SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Comparison of grammar teaching by the intuitive and direct lecture methods in terms of their effect on student achievement and attainment
International Journal of Curriculum and Instructio
, cilt.14, sa.1, ss.1071-1087, 2022 (Hakemli Dergi)
ÖĞRETMENLERİN EĞİTİMDE ÇOKKÜLTÜRLÜLÜĞE İLİŞKİN YETERLİK ALGILARININ BAZI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
Milli Eğitim
, cilt.50, sa.1, ss.857-873, 2021 (Scopus)
Öğretmen Adaylarının Epistemolojik İnançları İle Ders Çalışma Yaklaşımlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
, cilt.18, sa.Eğitim Bilimleri Özel Sayısı, ss.1-32, 2021 (Hakemli Dergi)
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN DİJİTAL BAĞIMLILIK DÜZEYLERİİLE ÖZ-DÜZENLEMELİ ÖĞRENME BECERİLERİARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
EKEV AKADEMİ DERGİSİ
, cilt.24, sa.82, ss.173-196, 2020 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Çevre Konularına Yönelik Tutumlarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.23, sa.1, ss.29-40, 2019 (Hakemli Dergi)
Tarih Öğretmen Adaylarının Sorgulama Becerileri ile Eleştirel Düşünme Eğilimleri Arasındaki İlişki
The Journal of Academic Social Science Studies
, sa.32, ss.171-185, 2015 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretimine Yönelik Öz-Yeterlik Algılarının İncelenmesi
Cumhuriyet Journal of International Education
, cilt.4, sa.2, ss.29-40, 2015 (Hakemli Dergi)
Matematik Programının Değerlendirme Öğesine İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.7, sa.18, ss.657-677, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Öğretmenlerin Eğitimde Çokültürlülüğe İlişkin Yeterlik Algıları
3. İnternational Social Research and Behavioral Sciences Symposium, Sarajevo, Bosna-Hersek, 20 - 21 Nisan 2019, ss.22
Beşinci sınıf Türkçe dersi öğretim programının (2017) öğretmen görüşlerine göre incelenmesi
II. Uluslararası İpekyolu Akademik Çalışmalar Sempozyumu, Nevşehir, Türkiye, 20 - 22 Eylül 2018
Öğretmen Adaylarının Çevre Konularına Yönelik Tutumlarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
1. Uluslararası Çağdaş Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu (ISCESS), 22 - 25 Kasım 2018
Bilişim Teknolojilerinin Çocukların Sosyo-kültürel Gelişimlerine Etkisinin İncelenmesi
Uluslararası Multidisipliner Dijital Bağımlılık Kongresi, Aydın, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2018
Matematiğe ve Matematik Öğrenimine Değer Verme Konusuna İlişkin Öğrenci Görüşleri
2. Uluslar arası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 8 - 10 Haziran 2015
Kitap & Kitap Bölümleri
Felsefi Düşünceler ve Eğitim Programları Çerçevesinde Pozitif Öğretmenlik
Pozitif Eğitim, ERSOY MUSTAFA, KANAK MEHMET, Editör, Eğiten kitap, Ankara, ss.1-27, 2021
Türk Eğitim Sistemi (Farklı Ülkelerle Karşılaştırmalı)
Anı Yayıncılık, Ankara, 2020
Eğitimde Program Değerlendirme
Eğitimde Uygulama Öğrenme ve Değerlendirme, Ayla ARSEVEN, Editör, İKSAD Yayınevi, Ankara, ss.93-136, 2020
Değişen Dünyada Çocuk Gözüyle Öğretime Dair Problemler
Değişen Dünya’xxda Çocuk ve Eğitim, Mehmet KANAK, Mustafa ERSOY, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.75-104, 2020
Toplumsal Sorunların Çözümü:Eğitim
Sosyal Sorunlarda Güncel Tartışmalar, Yılmaz DAŞLI, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.29-49, 2019