Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Endüstriyel Pazarlama Alanında Marka Genişlemelerinin İncelenmesi

10th INTERNATIONAL NEW YORK ACADEMIC RESEARCH CONGRESS ON SOCIAL, HUMANITIES, ADMINISTRATIVE, AND EDUCATIONAL SCIENCES, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 11 - 13 Temmuz 2024, ss.580-588

Çevreye Çöp Atma Davranışının Norm Aktivasyon Modeli ile İncelenmesi

International Conference on Modern and Advanced Research, Konya, Türkiye, 29 - 31 Temmuz 2023

INVESTIGATING CONSUMERS' PRODUCT RETURN BEHAVIOR AND ATTITUDES TOWARDS UNETHICAL RETURNS

8th International New York Academic Research Congress on Humanities and Social Sciences, 24 - 26 Haziran 2023

Cep Telefonunda Oyun Oynama ve Çizgi Film İzleme Kapsamında Tüketici Neotenisinin Etkilerinin İncelenmesi

ULUSLARARASI EKONOMİ FİNANS VE İŞLETME KONGRESİ EFİ 2023, Sivas, Türkiye, 26 - 27 Mayıs 2023

CONSUMER NEOTENY AND ANTHROPOMORPHIC PRODUCT DESIGN EVALUATION

8TH INTERNATIONAL CONGRESS ON HUMANITIES AND SOCIAL SCIENCES IN A CHANGING WORLD, 7 - 09 Ocak 2023

Kar Amacı Gütmeyen Kuruluşlar Bağlamında Marka İmajı: Bir Algı Haritalama Çalışması

PPAD 25. Pazarlama Kongresi, Ankara, Türkiye, 30 Haziran - 02 Temmuz 2021, ss.807-811

Çevrimiçi Sanat Galerilerilerinde Yer Alan Resimlerin Fiyatlandırma Kararlarında Etkili Olan Etmenler

ULUSLARARASI MÜZİK VE GÜZEL SANATLAR EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Sivas, Türkiye, 12 - 14 Haziran 2021, ss.90-91 Sürdürülebilir Kalkınma

BULANIK ÇOK KRİTERLİ KARAR VERME MODELİ İLE PAZAR ÇEKİCİLİĞİNİN BELİRLENMESİ

INTERNATIONAL CONGRESS ON MANAGEMENT ECONOMICS AND BUSINESS, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2017, ss.39

Modelling Consumer Behaviour For Remanufactured Products

International Conference on Social Sciences and Education Research(ICSER 2015), 29 - 31 Ekim 2015 Sürdürülebilir Kalkınma
Kitap & Kitap Bölümleri

MARKA ARAŞTIRMALARINDA İNCELENEN OLUMSUZ DUYGULAR

PAZARLAMA ALANINDA ULUSLARARASI ÇALIŞMA VE DEĞERLENDIRMELER, ASLAN ÇETİN FİLİZ, Editör, Serüven Yayınevi, Ankara, ss.23-40, 2024

KAR AMACI GÜTMEYEN KURULUŞLAR PAZARLAMASINDA BAĞIŞ YAPMA DAVRANIŞI TEORİLERİ

PAZARLAMA ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR -I, AKANDERE GÖKHAN, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.101-117, 2024

YENİDEN ÜRETİM SİSTEMİNDE PAZARLAMANIN OYNADIĞI ROLLER

SOSYAL BEŞERİ VE İDARİ BİLİMLER ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XII, Doç. Dr. İclal Ünüvar, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.69-86, 2023

Türkiye’de Gerçekleştirilen Kalite Fonksiyonu Göçerimi Araştırmalarının Müşteri Sesi Açısından İncelenmesi

SOSYAL, İNSAN VE İDARİ BİLİMLERDE YENİLİKÇİ ÇALIŞMALAR, Sarıbaş Serap, Akkuş Turgay, Editör, Duvar Yayınları, ss.643-672, 2023

The Role of Consumer Impulsivity and Self-Efficacy on User Manual Behavior

Using Self-Efficacy for Improving Retention and Success of Diverse Student Populations, Herron Jeffrey, Editör, IGI Global, ss.272-292, 2023

Tüketici Neotenisinin Ürün Tasarımının Değerlendirilmesine Etkisi

Sosyal Bilimler Üzerine Araştırmalar - IV, Bayram Ali Turan, Editör, Özgür Yayın Dağıtım Ltd. Şti, ss.261-281, 2023

Tüketici Bakış Açısı ile Marka Yenilikçiliğinin Etkilerinin Çeşitli Sektörlerde İncelenmesi

Muhasebe – Pazarlama – Organizasyon: Teori ve Uygulama, Doç.Dr.Şahin KARABULUT, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.251-264, 2022 Creative Commons License
Metrikler

Yayın

32

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

8

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Diğer Toplam)

6

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları