Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Ortaokul Öğrencilerinin Mühendislik Tasarım Temelli Fen Eğitimine İlişkin Duygusal Semantik Yönelimlerinin İncelenmesi

6. INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES AND INNOVATION CONGRESS, Ankara, Türkiye, 25 - 26 Şubat 2023, ss.170-180

EXAMINING THE CORRELATION BETWEEN READING COMPREHENSION LEVELS AND SCIENCE SELF-EFFICACY OF THE GIFTED STUDENTS

ASES III. INTERNATIONAL EDUCATIONAL SCIENCES CONFERENCE, Türkiye, 28 Ocak 2023, ss.193-207

ROBOTIC CODING SUMMER SCHOOL EXPERIENCES OF SECONDARY STUDENTS

ASES IV. INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Türkiye, 17 Aralık 2022

Comparing the Learning Styles of Gifted Students and Their Non-Gifted Peers: A Case of the Province of Malatya

Uluslararası Özel Yetenekliler Eğitimi Kongresi 2019 (IGATE’19), Türkiye, 01 Kasım 2019

Examination of Academic Motivations of Gifted Students to Learn Science

Uluslararası Özel Yetenekliler Eğitimi Kongresi 2019 (IGATE’19), 01 Kasım 2019

Examining Metaphorical Perceptions of Students of Science and Art Centers Concerning the Concept of “Project”

Uluslararası Özel Yetenekliler Eğitimi Kongresi 2019 (IGATE’19), Türkiye, 01 Kasım 2019

ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN RADYASYON KAVRAMINA YÖNELİK BİLGİ VE TUTUMLARININ İNCELENMESİ

III. ULUSLARARASI BATTALGAZİ BİLİMSEL ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Türkiye, 21 Eylül 2019

SCIENCE TEACHERS’ OPINIONS ABOUT THE LABORATORY PRACTICES AT SCIENCE CLASSES

I. International Symposium of Academic Studies on Education and Culture, Türkiye, 13 Eylül 2019

INVESTIGATION OF LIFELONG LEARNING TENDENCIES OF GIFTED STUDENTS IN TERMS OF DIFFERENT VARIABLES

EUROASIA IV-INTERNATIONAL CONGRESS ON MULTIDISCIPLINARY STUDIES, Kazakistan, 25 Ağustos 2019

FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ DOKTORA ÖĞRENCİLERİNİN KARŞILAŞTIKLARI PROBLEMLER VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ

II. ULUSLARARASI BATTALGAZİ MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Türkiye, 15 Mart 2019

Kitap & Kitap Bölümleri

DURUM ÇALIŞMASI

NİTEL ARAŞTIRMA SÜRECİ VE UYGULAMALARI, BEKTAŞ Oktay, ŞAHİN, Tuğrul Gökmen, Editör, ASOS YAYINLARI, ss.53-69, 2023

NİTEL ARAŞTIRMADA GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK

NİTEL ARAŞTIRMA SÜRECİ VE UYGULAMALARI, BEKTAŞ Oktay, ŞAHİN Tuğrul Gökmen, Editör, ASOS YAYINLARI, ss.319-340, 2023

FEN EĞİTİMİNDE KAPSAYICILIK

KURAMDAN UYGULAMAYA KAPSAYICI EĞİTİM, KAYAHAN YÜKSEL DİDEM, ERSOY MUSTAFA, Editör, EĞİTEN KİTAP, ss.263-276, 2023

ALANA ÖZGÜ BİLİM FELSEFELERİ

FELSEFE, BİLİM VE EĞİTİM, BEKTAŞ Oktay, SARITAŞ Davut, Editör, ASOS YAYINLARI, ss.31-43, 2023

BİREYSEL ARAŞTIRMA

NİTEL ARAŞTIRMA SÜRECİ VE UYGULAMALARI, BEKTAŞ Oktay, ŞAHİN Tuğrul Gökmen, Editör, ASOS YAYINLARI, ss.135-156, 2023

PAUL FEYERABEND

FELSEFE, BİLİM VE EĞİTİM, BEKTAŞ Oktay, SARITAŞ Davut, Editör, ASOS YAYINLARI, ss.185-208, 2023

Karma Araştırma Yöntemi Desenleri

PRAGMATİZMDEN UYGULAMAYA KARMA ARAŞTIRMA YÖNTEMİ, BEKTAŞ OKTAY, KARACA MELEK, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.47-61, 2022

Karma Araştırma Yöntemi Kullanan Çalışmalar

PRAGMATİZMDEN UYGULAMAYA KARMA ARAŞTIRMA YÖNTEMİ, BEKTAŞ OKTAY, KARACA MELEK, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.195-241, 2022

Karma Araştırma Yönteminde Veri Analizi

PRAGMATİZMDEN UYGULAMAYA KARMA ARAŞTIRMA YÖNTEMİ, BEKTAŞ OKTAY, KARACA MELEK, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.127-144, 2022

Proje Tabanlı Öğrenme

Felsefi Denge Kuramına Dayalı Çevrim İçi ve Yüz Yüze Fen Öğrenme Etkinlikleri, BEKTAŞ OKTAY, NACAROĞLU OĞUZHAN, Editör, Eğiten Kitap, ss.9-36, 2021

Fen Öğreniminde Dijital Dönüşüm Uygulamaları

Felsefi Denge Kuramına Dayalı Çevrim İçi ve Yüz Yüze Fen Öğrenme Etkinlikleri, BEKTAŞ OKTAY, NACAROĞLU OĞUZHAN, Editör, Eğiten Kitap, ss.277-286, 2021

Ters Yüz Öğrenme Modeli

Felsefi Denge Kuramına Dayalı Çevrim İçi ve Yüz Yüze Fen Öğrenimi Etkinlikleri, BEKTAŞ OKTAY, NACAROĞLU OĞUZHAN, Editör, Eğiten Kitap, ss.233-252, 2021