SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Serbest Kıyafet Uygulaması: Kim Ne Söyledi?
Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri
, cilt.21, sa.2, ss.213-246, 2015 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Celal Teyyar UĞURLUCihat ARSLAN
inönü üniversitesi eğitim bilimleri enstitüsü dergisi
, cilt.6, sa.11, ss.1-13, 2019 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlerin sınıf yönetim becerilerinin cinsiyet değişkeni açısından incelenmesi: Bir meta analiz çalışması.
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.11, sa.1, ss.71-90, 2019 (Hakemli Dergi)
Etkili Okul Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
İnönü üniversitesi eğitim fakültesi dergisi
, cilt.20, sa.1, ss.69-82, 2019 (Hakemli Dergi)
Okul Liderliği Ölçeği (OLÖ) Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.21-42, 2018 (Hakemli Dergi)
Sınıfiçi Ölçme ve Değerlendirme Yöntemlerinin Kullanımı ve Denetlenmesi: Öğretmen ve Denetmen Görüşü
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.17, sa.67, ss.969-989, 2018 (Hakemli Dergi)
Üniversite Öğrencilerinin Devamsızlık Eğilimi:Lojistik Yordayıcılık
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.2, sa.26, ss.345-354, 2018 (Hakemli Dergi)
Okul yöneticilerininkendi mesleki gelişimleri ve okul geliştirmeye yönelik liderlik davranışalrına ilişkin görüşleri
Eğitimde nitel araştırmalar
, cilt.6, sa.1, ss.205-224, 2018 (Hakemli Dergi)
Gelişimsel denetim ölçeği geçerlik güvenirlik çalışması
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.46, ss.131-143, 2018 (Hakemli Dergi)
Eğitimde okulların hesapverebilirliğine yönelik yönetici, öğretmen ve veli görüşleri
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.40, sa.1, ss.215-241, 2018 (Hakemli Dergi)
Bilgi Okuryazarlığı, Kolektif Öğretmen Yeterliği ve Etkili Okul: Yapısal Eşitlik Modellemesi
İlköğretim online
, cilt.17, sa.4, ss.1988-2005, 2018 (Hakemli Dergi)
Müdürlerin Okul Liderliği Davranışları: Öğretimsel Destek, İlişki ve Açıklık Düzeyleri
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.24, ss.781-808, 2017 (Hakemli Dergi)
OKULLARDA ÖRGÜTSEL BAĞLILIK YARATAN BİR ÖNCÜL OLARAK İMAJ
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.34, ss.155-172, 2017 (Hakemli Dergi)
Readiness of teachers for change in schools
International Journal of Leadership in Education
, cilt.20, sa.2, ss.176-197, 2017 (Hakemli Dergi)
The Factors that Influence Bureaucracy and Professionalism in Schools: A grounded Theory Study
Journal of Education and Practice
, cilt.8, sa.8, ss.196-207, 2017 (Hakemli Dergi)
THE VALIDITY AND RELIABILITY STUDY OF ENGLISH LANGUAGE LEARNING DIFFICULTIES SCALE
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.13, sa.3, ss.411-429, 2017 (Hakemli Dergi)
Çağdaş Eğitim Denetimi Modeli Olarak Okullarda FarklılaştırılmışDenetim Uygulamalarına İlişkin BirAraştırma
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.15, sa.1, ss.43-57, 2017 (Hakemli Dergi)
Akran-arkadaş gruplarına üyelik: Anlamı, nedenleri, çatışma yaratan etkenler ve sürekliliği.
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.21, sa.3, ss.861-877, 2017 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlerin ve öğretmen adaylarınıneğitim inançlarına ilişkin görüşleri: Bir karma yöntem çalışması
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.9, sa.25, ss.511-533, 2017 (Hakemli Dergi)
Analying the administration perception of the teachers by means of logistic regreesion according to values
Journal of Education and Practice
, cilt.8, sa.7, ss.138-144, 2017 (Hakemli Dergi)
School Principals’ Opinions About Level of their Entrepreneurship
European Journal of Social Sciences Education and Research
, cilt.7, sa.1, ss.125-129, 2016 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlerin Örgütsel Güven Düzeylerine İlişkin Lojistik Yordayıcılık
Gazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.36, sa.2, ss.301-321, 2016 (Hakemli Dergi)
Absenteeism Attitudes of University Students Logistic Prediction Between Variables
The Journal of Academiz Social Science Studies
, sa.50, ss.169-182, 2016 (Hakemli Dergi)
The Teachers Opinion About Unionisation
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.9, sa.27, ss.101-123, 2016 (Hakemli Dergi)
Demografik özellikler ve tutumun tükenmişlik üzerine yordayıcılık etkisi
ABANT İzzet Baysal Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.305-308, 2016 (Hakemli Dergi)
Development Study for Absenteeism Attitude Scale
mERSİN üNİVERSİTESİ Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.504-515, 2016 (Hakemli Dergi)
Örgütsel vatandaşlık davranışının öncülü olarak okul yöneticilerinin kullandıkları güç kaynakları
Elektronik Sosyal Bilimler
, cilt.15, sa.56, ss.98-119, 2016 (Hakemli Dergi)
İNGİLİZCE DİL ÖĞRENİMİNDE KARŞILAŞILAN GÜÇLÜKLER
Turkish Studies
, cilt.11, sa.3, ss.2261-2272, 2016 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlerin sendikal örgütlenmeye ilişkin görüşleri
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.9, sa.3, ss.102-123, 2016 (Hakemli Dergi)
Öğrenci ve öğretim elemanlarının sınıf yönetim modellerine ilişkin görüşleri Nitel bir araştırma
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi,
, cilt.15, sa.59, ss.1157-1173, 2016 (Hakemli Dergi)
Etkili okullar için kim ne yapmalı
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.53-75, 2016 (Hakemli Dergi)
İngilizce dil öğreniminde motivasyon
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.15, sa.57, ss.361-371, 2016 (Hakemli Dergi)
Okul liderliği davranış ve uygulamalarının okul etkililiğini sağlamadaki rolüne ilişkin öğretmen algılarının incelenmesi
Cumhuriyet Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.40, sa.1, ss.215-241, 2016 (Hakemli Dergi)
Denetim tutum ölçeği geçerlik güvenirlik çalışması
Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.1, ss.137-159, 2016 (Hakemli Dergi)
Etkili okul ve okul liderliğine ilişkin öğretmen görüşleri
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi Dergisi
, cilt.22, sa.3, ss.401-428, 2016 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlerin örgütsel güven düzeylerine ilişkin lojistik yordayıcılık
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.36, sa.2, ss.301-321, 2016 (Hakemli Dergi)
Development study for absenteesim attitude scale
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.504-511, 2016 (Hakemli Dergi)
Üniversite öğrencilerinin devamsızlık eğilimlerinin belirlenmesi Ölçek geliştirme çalışması
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi,
, cilt.17, sa.1, ss.299-313, 2016 (Hakemli Dergi)
İngilizce dil öğreniminde güçlükler
Turkish Studies- İnternational Periodical For The Languages, Literature and History of Turkish or Turkic
, cilt.11, sa.3, ss.2261-2272, 2016 (Hakemli Dergi)
Eğitim fakültesi öğrencilerinin görüşlerine göreüniversitenin örgütsel imajının değerlendirilmesi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.3, ss.885-896, 2016 (Hakemli Dergi)
Eğitimde Denetim Tutum Ölçeği Geçerlik ve GüvenirlikÇalışması
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.1, ss.137-159, 2016 (Hakemli Dergi)
Lise son sınıf öğrencilerinin öğretmenlerinin etik davranışlarına ilişkin görüşleri
Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.2, ss.367-378, 2016 (Hakemli Dergi)
İNGİLİZCE DİL ÖĞRETİMİNDE MOTİVASYON
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.15, sa.57, ss.361-371, 2016 (Hakemli Dergi)
A Metaphorical Study about Transported Education in Turkey
Journal of Education and Human Development
, cilt.4, sa.4, ss.195-201, 2015 (Hakemli Dergi)
Okul Yöneticilerinin Etik Liderlik Davranışlarının ÖğretmenlerinAlgı ve Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.775-789, 2015 (Hakemli Dergi)
Farklılıkların Yönetimi ile Öğrenen Okul Arasındaki İlişkinin Öğretmen Algılarına Göre İncelenmesi
Journal of Kirsehir Education Faculty
, cilt.16, sa.2, 2015 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlerin örgütsel kimlik ve okula güven düzeylerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi
İlköğretim Online,
, cilt.14, sa.1, ss.72-85, 2015 (Hakemli Dergi)
VIEWS OF UNIVERSITY ACADEMIC MEMBERS ANDSTUDENTS ON THE ABSENTEEISM CASE AND CAUSES
Turkish Studies
, cilt.10, sa.3, ss.1009-1030, 2015 (Hakemli Dergi)
Öğretmen görüşlerine obezitenin eğitim öğretim süreçlerine yansımaları
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.14, sa.54, ss.173-191, 2015 (Hakemli Dergi)
Farklılıkların yönetimi ile öğrenen okul arasındaki ilişkinin öğretmen algılarına göre incelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD),
, cilt.16, sa.2, ss.121-140, 2015 (Hakemli Dergi)
DEMOGRAFİK ÖZELLİKLER VE TUTUMUN TÜKENMİŞLİKÜZERİNE YORDAYICILIK ETKİSİ
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.305-318, 2014 (Hakemli Dergi)
Öğrenen okul ölçeği geçerlik ve güvenirlik çalışması
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.35-45, 2014 (Hakemli Dergi)
Okul yönetiilerinin etik liderlik davranışları ile öğretmenlerin örgütsel sinizm algıları arasındaki ilişki
Gazi Üniversity Journal of Gazi Educational Faculty (GUJGEF)
, cilt.34, sa.3, ss.489-516, 2014 (Hakemli Dergi)
4 4 4 Eğitim Sisteminin Okul Paydaşlarına Olumlu ve Olumsuz Etkilerinin Yönetici Görüşlerine Göre İncelenmesi
Gaziantep University Journal of Social Sciences
, cilt.13, sa.1, ss.115-138, 2014 (Hakemli Dergi)
İnformal iletişim ölçeği geçerlik güvenirlik çalışması
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.15, sa.3, ss.83-100, 2014 (Hakemli Dergi)
Öğrenen okul ölçeği geçerlik güvenirlik çalışması
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.35-45, 2014 (Hakemli Dergi)
Okul yöneticileri ve öğretmenler arasında iletişim sürecinin öğretmen görüşlerine göre incelenmesi
TURKISH JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.3, sa.1, ss.34-47, 2014 (ESCI)
Okul yöneticileri ve öğretmenler arasındaki iletişim sürecinin öğretmen görüşlerine göre incelenmesi
TURKISH JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.3, sa.1, ss.34-47, 2014 (ESCI)
Öğretmenlerin öğretmen liderliği algılarının örgütsel vatandaşlık davranışlarına etkisi
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.38, ss.36-56, 2014 (Hakemli Dergi)
Views Of University Academic Members And Students On The Absenteeism
Procedia - Social and Behavioral Sciences
, cilt.136, sa.2014, ss.527-531, 2014 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlerin örgütsel yaratıcılık ve etik liderlik algılarının incelenmesi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.10, sa.2, ss.96-112, 2014 (Hakemli Dergi)
Üniversite öğrencilerinde devamsızlık davranışları Nedenler ve tutum düzeyleri
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
, cilt.4, sa.3, ss.182-190, 2014 (Hakemli Dergi)
Okul yöneticilerinin etik liderlik davranışları ile öğretmenlerin örgütsel sinizm algıları arasındaki ilişki
GEFAD / GUJGEF
, cilt.34, sa.3, ss.489-516, 2014 (Hakemli Dergi)
4 4 4 eğitim sisteminin okul paydaşlarına olumlu ve olumsuz etkilerinin yönetici görüşlerine göre incelenmesi
Gaziantep Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.13, sa.1, ss.115-138, 2014 (Hakemli Dergi)
Sanatsal denetim ölçeği geçerlik ve güvenirlik çalışması
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi [Educational Administration: Theory and Practice]
, cilt.19, sa.1, ss.119-134, 2013 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlerin öğretmen liderliği davranışlarına ilişkin görüşleri
Uluslararası Cumhuriyet Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.93-105, 2013 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlerin iletişim becerileri ve empatik eğilim davranışlarının çocuk sevme düzeyleri üzerine etkisi
. Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi,
, cilt.3, sa.2, ss.49-60, 2013 (Hakemli Dergi)
An analysis of empathetic tendencies communication skills of school directors in terms of some variables
Middle-East Journal of Scientific Research
, cilt.14, sa.8, ss.1114-1123, 2013 (Hakemli Dergi)
İlköğretim okullarında dedikodunun işlevine ilişkin öğretmen görüşleri
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.12, sa.45, ss.2-16, 2013 (Hakemli Dergi)
Ortaöğretim okulu öğretmenlerinin örgütsel bağlılık düzeylerine yöneticilerinin etik liderlik davranışlarının etkisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.15, sa.1, ss.266-281, 2013 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlerin okullarına ilişkin örgütsel imaj algılarının bazı değişkenler açısından incelenmesi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.32, sa.2, ss.301-322, 2013 (Hakemli Dergi)
Denetimlerin sanatsal denetim anlayışına uygunluğuna ilişkin öğretmen görüşleri
İlköğretim Online
, cilt.12, sa.2, ss.597-614, 2013 (Hakemli Dergi)
Teacher power use in the college classroom Turkish students views
International Journal of Human Sciences
, cilt.10, sa.2, ss.544-554, 2013 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlerin ilköğretimin amaçlarını gerçekleştirme düzeylerine ilişkin görüşleri
İlköğretim Online
, cilt.12, sa.1, ss.132-147, 2013 (Hakemli Dergi)
Okullardaki örgütsel değişim sürecine ilişkin bir analiz
Akademik Araştırmalar Dergisi
, cilt.15, sa.59, ss.123-140, 2013 (Hakemli Dergi)
Faculty of Education Students’xx views on absence Attitudes.
Procedia Social Behaviour
, cilt.46, ss.3401-3408, 2012 (Hakemli Dergi)
Effect of informal communication levels of teachers on organizational citizenship behavior
Middle-East Journal of Scientific Research
, cilt.12, sa.8, ss.1125-1135, 2012 (Hakemli Dergi)
Anadolu öğretmen lisesi öğrencilerinin öğretmenlik mesleğine ilişkin tutumları
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,
, cilt.25, sa.1, ss.217-232, 2012 (Hakemli Dergi)
The facets of satisfaction among vice principals in elemantary schools
Journal of Managemant Development
, cilt.31, sa.7, ss.636-647, 2012 (Scopus)
İl eğitim denetmenlerinin iletişim becerileri ile empatik eğilimlerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.13, sa.3, ss.93-105, 2012 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlerin forum sayfalarında karşılaştıkları etik sorunlar
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.11, sa.3, ss.737-75, 2012 (Hakemli Dergi)
Ortaöğretim okullarında yıldırma Mobbing davranışlarına ilişkin öğretmen görüşleri
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.10, sa.4, ss.718-749, 2012 (Hakemli Dergi)
Eğitim müfetişlerinin görev alanları açısından karşılaştıkları sorunlar
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,
, cilt.13, sa.1, ss.1-21, 2012 (Hakemli Dergi)
İlköğretim okulu öğretmenlerin yönetici etik liderlik davranışlarına ilişkin algıları
C.Ü. Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.36, sa.2, ss.203-213, 2012 (Hakemli Dergi)
The validity and reliability study of school administrators ethical leadership scale
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.9, sa.19, ss.191-204, 2012 (Hakemli Dergi)
Sınıf öğretmenlerinin öğrenen sınıf özelliklerine ilişkin görüşleri
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.29-43, 2011 (Hakemli Dergi)
Gevşek yapılı sistemler olarak ilköğretim okullarında karar Verme liderlik çatışma
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, sa.1, ss.1-29, 2011 (Hakemli Dergi)
Avrupa Birliği ülkeleri ve Türkiye de vatandaşlık eğitimi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.10, sa.37, ss.153-169, 2011 (Hakemli Dergi)
Sınıf öğretmenliği öğrencilerinin öğretmenlik mesleğine ilişkin tutumları
C.Ü. Sosyal Bilimler Dergisi,
, cilt.35, sa.1, ss.68-74, 2011 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlerin eğitim müfettişlerinin etik davranışlarına ilişkin görüşleri
e-International journal of education research
, cilt.1, sa.2, ss.66-7, 2010 (Hakemli Dergi)
İlköğretim birinci sınıf öğretmenlerinin yapılandırmacı öğrenme yaklaşımı ile ilk okuma yazma öğretimine ilişkin görüşleri
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.8, sa.30, ss.103-114, 2009 (Hakemli Dergi)
Lise son sınıf öğrencilerinin öğretmenlerinin etik davranışlarına ilişkin algıları
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.16, sa.2, ss.367-378, 2008 (Hakemli Dergi)
Gevşek yapılı sistemler olarak okulların üç kavramı Karar verme liderlik ve çatışma
A.Ü. Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2, sa.3, ss.15-30, 2007 (Hakemli Dergi)
Okul yönetiminde etkileme ve takas kuramı
Çağdaş Eğitim Dergisi
, cilt.31, sa.332, ss.39-44, 2006 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Öğrencilerin okul müdürünün sosyal adalet liderliği davranışlarına yönelik görüşleri: Bir durum çalışması
14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, ODTÜ, Çeşme-İzmir (2-4 Mayıs)., 02 Mayıs 2019 - 04 Ocak 2020, ss.220-226
The effect on their emotional labour behaviours of teachers’xx emotional quotient levels
ENIRDELM Conference 2018, 13 - 15 Eylül 2018
Öğretmenlerin Örgütsel Sessizlik ve Örgütsel Güç KAynaklarına İlişkin Algıları: Fenomenolojik Analiz
13. Ulıslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 10 - 12 Mayıs 2018
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN DEVAMSIZLIK EĞİLİMLERİNİN GRUPLAR ARASINDA ÖLÇME DEĞİŞMEZLİĞİNİN İNCELENMESİ
13. Uluslararası Yönetim Kongresi, 10 - 12 Mayıs 2018
Level Of Teachers’ Class Management Skills: A MetaAnalysis Study
11th Humanities and Social Sciences Conference, 26 - 28 Ocak 2018
Conceptual Analysis of Educational Sustainability
Humanities and Social Sciences Conference, Valletta, Malta, 26 Ocak - 28 Şubat 2018
EĞİTİM YÖNETİCİLERİNİN TEKNOLOJİ LİDERLİĞİNE İLİŞKİNARAŞTIRMALAR: BİR İÇERİK ANALİZİ
Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 27 - 28 Ekim 2017, ss.47-48
Views of the principals on their own professional development needs
26th ENİRDELM Conference, Krakow, Polonya, 14 - 17 Eylül 2017, ss.25
Okul Yöneticilerini Motive Eden Kaynaklar
6th International Conference on Education, 29 Haziran - 01 Temmuz 2017
Lise Öğrencilerinde Devamsızlık Nedenlerine ve Devamsızlığın Azaltılmasına İlişkin Görüşler
IVth Internetional Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.359-360
Öğretmenlerin Motivasyonlarını Artıran ve Azaltan Etkenler İle İlgili Görüşleri
IVth International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017
Örgütsel sessizliğin yordayıcısı olarak örgütsel güç kaynakları
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.631-634
School principals opinins about level of entrepreneurship
ICSS 10 10th International Congress on Social Sciences, 23-24 September 2016, Madrid, İspanya, Madrid, İspanya, 23 - 24 Eylül 2016, ss.922-925
The University Student s Motivation Level on Learning English
10th International Congress on Social Sciences, 23 - 24 Eylül 2016
School principals opinions about level of entrepreneurship
10th Internatıonal Congress On Socıal Scıence, 23 - 24 Eylül 2016
Universty students level of motivation in English languages learning
ICSS 10 10th International Congress on Social Sciences, Madrid, İspanya, 23 - 24 Eylül 2016, cilt.2
The Universty students motivation level on learning English
ICSS 10 10th International Congress on Social Sciences, 23-24 September 2016, Madrid, İspanya, Madrid, İspanya, 23 - 24 Eylül 2016
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Görüşlerine Göre Üniversitenin Örgütsel İmajının Değerlendirilmesi
IIIrd Internatıonal Eurasıan Educatıonal Research Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016
Eğitim fakültesi öğrencilerinin görüşlerine göreüniversitenin örgütsel imajının değerlendirilmesi
III.International Eurasian Educational Research Congress., Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.574-575
Pedagojik formasyon eğitimi alan öğrencilerin aldıkları derslere yönelik geliştirdikleri metaforlar
EJER IIIrd Internatıonal Eurasıan Educatıonal Research Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016
İngilizce dil öğreniminde karşılaşılan güçlüklere İlişkin Öğrenci Görüşleri
1. Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu, 28 - 30 Mayıs 2015
İngilizce dil öğreniminde Motivasyona İlişkin Öğrenci Görüşleri
1. Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu, 28 - 30 Mayıs 2015
Obezitenin Öğrenci Yaşamına ve Eğitime Yansımalalrı
6. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Haziran 2014
Okullarda yürütülen seminer dönemlerine ilişkin öğretmen görüşleri
6.Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi.Hacettepe Üniversitesi, Ankara, 5 - 08 Haziran 2014, ss.192-193
Farklılıkların yönetimi ile öğrenen okul arasındaki ilişkinin öğretmen algılarına göre incelenmesi
13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu,Dumlupinar Üniversitesi, Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, cilt.2, ss.588-595
Kim ne söyledi Serbest kıyafet uygulaması
9. Ulusal Eğitim Yonetimi Kongresi, Siirt Üniversitesi, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2014, ss.55
Okul yöneticilerinin etik liderlik davranışları ile değerlere göre yönetim becerilerinin incelenmesi
8. Ulusal Eğitim Yonetimi Kongresi, Marmara Universitesi, Istanbul., Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013, ss.308-309
Öğretmenlerin sınıf ortamında karşılaştıkları istenmeyen davranışlar ve bu davranışlarla baş etme stratejileri
8. Ulusal Eğitim Yonetimi Kongresi, Marmara Universitesi, Istanbul., Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013, ss.434435
Öğretmenlerin olumlu sinif iklimi oluşturmaya ilişkin görüşleri
4. Eğitim Yönetimi Forumu- Balıkesir Ünversitesi Necatibey Eğitim Fakültesi, Balıkesir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2013
Öğretmenlerin okullarda yürütülen rehberlik çalişmalarinin niteliği hakkindaki görüşleri
4.Eğitim Yönetimi Forumu- Balıkesir Ünversitesi Necatibey Eğitim Fakültesi, Balıkesir., Türkiye, 3 - 05 Ekim 2013
Öğretmen görüşlerine göre okulun kalitesini belirleyen unsurlar
Eğitim Yönetimi Forumu, Necmettin Erbakan Üniversitesi, Konya, Türkiye, 11 - 13 Eylül 2013
Okul ve çevre ilişkilerinin öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi
22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Osmangazi Üniversitesi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013
Views of University academic members and students on the abseenteism
5. World Conference on Educational Sciences, 6-8 February, Roma-İtaly., 6 - 08 Şubat 2013, ss.527-531
Okullarda yaşanan değişim süreçlerine ilişkin yönetici görüşleri
V. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, Kahramanmaraş., 20 - 22 Haziran 2013
Okul yöneticileri ve öğretmenler arasındaki iletişim sürecinin ilkokul ve ortaokul öğretmenlerinin görüşlerine göre incelenmesi
V. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, Kahramanmaraş., 20 - 22 Haziran 2013
Okullarda yabancılaşma ve bağlanma üzerine nitel bir araştırma
5. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale., 6 - 09 Haziran 2013, ss.225-233
Öğretmen görüşlerine göre okul yöneticilerinin okul iklimine ilişkin tutum ve davranışları
5. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale., 6 - 09 Haziran 2013, ss.216-224
Sinif yönetiminde öğretmen davranışları Nitel bir çalışma
12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Adnan Menderes Üniversitesi, Aydın., Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, ss.303-308
Öğretmenlerin sınıf içi iletişim sürecine ilişkin görüşleri
12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Adnan Menderes Üniversitesi, Aydın., Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, ss.297-302
Yöneticilerin karar verme becerilerinin öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi
4. Ulusal Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, Sakarya Üniversitesi, Sakarya., Türkiye, 10 - 11 Mayıs 2013, cilt.2, ss.139-144
Öğretmenlerin değerler eğitimi üzerine görüşleri
4. Ulusal Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, Sakarya Üniversitesi, Sakarya., Türkiye, 10 - 11 Mayıs 2013, cilt.2, ss.91-97
Sınıf Yönetiminde Öğretmen Davranışları: Nitel Bir Çalışma
12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, ss.303-308
Distrubuted leadership and organizational trust The case of elemantary schools
4. World Conference on Educational Sciences, 2-5 February, Barcelona-Spain., Türkiye, 2 - 05 Şubat 2012, ss.3316-3419
Öğretmenlerin ilköğretim müfettişlerinin mesleki tükenmişlik düzeyleri
TEMSEN Eğitim Denetimi Kongresi, Türkiye, 15 - 17 Haziran 2009
The significance of school culture in elemantary schools in terms of organizational development
WCES World Conference on Educational Sciences, 4-7 February 2009 North Cyprus, Türkiye, 4 - 07 Şubat 2009, ss.1003-1007
Ethical education in Turkish National Education Laws
WCES World Conference on Educational Sciences, Türkiye, 4 - 07 Şubat 2009, ss.1078-1082
Primary school teacher s expectation about inspectors guidance role and these expectations realization level
Further Education in the Balkan Countries, 23-25 October 2008, Konya-Turkey, Konya, Türkiye, 23 - 25 Ekim 2008, cilt.9, ss.530-534
Kitap & Kitap Bölümleri
Durum (örnek olay) çalışması
Eğitim yönetiminde araştırma, kadir beycioğlu, niyazi özer, yaşar kondakçı, Editör, Pegem, Ankara, ss.329-351, 2018
The effects of teachers’ favoritism and alturism perceptions on school culture
Researches on Science and Art in 21st Century Turkey, Hasan Arapgiroğlu, Atilla Atık, Robert L. Elliott, Edward Turgeon, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.1699-1709, 2017
Toplumsal Değişme ve Eğitim
Okul Yönetimi, Celal Teyyar Uğurlu, Editör, Anı Yayıncılık, ss.217-248, 2017
okul yönetiminde yeni yaklaşımlar
Okul yönetimi, Celal Teyyar UĞURLU, Editör, Anı, Ankara, ss.183-212, 2017
Sınıf Yönetimi
Anı, Ankara, 2016
Pedagojik formasyon eğitimi alan öğrencilerin eğitim politikasına ve eğitim fakültesine yönelik geliştirdikleri metaforlar
Eğitim Yönetimi Araştırmaları e book, Kadir BeycioğluNiyazi ÖzerDidem Koşarİdris Şahin, Editör, Pegem, Ankara, ss.362-372, 2016
Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Öğrencilerin Eğitim Politikasına ve Eğitim FakültesineYönelik Geliştirdikleri Metaforlar
EĞİTİM YÖNETİMİ ARAŞTIRMALARI, KADİR BEYCİOĞLU, NİYAZİ ÖZER, DİDEM KOŞAR, İDRİS ŞAHİN, Editör, APEGEM, Ankara, ss.362-372, 2016
Eğitim Bilimlerinde Araştırma Yöntemleri
Eğitim Bilimlerine Giriş, Uğurlu Celal Teyyar, Editör, Eğiten Kitap, ss.209-221, 2015
Eğitimin Ekonomik Temelleri
Eğitim Bilimine Giriş, Celal Teyyar UĞURLU, Editör, Eğiten Kitap, ss.243-261, 2015
Eğitimin Felsefei Temelleri
Eğitim Bilimine Giriş, Celal Teyyar UĞURLU, Editör, Eğiten Kitap, ss.81-103, 2015
Eğitimin Tarihsel Temelleri
Eğitim Bilimine Giriş, Celal Teyyar UĞURLU, Editör, Eğiten Kitap, ss.105-123, 2015
Prof.Dr. Mustafa Aydın Hoca’ya yazılan mektuplarınincelenmesi: Bir durum çalışması
Prof Dr Mustafa Aydın a armağan Eğitim ve toplum yazıları, Mualla Bilgin Aksu, Hasan Şimşek, Editör, Gazi Kitapevi, Ankara, ss.331-354, 2015
Etik Liderlik
Eğitim Yönetiminde Yeni Liderlik Yaklaşımları, Necdet KONAN, Editör, PegemA, Ankara, ss.43-73, 2015
Sınıfın Fiziksel Düzeni
Sınıf Yönetimi, İkram ÇINAR, Editör, Eğiten Kitap, ss.47-65, 2014
Sınıfta Zaman Yönetimi
Sınıf Yönetimi, İkram ÇINAR, Editör, Eğiten Kitap, ss.227-238, 2014
Mapping the terrain superintendency in Turkey. Structural, Institutional and Normative Features,
The Educational Superintendent between trust and regulation an international perspective, Adam E Nır, Editör, Nova Publishers, New York, ss.131-144, 2014
Computer teachers’ attitudes toward ethical use of computers in elementary schools”
Ethical Technology Use Policy and Reactions in Educational Settings, Kadir Beycioğlu, Editör, Hershey, USA: IGI Publishing, ss.46-55, 2013
Birleştirilmiş sınıflarda öğrenme öğretme sürecinin planlaması
Teoriden pratiğe birleştirilmiş sınıf uygulamaları, T.Dilci, Editör, İdeal, ss.49-78, 2011
Eğitim ve Öğretimde Planlama Süreci
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Tuncay Dilci, Editör, İdeal, ss.257-285, 2011