Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Doğal Afetlerin Tüketici Satın Alma Davranışına Etkisine Yönelik Literatür İncelemesi

IV. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ “SOSYAL BİLİMLER IŞIĞINDA DEPREM”, Gümüşhane, Türkiye, 1 - 02 Haziran 2023, ss.91-94 Creative Commons License

Tüketicilerin Dijital Bağımlılık Düzeylerini Değerlendirmeye Yönelik Bir Araştırma

TOKYO SUMMIT 2.INTERNATIONAL CONFERENCE ON INNOVATIVE STUDIES OF CONTEMPORARY SCIENCES, 17 - 19 Ağustos 2020

Tüketici Davranışları Açısından Dijital Bağımlılığa Etki Eden Motivatörleri Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma

8. ULUSLARARASI BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Çorum, Türkiye, 22 - 23 Ağustos 2020, ss.94-95 Sürdürülebilir Kalkınma

HASTALARIN HASTANE TERCİH ÖNCELİKLERİ VE HASTA BAĞLILIKLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ (SİVAS CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ)

3. Uluslararası 13. Ulusal Sağlık ve Hastane İdaresi Kongresi, Sakarya, Türkiye, 10 Ekim - 13 Kasım 2019

AİLE SAĞLIĞI MERKEZLERİNE BAŞVURAN HASTALARDA HİZMET KALİTEALGISI

CUMHURİYET1. ULUSLARARASI UYGULAMALI BİLİMLER KONGRESİ, Sivas, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2019

MARKAYA YÖNELİK İNANÇLARIN ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN SATIN ALMA NİYETLERİ ÜZERİNE ETKİSİ

ULUSLARARASI II. SARAYBOSNA KONFERANSI, SARAYBOSNA, Bosna-Hersek, 17 - 20 Mayıs 2016, cilt.3, ss.79-98

Kitap & Kitap Bölümleri

Sağlık Turizminde Halkla İlişkiler

Sağlık Turizmi, Hüseyin Eriş, Editör, İKSAD, Ankara, ss.375-408, 2020

Service Failure and Service Recovery in The Context of Customer Relations and Communication

CONSUMER “From A Communication, Marketing and Advertising Perspective”, Dr. Sefer Darıcı, Editör, Sciendo, Varşova, ss.37-59, 2020

Sağlık Turizminde Halkla İlişkiler

SAĞLIK TURİZMİ, Hüseyin Eriş, Editör, İKSAD Yayınevi, ss.375-407, 2020

Impacts of Technological Developments on the Environment and Agriculture

Environment and Sustainability, Aydın Celil, Darıcı Burak, Editör, Peter Lang, Berlin, ss.89-102, 2019

Anti-Consumption for Environmental Sustainability

Environment and Sustainability, Celil Aydın, Burak Darıcı, Editör, PeterLang, ss.12-22, 2019

Pazarlamada Deneysel Bir Yaklaşım: Nöromarketing

SOSYAL BİLİMLER ALANINDA ARAŞTIRMA MAKALELERİ 1, Dr. Öğretim Üyesi İsmail ELAGÖZDr. Öğretim Üyesi Göktürk ERDOĞANDr. Abdül GEZERDr. Abdullah YILMAZ, Editör, Gece Akademi, ss.357-372, 2019

Metrikler

Yayın

45

Atıf (Scholar)

11

H-İndeks (Scholar)

2

Proje

2

Tez Danışmanlığı

2

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları