SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Pre-service Science Teachers’ Epistemic Beliefs, Nature of Science Views, and Beliefs in Pseudoscience
Investigation of Lifelong Learning Tendencies and Self-Regulatory Learning Perceptions of Gifted Students
EXAMINATION OF PERCEPTIONS OF GIFTED STUDENTS ABOUT CLIMATE CHANGE AND GLOBAL WARMING
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
THE EFFECT OF GENDER ON MOTIVATION TOWARDS SCIENCE LEARNING: A META-ANALYSIS STUDY
Examining the Emotional Semantic Orientation of Gifted Students Towards the Flipped Learning Model
Investigating Lifelong Learning Tendencies and Scientific Creativity Levels of Prospective Science Teachers
Using draw, write, and tell to reveal gifted students’ perceptions and interests of STEAM disciplines
Examination of Science Self-Regulation Skills of Gifted and Non-Gifted Students
JOURNAL OF EFFICIENCY AND RESPONSIBILITY IN EDUCATION AND SCIENCE
, cilt.14, sa.4, ss.230-246, 2021 (ESCI)


Awareness of the Gifted Students and Their Normally Developing Peers about Environmental Education Concept
Sivrice Depremini Yaşamış Ortaokul Öğrencilerinin Depreme İlişkin Metaforik Algılarının İncelenmesi: Malatya İli Örneği
Gifted Students’ Beliefs about Knowledge and Learning
Özel Yetenekli ve Normal Gelişim Gösteren Öğrencilerin 21. Yüzyıl Becerilerinin İncelenmesi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.53, sa.2, ss.693-721, 2020 (Hakemli Dergi)
Özel Yetenekli Öğrencilerin Çevre Sorunlarına Yönelik Algılarının Kelime İlişkilendirme Testi Kullanılarak İncelenmesi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.40, sa.2, ss.385-409, 2020 (Hakemli Dergi)
Fen Bilimleri Dersindeki Madde ve Değişim Ünitesine Yönelik Geçerli ve Güvenilir Başarı Testi Geliştirme: BİLSEM Örneği
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.67-88, 2019 (Hakemli Dergi)
Bilim ve Sanat Merkezi’nde Yürütülen Proje Çalışmalarına İlişkin Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Asian Journal of Instruction
, cilt.7, sa.2, ss.1-21, 2019 (Hakemli Dergi)
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN MERKEZİ SINAVLARA (LGS) İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.701-719, 2019 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Kitaplar
FEN EĞİTİMİNDE OKUL DIŞI ÖĞRENME ETKİNLİKLERİ
ETKİNLİK ÖRNEKLERİYLE OKUL DIŞI ÖĞRENME: DUVARSIZ OKULLAR, , Editör, Vizetek, ss.325-341, 2024
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME SÜRECİNDE MERKEZİ EĞİLİM VE DAĞILIM ÖLÇÜLERİ
FELSEFEDEN UYGULAMAYA ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME, BEKTAŞ OKTAY, EROĞLU SEYİDE, Editör, ASOS YAYINLARI, ss.71-94, 2024
FEN EĞİTİMİNDE KAPSAYICILIK
KURAMDAN UYGULAMAYA KAPSAYICI EĞİTİM, KAYAHAN YÜKSEL DİDEM, ERSOY MUSTAFA, Editör, EĞİTEN KİTAP, ss.263-276, 2023
Karma Araştırma Yöntemi Desenleri
PRAGMATİZMDEN UYGULAMAYA KARMA ARAŞTIRMA YÖNTEMİ, BEKTAŞ OKTAY, KARACA MELEK, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.47-61, 2022
Karma Araştırma Yöntemi Kullanan Çalışmalar
PRAGMATİZMDEN UYGULAMAYA KARMA ARAŞTIRMA YÖNTEMİ, BEKTAŞ OKTAY, KARACA MELEK, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.195-241, 2022
Karma Araştırma Yönteminde Veri Analizi
PRAGMATİZMDEN UYGULAMAYA KARMA ARAŞTIRMA YÖNTEMİ, BEKTAŞ OKTAY, KARACA MELEK, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.127-144, 2022
Proje Tabanlı Öğrenme
Felsefi Denge Kuramına Dayalı Çevrim İçi ve Yüz Yüze Fen Öğrenme Etkinlikleri, BEKTAŞ OKTAY, NACAROĞLU OĞUZHAN, Editör, Eğiten Kitap, ss.9-36, 2021
Fen Öğreniminde Dijital Dönüşüm Uygulamaları
Felsefi Denge Kuramına Dayalı Çevrim İçi ve Yüz Yüze Fen Öğrenme Etkinlikleri, BEKTAŞ OKTAY, NACAROĞLU OĞUZHAN, Editör, Eğiten Kitap, ss.277-286, 2021
Ters Yüz Öğrenme Modeli
Felsefi Denge Kuramına Dayalı Çevrim İçi ve Yüz Yüze Fen Öğrenimi Etkinlikleri, BEKTAŞ OKTAY, NACAROĞLU OĞUZHAN, Editör, Eğiten Kitap, ss.233-252, 2021