SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Sosyal Medyada Viral Pazarlama (Elektronik Ağızdan Ağıza)Faaliyetlerinin Tüketici Satın Alım Niyetine Etkileri
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.24, sa.3, ss.1555-1575, 2020 (Hakemli Dergi)
Engelli Bireylere Üniversite Kütüphanelerinde Verilen Hizmetlerde Toplam Kalite Uygulamalarına Yönelik Nitel Araştırma
Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.11, sa.1, ss.60-80, 2020 (Hakemli Dergi)
Kişilik özellikleri genç tüketicilerin satın alma davranışını nasıl etkiler?
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi
, cilt.11, sa.3, ss.661-675, 2020 (Hakemli Dergi)
Hastaların Sağlık Kuruluşu Tercihlerinde Marka İmajının Etkisi
Business Management Studies: An International Journal
, cilt.8, sa.3, ss.3655-3689, 2020 (Hakemli Dergi)
Marka İmajı İle Algılanan Kalite, Memnuniyet Ve Bağlılık İlişkisinin Yapısal Eşitlik Modeliyle İncelenmesi: Bir Hizmet İşletmesi Örneği
Turkish Journal of Marketing
, cilt.5, sa.2, ss.158-178, 2020 (Hakemli Dergi)
Ağızdan Ağıza İletişim ve Pazar Kurtları: Mahalle Kültürü Bağlamında Bir İnceleme
Journal of Organizational Behavior Review
, cilt.2, sa.2, ss.233-241, 2020 (Hakemli Dergi)
Sağlık Hizmetleri Pazarlaması Çerçevesinde İç Müşteri Tatmini Etkileyen Faktörler
Stratejik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.381-403, 2020 (Hakemli Dergi)
Hastaların Müşteri İlişkileri Yönetimi Uygulamalarına İlişkin Algı Düzeylerinin Yapısal Eşitlik Modeli İle İncelenmesi
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.34, sa.3, ss.829-851, 2020 (Hakemli Dergi)
Müşteri Temelli Kurumsal İtibarın Hastaların Hastane Tercihlerine ve Bağlılıklarına Etkisi
ODÜ Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
, cilt.10, sa.2, ss.312-333, 2020 (Hakemli Dergi)
Dijital Pazarlamada Algılanan e-Hizmet Kalitesi ve Bağlılık Düzeyi İlişkisi Üzerine Bir Araştırma
Social Mentality and Researcher Thinkers Journal
, cilt.6, sa.33, ss.1240-1256, 2020 (Hakemli Dergi)
Customer Satisfaction in Health: A Research in Public Hospitals
Cumhuriyet Medical Journal
, cilt.42, sa.1, ss.3-8, 2020 (Hakemli Dergi)
Sağlık Kurumlarında Hizmet Kalite Algısı Üzerine Meta Analiz Çalışması
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi İİBF Dergisi
, cilt.20, sa.2, ss.1-26, 2019 (Hakemli Dergi)
TÜKETİCİLERİN AKILCI İLAÇ KULLANIMINA YÖNELİK BİLGİ DÜZEYLERİ VE DAVRANIŞLARINI ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ: SİVAS İLİ ÖRNEĞİ
Business Management Studies: An International Journal
, cilt.7, sa.2, ss.998-1021, 2019 (Hakemli Dergi)
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ ÇERÇEVESİNDE HİZMET PAZARLAMASI VE HAVAYOLU FİRMALARINDA BİR ARAŞTIRMA
CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.40, sa.1, ss.325-350, 2016 (Hakemli Dergi)
Marka Genişleme Stratejilerinin Üniversite Öğrencilerinin Satın Alma Niyetleri Üzerine Etkileri
Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.121-142, 2015 (Hakemli Dergi)
İşletmelerde Süreç Yenileme ve Bir Üretim İşletmesinde Uygulama
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.27, sa.4, ss.168-187, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Tüketicilerin Dijital Bağımlılık Düzeylerini Değerlendirmeye Yönelik Bir Araştırma
TOKYO SUMMIT 2.INTERNATIONAL CONFERENCE ON INNOVATIVE STUDIES OF CONTEMPORARY SCIENCES, 17 - 19 Ağustos 2020
Tüketici Davranışları Açısından Dijital Bağımlılığa Etki Eden Motivatörleri Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma
8. ULUSLARARASI BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Çorum, Türkiye, 22 - 23 Ağustos 2020, ss.94-95
Engelli Bireylere Üniversite Kütüphanelerinde Verilen Hizmetlerde Toplam Kalite Yönetimi Uygulamalarına Yönelik Nitel Bir Araştırma
I. ULUSAL SİYASET BİLİMİ VE KAMU YÖNETİMİ KONGRESİ, Kars, Türkiye, 5 - 07 Mart 2020, ss.91
HASTALARIN HASTANE TERCİH ÖNCELİKLERİ VE HASTA BAĞLILIKLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ (SİVAS CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ)
3. Uluslararası 13. Ulusal Sağlık ve Hastane İdaresi Kongresi, Sakarya, Türkiye, 10 Ekim - 13 Kasım 2019
SAĞLIKTA AKREDİTASYONA İLİŞKİN ALGILARIN HASTA GÜVENLİĞİ TUTUMUNAETKİSİ
ICTEBS, Sivas, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2019
AİLE SAĞLIĞI MERKEZLERİNE BAŞVURAN HASTALARDA HİZMET KALİTEALGISI
CUMHURİYET1. ULUSLARARASI UYGULAMALI BİLİMLER KONGRESİ, Sivas, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2019
Sağlık Turizminde Şehir İmajının Destinasyon İmajına Etkisi: Sivas İli Örneği
8. International Health Tourism Congress, 3 - 06 Mayıs 2018
MARKAYA YÖNELİK İNANÇLARIN ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN SATIN ALMA NİYETLERİ ÜZERİNE ETKİSİ
ULUSLARARASI II. SARAYBOSNA KONFERANSI, SARAYBOSNA, Bosna-Hersek, 17 - 20 Mayıs 2016, cilt.3, ss.79-98
KOBİ LERİN TEDARİKÇİ FİRMALARA YÖNELİK TATMİN VE BAĞLILIK DÜZEYLERİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER
14. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, Türkiye, 14 - 17 Ekim 2009, ss.116-129
Kitap & Kitap Bölümleri
Sağlık Turizminde Halkla İlişkiler
Sağlık Turizmi, Hüseyin Eriş, Editör, İKSAD, Ankara, ss.375-408, 2020
Service Failure and Service Recovery in The Context of Customer Relations and Communication
CONSUMER “From A Communication, Marketing and Advertising Perspective”, Dr. Sefer Darıcı, Editör, Sciendo, Varşova, ss.37-59, 2020
Anti-Consumption for Environmental Sustainability
Environment and Sustainability, Celil Aydın, Burak Darıcı, Editör, PeterLang, ss.12-22, 2019
Pazarlamada Deneysel Bir Yaklaşım: Nöromarketing
SOSYAL BİLİMLER ALANINDA ARAŞTIRMA MAKALELERİ 1, Dr. Öğretim Üyesi İsmail ELAGÖZDr. Öğretim Üyesi Göktürk ERDOĞANDr. Abdül GEZERDr. Abdullah YILMAZ, Editör, Gece Akademi, ss.357-372, 2019