SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Serbest Kıyafet Uygulaması: Kim Ne Söyledi?
Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri
, cilt.21, sa.2, ss.213-246, 2015 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Liselere Geçiş Sınavı (LGS) Hazırlık Sürecinin Değerlendirilmesi
JOURNAL OF THE HUMAN AND SOCIAL SCIENCE RESEARCHES
, cilt.11, sa.2, ss.162-189, 2022 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının “Sınıf Yönetimi” Kavramına İlişkin Metaforik Görüşleri
Sivas Cumhuriyet University Educational Sciences Institute Journal
, cilt.1, sa.2, ss.60-71, 2022 (Hakemli Dergi)
MEB 2023 Eğitim Vizyonu Belgesinin Rehberlik Alanı Bağlamında İncelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.8, sa.1, ss.3-51, 2022 (Hakemli Dergi)
Do Tubitak-4006 Science Fairs Achieve Its Objectives? The Viewpoints of SchoolAdministrators And Teachers
International Journal of Progressive Education
, cilt.16, sa.2, ss.26-41, 2020 (Hakemli Dergi)
EBA Sistemi Bağlamında Uzaktan Eğitim Faaliyetleri Üzerine Bir İnceleme
Journal of Economics and Social Research
, cilt.7, sa.14, ss.110-124, 2020 (Hakemli Dergi)
AS AN EDUCATIONALIST WORKING FOR A PUBLIC SCHOOL, WOULD YOU SENDYOUR CHILD TO A PRIVATE SCHOOL? PRIVATE SCHOOLS IN TURKEY
Research in Pedagogy
, cilt.10, sa.2, ss.417-435, 2020 (Hakemli Dergi)
Okullarda Hayat Boyu Öğrenme Kültürüne İlişkin Öğretmen Algıları
Trakya Journal of Education
, cilt.10, sa.3, ss.566-581, 2020 (Hakemli Dergi)
Principals’xx and Teachers’xx Views on Home Visits in Turkey
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, cilt.15, sa.2, ss.205-221, 2020 (Hakemli Dergi)
What Kind of Person Should an Education System Raise? A Survey ofTeachers’ Views in Turkey
Journal of Education and Educational Development
, cilt.7, sa.2, ss.244-268, 2020 (Hakemli Dergi)
Ortaokullarda Görev Yapan Öğretmenlerin Örgütsel GüvenHakkındaki Görüşleri
Inonu University Journal of the Faculty of Education
, cilt.21, sa.2, ss.994-1014, 2020 (Hakemli Dergi)
Okullarda Hayat Boyu Ogrenme Kulturu Olcegi (OHBOKO): Gecerlik ve GuvenilirlikCalismasi
Akdeniz Egitim Arastirmalari Dergisi
, cilt.13, sa.28, ss.1-18, 2019 (Hakemli Dergi)
Öğretim Elemanlarının Örgütsel Bağlılığa İlişkin Görüşleri: Bir Durum Çalışması
Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi-International Journal of Society Researches
, cilt.11, sa.18, ss.839-876, 2019 (Hakemli Dergi)
2023 Eğitim Vizyonu Belgesine İlişkin Okul Yöneticileri veÖğretmen Görüşleri
Cumhuriyet International Journal of Education
, cilt.8, sa.2, ss.571-592, 2019 (Hakemli Dergi)
MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN ÖRGÜTSEL BAĞLILIK VE TÜKENMİŞLİK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
Turkish StudiesEducational Sciences
, cilt.14, sa.1, ss.59-78, 2019 (Hakemli Dergi)
SİVAS İLİNDE ÖĞRENİM GÖREN YABANCI UYRUKLU ÖĞRENCİLERİN OKUL İKLİMİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.69, sa.18, ss.124-141, 2019 (Hakemli Dergi)
Are seminar periods supportive of the professional development of social studies teachers
Journal of Education and Learning
, cilt.5, sa.1, ss.218-230, 2016 (Hakemli Dergi)
Model of Values Based Management Process in Schools A Mixed Design Study
Internatıonal Journal of Hıgher Educatıon
, cilt.5, sa.1, ss.83-96, 2016 (Scopus)
Hayat boyu öğrenme kurum yöneticilerinin hayat boyu öğrenme kavramına ilişkin görüşleri bir metafor analizi
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
, cilt.5, sa.3, ss.292-303, 2015 (Hakemli Dergi)
A Metaphorical Study about Transported Education in Turkey
Journal of Education and Human Development
, cilt.4, sa.4, ss.195-201, 2015 (Hakemli Dergi)
Okul Yöneticilerinin Etik Liderlik Davranışlarının ÖğretmenlerinAlgı ve Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.775-789, 2015 (Hakemli Dergi)
Farklılıkların Yönetimi ile Öğrenen Okul Arasındaki İlişkinin Öğretmen Algılarına Göre İncelenmesi
Journal of Kirsehir Education Faculty
, cilt.16, sa.2, 2015 (Hakemli Dergi)
Farklılıkların yönetimi ile öğrenen okul arasındaki ilişkinin öğretmen algılarına göre incelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD),
, cilt.16, sa.2, ss.121-140, 2015 (Hakemli Dergi)
Hayat boyu öğrenme kurum yöneticilerinin hayat boyu öğrenmeye ilişkin algıları
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.15, sa.1, ss.82-104, 2015 (Hakemli Dergi)
Okul yönetiilerinin etik liderlik davranışları ile öğretmenlerin örgütsel sinizm algıları arasındaki ilişki
Gazi Üniversity Journal of Gazi Educational Faculty (GUJGEF)
, cilt.34, sa.3, ss.489-516, 2014 (Hakemli Dergi)
Öğrenen okul ölçeği geçerlik ve güvenirlik çalışması
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.35-45, 2014 (Hakemli Dergi)
Okul kültürünün akademisyen görüşlerine göre değerlendirilmesi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.27, sa.1, ss.207-230, 2014 (Hakemli Dergi)
Yönetici görüşlerine göre meb 2013 yılı yönetici atama ve yer değiştirme yönetmeliği
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.224-245, 2014 (Hakemli Dergi)
4 4 4 Eğitim Sisteminin Okul Paydaşlarına Olumlu ve Olumsuz Etkilerinin Yönetici Görüşlerine Göre İncelenmesi
Gaziantep University Journal of Social Sciences
, cilt.13, sa.1, ss.115-138, 2014 (Hakemli Dergi)
Okul yöneticileri ve öğretmenlerin bilgi yönetimi tutumları ile öğrenen okul algıları arasındaki ilişki
19 Mayıs üniversitesi eğitim fakültesi dergisi
, cilt.33, sa.1, ss.279-301, 2014 (Hakemli Dergi)
Öğrenen okul ölçeği geçerlik güvenirlik çalışması
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.35-45, 2014 (Hakemli Dergi)
Okul yöneticileri ve öğretmenler arasındaki iletişim sürecinin öğretmen görüşlerine göre incelenmesi
TURKISH JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.3, sa.1, ss.34-47, 2014 (ESCI)
4 4 4 Kesintili Zorunlu Eğitim Sisteminin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi
Ilköğretim onlıne
, cilt.13, sa.2, ss.503-517, 2014 (Hakemli Dergi)
4 4 4 eğitim sisteminin okul paydaşlarına olumlu ve olumsuz etkilerinin yönetici görüşlerine göre incelenmesi
Gaziantep Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.13, sa.1, ss.115-138, 2014 (Hakemli Dergi)
Okul yöneticileri ve öğretmenler arasında iletişim sürecinin öğretmen görüşlerine göre incelenmesi
TURKISH JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.3, sa.1, ss.34-47, 2014 (ESCI)
Öğretmenlerin öğretmen liderliği davranışlarına ilişkin görüşleri
Uluslararası Cumhuriyet Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.93-105, 2013 (Hakemli Dergi)
Ücretli Öğretmenlik Uygulamasının Değerlendirilmesi Nitel Bir Araştırma
Turkısh Study
, cilt.8, sa.12, ss.371-390, 2013 (Hakemli Dergi)
Lise öğrencilerinin okul iklimi algıları
Adıyaman Universty Journal of Social Sciences
, cilt.5, sa.10, ss.1-24, 2012 (Hakemli Dergi)
Okul tahripçiliğine ilişkin kuramsal bir çözümleme
Adıyaman Universty Journal of Social Sciences
, cilt.36, sa.385, ss.52-68, 2011 (Hakemli Dergi)
Öğretmen ve yöneticilerin görüşlerine göre okul yöneticilerinin liderlik stilleri
Inonu Unıversity Journal of The Faculty of Education
, cilt.11, sa.3, ss.101-123, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
LİDERLİK KAVRAMININ OKULA YANSIMALARI
INTERNATIONAL HAZAR SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCE - III, Türkiye, 07 Ocak 2022
Tam Gün Eğitim ve Etkileri Üzerine Bir İnceleme
4th International Management and Social Research Conference, 5 - 06 Haziran 2020
TÜRK EĞİTİM SİSTEMİNİN KANAYAN YARASI: DİSİPLİN
3. ULUSLARARASI 19 MAYIS YENİLİKÇİ BİLİMSEL YAKLAŞIMLAR KONGRESİ, Samsun, Türkiye, 16 - 19 Mayıs 2020
Türk Eğitim Sistemine Yönelik GörüĢler: Bir Doküman Analizi
14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.277-285
Destekleme ve Yetiştirme Kursları: Bir Döküman Analizi Çalışması
EJERCongress, 19 - 22 Haziran 2019
Okullarda yürütülen seminer dönemlerine ilişkin öğretmen görüşleri
6.Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi.Hacettepe Üniversitesi, Ankara, 5 - 08 Haziran 2014, ss.192-193
Farklılıkların yönetimi ile öğrenen okul arasındaki ilişkinin öğretmen algılarına göre incelenmesi
13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu,Dumlupinar Üniversitesi, Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, cilt.2, ss.588-595
Kim ne söyledi Serbest kıyafet uygulaması
9. Ulusal Eğitim Yonetimi Kongresi, Siirt Üniversitesi, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2014, ss.55
Sosyal bilgiler öğretmenlerinin seminer dönemleri hakkında görüşlerinin değerlendirilmesİ
International Symposium on Social Studies Education III. Gazi Üniversitesi, 28 - 30 Nisan 2014, ss.232-233
Okul yöneticilerinin etik liderlik davranışları ile değerlere göre yönetim becerilerinin incelenmesi
8. Ulusal Eğitim Yonetimi Kongresi, Marmara Universitesi, Istanbul., Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013, ss.308-309
Öğretmenlerin sınıf ortamında karşılaştıkları istenmeyen davranışlar ve bu davranışlarla baş etme stratejileri
8. Ulusal Eğitim Yonetimi Kongresi, Marmara Universitesi, Istanbul., Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013, ss.434435
Öğretmenlerin okullarda yürütülen rehberlik çalişmalarinin niteliği hakkindaki görüşleri
4.Eğitim Yönetimi Forumu- Balıkesir Ünversitesi Necatibey Eğitim Fakültesi, Balıkesir., Türkiye, 3 - 05 Ekim 2013
Öğretmenlerin olumlu sinif iklimi oluşturmaya ilişkin görüşleri
4. Eğitim Yönetimi Forumu- Balıkesir Ünversitesi Necatibey Eğitim Fakültesi, Balıkesir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2013
Öğretmen görüşlerine göre okulun kalitesini belirleyen unsurlar
Eğitim Yönetimi Forumu, Necmettin Erbakan Üniversitesi, Konya, Türkiye, 11 - 13 Eylül 2013
Okul ve çevre ilişkilerinin öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi
22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Osmangazi Üniversitesi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013
Okul yöneticileri ve öğretmenler arasındaki iletişim sürecinin ilkokul ve ortaokul öğretmenlerinin görüşlerine göre incelenmesi
V. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, Kahramanmaraş., 20 - 22 Haziran 2013
Okullarda yaşanan değişim süreçlerine ilişkin yönetici görüşleri
V. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, Kahramanmaraş., 20 - 22 Haziran 2013
Okullarda yabancılaşma ve bağlanma üzerine nitel bir araştırma
5. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale., 6 - 09 Haziran 2013, ss.225-233
Öğretmen görüşlerine göre okul yöneticilerinin okul iklimine ilişkin tutum ve davranışları
5. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale., 6 - 09 Haziran 2013, ss.216-224
Öğretmenlerin sınıf içi iletişim sürecine ilişkin görüşleri
12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Adnan Menderes Üniversitesi, Aydın., Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, ss.297-302
Sinif yönetiminde öğretmen davranışları Nitel bir çalışma
12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Adnan Menderes Üniversitesi, Aydın., Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, ss.303-308
Yöneticilerin karar verme becerilerinin öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi
4. Ulusal Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, Sakarya Üniversitesi, Sakarya., Türkiye, 10 - 11 Mayıs 2013, cilt.2, ss.139-144
Öğretmenlerin değerler eğitimi üzerine görüşleri
4. Ulusal Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, Sakarya Üniversitesi, Sakarya., Türkiye, 10 - 11 Mayıs 2013, cilt.2, ss.91-97
Sınıf Yönetiminde Öğretmen Davranışları: Nitel Bir Çalışma
12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, ss.303-308
Kitap & Kitap Bölümleri
MESLEK DERSİ ÖĞRETMENLERİNİN UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Eğitimde Güncel Araştırmalar , Prof. Dr. Deniz Beste ÇEVIK KILIÇ Doç. Dr. Güneş SALI, Editör, gece, İstanbul, ss.333-359, 2023
KAPSAYICI EĞİTİM YÖNETİMİ
KURAMDAN UYGULAMAYA KAPSAYICI EĞİTİM, Didem KAYAHAN YÜKSEL, Mustafa ERSOY, Editör, Eğiten Kitap, ss.83-104, 2023
İnsan Kaynakları Yönetimi
Yönetim Bilimi, Cemaloğlu Necati, Sönmez Daşcı Elif, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.187-211, 2023
Otantik Liderlik
Kuramdan Uygulamaya Liderlik, Necati Cemaloğlu,Necmi Gökyer, Editör, EĞİTEN, Ankara, ss.183-209, 2022
Bilgi Yönetimi
Yönetimde Yeni Yaklaşımlar, NECATİ CEMALOĞLU,NECMİ GÖKYER, Editör, pegem, Ankara, ss.147-188, 2021
UZAKTAN EĞİTİMİN BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNE YANSIMALARI
Eğitim Bilimlerinde Araştırma ve Değerlendirmeler CİLT 2, SALI GÜNEŞ,BOZKURT METİN, Editör, Gece kitaplığı, Ankara, ss.137-166, 2021
UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNİN ÖĞRENCİ VELİLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ
GÜNCEL EĞITIM BILIMLERI ARAŞTIRMALARI III, DOĞANAY AHMET,KUTLU OĞUZ, Editör, AKADEMİSYEN KİTABEVİ A.Ş, Ankara, ss.151-172, 2021
BİLGİ YÖNETİMİ
YÖNETİMDE YENİ YAKLAŞIMLAR, NECATİ CEMALOĞLU NECMİ GÖKYER, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.147-188, 2021
OKUL KÜLTÜRÜ VE İKLİMİ
OKUL YÖNETİMİ, CELAL TEYYAR UĞURLU, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.91-119, 2017
ÇAĞDAŞ LİDERLİK YAKLAŞIMLARI: Vizyoner Liderlik – Dönüşümcü Liderlik – İşlemci Liderlik
Eğitim yönetiminde liderlik Teori araştırma ve uygulama, Ed: Prof. Dr. Nezahat GÜÇLÜ Ed. Yardımcısı:Dr. Serkan KOŞAR , Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.97-141, 2016
Eğitimin İşlevleri
Eğitim Bilimine Giriş, Celal Teyyar Uğurlu, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.179-207, 2015