Yayınlar & Eserler

Makaleler 72
Tümü (72)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (2)
Scopus (3)
TRDizin (49)
Diğer Yayınlar (20)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 61

1. TIMSS 2023 Türkiye Bağlamında Okul İklimi ve Öğretim Algılarının Öğretmenlerin İş Doyumuna Etkisi

1𝑠𝑡 INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION RESEARCHES, Sivas, Türkiye, 17 Mayıs 2025, (Özet Bildiri)

2. Kapsayıcı 21. yüzyıl beceri modeline ilişkin öğretmen görüşlerinin incelenmesi

XVII. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 7 - 09 Mart 2024, (Özet Bildiri)

4. Okul Yöneticilerinin Mizah Kullanımına İlişkin Öğretmen Görüşleri

13. Uluslararası Bilimsel Çalışmalar Kongresi, 27 Şubat 2024, (Özet Bildiri)

5. Okul Yöneticilerinin Rehberlik Rolü

12. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, 19 Aralık 2023, (Özet Bildiri)

6. Haftalık Ders Programlarına İlişkin Öğretmen Görüşleri

12. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, 19 Aralık 2023, (Özet Bildiri)

7. Okullarda Uygulanan Ortak Sınav Senaryolarına İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi

12. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, 19 Aralık 2023, (Özet Bildiri)

8. Taşımalı Eğitim Uygulamasının Okul Ortamına Etkileri

XVI. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 26 - 29 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

9. Özel Eğitim Okulunda Çalışan Öğretmenlerin Özel Eğitim Kurumlarına İlişkin Görüşleri

XVI. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 26 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

10. Kadın Okul Yöneticilerine İlişkin Öğretmen Görüşleri

XVI. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 26 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

11. Okul Yöneticilerinin Zaman Yönetimi Hakkındaki Görüşleri

XVI. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 26 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

12. Öğrencilerin Okuma Kültürünün Değerlendirilmesi

XVI. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 26 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

13. Okullarda Yapılan Sosyal Etkinlik Faaliyetlerine İlişkin Öğretmen Görüşleri

XVI. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 26 - 29 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

15. Okul Paydaşlarının Tükenmişlik Düzeylerinin ̇ İncelenmesi

7. ULUSLARARASI AKADEMİK ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Türkiye, 24 Ocak 2022, (Özet Bildiri)

16. Okul Yöneticisi Olmalı miyım? Yoksa Öğretmen Olarak mi Kalmalıyım?

7.ULUSLARARASI AKADEMİK ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Türkiye, 24 Ocak 2022, (Özet Bildiri)

17. EMPATİ KAVRAMININ OKUL ORTAMINA YANSIMALARI

INTERNATIONAL HAZAR SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCE - III, 07 Ocak 2022, (Özet Bildiri)

18. LİDERLİK KAVRAMININ OKULA YANSIMALARI

INTERNATIONAL HAZAR SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCE - III, Türkiye, 07 Ocak 2022, (Özet Bildiri)

19. Sınıfta etkili iletişim becerilerine ilişkin öğretmen görüşleri

5. Uluslararası Bilimsel Çalışmalar Kongresİ, Türkiye, 15 Mart 2021, (Özet Bildiri)

20. Okul Yöneticileriṅin Yönetim Tarzının Öğretmen ̇ Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi

5. Uluslararası Bilimsel Çalışmalar Kongresİ, Türkiye, 15 Mart 2021, (Özet Bildiri)

21. Veli̇lerin Okul iklimine ilişkin Görüşleri

5. Uluslararası Bilimsel Çalışmalar Kongresİ, Türkiye, 15 Mart 2021, (Özet Bildiri)

22. Covid-19 Salgını Döneminde Öğretmenlerin Stres Yönetimine İlişkin Görüşleri Üzerine Bir İnceleme

5. Uluslararası Bilimsel Çalışmalar Kongresİ, Türkiye, 15 Mart 2021, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

24. Güvene Dayalı Okul Ortamına İ̇lişk̇in Öğretmen Görüşleri

5. Uluslararası Bilimsel Çalışmalar Kongresİ, Türkiye, 15 - 17 Mart 2021, (Özet Bildiri)

25. Öğretmenlerin Sınıf Rehber Öğretmenliği Görevine İlişkin Görüşleri Üzerine Bir İnceleme

6 th International Management and Social Research Conference, Türkiye, 16 Ocak 2021, (Özet Bildiri)

26. EBA Sistemi Bağlamında Uzaktan Eğitim Faaliyetleri Üzerine Bir İnceleme

4th International Management and Social Research Conference, 5 - 06 Haziran 2020, (Özet Bildiri)

27. MEB 2023 Eğitim Vizyonu Rehberlik Alanı Sorunlarına Çare mi?

4th International Management and Social Research Conference, 5 - 06 Haziran 2020, (Özet Bildiri)

28. Tam Gün Eğitim ve Etkileri Üzerine Bir İnceleme

4th International Management and Social Research Conference, 5 - 06 Haziran 2020, (Özet Bildiri)

29. MESLEK LİSESİ ÖĞRETMEN VE YÖNETİCİLERİNİN GÖZÜNDENEĞİTİM VİZYONU BELGESİ

3 . ULUSLARARASI 1 9 MAYISYE N İ Lİ K Çİ B İ Lİ M S E L YAK L AŞ I M L ARK O N G R E S İ, 16 - 19 Mayıs 2020

30. TÜRK EĞİTİM SİSTEMİNİN KANAYAN YARASI: DİSİPLİN

3. ULUSLARARASI 19 MAYIS YENİLİKÇİ BİLİMSEL YAKLAŞIMLAR KONGRESİ, Samsun, Türkiye, 16 - 19 Mayıs 2020, (Özet Bildiri)

31. SENDİKALARIN VE ÖĞRETMENLERİN YÖNETİCİ ATAMALARINA VE2023 EĞİTİM VİZYONUNA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

3 . ULUSLARARASI 1 9 MAYISYE N İ Lİ K Çİ B İ Lİ M S E L YAK L AŞ I M L ARK O N G R E S İ, 16 Mayıs 2020, (Özet Bildiri)

32. Okullarda Farklı Konularda Ortaya Çıkan ġikâyetlerin Ġncelenmesi: Bir Doküman Analizi

14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)

33. Türk Eğitim Sistemine Yönelik GörüĢler: Bir Doküman Analizi

14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.277-285, (Tam Metin Bildiri)

36. Okul Servislerine İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi

13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 10 Mayıs 2018 - 12 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)

37. Öğretmenlerin Yüksek Lisans Eğitiminine İlişkin Algı ve Görüşleri

13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

40. Sınıf ögretmenlerinin liderlik kavramına ve ilkokul yöneticilerinden bekledikleri liderlik davranıslarına iliskin görüsleri

14. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 22 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)

41. Okullarda yürütülen seminer dönemlerine ilişkin öğretmen görüşleri

6.Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi.Hacettepe Üniversitesi, Ankara, 5 - 08 Haziran 2014, ss.192-193

42. Farklılıkların yönetimi ile öğrenen okul arasındaki ilişkinin öğretmen algılarına göre incelenmesi

13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu,Dumlupinar Üniversitesi, Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, cilt.2, ss.588-595, (Tam Metin Bildiri)

43. Kim ne söyledi Serbest kıyafet uygulaması

9. Ulusal Eğitim Yonetimi Kongresi, Siirt Üniversitesi, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2014, ss.55, (Özet Bildiri)

44. Sosyal bilgiler öğretmenlerinin seminer dönemleri hakkında görüşlerinin değerlendirilmesİ

International Symposium on Social Studies Education III. Gazi Üniversitesi, 28 - 30 Nisan 2014, ss.232-233, (Özet Bildiri)

45. Öğretmenlerin sınıf ortamında karşılaştıkları istenmeyen davranışlar ve bu davranışlarla baş etme stratejileri

8. Ulusal Eğitim Yonetimi Kongresi, Marmara Universitesi, Istanbul., Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013, ss.434435, (Özet Bildiri)

46. Okul yöneticilerinin etik liderlik davranışları ile değerlere göre yönetim becerilerinin incelenmesi

8. Ulusal Eğitim Yonetimi Kongresi, Marmara Universitesi, Istanbul., Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013, ss.308-309, (Özet Bildiri)

47. Öğretmenlerin okullarda yürütülen rehberlik çalişmalarinin niteliği hakkindaki görüşleri

4.Eğitim Yönetimi Forumu- Balıkesir Ünversitesi Necatibey Eğitim Fakültesi, Balıkesir., Türkiye, 3 - 05 Ekim 2013

48. Öğretmenlerin olumlu sinif iklimi oluşturmaya ilişkin görüşleri

4. Eğitim Yönetimi Forumu- Balıkesir Ünversitesi Necatibey Eğitim Fakültesi, Balıkesir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2013

49. Öğretmen görüşlerine göre okulun kalitesini belirleyen unsurlar

Eğitim Yönetimi Forumu, Necmettin Erbakan Üniversitesi, Konya, Türkiye, 11 - 13 Eylül 2013

50. Okul ve çevre ilişkilerinin öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi

22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Osmangazi Üniversitesi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013

52. Okullarda yaşanan değişim süreçlerine ilişkin yönetici görüşleri

V. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, Kahramanmaraş., 20 - 22 Haziran 2013, (Tam Metin Bildiri)

53. Okullarda yabancılaşma ve bağlanma üzerine nitel bir araştırma

5. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale., 6 - 09 Haziran 2013, ss.225-233, (Tam Metin Bildiri)

54. Öğretmen görüşlerine göre okul yöneticilerinin okul iklimine ilişkin tutum ve davranışları

5. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale., 6 - 09 Haziran 2013, ss.216-224, (Tam Metin Bildiri)

55. Öğretmenlerin sınıf içi iletişim sürecine ilişkin görüşleri

12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Adnan Menderes Üniversitesi, Aydın., Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, ss.297-302, (Tam Metin Bildiri)

56. Sinif yönetiminde öğretmen davranışları Nitel bir çalışma

12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Adnan Menderes Üniversitesi, Aydın., Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, ss.303-308, (Tam Metin Bildiri)

57. Öğretmenlerin değerler eğitimi üzerine görüşleri

4. Ulusal Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, Sakarya Üniversitesi, Sakarya., Türkiye, 10 - 11 Mayıs 2013, cilt.2, ss.91-97, (Tam Metin Bildiri)

58. Yöneticilerin karar verme becerilerinin öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi

4. Ulusal Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, Sakarya Üniversitesi, Sakarya., Türkiye, 10 - 11 Mayıs 2013, cilt.2, ss.139-144, (Tam Metin Bildiri)

59. Sınıf Yönetiminde Öğretmen Davranışları: Nitel Bir Çalışma

12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, ss.303-308, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 27

1. OKUL DIŞI ÖĞRENME ETKİNLİKLERİNİN YÖNETİMİ

ETKİNLİK ÖRNEKLERİYLE OKUL DIŞI ÖĞRENME: DUVARSIZ OKULLAR, Doç. Dr. Aysel ARSLAN Dr. Didem KAYAHAN YÜKSEL, Editör, VİZİTEK, İstanbul, 2025

2. Değer Temelli Liderlik

Güncel Eğitim Bilimleri Araştırmaları X, Ahmet DOĞANAY,Ömer Tuğrul KARA, Editör, AKADEMİSYEN, İstanbul, 2024

3. Örgüt İklimi ve Etkileşimi

Örgüt Kültürü ve İklimi, Necati Cemaloğlu,Veysel Okçu, Editör, pegem, İstanbul, 2024

4. Örgüt İklimi ve Etkileşimi

Örgüt Kültürü ve İklimi, Necati CEMALOĞLU · Veysel OKÇU, Editör, pegem, Ankara, 2024

5. KAPSAYICI EĞİTİM YÖNETİMİ

KURAMDAN UYGULAMAYA KAPSAYICI EĞİTİM, Dr. Öğr. Üyesi Didem KAYAHAN YÜKSEL Doç. Dr. Mustafa ERSOY, Editör, EĞİTEN, Ankara, ss.83-104, 2023

6. MESLEK DERSİ ÖĞRETMENLERİNİN UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ

Eğitimde Güncel Araştırmalar , Prof. Dr. Deniz Beste ÇEVIK KILIÇ Doç. Dr. Güneş SALI, Editör, gece, İstanbul, ss.333-359, 2023

7. İnsan Kaynakları Yönetimi

Yönetim Bilimi, Cemaloğlu Necati, Sönmez Daşcı Elif, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.187-211, 2023

8. İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ

YÖNETİM BİLİMİ Kuram – İlke – Uygulama, Prof. Dr. Necati CEMALOĞLU - Doç. Dr. Elif DAŞCI SÖNMEZ, Editör, EĞİTEN, Ankara, 2023

9. KAPSAYICI EĞİTİM YÖNETİMİ

KURAMDAN UYGULAMAYA KAPSAYICI EĞİTİM, Didem KAYAHAN YÜKSEL, Mustafa ERSOY, Editör, Eğiten Kitap, ss.83-104, 2023

10. CLASSROOM MANAGEMENT

SINIF YÖNETİMİ İLKELERİ BİR PROFESYONEL KARAR VERME MODELİ, Prof. Dr. Necati CEMALOĞLU,Doç. Dr. Neslin İHTİYAROĞLU, Editör, palme, İstanbul, ss.126-148, 2023

11. Otantik Liderlik

Kuramdan Uygulamaya Liderlik, Necati Cemaloğlu,Necmi Gökyer, Editör, EĞİTEN, Ankara, ss.183-209, 2022

12. SAĞLIK MESLEK LİSELERİNDE UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİ

EĞİTİM BİLİMLERİ Teori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler 4, Ahmet DÖNGER, Editör, ıvpe, Cetinje, ss.171-191, 2022

13. MATEMATİK DERSLERİ UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDEN NASIL ETKİLENDİ? BİR DURUM ÇALIŞMASI

Eğitimde Güncel Araştırmalar, ONUR ZAHAL,HALİL TAŞ, Editör, GECE KİTAPLIĞI, Ankara, ss.1-27, 2022

14. UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNİN İŞİTME ENGELLİLER ÖZEL EĞİTİM MESLEK LİSESİ BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ

EĞİTİM BİLİMLERİ Teori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler 4, Ahmet DÖNGER, Editör, IVPE Cetinje-Montenegro, ss.124-146, 2022

15. Otantik Liderlik

Kuramdan Uygulamaya Liderlik, Prof. Dr. Necati CEMALOĞLU – Prof. Dr. Necmi GÖKYER, Editör, EĞİTEN, Ankara, 2022

16. SALGIN DÖNEMİNDE UZAKTAN EĞİTİMİN OKULÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNE YANSIMALARI

EĞİTİM VE BİLİM, SONGÜL KARABATAK, Editör, EFE AKADEMİ, İstanbul, ss.73-89, 2022

17. Bilgi Yönetimi

Yönetimde Yeni Yaklaşımlar, NECATİ CEMALOĞLU,NECMİ GÖKYER, Editör, pegem, Ankara, ss.147-188, 2021

18. COVİD-19 SALGINININ OLUŞTURDUĞU STRES FAKTÖRÜNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ

Eğitim Bilimlerinde Güncel Akademik Çalışmalar, GÜR HÜLYA, Editör, LİVRE DE LYON, Lyon, ss.17-38, 2021

19. UZAKTAN EĞİTİM VE YÜZYÜZE EĞİTİM SÜREÇLERİNDE SINIF DİSİPLİNİ: KARŞILAŞTIRMALI BİR OLGUBİLİM ANALİZİ

Eğitim Bilimlerinde Araştırma ve Değerlendirmeler CİLT 1, KOCA ŞEHRİBAN,AKGÜL ŞABAN MEHMET, Editör, GECE KİTAPLIĞI, Ankara, ss.15-36, 2021

20. SINIF REHBER ÖĞRETMENLİĞİ GÖREVİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ

EĞİTİM BİLİMLERİ Teori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler/2021, ERASLAN MERİÇ,DÖNGEL AHMET, Editör, IVPE Cetinje-Montenegro, Cetinje, ss.116-135, 2021

21. UZAKTAN EĞİTİMİN BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNE YANSIMALARI

Eğitim Bilimlerinde Araştırma ve Değerlendirmeler CİLT 2, SALI GÜNEŞ,BOZKURT METİN, Editör, Gece kitaplığı, Ankara, ss.137-166, 2021

22. MEB 2023 VIZYON BELGESININ MESLEK LISELERINE YANSIMALARI

GÜNCEL EĞITIM BILIMLERI ARAŞTIRMALARI III, DOĞANAY AHMET,KUTLU OĞUZ, Editör, AKADMİSYEN KİTABEVİ A.Ş., Ankara, ss.73-94, 2021

23. UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNİN ÖĞRENCİ VELİLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ

GÜNCEL EĞITIM BILIMLERI ARAŞTIRMALARI III, DOĞANAY AHMET,KUTLU OĞUZ, Editör, AKADEMİSYEN KİTABEVİ A.Ş, Ankara, ss.151-172, 2021

24. BİLGİ YÖNETİMİ

YÖNETİMDE YENİ YAKLAŞIMLAR, NECATİ CEMALOĞLU NECMİ GÖKYER, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.147-188, 2021

25. OKUL KÜLTÜRÜ VE İKLİMİ

OKUL YÖNETİMİ, CELAL TEYYAR UĞURLU, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.91-119, 2017

26. ÇAĞDAŞ LİDERLİK YAKLAŞIMLARI: Vizyoner Liderlik – Dönüşümcü Liderlik – İşlemci Liderlik

Eğitim yönetiminde liderlik Teori araştırma ve uygulama, Ed: Prof. Dr. Nezahat GÜÇLÜ Ed. Yardımcısı:Dr. Serkan KOŞAR , Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.97-141, 2016

27. Eğitimin İşlevleri

Eğitim Bilimine Giriş, Celal Teyyar Uğurlu, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.179-207, 2015
Metrikler

Yayın

164

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

3

Atıf (WoS)

6

Atıf (Scopus)

5

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

36

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

54

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Sobiad)

12

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

109

Proje

1

Tez Danışmanlığı

15

Açık Erişim

16
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları