Kaynak: avesis.cumhuriyet.edu.tr
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DESIGN, ART AND COMMUNICATION (TOJDAC)
, cilt.14, sa.4, ss.1099-1114, 2024 (Hakemli Dergi)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
International Journal of Communication and Media Research
, cilt.4, sa.2, ss.96-109, 2024 (Hakemli Dergi)
|
|
İNTERNET BOZUKLUĞU ÖLÇEĞİNİN (İBÖ-13) TÜRKÇEYE UYARLANMASI VE PSİKOMETRİK ÖZELLİKLERİNİN İNCELENMESİ
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.9, sa.1, ss.224-239, 2024 (Hakemli Dergi)
|
|
|
|
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.26, sa.3, ss.1181-1194, 2024 (Hakemli Dergi)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.8, sa.3, ss.798-816, 2022 (Hakemli Dergi)
|
|
Kronikl, İstanbul, 2024
|
|
EĞİTİM YAYINEVİ, Konya, 2023
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Halkla İlişkiler Alanında Uluslararası Araştırmalar I, ÇELEBİ ENGİN,SEZER NİLÜFER, Editör, Eğitim Kitabevi, Ankara, ss.123-157, 2024
|
|
Halkla İlişkiler ve Reklamcılıkta Dijital Trendler, KİÇİR İBRAHİM, ÜNAL CELİL, Editör, Literatürk, Konya, ss.57-74, 2023
|
|
İletişim Bilimlerinde Sosyal Ağ Araştırmaları, Nihal Acar, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.1-26, 2023
|
|
HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIKTA DİJİTAL TRENDLER, İBRAHİM KİÇİR, CELİL ÜNAL, Editör, LİTERATÜRK ACADEMIA, Konya, ss.57-75, 2023
|
|
SOSYAL, İNSAN VE İDARİ BİLİMLERDE GÜNCEL YAKLAŞIMLAR 1, ŞANLI ORHAN, Editör, Duvar Yayınıcılık, İzmir, ss.1497-1518, 2023
|
|
Metaverse: Technologies, Opportunities and Threats, Esen Fatih Sinan, Tinmaz Hasan, Singh Madhusudan, Editör, Springer, ss.135-151, 2023
|
|
|
|
|
|
İletişim Bilimlerinde Sosyal Ağ Araştırmaları, Acar Nihal, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.1-25, 2023
|
|
The Future of Communication in the Digital Age, ZENGİN DEMİRBİLEK EZGİ, ŞAHİN Derya, Editör, SRA, Klaipeda, ss.121-135, 2022
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SEX SELLS: INVESTIGATION OF VIEWER REACTIONS TO AUTOMOBILE ADVERTISEMENTS THROUGH RECEPTION ANALYSIS
9. ULUSLARARASI ANKARA BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 26 - 28 Aralık 2023, ss.2147-2148, (Özet Bildiri)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|