SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
The Impact of Attitude Towards Travel Influencers on Social Media on Conspicuous Consumption and Fomo
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, cilt.17, sa.3, ss.647-672, 2024 (Hakemli Dergi)
Fonksiyonel Gıdaların Zihinsel Sağlık Üzerindeki Etkileri: Gastronomi Perspektifinden Bir İnceleme
Turkish Journal of Marketing (TUJOM)
, cilt.9, sa.3, ss.52-65, 2024 (Hakemli Dergi)
Dijital İkiz Teknolojisinin Turizm Sektöründe Kullanım Alanları ve Etkileri
Kayseri Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.158-168, 2023 (Hakemli Dergi)
Sağlık İnancının Sağlıkta Giyilebilir Teknolojileri Benimseme Niyeti Üzerine Etkisi
Uluslararası Akademik Birikim Dergisi
, cilt.6, sa.5, ss.952-961, 2023 (Hakemli Dergi)
Muslim-Friendly Tourism Data Challenges: Available Resources And Deficiencies
Sivas Interdisipliner Turizm Araştırmaları Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.1-30, 2023 (Hakemli Dergi)
Üçüncü Yaş Turizme Yönelik Algının Memnuniyet Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
Uluslararasi Sosyal Bilimler Akademi Dergisi (USBAD)
, cilt.5, sa.13, ss.607-625, 2023 (Hakemli Dergi)
Sağlık Turizminde Kent Rekabetçiliği Öncüllerinin Elmas Modeli Kullanılarak İrdelenmesi
InTraders International Trade Academic Journal
, cilt.6, sa.2, ss.174-200, 2023 (Hakemli Dergi)
Destinasyon Deneyiminin Destinasyona Yönelik İmaja, Değere ve Sadakate Etkisi: Efes Antik Kent Örneği
Academic Review of Humanities and Social Sciences
, cilt.6, sa.2, ss.131-151, 2023 (Hakemli Dergi)
Examining the Effects of E-Service Quality and Brand Image on E-Trust, E-Satisfaction, and E-Loyalty for Online Travel Agencies
INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY TOURISM RESEARCH
, cilt.7, sa.2, ss.80-92, 2023 (Hakemli Dergi)
Termal Turizme Yönelik Deneyimleme Kalitesinin Müşteri Güveni ve Tavsiye Etme Niyetine Etkisinin İncelenmesi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
, cilt.13, sa.2, ss.1050-1066, 2023 (Hakemli Dergi)
Termal Turizme Yönelik Deneyimleme Kalitesinin Müşteri Güveni ve Tavsiye Etme Niyetine Etkisinin İncelenmesi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
, cilt.13, sa.2, ss.1050-1066, 2023 (Hakemli Dergi)
Ulusal Kültürün Destinasyon İmajı Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi: Antalya Belek Örneği
Erciyes Akademi
, cilt.37, sa.2, ss.497-521, 2023 (Hakemli Dergi)
Üçüncü Yaş Turizmine Yönelik Algı Ölçeği Geliştirme Çalışması
Uluslararası Türk Dünyası Turizm Araştırmaları Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.26-43, 2022 (Hakemli Dergi)
Medikal Turizm Potansiyeline Yönelik Algı Ölçeğinin Geliştirilmesi
Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi Turizm Fakültesi Dergisi
, cilt.25, sa.2, ss.170-193, 2022 (Hakemli Dergi)
Çevresel Kaygı, Gelecek Zaman Perspektifi ve Ekoturizm Destinasyon İmajının Ekoturizm Niyetine Etkisinin İncelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.8, sa.3, ss.798-816, 2022 (Hakemli Dergi)
The Effect Of Social Media Use And Self-Promotion On Travel Photo Sharing
Academic Review of Humanities and Social Sciences
, cilt.5, sa.1, ss.92-104, 2022 (Hakemli Dergi)
The Use of Social Media in Cultural Tourism
Sivas Interdisipliner Turizm Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.35-51, 2022 (Hakemli Dergi)
Bilişsel Değerler ve Yeşil Dışsal Motivasyonun Çevresel Tutuma Etkisinin İncelenmesi
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi
, cilt.13, sa.2, ss.550-569, 2022 (Hakemli Dergi)
Teknoloji Kabul Modeli Bağlamında Giyilebilir Teknolojilere Yönelik Tutumun Satın Alma Niyetine Etkisi
JOURNAL OF MEHMET AKIF ERSOY UNIVERSITY ECONOMICS AND ADMINISTRATIVE SCIENCES FACULTY
, cilt.9, sa.1, ss.81-101, 2022 (Hakemli Dergi)
Planlı Davranış Teorisi Kapsamında Yeşil Otelleri Tavsiye Etme Davranışı ve Satın Alma Niyetinin İncelenmesi
Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.11, sa.1, ss.235-261, 2022 (Hakemli Dergi)
Çevrimiçi Deneyimin Tatil Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinde Marka Farkındalığı ve Marka Çağrışımının Rolü
Ordu Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.185-208, 2022 (Hakemli Dergi)
Çevresel Kimliğin ve Ahlaki Lisanslamanın Turistlerin Çevre Dostu Davranışlarına Etkisi
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.0, sa.51, ss.357-370, 2022 (Hakemli Dergi)
Sürdürülebilir Gastronomi Turizminde Coğrafi İşaretin Önemi
Düzce Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.11, sa.2, ss.253-263, 2021 (Hakemli Dergi)
Sağlık Turizm İşletmelerinde Hizmet Telafi Stratejilerinin Olumlu Ağızdan Ağıza İletişim ve Tekrar Satın Alma Niyetine Etkisi
Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.110-122, 2021 (Hakemli Dergi)
Turistlerin Liminoid Davranışlarının Yaşam Doyumuna Etkisinin İncelenmesi
Sivas İnterdisipliner Turizm Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.83-97, 2021 (Hakemli Dergi)
Dijital Pazarlarda Z Kuşağının Satın Alma Karar Sürecinin İncelenmesi
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.24, ss.1537-1550, 2021 (Hakemli Dergi)
Bireysel Çevre Okuryazarlığı ve Yeşil Ürün Tutumunun Yeşil Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinin Yapısal Eşitlik Modeli İle İncelenmesi
Erciyes Akademi
, cilt.35, sa.1, ss.299-322, 2021 (Hakemli Dergi)
Sosyal Medya Kullanım Motivasyonlarının Kişilik Özellikleri ve Yaşam Doyumu Açısından İncelenmesi
Yönetim ve Ekonomi: Celal Bayar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.28, sa.1, ss.205-226, 2021 (Hakemli Dergi)
A VE B TİPİ KİŞİLİK ÖZELLİKLERİNE SAHİP TÜKETİCİLERİN YAVAŞ MODA ALGILARININ İNCELENMESİ
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi
, cilt.0, sa.26, ss.135-152, 2020 (Hakemli Dergi)
Tüketicileri Sosyal Sorumlu Tüketime Yönlendiren Faydacı ve Hedonik Güdülerin İncelenmesi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.22, sa.3, ss.771-785, 2020 (Hakemli Dergi)
Sosyal Sorumlu Tüketimin Çevreci Tüketime Etkisinin İncelenmesi
Düzce Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.77-88, 2020 (Hakemli Dergi)
Tüketicilerin Online Yorum ve Değerlendirme Puanlarına Yönelik Tutumlarının Online Satın Alma Davranışlarına Etkisi
Sakarya İktisat Dergisi
, cilt.9, sa.1, ss.52-69, 2020 (Hakemli Dergi)
Tüketicilerin Organik Yumurta Satın Alma Niyetini Etkileyen Faktörlerin Yapısal Eşitlik Modeli İle İncelenmesi
ODÜ Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.113-131, 2020 (Hakemli Dergi)
A ve B Tipi Kişilik Özelliklerine Sahip Tüketicilerin Yavaş Moda Algılarının İncelenmesi
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi
, cilt.2020, sa.26, ss.135-152, 2020 (Hakemli Dergi)
COVİD-19 Gölgesinde Uzaktan Eğitim Hizmet Kalitesinin İncelenmesi
Sivas Interdisipliner Turizm Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, ss.7-18, 2020 (Hakemli Dergi)
Bireylerin Tüketim Tercihlerinde Etkili Olan Faktörlerin Belirlenmesi: Sivas İli Örneği
Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.161-177, 2019 (Hakemli Dergi)
Anlık Duygu Durumu ve Mutluluğun Plansız Satın Almaya Etkisi
Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi (OPUS)
, cilt.11, sa.18, ss.1167-1193, 2019 (Hakemli Dergi)
Materyalist Eğilimlerinin Anlık Satın Alma Davranışına Etkisinin İncelenmesiÜniversite Öğrencilerine Yönelik Bir Çalışma
Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi
, cilt.54, sa.1, ss.243-260, 2019 (Hakemli Dergi)
Bireysel Sosyal Sorumluluğun Bilinçli Tüketim Davranışı Üzerindeki Etkisini İncelemeye Yönelik Bir Çalışma
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.21, sa.1, ss.147-172, 2019 (Hakemli Dergi)
Duygusal ve Bilişsel Güdülerin Sürdürülebilir Giysi Tüketim Davranışı Üzerindeki Etkisini İncelemeye Yönelik Bir Çalışma
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.2018, sa.40, ss.254-268, 2018 (Hakemli Dergi)
Özel Gün İndirimlerinin Tüketicilerin Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.2018, sa.16, ss.413-436, 2018 (Hakemli Dergi)
Tüketicilerin İndirimli Ürün Satın Alma Niyet ve Davranışının Hazcı Yaklaşım İle Açıklanması
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.29-51, 2018 (Hakemli Dergi)
Üniversite İmajını Oluşturan Faktörlerin Belirlenmesine Yönelik Bir Uygulama Çalışması: Cumhuriyet Üniversitesi Örneği
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.19, sa.1, ss.300-316, 2018 (Hakemli Dergi)
İnternet Üzerinden Seyahat Satın Almada Sosyal Medyanın Rolü
Journal Of Social and Humanities Sciences Research
, cilt.4, sa.6, ss.1376-1387, 2017 (Hakemli Dergi)
Kültürel Miras Farkındalığı: Cumhuriyet Üniversitesi Öğrencilerine Yönelik Bir Uygulama Çalışması
Akademik Araştırmalar ve Çalışmalar Dergisi
, cilt.9, sa.16, ss.86-100, 2017 (Hakemli Dergi)
A Study Of Awareness Of Cultural Heritage Sivas Sample
International Journal of Humanities and Social Science Invention (IJHSSI
, cilt.5, sa.9, ss.73-81, 2016 (Hakemli Dergi)
Miras Farkındalığı ve Deneyimi: Üniversite Öğrencilerine Yönelik Keşifsel Bir Çalışma
Akademik Bakış Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler Dergisi
, sa.50, ss.71-81, 2015 (Hakemli Dergi)
Marka Genişleme Stratejilerinin Üniversite Öğrencilerinin Satın Alma Niyetleri Üzerine Etkileri
Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.121-142, 2015 (Hakemli Dergi)
Kamu ve Özel Hastanelerin Bütünleşik Pazarlama İletişimi Açısından Karşılaştırılması Kayseri İli Örneği
Çukurova Üniversitesi İİBF Dergisi
, cilt.17, sa.2, ss.207-227, 2013 (Hakemli Dergi)
Tüketicilerin Yeşil Ürünlere İlişkin Tutumlarının İncelenmesine Yönelik Bir Araştırma
EGE ACADEMIC REVIEW
, cilt.13, sa.1, ss.99-111, 2013 (Hakemli Dergi)
Üniversite Öğrencilerinin Radyo Reklamlarına Bakış Açılarını Ölçmeye Yönelik Bir Araştırma
İnönü Üniversitesi Akademik Yaklaşımlar Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.37-56, 2012 (Hakemli Dergi)
İnternette Pazarlama ve Ürün Karar Stratejileri
Çukurova Üniversitesi İİBF Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.37-51, 2012 (Hakemli Dergi)
Satış Geliştirme Çabalarının Öğretim Elemanlarının Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkilerini Ölçmeye Yönelik Bir Araştırma
Verimlilik Dergisi
, cilt.2012, sa.1, ss.69-87, 2012 (Hakemli Dergi)
The Effects Of Outdoor Advertisements On Consumers A Case Study
STUDIES IN BUSINESS AND ECONOMICS
, cilt.5, sa.2, ss.1-19, 2010 (Hakemli Dergi)
Hizmet Sektöründe İlişki Pazarlaması
Selçuk Üniversitesi Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi
, cilt.13, sa.19, ss.443-458, 2010 (Hakemli Dergi)
Mobil Pazarlama Kavramsal Bir Değerlendirme
İnönü Üniversitesi Akademik Yaklaşımlar Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.65-76, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Turizm Alanında Yapılan Makine Öğrenmesi Çalışmalarının Bibliyometrik Analizi
3. Bilsel International Turabdin Scientıfıc Researches and Innovation, Mardin, Türkiye, 14 - 15 Eylül 2024, ss.276-286
Sağlık Turizmi ve Diaspora: Yurtdışında Yaşayan Türklere Yönelik Bir Değerlendirme
International Middle East Scientific Studies Congress, Pakistan, 1 - 02 Haziran 2024
Konaklama Sektöründe Antropomorfizmin Marka İletişimdeki Rolü
International Middle East Scientific Studies Congress, Pakistan, 1 - 02 Haziran 2024
Tüketicilerin Organik Yumurta Satın Alma Niyetini Etkileyen Faktörlerin Yapısal Eşitlik Modeli İle Belirlenmesi
4. Uluslararası EMI GirişimcilikSosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 29 - 30 Kasım 2019
Online Alışverişlerde Tüketicilerin Sahip Oldukları Haklara Yönelik Farkındalık Düzeylerinin Belirlenmesi
II Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Berlin Konferansı, Berlin, Almanya, 17 - 20 Mayıs 2018, ss.64
Özel Gün İndirimlerinin Tüketicilerin Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
Uluslararası Sosyal Bilimler Konferansı – ICOSS Kapadokya, Nevşehir, Türkiye, 16 - 20 Nisan 2018, ss.57
Tüketicilerin Yaşam Tarzları ve Çevrimiçi Ortama Yansımaları
1. Uluslararası İnsan ve Toplum Bilimleri Kongresi, Prishtina, Sırbistan Ve Karadağ, 12 - 17 Eylül 2017, ss.469-477
Eğitimde Mobil Pazarlama Uygulamaları Kavramsal Bir Çalışma
11. Ulusal işletmecilik Kongresi, Konya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2012, ss.231-233
Kitap & Kitap Bölümleri
Sosyal Medyanın Turizm ve Turist Tercihlerine Etkisi
Turizm ve Sosyal Medya Teori ve Uygulamaları, BULUK EŞİTTİ BUKET, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.163-179, 2024
Genel İşletme
Detay Yayıncılık, Ankara, 2023
Multidisipliner Yaklaşımla Sağlık Turizmi
Nobel Yayınevi, Ankara, 2021
Sürdürülebilir Sağlık Turizmi
Multidisipliner Yaklaşımla Sağlık Turizmi, Karaca, Şükran, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.587-600, 2021
Sağlık Turizmde Pazarlama
Multidisipliner Yaklaşımla Sağlık Turizmi, Karaca, Şükran, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.215-238, 2021
Farklı Disiplinlerde Sürdürülebilirlik
Nobel Yayınevi, Ankara, 2020
Sürdürülebilir Pazarlama
Farklı Disiplinlerde Sürdürülebilirlik, Karaca Şükran, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.95-125, 2020
Sağlık Hizmetlerinde Pazarlama
Beta Basım Yayım Dağıtım A. Ş., İstanbul, 2019
Online Alışverişlerde Tüketicilerin Sahip Oldukları Haklara Yönelik Farkındalık Düzeylerinin Belirlenmesi: Kastamonu Örneği
İnsan Bilimleri Araştırmaları, Leyla AYDEMİR, Editör, Dora Basım Yayın Dağıtım Ltd Şti, Bursa, ss.129-151, 2018
Sosyal Medyada Şikayet Yönetimi
KOBİ’LER İÇİN SOSYAL MEDYA, Niyazi GÜMÜŞ, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.259-289, 2018
Kobi’ler İçin İçerik Pazarlama
KOBİ’LER İÇİN SOSYAL MEDYA, Niyazi GÜMÜŞ, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.197-226, 2018
Halkla İlişkiler
Genel İşletme, Yrd. Doç. Dr. Şükran KARACA, Yrd. Doç. Dr. Meftune ÖZBAKIR UMUT, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.249-258, 2017
Sağlık Hizmetlerinde Pazarlama (Bütünleşik Pazarlama İletişimi Yaklaşımıyla)
Beta Basım Yayım Dağıtım A. Ş., İstanbul, 2015
Tüketici Algısı ve Toplam Kalite
Tüketici Davranışları, Mustafa PAKSOY , Mehmet KARA, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.223-243, 2014