SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Ortaokulda Tarih Konularının Uzaktan Öğretimine İlişkin Deneyimleri: Bir Olgubilim Çalışması
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.56, sa.3, ss.1183-1239, 2023 (Hakemli Dergi)
2018-2019 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI SOSYAL BİLGİLER ZÜMRE TOPLANTI TUTANAKLARININ İNCELENMESİ: İSTANBUL ÖRNEĞİ
BUSBED. BINGÖL UNIVERSITY JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES INSTITUTE
, cilt.0, sa.21, ss.433-466, 2021 (Hakemli Dergi)
Eğitimde tablet bilgisayar ve akıllı tahta kullanımına ilişkin öğretmen görüşleri
International Journal of Innovative Research in Education
, cilt.4, sa.1, ss.17-27, 2017 (Hakemli Dergi)
Sosyal Bilgiler öğretmen adaylarının tarihi çevre eğitimine yönelik görüşleri
Marmara Coğrafya Dergisi
, cilt.34, ss.74-86, 2017 (Hakemli Dergi)
Postmodernist Tarih Yaklaşımı Postmodernizmin Tarih Eğitimi İçin Doğurguları
PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.34, sa.2, ss.197-209, 2014 (Hakemli Dergi)
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Kavram Haritaları Kullanımının Öğrencilerin Tutum Akademik Başarı ve Bilgilerinin Kalıcılık Düzeylerine Etkisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.1-16, 2012 (Hakemli Dergi)
Tarihsel Empati Üzerine Nitel Bir Araştırma tarih Öğretmenlerinin Algı Deneyim ve Görüşlerinin İncelenmesi
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.11, sa.3, ss.855-879, 2012 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Öğrencilerinin Müze Gezilerine ve Müzelerin Sosyal Bilgiler Öğretiminde Kullanılmasına Ilişkin Görüşlerinin Incelenmesi
İstanbul Aydın Üniversitesi Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.21-39, 2012 (Hakemli Dergi)
Tartışmalı ve Tabu Konuların İncelenmesi Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Görüşleri
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.9, sa.18, ss.201-225, 2012 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Öğrencilerinin Sosyal Bilgilere Karşı Tutumlarının İncelenmesi
İstanbul Aydın Üniversitesi Dergisi
, cilt.1, sa.3, ss.34-50, 2012 (Hakemli Dergi)
The Cognitive Perspective on Learning Its Theoretical Underpinnings and Implications for Classroom Practices
THE CLEARING HOUSE A JOURNAL FOR MIDDLE SCHOOLS, JUNIOR AND SENIOR HIGH SCHOOLS
, cilt.84, sa.5, ss.204-212, 2011 (Hakemli Dergi)
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Tarih Algısı ve Tarih Öğretimine Pedagojik Yaklaşımları
Dicle Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.3, sa.6, ss.73-95, 2011 (Hakemli Dergi)
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Öğrenme Stillerinin Kullanılmasının Öğrencilerin Öğrenme Düzeyleri Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.19, sa.1, ss.251-266, 2011 (Hakemli Dergi)
Yapılandırmacı Öğrenme Sürecinde Kavramlar ve Önemi Kavramların Pedagojik Açıdan İncelenmesi
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH
, cilt.3, sa.14, ss.320-332, 2010 (Hakemli Dergi)
Lisans Düzeyinde Sosyal Bilgiler Eğitiminde Karşlaşılan Sorunlar ve Çözüm Önerileri Öğretim Elemanlarının Görüşleri
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.297-332, 2010 (Hakemli Dergi)
Lisans Düzeyinde Sosyal Bilgiler Eğitiminde Karşılaşılan Sorunlar ve Çözüm Önerileri Öğretmen Adaylarının Görüşleri
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.27, ss.31-53, 2009 (Hakemli Dergi)
Demokrasi Eğitimi ve Okul Meclisleri Projesi nin Uygulanmasına İlişkin Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri
M. Ü. Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.29, sa.29, ss.187-207, 2009 (Hakemli Dergi)
A Vision of History Teaching and Learning Thoughts on History Education in Secondary Schools
HIGH SCHOOL JOURNAL
, cilt.92, sa.2, ss.37-46, 2008 (Hakemli Dergi)
Constructivism Its Theoretical Underpinnings Variations and Implications for Classroom Instruction
EDUCATIONAL HORIZONS
, cilt.86, sa.3, ss.161-172, 2008 (Hakemli Dergi)
Introducing the Linguistic Turn to History Education
INTERNATIONAL EDUCATION JOURNAL
, cilt.8, sa.1, ss.270-278, 2007 (Scopus)
Historical Empathy and Its Implications for Classroom Practices in Schools
HISTORY TEACHER
, cilt.40, sa.3, ss.331-337, 2007 (Hakemli Dergi)
Postmodernist Approach to the Discipline of History
Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (KOSBED)
, cilt.14, sa.2, ss.176-188, 2007 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
MEB 2023 Vizyonun ’da Yer Alan İmam Hatip Ortaokulları ile İlgili Hedeflere İlişkin Öğretmen ve Yönetici Görüşleri
III. ULUSLARARASI ÖĞRETMEN EĞİTİMİ VE AKREDİTASYON KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 30 Kasım - 01 Aralık 2019
İlköğretim Öğretmenlerinin MEB 2023 Vizyonuna İlişkin Görüş ve Değerlendirmeleri
2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, 26 - 27 Ekim 2019
Öğretmenlerin Yenilenen Ortaokul T.C. İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük Müfredatına ve Bu Müfredatın Nasıl Olması Gerektiğine Yönelik Görüşleri
2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, 26 - 27 Ekim 2019
Akademisyenlerin Yenilenen Ortaokul T.C. İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük Müfredatına ve Bu Müfredatın Nasıl Olması Gerektiğine Yönelik Görüşleri
VI. ULUSLARARASI TARİH EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, 10 - 12 Ekim 2019
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerine Yönelik Uygulanan Tpab Eğitiminin Öğretmenlerin Tpab’ne Yönelik Etkisi
7. ULUSLARARASI SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, 11 - 13 Ekim 2018
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Tpab’ne Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
7. ULUSLARARASI SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, 11 - 13 Ekim 2018
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin 15 Temmuz Darbe irişimine Yönelik Bakış Açıları
IV. Yıldız Sosyal Bilimler Kongresi, 21 - 22 Aralık 2017
Ortaöğretim Öğrencilerinin Osmanlı Devleti ve Türkiye Cumhuriyeti Algıları
IV. Yıldız Sosyal Bilimler Kongresi, 21 - 22 Aralık 2017
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Öğretimde Edebi Ürünlerin Kullanımına İlişkin Görüşleri: Nitel Bir Çalışma
3. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu. Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi, 26 - 28 Ekim 2017
Tarih Öğretmen Adaylarının Türk-İslam Tarihindeki Kritik Olay ve Gelişmelere Bakış Açıları
IX International Congress of Educational Research, Ordu University, 11 - 14 Mayıs 2017
Ortaöğretim Öğrencilerinin Osmanlı Devleti ve Türkiye Cumhuriyeti Algısı
IX International Congress of Educational Research, Ordu University, 11 - 14 Mayıs 2017
Öğretmen Adaylarının Öğretim Felsefeleri Üzerine Bir Araştırma
VI. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, 4 - 06 Mayıs 2017
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin İlköğretim Sosyal Bilgiler Müfredatındaki Atatürkçülük İle İlgili Konu ve Kazanımların Öğretilmesine İlişkin Görüşleri
VI. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, 4 - 06 Mayıs 2017
Tarihçilerin Tarihin Doğasına ve Tarih Yazımına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
IV. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu, 1 - 03 Eylül 2016
Hizmet Öncesi Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Tarihin Doğasına İlişkin Algıları
IV. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu, 1 - 03 Eylül 2016
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Tarih Konularının Öğretimine Yaklaşımları
IV. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu, 1 - 03 Eylül 2016
Tarih Yazıcılığının Tarih Eğitimi İçin Doğurguları
IV. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu, 1 - 03 Eylül 2016
Güncel Olaylar Bağlamında Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Demokratikleşme Paketine Yönelik Görüşleri
World Conference on Educational Sciences Univesity of Alcala Madrid-Spain, 4 - 06 Şubat 2016
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Tarihi Çevre Eğitimine Yönelik Görüşleri
2. Kıbrıs Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 3 - 06 Aralık 2015
Social Studies Teachers Perceptions of Instructional Technologies and Their Approaches to Instructional Technologies A Qualitative Study
Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Mesleğe Uyum Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 19 - 23 Ekim 2015
Kitap & Kitap Bölümleri
Demokratik Vatandaşlık Eğitimi İçin Kavramsal Bir Çerçeve
Eğitim Bilimleri Alanında Akademik Çalışmalar, Erdal BAY; Kübra Dilek TANKIZ, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.87-110, 2023
An Assessment on Historical Background and Education of The Course on Republic of Turkey History of Revolution and Principles of Ataturk
DEVELOPMENTS IN EDUCATIONAL SCIENCES, Zdravka Blagoeva KOSTOVA, Kaimuldinova Kulyash DUISENBAEVNA, Emin ATASOY, Betül BATIR, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Sofija, ss.360-389, 2021
Social Studies Teachers’ Perspectives on the Differences Between Disciplinary History and School History
The Palgrave Handbook of History and Social Studies Education, Christopher W. BergTheodore M. Christou, Editör, Springer, Denver, ss.23-52, 2020