SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Çoklu Zekâ Algıları ve Matematik Öğretim Programında Yer Alan Alana Özgü Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.28, sa.2, ss.777-792, 2020 (Hakemli Dergi)
Öğretmen adaylarının yapılandırmacı öğretmen ve sınıf ortamına yönelik görüşlerinin metafor analizi ile incelenmesi
Turkish Studies Educational Sciences
, cilt.14, sa.4, ss.1971-1994, 2019 (Hakemli Dergi)
Orta okullarda akutulan seçmeli derslerin verimliliğine ilişkin öğretmen görüşleri
Milli Eğitim
, cilt.46, sa.216, ss.53-77, 2017 (Scopus)
Öğretmen adaylarının mesleki yeterliklerine ilişkin inançları
Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.245-265, 2012 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Mesleki Yeterliklerine İlişkin İnançları
Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, 2012 (Hakemli Dergi)
Intel öğretmen hizmetiçi eğitim kursunun değerlendirilmesi
Milli Eğitim Dergisi
, sa.41, ss.55-69, 2011 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Birinci Sınıf Öğretmenlerinin Öğrencilerde Dil Becerilerini Geliştirme Yeterliklerine İlişkin Görüşleri
Kuramsal Eğitimbilim
, cilt.4, sa.1, ss.50-70, 2011 (Hakemli Dergi)
Cumhuriyetten Günümüze Lise Programlarının Atatürk İlke ve İnkılaplarını Genç Nesillere Benimsetmesi Bakımından Değerlendirilmesi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi EğitimFakültesi Dergisi
, cilt.10, sa.10, ss.1-27, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Meslek Öncesi Öğretmen Kimliğinin İncelenmesi
13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 10 - 12 Mayıs 2018, ss.623-626
Öğretmen Adaylarının Yapılandırmacı Öğretmen ve Sınıf Ortamına Yönelik Görüşleri
IX. International Congress of Educational Research, 11 - 14 Mayıs 2017
Hayat Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Programlarının Demokrasi Kavramı ve Demokratik Değerleri İçermesi Bakımından İncelenmesi
IX. International Congressof Education Research, 11 - 14 Mayıs 2017
Öğretmen adaylarının öğrenme stilleri ile öğrenme yaklaşımları arasindaki ilişki
I. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi., Çanakkale, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010
İlköğretim Birinci Sınıf Türkçe Dersinde Yer Alan Kazanımların Gerçekleşme Düzeyine İlişkin Öğretmen Görüşleri
I. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009
Şehir merkezinde ve köyde görev yapan sınıf öğretmenlerinin iş doyum düzeylerinin karşılaştırılması (Sivas İli Örneği).
16. Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007
Kitap & Kitap Bölümleri
Eğitimin İşlevleri
Eğitim Bilimine Giriş, Celal Teyyar Uğurlu, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.179-207, 2015