Makaleler
18
Tümü (18)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
Scopus (3)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (9)
3. Fen Eğitiminde Bulanık Mantık Uygulamaları Neden Kullanılmalıdır?
ULUSAL EĞİTİM AKADEMİSİ DERGİSİ
, cilt.6, sa.1, ss.130-144, 2022 (Hakemli Dergi)
4. The Effect of 3E, 5E and STEM Supported Learning Environment on Sustainable Development
Journal of Computer and Education Research
, cilt.10, sa.19, ss.73-102, 2022 (Hakemli Dergi)
5. Üstün Yetenekli Öğrencilerde Müfredat Modelleri ve Fen Öğretimi
Eğitim Bilim ve Araştırma
, cilt.3, sa.1, ss.259-284, 2022 (Hakemli Dergi)
6. Examining the changes in pre-service science teachers’ views on science, technology and society: The impact of socio-scientific issues
International Journal of Curriculum and Instruction
, cilt.13, sa.3, ss.2923-2956, 2021 (Hakemli Dergi)
13. Fen Bilimleri Laboratuarlarında Mobil Teknoloji Desteğinin Önemi Hakkında Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.1, ss.1242-1271, 2020 (Hakemli Dergi)
14. Secondary Students Opinions About Sound Propagation
European Journal of Education Studies
, cilt.2, sa.2, ss.44-62, 2016 (Hakemli Dergi)
15. Ortaokul Öğrencilerinin Çevre Kavramına Yönelik Bilgi ve Çevreyi Anlama Düzeylerinin Belirlenmesi
Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, sa.1, ss.277-293, 2015 (Hakemli Dergi)
18. Regional differences in environment education of primary education in terms of teacher conceptions
Procedia-Social and Behavioral Science
, cilt.1, sa.1, ss.795-799, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
24
6. MOBİL TEKNOLOJİLERİN LABORATUVAR ORTAMINDA KULLANIMI: MANYETİK ALAN DENEYİ ÖRNEĞİ
3RD INTERNATIONAL AZERBAIJAN CONGRESS ON LIFE, ENGINEERING, AND APPLIED SCIENCES, Baku, Azerbaycan, 26 Kasım 2022
7. DEVELOPMENT OF AN ATTITUDE SCALE AGAINST TECHNOLOGY AID PHYSICS LABORATORY: A VALIDITY AND RELIABILITY STUDY
3RD INTERNATIONAL AZERBAIJAN CONGRESS ON LIFE, ENGINEERING, AND APPLIED SCIENCES, Baku, Azerbaycan, 26 Kasım 2022, (Tam Metin Bildiri)
8. Mobil Teknolojilerin Laboratuvar Ortamında Kullanımına Yönelik 5E Öğrenme Modeline Uygun Öğrenci ve Öğretmen Rehber Materyali Geliştirme Çalışması: İndüksiyon Akımı Deneyi Örneği
E&SS2022 8th International Conferences on Economics and Social Sciences, Antalya, Türkiye, 21 Ekim 2022, (Tam Metin Bildiri)
9. Mobil Teknolojilerin Laboratuvar Ortamında Kullanımına Yönelik 5E Öğrenme Modeline Uygun Öğrenci ve Öğretmen Rehber Materyali Geliştirme Çalışması: Bir İletkenin Direnci Deneyi Örneği
E&SS2022 8th International Conferences on Economics and Social Sciences, Antalya, Türkiye, 21 Ekim 2022, (Tam Metin Bildiri)
19. Mobil Teknolojilerin Laboratuvar Ortamında Kullanılmasına Yönelik Öğretmen Adaylarının Görüşlerinin Değerlendirilmesi
INTERNATIONAL EDUCATIONAL TECHNOLOGY SYMPOSIUM, Sivas, Türkiye, 27 - 28 Ekim 2017, ss.100-101, (Özet Bildiri)
22. Öğretmen Adaylarına Yönelik Medya Okuryazarlık Ölçeği Geliştirme Çalışması
3. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, ss.50-100, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
16
5. Aksiyon Araştırması: Nedir, Ne Değildir?
SİZ VE AKSİYON ARAŞTIRMASI PROJENİZ, Okur Murat, Sağlamel Hasan, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.3-22, 2022
6. Kimler Aksiyon Araştırması Yapabilir? Neden Yapmalısınız?
SİZ VE AKSİYON ARAŞTIRMASI PROJENİZ, Okur Murat, Sağlamel Hasan, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.23-38, 2022
10. İlkokulda Fen Öğretimi
İlkokulda Fen Öğretimi, Okur Murat, Orhan Ahmet Turan, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.1-384, 2021
