Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Öğretmen Eğitiminde Lisansüstü Akreditasyon Standartlarının Belirlenmesi: Yönetim ve Kalite Güvencesi Standart Alanı

VI. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi TTEAC, Çanakkale, Türkiye, 16 - 18 Haziran 2022, ss.21-22

Sosyal Bilgiler Eğitimi Lisansüstü Akreditasyon Standartlarının Belirlenmesi: Eğitim Programı ve Öğretim Standart Alanı

10. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu USBES 2022, Rize, Türkiye, 9 - 11 Haziran 2022, ss.21-23

Demokratik Vatandaşlık İçin Ortaokul Öğrencilerinin Sahip Olması Beklenen Duyuşsal Yeterlilikler

10. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu USBES 2022, Rize, Türkiye, 9 - 11 Haziran 2022

MEB 2023 Vizyonun ’da Yer Alan İmam Hatip Ortaokulları ile İlgili Hedeflere İlişkin Öğretmen ve Yönetici Görüşleri

III. ULUSLARARASI ÖĞRETMEN EĞİTİMİ VE AKREDİTASYON KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 30 Kasım - 01 Aralık 2019

Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Öğretimde Edebi Ürünlerin Kullanımına İlişkin Görüşleri: Nitel Bir Çalışma

3. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu. Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi, 26 - 28 Ekim 2017

Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Sosyal Bilgiler Dersinde Üstbiliş Becerilerinin Kullanılmasına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

3. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu. Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi, 26 - 28 Ekim 2017

Tarih Öğretmen Adaylarının Türk-İslam Tarihindeki Kritik Olay ve Gelişmelere Bakış Açıları

IX International Congress of Educational Research, Ordu University, 11 - 14 Mayıs 2017

Ortaöğretim Öğrencilerinin Osmanlı Devleti ve Türkiye Cumhuriyeti Algısı

IX International Congress of Educational Research, Ordu University, 11 - 14 Mayıs 2017

Öğretmen Adaylarının Öğretim Felsefeleri Üzerine Bir Araştırma

VI. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, 4 - 06 Mayıs 2017

Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Öğrenci Motivasyonunu Artırmak İçin Yaptıkları Çalışmalar

Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu VI, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017

Tarih Yazıcılığının Tarih Eğitimi İçin Doğurguları

IV. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu, 1 - 03 Eylül 2016

Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Tarihi Çevre Eğitimine Yönelik Görüşleri

2. Kıbrıs Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 3 - 06 Aralık 2015

Pre Service Social Studies Teachers Approaches to Instructional Technologies A Quantitative Study

Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Mesleğe Uyum Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 19 - 23 Ekim 2015

Ortaokul sosyal bilgiler öğretmenlerinin öğretim teknolojilerine yönelik tutumları nicel bir çalışma

VII. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2015

PRE SERVICE SOCIAL STUDIES TEACHERS PERCEPTIONS AND USES OF EDUCATIONAL TECHNOLOGIES A QUALITATIVE STUDY

VI. European Conference on Socail and Behavioral Sciences, İzmir, Türkiye, 5 - 07 Şubat 2015

A SURVEY STUDY OF IN SERVICE SOCIAL STUDIES TEACHERS APPROACHES TO EDUCATIONAL TECHNOLOGIES

VI. European Conference on Socail and Behavioral Sciences, İzmir, Türkiye, 5 - 07 Şubat 2015

Kitap & Kitap Bölümleri

Demokratik Vatandaşlık Eğitimi İçin Kavramsal Bir Çerçeve

Eğitim Bilimleri Alanında Akademik Çalışmalar, Erdal BAY; Kübra Dilek TANKIZ, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.87-110, 2023

Öğretmen Eğitiminde Lisansüstü Eğitim Akreditasyon Standartlarının Belirlenmesi: ‘Lisansüstü Programı Değerlendirme Ekibi’ Standart Alanı

VI. INTERNATIONAL TEACHER EDUCATION AND ACCREDITATION CONGRESS RESTRUCTURING ACCREDITATION AND QUALITY ASSURANCE iN HIGHER EDUCATION AFTER THE PANDEMIC, ÖZTÜRK CEMİL, KÖKSAL DİNÇAY, Editör, EPDAD Yayınları, İstanbul, ss.65-76, 2022

An Assessment on Historical Background and Education of The Course on Republic of Turkey History of Revolution and Principles of Ataturk

DEVELOPMENTS IN EDUCATIONAL SCIENCES, Zdravka Blagoeva KOSTOVA, Kaimuldinova Kulyash DUISENBAEVNA, Emin ATASOY, Betül BATIR, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Sofija, ss.360-389, 2021

Social Studies Teachers’ Perspectives on the Differences Between Disciplinary History and School History

The Palgrave Handbook of History and Social Studies Education, Christopher W. BergTheodore M. Christou, Editör, Springer, Denver, ss.23-52, 2020

Bilirkişi Raporları

Metrikler

Yayın

107

Atıf (WoS)

247

H-İndeks (WoS)

7

Atıf (Scopus)

297

H-İndeks (Scopus)

6

Atıf (TrDizin)

133

H-İndeks (TrDizin)

7

Tez Danışmanlığı

23

Açık Erişim

1