Yayınlar & Eserler

Makaleler 20
Tümü (20)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (12)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 23

1. ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇOK BOYUTLU SOSYAL DEĞER ALGILARI

11. Uluslararası Avrasya Zirvesi, Bilimsel Araştırmalar ve Güncel Gelişmeler Kongresi, NEVŞEHİR\GÖREME, Türkiye, 22 - 23 Haziran 2023, (Tam Metin Bildiri)

2. ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİ İLE İLGİLİ DEĞER ALGILARI

11. Uluslararası Avrasya Zirvesi, Bilimsel Araştırmalar ve Güncel Gelişmeler Kongresi, NEVŞEHİR\GÖREME, Türkiye, 22 - 23 Haziran 2023, (Tam Metin Bildiri)

3. ÖĞRETMEN ADAYLARININ MESLEKİ GELİŞİM ÖZ YETERLİKLERİNİN BELİRLENMESİ

MUNZUR 5th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Tunceli, Türkiye, 9 - 11 Haziran 2023, (Tam Metin Bildiri)

4. ÖĞRETMEN ADAYLARININ YAŞAM BOYU ÖĞRENME DÜZEYLERİ

MUNZUR 5th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Tunceli, Türkiye, 9 - 11 Haziran 2023, (Tam Metin Bildiri)

5. YENİ EĞİTİM ORTAMLARININ PAZARLANMASI: METAVERSE SINIFLARI TASARIMINDA YAPAY ZEKÂ ETKİSİ

INTERNATIONALCONFERENCE ON GLOBAL PRACTICE OFMULTIDISCIPLINARYSCIENTIFIC STUDIES, Girne, Kıbrıs (Kktc), 6 - 08 Mart 2022, ss.335-345, (Tam Metin Bildiri)

6. TÜKETİM ALANI OLARAK METAVERSE: 21. YÜZYIL BECERİLERİ EĞİTİMİNDE FIRSAT MI? TEHDİT Mİ?

INTERNATIONALCONFERENCE ON GLOBAL PRACTICE OFMULTIDISCIPLINARYSCIENTIFIC STUDIES, Girne, Kıbrıs (Kktc), 6 - 08 Mart 2022, ss.321-334, (Tam Metin Bildiri)

8. Çevrimiçi Öğrenme Algı Ölçeği: Türkiye'de Yükseköğretimin Uzaktan Eğitime Geçişinde Covid-19 Etkisi

5th International Congress of Eurasian Social Sciences, Bodrum, Türkiye, 21 - 24 Mayıs 2021, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

9. Pandemi Sürecinde Eğitim Alanında Yapılan Çalışmaların Eğilimleri: Türkiye Örneği

Internatıonal Symposıum of Educatıon and Values - 4, Karabük, Türkiye, 24 Aralık 2020, ss.218-219, (Özet Bildiri)

11. ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇEVRİMİÇİ OYUN OYNAMA BAĞIMLILIKLARININ İNCELENMESİ

1st International Multidiciplinary Digital Addiction Congress, KUŞADASI/AYDIN, 14 - 16 Kasım 2018, (Özet Bildiri)

12. ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN TEKNOLOJİ BAĞIMLILIĞININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE İNCELENMESİ1

1st International Multidiciplinary Digital Addiction Congress, KUŞADASI/AYDIN, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2018, (Özet Bildiri)

13. EĞİTİM FAKÜLTESİNDEKİ ÖĞRENCİLERİN DİJİTAL BAĞIMLILIK DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ

1st International Multidiciplinary Digital Addiction Congress, KUŞADASI/AYDIN, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2018, (Özet Bildiri)

14. Öğretmen adaylarının görüşlerine göre öğretmenlik uygulama derslerinin etkililiği

13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Sivas, Türkiye, 10 Mayıs 2018, ss.315-317, (Tam Metin Bildiri)

15. School Principals’ Views on Technology Usage in Educational Administration

Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 27 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

16. Bilişim Teknolojileri Öğretmenlerinin Özel Alan Yeterliklerine Sahip Olma Düzeyleri

Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 27 Ekim - 28 Aralık 2017, (Özet Bildiri)

17. Ortaokul Düzeyinde Algoritma Öğretiminde Oyunla Öğrenme Örneği

IV th International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

18. Eğitim Yönetiminde Teknoloji Kullanımına İlişkin Okul Yöneticilerinin Görüşleri

INTERNATIONAL EDUCATIONAL TECHNOLOGY SYMPOSIUM, Sivas, Türkiye, 27 - 28 Ekim 2017

19. Türkler ve Göçebelik Üzerine Bir Değerlendirme

Türk Birliği Uluslararası Sempozyumu, Kayseri, Türkiye, 21 Temmuz 2017

20. Öğretmen adaylarının eğitim fakültelerinin fiziksel ve sosyal yeterliliğine ilişkin algıları

11. Ulusal Eğitim Yönetimi kongresi, KUŞADASI, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.178-180, (Özet Bildiri)

21. Öğretmen adaylarının eğitim fakültelerinin eğitimsel ve yönetsel yeterliliğine ilişkin değerlendirmeleri

25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

23. Türkiye’deki Eğitim Fakültelerinin ”Web Sayfalarının”Karsılastırılması

XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 14

2. Kapsayıcı Eğitim için Güncel Destekleyici Teknolojiler

Kuramdan Uygulamaya Kapsayıcı Eğitim, KAYAHAN YÜKSEL, Didem; ERSOY, Mustafa, Editör, EĞİTEN KİTAP, Ankara, ss.121-158, 2023

3. Öğretim Teknolojileri

Eğiten Yayıncılık, Ankara, 2022

4. Mobil Uygulamalar ve Yabancı Dil Öğrenimi

ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ, Mustafa Ersoy,Didem Kayahan Yüksel, Editör, EĞİTEN YAYINCILIK, Ankara, ss.337-360, 2022

5. Mobil Uygulamalar ve Yabancı Dil Öğrenimi

Öğretim Teknolojileri, ERSOY MUSTAFA, KAYAHAN YÜKSEL DİDEM, Editör, EĞİTEN KİTAP, Ankara, ss.323-346, 2022

6. Pozitif Okul Uygulamaları

Pozitif Eğitim, Ersoy Mustafa, Kanak Mehmet, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.81-112, 2021

7. Pozitif Çevrimiçi Eğitim

Pozitif Eğitim, Mustafa Ersoy, Mehmet Kanak, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.210-240, 2021

9. Eğitimde Dijital Dönüşüm

Değişen Dünya'da Çocuk ve Eğitim, Mehmet Kanak,Mustafa Ersoy, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.45-74, 2020

10. Eğitimde Dijital Dönüşüm

Değişen Dünya’da Çocuk ve Eğitim, MEHMET KANAK, MUSTAFA ERSOY, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.45-74, 2020

11. Karşılaştırmalı Eğitim Teknolojileri

Türk Eğitim Sistemi Farklı Ülkelerle Karşılaştırmalı, İlhami Arseven, Ayla Arseven, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.147-178, 2020

12. Social Media and Children

Handbook of Research onChildren’s Consumptionof Digital Media, Gülşah Sarı, Editör, IGI Global, ss.11-23, 2018

13. Eğitimin Teknolojisi

Eğitbilim Pedandragoji, Erdal Toprakcı, Editör, Ütopya, Ankara, ss.423-446, 2016

14. İnternet Tabanlı Uzaktan Eğitim

Eğitim Bilimine Giriş, Celal Teyyar Uğurlu, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.289-297, 2015
Metrikler

Yayın

57

Atıf (WoS)

2

Atıf (TrDizin)

30

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

20

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

95

Proje

1

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları