Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Fonksiyonel Gıdaların Zihinsel Sağlık Üzerindeki Etkileri: Gastronomi Perspektifinden Bir İnceleme
Turkish Journal of Marketing (TUJOM)
, cilt.9, sa.3, ss.52-65, 2024 (Hakemli Dergi)
The Impact of Attitude Towards Travel Influencers on Social Media on Conspicuous Consumption and Fomo
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, cilt.17, sa.3, ss.647-672, 2024 (Hakemli Dergi)
Destinasyon Deneyiminin Destinasyona Yönelik İmaja, Değere ve Sadakate Etkisi: Efes Antik Kent Örneği
Academic Review of Humanities and Social Sciences
, cilt.6, sa.2, ss.131-151, 2023 (Hakemli Dergi)
Sağlık İnancının Sağlıkta Giyilebilir Teknolojileri Benimseme Niyeti Üzerine Etkisi
Uluslararası Akademik Birikim Dergisi
, cilt.6, sa.5, ss.952-961, 2023 (Hakemli Dergi)
Muslim-Friendly Tourism Data Challenges: Available Resources And Deficiencies
Sivas Interdisipliner Turizm Araştırmaları Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.1-30, 2023 (Hakemli Dergi)
Sağlık Turizminde Kent Rekabetçiliği Öncüllerinin Elmas Modeli Kullanılarak İrdelenmesi
InTraders International Trade Academic Journal
, cilt.6, sa.2, ss.174-200, 2023 (Hakemli Dergi)
Dijital İkiz Teknolojisinin Turizm Sektöründe Kullanım Alanları ve Etkileri
Kayseri Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.158-168, 2023 (Hakemli Dergi)
Üçüncü Yaş Turizme Yönelik Algının Memnuniyet Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
Uluslararasi Sosyal Bilimler Akademi Dergisi (USBAD)
, cilt.5, sa.13, ss.607-625, 2023 (Hakemli Dergi)
Examining the Effects of E-Service Quality and Brand Image on E-Trust, E-Satisfaction, and E-Loyalty for Online Travel Agencies
INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY TOURISM RESEARCH
, cilt.7, sa.2, ss.80-92, 2023 (Hakemli Dergi)
Termal Turizme Yönelik Deneyimleme Kalitesinin Müşteri Güveni ve Tavsiye Etme Niyetine Etkisinin İncelenmesi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
, cilt.13, sa.2, ss.1050-1066, 2023 (Hakemli Dergi)
Ulusal Kültürün Destinasyon İmajı Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi: Antalya Belek Örneği
Erciyes Akademi
, cilt.37, sa.2, ss.497-521, 2023 (Hakemli Dergi)
Termal Turizme Yönelik Deneyimleme Kalitesinin Müşteri Güveni ve Tavsiye Etme Niyetine Etkisinin İncelenmesi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
, cilt.13, sa.2, ss.1050-1066, 2023 (Hakemli Dergi)
Medikal Turizm Potansiyeline Yönelik Algı Ölçeğinin Geliştirilmesi
Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi Turizm Fakültesi Dergisi
, cilt.25, sa.2, ss.170-193, 2022 (Hakemli Dergi)
Üçüncü Yaş Turizmine Yönelik Algı Ölçeği Geliştirme Çalışması
Uluslararası Türk Dünyası Turizm Araştırmaları Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.26-43, 2022 (Hakemli Dergi)
Çevresel Kaygı, Gelecek Zaman Perspektifi ve Ekoturizm Destinasyon İmajının Ekoturizm Niyetine Etkisinin İncelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.8, sa.3, ss.798-816, 2022 (Hakemli Dergi)
The Use of Social Media in Cultural Tourism
Sivas Interdisipliner Turizm Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.35-51, 2022 (Hakemli Dergi)
The Effect Of Social Media Use And Self-Promotion On Travel Photo Sharing
Academic Review of Humanities and Social Sciences
, cilt.5, sa.1, ss.92-104, 2022 (Hakemli Dergi)
Bilişsel Değerler ve Yeşil Dışsal Motivasyonun Çevresel Tutuma Etkisinin İncelenmesi
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi
, cilt.13, sa.2, ss.550-569, 2022 (Hakemli Dergi)
Teknoloji Kabul Modeli Bağlamında Giyilebilir Teknolojilere Yönelik Tutumun Satın Alma Niyetine Etkisi
JOURNAL OF MEHMET AKIF ERSOY UNIVERSITY ECONOMICS AND ADMINISTRATIVE SCIENCES FACULTY
, cilt.9, sa.1, ss.81-101, 2022 (Hakemli Dergi)
Planlı Davranış Teorisi Kapsamında Yeşil Otelleri Tavsiye Etme Davranışı ve Satın Alma Niyetinin İncelenmesi
Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.11, sa.1, ss.235-261, 2022 (Hakemli Dergi)
Çevrimiçi Deneyimin Tatil Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinde Marka Farkındalığı ve Marka Çağrışımının Rolü
Ordu Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.185-208, 2022 (Hakemli Dergi)
Çevresel Kimliğin ve Ahlaki Lisanslamanın Turistlerin Çevre Dostu Davranışlarına Etkisi
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.0, sa.51, ss.357-370, 2022 (Hakemli Dergi)
Sağlık Turizm İşletmelerinde Hizmet Telafi Stratejilerinin Olumlu Ağızdan Ağıza İletişim ve Tekrar Satın Alma Niyetine Etkisi
Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.110-122, 2021 (Hakemli Dergi)
Turistlerin Liminoid Davranışlarının Yaşam Doyumuna Etkisinin İncelenmesi
Sivas İnterdisipliner Turizm Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.83-97, 2021 (Hakemli Dergi)
Sürdürülebilir Gastronomi Turizminde Coğrafi İşaretin Önemi
Düzce Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.11, sa.2, ss.253-263, 2021 (Hakemli Dergi)
Dijital Pazarlarda Z Kuşağının Satın Alma Karar Sürecinin İncelenmesi
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.24, ss.1537-1550, 2021 (Hakemli Dergi)
Bireysel Çevre Okuryazarlığı ve Yeşil Ürün Tutumunun Yeşil Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinin Yapısal Eşitlik Modeli İle İncelenmesi
Erciyes Akademi
, cilt.35, sa.1, ss.299-322, 2021 (Hakemli Dergi)
Sosyal Medya Kullanım Motivasyonlarının Kişilik Özellikleri ve Yaşam Doyumu Açısından İncelenmesi
Yönetim ve Ekonomi: Celal Bayar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.28, sa.1, ss.205-226, 2021 (Hakemli Dergi)
A VE B TİPİ KİŞİLİK ÖZELLİKLERİNE SAHİP TÜKETİCİLERİN YAVAŞ MODA ALGILARININ İNCELENMESİ
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi
, cilt.0, sa.26, ss.135-152, 2020 (Hakemli Dergi)
Tüketicileri Sosyal Sorumlu Tüketime Yönlendiren Faydacı ve Hedonik Güdülerin İncelenmesi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.22, sa.3, ss.771-785, 2020 (Hakemli Dergi)
Sosyal Sorumlu Tüketimin Çevreci Tüketime Etkisinin İncelenmesi
Düzce Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.77-88, 2020 (Hakemli Dergi)
Tüketicilerin Online Yorum ve Değerlendirme Puanlarına Yönelik Tutumlarının Online Satın Alma Davranışlarına Etkisi
Sakarya İktisat Dergisi
, cilt.9, sa.1, ss.52-69, 2020 (Hakemli Dergi)
Tüketicilerin Organik Yumurta Satın Alma Niyetini Etkileyen Faktörlerin Yapısal Eşitlik Modeli İle İncelenmesi
ODÜ Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.113-131, 2020 (Hakemli Dergi)
A ve B Tipi Kişilik Özelliklerine Sahip Tüketicilerin Yavaş Moda Algılarının İncelenmesi
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi
, cilt.2020, sa.26, ss.135-152, 2020 (Hakemli Dergi)
COVİD-19 Gölgesinde Uzaktan Eğitim Hizmet Kalitesinin İncelenmesi
Sivas Interdisipliner Turizm Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, ss.7-18, 2020 (Hakemli Dergi)
Bireylerin Tüketim Tercihlerinde Etkili Olan Faktörlerin Belirlenmesi: Sivas İli Örneği
Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.161-177, 2019 (Hakemli Dergi)
Anlık Duygu Durumu ve Mutluluğun Plansız Satın Almaya Etkisi
Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi (OPUS)
, cilt.11, sa.18, ss.1167-1193, 2019 (Hakemli Dergi)
Materyalist Eğilimlerinin Anlık Satın Alma Davranışına Etkisinin İncelenmesiÜniversite Öğrencilerine Yönelik Bir Çalışma
Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi
, cilt.54, sa.1, ss.243-260, 2019 (Hakemli Dergi)
Bireysel Sosyal Sorumluluğun Bilinçli Tüketim Davranışı Üzerindeki Etkisini İncelemeye Yönelik Bir Çalışma
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.21, sa.1, ss.147-172, 2019 (Hakemli Dergi)
Duygusal ve Bilişsel Güdülerin Sürdürülebilir Giysi Tüketim Davranışı Üzerindeki Etkisini İncelemeye Yönelik Bir Çalışma
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.2018, sa.40, ss.254-268, 2018 (Hakemli Dergi)
Özel Gün İndirimlerinin Tüketicilerin Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.2018, sa.16, ss.413-436, 2018 (Hakemli Dergi)
Tüketicilerin İndirimli Ürün Satın Alma Niyet ve Davranışının Hazcı Yaklaşım İle Açıklanması
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.29-51, 2018 (Hakemli Dergi)
Üniversite İmajını Oluşturan Faktörlerin Belirlenmesine Yönelik Bir Uygulama Çalışması: Cumhuriyet Üniversitesi Örneği
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.19, sa.1, ss.300-316, 2018 (Hakemli Dergi)
İnternet Üzerinden Seyahat Satın Almada Sosyal Medyanın Rolü
Journal Of Social and Humanities Sciences Research
, cilt.4, sa.6, ss.1376-1387, 2017 (Hakemli Dergi)
Kültürel Miras Farkındalığı: Cumhuriyet Üniversitesi Öğrencilerine Yönelik Bir Uygulama Çalışması
Akademik Araştırmalar ve Çalışmalar Dergisi
, cilt.9, sa.16, ss.86-100, 2017 (Hakemli Dergi)
A Study Of Awareness Of Cultural Heritage Sivas Sample
International Journal of Humanities and Social Science Invention (IJHSSI
, cilt.5, sa.9, ss.73-81, 2016 (Hakemli Dergi)
Miras Farkındalığı ve Deneyimi: Üniversite Öğrencilerine Yönelik Keşifsel Bir Çalışma
Akademik Bakış Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler Dergisi
, sa.50, ss.71-81, 2015 (Hakemli Dergi)
Marka Genişleme Stratejilerinin Üniversite Öğrencilerinin Satın Alma Niyetleri Üzerine Etkileri
Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.121-142, 2015 (Hakemli Dergi)
Kamu ve Özel Hastanelerin Bütünleşik Pazarlama İletişimi Açısından Karşılaştırılması Kayseri İli Örneği
Çukurova Üniversitesi İİBF Dergisi
, cilt.17, sa.2, ss.207-227, 2013 (Hakemli Dergi)
Tüketicilerin Yeşil Ürünlere İlişkin Tutumlarının İncelenmesine Yönelik Bir Araştırma
EGE ACADEMIC REVIEW
, cilt.13, sa.1, ss.99-111, 2013 (Hakemli Dergi)
Üniversite Öğrencilerinin Radyo Reklamlarına Bakış Açılarını Ölçmeye Yönelik Bir Araştırma
İnönü Üniversitesi Akademik Yaklaşımlar Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.37-56, 2012 (Hakemli Dergi)
İnternette Pazarlama ve Ürün Karar Stratejileri
Çukurova Üniversitesi İİBF Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.37-51, 2012 (Hakemli Dergi)
Satış Geliştirme Çabalarının Öğretim Elemanlarının Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkilerini Ölçmeye Yönelik Bir Araştırma
Verimlilik Dergisi
, cilt.2012, sa.1, ss.69-87, 2012 (Hakemli Dergi)
The Effects Of Outdoor Advertisements On Consumers A Case Study
STUDIES IN BUSINESS AND ECONOMICS
, cilt.5, sa.2, ss.1-19, 2010 (Hakemli Dergi)
Hizmet Sektöründe İlişki Pazarlaması
Selçuk Üniversitesi Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi
, cilt.13, sa.19, ss.443-458, 2010 (Hakemli Dergi)
Mobil Pazarlama Kavramsal Bir Değerlendirme
İnönü Üniversitesi Akademik Yaklaşımlar Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.65-76, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Konaklama Sektöründe Antropomorfizmin Marka İletişimdeki Rolü
International Middle East Scientific Studies Congress, Pakistan, 1 - 02 Haziran 2024
Sağlık Turizmi ve Diaspora: Yurtdışında Yaşayan Türklere Yönelik Bir Değerlendirme
International Middle East Scientific Studies Congress, Pakistan, 1 - 02 Haziran 2024
Tüketicilerin Organik Yumurta Satın Alma Niyetini Etkileyen Faktörlerin Yapısal Eşitlik Modeli İle Belirlenmesi
4. Uluslararası EMI GirişimcilikSosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 29 - 30 Kasım 2019
Online Alışverişlerde Tüketicilerin Sahip Oldukları Haklara Yönelik Farkındalık Düzeylerinin Belirlenmesi
II Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Berlin Konferansı, Berlin, Almanya, 17 - 20 Mayıs 2018, ss.64
Özel Gün İndirimlerinin Tüketicilerin Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
Uluslararası Sosyal Bilimler Konferansı – ICOSS Kapadokya, Nevşehir, Türkiye, 16 - 20 Nisan 2018, ss.57
Tüketicilerin Yaşam Tarzları ve Çevrimiçi Ortama Yansımaları
1. Uluslararası İnsan ve Toplum Bilimleri Kongresi, Prishtina, Sırbistan Ve Karadağ, 12 - 17 Eylül 2017, ss.469-477
Eğitimde Mobil Pazarlama Uygulamaları Kavramsal Bir Çalışma
11. Ulusal işletmecilik Kongresi, Konya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2012, ss.231-233
Kitap & Kitap Bölümleri
Sosyal Medyanın Turizm ve Turist Tercihlerine Etkisi
Turizm ve Sosyal Medya Teori ve Uygulamaları, BULUK EŞİTTİ BUKET, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.163-179, 2024
Genel İşletme
Detay Yayıncılık, Ankara, 2023
Multidisipliner Yaklaşımla Sağlık Turizmi
Nobel Yayınevi, Ankara, 2021
Sürdürülebilir Sağlık Turizmi
Multidisipliner Yaklaşımla Sağlık Turizmi, Karaca, Şükran, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.587-600, 2021
Sağlık Turizmde Pazarlama
Multidisipliner Yaklaşımla Sağlık Turizmi, Karaca, Şükran, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.215-238, 2021
Farklı Disiplinlerde Sürdürülebilirlik
Nobel Yayınevi, Ankara, 2020
Sürdürülebilir Pazarlama
Farklı Disiplinlerde Sürdürülebilirlik, Karaca Şükran, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.95-125, 2020
Sağlık Hizmetlerinde Pazarlama
Beta Basım Yayım Dağıtım A. Ş., İstanbul, 2019
Online Alışverişlerde Tüketicilerin Sahip Oldukları Haklara Yönelik Farkındalık Düzeylerinin Belirlenmesi: Kastamonu Örneği
İnsan Bilimleri Araştırmaları, Leyla AYDEMİR, Editör, Dora Basım Yayın Dağıtım Ltd Şti, Bursa, ss.129-151, 2018
Sosyal Medyada Şikayet Yönetimi
KOBİ’LER İÇİN SOSYAL MEDYA, Niyazi GÜMÜŞ, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.259-289, 2018
Kobi’ler İçin İçerik Pazarlama
KOBİ’LER İÇİN SOSYAL MEDYA, Niyazi GÜMÜŞ, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.197-226, 2018
Halkla İlişkiler
Genel İşletme, Yrd. Doç. Dr. Şükran KARACA, Yrd. Doç. Dr. Meftune ÖZBAKIR UMUT, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.249-258, 2017
Sağlık Hizmetlerinde Pazarlama (Bütünleşik Pazarlama İletişimi Yaklaşımıyla)
Beta Basım Yayım Dağıtım A. Ş., İstanbul, 2015
Tüketici Algısı ve Toplam Kalite
Tüketici Davranışları, Mustafa PAKSOY , Mehmet KARA, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.223-243, 2014