Biyografi
Lisans, yüksek lisans ve doktora eğitimini Gazi Üniversitesi Kimya Öğretmenliği Anabilim Dalında tamamlamıştır. Çalışma alanları kimya eğitimi, STEM, argümantasyon, probleme dayalı öğrenme, zihinsel imaj, özel yetenekli öğrenciler eğitimidir. Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Eğitim Fakültesi Kimya Eğitimi Bölümünde Doç. Dr. olarak çalışmaktadır. Evli ve ikiz kız çocukları annesidir.
Eğitim Bilgileri
2011 - 2017
2011 - 2017Doktora
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi, Türkiye
2007 - 2011
2007 - 2011Lisans
Anadolu Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
2008 - 2010
2008 - 2010Yüksek Lisans
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi, Türkiye
2003 - 2008
2003 - 2008Lisans
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi, Türkiye
Yaptığı Tezler
2017
2017Doktora
ARGÜMANTASYON DESTEKLİ PROBLEME DAYALI ÖĞRENME UYGULAMALARININ FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ASİT/BAZLAR VE GAZLAR KONULARINDAKİ BAŞARILARINA ETKİSİ
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2010
2010Yüksek Lisans
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN KOROZYON KONUSUNDAKİ BİLGİ DÜZEYLERİNİN VE TUTUMLARININ ÖĞRENİM GÖRÜLEN BÖLÜM AÇISINDAN İNCELENMESİ
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Kimya Eğitimi (Yl) (Tezli)
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Özel Eğitim
Fen Bilimleri Eğitimi
Öğretmen Eğitimi
Ortaöğretim Alan Öğretmenliği
Ortaöğretim Fen ve Mat. Alanları Öğretmenliği
Akademik Ünvanlar / Görevler
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2019 - 2023
2019 - 2023Dr. Öğr. Üyesi
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2010 - 2019
2010 - 2019Araştırma Görevlisi
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
Yönetimsel Görevler
2021 - 2024
2021 - 2024Dekan Yardımcısı
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
Verdiği Dersler
Yüksek Lisans
Kimya Eğitiminde Yanlış Kavramalar
Kimya Eğitiminde Görselleştirme
Moleküler Bir Yaklaşımla Kimyanın İlkeleri
Kimya Eğitiminde Nitel Araştırma Yöntemleri
Teknoloji Destekli Fen Eğitimi
Uzmanlık Alan Dersi
Lisans
Öğretmenlik Uygulaması II
Kariyer Planlama ve Geliştirme
Bilimsel Muhakeme Becerileri
Fen Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları
Öğretmenlik Uygulaması I
Kimya I
Eğitimde Proje Hazırlama
Öğretmenlik Uygulaması
Öğretmenlik Meslek Etiği
Genel Kimya Lab. I
Kimya - II
Fen Teknoloji ve Toplum
Öğretmenlik Uygulaması
Okul Deneyimi
İSÖ4021 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-I / SINIF ÖĞRETMENLİĞİ
Öğretmenlik Uygulaması
Öğretmenlik Uygulaması - I
İFÖ4036 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI / FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ
Kimya - I
Öğretmenlik Uygulaması - I
Yönetilen Tezler
Devam ediyor
Devam ediyorYüksek Lisans
Yapay Zekanın Kimya Eğitiminde Kullanılabilirliğine Yönelik Farkındalık Ölçeğin Geliştirilmesi
Eyceyurt Türk G. (Danışman)
D.HASDEMİR(Öğrenci)
Devam ediyor
Devam ediyorYüksek Lisans
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Asit- Baz Kavramları İle İlgili Yanılgılarının Tespiti ve Giderilmesi Üzerine Bir Eylem Araştırması
Eyceyurt Türk G. (Danışman)
B.BUYRUK(Öğrenci)
2025
2025Yüksek Lisans
9. Sınıf Kimya Ders Kitaplarındaki Görsellerin İçerik ve Kazanımlar Doğrultusunda Kimyanın Üçlü Doğası Yönüyle İncelenmesi
Eyceyurt Türk G. (Danışman)
E.SOYUTEK(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
MADDE VE DEĞİŞİM ÜNİTESİNDE HARMANLANMIŞ ÖĞRENME MODELİNİN ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARI VE FENE YÖNELİK MOTİVASYONLARINA ETKİSİ
Eyceyurt Türk G. (Danışman)
H.FARUK(Öğrenci)
Makaleler
2025
20251. Determining Gifted Students’ Nature of Science Images, Creativeness, Nature of Science Metaphors, and Nature of Science Myths through Image Art
EYCEYURT TÜRK G., SEVGEN ABACI H., TÜZÜN Ü. N.
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.19, sa.1, ss.65-83, 2025 (Hakemli Dergi)
2025
20252. Thermodynamic properties of a Gaussian quantum ring in the presence of a molecular ion
Sakiroglu S., Tuzemen A. T., Türk G., Sari H.
European Physical Journal Plus
, cilt.140, sa.2, 2025 (SCI-Expanded)
2025
20253. Ortaokul Öğrencilerinin Maddenin Hal Değişimi Yanlış Kavramlarının ve Hal Değişim Grafik Önermelerinin İncelenmesi
BİNİCİ M., EYCEYURT TÜRK G., TÜZÜN Ü. N.
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi , cilt.4, sa.1, ss.1-12, 2025 (Hakemli Dergi)
2024
20244. Harmanlanmış Öğrenme Etkinliklerinin Fen Öğrenmeye Yönelik Motivasyon ve Başarıya Etkisi Madde ve Değişim Ünitesi Örneği
Yıldırım H. F., EYCEYURT TÜRK G.
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi , cilt.13, sa.4, ss.869-884, 2024 (TRDizin)
2024
20245. Present and Future of Project Studies: Evaluation of Pre-service Science Teachers' View on Project Studies with SWOT Analysis
NACAROĞLU O., EYCEYURT TÜRK G.
Journal of Instructional Research , 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20246. Present and Future of Project Studies: Evaluation of Pre-Service Science Teachers' Views on Project Studies with SWOT Analysis
NACAROĞLU O., EYCEYURT TÜRK G.
Journal of Instructional Research , sa.13, ss.41-56, 2024 (Hakemli Dergi)
2023
20237. Öğretmen Adaylarının STEM Motivasyonlarının ve Girişimcilik Seviyelerinin Araştırılması
TÜYSÜZ M., TÜZÜN Ü. N., ÖZTAY E. S., EYCEYURT TÜRK G.
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning , cilt.5, sa.2, ss.858-875, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20238. Examination of Conceptual Understandings Among Prospective Science Teachers on Electrolytic Conductivity Using Predict-Observe-Explain Implications
GÜNGÖR SEYHAN H., EYCEYURT TÜRK G.
The International Journal of Research in Teacher Education , cilt.14, sa.1, ss.54-72, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
20229. The Effect of Argumentation-Supported Problem-Based Learning Method in Teaching Chemical Equilibrium and Le-Chatelier’s Principle
GÜNGÖR SEYHAN H., EYCEYURT TÜRK G.
Mimbar Sekolah Dasar , cilt.9, sa.3, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
202210. Turkish Pre-Service Primary Teachers' Decisions on Various Socioscientific Issues: SEE-SEP Model-Analysis
Karakaş H., Eyceyurt Türk G.
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, cilt.7, sa.14, ss.182-208, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
202211. Asit-Baz Kavramları ile İlgili Üniversite Öğrencilerinin Kavram Önermelerinin, Kavram İmajlarının ve Kavram Yanılgılarının Belirlenmesi: Türkiye ve İspanya Karşılaştırmalı Örnekleri ile
EYCEYURT TÜRK G., GÜNGÖR SEYHAN H.
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi , cilt.1, sa.2, ss.98-107, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
202212. “Günlük Yaşamdan Kimya Sınıfına Yansımalar” Projesinin Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik İmajlarına ve Öğretim Stillerine Etkisi
BİLİR V., TUFAN Y., YILMAZ A., YAVUZ S., SARITAŞ D., ŞENLER PEHLİVAN B., et al.
Türkiye Kimya Derneği Dergisi Kısım C: Kimya Eğitimi , cilt.7, sa.2, ss.183-218, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
202213. Evaluation of pre-service science teachers' conceptual understandings on the topic of "colligative properties" according to Walton Argument Model components.
EYCEYURT TÜRK G., GÜNGÖR SEYHAN H.
International Online Journal of Education and Teaching , cilt.9, sa.1, ss.241-262, 2022 (TRDizin)
2021
202114. Pre-Service Science Teachers’ Images and Misconceptions About Chemical Equilibrium
EYCEYURT TÜRK G., TÜZÜN Ü. N.
Educational Policy Analysis and Strategic Research , cilt.16, sa.4, ss.218-233, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202115. The Effect of Argumentation-Based Organic Chemistry Teaching on Students’ Argument Construction Skills
TÜZÜN Ü. N., TÜYSÜZ M., EYCEYURT TÜRK G.
International Journal of Contemporary Educational Research , cilt.8, sa.2, ss.46-56, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
202016. Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Okul, Fakülte ve Öğretmen Adayı Boyutlarında İncelenmesi
POLAT K., EYCEYURT TÜRK G., ALTAYLI ÖZGÜL D.
Eurasian Journal of Teacher Education , cilt.1, sa.2, ss.129-147, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202017. The Effect of Argumentation-supported Problem Based Learning on the Achievements of Science Teacher Candidates Regarding the Subjects of Gases and Acids-Bases
Eyceyurt Türk G., Kılıç Z.
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.9, sa.2, ss.440-463, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202018. Bir STEAM Uygulaması: Sürrealist Kimya
TÜZÜN Ü. N., EYCEYURT TÜRK G.
Journal of the Turkish Chemical Society Section C: Chemical Education , cilt.5, sa.1, ss.35-52, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202019. Öğretmen Adaylarının Kimya Alanında Çalışan Bilim İnsanı İmajları Ve Bu İmajları Etkileyen Faktörler
BİLİR V., EYCEYURT TÜRK G., TÜZÜN Ü. N.
Trakya Eğitim Dergisi , cilt.10, sa.1, ss.76-91, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
201920. Özel Yetenekli Öğrencilerin Prof. Dr. Fuat Sezgin’in Kimya Prototiplerini Argümesi
HARUT S. B., TÜZÜN Ü. N., EYCEYURT TÜRK G.
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi , cilt.8, sa.4, ss.1187-1200, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201921. THE INTEGRATION OF POE METHOD TO CHEMISTRY II COURSE LABORATORY APPLICATIONS IN SCIENCE TEACHER TRAINING PROGRAM
EYCEYURT TÜRK G., GÜNGÖR SEYHAN H.
TURKISH ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY , cilt.2, ss.377-394, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201922. ORTAÖĞRETİM KİMYA DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI KAZANIMLARININ TOULMİN ARGÜMAN MODELİ BİLEŞENLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
TÜZÜN Ü. N., BİLİR V., EYCEYURT TÜRK G.
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.19, sa.4, ss.1322-1333, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201923. STEAM PRACTICES IN CHEMISTRY EDUCATION
TÜZÜN Ü. N., EYCEYURT TÜRK G.
Gamtamokslinis Ugdymas Natural Science Education , cilt.16, sa.1, ss.32-42, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
201824. Organik Kimya Kavramlarının Öğretiminde Düşünce Deneyleri Temelli Argümantasyonun Lise Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi
EYCEYURT TÜRK G., TÜYSÜZ M., TÜZÜN Ü. N.
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.26, sa.6, ss.2021-2032, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201825. Pre-Service Science Teachers’ Images and Misconceptions about Orbital and Self-ionization Concepts
EYCEYURT TÜRK G., TÜZÜN Ü. N.
Universal Journal of Educational Research
, cilt.6, sa.3, ss.386-391, 2018 (Scopus)
2017
201726. SİMÜLASYONLARLA KİMYA ÖĞRETİMİNİNÖĞRENCİ İMAJLARINA ETKİSİ
EYCEYURT TÜRK G., TÜZÜN Ü. N.
The Journal of Kesit Academy , cilt.3, sa.12, ss.623-635, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201727. Lise Öğrencilerinin Bilim İnsanı İmajları ve Bilimin Doğası Mitleri
EYCEYURT TÜRK G., Tüzün Ü. N.
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.18, sa.2, ss.19-36, 2017 (Hakemli Dergi)
2015
201528. ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ İÇİN ”KİMYA ÖZ YETERLİK ÖLÇEĞİ”NİN TÜRKÇE’xxYE UYARLANMASI: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
GÜNGÖR SEYHAN H., EYCEYURT TÜRK G.
The Journal of Academic Social Science Studies
, cilt.5, sa.35, ss.199, 2015 (Hakemli Dergi)
2014
201429. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çözünme İle İlgili İmajları
EYCEYURT TÜRK G., AKKUS H., TüZüN ü. N.
Erzincan üniversitesi Egitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.2, ss.65-84, 2014 (TRDizin)
2013
201330. An Investigation of the Relationship between Performance in the Problem-solving Laboratory Applications and Views about Nature of Science of Pre-service Science Teachers
GÜNGÖR SEYHAN H., EYCEYURT TÜRK G.
PROCEDIA SOCIAL AND BEHAVIOURAL SCIENCES , cilt.106, ss.401-410, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201331. Kovalent Bağlar Konusunda Öğrenci İmaj ve Yanlış Kavramalarının Belirlenmesi
AKKUŞ H., TÜZÜN Ü. N., EYCEYURT TÜRK G.
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD) , cilt.14, sa.1, ss.287-303, 2013 (Hakemli Dergi)
2011
201132. MENTAL MODELS OF PRE SERVICE SCIENCE TEACHERS ABOUT BASIC CONCEPTS IN CHEMISTRY
YAYLA G., EYCEYURT TÜRK G.
Western Anatolia Journal at Educational Scıences , ss.285-294, 2011 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2025
20251. Görme Engeli ve Özel Yeteneği Olan Öğrencilere Antropoloji Öğretimi Teaching Anthropology to Visually Disabled and Gifted Students
TÜZÜN Ü. N., EYCEYURT TÜRK G., ÇAKIR C., ÖNCÜL A.
ICAS 2025 ANTROPOLOJİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 24 - 26 Ekim 2025, (Özet Bildiri)
2025
20252. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Asit-Baz Kavramları Hakkında Doğru Bildiği Yanlışlar
BUYRUK B., EYCEYURT TÜRK G.
9. ULUSAL KİMYA EĞİTİMİ KONGRESİ, Türkiye, 9 - 11 Ekim 2025, (Özet Bildiri)
2025
20253. Yapay Zekanın Kimya Eğitiminde Kullanılabilirliğine Yönelik Literatür İncelemesi
HASDEMİR D., EYCEYURT TÜRK G.
9. ULUSAL KİMYA EĞİTİMİ KONGRESİ, Türkiye, 9 - 11 Ekim 2025, (Özet Bildiri)
2025
20254. 2024 9. SINIF KİMYA MÜFREDAT DEĞİŞİKLİĞİ İLE İLGİLİ ÖĞRETMEN, ÖĞRENCİ VE VELİ GÖRÜŞLERİ
HASDEMİR D., BUYRUK B., EYCEYURT TÜRK G.
ICER 1ST INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION RESEARCHES, Sivas, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2025, (Özet Bildiri)
2025
20255. ESKİ VE YENİ MÜFREDATA GÖRE HAZIRLANAN KİMYA 9. SINIF MEB DERS KİTABININ ATOMUN YAPISI KONUSU ÖZELİNDE KARŞILAŞTIRILMASI
BUYRUK B., EYCEYURT TÜRK G.
4th INTERNATIONAL CONFERENCE ON CURRENT ACADEMIC STUDIES, Bolu, Türkiye, 01 Ocak 2025, (Tam Metin Bildiri)
2025
20256. ESKİ VE YENİ MÜFREDATA GÖRE HAZIRLANAN KİMYA 9. SINIF MEB DERS KİTABININ PERİYODİK TABLO KONUSU ÖZELİNDE KARŞILAŞTIRILMASI
HASDEMİR D., EYCEYURT TÜRK G.
4th INTERNATIONAL CONFERENCE ON CURRENT ACADEMIC STUDIES, Bolu, Türkiye, 1 - 02 Ocak 2025, (Tam Metin Bildiri)
2024
20247. Özel Yetenekli Öğrencilerin İmge Sanatı Yoluyla Bilim İnsanı Algılarının, Yaratıcılıklarının, Bilime Dair Metaforlarının ve Bilimin Doğası Mitlerinin Belirlenmesi
EYCEYURT TÜRK G., SEVGEN ABACI H., TÜZÜN Ü. N.
16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 2024), Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, (Özet Bildiri)
2023
20238. Ortaokul Öğrencilerin Maddenin Hal Değişimindeki Yaygın Kavram Yanılgıları ile İlgili Anlayışlarının ve Hal Değişim Grafik Çizimlerinin İncelenmesi
Binici M., EYCEYURT TÜRK G., TÜZÜN Ü. N.
XVI. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 26 Ekim 2023, (Özet Bildiri)
2023
20239. Evaluatıon of 7th Grade Students' Understandıng of The Conceptıons of Pure Substance, Element, Compound, Mıxture Wıth Drawıngs
SOYUTEK E., EYCEYURT TÜRK G.
2. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar ve İnovasyon Kongresi, Sivas, Türkiye, 15 - 17 Eylül 2023, (Tam Metin Bildiri)
2023
202310. Özel Yetenekli Öğrencilere Adli Kimya Öğretiminde Bir Otantik Değerlendirme Bağlamı Olarak Öğrenme Amaçlı Yazma Etkinlikleri
TÜZÜN Ü. N., EYCEYURT TÜRK G.
International EJER Congress 2023, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, (Özet Bildiri)
2023
202311. Matematik ve Fen Bilgisi Öğretmen Adayları ile Ebeveynlerinin Öğretmenlik Mesleğine İlişkin İmajlarının Belirlenmesi
OFLAZ G., POLAT K., EYCEYURT TÜRK G.
International EJER Congress 2023, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, (Tam Metin Bildiri)
2021
202112. Özel Yetenekli Öğrencilerin Eğitiminde Mühendislik Modeliyle Bir Etkinlik Geliştirme Süreci: Parmak İzi
EYCEYURT TÜRK G., TÜZÜN Ü. N.
7. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 24 Eylül 2021, (Özet Bildiri)
2021
202113. "Günlük Yaşamdan Kimya sınıfına Yansımalar " Projesinin Kimya Öğretmen Adaylarının Kendilerine Yönelik Öğretmenlik İmajlarına Etkisi
BİLİR V., YAVUZ S., SARITAŞ D., ŞENLER PEHLİVAN B., EYCEYURT TÜRK G.
7. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 24 Eylül 2021, (Özet Bildiri)
2020
202014. Fen bilgisi ve matematik öğretmen adaylarının devamsızlık tutum düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
POLAT K., ALTAYLI ÖZGÜL D., OFLAZ G., EYCEYURT TÜRK G.
VII th International Eurasian Educational Research Congress, Sivas, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, ss.394-402
2020
202015. Öğretmen Adaylarının ”Öğretmen”, ”Öğretmenlik Mesleği” ve ”Öğrenci” Kavramları İle İlgili Metaforik Algıları
EYCEYURT TÜRK G., OFLAZ G., POLAT K., ALTAYLI ÖZGÜL D.
EJER CONGRESS, 10 - 13 Eylül 2020, (Tam Metin Bildiri)
2019
201916. THE INTEGRATION OF POE METHOD TO CHEMISTRY II COURSE LABORATORY APPLICATIONS 754 IN SCIENCE TEACHER TRAINING PROGRAM
EYCEYURT TÜRK G., GÜNGÖR SEYHAN H.
INTERNATIONAL CONFERENCE ON NEW HORIZONS IN EDUCATION, Prag, Çek Cumhuriyeti, 3 - 05 Temmuz 2019, cilt.2, ss.363-380, (Tam Metin Bildiri)
2019
201917. Özel Yetenekli Bireyler İçin Kimya Eğitiminde Bir Zenginleştirme Çalışması: Film Tamamlama
TÜZÜN Ü. N., EYCEYURT TÜRK G.
EJER CONGRESS, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)
2019
201918. Pre-service science teachers’ images and misconceptions about chemical equilibrium
EYCEYURT TÜRK G., TÜZÜN Ü. N.
INTERNATIONAL CONFERENCE ON NEW HORIZONS IN EDUCATION, PRAG, Çek Cumhuriyeti, 03 Temmuz 2019, ss.134, (Özet Bildiri)
2018
201819. Özel yetenekli öğrencilerin atom – atom altı boyut – atom altı boyut altı boyut imajlarının belirlenmesi.
TÜZÜN Ü. N., EYCEYURT TÜRK G.
13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201820. Mebis Staj Puanlarının Öğretmen Atamasında Kullanılmasına Yönelik Görüşlerin Belirlenmesi: Okul-Fakülte-Öğretmen Adayı Boyutu
EYCEYURT TÜRK G., ALTAYLI ÖZGÜL D., POLAT K.
13. Uluslarası Eğitim Yönetimi Kongresi, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201821. Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Okul-Fakülte-Öğretmen Adayı Boyutunda İncelenmesi
POLAT K., ALTAYLI ÖZGÜL D., EYCEYURT TÜRK G.
13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201822. Resim öğretmen adaylarının kimya alanında çalışan bilim insanı imajları
EYCEYURT TÜRK G., BİLİR V., TÜZÜN Ü. N.
I. Uluslararası Güzel Sanatlar ve Eğitimi Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2017
201723. BİR STEAM UYGULAMASI: SÜRREALİST KİMYA
TÜZÜN Ü. N., EYCEYURT TÜRK G.
ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU (EYFOR), 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201724. ÜSTÜN ZEKÂLI BİREYLERİN KARİKATÜRLER YOLUYLA ATOM İMAJLARININ BELİRLENMESİ
EYCEYURT TÜRK G., TÜZÜN Ü. N., HARMANCI A. B., ERTEM N.
ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU (EYFOR), 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201725. BİLİM EĞİTİMİNDE ÜSTÜN ZEKALI BİREYLERİN DÜŞÜNCE DENEYLERİYLE ELEŞTİRELDÜŞÜNME BECERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİNE YÖNELİK BİR KİMYA ÖĞRETİM DİZİNİYAPILANDIRMA
TÜZÜN Ü. N., EYCEYURT TÜRK G., HARMANCI A. B., ERTEM N.
ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU (EYFOR), 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201726. PRE-SERVICE SCIENCE TEACHERS’ IMAGES AND MISCONCEPTIONS ABOUT DIFFUSION, ALLOTROPY AND IONIC STRUCTURE CONCEPTS
EYCEYURT TÜRK G., TÜZÜN Ü. N.
6th Cyprus International Conference on EducationalResearch (CYICER-2017), Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201727. Argumentation Supported Problem Based Learning
EYCEYURT TÜRK G., KILIÇ Z.
6th Cyprus International Conference on EducationalResearch (CYICER-2017), Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2014
201428. Lise öğrencilerinin bilim insanı imajları ve bilimin doğası mitleri
EYCEYURT TÜRK G., TÜZÜN Ü. N.
International EJER Congress 2014, İstanbul, Türkiye, 24 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
2013
201329. An Investigation of the Relationship between Performance in the Problem Solving Laboratory Applications and Views about Nature of Science of Pre service Science Teachers
GÜNGÖR SEYHAN H., EYCEYURT TÜRK G.
4th International Conference on New Horizons in Education INTE, Roma, İtalya, 25 - 27 Haziran 2013, cilt.106, ss.401-410, (Tam Metin Bildiri)
2013
201330. Kimya Özyeterlik Ölçeği Uyarlama Çalışması
EYCEYURT TÜRK G., GÜNGÖR SEYHAN H.
III. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013
2013
201331. Fen Laboratuarında Problem Çözme Uygulamalarının Akademik Başarıya Kimya Laboratuarına karşı Tutum ve Kaygılarına Etkisi
EYCEYURT TÜRK G., GÜNGÖR SEYHAN H.
4th International Conference on New Horizons in Education INTE, Roma, İtalya, 25 - 27 Haziran 2013, ss.199-213, (Tam Metin Bildiri)
2012
201232. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çözünme İle İlgili İmajları
EYCEYURT TÜRK G., AKKUŞ H., TÜZÜN Ü. N.
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)
2012
201233. Kovalent Bağlar Konusunda Öğrenci İmaj ve Yanlış Kavramalarının Belirlenmesi
TÜZÜN Ü. N., AKKUŞ H., EYCEYURT TÜRK G., BİLİR V.
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)
2011
201134. Mental Models of Pre Service Science Teachers About Basic Concepts in Chemistry
YAYLA ESKİCİ G., EYCEYURT TÜRK G.
World Conference On New Trends In Science Education, 19 - 23 Eylül 2011, ss.48, (Özet Bildiri)
2011
201135. Science Teachers Perspectives on In service Training A National Study from Turkey
TATAR N., YILDIZ FEYZİOĞLU E., AYDOĞDU B., EYCEYURT TÜRK G., BULDUR S.
World Conference On New Trends In Science Education (WCNTSE), Aydın/Kuşadası, Türkiye, 19 - 23 Eylül 2011, ss.142, (Özet Bildiri)
2011
201136. Üniversite Öğrencilerinin Korozyon Konusundaki Başarı Düzeylerinin ve Tutumlarının Öğrenim Görülen Bölüm Açısından İncelenmesi
EYCEYURT TÜRK G., AKSU M. L.
II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Türkiye, 5 - 08 Temmuz 2011, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2025
20251. ADLİ HARİTA İLE OYUN GELİŞTİRME
MERDAN V. E., KOCA S. Ç., KÖŞŞEK P., TÜZÜN Ü. N., EYCEYURT TÜRK G.
Özel Yeteneklilerin ve 2f Öğrencilerin Eğitiminde Örnek Uygulamalar, TÜZÜN ÜMMÜYE NUR, EYCEYURT TÜRK GÜLSEDA, Editör, EKİN YAYINEVİ, Bursa, ss.68-74, 2025
2025
20252. ADLİ ANTROPOLOJİ ÖĞRETMEN EĞİTİMİ
ERÇIKTI B. V., ÖZDEMİR Y., KÖKEN H. E., KILIÇ M., TÜZÜN Ü. N., EYCEYURT TÜRK G.
Özel Yeteneklilerin ve 2f Öğrencilerin Eğitiminde Örnek Uygulamalar, TÜZÜN ÜMMÜYE NUR, EYCEYURT TÜRK GÜLSEDA, Editör, EKİN YAYINEVİ, Bursa, ss.35-44, 2025
2025
20253. ÇEVRE EĞİTİMİ: MİNAMATA OLAYI, MİKRONÜKLEUS TESTLERİ VE DAPHNİA
BAYRAM S., TÜZÜN Ü. N., EYCEYURT TÜRK G.
Özel Yeteneklilerin ve 2f Öğrencilerin Eğitiminde Örnek Uygulamalar, TÜZÜN ÜMMÜYE NUR, EYCEYURT TÜRK GÜLSEDA, Editör, EKİN YAYINEVİ, Bursa, ss.75-84, 2025
2025
20254. OLAY YERİ İNCELEME (OYİ) OYUNU
SERTKAYA C., ERDOĞAN Y., KARAYIL Ö. K., TÜZÜN Ü. N., EYCEYURT TÜRK G.
Özel Yeteneklilerin ve 2f Öğrencilerin Eğitiminde Örnek Uygulamalar, TÜZÜN ÜMMÜYE NUR, EYCEYURT TÜRK GÜLSEDA, Editör, EKİN YAYINEVİ, Bursa, ss.45-59, 2025
2025
20255. KİMYASAL TEPKİMELERLE RESİM YAPMA
YAVUZ K., ÇAYIREZMEZ S., SİNAN N., SEVGEN ABACI H., TÜZÜN Ü. N., EYCEYURT TÜRK G.
Özel Yeteneklilerin ve 2f Öğrencilerin Eğitiminde Örnek Uygulamalar, TÜZÜN ÜMMÜYE NUR, EYCEYURT TÜRK GÜLSEDA, Editör, EKİN YAYINEVİ, Bursa, ss.195-204, 2025
2025
20256. KONUŞAN PARADOKSLAR
YURDAKUL N., YILDIZ E. İ., ÇALIŞKAN E. B., ARSLAN E., TÜZÜN Ü. N., EYCEYURT TÜRK G.
Özel Yeteneklilerin ve 2f Öğrencilerin Eğitiminde Örnek Uygulamalar, TÜZÜN ÜMMÜYE NUR, EYCEYURT TÜRK GÜLSEDA, Editör, EKİN YAYINEVİ, Bursa, ss.92-100, 2025
2024
20247. 2F ÖĞRENCİLERE OYUNLAŞTIRMA İLE ADLİ LİMNOLOJİ ÖĞRETİMİ
BOĞATEKİN M. M., YILMAZ A. E., EYCEYURT TÜRK G., TÜZÜN Ü. N.
Görme Engelli Öğrenciler ve Özel Yetenekli Öğrenciler için Zenginleştirme Uygulamaları, TÜZÜN ÜMMÜYE NUR, EYCEYURT TÜRK GÜLSEDA, Editör, EKİN YAYINEVİ, ss.85-95, 2024
2024
20248. 2F ÖĞRENCİLERE ADLİ FİZİK ÖĞRETİMİ
ÖZARDIÇ Z. K., BAŞER B., SAKLAR N., EYCEYURT TÜRK G., TÜZÜN Ü. N.
Görme Engelli Öğrenciler ve Özel Yetenekli Öğrenciler için Zenginleştirme Uygulamaları, TÜZÜN ÜMMÜYE NUR, EYCEYURT TÜRK GÜLSEDA, Editör, EKİN YAYINEVİ, ss.77-84, 2024
2024
20249. BİR PALEONTOLOJİ DÜŞÜNCE DENEYİNİN GÖRSEL İMGE OLARAK YORUMLANMASI
KARAKOCAOĞLU A., ÇAKIR C., YALDIZ S., EYCEYURT TÜRK G., TÜZÜN Ü. N.
Görme Engelli Öğrenciler ve Özel Yetenekli Öğrenciler için Zenginleştirme Uygulamaları, TÜZÜN ÜMMÜYE NUR, EYCEYURT TÜRK GÜLSEDA, Editör, EKİN YAYINEVİ, ss.154-163, 2024
2024
202410. 2F ÖĞRENCİLERE TİMPANİK MEMBRANDAN YAŞ TAYİNİ ÖĞRETİMİ
ERDOĞDU M., PALANDÖKEN T., TÜZÜN Ü. N., EYCEYURT TÜRK G.
Görme Engelli Öğrenciler ve Özel Yetenekli Öğrenciler için Zenginleştirme Uygulamaları, TÜZÜN ÜMMÜYE NUR, EYCEYURT TÜRK GÜLSEDA, Editör, Ekin Yayınevi, ss.62-69, 2024
2024
202411. 2F ÖĞRENCİLERE MİKROSKOP OLMA
ERDOĞAN Y., ŞAHİN E. D., AKSOY S., AKSÖZ M. E., EYCEYURT TÜRK G., TÜZÜN Ü. N.
Görme Engelli Öğrenciler ve Özel Yetenekli Öğrenciler için Zenginleştirme Uygulamaları, TÜZÜN ÜMMÜYE NUR, EYCEYURT TÜRK GÜLSEDA, Editör, EKİN YAYINEVİ, ss.113-128, 2024
2024
202412. 2F ÖĞRENCİLERE FARMASÖTİK KİMYA ÖĞRETİMİ
YAVUZ S. E., IŞIK C. E., ÇAYIREZMEZ S., ASILKAZANCI R., ERDOĞAN H. E., EYCEYURT TÜRK G., et al.
Görme Engelli Öğrenciler ve Özel Yetenekli Öğrenciler için Zenginleştirme Uygulamaları, TÜZÜN ÜMMÜYE NUR, EYCEYURT TÜRK GÜLSEDA, Editör, EKİN YAYINEVİ, ss.34-41, 2024
2024
202413. TABİAT TARİHİ TEMALİ MÜZE EĞİTİMİ
YÜCEL A. E., ÇOBANBAŞ Ö. A., ÇAYIREZMEZ S., KİŞİ T. Y., ÇAĞLIÖZ F. İ., EYCEYURT TÜRK G., et al.
Görme Engelli Öğrenciler ve Özel Yetenekli Öğrenciler için Zenginleştirme Uygulamaları, TÜZÜN ÜMMÜYE NUR, EYCEYURT TÜRK GÜLSEDA, Editör, EKİN YAYINEVİ, ss.105-112, 2024
2024
202414. KAFATASINDAN VE KEMİKTEN YAŞ TAYİNİ
Türköz B. E., ÇAKIR B., ÇOBANBAŞ Ö. A., GÖKYOKUŞ S., TÜZÜN Ü. N., EYCEYURT TÜRK G.
Görme Engelli Öğrenciler ve Özel Yetenekli Öğrenciler için Zenginleştirme Uygulamaları, TÜZÜN ÜMMÜYE NUR, EYCEYURT TÜRK GÜLSEDA, Editör, EKİN YAYINEVİ, ss.26-33, 2024
2024
202415. 2F ÖĞRENCİLER İÇİN EĞİTİMDE FIRSAT EŞİTLİĞİ: KABARTMALI BALİNA FOSİLİ
YAVUZ E. Ş., KILINÇ Z., KARLI Y., EYCEYURT TÜRK G., TÜZÜN Ü. N.
Görme Engelli Öğrenciler ve Özel Yetenekli Öğrenciler için Zenginleştirme Uygulamaları, TÜZÜN ÜMMÜYE NUR, EYCEYURT TÜRK GÜLSEDA, Editör, EKİN YAYINEVİ, ss.145-153, 2024
2024
202416. 2F ÖĞRENCİLERE ADLİ ODONTOLOJİ ÖĞRETİMİ
KÖKEN H. E., GÖKBERK A. D., CANER H. S., TÜZÜN Ü. N., EYCEYURT TÜRK G.
Görme Engelli Öğrenciler ve Özel Yetenekli Öğrenciler için Zenginleştirme Uygulamaları, TÜZÜN ÜMMÜYE NUR, EYCEYURT TÜRK GÜLSEDA, Editör, EKİN YAYINEVİ, ss.42-51, 2024
2024
202417. ARI OKULU
GÜNEŞ M. N., ERÇORUMLU R. E., YAMAN F., TÜZÜN Ü. N., EYCEYURT TÜRK G.
Görme Engelli Öğrenciler ve Özel Yetenekli Öğrenciler için Zenginleştirme Uygulamaları, TÜZÜN ÜMMÜYE NUR, EYCEYURT TÜRK GÜLSEDA, Editör, Ekin Yayınevi, ss.12-25, 2024
2024
202418. ŞAHMARAN EFSANESİ
ERDEM L. İ., SEVGEN ABACI H., EYCEYURT TÜRK G., TÜZÜN Ü. N.
Görme Engelli Öğrenciler ve Özel Yetenekli Öğrenciler için Zenginleştirme Uygulamaları, TÜZÜN ÜMMÜYE NUR, EYCEYURT TÜRK GÜLSEDA, Editör, EKİN YAYINEVİ, ss.138-144, 2024
2024
202419. TRİLOBİT FOSİL OKULU
DEMİR A., KÜLÜK M. H., KURT S., ERDOĞAN Y., EYCEYURT TÜRK G., TÜZÜN Ü. N.
Görme Engelli Öğrenciler ve Özel Yetenekli Öğrenciler için Zenginleştirme Uygulamaları, TÜZÜN ÜMMÜYE NUR, EYCEYURT TÜRK GÜLSEDA, Editör, EKİN YAYINEVİ, ss.129-137, 2024
2023
202320. GÖRME ENGELLİ ÖĞRENCİLER İÇİN ATOM ÖĞRETİMİ
AKTAŞ K., EYCEYURT TÜRK G., TÜZÜN Ü. N.
2f Öğrencilerin ve Görme Engelli Öğrencilerin Öğretimi ( Akran Öğretimi Örnekleriyle ), Tüzün, Ümmüye Nur; Eyceyurt Türk, Gülseda, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.83-94, 2023
2023
202321. 2F ÖĞRENCİLER İÇİN ENTOMOLOJİ OKULU
Öz A. Y., Şahin E. D., Güneş M. N., EYCEYURT TÜRK G., TÜZÜN Ü. N.
2f Öğrencilerin ve Görme Engelli Öğrencilerin Öğretimi (Akran Öğretimi Örnekleriyle), Tüzün, Ümmüye Nur; Eyceyurt Türk, Gülseda, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.45-56, 2023
2023
202322. 2F ÖĞRENCİLERİN BİR ARAŞTIRMA YÜRÜTME SÜRECİ: HİKAYELER İLE KİMYA ÖĞRETİMİ İLE DEĞERLER VE KÜLTÜREL MİRAS EĞİTİMİ
KARAKOCAOĞLU A., AKÇA Ö., YAVUZ E. Ş., EYCEYURT TÜRK G., TÜZÜN Ü. N.
2f Öğrencilerin ve Görme Engelli Öğrencilerin Öğretimi ( Akran Öğretimi Örnekleriyle ), Tüzün, Ümmüye Nur; Eyceyurt Türk, Gülseda, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.115-127, 2023
2023
202323. 2F ÖĞRENCİLER İÇİN FOSİL DENEYİMİ
KESİCİ C., ÇAKIR C., ERTEKİN B., EYCEYURT TÜRK G., TÜZÜN Ü. N.
2f Öğrencilerin ve Görme Engelli Öğrencilerin Öğretimi ( Akran Öğretimi Örnekleriyle ), Tüzün, Ümmüye Nur; Eyceyurt Türk, Gülseda, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.57-68, 2023
2023
202324. 2F ÖĞRENCİLERE ZENGİNLEŞTİRME BAĞLAMINDA HER KONU ÖĞRETİLMELİ MİDİR? HERPETOLOJİ ÖĞRETİMİ ÖRNEĞİ
ERDOĞDU M., AKTAŞ K., TUYGUN C. B., EYCEYURT TÜRK G., TÜZÜN Ü. N.
2f Öğrencilerin ve Görme Engelli Öğrencilerin Öğretimi (Akran Öğretimi Örnekleriyle), Tüzün, Ümmüye Nur; Eyceyurt Türk, Gülseda, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.107-114, 2023
2022
202225. Eğitsel Dijital Oyun Nedir?
Eyceyurt Türk G.
İlkokulda Eğitsel Dijital Oyunlarla Öğretim, Mehmet Akif BİRCAN,Emrah AKMAN, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.23-58, 2022
2022
202226. Eğitsel Dijital Oyun Nedir?
EYCEYURT TÜRK G.
İlkokulda Eğitsel Dijital Oyunlarla Öğretim, BİRCAN Mehmet Akif, AKMAN Emrah, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.23-58, 2022
2021
202127. An Argumentation Practice Based on STEAM for the Chemistry Education of Gifted
EYCEYURT TÜRK G.
Transitioning to Quality Education, Jeronen, Eila, Editör, MDPI, Basel, ss.147-162, 2021
2021
202128. ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERE SANATSAL ÇALIŞMA ARGÜMANTASYONU TEMELİNDE BİLİMİN DOĞASI ÖĞRETİMİ
EYCEYURT TÜRK G.
Özel Yeteneklilerin Eğitimine Yönelik Araştırmalar, Apaydın, Özkan, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.41-60, 2021
2021
202129. DAPHNİA DÜŞÜNCE DENEYİNİN TUVALE YANSIMALARI
EYCEYURT TÜRK G., TÜZÜN Ü. N.
Özel Yeteneklilerin Eğitimine Yönelik Araştırmalar, Apaydın, Özkan, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.73-84, 2021
Desteklenen Projeler
2023 - 2023
2023 - 2023ETKİNLİKLERLE ATOMUN DÜNÜ BUGÜNÜ YARINI
TÜBİTAK Projesi , 2237 - Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı
Eyceyurt Türk G.
2022 - 2023
2022 - 20234008-‘‘Öğrenciden Öğretmene Kapsayıcı Yaşantılar’’
TÜBİTAK Projesi , 4007 - Bilim Şenlikleri Destekleme Programı
Eyceyurt Türk G., Seçil Karamuklu E.(Yürütücü)
2021 - 2022
2021 - 2022Üçü Bir Yerde: Sağlık, Kültür Ve Ekoloji Temelli Doğa Eğitimi IV
TÜBİTAK Projesi , 4004 - Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları
Eyceyurt Türk G., Bursal M. (Yürütücü)
2021 - 2021
2021 - 2021Günlük Yaşamdan Kimya Sınıfına Yansımalar
TÜBİTAK Projesi , 2237 - Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı
Eyceyurt Türk G., Bilir V.
2018 - 2020
2018 - 2020ÖĞRETMEN ADAYLARININ KİMYA II DERSİ UYGULAMA KISMINA ARGÜMANTASYON DESTEKLİ PDÖ ORTAMININ ENTEGRASYONU
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Eyceyurt Türk G. (Yürütücü), Güngör Seyhan H.
2010 - 2012
2010 - 2012İlköğretim Fen ve Teknoloji Dersi Öğretmenlerinin Öğrenme Öğretme ve Değerlendirme Yaklaşımlarına Yönelik Bilgi ve Beceri Düzeylerinin Geliştirilmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Eyceyurt Türk G., Tatar N. (Yürütücü)
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2020 - 2023
2020 - 2023
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Editör
Akademik Dolaşım Faaliyetleri
2023 - 2023
2023 - 2023Erasmus Programı
Eğitim Alma
AVENIR ENERGIE, Fransa
2017 - 2017
2017 - 2017Erasmus Programı
Ders Verme
Universidad de Huelva, İspanya
Atıflar
Toplam Atıf Sayısı (WOS): 13
h-indeksi (WOS): 3
Jüri Üyelikleri
Mart-2024
Mart 2024Bilirkişi Kurulu
Bölge Finalleri Kimya Alanı Jüri Üyesi - Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi
Şubat-2024
Şubat 2024Bilirkişi Kurulu
Dış Danışman/Uzman Değerlendirmesi 2024 2204 A LİSE ÖĞRENCİLERİ ARAŞTIRMA PROJELERİ YARIŞMASI VAN BÖLGESİ KİMYA DALI ÖN DEĞERLENDİRMESİ - TÜBİTAK- VAN YÜZÜNCÜYIL ÜNİVERSİTESİ
Nisan-2023
Nisan 2023Bilirkişi Kurulu
Bölge Finalleri Kimya Alanı Jüri Üyesi - TÜBİTAK- Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi
Mart-2023
Mart 2023Bilirkişi Kurulu
Dış Danışman/Uzman Değerlendirmesi 2023 2204 A LİSE ÖĞRENCİLERİ ARAŞTIRMA PROJELERİ YARIŞMASI VAN BÖLGESİ KİMYA DALI ÖN DEĞERLENDİRMESİ - TÜBİTAK- VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ
Aralık-2022
Aralık 2022Tez Savunma (Yüksek Lisans)
ORTAOKUL FEN BİLİMLERİ DERS KİTABINDA YER ALAN ETKİNLİKLERİN ÇOKLU ZEKÂ TÜRLERİNE GÖRE İNCELENMESİ TEZ YAZARI: ERSİN TANRIKULU, TEZ DANIŞMANI: DOÇ. DR. MUSTAFA TÜYSÜZ - Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi
Mart-2022
Mart 2022Bilirkişi Kurulu
Dış Danışman/Uzman Değerlendirmesi 2022 2204 A LİSE ÖĞRENCİLERİ ARAŞTIRMA PROJELERİ YARIŞMASI VAN BÖLGESİ KİMYA DALI ÖN DEĞERLENDİRMESİ - TÜBİTAK- VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ
Mart-2022
Mart 2022Bilirkişi Kurulu
Bölge Finalleri Kimya Alanı Jüri Üyesi - TÜBİTAK- Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi
Şubat-2022
Şubat 2022Tez Savunma (Yüksek Lisans)
ÖĞRENCİLERİN FEN BİLİMLERİ DERSİNDEKİ ÖZ-DÜZENLEMELİ ÖĞRENME STRATEJİLERİ, ÜSTBİLİŞE YÖNELİMLİ SINIF ORTAMI VE SINIF-İÇİ DEĞERLENDİRME ORTAMI ALGILARI İLİŞKİSİNİN İNCELENMESİ Tez Yazarı: Eda KABASAKAL Tez Danışmanı Doç. Dr. Serkan BULDUR - Sivas Cumhuriyet Üniversitesi
Ocak-2022
Ocak 2022Tez Savunma (Yüksek Lisans)
ORTAOKUL FEN BİLİMLERİ DERS KİTAPLARINDA BULUNAN BİLİM İNSANLARININ FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ DİKKATE ALINARAK İNCELENMESİ Tez Yazarı: Candan BIÇAK Tez Danışmanı Dr. Öğr. Üyesi Volkan BİLİR - Düzce Üniversitesi
Eylül-2019
Eylül 2019