Makaleler
17
Tümü (17)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (16)
Diğer Yayınlar (1)
9. Öğretmen adaylarının yapılandırmacı öğretmen ve sınıf ortamına yönelik görüşlerinin metafor analizi ile incelenmesi
Turkish Studies Educational Sciences
, cilt.14, sa.4, ss.1971-1994, 2019 (Hakemli Dergi)
11. Orta okullarda akutulan seçmeli derslerin verimliliğine ilişkin öğretmen görüşleri
Milli Eğitim
, cilt.46, sa.216, ss.53-77, 2017 (Scopus)
13. Öğretmen Adaylarının Mesleki Yeterliklerine İlişkin İnançları
Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, 2012 (Hakemli Dergi)
14. Öğretmen adaylarının mesleki yeterliklerine ilişkin inançları
Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.245-265, 2012 (Hakemli Dergi)
15. İlköğretim Birinci Sınıf Öğretmenlerinin Öğrencilerde Dil Becerilerini Geliştirme Yeterliklerine İlişkin Görüşleri
Kuramsal Eğitimbilim
, cilt.4, sa.1, ss.50-70, 2011 (Hakemli Dergi)
16. Intel öğretmen hizmetiçi eğitim kursunun değerlendirilmesi
Milli Eğitim Dergisi
, sa.41, ss.55-69, 2011 (Hakemli Dergi)
17. Cumhuriyetten Günümüze Lise Programlarının Atatürk İlke ve İnkılaplarını Genç Nesillere Benimsetmesi Bakımından Değerlendirilmesi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi EğitimFakültesi Dergisi
, cilt.10, sa.10, ss.1-27, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
9
1. Meslek Öncesi Öğretmen Kimliğinin İncelenmesi
13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 10 - 12 Mayıs 2018, ss.623-626, (Özet Bildiri)
3. Öğretmen Adaylarının Yapılandırmacı Öğretmen ve Sınıf Ortamına Yönelik Görüşleri
IX. International Congress of Educational Research, 11 - 14 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)
4. Hayat Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Programlarının Demokrasi Kavramı ve Demokratik Değerleri İçermesi Bakımından İncelenmesi
IX. International Congressof Education Research, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
5. Öğretmen adaylarının öğrenme stilleri ile öğrenme yaklaşımları arasindaki ilişki
I. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi., Çanakkale, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)
7. İlköğretim Birinci Sınıf Türkçe Dersinde Yer Alan Kazanımların Gerçekleşme Düzeyine İlişkin Öğretmen Görüşleri
I. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)
8. Şehir merkezinde ve köyde görev yapan sınıf öğretmenlerinin iş doyum düzeylerinin karşılaştırılması (Sivas İli Örneği).
16. Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
3
3. Eğitimin İşlevleri
Eğitim Bilimine Giriş, Celal Teyyar Uğurlu, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.179-207, 2015
