Yayınlar & Eserler

Makaleler 46
Tümü (46)
SCI-E, SSCI, AHCI (8)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (11)
ESCI (1)
Scopus (10)
TRDizin (19)
Diğer Yayınlar (20)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 36

1. Öğretmen Eğitiminde Lisansüstü Akreditasyon Standartlarının Belirlenmesi: Yönetim ve Kalite Güvencesi Standart Alanı

VI. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi TTEAC, Çanakkale, Türkiye, 16 - 18 Haziran 2022, ss.21-22, (Özet Bildiri)

2. Sosyal Bilgiler Eğitimi Lisansüstü Akreditasyon Standartlarının Belirlenmesi: Eğitim Programı ve Öğretim Standart Alanı

10. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu USBES 2022, Rize, Türkiye, 9 - 11 Haziran 2022, ss.21-23, (Özet Bildiri)

3. Demokratik Vatandaşlık İçin Ortaokul Öğrencilerinin Sahip Olması Beklenen Duyuşsal Yeterlilikler

10. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu USBES 2022, Rize, Türkiye, 9 - 11 Haziran 2022, (Özet Bildiri)

4. MEB 2023 Vizyonun ’da Yer Alan İmam Hatip Ortaokulları ile İlgili Hedeflere İlişkin Öğretmen ve Yönetici Görüşleri

III. ULUSLARARASI ÖĞRETMEN EĞİTİMİ VE AKREDİTASYON KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 30 Kasım - 01 Aralık 2019, (Tam Metin Bildiri)

5. İlköğretim Öğretmenlerinin MEB 2023 Vizyonuna İlişkin Görüş ve Değerlendirmeleri

2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, 26 - 27 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)

9. Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Tpab’ne Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi

7. ULUSLARARASI SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, 11 - 13 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)

10. Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin 15 Temmuz Darbe irişimine Yönelik Bakış Açıları

IV. Yıldız Sosyal Bilimler Kongresi, 21 - 22 Aralık 2017, (Özet Bildiri)

11. Ortaöğretim Öğrencilerinin Osmanlı Devleti ve Türkiye Cumhuriyeti Algıları

IV. Yıldız Sosyal Bilimler Kongresi, 21 - 22 Aralık 2017, (Özet Bildiri)

12. Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Öğretimde Edebi Ürünlerin Kullanımına İlişkin Görüşleri: Nitel Bir Çalışma

3. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu. Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

13. Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Sosyal Bilgiler Dersinde Üstbiliş Becerilerinin Kullanılmasına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

3. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu. Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

15. Tarih Öğretmen Adaylarının Türk-İslam Tarihindeki Kritik Olay ve Gelişmelere Bakış Açıları

IX International Congress of Educational Research, Ordu University, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

16. Ortaöğretim Öğrencilerinin Osmanlı Devleti ve Türkiye Cumhuriyeti Algısı

IX International Congress of Educational Research, Ordu University, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

17. Öğretmen Adaylarının Öğretim Felsefeleri Üzerine Bir Araştırma

VI. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

18. Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Öğrenci Motivasyonunu Artırmak İçin Yaptıkları Çalışmalar

Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu VI, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

20. Tarihçilerin Tarihin Doğasına ve Tarih Yazımına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

IV. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu, 1 - 03 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

21. Hizmet Öncesi Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Tarihin Doğasına İlişkin Algıları

IV. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu, 1 - 03 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

22. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Tarih Konularının Öğretimine Yaklaşımları

IV. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu, 1 - 03 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

23. Tarih Yazıcılığının Tarih Eğitimi İçin Doğurguları

IV. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu, 1 - 03 Eylül 2016, (Tam Metin Bildiri)

25. Güncel Olaylar Bağlamında Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Demokratikleşme Paketine Yönelik Görüşleri

World Conference on Educational Sciences Univesity of Alcala Madrid-Spain, 4 - 06 Şubat 2016, (Özet Bildiri)

27. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Tarihi Çevre Eğitimine Yönelik Görüşleri

2. Kıbrıs Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 3 - 06 Aralık 2015, (Özet Bildiri)

29. Pre Service Social Studies Teachers Approaches to Instructional Technologies A Quantitative Study

Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Mesleğe Uyum Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 19 - 23 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

30. Social Studies Teachers Perceptions of Instructional Technologies and Their Approaches to Instructional Technologies A Qualitative Study

Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Mesleğe Uyum Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 19 - 23 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

33. Ortaokul sosyal bilgiler öğretmenlerinin öğretim teknolojilerine yönelik tutumları nicel bir çalışma

VII. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

34. PRE SERVICE SOCIAL STUDIES TEACHERS PERCEPTIONS AND USES OF EDUCATIONAL TECHNOLOGIES A QUALITATIVE STUDY

VI. European Conference on Socail and Behavioral Sciences, İzmir, Türkiye, 5 - 07 Şubat 2015, (Özet Bildiri)

35. A SURVEY STUDY OF IN SERVICE SOCIAL STUDIES TEACHERS APPROACHES TO EDUCATIONAL TECHNOLOGIES

VI. European Conference on Socail and Behavioral Sciences, İzmir, Türkiye, 5 - 07 Şubat 2015, (Özet Bildiri)
Kitaplar 4

1. Demokratik Vatandaşlık Eğitimi İçin Kavramsal Bir Çerçeve

Eğitim Bilimleri Alanında Akademik Çalışmalar, Erdal BAY; Kübra Dilek TANKIZ, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.87-110, 2023

2. Öğretmen Eğitiminde Lisansüstü Eğitim Akreditasyon Standartlarının Belirlenmesi: ‘Lisansüstü Programı Değerlendirme Ekibi’ Standart Alanı

VI. INTERNATIONAL TEACHER EDUCATION AND ACCREDITATION CONGRESS RESTRUCTURING ACCREDITATION AND QUALITY ASSURANCE iN HIGHER EDUCATION AFTER THE PANDEMIC, ÖZTÜRK CEMİL, KÖKSAL DİNÇAY, Editör, EPDAD Yayınları, İstanbul, ss.65-76, 2022

3. An Assessment on Historical Background and Education of The Course on Republic of Turkey History of Revolution and Principles of Ataturk

DEVELOPMENTS IN EDUCATIONAL SCIENCES, Zdravka Blagoeva KOSTOVA, Kaimuldinova Kulyash DUISENBAEVNA, Emin ATASOY, Betül BATIR, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Sofija, ss.360-389, 2021

4. Social Studies Teachers’ Perspectives on the Differences Between Disciplinary History and School History

The Palgrave Handbook of History and Social Studies Education, Christopher W. BergTheodore M. Christou, Editör, Springer, Denver, ss.23-52, 2020
Bilirkişi Raporları 23
Metrikler

Yayın

109

Yayın (WoS)

11

Yayın (Scopus)

10

Atıf (WoS)

247

H-İndeks (WoS)

7

Atıf (Scopus)

297

H-İndeks (Scopus)

6

Atıf (TrDizin)

133

H-İndeks (TrDizin)

7

Atıf (Diğer Toplam)

443

Tez Danışmanlığı

25

Açık Erişim

1