Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Dijital pazarlama uygulamalarında oyunlaştırma öğelerinin ikna amaçlı kullanımına ilişkin bir çerçeve: İçeriği yönetmek

1. Uluslararası Ulusal Dijital Dünya& Dijital Sağlık Kongresi, Sivas, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2022, ss.54-55

The impact of NFT contents on the consumer's purchasing decision

2. International Media and Society Symposium, İstanbul, Türkiye, 24 - 28 Mayıs 2022, ss.127-135

KADIN BEDENİNİN BİR TÜKETİM NESNESİ VE İKNA EDİCİ UNSUR OLARAK REKLAMLARDA KULLANIMI

ANATOLIAN 8TH INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONGRESS, Diyarbakır, Türkiye, 25 - 26 Aralık 2021, ss.389-397

Dijital Profilleme: Büyük Veriden Mikro Hedefe İletişim İzleri

6. International Management and Social Research Conference, İstanbul, Türkiye, 16 - 18 Ocak 2021, ss.251 Sürdürülebilir Kalkınma

HEDEFE YÖNELİK İLETİŞİM STRATEJİLERİNİN İKNA AÇISINDANİNCELENMESİ: PROPAGANDA, ALGI YÖNETİMİ VE DİĞERLERİ

5th International Scientific Research Congress (IBAD - 2020), İstanbul, Türkiye, 1 - 02 Eylül 2020, ss.76

Popular Culture and Forensic Sciences

CUDES 2019: 10. International Congress on Current Debates in Social Science, İstanbul, Türkiye, 3 - 05 Aralık 2019

Media and Forensic Sciences

CUDES 2019: 10. International Congress on Current Debates in Social Science, İstanbul, Türkiye, 3 - 05 Aralık 2019

Dizi ve Filmlerde Hemşire İmajının Kültür Endüstrisi ve Popüler KültürBağlamında İncelenmesi: Türkiye’xxden İki Vakanın Analizi

4th International Symposium on International Symposium on InnovativeApproaches in Social, Human and Administrative Sciences, Samsun, Türkiye, 22 - 24 Kasım 2019

Subliminal mesajlar içeren animasyon gösteriminin hemşirelik eğitimindeki etkisinin incelenmesi

5. Ulusal 1. Uluslararası Hemşirelikte Güncel Yaklaşımlar Kongresi, 15 - 17 Kasım 2018

ÇOCUKLARDA DİJİTAL NESNELERLE TEMAS SIKLIĞININ BİR SONUCU OLARAK SOSYAL İZOLASYON

IMDAC 2018 I Uluslararası Multidisipliner Dijital Bağımlılık Kongresi, Aydın, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2018, ss.65-66

Psikolojik Sermaye ve Ahilik Sisteminin Karşılaştırılması

Uluslararası Ahilikte İş ve Ticaret Ahlakı Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 27 - 28 Eylül 2018, ss.469-480

Subliminal uyaranların insan üzerindeki etkisi ve korunma yolları

5. Adli Psikoloji 1. Adli Felsefe 1. Adli Sosyoloji Kongresi, Ankara, Türkiye, 12 - 13 Nisan 2018, ss.9-10

Suç Ve Suç İle İlişkili Vakaların Analizinde Yeni Bir Yöntem Önerisi: Davranışsal Otopsi

Uluslararası 3. Adli Hemşirelik 2. Adli Sosyal Hizmet I. Adli Gerontoloji Kongresi, Yozgat, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2017, ss.19-20 Sürdürülebilir Kalkınma

Subliminal Uyaranların Çocuklar Üzerindeki Etkisi Ve Sağlık Alanında Kullanımı: Pediatri Hemşireliğine Multidisipliner Bir Yaklaşım

Uluslararası 3. Adli Hemşirelik 2. Adli Sosyal Hizmet I. Adli Gerontoloji Kongresi, Yozgat, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2017, ss.91-92

Medyada Kullanılan Subliminal Uyaranların İnsan Üzerindeki Etkileri

IV. Adli Psikoloji Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 12 - 13 Mayıs 2017

Subliminal Mesaj Teknikleri ile Suçu Önleme ve Suçlu Rehabilitasyonu

I. Adli Bilimler Sempozyumu- Yalan Tespitinde Güncel Yaklaşımlar, Türkiye, 10 - 11 Aralık 2014

Subliminal mesajların reklamlarda kullanımı Türkiye örneği

International Communication Science & Media Studies Congress, 12 - 15 Mayıs 2014, ss.102-119

Kitap & Kitap Bölümleri

Şok Reklamcılık

WIZART EDUTAINMENT, İstanbul, 2021

Futurism and Future Scenarios from a Public Relations Perspective

Communication Studies in Pandemic: The Panorama of Turkey, Zekiye Tamer Gencer, Editör, Peter Lang Publishing, Inc., Bern, ss.1-216, 2021

Şeytanın Al Dediği

Destek Yayınları, İstanbul, 2020

Kesintisiz İletişim

Destek Yayınları, İstanbul, 2020

Subliminal İşgal

Destek Yayınevi, İstanbul, 2017

Medya Terimleri Sözlüğü

Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, 2015

Metrikler

Yayın

52

Atıf (WoS)

36

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

23

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

248

H-İndeks (Scholar)

6

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Proje

1

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları