Yayınlar & Eserler

Makaleler 13
Tümü (13)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (4)
Scopus (2)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (6)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 12

1. Endüstriyel Pazarlama Alanında Marka Genişlemelerinin İncelenmesi

10th INTERNATIONAL NEW YORK ACADEMIC RESEARCH CONGRESS ON SOCIAL, HUMANITIES, ADMINISTRATIVE, AND EDUCATIONAL SCIENCES, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 11 - 13 Temmuz 2024, ss.580-588, (Tam Metin Bildiri)

2. Çevreye Çöp Atma Davranışının Norm Aktivasyon Modeli ile İncelenmesi

International Conference on Modern and Advanced Research, Konya, Türkiye, 29 - 31 Temmuz 2023, (Tam Metin Bildiri)

3. INVESTIGATING CONSUMERS' PRODUCT RETURN BEHAVIOR AND ATTITUDES TOWARDS UNETHICAL RETURNS

8th International New York Academic Research Congress on Humanities and Social Sciences, 24 - 26 Haziran 2023, (Özet Bildiri)

4. Cep Telefonunda Oyun Oynama ve Çizgi Film İzleme Kapsamında Tüketici Neotenisinin Etkilerinin İncelenmesi

ULUSLARARASI EKONOMİ FİNANS VE İŞLETME KONGRESİ EFİ 2023, Sivas, Türkiye, 26 - 27 Mayıs 2023, (Özet Bildiri)

5. CONSUMER NEOTENY AND ANTHROPOMORPHIC PRODUCT DESIGN EVALUATION

8TH INTERNATIONAL CONGRESS ON HUMANITIES AND SOCIAL SCIENCES IN A CHANGING WORLD, 7 - 09 Ocak 2023, (Özet Bildiri)

6. Kar Amacı Gütmeyen Kuruluşlar Bağlamında Marka İmajı: Bir Algı Haritalama Çalışması

PPAD 25. Pazarlama Kongresi, Ankara, Türkiye, 30 Haziran - 02 Temmuz 2021, ss.807-811, (Özet Bildiri)

7. Çevrimiçi Sanat Galerilerilerinde Yer Alan Resimlerin Fiyatlandırma Kararlarında Etkili Olan Etmenler

ULUSLARARASI MÜZİK VE GÜZEL SANATLAR EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Sivas, Türkiye, 12 - 14 Haziran 2021, ss.90-91, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

8. BULANIK ÇOK KRİTERLİ KARAR VERME MODELİ İLE PAZAR ÇEKİCİLİĞİNİN BELİRLENMESİ

INTERNATIONAL CONGRESS ON MANAGEMENT ECONOMICS AND BUSINESS, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2017, ss.39, (Özet Bildiri)

11. Marketing for core acquisition and remarketing of remanufactured products

The LCBR European Marketing Conference, 27 - 28 Haziran 2016, (Tam Metin Bildiri)

12. Modelling Consumer Behaviour For Remanufactured Products

International Conference on Social Sciences and Education Research(ICSER 2015), 29 - 31 Ekim 2015, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma
Kitaplar 10

1. Kar Amacı Gütmeyen Kuruluşlar Pazarlamasında Bağış Davranışı ve Ölçümlemesi

Pazarlama Alanında Uluslararası Akademik Araştırma ve Çalışmalar, Yakup Durmaz, Editör, Serüven, Ankara, ss.67-83, 2025 Creative Commons License

2. Yeşil Reklamcılık

Pazarlama Alanında Uluslararası Araştırmalar-IV, TEMİZKAN VOLKAN, Editör, Eğitim Yayınevi, Ankara, ss.127-142, 2025

3. SOSYAL PAZARLAMADA AŞILANMA MODELLERİ

PAZARLAMA ALANINDA ULUSLARARASI ÇALIŞMA VE DEĞERLENDIRMELER, Filiz Aslan Çetin, Editör, Serüven Yayınevi, Ankara, ss.53-71, 2024

4. KAR AMACI GÜTMEYEN KURULUŞLAR PAZARLAMASINDA BAĞIŞ YAPMA DAVRANIŞI TEORİLERİ

PAZARLAMA ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR -I, AKANDERE GÖKHAN, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.101-117, 2024

5. MARKA ARAŞTIRMALARINDA İNCELENEN OLUMSUZ DUYGULAR

PAZARLAMA ALANINDA ULUSLARARASI ÇALIŞMA VE DEĞERLENDIRMELER, ASLAN ÇETİN FİLİZ, Editör, Serüven Yayınevi, Ankara, ss.23-40, 2024

6. YENİDEN ÜRETİM SİSTEMİNDE PAZARLAMANIN OYNADIĞI ROLLER

SOSYAL BEŞERİ VE İDARİ BİLİMLER ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XII, Doç. Dr. İclal Ünüvar, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.69-86, 2023

7. The Role of Consumer Impulsivity and Self-Efficacy on User Manual Behavior

Using Self-Efficacy for Improving Retention and Success of Diverse Student Populations, Herron Jeffrey, Editör, IGI Global, ss.272-292, 2023

8. Türkiye’de Gerçekleştirilen Kalite Fonksiyonu Göçerimi Araştırmalarının Müşteri Sesi Açısından İncelenmesi

SOSYAL, İNSAN VE İDARİ BİLİMLERDE YENİLİKÇİ ÇALIŞMALAR, Sarıbaş Serap, Akkuş Turgay, Editör, Duvar Yayınları, ss.643-672, 2023

9. Tüketici Neotenisinin Ürün Tasarımının Değerlendirilmesine Etkisi

Sosyal Bilimler Üzerine Araştırmalar - IV, Bayram Ali Turan, Editör, Özgür Yayın Dağıtım Ltd. Şti, ss.261-281, 2023

10. Tüketici Bakış Açısı ile Marka Yenilikçiliğinin Etkilerinin Çeşitli Sektörlerde İncelenmesi

Muhasebe – Pazarlama – Organizasyon: Teori ve Uygulama, Doç.Dr.Şahin KARABULUT, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.251-264, 2022 Creative Commons License
Metrikler

Yayın

35

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

2

Atıf (WoS)

7

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

15

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Diğer Toplam)

6

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları