Yayınlar & Eserler

Makaleler 32
Tümü (32)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (18)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 36

3. Yapay Zekanın Kimya Eğitiminde Kullanılabilirliğine Yönelik Literatür İncelemesi

9. ULUSAL KİMYA EĞİTİMİ KONGRESİ, Türkiye, 9 - 11 Ekim 2025, (Özet Bildiri)

4. 2024 9. SINIF KİMYA MÜFREDAT DEĞİŞİKLİĞİ İLE İLGİLİ ÖĞRETMEN, ÖĞRENCİ VE VELİ GÖRÜŞLERİ

ICER 1ST INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION RESEARCHES, Sivas, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2025, (Özet Bildiri)

5. ESKİ VE YENİ MÜFREDATA GÖRE HAZIRLANAN KİMYA 9. SINIF MEB DERS KİTABININ ATOMUN YAPISI KONUSU ÖZELİNDE KARŞILAŞTIRILMASI

4th INTERNATIONAL CONFERENCE ON CURRENT ACADEMIC STUDIES, Bolu, Türkiye, 01 Ocak 2025, (Tam Metin Bildiri)

9. Evaluatıon of 7th Grade Students' Understandıng of The Conceptıons of Pure Substance, Element, Compound, Mıxture Wıth Drawıngs

2. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar ve İnovasyon Kongresi, Sivas, Türkiye, 15 - 17 Eylül 2023, (Tam Metin Bildiri)

16. THE INTEGRATION OF POE METHOD TO CHEMISTRY II COURSE LABORATORY APPLICATIONS 754 IN SCIENCE TEACHER TRAINING PROGRAM

INTERNATIONAL CONFERENCE ON NEW HORIZONS IN EDUCATION, Prag, Çek Cumhuriyeti, 3 - 05 Temmuz 2019, cilt.2, ss.363-380, (Tam Metin Bildiri)

18. Pre-service science teachers’ images and misconceptions about chemical equilibrium

INTERNATIONAL CONFERENCE ON NEW HORIZONS IN EDUCATION, PRAG, Çek Cumhuriyeti, 03 Temmuz 2019, ss.134, (Özet Bildiri)

22. Resim öğretmen adaylarının kimya alanında çalışan bilim insanı imajları

I. Uluslararası Güzel Sanatlar ve Eğitimi Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

23. BİR STEAM UYGULAMASI: SÜRREALİST KİMYA

ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU (EYFOR), 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

26. PRE-SERVICE SCIENCE TEACHERS’ IMAGES AND MISCONCEPTIONS ABOUT DIFFUSION, ALLOTROPY AND IONIC STRUCTURE CONCEPTS

6th Cyprus International Conference on EducationalResearch (CYICER-2017), Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

27. Argumentation Supported Problem Based Learning

6th Cyprus International Conference on EducationalResearch (CYICER-2017), Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

28. Lise öğrencilerinin bilim insanı imajları ve bilimin doğası mitleri

International EJER Congress 2014, İstanbul, Türkiye, 24 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

29. An Investigation of the Relationship between Performance in the Problem Solving Laboratory Applications and Views about Nature of Science of Pre service Science Teachers

4th International Conference on New Horizons in Education INTE, Roma, İtalya, 25 - 27 Haziran 2013, cilt.106, ss.401-410, (Tam Metin Bildiri)

30. Kimya Özyeterlik Ölçeği Uyarlama Çalışması

III. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013

31. Fen Laboratuarında Problem Çözme Uygulamalarının Akademik Başarıya Kimya Laboratuarına karşı Tutum ve Kaygılarına Etkisi

4th International Conference on New Horizons in Education INTE, Roma, İtalya, 25 - 27 Haziran 2013, ss.199-213, (Tam Metin Bildiri)

32. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çözünme İle İlgili İmajları

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)

33. Kovalent Bağlar Konusunda Öğrenci İmaj ve Yanlış Kavramalarının Belirlenmesi

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)

34. Mental Models of Pre Service Science Teachers About Basic Concepts in Chemistry

World Conference On New Trends In Science Education, 19 - 23 Eylül 2011, ss.48, (Özet Bildiri)

35. Science Teachers Perspectives on In service Training A National Study from Turkey

World Conference On New Trends In Science Education (WCNTSE), Aydın/Kuşadası, Türkiye, 19 - 23 Eylül 2011, ss.142, (Özet Bildiri)
Kitaplar 29

1. ADLİ HARİTA İLE OYUN GELİŞTİRME

Özel Yeteneklilerin ve 2f Öğrencilerin Eğitiminde Örnek Uygulamalar, TÜZÜN ÜMMÜYE NUR, EYCEYURT TÜRK GÜLSEDA, Editör, EKİN YAYINEVİ, Bursa, ss.68-74, 2025

2. ADLİ ANTROPOLOJİ ÖĞRETMEN EĞİTİMİ

Özel Yeteneklilerin ve 2f Öğrencilerin Eğitiminde Örnek Uygulamalar, TÜZÜN ÜMMÜYE NUR, EYCEYURT TÜRK GÜLSEDA, Editör, EKİN YAYINEVİ, Bursa, ss.35-44, 2025

3. ÇEVRE EĞİTİMİ: MİNAMATA OLAYI, MİKRONÜKLEUS TESTLERİ VE DAPHNİA

Özel Yeteneklilerin ve 2f Öğrencilerin Eğitiminde Örnek Uygulamalar, TÜZÜN ÜMMÜYE NUR, EYCEYURT TÜRK GÜLSEDA, Editör, EKİN YAYINEVİ, Bursa, ss.75-84, 2025

4. OLAY YERİ İNCELEME (OYİ) OYUNU

Özel Yeteneklilerin ve 2f Öğrencilerin Eğitiminde Örnek Uygulamalar, TÜZÜN ÜMMÜYE NUR, EYCEYURT TÜRK GÜLSEDA, Editör, EKİN YAYINEVİ, Bursa, ss.45-59, 2025

5. KİMYASAL TEPKİMELERLE RESİM YAPMA

Özel Yeteneklilerin ve 2f Öğrencilerin Eğitiminde Örnek Uygulamalar, TÜZÜN ÜMMÜYE NUR, EYCEYURT TÜRK GÜLSEDA, Editör, EKİN YAYINEVİ, Bursa, ss.195-204, 2025

6. KONUŞAN PARADOKSLAR

Özel Yeteneklilerin ve 2f Öğrencilerin Eğitiminde Örnek Uygulamalar, TÜZÜN ÜMMÜYE NUR, EYCEYURT TÜRK GÜLSEDA, Editör, EKİN YAYINEVİ, Bursa, ss.92-100, 2025

7. 2F ÖĞRENCİLERE OYUNLAŞTIRMA İLE ADLİ LİMNOLOJİ ÖĞRETİMİ

Görme Engelli Öğrenciler ve Özel Yetenekli Öğrenciler için Zenginleştirme Uygulamaları, TÜZÜN ÜMMÜYE NUR, EYCEYURT TÜRK GÜLSEDA, Editör, EKİN YAYINEVİ, ss.85-95, 2024

8. 2F ÖĞRENCİLERE ADLİ FİZİK ÖĞRETİMİ

Görme Engelli Öğrenciler ve Özel Yetenekli Öğrenciler için Zenginleştirme Uygulamaları, TÜZÜN ÜMMÜYE NUR, EYCEYURT TÜRK GÜLSEDA, Editör, EKİN YAYINEVİ, ss.77-84, 2024

9. BİR PALEONTOLOJİ DÜŞÜNCE DENEYİNİN GÖRSEL İMGE OLARAK YORUMLANMASI

Görme Engelli Öğrenciler ve Özel Yetenekli Öğrenciler için Zenginleştirme Uygulamaları, TÜZÜN ÜMMÜYE NUR, EYCEYURT TÜRK GÜLSEDA, Editör, EKİN YAYINEVİ, ss.154-163, 2024

10. 2F ÖĞRENCİLERE TİMPANİK MEMBRANDAN YAŞ TAYİNİ ÖĞRETİMİ

Görme Engelli Öğrenciler ve Özel Yetenekli Öğrenciler için Zenginleştirme Uygulamaları, TÜZÜN ÜMMÜYE NUR, EYCEYURT TÜRK GÜLSEDA, Editör, Ekin Yayınevi, ss.62-69, 2024

11. 2F ÖĞRENCİLERE MİKROSKOP OLMA

Görme Engelli Öğrenciler ve Özel Yetenekli Öğrenciler için Zenginleştirme Uygulamaları, TÜZÜN ÜMMÜYE NUR, EYCEYURT TÜRK GÜLSEDA, Editör, EKİN YAYINEVİ, ss.113-128, 2024

12. 2F ÖĞRENCİLERE FARMASÖTİK KİMYA ÖĞRETİMİ

Görme Engelli Öğrenciler ve Özel Yetenekli Öğrenciler için Zenginleştirme Uygulamaları, TÜZÜN ÜMMÜYE NUR, EYCEYURT TÜRK GÜLSEDA, Editör, EKİN YAYINEVİ, ss.34-41, 2024

13. TABİAT TARİHİ TEMALİ MÜZE EĞİTİMİ

Görme Engelli Öğrenciler ve Özel Yetenekli Öğrenciler için Zenginleştirme Uygulamaları, TÜZÜN ÜMMÜYE NUR, EYCEYURT TÜRK GÜLSEDA, Editör, EKİN YAYINEVİ, ss.105-112, 2024

14. KAFATASINDAN VE KEMİKTEN YAŞ TAYİNİ

Görme Engelli Öğrenciler ve Özel Yetenekli Öğrenciler için Zenginleştirme Uygulamaları, TÜZÜN ÜMMÜYE NUR, EYCEYURT TÜRK GÜLSEDA, Editör, EKİN YAYINEVİ, ss.26-33, 2024

15. 2F ÖĞRENCİLER İÇİN EĞİTİMDE FIRSAT EŞİTLİĞİ: KABARTMALI BALİNA FOSİLİ

Görme Engelli Öğrenciler ve Özel Yetenekli Öğrenciler için Zenginleştirme Uygulamaları, TÜZÜN ÜMMÜYE NUR, EYCEYURT TÜRK GÜLSEDA, Editör, EKİN YAYINEVİ, ss.145-153, 2024

16. 2F ÖĞRENCİLERE ADLİ ODONTOLOJİ ÖĞRETİMİ

Görme Engelli Öğrenciler ve Özel Yetenekli Öğrenciler için Zenginleştirme Uygulamaları, TÜZÜN ÜMMÜYE NUR, EYCEYURT TÜRK GÜLSEDA, Editör, EKİN YAYINEVİ, ss.42-51, 2024

17. ARI OKULU

Görme Engelli Öğrenciler ve Özel Yetenekli Öğrenciler için Zenginleştirme Uygulamaları, TÜZÜN ÜMMÜYE NUR, EYCEYURT TÜRK GÜLSEDA, Editör, Ekin Yayınevi, ss.12-25, 2024

18. ŞAHMARAN EFSANESİ

Görme Engelli Öğrenciler ve Özel Yetenekli Öğrenciler için Zenginleştirme Uygulamaları, TÜZÜN ÜMMÜYE NUR, EYCEYURT TÜRK GÜLSEDA, Editör, EKİN YAYINEVİ, ss.138-144, 2024

19. TRİLOBİT FOSİL OKULU

Görme Engelli Öğrenciler ve Özel Yetenekli Öğrenciler için Zenginleştirme Uygulamaları, TÜZÜN ÜMMÜYE NUR, EYCEYURT TÜRK GÜLSEDA, Editör, EKİN YAYINEVİ, ss.129-137, 2024

20. GÖRME ENGELLİ ÖĞRENCİLER İÇİN ATOM ÖĞRETİMİ

2f Öğrencilerin ve Görme Engelli Öğrencilerin Öğretimi ( Akran Öğretimi Örnekleriyle ), Tüzün, Ümmüye Nur; Eyceyurt Türk, Gülseda, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.83-94, 2023

21. 2F ÖĞRENCİLER İÇİN ENTOMOLOJİ OKULU

2f Öğrencilerin ve Görme Engelli Öğrencilerin Öğretimi (Akran Öğretimi Örnekleriyle), Tüzün, Ümmüye Nur; Eyceyurt Türk, Gülseda, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.45-56, 2023

22. 2F ÖĞRENCİLERİN BİR ARAŞTIRMA YÜRÜTME SÜRECİ: HİKAYELER İLE KİMYA ÖĞRETİMİ İLE DEĞERLER VE KÜLTÜREL MİRAS EĞİTİMİ

2f Öğrencilerin ve Görme Engelli Öğrencilerin Öğretimi ( Akran Öğretimi Örnekleriyle ), Tüzün, Ümmüye Nur; Eyceyurt Türk, Gülseda, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.115-127, 2023

23. 2F ÖĞRENCİLER İÇİN FOSİL DENEYİMİ

2f Öğrencilerin ve Görme Engelli Öğrencilerin Öğretimi ( Akran Öğretimi Örnekleriyle ), Tüzün, Ümmüye Nur; Eyceyurt Türk, Gülseda, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.57-68, 2023

24. 2F ÖĞRENCİLERE ZENGİNLEŞTİRME BAĞLAMINDA HER KONU ÖĞRETİLMELİ MİDİR? HERPETOLOJİ ÖĞRETİMİ ÖRNEĞİ

2f Öğrencilerin ve Görme Engelli Öğrencilerin Öğretimi (Akran Öğretimi Örnekleriyle), Tüzün, Ümmüye Nur; Eyceyurt Türk, Gülseda, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.107-114, 2023

25. Eğitsel Dijital Oyun Nedir?

İlkokulda Eğitsel Dijital Oyunlarla Öğretim, Mehmet Akif BİRCAN,Emrah AKMAN, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.23-58, 2022

26. Eğitsel Dijital Oyun Nedir?

İlkokulda Eğitsel Dijital Oyunlarla Öğretim, BİRCAN Mehmet Akif, AKMAN Emrah, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.23-58, 2022

27. An Argumentation Practice Based on STEAM for the Chemistry Education of Gifted

Transitioning to Quality Education, Jeronen, Eila, Editör, MDPI, Basel, ss.147-162, 2021

28. ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERE SANATSAL ÇALIŞMA ARGÜMANTASYONU TEMELİNDE BİLİMİN DOĞASI ÖĞRETİMİ

Özel Yeteneklilerin Eğitimine Yönelik Araştırmalar, Apaydın, Özkan, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.41-60, 2021

29. DAPHNİA DÜŞÜNCE DENEYİNİN TUVALE YANSIMALARI

Özel Yeteneklilerin Eğitimine Yönelik Araştırmalar, Apaydın, Özkan, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.73-84, 2021
Metrikler

Yayın

97

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

2

Atıf (WoS)

13

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

25

Atıf (TrDizin)

7

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

100

Proje

7

Tez Danışmanlığı

4

Açık Erişim

6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları