Yayınlar & Eserler

Makaleler 18
Tümü (18)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
Scopus (3)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (9)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 24

1. MOBIL TEKNOLOJILERIN FIZIK LABORATUVARINDA KULLANIMI: TRANSFORMATÖR DENEYI

2ND INTERNATIONAL "ARTEMIS" CONGRESS ON LIFE, ENGINEERING, AND APPLIED SCIENCES, İzmir, Türkiye, 17 - 19 Aralık 2022, cilt.1, ss.22-31, (Tam Metin Bildiri)

2. THE EFFECT OF BRAIN-BASED LEARNING ON STUDENTS' ATTITUDES TO SCIENCE LESSON IN SCIENCE EDUCATION BETWEEN 2005-2022: A META-ANALYSIS STUDY

3. International Cappadocia Scientific Research Congress, Nevşehir, Türkiye, 11 - 12 Aralık 2022, cilt.1, ss.570-587, (Tam Metin Bildiri)

3. THE EFFECT OF LABORATORY SUPPORTED EDUCATION IN SCIENCE EDUCATION ON STUDENTS' ATTITUDE TO SCIENCE: A META-ANALYSIS STUDY

3. International Cappadocia Scientific Research Congress, Nevşehir, Türkiye, 11 - 12 Aralık 2022, cilt.1, ss.551-568, (Tam Metin Bildiri)

4. The Effect Of Braın-Based Learnıng On Students' Academıc Achievement In Scıence Educatıon Between 2005-2022: A Meta-Analysıs Study

III.INTERNATIONAL SIIRT CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCH, Siirt, Türkiye, 18 - 19 Kasım 2022, cilt.1, ss.2490-2524, (Tam Metin Bildiri)

5. The Effect Of Laboratory Supported Educatıon On Academıc Achievement Of Students In Scıence Educatıon: A Meta-Analysıs Study

III.INTERNATIONAL SIIRT CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCH, Siirt, Türkiye, 18 - 19 Kasım 2022, cilt.1, ss.2525-2558, (Tam Metin Bildiri)

6. MOBİL TEKNOLOJİLERİN LABORATUVAR ORTAMINDA KULLANIMI: MANYETİK ALAN DENEYİ ÖRNEĞİ

3RD INTERNATIONAL AZERBAIJAN CONGRESS ON LIFE, ENGINEERING, AND APPLIED SCIENCES, Baku, Azerbaycan, 26 Kasım 2022

7. DEVELOPMENT OF AN ATTITUDE SCALE AGAINST TECHNOLOGY AID PHYSICS LABORATORY: A VALIDITY AND RELIABILITY STUDY

3RD INTERNATIONAL AZERBAIJAN CONGRESS ON LIFE, ENGINEERING, AND APPLIED SCIENCES, Baku, Azerbaycan, 26 Kasım 2022, (Tam Metin Bildiri)

10. Analysis of the Views of Pre-Service Science Teachers on "Science, Technology and Society"

INTERNATIONAL CONGRESS OF PEDAGOGICAL RESEARCH, Utara, Malezya, 15 Mayıs 2021, ss.94-95, (Özet Bildiri)

12. Fen Eğitiminde Argümantasyon Temelli Öğrenmenin Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması

Eurasian Conferences on Language & Social sciences X KAZAKİSTAN, Almati, Kazakistan, 20 - 21 Kasım 2020, cilt.1, ss.93, (Özet Bildiri) Creative Commons License

13. Fen Eğitiminde Argümantasyon Temelli Öğrenmenin Fen Dersine Yönelik Tutuma Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması

Eurasian Conference on Language and Social Sciences X KAZAKİSTAN, Almati, Kazakistan, 20 - 21 Kasım 2020, cilt.1, ss.61, (Özet Bildiri) Creative Commons License

14. Fen Eğitiminde Oyun Temelli Öğrenmenin Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması

Eurasian Conferences on Language & Social sciences IX ANTALYA, Antalya, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2020, cilt.1, ss.182-213, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

16. Fen Bilimleri ve Matematik Öğretmen Adaylarının FeTeMM Eğitimi Hakkındaki Görüşleri

1. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Sivas, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2019, cilt.1, ss.235-244, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

17. Problem Dayalı Öğrenme Yöntemi Hakkında Fen Bilimleri ve Matematik Öğretmenlerinin Görüşleri

1. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Sivas, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2019, cilt.1, ss.225-234, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

19. Mobil Teknolojilerin Laboratuvar Ortamında Kullanılmasına Yönelik Öğretmen Adaylarının Görüşlerinin Değerlendirilmesi

INTERNATIONAL EDUCATIONAL TECHNOLOGY SYMPOSIUM, Sivas, Türkiye, 27 - 28 Ekim 2017, ss.100-101, (Özet Bildiri)

20. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Çevre Sorunlarına Yönelik Kavram Yanılgılarının Belirlenmesi

I. Uluslar arası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2017, ss.159, (Özet Bildiri)

21. 5E Öğretim Modelinin Kullanıldığı Fen Bilgisi Laboratuvar Uygulamaları Dersine Yönelik Öğretmen Adaylarının Görüşlerinin İncelenmesi

15. International Primary Teacher Education Symposium, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.100, (Özet Bildiri)

22. Öğretmen Adaylarına Yönelik Medya Okuryazarlık Ölçeği Geliştirme Çalışması

3. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, ss.50-100, (Tam Metin Bildiri)

23. Fen bilgisi öğretiminde akıllı sınıflar uygulaması.

eni Binyılın Başında Türkiye'de Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 7 - 08 Eylül 2001, cilt.1, ss.115-119, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

24. Fen öğretiminde materyallerin etkin kullanımının öğrenmeye etkisi

Yeni Binyılın Başında Türkiye'de Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 7 - 08 Eylül 2001, cilt.1, ss.550-554, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma
Kitaplar 16

3. Araştırma-Sorgulamaya Dayalı Öğrenme Yaklaşımı

Güncel Gelişmeler Odağında FEN ÖĞRETİMİ, BOZDEMİR YÜZBAŞIOĞLU, Hafife, EZBERCİ ÇEVİK, Ebru, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.79-108, 2022 Creative Commons License

4. Fen Bilimleri Eğitiminde Mobil Teknoloji Destekli Uygulamalar

Eğitimde Güncel Araştırmalar, Prof. Dr. Şehriban KOCA, Dr.Öğrt.Üyesi Mehmet Şaban AKGÜL, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.477-492, 2022 Creative Commons License

5. Aksiyon Araştırması: Nedir, Ne Değildir?

SİZ VE AKSİYON ARAŞTIRMASI PROJENİZ, Okur Murat, Sağlamel Hasan, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.3-22, 2022

6. Kimler Aksiyon Araştırması Yapabilir? Neden Yapmalısınız?

SİZ VE AKSİYON ARAŞTIRMASI PROJENİZ, Okur Murat, Sağlamel Hasan, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.23-38, 2022

8. Farklı Coğrafyaların Eğitim Yönünden Karşılaştırılması

Karşılaştırmalı Eğitim Araştırma Yaklaşımları ve Yöntemleri, Aydın,Serhat, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.91-128, 2021

9. Fen Bilimlerinin Konusu, İlkeleri ve Önemi

İlkokulda Temel Fen Bilimleri, Murat OKUR, Editör, Vize Yayımcılık, Ankara, ss.1-13, 2021

10. İlkokulda Fen Öğretimi

İlkokulda Fen Öğretimi, Okur Murat, Orhan Ahmet Turan, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.1-384, 2021

11. Fen Öğretiminde Laboratuvar Kullanımı ve Deneyler

İlkokulda Fen Öğretimi, Okur, Murat. Orhan, Ahmet Turan, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.189-215, 2021

16. The Skill Approach in Education: From Theory to Practice

The Skill Approach in Education: From Theory to Practice, Firdevs Günes and Yusuf Soylemez, Editör, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle Upon Tyne, ss.370-380, 2018 Creative Commons License
Metrikler

Yayın

59

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

3

Atıf (WoS)

15

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (TrDizin)

2

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

16

Tez Danışmanlığı

3

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları