Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Konaklama Sektöründe Antropomorfizmin Marka İletişimdeki Rolü

International Middle East Scientific Studies Congress, Pakistan, 1 - 02 Haziran 2024

Sağlık Turizmi ve Diaspora: Yurtdışında Yaşayan Türklere Yönelik Bir Değerlendirme

International Middle East Scientific Studies Congress, Pakistan, 1 - 02 Haziran 2024

SÜRDÜRÜLEBİLİR TURİZM DESTİNASYON İMAJI OLUŞUMUNDA SOSYAL MEDYA ETKİLEYİCİLERİNİN ROLÜ

AVRASYA 9th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Tiflis, Gürcistan, 24 - 26 Kasım 2023

Sürdürülebilir Turizm Destinasyon İmajı Oluşumunda Sosyal Medya Etkileyicilerinin Rolü

Avrasya 9. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Tiflis, Gürcistan, 24 - 26 Kasım 2023, ss.392-401

Sağlık İnancı İle Sağlıkta Giyilebilir Teknolojileri Benimseme Niyeti Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

Akdeniz 10th International Conference on Social Sciences, Girne, Kıbrıs (Kktc), 2 - 04 Kasım 2023, ss.726-731

Turistlerin Gıda İsrafı ve Gıda Kaybı Davranışına İlişkin Çalışmaların İncelenmesi

2. Uluslararası Sürdürülebilir Kalkınma Stratejisi: Küresel Trendler, Ulusal Deneyimler ve Yeni Hedefler Kongresi, Baku, Azerbaycan, 8 - 09 Aralık 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

Sağlık Turizminde Kent Rekabetçiliğinin Öncüllerini Belirlemeye Yönelik Bir Çalışma

Akdeniz 10th International Conference on Social Sciences, Girne, Kıbrıs (Kktc), 2 - 04 Kasım 2023, ss.732-743

Gastronomik Trendler Bağlamında Gıda Güvencesi ve Toplumsal Eşitsizlik

FAREAST 2nd INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Manila, Filipinler, 20 - 22 Ekim 2023, ss.196-205

ChatGPT’nin Turizm Sektöründe Kullanımına Genel Bir Bakış

FAREAST 2nd INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Manila, Filipinler, 20 - 22 Ekim 2023, ss.187-195

Turizm İşletmelerindeki Yeşil Bilişim Uygulamalarının Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları Kapsamında Değerlendirilmesi

BALKAN 9th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Edirne, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2023, ss.809-822

Turizmde Dijital İkiz Teknolojisi

Ases Kayseri International Scientific Research Conference, Kayseri, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2023, ss.220-225

Sivas’ın Gastronomi Kenti Kriterleri Açısından Değerlendirilmesi

Ases Kayseri International Scientific Research Conference, Kayseri, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2023, ss.226-235

Foodstagramming Motivasyonlarının Seyahat Kararları Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi

3RD INTERNATIONAL ANATOLIAN CONGRESS ON SCIENTIFIC RESEARCH, Kayseri, Türkiye, 27 Aralık 2022, ss.851-853

Destinasyon Deneyimi ile Destinasyon İmajı Arasındaki İlişkide Algılanan Değerin Aracılık Etkisi

3RD INTERNATIONAL ANATOLIAN CONGRESS ON SCIENTIFIC RESEARCH, Kayseri, Türkiye, 27 Aralık 2022, ss.404-406

Ulusal Kültürün Destinasyon İmajı Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi: Antalya Belek Örneği

3RD INTERNATIONAL ANATOLIAN CONGRESS ON SCIENTIFIC RESEARCH, Kayseri, Türkiye, 27 Aralık 2022, ss.519-520

Beş Yıldızlı Helal Otel Web Sitelerinin Helal Bilgisi Sunma Kapsamında İncelenmesi: Antalya Örneği

Ases IV. International Conference On Social Sciences, Eskişehir, Türkiye, 17 - 19 Aralık 2022, ss.348-354

Turizmde Metaverse Konulu Çalışmaların Bibliyometrik Analizi

Ases IV. International Conference On Social Sciences, Eskişehir, Türkiye, 17 - 19 Aralık 2022, ss.355-362

Narsisizm ve İmrenmenin Turistlerin Özçekim Fotoğraflarını Paylaşmalarına Etkisi

Latin Amerika 4. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Meksika, 3 - 06 Kasım 2022, ss.924-928

Akıllı Turizm Uygulamalarının Müşteri Deneyimi Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi: Z Kuşağı Üzerine Bir Araştırma

Latin Amerika 4. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Meksika, 03 Kasım 2022, ss.929-933

Çevrimiçi Seyahat Acentelerinin E-Hizmet Kalitesi ve Marka İmajının E- Tatmin ve E-Sadakate Etkisinde E-Güvenin Rolü

Bursa 3. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Bursa, Türkiye, 22 Ekim 2022, ss.452-459

Müslüman-Dostu Turizmin Bibliyometrik Analizi

Bursa 3. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Bursa, Türkiye, 22 Ekim 2022, ss.460-464

65 Yaş ve Üzeri Bireylerin Türkiye'nin Üçüncü Yaş Turizmine Yönelik Algılarının İncelenmesi

6. Uluslararası Biltek Bilim ve Teknolojide Güncel Gelişmeler Kongresi, Malatya, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2022, ss.248-256

Türkiye'deki Termal Turizm Potansiyelinin Tüketici Perspektifinden İncelenmesi

6. Uluslararası Biltek Bilim ve Teknolojide Güncel Gelişmeler Kongresi, Malatya, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2022, ss.236-247

Sivas İlinin Termal Turizm Potansiyeli Üzerine Nitel Bir Araştırma

4. Uluslararası Ankara Multidisiplinler Çalışmalar Kongresi, Ankara, Türkiye, 29 - 31 Temmuz 2022, ss.664-669

Türkiye'de Medikal Turizmin SWOT Analizi

4. Uluslararası Ankara Multidisiplinler Çalışmalar Kongresi, Ankara, Türkiye, 29 Temmuz 2022

Dijital Turizmde Sanal Rekreasyon Uygulamalarının Akıllı Kentler Üzerinden İncelenmesi

Future Trends In Leisure And Recreation Congress, Ankara, Türkiye, 20 Ocak 2022

Dijital Pazarlarda Z Kuşağının Satın Alma Karar Sürecinin İncelenmesi

21.Ulusal 5.Uluslararası Turizm Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 15 Ekim 2021

Coğrafi İşaretin Gastronomi Turizminin Sürdürülebilirliğine Etkisi:Düzce Örneği

III. Uluslararası Sürdürülebilir Turizm Kongresi, Bingöl-Ordu, Türkiye, 12 Kasım 2021, ss.1-8

Turist Davranışında Sosyal Medyanın Rolünün Yapısal Eşitlik Modeli İle İncelenmesi

5. Uluslararası Batı Asya Turizm Araştırmaları Kongresi, Van, Türkiye, 24 Eylül 2021, ss.13-14

Konaklama İşletmelerinde Verilen Hizmetlerin Online Yorumlara Göre İncelenmesi: Sivas Örneği

Uluslararası Turizm, Ekonomi ve İşletme Bilimleri Kongresi, Sivas, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2019, ss.185-192

Tüketicilerin Online Yorum ve Değerlendirme Puanlarına Yönelik Tutumlarının Online Satın Alma Davranışına Etkisi

4. Uluslararası EMI GirişimcilikSosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 29 - 30 Kasım 2019

Sosyal Medya Fenomenleri İle Kurulan Parasosyal Etkileşimin Online Tüketici Davranışlarına Etkisi

4. Uluslararası EMI GirişimcilikSosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 29 - 30 Kasım 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

Sosyal Sorumlu Tüketimin Çevreci Tüketime Etkisinin İncelenmesi

Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, Bolu, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2019

Konaklama İşletmelerinin Online Satış Kanallarındaki Fiyat Eşitsizliğinin Çözümü: CRS Travelbook Örneği

Uluslararası Turizm, Ekonomi ve İşletme Bilimleri Kongresi, Sivas, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2019

Çocuk Dostu Olarak Konumlandırılan Otellerin Web Sitelerine Yönelik İçerik Analizi

II. Uluslararası Çocuk Dostu Turizm Kongresi, Sivas, Türkiye, 24 - 27 Nisan 2019

Tüketicilerin Gönüllü Sadelik Algılarının Demografik Özelliklere Göre İncelenmesi: Sivas Örneği

2nd International Congress of Eurasian Social Sciences (2. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongres, Side/ANTALYA, Türkiye, 4 - 07 Nisan 2018, ss.207

Termal Tesislerde Müşteri Temelli Marka Değeri Algılarının Ölçülmesine Yönelik Bir Araştırma

III. Uluslararası Kaoru Ishıkawa İşletme Bilimleri ve Ekonomi Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2018, ss.27-37

Online Alışverişlerde Tüketicilerin Sahip Oldukları Haklara Yönelik Farkındalık Düzeylerinin Belirlenmesi

II Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Berlin Konferansı, Berlin, Almanya, 17 - 20 Mayıs 2018, ss.64

Çocuklu Ailelerin Otel İşletmelerine Yönelik Şikayet Etme Davranışlarının İncelenmesi

I.ULUSLARARASI ÇOCUK DOSTU TURİZM KONGRESİ, Sivas, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2018, cilt.1, ss.107-108 Sürdürülebilir Kalkınma

Youtuber Olarak Dalna Bilic’in Tüketicilerin Satın Alım Kararlarına Etkisinin İncelenmesi

2nd International Congress of Eurasian Social Sciences (2. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi), Side/ANTALYA, Türkiye, 4 - 07 Nisan 2018, ss.209-210

Özel Gün İndirimlerinin Tüketicilerin Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi

Uluslararası Sosyal Bilimler Konferansı – ICOSS Kapadokya, Nevşehir, Türkiye, 16 - 20 Nisan 2018, ss.57

Bireylerin Tüketim Alışkanlıklarında Etkili Olan Faktörlerin Belirlenmesi: Sivas İli Örneği

Al Farabi 2. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongrsi, Gaziantep, Türkiye, 6 - 08 Nisan 2018, ss.58-59

Tüketicilerin Yaşam Tarzları ve Çevrimiçi Ortama Yansımaları

1. Uluslararası İnsan ve Toplum Bilimleri Kongresi, Prishtina, Sırbistan Ve Karadağ, 12 - 17 Eylül 2017, ss.469-477

Türk Dünyası Öğrencilerinin Helal Gıda ürünlerine Yönelik Algılarının Belirlenmesi: Kastamonu Üniversitesi Örneği

8. Uluslararası Balkanlarda Sosyal Bilimler Kongresi, Köstence, Romanya, 6 - 11 Eylül 2017, ss.320-337

Hedonik Tüketimin İndirimli Ürün Satın Alma Tercihine Etkisi

22. Ulusal Pazarlama Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017, ss.617-621

Miras Farkındalığı ve Deneyimi Üniversite Öğrencilerine Yönelik Keşifsel Bir Araştırma

19. Ulusal Pazarlama Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 18 - 22 Haziran 2014, ss.571-579

Eğitimde Mobil Pazarlama Uygulamaları Kavramsal Bir Çalışma

11. Ulusal işletmecilik Kongresi, Konya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2012, ss.231-233

Şehir Markası Yaratmada Şehir Kimliğinin Rolü Sivas İli Örneği

14. Ulusal Pazarlama Kongresi, Yozgat, Türkiye, 14 - 17 Ekim 2009, ss.543

Kitap & Kitap Bölümleri

Sosyal Medyanın Turizm ve Turist Tercihlerine Etkisi

Turizm ve Sosyal Medya Teori ve Uygulamaları, BULUK EŞİTTİ BUKET, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.163-179, 2024

Meta Evolution of Digital Marketing in Tourism

Digital Business and Optimizing Operating Strategies, Gökhan Akel, Mustafa Atahan Yılmaz, Editör, IGI Global, Pensilvanya, ss.91-131, 2024

Genel İşletme

Detay Yayıncılık, Ankara, 2023

Next-Generation Technologies in Health Tourism

Global Perspectives on the Opportunities and Future Directions of Health Tourism, Doğan Oğuz, Editör, IGI Global, Pensilvanya, ss.138-164, 2023

Pazarlama

Genel İşletme, KARACA ŞÜKRAN, ÖZBAKIR UMUT MEFTUNE, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.150-190, 2023

Robotization and Smart Technologies in the Hospitality Industry

Handbook of Research on Innovation, Differentiation, and New Technologies in Tourism, Hotels, and Food Service, Fernandes,G. P. and Melo,A. S., Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.1-31, 2023

Next-Generation Technologies in Health Tourism

Global Perspectives on the Opportunities and Future Directions of Health Tourism, Oğuz DOĞAN, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.138-164, 2023

Tourism Experience Management and Marketing in Gastronomy

Interdisciplinary Reflections of Contemporary Experiential Marketing Practice, GÖKHAN AKEL, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.241-263, 2022

Sürdürülebilir Sağlık Turizmi

Multidisipliner Yaklaşımla Sağlık Turizmi, Karaca, Şükran, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.587-600, 2021

Sağlık Turizmde Pazarlama

Multidisipliner Yaklaşımla Sağlık Turizmi, Karaca, Şükran, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.215-238, 2021

Sürdürülebilir Pazarlama

Farklı Disiplinlerde Sürdürülebilirlik, Karaca Şükran, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.95-125, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

Sağlık Hizmetlerinde Pazarlama

Beta Basım Yayım Dağıtım A. Ş., İstanbul, 2019

Pazarlama

Genel İşletme, Şükran KARACA, Meftune ÖZBAKIR UMUT, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.143-180, 2019

Online Alışverişlerde Tüketicilerin Sahip Oldukları Haklara Yönelik Farkındalık Düzeylerinin Belirlenmesi: Kastamonu Örneği

İnsan Bilimleri Araştırmaları, Leyla AYDEMİR, Editör, Dora Basım Yayın Dağıtım Ltd Şti, Bursa, ss.129-151, 2018

Etkileyici Pazarlama Aracı Olarak Youtuber’lar: Danla Bilic Örneği

Akademisyen Yayınevi Bilimsel Araştırmalar Kitabı, AZMİ YALÇIN, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.157-173, 2018

Sosyal Medyada Şikayet Yönetimi

KOBİ’LER İÇİN SOSYAL MEDYA, Niyazi GÜMÜŞ, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.259-289, 2018

Kobi’ler İçin İçerik Pazarlama

KOBİ’LER İÇİN SOSYAL MEDYA, Niyazi GÜMÜŞ, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.197-226, 2018

Halkla İlişkiler

Genel İşletme, Yrd. Doç. Dr. Şükran KARACA, Yrd. Doç. Dr. Meftune ÖZBAKIR UMUT, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.249-258, 2017

Pazarlama

Genel İşletme, Yrd Doç. Şükran KARACA, Yrd. Doç. Dr. Meftune ÖZBAKIR UMUT, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.145-185, 2017

Denetim

Genel İşletme, Nurcan Turan,Yeter Demir Uslu, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.145-150, 2014

Tüketici Algısı ve Toplam Kalite

Tüketici Davranışları, Mustafa PAKSOY , Mehmet KARA, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.223-243, 2014 Sürdürülebilir Kalkınma

Ansiklopedide Bölümler

Metrikler

Yayın

163

H-İndeks (WoS)

16

Atıf (Scholar)

939

Atıf (TrDizin)

52

H-İndeks (TrDizin)

3

Proje

3

Tez Danışmanlığı

5

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları