Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Haftalık Ders Programlarına İlişkin Öğretmen Görüşleri

12. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, 19 Aralık 2023

Okul Yöneticilerinin Rehberlik Rolü

12. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, 19 Aralık 2023

Taşımalı Eğitim Uygulamasının Okul Ortamına Etkileri

XVI. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 26 - 29 Ekim 2023

Öğrencilerin Okuma Kültürünün Değerlendirilmesi

XVI. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 26 Ekim 2023

Kadın Okul Yöneticilerine İlişkin Öğretmen Görüşleri

XVI. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 26 Ekim 2023

Okul Yöneticilerinin Zaman Yönetimi Hakkındaki Görüşleri

XVI. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 26 Ekim 2023

Okullarda Yapılan Sosyal Etkinlik Faaliyetlerine İlişkin Öğretmen Görüşleri

XVI. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 26 - 29 Ekim 2023

Okul Paydaşlarının Tükenmişlik Düzeylerinin ̇ İncelenmesi

7. ULUSLARARASI AKADEMİK ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Türkiye, 24 Ocak 2022

Okul Yöneticisi Olmalı miyım? Yoksa Öğretmen Olarak mi Kalmalıyım?

7.ULUSLARARASI AKADEMİK ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Türkiye, 24 Ocak 2022

LİDERLİK KAVRAMININ OKULA YANSIMALARI

INTERNATIONAL HAZAR SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCE - III, Türkiye, 07 Ocak 2022

EMPATİ KAVRAMININ OKUL ORTAMINA YANSIMALARI

INTERNATIONAL HAZAR SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCE - III, 07 Ocak 2022

Veli̇lerin Okul iklimine ilişkin Görüşleri

5. Uluslararası Bilimsel Çalışmalar Kongresİ, Türkiye, 15 Mart 2021

Sınıfta etkili iletişim becerilerine ilişkin öğretmen görüşleri

5. Uluslararası Bilimsel Çalışmalar Kongresİ, Türkiye, 15 Mart 2021

Güvene Dayalı Okul Ortamına İ̇lişk̇in Öğretmen Görüşleri

5. Uluslararası Bilimsel Çalışmalar Kongresİ, Türkiye, 15 - 17 Mart 2021

Öğretmenlerin Sınıf Rehber Öğretmenliği Görevine İlişkin Görüşleri Üzerine Bir İnceleme

6 th International Management and Social Research Conference, Türkiye, 16 Ocak 2021

Tam Gün Eğitim ve Etkileri Üzerine Bir İnceleme

4th International Management and Social Research Conference, 5 - 06 Haziran 2020

MEB 2023 Eğitim Vizyonu Rehberlik Alanı Sorunlarına Çare mi?

4th International Management and Social Research Conference, 5 - 06 Haziran 2020

EBA Sistemi Bağlamında Uzaktan Eğitim Faaliyetleri Üzerine Bir İnceleme

4th International Management and Social Research Conference, 5 - 06 Haziran 2020

TÜRK EĞİTİM SİSTEMİNİN KANAYAN YARASI: DİSİPLİN

3. ULUSLARARASI 19 MAYIS YENİLİKÇİ BİLİMSEL YAKLAŞIMLAR KONGRESİ, Samsun, Türkiye, 16 - 19 Mayıs 2020

MESLEK LİSESİ ÖĞRETMEN VE YÖNETİCİLERİNİN GÖZÜNDENEĞİTİM VİZYONU BELGESİ

3 . ULUSLARARASI 1 9 MAYISYE N İ Lİ K Çİ B İ Lİ M S E L YAK L AŞ I M L ARK O N G R E S İ, 16 - 19 Mayıs 2020

SENDİKALARIN VE ÖĞRETMENLERİN YÖNETİCİ ATAMALARINA VE2023 EĞİTİM VİZYONUNA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

3 . ULUSLARARASI 1 9 MAYISYE N İ Lİ K Çİ B İ Lİ M S E L YAK L AŞ I M L ARK O N G R E S İ, 16 Mayıs 2020

Türk Eğitim Sistemine Yönelik GörüĢler: Bir Doküman Analizi

14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.277-285

Öğretmenlerin Yüksek Lisans Eğitiminine İlişkin Algı ve Görüşleri

13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 10 - 12 Mayıs 2018

Okul Servislerine İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi

13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 10 Mayıs 2018 - 12 Mayıs 2019

Okullarda yürütülen seminer dönemlerine ilişkin öğretmen görüşleri

6.Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi.Hacettepe Üniversitesi, Ankara, 5 - 08 Haziran 2014, ss.192-193

Farklılıkların yönetimi ile öğrenen okul arasındaki ilişkinin öğretmen algılarına göre incelenmesi

13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu,Dumlupinar Üniversitesi, Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, cilt.2, ss.588-595

Kim ne söyledi Serbest kıyafet uygulaması

9. Ulusal Eğitim Yonetimi Kongresi, Siirt Üniversitesi, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2014, ss.55

Sosyal bilgiler öğretmenlerinin seminer dönemleri hakkında görüşlerinin değerlendirilmesİ

International Symposium on Social Studies Education III. Gazi Üniversitesi, 28 - 30 Nisan 2014, ss.232-233

Okul yöneticilerinin etik liderlik davranışları ile değerlere göre yönetim becerilerinin incelenmesi

8. Ulusal Eğitim Yonetimi Kongresi, Marmara Universitesi, Istanbul., Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013, ss.308-309

Öğretmenlerin olumlu sinif iklimi oluşturmaya ilişkin görüşleri

4. Eğitim Yönetimi Forumu- Balıkesir Ünversitesi Necatibey Eğitim Fakültesi, Balıkesir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2013

Öğretmenlerin okullarda yürütülen rehberlik çalişmalarinin niteliği hakkindaki görüşleri

4.Eğitim Yönetimi Forumu- Balıkesir Ünversitesi Necatibey Eğitim Fakültesi, Balıkesir., Türkiye, 3 - 05 Ekim 2013

Öğretmen görüşlerine göre okulun kalitesini belirleyen unsurlar

Eğitim Yönetimi Forumu, Necmettin Erbakan Üniversitesi, Konya, Türkiye, 11 - 13 Eylül 2013

Okul ve çevre ilişkilerinin öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi

22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Osmangazi Üniversitesi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013

Okullarda yaşanan değişim süreçlerine ilişkin yönetici görüşleri

V. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, Kahramanmaraş., 20 - 22 Haziran 2013

Öğretmen görüşlerine göre okul yöneticilerinin okul iklimine ilişkin tutum ve davranışları

5. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale., 6 - 09 Haziran 2013, ss.216-224

Okullarda yabancılaşma ve bağlanma üzerine nitel bir araştırma

5. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale., 6 - 09 Haziran 2013, ss.225-233

Sinif yönetiminde öğretmen davranışları Nitel bir çalışma

12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Adnan Menderes Üniversitesi, Aydın., Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, ss.303-308

Öğretmenlerin sınıf içi iletişim sürecine ilişkin görüşleri

12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Adnan Menderes Üniversitesi, Aydın., Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, ss.297-302

Yöneticilerin karar verme becerilerinin öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi

4. Ulusal Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, Sakarya Üniversitesi, Sakarya., Türkiye, 10 - 11 Mayıs 2013, cilt.2, ss.139-144

Öğretmenlerin değerler eğitimi üzerine görüşleri

4. Ulusal Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, Sakarya Üniversitesi, Sakarya., Türkiye, 10 - 11 Mayıs 2013, cilt.2, ss.91-97

Sınıf Yönetiminde Öğretmen Davranışları: Nitel Bir Çalışma

12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, ss.303-308

Kitap & Kitap Bölümleri

MESLEK DERSİ ÖĞRETMENLERİNİN UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ

Eğitimde Güncel Araştırmalar , Prof. Dr. Deniz Beste ÇEVIK KILIÇ Doç. Dr. Güneş SALI, Editör, gece, İstanbul, ss.333-359, 2023

KAPSAYICI EĞİTİM YÖNETİMİ

KURAMDAN UYGULAMAYA KAPSAYICI EĞİTİM, Didem KAYAHAN YÜKSEL, Mustafa ERSOY, Editör, Eğiten Kitap, ss.83-104, 2023

İnsan Kaynakları Yönetimi

Yönetim Bilimi, Cemaloğlu Necati, Sönmez Daşcı Elif, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.187-211, 2023

Otantik Liderlik

Kuramdan Uygulamaya Liderlik, Necati Cemaloğlu,Necmi Gökyer, Editör, EĞİTEN, Ankara, ss.183-209, 2022

MATEMATİK DERSLERİ UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDEN NASIL ETKİLENDİ? BİR DURUM ÇALIŞMASI

Eğitimde Güncel Araştırmalar, ONUR ZAHAL,HALİL TAŞ, Editör, GECE KİTAPLIĞI, Ankara, ss.1-27, 2022

SAĞLIK MESLEK LİSELERİNDE UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİ

EĞİTİM BİLİMLERİ Teori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler 4, Ahmet DÖNGER, Editör, ıvpe, Cetinje, ss.171-191, 2022

SALGIN DÖNEMİNDE UZAKTAN EĞİTİMİN OKULÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNE YANSIMALARI

EĞİTİM VE BİLİM, SONGÜL KARABATAK, Editör, EFE AKADEMİ, İstanbul, ss.73-89, 2022

UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNİN İŞİTME ENGELLİLER ÖZEL EĞİTİM MESLEK LİSESİ BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ

EĞİTİM BİLİMLERİ Teori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler 4, Ahmet DÖNGER, Editör, IVPE Cetinje-Montenegro, ss.124-146, 2022

Bilgi Yönetimi

Yönetimde Yeni Yaklaşımlar, NECATİ CEMALOĞLU,NECMİ GÖKYER, Editör, pegem, Ankara, ss.147-188, 2021

UZAKTAN EĞİTİM VE YÜZYÜZE EĞİTİM SÜREÇLERİNDE SINIF DİSİPLİNİ: KARŞILAŞTIRMALI BİR OLGUBİLİM ANALİZİ

Eğitim Bilimlerinde Araştırma ve Değerlendirmeler CİLT 1, KOCA ŞEHRİBAN,AKGÜL ŞABAN MEHMET, Editör, GECE KİTAPLIĞI, Ankara, ss.15-36, 2021

UZAKTAN EĞİTİMİN BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNE YANSIMALARI

Eğitim Bilimlerinde Araştırma ve Değerlendirmeler CİLT 2, SALI GÜNEŞ,BOZKURT METİN, Editör, Gece kitaplığı, Ankara, ss.137-166, 2021

COVİD-19 SALGINININ OLUŞTURDUĞU STRES FAKTÖRÜNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ

Eğitim Bilimlerinde Güncel Akademik Çalışmalar, GÜR HÜLYA, Editör, LİVRE DE LYON, Lyon, ss.17-38, 2021

SINIF REHBER ÖĞRETMENLİĞİ GÖREVİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ

EĞİTİM BİLİMLERİ Teori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler/2021, ERASLAN MERİÇ,DÖNGEL AHMET, Editör, IVPE Cetinje-Montenegro, Cetinje, ss.116-135, 2021

MEB 2023 VIZYON BELGESININ MESLEK LISELERINE YANSIMALARI

GÜNCEL EĞITIM BILIMLERI ARAŞTIRMALARI III, DOĞANAY AHMET,KUTLU OĞUZ, Editör, AKADMİSYEN KİTABEVİ A.Ş., Ankara, ss.73-94, 2021

UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNİN ÖĞRENCİ VELİLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ

GÜNCEL EĞITIM BILIMLERI ARAŞTIRMALARI III, DOĞANAY AHMET,KUTLU OĞUZ, Editör, AKADEMİSYEN KİTABEVİ A.Ş, Ankara, ss.151-172, 2021

BİLGİ YÖNETİMİ

YÖNETİMDE YENİ YAKLAŞIMLAR, NECATİ CEMALOĞLU NECMİ GÖKYER, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.147-188, 2021

OKUL KÜLTÜRÜ VE İKLİMİ

OKUL YÖNETİMİ, CELAL TEYYAR UĞURLU, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.91-119, 2017

ÇAĞDAŞ LİDERLİK YAKLAŞIMLARI: Vizyoner Liderlik – Dönüşümcü Liderlik – İşlemci Liderlik

Eğitim yönetiminde liderlik Teori araştırma ve uygulama, Ed: Prof. Dr. Nezahat GÜÇLÜ Ed. Yardımcısı:Dr. Serkan KOŞAR , Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.97-141, 2016

Eğitimin İşlevleri

Eğitim Bilimine Giriş, Celal Teyyar Uğurlu, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.179-207, 2015

Metrikler

Yayın

142

Proje

1

Tez Danışmanlığı

15

Açık Erişim

14
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları