Yayınlar & Eserler

Makaleler 123
Tümü (123)
SCI-E, SSCI, AHCI (8)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (11)
ESCI (3)
Scopus (8)
TRDizin (81)
Diğer Yayınlar (39)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 56

1. Öğrencilerin okul müdürünün sosyal adalet liderliği davranışlarına yönelik görüşleri: Bir durum çalışması

14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, ODTÜ, Çeşme-İzmir (2-4 Mayıs)., 02 Mayıs 2019 - 04 Ocak 2020, ss.220-226, (Tam Metin Bildiri)

6. Conceptual Analysis of Educational Sustainability

Humanities and Social Sciences Conference, Valletta, Malta, 26 Ocak - 28 Şubat 2018, (Özet Bildiri)

8. EĞİTİM YÖNETİCİLERİNİN TEKNOLOJİ LİDERLİĞİNE İLİŞKİNARAŞTIRMALAR: BİR İÇERİK ANALİZİ

Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 27 - 28 Ekim 2017, ss.47-48, (Özet Bildiri)

9. Views of the principals on their own professional development needs

26th ENİRDELM Conference, Krakow, Polonya, 14 - 17 Eylül 2017, ss.25, (Özet Bildiri)

10. Okul Yöneticilerini Motive Eden Kaynaklar

6th International Conference on Education, 29 Haziran - 01 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)

14. Örgütsel sessizliğin yordayıcısı olarak örgütsel güç kaynakları

12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.631-634, (Özet Bildiri)

17. School principals opinins about level of entrepreneurship

ICSS 10 10th International Congress on Social Sciences, 23-24 September 2016, Madrid, İspanya, Madrid, İspanya, 23 - 24 Eylül 2016, ss.922-925, (Özet Bildiri)

18. The University Student s Motivation Level on Learning English

10th International Congress on Social Sciences, 23 - 24 Eylül 2016, (Tam Metin Bildiri)

19. School principals opinions about level of entrepreneurship

10th Internatıonal Congress On Socıal Scıence, 23 - 24 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

20. Universty students level of motivation in English languages learning

ICSS 10 10th International Congress on Social Sciences, Madrid, İspanya, 23 - 24 Eylül 2016, cilt.2, (Tam Metin Bildiri)

21. The Universty students motivation level on learning English

ICSS 10 10th International Congress on Social Sciences, 23-24 September 2016, Madrid, İspanya, Madrid, İspanya, 23 - 24 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

22. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Görüşlerine Göre Üniversitenin Örgütsel İmajının Değerlendirilmesi

IIIrd Internatıonal Eurasıan Educatıonal Research Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

23. Eğitim fakültesi öğrencilerinin görüşlerine göreüniversitenin örgütsel imajının değerlendirilmesi

III.International Eurasian Educational Research Congress., Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.574-575, (Özet Bildiri)

24. Pedagojik formasyon eğitimi alan öğrencilerin aldıkları derslere yönelik geliştirdikleri metaforlar

EJER IIIrd Internatıonal Eurasıan Educatıonal Research Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

25. Students Perceptions Concerning the Assessment and Evaluation and Teaching Methods Used by Instructors

The WEI International Academic Conference on Education and Humanities in Prague, 30 - 31 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

26. İngilizce dil öğreniminde karşılaşılan güçlüklere İlişkin Öğrenci Görüşleri

1. Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu, 28 - 30 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

27. İngilizce dil öğreniminde Motivasyona İlişkin Öğrenci Görüşleri

1. Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu, 28 - 30 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

28. The Views Of Teachers Towards Perception Of Discipline In Schools

7th World Conference on Educational Sciences, Athens, Yunanistan, 5 - 07 Şubat 2015, cilt.197, ss.120-125, (Tam Metin Bildiri) identifier

29. Obezitenin Öğrenci Yaşamına ve Eğitime Yansımalalrı

6. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Haziran 2014, (Özet Bildiri)

30. Okullarda yürütülen seminer dönemlerine ilişkin öğretmen görüşleri

6.Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi.Hacettepe Üniversitesi, Ankara, 5 - 08 Haziran 2014, ss.192-193

31. Farklılıkların yönetimi ile öğrenen okul arasındaki ilişkinin öğretmen algılarına göre incelenmesi

13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu,Dumlupinar Üniversitesi, Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, cilt.2, ss.588-595, (Tam Metin Bildiri)

32. Kim ne söyledi Serbest kıyafet uygulaması

9. Ulusal Eğitim Yonetimi Kongresi, Siirt Üniversitesi, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2014, ss.55, (Özet Bildiri)

33. Views Of University Academic Members And Students On The Absenteeism

Global Conference on Linguistics and Foreign Language Teaching (LINELT), Antalya, Türkiye, 5 - 07 Aralık 2013, cilt.136, ss.527-531, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

34. Okul yöneticilerinin etik liderlik davranışları ile değerlere göre yönetim becerilerinin incelenmesi

8. Ulusal Eğitim Yonetimi Kongresi, Marmara Universitesi, Istanbul., Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013, ss.308-309, (Özet Bildiri)

35. Öğretmenlerin sınıf ortamında karşılaştıkları istenmeyen davranışlar ve bu davranışlarla baş etme stratejileri

8. Ulusal Eğitim Yonetimi Kongresi, Marmara Universitesi, Istanbul., Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013, ss.434435, (Özet Bildiri)

36. Öğretmenlerin olumlu sinif iklimi oluşturmaya ilişkin görüşleri

4. Eğitim Yönetimi Forumu- Balıkesir Ünversitesi Necatibey Eğitim Fakültesi, Balıkesir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2013

37. Öğretmenlerin okullarda yürütülen rehberlik çalişmalarinin niteliği hakkindaki görüşleri

4.Eğitim Yönetimi Forumu- Balıkesir Ünversitesi Necatibey Eğitim Fakültesi, Balıkesir., Türkiye, 3 - 05 Ekim 2013

38. Öğretmen görüşlerine göre okulun kalitesini belirleyen unsurlar

Eğitim Yönetimi Forumu, Necmettin Erbakan Üniversitesi, Konya, Türkiye, 11 - 13 Eylül 2013

39. Okul ve çevre ilişkilerinin öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi

22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Osmangazi Üniversitesi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013

40. Views of University academic members and students on the abseenteism

5. World Conference on Educational Sciences, 6-8 February, Roma-İtaly., 6 - 08 Şubat 2013, ss.527-531, (Tam Metin Bildiri)

41. Okullarda yaşanan değişim süreçlerine ilişkin yönetici görüşleri

V. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, Kahramanmaraş., 20 - 22 Haziran 2013, (Tam Metin Bildiri)

43. Okullarda yabancılaşma ve bağlanma üzerine nitel bir araştırma

5. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale., 6 - 09 Haziran 2013, ss.225-233, (Tam Metin Bildiri)

44. Öğretmen görüşlerine göre okul yöneticilerinin okul iklimine ilişkin tutum ve davranışları

5. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale., 6 - 09 Haziran 2013, ss.216-224, (Tam Metin Bildiri)

45. Sinif yönetiminde öğretmen davranışları Nitel bir çalışma

12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Adnan Menderes Üniversitesi, Aydın., Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, ss.303-308, (Tam Metin Bildiri)

46. Öğretmenlerin sınıf içi iletişim sürecine ilişkin görüşleri

12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Adnan Menderes Üniversitesi, Aydın., Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, ss.297-302, (Tam Metin Bildiri)

47. Yöneticilerin karar verme becerilerinin öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi

4. Ulusal Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, Sakarya Üniversitesi, Sakarya., Türkiye, 10 - 11 Mayıs 2013, cilt.2, ss.139-144, (Tam Metin Bildiri)

48. Öğretmenlerin değerler eğitimi üzerine görüşleri

4. Ulusal Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, Sakarya Üniversitesi, Sakarya., Türkiye, 10 - 11 Mayıs 2013, cilt.2, ss.91-97, (Tam Metin Bildiri)

49. Sınıf Yönetiminde Öğretmen Davranışları: Nitel Bir Çalışma

12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, ss.303-308, (Tam Metin Bildiri)

50. Distrubuted leadership and organizational trust The case of elemantary schools

4. World Conference on Educational Sciences, 2-5 February, Barcelona-Spain., Türkiye, 2 - 05 Şubat 2012, ss.3316-3419, (Tam Metin Bildiri)

51. Distributed leadership and organizational trust: the case of elementary schools

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.3316-3319, (Tam Metin Bildiri) identifier

52. Faculty of education students' views on absence attitudes

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.3401-3408 identifier

54. The significance of school culture in elemantary schools in terms of organizational development

WCES World Conference on Educational Sciences, 4-7 February 2009 North Cyprus, Türkiye, 4 - 07 Şubat 2009, ss.1003-1007, (Tam Metin Bildiri)

55. Ethical education in Turkish National Education Laws

WCES World Conference on Educational Sciences, Türkiye, 4 - 07 Şubat 2009, ss.1078-1082

56. Primary school teacher s expectation about inspectors guidance role and these expectations realization level

Further Education in the Balkan Countries, 23-25 October 2008, Konya-Turkey, Konya, Türkiye, 23 - 25 Ekim 2008, cilt.9, ss.530-534, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 19

1. Durum (örnek olay) çalışması

Eğitim yönetiminde araştırma, kadir beycioğlu, niyazi özer, yaşar kondakçı, Editör, Pegem, Ankara, ss.329-351, 2018

2. The effects of teachers’ favoritism and alturism perceptions on school culture

Researches on Science and Art in 21st Century Turkey, Hasan Arapgiroğlu, Atilla Atık, Robert L. Elliott, Edward Turgeon, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.1699-1709, 2017

3. Toplumsal Değişme ve Eğitim

Okul Yönetimi, Celal Teyyar Uğurlu, Editör, Anı Yayıncılık, ss.217-248, 2017

4. okul yönetiminde yeni yaklaşımlar

Okul yönetimi, Celal Teyyar UĞURLU, Editör, Anı, Ankara, ss.183-212, 2017

6. Pedagojik formasyon eğitimi alan öğrencilerin eğitim politikasına ve eğitim fakültesine yönelik geliştirdikleri metaforlar

Eğitim Yönetimi Araştırmaları e book, Kadir BeycioğluNiyazi ÖzerDidem Koşarİdris Şahin, Editör, Pegem, Ankara, ss.362-372, 2016 Sürdürülebilir Kalkınma

7. Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Öğrencilerin Eğitim Politikasına ve Eğitim FakültesineYönelik Geliştirdikleri Metaforlar

EĞİTİM YÖNETİMİ ARAŞTIRMALARI, KADİR BEYCİOĞLU, NİYAZİ ÖZER, DİDEM KOŞAR, İDRİS ŞAHİN, Editör, APEGEM, Ankara, ss.362-372, 2016

8. Eğitim Bilimlerinde Araştırma Yöntemleri

Eğitim Bilimlerine Giriş, Uğurlu Celal Teyyar, Editör, Eğiten Kitap, ss.209-221, 2015

9. Eğitimin Ekonomik Temelleri

Eğitim Bilimine Giriş, Celal Teyyar UĞURLU, Editör, Eğiten Kitap, ss.243-261, 2015

10. Eğitimin Felsefei Temelleri

Eğitim Bilimine Giriş, Celal Teyyar UĞURLU, Editör, Eğiten Kitap, ss.81-103, 2015

11. Eğitimin Tarihsel Temelleri

Eğitim Bilimine Giriş, Celal Teyyar UĞURLU, Editör, Eğiten Kitap, ss.105-123, 2015

12. Prof.Dr. Mustafa Aydın Hoca’ya yazılan mektuplarınincelenmesi: Bir durum çalışması

Prof Dr Mustafa Aydın a armağan Eğitim ve toplum yazıları, Mualla Bilgin Aksu, Hasan Şimşek, Editör, Gazi Kitapevi, Ankara, ss.331-354, 2015

13. Etik Liderlik

Eğitim Yönetiminde Yeni Liderlik Yaklaşımları, Necdet KONAN, Editör, PegemA, Ankara, ss.43-73, 2015

14. Sınıfın Fiziksel Düzeni

Sınıf Yönetimi, İkram ÇINAR, Editör, Eğiten Kitap, ss.47-65, 2014

15. Sınıfta Zaman Yönetimi

Sınıf Yönetimi, İkram ÇINAR, Editör, Eğiten Kitap, ss.227-238, 2014

16. Mapping the terrain superintendency in Turkey. Structural, Institutional and Normative Features,

The Educational Superintendent between trust and regulation an international perspective, Adam E Nır, Editör, Nova Publishers, New York, ss.131-144, 2014

17. Computer teachers’ attitudes toward ethical use of computers in elementary schools”

Ethical Technology Use Policy and Reactions in Educational Settings, Kadir Beycioğlu, Editör, Hershey, USA: IGI Publishing, ss.46-55, 2013

18. Birleştirilmiş sınıflarda öğrenme öğretme sürecinin planlaması

Teoriden pratiğe birleştirilmiş sınıf uygulamaları, T.Dilci, Editör, İdeal, ss.49-78, 2011

19. Eğitim ve Öğretimde Planlama Süreci

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Tuncay Dilci, Editör, İdeal, ss.257-285, 2011
Metrikler

Yayın

199

Yayın (WoS)

15

Yayın (Scopus)

8

Atıf (WoS)

28

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

5

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

36

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

36

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

12

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

92

Proje

2

Tez Danışmanlığı

14

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları