Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Dürtüsel Satın Alma, Tutumluluk ve Sorumluluk Bağlamında Gıda İsrafının İncelenmesi
Malatya Turgut Özal Üniversitesi İşletme ve Yönetim Bilimleri Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.62-75, 2022 (Hakemli Dergi)
MAPPING MULTIPLE BRAND-CELEBRITY CONGRUENCE WITH OVERALS: AN EVIDENCE FOR THE MEANING TRANSFER MODEL
Journal of process management and new technologies
, cilt.10, sa.1-2, ss.33-51, 2022 (Hakemli Dergi)
TÜKETİCİLERİN TİKSİNME DUYARLILIĞI İLE RİSKTEN KAÇINMA VE MARKA SADAKATİ ARASINDAKİ İLİŞKİ: HUY TEMELLİ BİR YAKLAŞIM
e-Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi (elektronik)
, cilt.20, sa.2, ss.212-229, 2019 (Hakemli Dergi)
Religion and Entrepreneurship: an Exploratory Research on Young Turkish Entrepreneurs
Journal of Current Researches on Business and Economics
, cilt.7, sa.2, ss.359-372, 2017 (Hakemli Dergi)
ARAÇ ROTALAMA PROBLEMİNİN TASARRUF ALGORİTMASI İLE ÇÖZÜMÜ: SİVAS’TA BİR EKMEK FIRINI İÇİN UYGULAMA
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.18, sa.1, ss.185-197, 2017 (Hakemli Dergi)
Algılanan Risk ve Tüketici Etnosentrizm Eğiliminin Yerli Marka Cep Telefonlarına Yönelik Tutum Üzerinde Etkisi
Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.23-53, 2017 (Hakemli Dergi)
Modelling consumer behaviour for remanufactured products
International Journal of Social Sciences and Education Research
, cilt.1, sa.4, ss.1053-1069, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Kar Amacı Gütmeyen Kuruluşlar Bağlamında Marka İmajı: Bir Algı Haritalama Çalışması
PPAD 25. Pazarlama Kongresi, Ankara, Türkiye, 30 Haziran - 02 Temmuz 2021, ss.807-811
BULANIK ÇOK KRİTERLİ KARAR VERME MODELİ İLE PAZAR ÇEKİCİLİĞİNİN BELİRLENMESİ
INTERNATIONAL CONGRESS ON MANAGEMENT ECONOMICS AND BUSINESS, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2017, ss.39
Ürünlerde Helal Sertifika Kullanılması ve Tüketicilerin Tiksinme Duyarlılığı
22. PAZARLAMA KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017, ss.669-679
Algılanan Risk ve Tüketici Etnosentrizm Eğiliminin Yerli Marka Cep Telefonlarına Karşı Tutum Üzerine Etkisi
21. Pazarlama Kongresi, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016
Modelling Consumer Behaviour For Remanufactured Products
International Conference on Social Sciences and Education Research(ICSER 2015), 29 - 31 Ekim 2015