Doç. Dr. GÜLSEDA EYCEYURT TÜRK


Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

Kimya Eğitimi Abd


WoS Araştırma Alanları: Eğitim Bilimsel Disiplinler, Eğitim Özel, Eğitim Ve Eğitim Araştırması, Sosyal Bilimler Genel, Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Özel Eğitim, Fen Bilimleri Eğitimi, Öğretmen Eğitimi, Ortaöğretim Alan Öğretmenliği, Ortaöğretim Fen ve Mat. Alanları Öğretmenliği


Yayınlardaki İsimler: Türk G. Eyceyurt

Metrikler

Yayın

97

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

2

Atıf (WoS)

13

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

25

Atıf (TrDizin)

7

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

100

Proje

7

Tez Danışmanlığı

4

Açık Erişim

6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Biyografi

Lisans, yüksek lisans ve doktora eğitimini Gazi Üniversitesi Kimya Öğretmenliği Anabilim Dalında tamamlamıştır. Çalışma alanları kimya eğitimi, STEM, argümantasyon, probleme dayalı öğrenme, zihinsel imaj, özel yetenekli öğrenciler eğitimidir. Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Eğitim Fakültesi Kimya Eğitimi Bölümünde Doç. Dr. olarak çalışmaktadır. Evli ve ikiz kız çocukları annesidir.

Eğitim Bilgileri

2011 - 2017

2011 - 2017

Doktora

Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi, Türkiye

2007 - 2011

2007 - 2011

Lisans

Anadolu Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye

2008 - 2010

2008 - 2010

Yüksek Lisans

Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi, Türkiye

2003 - 2008

2003 - 2008

Lisans

Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi, Türkiye

Yaptığı Tezler

2017

2017

Doktora

ARGÜMANTASYON DESTEKLİ PROBLEME DAYALI ÖĞRENME UYGULAMALARININ FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ASİT/BAZLAR VE GAZLAR KONULARINDAKİ BAŞARILARINA ETKİSİ

Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

2010

2010

Yüksek Lisans

ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN KOROZYON KONUSUNDAKİ BİLGİ DÜZEYLERİNİN VE TUTUMLARININ ÖĞRENİM GÖRÜLEN BÖLÜM AÇISINDAN İNCELENMESİ

Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Kimya Eğitimi (Yl) (Tezli)

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Özel Eğitim

Fen Bilimleri Eğitimi

Öğretmen Eğitimi

Ortaöğretim Alan Öğretmenliği

Ortaöğretim Fen ve Mat. Alanları Öğretmenliği

Akademik Ünvanlar / Görevler

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

2019 - 2023

2019 - 2023

Dr. Öğr. Üyesi

Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

2010 - 2019

2010 - 2019

Araştırma Görevlisi

Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

Yönetimsel Görevler

2021 - 2024

2021 - 2024

Dekan Yardımcısı

Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

Verdiği Dersler

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Kimya Eğitiminde Yanlış Kavramalar

Kimya Eğitiminde Görselleştirme

Moleküler Bir Yaklaşımla Kimyanın İlkeleri

Kimya Eğitiminde Nitel Araştırma Yöntemleri

Teknoloji Destekli Fen Eğitimi

Uzmanlık Alan Dersi

Lisans

Lisans

Öğretmenlik Uygulaması II

Kariyer Planlama ve Geliştirme

Bilimsel Muhakeme Becerileri

Fen Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları

Öğretmenlik Uygulaması I

Kimya I

Eğitimde Proje Hazırlama

Öğretmenlik Uygulaması

Öğretmenlik Meslek Etiği

Genel Kimya Lab. I

Kimya - II

Fen Teknoloji ve Toplum

Öğretmenlik Uygulaması

Okul Deneyimi

İSÖ4021 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-I / SINIF ÖĞRETMENLİĞİ

Öğretmenlik Uygulaması

Öğretmenlik Uygulaması - I

İFÖ4036 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI / FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ

Kimya - I

Öğretmenlik Uygulaması - I

Makaleler

Tümü (32)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (18)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2025

2025

2. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Asit-Baz Kavramları Hakkında Doğru Bildiği Yanlışlar

BUYRUK B., EYCEYURT TÜRK G.

9. ULUSAL KİMYA EĞİTİMİ KONGRESİ, Türkiye, 9 - 11 Ekim 2025, (Özet Bildiri)

2025

2025

3. Yapay Zekanın Kimya Eğitiminde Kullanılabilirliğine Yönelik Literatür İncelemesi

HASDEMİR D., EYCEYURT TÜRK G.

9. ULUSAL KİMYA EĞİTİMİ KONGRESİ, Türkiye, 9 - 11 Ekim 2025, (Özet Bildiri)

2025

2025

4. 2024 9. SINIF KİMYA MÜFREDAT DEĞİŞİKLİĞİ İLE İLGİLİ ÖĞRETMEN, ÖĞRENCİ VE VELİ GÖRÜŞLERİ

HASDEMİR D., BUYRUK B., EYCEYURT TÜRK G.

ICER 1ST INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION RESEARCHES, Sivas, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2025, (Özet Bildiri)

2025

2025

5. ESKİ VE YENİ MÜFREDATA GÖRE HAZIRLANAN KİMYA 9. SINIF MEB DERS KİTABININ ATOMUN YAPISI KONUSU ÖZELİNDE KARŞILAŞTIRILMASI

BUYRUK B., EYCEYURT TÜRK G.

4th INTERNATIONAL CONFERENCE ON CURRENT ACADEMIC STUDIES, Bolu, Türkiye, 01 Ocak 2025, (Tam Metin Bildiri)

2025

2025

6. ESKİ VE YENİ MÜFREDATA GÖRE HAZIRLANAN KİMYA 9. SINIF MEB DERS KİTABININ PERİYODİK TABLO KONUSU ÖZELİNDE KARŞILAŞTIRILMASI

HASDEMİR D., EYCEYURT TÜRK G.

4th INTERNATIONAL CONFERENCE ON CURRENT ACADEMIC STUDIES, Bolu, Türkiye, 1 - 02 Ocak 2025, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

9. Evaluatıon of 7th Grade Students' Understandıng of The Conceptıons of Pure Substance, Element, Compound, Mıxture Wıth Drawıngs

SOYUTEK E., EYCEYURT TÜRK G.

2. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar ve İnovasyon Kongresi, Sivas, Türkiye, 15 - 17 Eylül 2023, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

16. THE INTEGRATION OF POE METHOD TO CHEMISTRY II COURSE LABORATORY APPLICATIONS 754 IN SCIENCE TEACHER TRAINING PROGRAM

EYCEYURT TÜRK G., GÜNGÖR SEYHAN H.

INTERNATIONAL CONFERENCE ON NEW HORIZONS IN EDUCATION, Prag, Çek Cumhuriyeti, 3 - 05 Temmuz 2019, cilt.2, ss.363-380, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

18. Pre-service science teachers’ images and misconceptions about chemical equilibrium

EYCEYURT TÜRK G., TÜZÜN Ü. N.

INTERNATIONAL CONFERENCE ON NEW HORIZONS IN EDUCATION, PRAG, Çek Cumhuriyeti, 03 Temmuz 2019, ss.134, (Özet Bildiri)

2018

2018

21. Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Okul-Fakülte-Öğretmen Adayı Boyutunda İncelenmesi

POLAT K., ALTAYLI ÖZGÜL D., EYCEYURT TÜRK G.

13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

22. Resim öğretmen adaylarının kimya alanında çalışan bilim insanı imajları

EYCEYURT TÜRK G., BİLİR V., TÜZÜN Ü. N.

I. Uluslararası Güzel Sanatlar ve Eğitimi Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

2017

2017

23. BİR STEAM UYGULAMASI: SÜRREALİST KİMYA

TÜZÜN Ü. N., EYCEYURT TÜRK G.

ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU (EYFOR), 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

24. ÜSTÜN ZEKÂLI BİREYLERİN KARİKATÜRLER YOLUYLA ATOM İMAJLARININ BELİRLENMESİ

EYCEYURT TÜRK G., TÜZÜN Ü. N., HARMANCI A. B., ERTEM N.

ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU (EYFOR), 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

26. PRE-SERVICE SCIENCE TEACHERS’ IMAGES AND MISCONCEPTIONS ABOUT DIFFUSION, ALLOTROPY AND IONIC STRUCTURE CONCEPTS

EYCEYURT TÜRK G., TÜZÜN Ü. N.

6th Cyprus International Conference on EducationalResearch (CYICER-2017), Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

27. Argumentation Supported Problem Based Learning

EYCEYURT TÜRK G., KILIÇ Z.

6th Cyprus International Conference on EducationalResearch (CYICER-2017), Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2014

2014

28. Lise öğrencilerinin bilim insanı imajları ve bilimin doğası mitleri

EYCEYURT TÜRK G., TÜZÜN Ü. N.

International EJER Congress 2014, İstanbul, Türkiye, 24 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

2013

2013

29. An Investigation of the Relationship between Performance in the Problem Solving Laboratory Applications and Views about Nature of Science of Pre service Science Teachers

GÜNGÖR SEYHAN H., EYCEYURT TÜRK G.

4th International Conference on New Horizons in Education INTE, Roma, İtalya, 25 - 27 Haziran 2013, cilt.106, ss.401-410, (Tam Metin Bildiri)

2013

2013

30. Kimya Özyeterlik Ölçeği Uyarlama Çalışması

EYCEYURT TÜRK G., GÜNGÖR SEYHAN H.

III. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013

2013

2013

31. Fen Laboratuarında Problem Çözme Uygulamalarının Akademik Başarıya Kimya Laboratuarına karşı Tutum ve Kaygılarına Etkisi

EYCEYURT TÜRK G., GÜNGÖR SEYHAN H.

4th International Conference on New Horizons in Education INTE, Roma, İtalya, 25 - 27 Haziran 2013, ss.199-213, (Tam Metin Bildiri)

2012

2012

32. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çözünme İle İlgili İmajları

EYCEYURT TÜRK G., AKKUŞ H., TÜZÜN Ü. N.

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)

2012

2012

33. Kovalent Bağlar Konusunda Öğrenci İmaj ve Yanlış Kavramalarının Belirlenmesi

TÜZÜN Ü. N., AKKUŞ H., EYCEYURT TÜRK G., BİLİR V.

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)

2011

2011

34. Mental Models of Pre Service Science Teachers About Basic Concepts in Chemistry

YAYLA ESKİCİ G., EYCEYURT TÜRK G.

World Conference On New Trends In Science Education, 19 - 23 Eylül 2011, ss.48, (Özet Bildiri)

2011

2011

35. Science Teachers Perspectives on In service Training A National Study from Turkey

TATAR N., YILDIZ FEYZİOĞLU E., AYDOĞDU B., EYCEYURT TÜRK G., BULDUR S.

World Conference On New Trends In Science Education (WCNTSE), Aydın/Kuşadası, Türkiye, 19 - 23 Eylül 2011, ss.142, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2025

2025

1. ADLİ HARİTA İLE OYUN GELİŞTİRME

MERDAN V. E., KOCA S. Ç., KÖŞŞEK P., TÜZÜN Ü. N., EYCEYURT TÜRK G.

Özel Yeteneklilerin ve 2f Öğrencilerin Eğitiminde Örnek Uygulamalar, TÜZÜN ÜMMÜYE NUR, EYCEYURT TÜRK GÜLSEDA, Editör, EKİN YAYINEVİ, Bursa, ss.68-74, 2025

2025

2025

2. ADLİ ANTROPOLOJİ ÖĞRETMEN EĞİTİMİ

ERÇIKTI B. V., ÖZDEMİR Y., KÖKEN H. E., KILIÇ M., TÜZÜN Ü. N., EYCEYURT TÜRK G.

Özel Yeteneklilerin ve 2f Öğrencilerin Eğitiminde Örnek Uygulamalar, TÜZÜN ÜMMÜYE NUR, EYCEYURT TÜRK GÜLSEDA, Editör, EKİN YAYINEVİ, Bursa, ss.35-44, 2025

2025

2025

3. ÇEVRE EĞİTİMİ: MİNAMATA OLAYI, MİKRONÜKLEUS TESTLERİ VE DAPHNİA

BAYRAM S., TÜZÜN Ü. N., EYCEYURT TÜRK G.

Özel Yeteneklilerin ve 2f Öğrencilerin Eğitiminde Örnek Uygulamalar, TÜZÜN ÜMMÜYE NUR, EYCEYURT TÜRK GÜLSEDA, Editör, EKİN YAYINEVİ, Bursa, ss.75-84, 2025

2025

2025

4. OLAY YERİ İNCELEME (OYİ) OYUNU

SERTKAYA C., ERDOĞAN Y., KARAYIL Ö. K., TÜZÜN Ü. N., EYCEYURT TÜRK G.

Özel Yeteneklilerin ve 2f Öğrencilerin Eğitiminde Örnek Uygulamalar, TÜZÜN ÜMMÜYE NUR, EYCEYURT TÜRK GÜLSEDA, Editör, EKİN YAYINEVİ, Bursa, ss.45-59, 2025

2025

2025

5. KİMYASAL TEPKİMELERLE RESİM YAPMA

YAVUZ K., ÇAYIREZMEZ S., SİNAN N., SEVGEN ABACI H., TÜZÜN Ü. N., EYCEYURT TÜRK G.

Özel Yeteneklilerin ve 2f Öğrencilerin Eğitiminde Örnek Uygulamalar, TÜZÜN ÜMMÜYE NUR, EYCEYURT TÜRK GÜLSEDA, Editör, EKİN YAYINEVİ, Bursa, ss.195-204, 2025

2025

2025

6. KONUŞAN PARADOKSLAR

YURDAKUL N., YILDIZ E. İ., ÇALIŞKAN E. B., ARSLAN E., TÜZÜN Ü. N., EYCEYURT TÜRK G.

Özel Yeteneklilerin ve 2f Öğrencilerin Eğitiminde Örnek Uygulamalar, TÜZÜN ÜMMÜYE NUR, EYCEYURT TÜRK GÜLSEDA, Editör, EKİN YAYINEVİ, Bursa, ss.92-100, 2025

2024

2024

7. 2F ÖĞRENCİLERE OYUNLAŞTIRMA İLE ADLİ LİMNOLOJİ ÖĞRETİMİ

BOĞATEKİN M. M., YILMAZ A. E., EYCEYURT TÜRK G., TÜZÜN Ü. N.

Görme Engelli Öğrenciler ve Özel Yetenekli Öğrenciler için Zenginleştirme Uygulamaları, TÜZÜN ÜMMÜYE NUR, EYCEYURT TÜRK GÜLSEDA, Editör, EKİN YAYINEVİ, ss.85-95, 2024

2024

2024

8. 2F ÖĞRENCİLERE ADLİ FİZİK ÖĞRETİMİ

ÖZARDIÇ Z. K., BAŞER B., SAKLAR N., EYCEYURT TÜRK G., TÜZÜN Ü. N.

Görme Engelli Öğrenciler ve Özel Yetenekli Öğrenciler için Zenginleştirme Uygulamaları, TÜZÜN ÜMMÜYE NUR, EYCEYURT TÜRK GÜLSEDA, Editör, EKİN YAYINEVİ, ss.77-84, 2024

2024

2024

9. BİR PALEONTOLOJİ DÜŞÜNCE DENEYİNİN GÖRSEL İMGE OLARAK YORUMLANMASI

KARAKOCAOĞLU A., ÇAKIR C., YALDIZ S., EYCEYURT TÜRK G., TÜZÜN Ü. N.

Görme Engelli Öğrenciler ve Özel Yetenekli Öğrenciler için Zenginleştirme Uygulamaları, TÜZÜN ÜMMÜYE NUR, EYCEYURT TÜRK GÜLSEDA, Editör, EKİN YAYINEVİ, ss.154-163, 2024

2024

2024

10. 2F ÖĞRENCİLERE TİMPANİK MEMBRANDAN YAŞ TAYİNİ ÖĞRETİMİ

ERDOĞDU M., PALANDÖKEN T., TÜZÜN Ü. N., EYCEYURT TÜRK G.

Görme Engelli Öğrenciler ve Özel Yetenekli Öğrenciler için Zenginleştirme Uygulamaları, TÜZÜN ÜMMÜYE NUR, EYCEYURT TÜRK GÜLSEDA, Editör, Ekin Yayınevi, ss.62-69, 2024

2024

2024

11. 2F ÖĞRENCİLERE MİKROSKOP OLMA

ERDOĞAN Y., ŞAHİN E. D., AKSOY S., AKSÖZ M. E., EYCEYURT TÜRK G., TÜZÜN Ü. N.

Görme Engelli Öğrenciler ve Özel Yetenekli Öğrenciler için Zenginleştirme Uygulamaları, TÜZÜN ÜMMÜYE NUR, EYCEYURT TÜRK GÜLSEDA, Editör, EKİN YAYINEVİ, ss.113-128, 2024

2024

2024

12. 2F ÖĞRENCİLERE FARMASÖTİK KİMYA ÖĞRETİMİ

YAVUZ S. E., IŞIK C. E., ÇAYIREZMEZ S., ASILKAZANCI R., ERDOĞAN H. E., EYCEYURT TÜRK G., et al.

Görme Engelli Öğrenciler ve Özel Yetenekli Öğrenciler için Zenginleştirme Uygulamaları, TÜZÜN ÜMMÜYE NUR, EYCEYURT TÜRK GÜLSEDA, Editör, EKİN YAYINEVİ, ss.34-41, 2024

2024

2024

13. TABİAT TARİHİ TEMALİ MÜZE EĞİTİMİ

YÜCEL A. E., ÇOBANBAŞ Ö. A., ÇAYIREZMEZ S., KİŞİ T. Y., ÇAĞLIÖZ F. İ., EYCEYURT TÜRK G., et al.

Görme Engelli Öğrenciler ve Özel Yetenekli Öğrenciler için Zenginleştirme Uygulamaları, TÜZÜN ÜMMÜYE NUR, EYCEYURT TÜRK GÜLSEDA, Editör, EKİN YAYINEVİ, ss.105-112, 2024

2024

2024

14. KAFATASINDAN VE KEMİKTEN YAŞ TAYİNİ

Türköz B. E., ÇAKIR B., ÇOBANBAŞ Ö. A., GÖKYOKUŞ S., TÜZÜN Ü. N., EYCEYURT TÜRK G.

Görme Engelli Öğrenciler ve Özel Yetenekli Öğrenciler için Zenginleştirme Uygulamaları, TÜZÜN ÜMMÜYE NUR, EYCEYURT TÜRK GÜLSEDA, Editör, EKİN YAYINEVİ, ss.26-33, 2024

2024

2024

15. 2F ÖĞRENCİLER İÇİN EĞİTİMDE FIRSAT EŞİTLİĞİ: KABARTMALI BALİNA FOSİLİ

YAVUZ E. Ş., KILINÇ Z., KARLI Y., EYCEYURT TÜRK G., TÜZÜN Ü. N.

Görme Engelli Öğrenciler ve Özel Yetenekli Öğrenciler için Zenginleştirme Uygulamaları, TÜZÜN ÜMMÜYE NUR, EYCEYURT TÜRK GÜLSEDA, Editör, EKİN YAYINEVİ, ss.145-153, 2024

2024

2024

16. 2F ÖĞRENCİLERE ADLİ ODONTOLOJİ ÖĞRETİMİ

KÖKEN H. E., GÖKBERK A. D., CANER H. S., TÜZÜN Ü. N., EYCEYURT TÜRK G.

Görme Engelli Öğrenciler ve Özel Yetenekli Öğrenciler için Zenginleştirme Uygulamaları, TÜZÜN ÜMMÜYE NUR, EYCEYURT TÜRK GÜLSEDA, Editör, EKİN YAYINEVİ, ss.42-51, 2024

2024

2024

17. ARI OKULU

GÜNEŞ M. N., ERÇORUMLU R. E., YAMAN F., TÜZÜN Ü. N., EYCEYURT TÜRK G.

Görme Engelli Öğrenciler ve Özel Yetenekli Öğrenciler için Zenginleştirme Uygulamaları, TÜZÜN ÜMMÜYE NUR, EYCEYURT TÜRK GÜLSEDA, Editör, Ekin Yayınevi, ss.12-25, 2024

2024

2024

18. ŞAHMARAN EFSANESİ

ERDEM L. İ., SEVGEN ABACI H., EYCEYURT TÜRK G., TÜZÜN Ü. N.

Görme Engelli Öğrenciler ve Özel Yetenekli Öğrenciler için Zenginleştirme Uygulamaları, TÜZÜN ÜMMÜYE NUR, EYCEYURT TÜRK GÜLSEDA, Editör, EKİN YAYINEVİ, ss.138-144, 2024

2024

2024

19. TRİLOBİT FOSİL OKULU

DEMİR A., KÜLÜK M. H., KURT S., ERDOĞAN Y., EYCEYURT TÜRK G., TÜZÜN Ü. N.

Görme Engelli Öğrenciler ve Özel Yetenekli Öğrenciler için Zenginleştirme Uygulamaları, TÜZÜN ÜMMÜYE NUR, EYCEYURT TÜRK GÜLSEDA, Editör, EKİN YAYINEVİ, ss.129-137, 2024

2023

2023

20. GÖRME ENGELLİ ÖĞRENCİLER İÇİN ATOM ÖĞRETİMİ

AKTAŞ K., EYCEYURT TÜRK G., TÜZÜN Ü. N.

2f Öğrencilerin ve Görme Engelli Öğrencilerin Öğretimi ( Akran Öğretimi Örnekleriyle ), Tüzün, Ümmüye Nur; Eyceyurt Türk, Gülseda, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.83-94, 2023

2023

2023

21. 2F ÖĞRENCİLER İÇİN ENTOMOLOJİ OKULU

Öz A. Y., Şahin E. D., Güneş M. N., EYCEYURT TÜRK G., TÜZÜN Ü. N.

2f Öğrencilerin ve Görme Engelli Öğrencilerin Öğretimi (Akran Öğretimi Örnekleriyle), Tüzün, Ümmüye Nur; Eyceyurt Türk, Gülseda, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.45-56, 2023

2023

2023

22. 2F ÖĞRENCİLERİN BİR ARAŞTIRMA YÜRÜTME SÜRECİ: HİKAYELER İLE KİMYA ÖĞRETİMİ İLE DEĞERLER VE KÜLTÜREL MİRAS EĞİTİMİ

KARAKOCAOĞLU A., AKÇA Ö., YAVUZ E. Ş., EYCEYURT TÜRK G., TÜZÜN Ü. N.

2f Öğrencilerin ve Görme Engelli Öğrencilerin Öğretimi ( Akran Öğretimi Örnekleriyle ), Tüzün, Ümmüye Nur; Eyceyurt Türk, Gülseda, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.115-127, 2023

2023

2023

23. 2F ÖĞRENCİLER İÇİN FOSİL DENEYİMİ

KESİCİ C., ÇAKIR C., ERTEKİN B., EYCEYURT TÜRK G., TÜZÜN Ü. N.

2f Öğrencilerin ve Görme Engelli Öğrencilerin Öğretimi ( Akran Öğretimi Örnekleriyle ), Tüzün, Ümmüye Nur; Eyceyurt Türk, Gülseda, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.57-68, 2023

2023

2023

24. 2F ÖĞRENCİLERE ZENGİNLEŞTİRME BAĞLAMINDA HER KONU ÖĞRETİLMELİ MİDİR? HERPETOLOJİ ÖĞRETİMİ ÖRNEĞİ

ERDOĞDU M., AKTAŞ K., TUYGUN C. B., EYCEYURT TÜRK G., TÜZÜN Ü. N.

2f Öğrencilerin ve Görme Engelli Öğrencilerin Öğretimi (Akran Öğretimi Örnekleriyle), Tüzün, Ümmüye Nur; Eyceyurt Türk, Gülseda, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.107-114, 2023

2022

2022

25. Eğitsel Dijital Oyun Nedir?

Eyceyurt Türk G.

İlkokulda Eğitsel Dijital Oyunlarla Öğretim, Mehmet Akif BİRCAN,Emrah AKMAN, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.23-58, 2022

2022

2022

26. Eğitsel Dijital Oyun Nedir?

EYCEYURT TÜRK G.

İlkokulda Eğitsel Dijital Oyunlarla Öğretim, BİRCAN Mehmet Akif, AKMAN Emrah, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.23-58, 2022

2021

2021

27. An Argumentation Practice Based on STEAM for the Chemistry Education of Gifted

EYCEYURT TÜRK G.

Transitioning to Quality Education, Jeronen, Eila, Editör, MDPI, Basel, ss.147-162, 2021

2021

2021

28. ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERE SANATSAL ÇALIŞMA ARGÜMANTASYONU TEMELİNDE BİLİMİN DOĞASI ÖĞRETİMİ

EYCEYURT TÜRK G.

Özel Yeteneklilerin Eğitimine Yönelik Araştırmalar, Apaydın, Özkan, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.41-60, 2021

2021

2021

29. DAPHNİA DÜŞÜNCE DENEYİNİN TUVALE YANSIMALARI

EYCEYURT TÜRK G., TÜZÜN Ü. N.

Özel Yeteneklilerin Eğitimine Yönelik Araştırmalar, Apaydın, Özkan, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.73-84, 2021

Desteklenen Projeler

2023 - 2023

2023 - 2023

ETKİNLİKLERLE ATOMUN DÜNÜ BUGÜNÜ YARINI

TÜBİTAK Projesi , 2237 - Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı

Eyceyurt Türk G.

2022 - 2023

2022 - 2023

4008-‘‘Öğrenciden Öğretmene Kapsayıcı Yaşantılar’’

TÜBİTAK Projesi , 4007 - Bilim Şenlikleri Destekleme Programı

Eyceyurt Türk G., Seçil Karamuklu E.(Yürütücü)

2021 - 2023

2021 - 2023

"Diamonds of the Steppe

AB IPA Projesi

Eyceyurt Türk G., Güleç S.

2021 - 2022

2021 - 2022

Üçü Bir Yerde: Sağlık, Kültür Ve Ekoloji Temelli Doğa Eğitimi IV

TÜBİTAK Projesi , 4004 - Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları

Eyceyurt Türk G., Bursal M. (Yürütücü)

2021 - 2021

2021 - 2021

Günlük Yaşamdan Kimya Sınıfına Yansımalar

TÜBİTAK Projesi , 2237 - Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı

Eyceyurt Türk G., Bilir V.

2018 - 2020

2018 - 2020

ÖĞRETMEN ADAYLARININ KİMYA II DERSİ UYGULAMA KISMINA ARGÜMANTASYON DESTEKLİ PDÖ ORTAMININ ENTEGRASYONU

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

Eyceyurt Türk G. (Yürütücü), Güngör Seyhan H.

Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler

2020 - 2023

2020 - 2023

Cumhuriyet Uluslararası Eğitim DergisiSürdürülebilir Kalkınma

Editör

Akademik Dolaşım Faaliyetleri

2023 - 2023

2023 - 2023

Erasmus Programı

Eğitim Alma

AVENIR ENERGIE, Fransa

2017 - 2017

2017 - 2017

Erasmus Programı

Ders Verme

Universidad de Huelva, İspanya



Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 13

h-indeksi (WOS): 3

Jüri Üyelikleri

Mart-2024

Mart 2024

Bilirkişi Kurulu

Bölge Finalleri Kimya Alanı Jüri Üyesi - Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi

Şubat-2024

Şubat 2024

Bilirkişi Kurulu

Dış Danışman/Uzman Değerlendirmesi 2024 2204 A LİSE ÖĞRENCİLERİ ARAŞTIRMA PROJELERİ YARIŞMASI VAN BÖLGESİ KİMYA DALI ÖN DEĞERLENDİRMESİ - TÜBİTAK- VAN YÜZÜNCÜYIL ÜNİVERSİTESİ

Nisan-2023

Nisan 2023

Bilirkişi Kurulu

Bölge Finalleri Kimya Alanı Jüri Üyesi - TÜBİTAK- Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi

Mart-2023

Mart 2023

Bilirkişi Kurulu

Dış Danışman/Uzman Değerlendirmesi 2023 2204 A LİSE ÖĞRENCİLERİ ARAŞTIRMA PROJELERİ YARIŞMASI VAN BÖLGESİ KİMYA DALI ÖN DEĞERLENDİRMESİ - TÜBİTAK- VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ

Aralık-2022

Aralık 2022

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

ORTAOKUL FEN BİLİMLERİ DERS KİTABINDA YER ALAN ETKİNLİKLERİN ÇOKLU ZEKÂ TÜRLERİNE GÖRE İNCELENMESİ TEZ YAZARI: ERSİN TANRIKULU, TEZ DANIŞMANI: DOÇ. DR. MUSTAFA TÜYSÜZ - Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi

Mart-2022

Mart 2022

Bilirkişi Kurulu

Dış Danışman/Uzman Değerlendirmesi 2022 2204 A LİSE ÖĞRENCİLERİ ARAŞTIRMA PROJELERİ YARIŞMASI VAN BÖLGESİ KİMYA DALI ÖN DEĞERLENDİRMESİ - TÜBİTAK- VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ

Mart-2022

Mart 2022

Bilirkişi Kurulu

Bölge Finalleri Kimya Alanı Jüri Üyesi - TÜBİTAK- Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi

Şubat-2022

Şubat 2022

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

ÖĞRENCİLERİN FEN BİLİMLERİ DERSİNDEKİ ÖZ-DÜZENLEMELİ ÖĞRENME STRATEJİLERİ, ÜSTBİLİŞE YÖNELİMLİ SINIF ORTAMI VE SINIF-İÇİ DEĞERLENDİRME ORTAMI ALGILARI İLİŞKİSİNİN İNCELENMESİ Tez Yazarı: Eda KABASAKAL Tez Danışmanı Doç. Dr. Serkan BULDUR - Sivas Cumhuriyet Üniversitesi

Ocak-2022

Ocak 2022

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

ORTAOKUL FEN BİLİMLERİ DERS KİTAPLARINDA BULUNAN BİLİM İNSANLARININ FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ DİKKATE ALINARAK İNCELENMESİ Tez Yazarı: Candan BIÇAK Tez Danışmanı Dr. Öğr. Üyesi Volkan BİLİR - Düzce Üniversitesi

Eylül-2019

Eylül 2019

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME UYGULAMALARI İLE ÖĞRENCİLERİNİN DEĞERLENDİRMEYE YÖNELİK ALGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ Tez Yazarı: Abdulkadir BAYGÜL Tez Danışmanı Doç. Dr. Serkan BULDUR - Sivas Cumhuriyet Üniversitesi