal Bilimler Sempozyumu, KOMRAT, Moldova, 13 Mayıs 2022, ss.1265-1288, (Tam Metin Bildiri)

29. UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNİN DEĞERLER EĞİTİMİNE ETKİSİ

2. INTERNATIONAL CAPPADOCIA SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Nevşehir, Türkiye, 17 Haziran 2022, ss.261-276, (Tam Metin Bildiri)

30. Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programlarında İklim Konuları: 1968-2018

V. International Congress of Social Sciences Research, Ankara, Türkiye, 27 Ekim 2021, ss.367-380, (Tam Metin Bildiri)

31. 1968’den Günümüze Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programlarında Vatan Ve Millet Kavramlarının Ele Alınışı

V. International Congress of Social Sciences Research (October, Ankara, Türkiye, 26 Ekim 2021, ss.381-394, (Tam Metin Bildiri)

32. 1968'den günümüze sosyal bilgiler dersi öğretim programlarında doğal afetler ve afet eğitimi

II. Uluslararası Coğrafya Eğitimi Kongresi (UCEK 2021), Sivas, Türkiye, 14 Ekim 2021, ss.427-428, (Özet Bildiri)

33. TARİHSEL EMPATİYLE İLGİLİ OLARAK YAPILAN AKADEMİK ÇALIŞMALARIN İÇERİK ANALİZİ İLE DEĞERLENDİRİLMESİ

V. ULUSLARARASI TÜRKLERİN DÜNYASI SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, Baku, Azerbaycan, 5 - 08 Ağustos 2021, ss.209-219, (Tam Metin Bildiri)

34. SOSYAL BİLGİLERDE SÖZLÜ TARİH İLE İLGİLİ YAPILAN AKADEMİK ÇALIŞMALARIN İÇERİK ANALİZİ İLE İNCELENMESİ

V. ULUSLARARASI TÜRKLERİN DÜNYASI SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, Baku, Azerbaycan, 5 - 08 Ağustos 2021, ss.147-161

35. Web of Science veritabanlarında yer alan çevre eğitimi araştırmalarının bibliyometrik analizi

INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES- 5, Muğla, Türkiye, 21 Mayıs 2021, ss.443-444, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

36. Web Of Science Veri Tabanlarında Yer Alan Çevre Eğitimi Araştırmalarının Bibliyometrik Analizi

5 th INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES, Muğla, Türkiye, 21 Mayıs 2021, ss.443-444, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

37. Ortaokul Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersine Yönelik Kaygılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ- 4 (ICOESS-2020), Muğla, Türkiye, 15 - 18 Ekim 2020, cilt.1, ss.115-116, (Özet Bildiri)

38. Ortaokul Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersine İlişkin Araç-Gereç Yeterliklerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ- 4 (ICOESS), Muğla, Türkiye, 15 - 18 Ekim 2020, cilt.1, ss.63-64, (Özet Bildiri)

41. Examining Students’ Perceptions about The Skill of Observation in the Social Studies Curriculum

5th International Conference on Multidisciplinary Sciences (icomus) which was held in Turkey, Türkiye, 28 Mayıs 2020, (Tam Metin Bildiri)

42. Sosyal Bilgiler Öğretmenliği ÖABT Sınavında Yer Alan Coğrafya Sorularının Konu Ağlarına Göre Dağılımı: 2013-2018

IV. International Research Congress on Social Sciences USOBAK, 11 - 13 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

44. Sosyal Bilgiler Öğretmenliği ÖABT Sınavında Yer Alan Coğrafya Sorularının Konu Ağlarına Göre Dağılımı: 2013-2018

4. International Research Congress on Social Sciences, Simkent, Kazakistan, 11 - 13 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

46. Sosyal Bilgiler Öğreten Adaylarının Beşeri Coğrafya Dersine Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

II. ULUSLARARASI COĞRAFYA EĞİTİMİ KOGRESİ (UCEK-2019), Eskişehir, Türkiye, 03 Ekim 2019, ss.160-161, (Özet Bildiri)

48. A Comparative Evaluation Of The 2005 And 2018 Social Studies Curricula İnTerms Of Skills

2. Uluslararası Türk Dünyası EğitimBilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2018, (Özet Bildiri)

50. Sosyal Bilgiler Öğretmenliği ÖABT Sınavında Yer Alan Tarih Sorularının Konu Ağlarına Göre Dağılımı: 2013-2017

II. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2018, ss.385, (Özet Bildiri)

51. 2005 ve 2018 Sosyal Bilgiler Öğretim Programlarının Beceriler Açısından Karşılaştırmalı Değerlendirilmesi

II. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2018, ss.384, (Özet Bildiri)

54. 2017 Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programında Milli Kimlik

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

56. Cumhuriyetten günümüze okullaşma durumu: Etimesgut ilçesi örneği

Uluslararası Tarihte Etimesgut Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Mart 2018, (Özet Bildiri)

57. Zorunlu göçe maruz kalan öğrencilerin okullaşma durumu: Etimesgut ilçesi örneği.

Uluslararası Tarihte Etimesgut Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Mart 2018, cilt.2, (Özet Bildiri)

58. Zorunlu Göçe Maruz Kalan Öğrencilerin Okullaşma Durumu: Etimesgut İlçesi Örneği

Uluslararası Tarihte Etimesgut Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 29 - 30 Mart 2018, ss.51, (Özet Bildiri)

59. Cumhuriyetten Günümüze Okullaşma Durumu: Etimesgut İlçesi Örneği

Uluslararası Tarihte Etimesgut Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 29 - 30 Mart 2018, ss.45, (Özet Bildiri)

62. 2005 Sosyal Bilgiler Programında Yer Alan Empati Becerisine İlişkin Öğrenci Algılarının İncelenmesi: Nitel Bir Araştırma

International Symposium of Education and Values (ISOEVA), Muğla, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

63. An Evaluation Of Map Literacy Of Social Studies Preservice Teachers

cademic Conference on Education, Teaching and E-learning, Praha, Çek Cumhuriyeti, 11 - 14 Ağustos 2017, ss.657, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

65. ORTAOKUL 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BEYİN GÖÇÜ KAVRAMINA İLİŞKİN ALGILARI

I. Uluslararası Türklerin Dünyası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

66. Türk Dünyasının Konumu ve Sınırları

I. Uluslararası Türklerin Dünyası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

68. Öğretmen Adaylarının Araştırmaya Yönelik Direnç Davranışlarının Belirlenmesi

V. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, 28 - 30 Nisan 2016, (Tam Metin Bildiri)

71. ÖĞRETMEN ADAYLARININ ARAŞTIRMAYA YÖNELİK DİRENÇ DAVRANIŞLARININ BELİRLENMESİ

USBES V, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2016, ss.278-284, (Tam Metin Bildiri)

73. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Kültürel Mirasa Yönelik Tutumları

I. ULUSLARARASI SOSYALBİLİMLER ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Sarajevo, Bosna-Hersek, 4 - 05 Mayıs 2015

74. Ermeni Tehcirine Yönelik Öğrenci Algılarının İncelenmesi

IV. ULUSLARARASI SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Bolu, Türkiye, 23 - 25 Nisan 2015, (Özet Bildiri)

75. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Medya ve Televizyon Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlere Göre Belirlenmesi

3. ULUSLARASI SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

78. Ortaokul Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Duyuşsal Eğilimleri

COĞRAFYACILAR DERNEĞİ YILLIK KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Ocak 2013, (Tam Metin Bildiri)

79. DEZAVANTAJLI GRUPLARIN SOSYALLEŞMEYE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

2. ULUSLARASI SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Aksaray, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2013, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 19

1. 2024 SOSYAL BİLGİLER DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINDA ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİNE YER VERİLME DURUMUNUN BELİRLENMESİ

Türk Asrı Eşiğinde Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Üzerine Değerlendirmeler, ERYILMAZ SELAMİ, KOÇAK MUHAMMET, Editör, TÜRK EĞİTİM-SEN GENEL MERKEZİ YAYINLARI, Ankara, ss.96-107, 2024

2. 4. SINIF SOSYAL BİLGİLER DERS KİTABINDA YER VERİLEN ETKİNLİKLERİN DEĞERLER EĞİTİMİ AÇISINDAN İNCELENMESİ

Türk Asrı Eşiğinde Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Üzerine Değerlendirmeler, ERYILMAZ SELAMİ, KOÇAK MUHAMMET, Editör, TÜRK EĞİTİM-SEN GENEL MERKEZİ YAYINLARI, Ankara, ss.108-116, 2024

4. NİKSAR (TOKAT) İLÇESİ’NİN EĞİTİM COĞRAFYASI

TÜRK TARİHİ ARAŞTIRMALARI I (Kültür, Dil, Tarih, Coğrafya, Eğitim), GÜL Osman Kubilay, ÇAKIR Pınar, Editör, İKSAD PUBLISHING HOUSE, Ankara, ss.381-387, 2022

5. Sosyal bilgilerde değerlere yönelik araştırma eğilimleri

Sosyal bilgilerde değerler eğitimi, Yeşiltaş,Erkan; Ablak,Selman, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.231-248, 2022

6. Ders Kitaplarında Bilimsel İçerik

Sosyal Bilgiler Ders Kitabı İnceleme ve Tasarım Kılavuzu, Akbaba, Bülent; Kaymakçı, Selahattin, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.145-166, 2022

8. Development of Social Studies Course in Turkey: 2000-2020 Period

EDUCATION, SOCIAL, HEALTH AND POLITICAL DEVELOPMENTS IN TURKEY BETWEEN 2000-2020, AKMAN ÖZKAN, ATASOY FAYSAL OKAN, GÜR TAHİR, Editör, ISRES Publishing, Konya, ss.44-61, 2021

9. SOSYAL BİLGİLERDE ZİHİN HARİTASI VE KAVRAM HARİTASI TASARIMI

Sosyal Bilgilerde Bilişim Teknolojileri Destekli Materyal Geliştirme, AKBABA, Bülent, YEŞİLTAŞ, Erkan, ERDOĞAN, Erdi, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.105-128, 2021

10. The Place of Geography in Social Studies Course Curriculum in Turkey: 1968-2018

New Horizons in Social Studies Education, Çetin Turhan, Kılcan Bahadır, İnel Yusuf, Çepni Osman, Editör, SRA Academic Publishing, ss.67-94, 2020

11. Examination of ProspectiveTeachers’xx Attitudes TowardsNational Parks

New Horizons in Social Studies Education, Çetin Turhan, Kılcan Bahadır, İnel Yusuf, Çepni Osman, Editör, SRA Academic Publishing, ss.453-470, 2020

12. DEVELOPMENT OF SOCIAL STUDIES COURSE IN TURKEYBETWEEN 1980 AND 2000

EDUCATIONALAND SCIENCE OCCURRED INTURKEY BETWEEN THE YEARS OF1980 - 2000, AKMAN ÖZKAN,GÜR TAHİR, Editör, İKSAD, Ankara, ss.66-87, 2020

13. Sosyal Bilgiler Programında Yer Alan Gözlem Becerisine İlişkin Öğrenci Algılarının İncelenmesi

Eğitim ve İş DünyasıMetaforlarıAkademiden Değerlendirmeler, Nezihe TÜFEKCİ, Editör, Strategic Researches Academy(SRA), ss.27-73, 2020

14. Development of Social Studies in Turkey from 1938 to 1980

Social, Educational, Political, Economic and Other Developments Occurred in Turkey between the Years of 1938-1980, Akman Özkan, Çay Mustafa Murat, Bozbayındır Fatih, Tunç Erhan, Editör, ISRES Puplishing, Iowa, ss.270-285, 2019

15. Mekanı Algılama

Sosyal Bilgilerde Beceri Eğitimi, Aksoy Bülent, Akbaba Bülent, Kılcan Bahadır, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.413-430, 2019

16. Célestin Freinet

Dünya Eğitimine Yön Verenler - I, SAFRAN Mustafa, Editör, MEB, Ankara, ss.308-324, 2019

17. Social Sciences and History Teacher Candidates' Attitudes toward Oral History Studies

Developments in Educational Sciences, Recep Efe, Irına Koleva, Emin Atasoy, Isa Cürebal, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.386-394, 2016

18. SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARININ BİÇİMSEL ÖZELLİKLERİ

Konu Alanı Ders Kitabı İnceleme Kılavuzu Sosyal Bilgiler, Bülent AKBABA, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.51-78, 2013

19. SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARININ BİÇİMSEL ÖZELLİKLERİ

Konu Alanı Ders Kitabı İnceleme Kılavuzu Sosyal Bilgiler, BÜLENT AKBABA, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.51-78, 2013
Metrikler

Yayın

134

Yayın (Scopus)

2

Atıf (WoS)

12

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

21

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

355

H-İndeks (Scholar)

9

Atıf (TrDizin)

67

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Sobiad)

2

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

272

Proje

1

Tez Danışmanlığı

10

Açık Erişim

6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları