Metrikler
Makaleler
Tümü (10)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (7)
2025
20251. Okul Yöneticilerinin Değer Temelli Liderlik Özelliklerine İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
Tunçer Günay E., Doğan S.
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi (UEAD) , cilt.9, sa.1, ss.41-61, 2025 (Hakemli Dergi)
2024
20242. An Analysis of the Hierarchic Structure in Educational Organizations
DOĞAN S., AKALIN D., TUNÇER GÜNAY E.
Eğitimde Kuram ve Uygulama , 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20243. Reflections of the Concept of Empathy the School Environment
DOĞAN S., TOPCU İ., KOÇAK KAYACI E., TUNÇER GÜNAY E.
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD)
, cilt.15, sa.2, ss.1145-1168, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20244. Teaching Profession Law According to the Perspective of Union Representative Teachers
DOĞAN S., OKTAY Y., TUNÇER GÜNAY E.
Journal of Qualitative Research in Education
, cilt.2024, ss.220-246, 2024 (Hakemli Dergi)
2023
20235. Yabancı Dil Sınıflarındaki Lise Öğrencilerinin 21. yy Becerilerine Sahip Olma Durumları ve Sosyal İyi Olma Düzeyleri
TUNÇER GÜNAY E., SARIÇAM H.
Anadolu Eğitim Liderliği ve Öğretim Dergisi , cilt.11, sa.2, ss.306-324, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20236. International Journal of Curriculum and Instruction
Tunçer Günay E., Sarıçam H.
Anadolu Eğitim Liderliği ve Öğretim
, sa.11, ss.306-324, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20237. Examining the Burnout Syndrome Experienced by School Stakeholders in the Pandemic Process According to Teacher Opinions
doğan s., Şimşek B., TUNÇER GÜNAY E.
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.43, sa.2, ss.785-824, 2023 (TRDizin)
2023
20238. Foreign language curriculum and European Language Portfolio compatibility on the basis of foreign language education policies
KAHRAMAN H., Tunçer Günay E.
International Journal of Curriculum and Instruction , cilt.15, sa.2, ss.928-953, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20239. Asperger's, giftedness and autism paradox: a case report
Tunçer Günay E., Sarıçam H.
JOURNAL OF GIFTED EDUCATION AND CREATIVITY (JGEDC)
, sa.10, ss.81-96, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
202310. Yabancı Dil Sınıflarındaki Lise Öğrencilerinin 21. yy Becerilerine Sahip Olma Durumları ve Sosyal İyi Olma Düzeyleri
Tunçer Günay E., Sarıçam H.
Anadolu Eğitim Liderliği ve Öğretim Dergisi , cilt.11, sa.2, ss.306-324, 2023 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2025
20251. AKADEMİDE GÖRÜNMEZ ENGELLER: KADIN AKADEMİSYENLERİN TERFİ SÜREÇLERİNDE CAM TAVAN VE CAM LABİRENT DENEYİMLERİ
Tunçer Günay E., Kahraman H.
III. INTERNATIONAL INTERDISCIPLINARY CONGRESS OF WOMEN IN SCIENCE, Sivas, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2025, ss.112-124, (Tam Metin Bildiri)
2025
20252. ERİŞİM ENGELLERİNDEN, ÇÖZÜM ARAYIŞINA: TÜRKİYE’DE GÖÇMEN KIZLARIN EĞİTİME ERİŞİMİ ÜZERİNE GÜNCEL AKADEMİK BULGULAR (2020–2025)
Tunçer Günay E., Bağçivan E.
WOCON 3rd INTERNATIONAL INTERDISCIPLINARY CONGRESS OF WOMEN IN SCIENCE , Sivas, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2025, ss.101-111, (Tam Metin Bildiri)
2025
20253. EĞİTİMDE DİJİTAL ETİK VE İNSAN HAKLARI: YENİ SINIRLAR
Tunçer Günay E., Bağçivan E., Şimşek B.
XI. ULUSLARARASI TURKCESS EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Gaziantep, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2025, ss.339, (Özet Bildiri)
2025
20254. DİLİ VE ÖĞRENMEYİ BİRLEŞTİRMEK: YAPAY ZEKÂ DESTEKLİ GERİ BİLDİRİMİNİKİ DİLLİ ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK UYUMUNA ETKİSİ
Tunçer Günay E., Özutku R., Oktay M. R.
ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER BİLİMSEL ARAŞTIRMA KONGRESİ, Sivas, Türkiye, 4 - 06 Temmuz 2025, ss.337-348, (Tam Metin Bildiri)
2025
20255. FARKLI EĞİTİM KADEMELERİNDE OKUL VE SINIF KURALLARININ ŞEKİLLENMESİ: ÖĞRETMEN VE YÖNETİCİLERİN GÖRÜŞLERİ ÜZERİNE BİR DURUM ÇALIŞMASI
Tunçer Günay E., Doğan S.
ICER 1. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Sivas, Türkiye, 17 Mayıs - 19 Temmuz 2025, ss.28, (Özet Bildiri)
2025
20256. Göç ve eğitim: kültürel çeşitliliğin yönetimi ve politikalar üzerine doküman incelemesi
Tunçer Günay E., Kahraman H.
18. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ, Mersin, Türkiye, 2 Mayıs - 04 Temmuz 2025, ss.155-156, (Özet Bildiri)
2022
20227. Asperger's, giftedness and autism paradox: A Case Study
Tunçer Günay E., Sarıçam H.
3rd International Congress on Gifted Youth and Sustainability of the Education, Antalya, Türkiye, 10 Aralık 2022, ss.1-4, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2025
20251. Okul Geliştirme ve Eğitimde Dönüşüm Modeller Kavramlar ve Uygulamalar
Tunçer Günay E., Doğan S.
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2025
2025
20252. OKUL DIŞI ÖĞRENME ETKİNLİKLERİNİN YÖNETİMİ
Tunçer Günay E., Doğan S.
ETKİNLİK ÖRNEKLERİYLE OKUL DIŞI ÖĞRENME: DUVARSIZ OKULLAR, Doç. Dr. Aysel ARSLAN Dr. Didem KAYAHAN YÜKSEL, Editör, VİZİTEK, İstanbul, 2025
2024
20243. Değer Temelli Liderlik
Tunçer Günay E., Doğan S.
Güncel Eğitim Bilimleri Araştırmaları X, Ahmet DOĞANAY,Ömer Tuğrul KARA, Editör, AKADEMİSYEN, İstanbul, 2024
2024
20244. Örgüt İklimi ve Etkileşimi
Tunçer Günay E., Doğan S.
Örgüt Kültürü ve İklimi, Necati Cemaloğlu,Veysel Okçu, Editör, pegem, İstanbul, 2024
2023
20235. Dünya Ülkelerinde Öğretmen Yetiştirme ve Mesleki Gelişim- İrlanda
Tunçer Günay E., Köybaşı Şemin F.
Dünya Ülkelerinde Öğretmen Yetiştirme ve Mesleki Gelişim, Abdurrahman İlğan,Servet Üztemur, Editör, Nobel Yayınevi, İstanbul, ss.123-160, 2023
2023
20236. KAPSAYICI EĞİTİM YÖNETİMİ
Tunçer Günay E., Doğan S.
KURAMDAN UYGULAMAYA KAPSAYICI EĞİTİM, Dr. Öğr. Üyesi Didem KAYAHAN YÜKSEL Doç. Dr. Mustafa ERSOY, Editör, EĞİTEN, Ankara, ss.83-104, 2023
2023
20237. CLASSROOM MANAGEMENT
Tunçer Günay E., Doğan S.
SINIF YÖNETİMİ İLKELERİ BİR PROFESYONEL KARAR VERME MODELİ, Prof. Dr. Necati CEMALOĞLU,Doç. Dr. Neslin İHTİYAROĞLU, Editör, palme, İstanbul, ss.126-148, 2023
2023
20238. İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ
Tunçer Günay E., Doğan S.
YÖNETİM BİLİMİ Kuram – İlke – Uygulama, Prof. Dr. Necati CEMALOĞLU - Doç. Dr. Elif DAŞCI SÖNMEZ, Editör, EĞİTEN, Ankara, 2023
2022
20229. Otantik Liderlik
Tunçer Günay E., Doğan S.
Kuramdan Uygulamaya Liderlik, Prof. Dr. Necati CEMALOĞLU – Prof. Dr. Necmi GÖKYER, Editör, EĞİTEN, Ankara, 2022
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2025 - Devam Ediyor
2025 - Devam EdiyorSivas Cumhuriyet Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Editörler Kurulu Üyesi
2025 - Devam Ediyor
2025 - Devam EdiyorSivas Cumhuriyet Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Yabancı Dil Redaktörü