Doç. Dr. DERYA FATMA BİÇER


İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü

Üretim Yönetim ve Pazarlama


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler Genel


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, İşletme

Metrikler

Yayın

49

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

13

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (Sobiad)

3

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

15

Proje

2

Tez Danışmanlığı

2

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2008 - 2015

2008 - 2015

Doktora

Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), Türkiye

2004 - 2007

2004 - 2007

Yüksek Lisans

Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli), Türkiye

1999 - 2004

1999 - 2004

Lisans

Çukurova Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye

Yabancı Diller

B1 Orta

B1 Orta

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

İşletme

Akademik Ünvanlar / Görevler

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü

2015 - Devam Ediyor

2015 - Devam Ediyor

Yrd. Doç. Dr.

Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Cumhuriyet Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu, Yönetim Ve Organizasyon Bölümü

2015 - 2015

2015 - 2015

Öğretim Görevlisi Dr.

Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Cumhuriyet Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu, Pazarlama Ve Reklamcılık Bölümü

2009 - 2015

2009 - 2015

Öğretim Görevlisi

Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Cumhuriyet Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu, Pazarlama Ve Reklamcılık Bölümü

2007 - 2009

2007 - 2009

Öğretim Görevlisi

Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Zara Ahmet Çuhadaroğlu Meslek Yüksekokulu, Pazarlama Ve Reklamcılık Bölümü

2005 - 2007

2005 - 2007

Öğretim Görevlisi

Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Suşehri Timur Karabal Meslek Yüksekokulu, İktisadi Ve İdari Programlar Bölümü

Yönetimsel Görevler

2016 - Devam Ediyor

2016 - Devam Ediyor

MYO Müdürü

Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Cumhuriyet Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu

2015 - Devam Ediyor

2015 - Devam Ediyor

Bölüm Başkanı

Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Cumhuriyet Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu, Pazarlama Ve Reklamcılık Bölümü

Akademi Dışı Deneyim

2004 - 2005

2004 - 2005

SÖZLEŞMELİ ÖĞRETİCİ

SİVAS İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ, SÖZLEŞMELİ ÖĞRETİCİ

Verdiği Dersler

Doktora

Doktora

İşletme Doktora Uzmanlık Dersi

Sağlık Hizmetlerinde Müşteri İlişkileri Yönetimi

Dijital Pazarlama

Sağlık Hizmetlerinde Pazarlama Stratejileri

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Muhasebe Finans ve Bankacılık Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi

Müşteri İlişkileri Yönetimi

Müşteri İlişkileri Yönetimi

İşletme Fonksiyonları Ve Sağlık Kuruluşları

İşletme Fonksiyonları Ve Sağlık Kuruluşları

İşletme Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi

Müşteri İlişkileri Yönetimi

İşletme Fonksiyonları Ve Sağlık Kuruluşları

Hizmet Pazarlama

Sağlık Kuruluşları Yöneticiliği Yüksek Lisans Uzmanlık Dersi

Hizmet Pazarlama

Müşteri İlişkileri Yönetimi

Hizmet Pazarlama

Sağlık Kuruluşları Yöneticiliği Yüksek Lisans Uzmanlık Dersi

Müşteri İlişkileri Yönetimi

Müşteri İlişkileri Yönetimi

Lisans

Lisans

Tüketici Davranışları

Pazarlamaya Giriş

Tüketici Davranışları

Tüketici Davranışları

Pazarlamaya Giriş

Tüketici Davranışları

Uluslararası Pazarlama Yönetimi

Uluslararası Pazarlama Yönetimi

Uluslararası Pazarlama Yönetimi

Uluslararası Pazarlama Yönetimi

Tüketici Davranışları

Tüketici Davranışları

Ön Lisans

Ön Lisans

Yönlendirilmiş Çalışma

Marka ve Marka Stratejisi

Uluslararası Rekabet Stratejileri

Kalkınma ve Dış Ticaret

Satış Teknikleri

Uluslararası Rekabet Stratejileri

Yönlendirilmiş Çalışma

Kalkınma ve Dış Ticaret

Satış Yönetimi ve Telefonda Satış

Satış Yönetimi ve Telefonda Satış

Satış Teknikleri

Pazarlama İlkeleri

Pazarlama İlkeleri - II

Pazarlama İlkeleri

Resmi Yazışmalar ve Dosyalama

Pazarlama İlkeleri

Hizmet Pazarlaması

Genel İşletme

Pazarlama İlkeleri

Genel İşletme

Doğrudan Pazarlama

Pazarlama İlkeleri - II

Doğrudan Pazarlama

Pazarlama Araştırması

Pazarlama İlkeleri - I

Marka ve Marka Stratejisi

Pazarlama İlkeleri - I

Pazarlama Araştırması

Müşteri İlişkileri Yönetimi

Pazarlama İlkeleri

Hizmet Pazarlaması

Etkili Tele Satış yöntemi

Ticaret Hukuk Bilgisi

Ticaret Hukuk Bilgisi

Ticaret Hukuku

Ticaret Hukuku

Ticaret Hukuku

Ticaret Hukuku

Uluslararası Pazarlama

Ticaret Hukuku

Uluslararası Pazarlama

Kamu Maliyesi

Pazarlama Mevzuatı

Genel İşletme

Temel Bilgisayar Teknolojileri Kullanımı

Mali Tablolar Analizi

Kamu Maliyesi

Temel Bilgisayar Teknolojileri Kullanımı

Mesleki Çalışma ve Seminer

Ticaret Hukuku

İngilizce - II

Tüketici Davranışları

Mali Tablolar Analizi

Şirketler Muhasebesi

Hizmet Pazarlaması

İngilizce - II

İngilizce - I

Pazarlama Araştırması

Pazarlamada İletişim

İngilizce - I

Şirketler Muhasebesi

Makaleler

Tümü (26)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
Scopus (3)
TRDizin (13)
Diğer Yayınlar (10)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2024

2024

1. İçerik Pazarlaması Uygulamalarının Satın Alma Niyetine Etkisinde İçerik Pazarlamasına Yönelik Tutumun Aracı Etkisi

Biçer D. F., Göksu N.

EFİ 2024 ULUSLARARASI EKONOMİ FİNANS VE İŞLETME KONGRESİ, Sivas, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2024, ss.329-336, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

2. Doğal Afetlerin Tüketici Satın Alma Davranışına Etkisine Yönelik Literatür İncelemesi

Biçer D. F., İşcan İ.

IV. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ “SOSYAL BİLİMLER IŞIĞINDA DEPREM”, Gümüşhane, Türkiye, 1 - 02 Haziran 2023, ss.91-94, (Özet Bildiri) Creative Commons License

2020

2020

3. Tüketicilerin Dijital Bağımlılık Düzeylerini Değerlendirmeye Yönelik Bir Araştırma

BİÇER D. F., İŞCAN İ.

TOKYO SUMMIT 2.INTERNATIONAL CONFERENCE ON INNOVATIVE STUDIES OF CONTEMPORARY SCIENCES, 17 - 19 Ağustos 2020, (Özet Bildiri)

2020

2020

4. Tüketici Davranışları Açısından Dijital Bağımlılığa Etki Eden Motivatörleri Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma

BİÇER D. F., İŞCAN İ.

8. ULUSLARARASI BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Çorum, Türkiye, 22 - 23 Ağustos 2020, ss.94-95, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2020

2020

5. Engelli Bireylere Üniversite Kütüphanelerinde Verilen Hizmetlerde Toplam Kalite Yönetimi Uygulamalarına Yönelik Nitel Bir Araştırma

Biçer D. F., İşcan İ.

I. ULUSAL SİYASET BİLİMİ VE KAMU YÖNETİMİ KONGRESİ, Kars, Türkiye, 5 - 07 Mart 2020, ss.91, (Özet Bildiri)

2019

2019

6. HASTALARIN HASTANE TERCİH ÖNCELİKLERİ VE HASTA BAĞLILIKLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ (SİVAS CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ)

BİÇER D. F., ILIMAN E.

3. Uluslararası 13. Ulusal Sağlık ve Hastane İdaresi Kongresi, Sakarya, Türkiye, 10 Ekim - 13 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

9. AİLE SAĞLIĞI MERKEZLERİNE BAŞVURAN HASTALARDA HİZMET KALİTEALGISI

BİÇER D. F., KAYA S.

CUMHURİYET1. ULUSLARARASI UYGULAMALI BİLİMLER KONGRESİ, Sivas, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2019

2018

2018

10. Sağlık Turizminde Şehir İmajının Destinasyon İmajına Etkisi: Sivas İli Örneği

BİÇER D. F., TOSUN N., SAĞLIK E.

8. International Health Tourism Congress, 3 - 06 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

11. MARKAYA YÖNELİK İNANÇLARIN ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN SATIN ALMA NİYETLERİ ÜZERİNE ETKİSİ

BİÇER D. F., AYDIN H.

ULUSLARARASI II. SARAYBOSNA KONFERANSI, SARAYBOSNA, Bosna-Hersek, 17 - 20 Mayıs 2016, cilt.3, ss.79-98, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

12. KOBİ LERİN TEDARİKÇİ FİRMALARA YÖNELİK TATMİN VE BAĞLILIK DÜZEYLERİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER

DENİZ A., BİÇER D. F., ERCİŞ A.

14. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, Türkiye, 14 - 17 Ekim 2009, ss.116-129, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2024

2024

1. Dijital Pazarlamanın Mikro ve Makro Çevresi

Biçer D. F., Etiz B.

Dijital Pazarlama Yönetimi, Murat Fatih Tuna, Editör, Özgür Üniversite Yayınları, Gaziantep, ss.29-55, 2024

2023

2023

2. Dijital Pazarlama ve Yapay Zeka

Biçer D. F., Etiz B.

Yapay Zekâ ve Pazarlama, Tarık Yolcu,Kürşad Özkaynar, Editör, Eren Kitap, Ankara, ss.150-180, 2023

2021

2021

3. Gelişmeleri kaçırma korkusu

Yıldız S. Y., Biçer D. F.

Pazarlama Teorileri 2, Mehmet İsmail Yağcı,Serap Çabuk, Editör, Media Cat Kitapları, İstanbul, ss.193-212, 2021

2020

2020

4. Sağlık Turizminde Halkla İlişkiler

Biçer D. F., Ilıman E.

Sağlık Turizmi, Hüseyin Eriş, Editör, İKSAD, Ankara, ss.375-408, 2020

2020

2020

5. Sağlık Turizminde Halkla İlişkiler

BİÇER D. F., ILIMAN E.

SAĞLIK TURİZMİ, Hüseyin Eriş, Editör, İKSAD Yayınevi, ss.375-407, 2020

2019

2019

6. Impacts of Technological Developments on the Environment and Agriculture

ÖZGÜNER KILIÇ H., AYDIN H., BİÇER D. F., ALDAĞ M. C.

Environment and Sustainability, Aydın Celil, Darıcı Burak, Editör, Peter Lang, Berlin, ss.89-102, 2019

2019

2019

7. Anti-Consumption for Environmental Sustainability

AYDIN H., BİÇER D. F.

Environment and Sustainability, Celil Aydın, Burak Darıcı, Editör, PeterLang, ss.12-22, 2019

2019

2019

8. Pazarlamada Deneysel Bir Yaklaşım: Nöromarketing

BİÇER D. F.

SOSYAL BİLİMLER ALANINDA ARAŞTIRMA MAKALELERİ 1, Dr. Öğretim Üyesi İsmail ELAGÖZDr. Öğretim Üyesi Göktürk ERDOĞANDr. Abdül GEZERDr. Abdullah YILMAZ, Editör, Gece Akademi, ss.357-372, 2019