Yayınlar & Eserler

Makaleler 26
Tümü (26)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
Scopus (3)
TRDizin (13)
Diğer Yayınlar (10)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 12

1. İçerik Pazarlaması Uygulamalarının Satın Alma Niyetine Etkisinde İçerik Pazarlamasına Yönelik Tutumun Aracı Etkisi

EFİ 2024 ULUSLARARASI EKONOMİ FİNANS VE İŞLETME KONGRESİ, Sivas, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2024, ss.329-336, (Tam Metin Bildiri)

2. Doğal Afetlerin Tüketici Satın Alma Davranışına Etkisine Yönelik Literatür İncelemesi

IV. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ “SOSYAL BİLİMLER IŞIĞINDA DEPREM”, Gümüşhane, Türkiye, 1 - 02 Haziran 2023, ss.91-94, (Özet Bildiri) Creative Commons License

3. Tüketicilerin Dijital Bağımlılık Düzeylerini Değerlendirmeye Yönelik Bir Araştırma

TOKYO SUMMIT 2.INTERNATIONAL CONFERENCE ON INNOVATIVE STUDIES OF CONTEMPORARY SCIENCES, 17 - 19 Ağustos 2020, (Özet Bildiri)

4. Tüketici Davranışları Açısından Dijital Bağımlılığa Etki Eden Motivatörleri Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma

8. ULUSLARARASI BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Çorum, Türkiye, 22 - 23 Ağustos 2020, ss.94-95, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

5. Engelli Bireylere Üniversite Kütüphanelerinde Verilen Hizmetlerde Toplam Kalite Yönetimi Uygulamalarına Yönelik Nitel Bir Araştırma

I. ULUSAL SİYASET BİLİMİ VE KAMU YÖNETİMİ KONGRESİ, Kars, Türkiye, 5 - 07 Mart 2020, ss.91, (Özet Bildiri)

6. HASTALARIN HASTANE TERCİH ÖNCELİKLERİ VE HASTA BAĞLILIKLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ (SİVAS CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ)

3. Uluslararası 13. Ulusal Sağlık ve Hastane İdaresi Kongresi, Sakarya, Türkiye, 10 Ekim - 13 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)

9. AİLE SAĞLIĞI MERKEZLERİNE BAŞVURAN HASTALARDA HİZMET KALİTEALGISI

CUMHURİYET1. ULUSLARARASI UYGULAMALI BİLİMLER KONGRESİ, Sivas, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2019

11. MARKAYA YÖNELİK İNANÇLARIN ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN SATIN ALMA NİYETLERİ ÜZERİNE ETKİSİ

ULUSLARARASI II. SARAYBOSNA KONFERANSI, SARAYBOSNA, Bosna-Hersek, 17 - 20 Mayıs 2016, cilt.3, ss.79-98, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 8

1. Dijital Pazarlamanın Mikro ve Makro Çevresi

Dijital Pazarlama Yönetimi, Murat Fatih Tuna, Editör, Özgür Üniversite Yayınları, Gaziantep, ss.29-55, 2024

2. Dijital Pazarlama ve Yapay Zeka

Yapay Zekâ ve Pazarlama, Tarık Yolcu,Kürşad Özkaynar, Editör, Eren Kitap, Ankara, ss.150-180, 2023

3. Gelişmeleri kaçırma korkusu

Pazarlama Teorileri 2, Mehmet İsmail Yağcı,Serap Çabuk, Editör, Media Cat Kitapları, İstanbul, ss.193-212, 2021

4. Sağlık Turizminde Halkla İlişkiler

Sağlık Turizmi, Hüseyin Eriş, Editör, İKSAD, Ankara, ss.375-408, 2020

5. Sağlık Turizminde Halkla İlişkiler

SAĞLIK TURİZMİ, Hüseyin Eriş, Editör, İKSAD Yayınevi, ss.375-407, 2020

6. Impacts of Technological Developments on the Environment and Agriculture

Environment and Sustainability, Aydın Celil, Darıcı Burak, Editör, Peter Lang, Berlin, ss.89-102, 2019

7. Anti-Consumption for Environmental Sustainability

Environment and Sustainability, Celil Aydın, Burak Darıcı, Editör, PeterLang, ss.12-22, 2019

8. Pazarlamada Deneysel Bir Yaklaşım: Nöromarketing

SOSYAL BİLİMLER ALANINDA ARAŞTIRMA MAKALELERİ 1, Dr. Öğretim Üyesi İsmail ELAGÖZDr. Öğretim Üyesi Göktürk ERDOĞANDr. Abdül GEZERDr. Abdullah YILMAZ, Editör, Gece Akademi, ss.357-372, 2019
Metrikler

Yayın

49

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

13

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (Sobiad)

3

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

15

Proje

2

Tez Danışmanlığı

2

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları