Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Öğretmen Adaylarının Epistemolojik İnançları İle Ders Çalışma Yaklaşımlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
, cilt.18, sa.Eğitim Bilimleri Özel Sayısı, ss.1-32, 2021 (Hakemli Dergi)
Teachers' Views on the Extracurricular Activities in Schools within the Scope of Classroom Management in Turkey
International Online Journal of Educational Sciences (IOJES)
, cilt.13, sa.1, ss.290-301, 2021 (Hakemli Dergi)
Okulöncesi Eğitimi Alanındaki Araştırmaların Yönelimleri: Bir İçerik Analizi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
, cilt.8, sa.3, ss.862-886, 2019 (Hakemli Dergi)
0-12 YAŞ ARALIĞINDAKİ ÇOCUKLARIN DİJİTAL BAĞIMLILIK DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE BELİRLENMESİ (Sivas ili örneklemi)
Journal Of History School
, cilt.12, ss.122-142, 2019 (Hakemli Dergi)
Cumhuriyet Üniversitesi Öğrencilerinin Uzaktan Eğitimde Sunulan Derslere Yönelik Bakış Açısı
Eurasian Journal of Social and Economics
, cilt.5, sa.12, ss.91-100, 2018 (Hakemli Dergi)
OKUL ÖNCESİNDE REHBERLİK HİZMETLERİNİN GEREKLİLİĞİNİN REHBER ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİDOĞRULTUSUNDA DEĞERLENDİRİLMESİ
EKEV AKADEMİ
, cilt.22, sa.76, ss.187-208, 2018 (Hakemli Dergi)
Developing the Attitude Scale for Islamic Law Lesson
Journal of Education and Practice
, cilt.8, sa.25, ss.149-159, 2017 (Hakemli Dergi)
9 Sınıf Biyoloji Dersi Öğretim Programının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi Sivas İli Örneği
e- International Journal of Educational Research
, cilt.3, sa.3, ss.1-17, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ’xxNDE UZAKTAN EĞİTİMDE SUNULAN DERSLERE YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ
ASEAD IV. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, 27 - 29 Ekim 2018, ss.93-102
EĞİTİM FAKÜLTESİNDEKİ ÖĞRENCİLERİN DİJİTAL BAĞIMLILIK DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
1st International Multidiciplinary Digital Addiction Congress, KUŞADASI/AYDIN, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2018
ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN TEKNOLOJİ BAĞIMLILIĞININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE İNCELENMESİ1
1st International Multidiciplinary Digital Addiction Congress, KUŞADASI/AYDIN, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2018
Bilişim Teknolojileri Öğretmenlerinin Özel Alan Yeterliklerine Sahip Olma Düzeyleri
Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 27 Ekim - 28 Aralık 2017
Türkler ve Göçebelik Üzerine Bir Değerlendirme
Türk Birliği Uluslararası Sempozyumu, Kayseri, Türkiye, 21 Temmuz 2017
Kitap & Kitap Bölümleri
Kapsayıcı Eğitim için Güncel Destekleyici Teknolojiler
Kuramdan Uygulamaya Kapsayıcı Eğitim, KAYAHAN YÜKSEL, Didem; ERSOY, Mustafa, Editör, EĞİTEN KİTAP, Ankara, ss.121-158, 2023
Öğretim Teknolojileri
Eğiten Yayıncılık, Ankara, 2022
Mobil Uygulamalar ve Yabancı Dil Öğrenimi
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ, Mustafa Ersoy,Didem Kayahan Yüksel, Editör, EĞİTEN YAYINCILIK, Ankara, ss.337-360, 2022
Mobil Uygulamalar ve Yabancı Dil Öğrenimi
Öğretim Teknolojileri, ERSOY MUSTAFA, KAYAHAN YÜKSEL DİDEM, Editör, EĞİTEN KİTAP, Ankara, ss.323-346, 2022
Pozitif Okul Uygulamaları
Pozitif Eğitim, Ersoy Mustafa, Kanak Mehmet, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.81-112, 2021
Pozitif Çevrimiçi Eğitim
Pozitif Eğitim, Mustafa Ersoy, Mehmet Kanak, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.210-240, 2021
Değişen Dünya'da Çocuk ve Eğitim
Eğiten Yayıncılık, Ankara, 2020
Eğitimde Dijital Dönüşüm
Değişen Dünya’da Çocuk ve Eğitim, MEHMET KANAK, MUSTAFA ERSOY, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.45-74, 2020
Karşılaştırmalı Eğitim Teknolojileri
Türk Eğitim Sistemi Farklı Ülkelerle Karşılaştırmalı, İlhami Arseven, Ayla Arseven, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.147-178, 2020
Eğitimin Teknolojisi
Eğitbilim Pedandragoji, Erdal Toprakcı, Editör, Ütopya, Ankara, ss.423-446, 2016