Makaleler
13
Tümü (13)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (4)
Scopus (2)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (6)
2. ANTECEDENTS OF CONSUMER PRODUCT RETURNS
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi
, cilt.26, sa.47, ss.1347-1366, 2024 (Hakemli Dergi)
6. Dürtüsel Satın Alma, Tutumluluk ve Sorumluluk Bağlamında Gıda İsrafının İncelenmesi
Malatya Turgut Özal Üniversitesi İşletme ve Yönetim Bilimleri Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.62-75, 2022 (Hakemli Dergi)
8. MAPPING MULTIPLE BRAND-CELEBRITY CONGRUENCE WITH OVERALS: AN EVIDENCE FOR THE MEANING TRANSFER MODEL
Journal of process management and new technologies
, cilt.10, sa.1-2, ss.33-51, 2022 (Hakemli Dergi)
9. TÜKETİCİLERİN TİKSİNME DUYARLILIĞI İLE RİSKTEN KAÇINMA VE MARKA SADAKATİ ARASINDAKİ İLİŞKİ: HUY TEMELLİ BİR YAKLAŞIM
e-Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi (elektronik)
, cilt.20, sa.2, ss.212-229, 2019 (Hakemli Dergi)
10. Religion and Entrepreneurship: an Exploratory Research on Young Turkish Entrepreneurs
Journal of Current Researches on Business and Economics
, cilt.7, sa.2, ss.359-372, 2017 (Hakemli Dergi)
11. ARAÇ ROTALAMA PROBLEMİNİN TASARRUF ALGORİTMASI İLE ÇÖZÜMÜ: SİVAS’TA BİR EKMEK FIRINI İÇİN UYGULAMA
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.18, sa.1, ss.185-197, 2017 (Hakemli Dergi)
12. Algılanan Risk ve Tüketici Etnosentrizm Eğiliminin Yerli Marka Cep Telefonlarına Yönelik Tutum Üzerinde Etkisi
Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.23-53, 2017 (Hakemli Dergi)
13. Modelling consumer behaviour for remanufactured products
International Journal of Social Sciences and Education Research
, cilt.1, sa.4, ss.1053-1069, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
12
6. Kar Amacı Gütmeyen Kuruluşlar Bağlamında Marka İmajı: Bir Algı Haritalama Çalışması
PPAD 25. Pazarlama Kongresi, Ankara, Türkiye, 30 Haziran - 02 Temmuz 2021, ss.807-811, (Özet Bildiri)
8. BULANIK ÇOK KRİTERLİ KARAR VERME MODELİ İLE PAZAR ÇEKİCİLİĞİNİN BELİRLENMESİ
INTERNATIONAL CONGRESS ON MANAGEMENT ECONOMICS AND BUSINESS, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2017, ss.39, (Özet Bildiri)
9. Ürünlerde Helal Sertifika Kullanılması ve Tüketicilerin Tiksinme Duyarlılığı
22. PAZARLAMA KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017, ss.669-679
10. Algılanan Risk ve Tüketici Etnosentrizm Eğiliminin Yerli Marka Cep Telefonlarına Karşı Tutum Üzerine Etkisi
21. Pazarlama Kongresi, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)
12. Modelling Consumer Behaviour For Remanufactured Products
International Conference on Social Sciences and Education Research(ICSER 2015), 29 - 31 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
Kitaplar
10
2. Yeşil Reklamcılık
Pazarlama Alanında Uluslararası Araştırmalar-IV, TEMİZKAN VOLKAN, Editör, Eğitim Yayınevi, Ankara, ss.127-142, 2025
3. SOSYAL PAZARLAMADA AŞILANMA MODELLERİ
PAZARLAMA ALANINDA ULUSLARARASI ÇALIŞMA VE DEĞERLENDIRMELER, Filiz Aslan Çetin, Editör, Serüven Yayınevi, Ankara, ss.53-71, 2024
4. KAR AMACI GÜTMEYEN KURULUŞLAR PAZARLAMASINDA BAĞIŞ YAPMA DAVRANIŞI TEORİLERİ
PAZARLAMA ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR -I, AKANDERE GÖKHAN, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.101-117, 2024