Makaleler
32
Tümü (32)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (18)
4. Harmanlanmış Öğrenme Etkinliklerinin Fen Öğrenmeye Yönelik Motivasyon ve Başarıya Etkisi Madde ve Değişim Ünitesi Örneği
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
, cilt.13, sa.4, ss.869-884, 2024 (Hakemli Dergi)
10. Turkish Pre-Service Primary Teachers' Decisions on Various Socioscientific Issues: SEE-SEP Model-Analysis
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, cilt.7, sa.14, ss.182-208, 2022 (Hakemli Dergi)
11. Asit-Baz Kavramları ile İlgili Üniversite Öğrencilerinin Kavram Önermelerinin, Kavram İmajlarının ve Kavram Yanılgılarının Belirlenmesi: Türkiye ve İspanya Karşılaştırmalı Örnekleri ile
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.98-107, 2022 (Hakemli Dergi)
12. “Günlük Yaşamdan Kimya Sınıfına Yansımalar” Projesinin Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik İmajlarına ve Öğretim Stillerine Etkisi
Türkiye Kimya Derneği Dergisi Kısım C: Kimya Eğitimi
, cilt.7, sa.2, ss.183-218, 2022 (Hakemli Dergi)
14. Pre-Service Science Teachers’ Images and Misconceptions About Chemical Equilibrium
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, cilt.16, sa.4, ss.218-233, 2021 (Hakemli Dergi)
15. The Effect of Argumentation-Based Organic Chemistry Teaching on Students’ Argument Construction Skills
International Journal of Contemporary Educational Research
, cilt.8, sa.2, ss.46-56, 2021 (Hakemli Dergi)
16. Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Okul, Fakülte ve Öğretmen Adayı Boyutlarında İncelenmesi
Eurasian Journal of Teacher Education
, cilt.1, sa.2, ss.129-147, 2020 (Hakemli Dergi)
18. Bir STEAM Uygulaması: Sürrealist Kimya
Journal of the Turkish Chemical Society Section C: Chemical Education
, cilt.5, sa.1, ss.35-52, 2020 (Hakemli Dergi)
19. Öğretmen Adaylarının Kimya Alanında Çalışan Bilim İnsanı İmajları Ve Bu İmajları Etkileyen Faktörler
Trakya Eğitim Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.76-91, 2020 (Hakemli Dergi)
20. Özel Yetenekli Öğrencilerin Prof. Dr. Fuat Sezgin’in Kimya Prototiplerini Argümesi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
, cilt.8, sa.4, ss.1187-1200, 2019 (Hakemli Dergi)
22. ORTAÖĞRETİM KİMYA DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI KAZANIMLARININ TOULMİN ARGÜMAN MODELİ BİLEŞENLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.19, sa.4, ss.1322-1333, 2019 (Hakemli Dergi)
23. STEAM PRACTICES IN CHEMISTRY EDUCATION
Gamtamokslinis Ugdymas Natural Science Education
, cilt.16, sa.1, ss.32-42, 2019 (Hakemli Dergi)
27. Lise Öğrencilerinin Bilim İnsanı İmajları ve Bilimin Doğası Mitleri
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.19-36, 2017 (Hakemli Dergi)
31. Kovalent Bağlar Konusunda Öğrenci İmaj ve Yanlış Kavramalarının Belirlenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)
, cilt.14, sa.1, ss.287-303, 2013 (Hakemli Dergi)
32. MENTAL MODELS OF PRE SERVICE SCIENCE TEACHERS ABOUT BASIC CONCEPTS IN CHEMISTRY
Western Anatolia Journal at Educational Scıences
, ss.285-294, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
36
2. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Asit-Baz Kavramları Hakkında Doğru Bildiği Yanlışlar
9. ULUSAL KİMYA EĞİTİMİ KONGRESİ, Türkiye, 9 - 11 Ekim 2025, (Özet Bildiri)
3. Yapay Zekanın Kimya Eğitiminde Kullanılabilirliğine Yönelik Literatür İncelemesi
9. ULUSAL KİMYA EĞİTİMİ KONGRESİ, Türkiye, 9 - 11 Ekim 2025, (Özet Bildiri)
9. Evaluatıon of 7th Grade Students' Understandıng of The Conceptıons of Pure Substance, Element, Compound, Mıxture Wıth Drawıngs
2. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar ve İnovasyon Kongresi, Sivas, Türkiye, 15 - 17 Eylül 2023, (Tam Metin Bildiri)
11. Matematik ve Fen Bilgisi Öğretmen Adayları ile Ebeveynlerinin Öğretmenlik Mesleğine İlişkin İmajlarının Belirlenmesi
International EJER Congress 2023, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, (Tam Metin Bildiri)
19. Özel yetenekli öğrencilerin atom – atom altı boyut – atom altı boyut altı boyut imajlarının belirlenmesi.
13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
20. Mebis Staj Puanlarının Öğretmen Atamasında Kullanılmasına Yönelik Görüşlerin Belirlenmesi: Okul-Fakülte-Öğretmen Adayı Boyutu
13. Uluslarası Eğitim Yönetimi Kongresi, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
21. Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Okul-Fakülte-Öğretmen Adayı Boyutunda İncelenmesi
13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
22. Resim öğretmen adaylarının kimya alanında çalışan bilim insanı imajları
I. Uluslararası Güzel Sanatlar ve Eğitimi Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
26. PRE-SERVICE SCIENCE TEACHERS’ IMAGES AND MISCONCEPTIONS ABOUT DIFFUSION, ALLOTROPY AND IONIC STRUCTURE CONCEPTS
6th Cyprus International Conference on EducationalResearch (CYICER-2017), Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
27. Argumentation Supported Problem Based Learning
6th Cyprus International Conference on EducationalResearch (CYICER-2017), Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
35. Science Teachers Perspectives on In service Training A National Study from Turkey
World Conference On New Trends In Science Education (WCNTSE), Aydın/Kuşadası, Türkiye, 19 - 23 Eylül 2011, ss.142, (Özet Bildiri)
36. Üniversite Öğrencilerinin Korozyon Konusundaki Başarı Düzeylerinin ve Tutumlarının Öğrenim Görülen Bölüm Açısından İncelenmesi
II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Türkiye, 5 - 08 Temmuz 2011, (Özet Bildiri)
Kitaplar
29
1. ADLİ HARİTA İLE OYUN GELİŞTİRME
Özel Yeteneklilerin ve 2f Öğrencilerin Eğitiminde Örnek Uygulamalar, TÜZÜN ÜMMÜYE NUR, EYCEYURT TÜRK GÜLSEDA, Editör, EKİN YAYINEVİ, Bursa, ss.68-74, 2025
2. ADLİ ANTROPOLOJİ ÖĞRETMEN EĞİTİMİ
Özel Yeteneklilerin ve 2f Öğrencilerin Eğitiminde Örnek Uygulamalar, TÜZÜN ÜMMÜYE NUR, EYCEYURT TÜRK GÜLSEDA, Editör, EKİN YAYINEVİ, Bursa, ss.35-44, 2025
3. ÇEVRE EĞİTİMİ: MİNAMATA OLAYI, MİKRONÜKLEUS TESTLERİ VE DAPHNİA
Özel Yeteneklilerin ve 2f Öğrencilerin Eğitiminde Örnek Uygulamalar, TÜZÜN ÜMMÜYE NUR, EYCEYURT TÜRK GÜLSEDA, Editör, EKİN YAYINEVİ, Bursa, ss.75-84, 2025
4. OLAY YERİ İNCELEME (OYİ) OYUNU
Özel Yeteneklilerin ve 2f Öğrencilerin Eğitiminde Örnek Uygulamalar, TÜZÜN ÜMMÜYE NUR, EYCEYURT TÜRK GÜLSEDA, Editör, EKİN YAYINEVİ, Bursa, ss.45-59, 2025
5. KİMYASAL TEPKİMELERLE RESİM YAPMA
Özel Yeteneklilerin ve 2f Öğrencilerin Eğitiminde Örnek Uygulamalar, TÜZÜN ÜMMÜYE NUR, EYCEYURT TÜRK GÜLSEDA, Editör, EKİN YAYINEVİ, Bursa, ss.195-204, 2025
6. KONUŞAN PARADOKSLAR
Özel Yeteneklilerin ve 2f Öğrencilerin Eğitiminde Örnek Uygulamalar, TÜZÜN ÜMMÜYE NUR, EYCEYURT TÜRK GÜLSEDA, Editör, EKİN YAYINEVİ, Bursa, ss.92-100, 2025
7. 2F ÖĞRENCİLERE OYUNLAŞTIRMA İLE ADLİ LİMNOLOJİ ÖĞRETİMİ
Görme Engelli Öğrenciler ve Özel Yetenekli Öğrenciler için Zenginleştirme Uygulamaları, TÜZÜN ÜMMÜYE NUR, EYCEYURT TÜRK GÜLSEDA, Editör, EKİN YAYINEVİ, ss.85-95, 2024
8. 2F ÖĞRENCİLERE ADLİ FİZİK ÖĞRETİMİ
Görme Engelli Öğrenciler ve Özel Yetenekli Öğrenciler için Zenginleştirme Uygulamaları, TÜZÜN ÜMMÜYE NUR, EYCEYURT TÜRK GÜLSEDA, Editör, EKİN YAYINEVİ, ss.77-84, 2024
9. BİR PALEONTOLOJİ DÜŞÜNCE DENEYİNİN GÖRSEL İMGE OLARAK YORUMLANMASI
Görme Engelli Öğrenciler ve Özel Yetenekli Öğrenciler için Zenginleştirme Uygulamaları, TÜZÜN ÜMMÜYE NUR, EYCEYURT TÜRK GÜLSEDA, Editör, EKİN YAYINEVİ, ss.154-163, 2024
10. 2F ÖĞRENCİLERE TİMPANİK MEMBRANDAN YAŞ TAYİNİ ÖĞRETİMİ
Görme Engelli Öğrenciler ve Özel Yetenekli Öğrenciler için Zenginleştirme Uygulamaları, TÜZÜN ÜMMÜYE NUR, EYCEYURT TÜRK GÜLSEDA, Editör, Ekin Yayınevi, ss.62-69, 2024
11. 2F ÖĞRENCİLERE MİKROSKOP OLMA
Görme Engelli Öğrenciler ve Özel Yetenekli Öğrenciler için Zenginleştirme Uygulamaları, TÜZÜN ÜMMÜYE NUR, EYCEYURT TÜRK GÜLSEDA, Editör, EKİN YAYINEVİ, ss.113-128, 2024
12. 2F ÖĞRENCİLERE FARMASÖTİK KİMYA ÖĞRETİMİ
Görme Engelli Öğrenciler ve Özel Yetenekli Öğrenciler için Zenginleştirme Uygulamaları, TÜZÜN ÜMMÜYE NUR, EYCEYURT TÜRK GÜLSEDA, Editör, EKİN YAYINEVİ, ss.34-41, 2024
13. TABİAT TARİHİ TEMALİ MÜZE EĞİTİMİ
Görme Engelli Öğrenciler ve Özel Yetenekli Öğrenciler için Zenginleştirme Uygulamaları, TÜZÜN ÜMMÜYE NUR, EYCEYURT TÜRK GÜLSEDA, Editör, EKİN YAYINEVİ, ss.105-112, 2024
14. KAFATASINDAN VE KEMİKTEN YAŞ TAYİNİ
Görme Engelli Öğrenciler ve Özel Yetenekli Öğrenciler için Zenginleştirme Uygulamaları, TÜZÜN ÜMMÜYE NUR, EYCEYURT TÜRK GÜLSEDA, Editör, EKİN YAYINEVİ, ss.26-33, 2024
15. 2F ÖĞRENCİLER İÇİN EĞİTİMDE FIRSAT EŞİTLİĞİ: KABARTMALI BALİNA FOSİLİ
Görme Engelli Öğrenciler ve Özel Yetenekli Öğrenciler için Zenginleştirme Uygulamaları, TÜZÜN ÜMMÜYE NUR, EYCEYURT TÜRK GÜLSEDA, Editör, EKİN YAYINEVİ, ss.145-153, 2024
16. 2F ÖĞRENCİLERE ADLİ ODONTOLOJİ ÖĞRETİMİ
Görme Engelli Öğrenciler ve Özel Yetenekli Öğrenciler için Zenginleştirme Uygulamaları, TÜZÜN ÜMMÜYE NUR, EYCEYURT TÜRK GÜLSEDA, Editör, EKİN YAYINEVİ, ss.42-51, 2024
17. ARI OKULU
Görme Engelli Öğrenciler ve Özel Yetenekli Öğrenciler için Zenginleştirme Uygulamaları, TÜZÜN ÜMMÜYE NUR, EYCEYURT TÜRK GÜLSEDA, Editör, Ekin Yayınevi, ss.12-25, 2024
18. ŞAHMARAN EFSANESİ
Görme Engelli Öğrenciler ve Özel Yetenekli Öğrenciler için Zenginleştirme Uygulamaları, TÜZÜN ÜMMÜYE NUR, EYCEYURT TÜRK GÜLSEDA, Editör, EKİN YAYINEVİ, ss.138-144, 2024
19. TRİLOBİT FOSİL OKULU
Görme Engelli Öğrenciler ve Özel Yetenekli Öğrenciler için Zenginleştirme Uygulamaları, TÜZÜN ÜMMÜYE NUR, EYCEYURT TÜRK GÜLSEDA, Editör, EKİN YAYINEVİ, ss.129-137, 2024
20. GÖRME ENGELLİ ÖĞRENCİLER İÇİN ATOM ÖĞRETİMİ
2f Öğrencilerin ve Görme Engelli Öğrencilerin Öğretimi ( Akran Öğretimi Örnekleriyle ), Tüzün, Ümmüye Nur; Eyceyurt Türk, Gülseda, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.83-94, 2023
21. 2F ÖĞRENCİLER İÇİN ENTOMOLOJİ OKULU
2f Öğrencilerin ve Görme Engelli Öğrencilerin Öğretimi (Akran Öğretimi Örnekleriyle), Tüzün, Ümmüye Nur; Eyceyurt Türk, Gülseda, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.45-56, 2023
22. 2F ÖĞRENCİLERİN BİR ARAŞTIRMA YÜRÜTME SÜRECİ: HİKAYELER İLE KİMYA ÖĞRETİMİ İLE DEĞERLER VE KÜLTÜREL MİRAS EĞİTİMİ
2f Öğrencilerin ve Görme Engelli Öğrencilerin Öğretimi ( Akran Öğretimi Örnekleriyle ), Tüzün, Ümmüye Nur; Eyceyurt Türk, Gülseda, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.115-127, 2023
23. 2F ÖĞRENCİLER İÇİN FOSİL DENEYİMİ
2f Öğrencilerin ve Görme Engelli Öğrencilerin Öğretimi ( Akran Öğretimi Örnekleriyle ), Tüzün, Ümmüye Nur; Eyceyurt Türk, Gülseda, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.57-68, 2023
24. 2F ÖĞRENCİLERE ZENGİNLEŞTİRME BAĞLAMINDA HER KONU ÖĞRETİLMELİ MİDİR? HERPETOLOJİ ÖĞRETİMİ ÖRNEĞİ
2f Öğrencilerin ve Görme Engelli Öğrencilerin Öğretimi (Akran Öğretimi Örnekleriyle), Tüzün, Ümmüye Nur; Eyceyurt Türk, Gülseda, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.107-114, 2023
25. Eğitsel Dijital Oyun Nedir?
İlkokulda Eğitsel Dijital Oyunlarla Öğretim, Mehmet Akif BİRCAN,Emrah AKMAN, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.23-58, 2022
26. Eğitsel Dijital Oyun Nedir?
İlkokulda Eğitsel Dijital Oyunlarla Öğretim, BİRCAN Mehmet Akif, AKMAN Emrah, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.23-58, 2022
28. ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERE SANATSAL ÇALIŞMA ARGÜMANTASYONU TEMELİNDE BİLİMİN DOĞASI ÖĞRETİMİ
Özel Yeteneklilerin Eğitimine Yönelik Araştırmalar, Apaydın, Özkan, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.41-60, 2021
29. DAPHNİA DÜŞÜNCE DENEYİNİN TUVALE YANSIMALARI
Özel Yeteneklilerin Eğitimine Yönelik Araştırmalar, Apaydın, Özkan, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.73-84, 2021