Yayınlar & Eserler

Makaleler 83
Tümü (83)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (2)
Scopus (1)
TRDizin (38)
Diğer Yayınlar (44)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 67

1. Pandemi Sonrası Dönemde Sağlık Turizmde Yeni Trendler: Dijitalleşme, Uzaktan Danışmanlık ve Tele-Tıp

13th International Artemis Scientific Research Congress, Bükreş, Romanya, 28 - 30 Ağustos 2025, ss.591-601, (Tam Metin Bildiri)

2. Sağlık Turizminde Sürdürülebilirlik Yaklaşımları: Yeşil Hastaneler ve Etik Uygulamalar

13th International Artemis Scientific Research Congress, Bükreş, Romanya, 28 - 30 Ağustos 2025, ss.602-612, (Tam Metin Bildiri)

3. Otel Yöneticilerinin Yapay Zekâ ve Robot Kullanımına Yönelik Bakış Açılarının İncelenmesi: Sivas İli Örneği

Bursa 5. International Conference on Humanity and Social Sciences, Bursa, Türkiye, 11 - 13 Temmuz 2025, ss.696-704, (Tam Metin Bildiri)

4. Pazarlamada Genişletilmiş Gerçeklik Teknolojileri İle İlgili Çalışmaların Bibliyometrik Analizi

International Multidisciplinary Scientific Research Congress, Sivas, Türkiye, 4 - 06 Temmuz 2025, (Tam Metin Bildiri)

5. Türkiye’de Yapay Zekâ İle İlgili Lisans Bölümlerinin İçerik Analizi İle İncelenmesi

International Multidisciplinary Scientific Research Congress, Sivas, Türkiye, 4 - 06 Temmuz 2025, (Tam Metin Bildiri)

6. Kültür Turizmine Katılan Bireylerin Destinasyon İmajı Algılarının İncelenmesi: Güneydoğu Anadolu Bölgesi Örneği

13th International New York Academic Research Congress On Social, Humanities, Administrative, And Educational Sciences, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 10 - 12 Temmuz 2025, ss.1349-1358, (Tam Metin Bildiri)

7. Türkiye’de Turizm Alanında Blokchain İle İlgili Yapılan Çalışmaların Bibliyometrik Analizi

III. International Bandırma Scientific Studies Congress, Balıkesir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2024, ss.902-911, (Tam Metin Bildiri)

8. Turizm Alanında Yapılan Makine Öğrenmesi Çalışmalarının Bibliyometrik Analizi

3. Bilsel International Turabdin Scientıfıc Researches and Innovation, Mardin, Türkiye, 14 - 15 Eylül 2024, ss.276-286, (Tam Metin Bildiri)

9. Turizm Yazınında Yeşil Bilişim: Bibliyometrik Bir Analiz

3. Bilsel International Turabdin Scientıfıc Researches And Innovation, Mardin, Türkiye, 14 - 15 Eylül 2024, ss.287-299

10. Bolu İlinin Dental Turizm Potansiyelinin Dentalqual ile Ölçümü ve Satın Alma Niyeti ile İlişkisi

4. Bilsel International Truva Scientific Researches and Innovation Congress, Çanakkale, Türkiye, 17 - 18 Ağustos 2024, ss.315-326, (Tam Metin Bildiri)

11. Sürdürülebilir Turizmin Gelişiminde Yaşam Tarzının Davranışsal Rol Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi

4. Bilsel International Truva Scientific Researches and Innovation Congress, Çanakkale, Türkiye, 17 - 18 Ağustos 2024, ss.305-314, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

12. Karmik İnanç ve Altruizm ile Sürdürülebilir Turizm Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

VII. International Scientific Research Conference, İstanbul, Türkiye, 29 - 30 Haziran 2024, ss.33-39, (Tam Metin Bildiri)

13. Fonksiyonel Gıdaların Zihinsel Sağlık Üzerindeki Etkileri: Gastronomi Perspektifinden Bir İnceleme

VII. International Scientific Research Conference, İstanbul, Türkiye, 29 - 30 Haziran 2024, ss.40-46, (Tam Metin Bildiri)

14. Sağlık Turizmi ve Diaspora: Yurtdışında Yaşayan Türklere Yönelik Bir Değerlendirme

International Middle East Scientific Studies Congress, Pakistan, 1 - 02 Haziran 2024, (Özet Bildiri)

15. Konaklama Sektöründe Antropomorfizmin Marka İletişimdeki Rolü

International Middle East Scientific Studies Congress, Pakistan, 1 - 02 Haziran 2024, (Özet Bildiri)

16. SÜRDÜRÜLEBİLİR TURİZM DESTİNASYON İMAJI OLUŞUMUNDA SOSYAL MEDYA ETKİLEYİCİLERİNİN ROLÜ

AVRASYA 9th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Tiflis, Gürcistan, 24 - 26 Kasım 2023, (Tam Metin Bildiri)

17. Sürdürülebilir Turizm Destinasyon İmajı Oluşumunda Sosyal Medya Etkileyicilerinin Rolü

Avrasya 9. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Tiflis, Gürcistan, 24 - 26 Kasım 2023, ss.392-401, (Tam Metin Bildiri)

18. Sağlık İnancı İle Sağlıkta Giyilebilir Teknolojileri Benimseme Niyeti Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

Akdeniz 10th International Conference on Social Sciences, Girne, Kıbrıs (Kktc), 2 - 04 Kasım 2023, ss.726-731, (Tam Metin Bildiri)

19. Turistlerin Gıda İsrafı ve Gıda Kaybı Davranışına İlişkin Çalışmaların İncelenmesi

2. Uluslararası Sürdürülebilir Kalkınma Stratejisi: Küresel Trendler, Ulusal Deneyimler ve Yeni Hedefler Kongresi, Baku, Azerbaycan, 8 - 09 Aralık 2023, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

20. Sağlık Turizminde Kent Rekabetçiliğinin Öncüllerini Belirlemeye Yönelik Bir Çalışma

Akdeniz 10th International Conference on Social Sciences, Girne, Kıbrıs (Kktc), 2 - 04 Kasım 2023, ss.732-743, (Tam Metin Bildiri)

21. Gastronomik Trendler Bağlamında Gıda Güvencesi ve Toplumsal Eşitsizlik

FAREAST 2nd INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Manila, Filipinler, 20 - 22 Ekim 2023, ss.196-205, (Tam Metin Bildiri)

22. ChatGPT’nin Turizm Sektöründe Kullanımına Genel Bir Bakış

FAREAST 2nd INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Manila, Filipinler, 20 - 22 Ekim 2023, ss.187-195, (Tam Metin Bildiri)

24. Aşırı Turizme Karşı Akıllı Turizm: Sosyal Paylaşım Sitelerinin Sürdürülebilir ve Sorumlu Turist Davranışlarını Geliştirmelerine Katkısı

BALKAN 9th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Edirne, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2023, ss.823-831, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

25. Sivas’ın Gastronomi Kenti Kriterleri Açısından Değerlendirilmesi

Ases Kayseri International Scientific Research Conference, Kayseri, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2023, ss.226-235, (Tam Metin Bildiri)

26. Turizmde Dijital İkiz Teknolojisi

Ases Kayseri International Scientific Research Conference, Kayseri, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2023, ss.220-225, (Tam Metin Bildiri)

27. Ulusal Kültürün Destinasyon İmajı Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi: Antalya Belek Örneği

3RD INTERNATIONAL ANATOLIAN CONGRESS ON SCIENTIFIC RESEARCH, Kayseri, Türkiye, 27 Aralık 2022, ss.519-520, (Özet Bildiri)

28. Foodstagramming Motivasyonlarının Seyahat Kararları Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi

3RD INTERNATIONAL ANATOLIAN CONGRESS ON SCIENTIFIC RESEARCH, Kayseri, Türkiye, 27 Aralık 2022, ss.851-853, (Özet Bildiri)

29. Destinasyon Deneyimi ile Destinasyon İmajı Arasındaki İlişkide Algılanan Değerin Aracılık Etkisi

3RD INTERNATIONAL ANATOLIAN CONGRESS ON SCIENTIFIC RESEARCH, Kayseri, Türkiye, 27 Aralık 2022, ss.404-406, (Özet Bildiri)

30. Beş Yıldızlı Helal Otel Web Sitelerinin Helal Bilgisi Sunma Kapsamında İncelenmesi: Antalya Örneği

Ases IV. International Conference On Social Sciences, Eskişehir, Türkiye, 17 - 19 Aralık 2022, ss.348-354, (Tam Metin Bildiri)

31. Turizmde Metaverse Konulu Çalışmaların Bibliyometrik Analizi

Ases IV. International Conference On Social Sciences, Eskişehir, Türkiye, 17 - 19 Aralık 2022, ss.355-362, (Tam Metin Bildiri)

32. Narsisizm ve İmrenmenin Turistlerin Özçekim Fotoğraflarını Paylaşmalarına Etkisi

Latin Amerika 4. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Meksika, 3 - 06 Kasım 2022, ss.924-928, (Tam Metin Bildiri)

33. Akıllı Turizm Uygulamalarının Müşteri Deneyimi Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi: Z Kuşağı Üzerine Bir Araştırma

Latin Amerika 4. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Meksika, 03 Kasım 2022, ss.929-933, (Tam Metin Bildiri)

34. Çevrimiçi Seyahat Acentelerinin E-Hizmet Kalitesi ve Marka İmajının E- Tatmin ve E-Sadakate Etkisinde E-Güvenin Rolü

Bursa 3. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Bursa, Türkiye, 22 Ekim 2022, ss.452-459, (Tam Metin Bildiri)

35. Müslüman-Dostu Turizmin Bibliyometrik Analizi

Bursa 3. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Bursa, Türkiye, 22 Ekim 2022, ss.460-464, (Tam Metin Bildiri)

36. Türkiye'deki Termal Turizm Potansiyelinin Tüketici Perspektifinden İncelenmesi

6. Uluslararası Biltek Bilim ve Teknolojide Güncel Gelişmeler Kongresi, Malatya, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2022, ss.236-247, (Tam Metin Bildiri)

37. 65 Yaş ve Üzeri Bireylerin Türkiye'nin Üçüncü Yaş Turizmine Yönelik Algılarının İncelenmesi

6. Uluslararası Biltek Bilim ve Teknolojide Güncel Gelişmeler Kongresi, Malatya, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2022, ss.248-256

38. Sivas İlinin Termal Turizm Potansiyeli Üzerine Nitel Bir Araştırma

4. Uluslararası Ankara Multidisiplinler Çalışmalar Kongresi, Ankara, Türkiye, 29 - 31 Temmuz 2022, ss.664-669, (Tam Metin Bildiri)

39. Türkiye'de Medikal Turizmin SWOT Analizi

4. Uluslararası Ankara Multidisiplinler Çalışmalar Kongresi, Ankara, Türkiye, 29 Temmuz 2022

40. Dijital Turizmde Sanal Rekreasyon Uygulamalarının Akıllı Kentler Üzerinden İncelenmesi

Future Trends In Leisure And Recreation Congress, Ankara, Türkiye, 20 Ocak 2022, (Özet Bildiri)

42. Dijital Pazarlarda Z Kuşağının Satın Alma Karar Sürecinin İncelenmesi

21.Ulusal 5.Uluslararası Turizm Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 15 Ekim 2021, (Özet Bildiri)

43. Coğrafi İşaretin Gastronomi Turizminin Sürdürülebilirliğine Etkisi:Düzce Örneği

III. Uluslararası Sürdürülebilir Turizm Kongresi, Bingöl-Ordu, Türkiye, 12 Kasım 2021, ss.1-8, (Özet Bildiri)

44. Turist Davranışında Sosyal Medyanın Rolünün Yapısal Eşitlik Modeli İle İncelenmesi

5. Uluslararası Batı Asya Turizm Araştırmaları Kongresi, Van, Türkiye, 24 Eylül 2021, ss.13-14, (Özet Bildiri)

45. Konaklama İşletmelerinde Verilen Hizmetlerin Online Yorumlara Göre İncelenmesi: Sivas Örneği

Uluslararası Turizm, Ekonomi ve İşletme Bilimleri Kongresi, Sivas, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2019, ss.185-192, (Tam Metin Bildiri)

46. Organik Yumurta Tüketiminde Etkili Olan Faktörlerin İncelenmesi

4. Uluslararası EMI GirişimcilikSosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 29 - 30 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)

47. Sosyal Medya Fenomenleri İle Kurulan Parasosyal Etkileşimin Online Tüketici Davranışlarına Etkisi

4. Uluslararası EMI GirişimcilikSosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 29 - 30 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

48. Tüketicilerin Online Yorum ve Değerlendirme Puanlarına Yönelik Tutumlarının Online Satın Alma Davranışına Etkisi

4. Uluslararası EMI GirişimcilikSosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 29 - 30 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)

49. Sosyal Sorumlu Tüketimin Çevreci Tüketime Etkisinin İncelenmesi

Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, Bolu, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2019, (Özet Bildiri)

50. Konaklama İşletmelerinin Online Satış Kanallarındaki Fiyat Eşitsizliğinin Çözümü: CRS Travelbook Örneği

Uluslararası Turizm, Ekonomi ve İşletme Bilimleri Kongresi, Sivas, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2019

51. Çocuk Dostu Olarak Konumlandırılan Otellerin Web Sitelerine Yönelik İçerik Analizi

II. Uluslararası Çocuk Dostu Turizm Kongresi, Sivas, Türkiye, 24 - 27 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)

52. Tüketicilerin Gönüllü Sadelik Algılarının Demografik Özelliklere Göre İncelenmesi: Sivas Örneği

2nd International Congress of Eurasian Social Sciences (2. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongres, Side/ANTALYA, Türkiye, 4 - 07 Nisan 2018, ss.207, (Tam Metin Bildiri)

53. Termal Tesislerde Müşteri Temelli Marka Değeri Algılarının Ölçülmesine Yönelik Bir Araştırma

III. Uluslararası Kaoru Ishıkawa İşletme Bilimleri ve Ekonomi Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2018, ss.27-37, (Tam Metin Bildiri)

54. Online Alışverişlerde Tüketicilerin Sahip Oldukları Haklara Yönelik Farkındalık Düzeylerinin Belirlenmesi

II Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Berlin Konferansı, Berlin, Almanya, 17 - 20 Mayıs 2018, ss.64, (Özet Bildiri)

55. Çocuklu Ailelerin Otel İşletmelerine Yönelik Şikayet Etme Davranışlarının İncelenmesi

I.ULUSLARARASI ÇOCUK DOSTU TURİZM KONGRESİ, Sivas, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2018, cilt.1, ss.107-108, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

56. Youtuber Olarak Dalna Bilic’in Tüketicilerin Satın Alım Kararlarına Etkisinin İncelenmesi

2nd International Congress of Eurasian Social Sciences (2. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi), Side/ANTALYA, Türkiye, 4 - 07 Nisan 2018, ss.209-210, (Özet Bildiri)

57. Çocuklu Ailelerin Tatil Yeri Seçiminde Etkili Olan Faktörlerin İncelenmesi: Sivas İli Şehir Merkezinde Bir Uygulama

I. Uluslararası Çocuk Dostu Turizm Kongresi, Sivas, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2018, ss.77-80, (Özet Bildiri)

58. Özel Gün İndirimlerinin Tüketicilerin Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi

Uluslararası Sosyal Bilimler Konferansı – ICOSS Kapadokya, Nevşehir, Türkiye, 16 - 20 Nisan 2018, ss.57

59. Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Memnuniyet Düzeylerinin Belirlenmesi:Sivas Cumhuriyet Meslek Yüksekokulu Örneği

Al Farabi 2. Uluslarası Sosyal Bilimler Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 6 - 08 Nisan 2018, ss.39-40, (Özet Bildiri)

60. Bireylerin Tüketim Alışkanlıklarında Etkili Olan Faktörlerin Belirlenmesi: Sivas İli Örneği

Al Farabi 2. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongrsi, Gaziantep, Türkiye, 6 - 08 Nisan 2018, ss.58-59, (Özet Bildiri)

61. Türk Dünyası Öğrencilerinin Helal Gıda ürünlerine Yönelik Algılarının Belirlenmesi: Kastamonu Üniversitesi Örneği

8. Uluslararası Balkanlarda Sosyal Bilimler Kongresi, Köstence, Romanya, 6 - 11 Eylül 2017, ss.320-337, (Tam Metin Bildiri)

62. Tüketicilerin Yaşam Tarzları ve Çevrimiçi Ortama Yansımaları

1. Uluslararası İnsan ve Toplum Bilimleri Kongresi, Prishtina, Sırbistan Ve Karadağ, 12 - 17 Eylül 2017, ss.469-477, (Tam Metin Bildiri)

63. Hedonik Tüketimin İndirimli Ürün Satın Alma Tercihine Etkisi

22. Ulusal Pazarlama Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017, ss.617-621, (Özet Bildiri)

64. Miras Farkındalığı ve Deneyimi Üniversite Öğrencilerine Yönelik Keşifsel Bir Araştırma

19. Ulusal Pazarlama Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 18 - 22 Haziran 2014, ss.571-579, (Tam Metin Bildiri)

65. Eğitimde Mobil Pazarlama Uygulamaları Kavramsal Bir Çalışma

11. Ulusal işletmecilik Kongresi, Konya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2012, ss.231-233, (Özet Bildiri)

67. Şehir Markası Yaratmada Şehir Kimliğinin Rolü Sivas İli Örneği

14. Ulusal Pazarlama Kongresi, Yozgat, Türkiye, 14 - 17 Ekim 2009, ss.543, (Özet Bildiri)
Kitaplar 27

2. Sosyal Medyanın Turizm ve Turist Tercihlerine Etkisi

Turizm ve Sosyal Medya Teori ve Uygulamaları, BULUK EŞİTTİ BUKET, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.163-179, 2024

3. Meta Evolution of Digital Marketing in Tourism

Digital Business and Optimizing Operating Strategies, Gökhan Akel, Mustafa Atahan Yılmaz, Editör, IGI Global, Pensilvanya, ss.91-131, 2024

4. Genel İşletme

Detay Yayıncılık, Ankara, 2023

5. Next-Generation Technologies in Health Tourism

Global Perspectives on the Opportunities and Future Directions of Health Tourism, Doğan Oğuz, Editör, IGI Global, Pensilvanya, ss.138-164, 2023

6. Pazarlama

Genel İşletme, KARACA ŞÜKRAN, ÖZBAKIR UMUT MEFTUNE, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.150-190, 2023

7. Robotization and Smart Technologies in the Hospitality Industry

Handbook of Research on Innovation, Differentiation, and New Technologies in Tourism, Hotels, and Food Service, Fernandes,G. P. and Melo,A. S., Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.1-31, 2023

8. Next-Generation Technologies in Health Tourism

Global Perspectives on the Opportunities and Future Directions of Health Tourism, Oğuz DOĞAN, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.138-164, 2023

9. Tourism Experience Management and Marketing in Gastronomy

Interdisciplinary Reflections of Contemporary Experiential Marketing Practice, GÖKHAN AKEL, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.241-263, 2022

11. Sürdürülebilir Sağlık Turizmi

Multidisipliner Yaklaşımla Sağlık Turizmi, Karaca, Şükran, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.587-600, 2021

12. Sağlık Turizmde Pazarlama

Multidisipliner Yaklaşımla Sağlık Turizmi, Karaca, Şükran, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.215-238, 2021

14. Sürdürülebilir Pazarlama

Farklı Disiplinlerde Sürdürülebilirlik, Karaca Şükran, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.95-125, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

15. Sağlık Hizmetlerinde Pazarlama

Beta Basım Yayım Dağıtım A. Ş., İstanbul, 2019

16. Pazarlama

Genel İşletme, Şükran KARACA, Meftune ÖZBAKIR UMUT, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.143-180, 2019

19. Online Alışverişlerde Tüketicilerin Sahip Oldukları Haklara Yönelik Farkındalık Düzeylerinin Belirlenmesi: Kastamonu Örneği

İnsan Bilimleri Araştırmaları, Leyla AYDEMİR, Editör, Dora Basım Yayın Dağıtım Ltd Şti, Bursa, ss.129-151, 2018

20. Etkileyici Pazarlama Aracı Olarak Youtuber’lar: Danla Bilic Örneği

Akademisyen Yayınevi Bilimsel Araştırmalar Kitabı, AZMİ YALÇIN, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.157-173, 2018

21. Sosyal Medyada Şikayet Yönetimi

KOBİ’LER İÇİN SOSYAL MEDYA, Niyazi GÜMÜŞ, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.259-289, 2018

22. Kobi’ler İçin İçerik Pazarlama

KOBİ’LER İÇİN SOSYAL MEDYA, Niyazi GÜMÜŞ, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.197-226, 2018

23. Halkla İlişkiler

Genel İşletme, Yrd. Doç. Dr. Şükran KARACA, Yrd. Doç. Dr. Meftune ÖZBAKIR UMUT, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.249-258, 2017

24. Pazarlama

Genel İşletme, Yrd Doç. Şükran KARACA, Yrd. Doç. Dr. Meftune ÖZBAKIR UMUT, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.145-185, 2017

26. Denetim

Genel İşletme, Nurcan Turan,Yeter Demir Uslu, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.145-150, 2014

27. Tüketici Algısı ve Toplam Kalite

Tüketici Davranışları, Mustafa PAKSOY , Mehmet KARA, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.223-243, 2014 Sürdürülebilir Kalkınma
Ansiklopedide Bölümler 6
Metrikler

Yayın

185

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

1

H-İndeks (WoS)

16

Atıf (Scholar)

1113

H-İndeks (Scholar)

16

Toplam Atıf Sayısı

1202

Proje

3

Tez Danışmanlığı

6

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları