Makaleler
35
Tümü (35)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
ESCI (2)
Scopus (8)
TRDizin (10)
Diğer Yayınlar (19)
7. Asit-Baz Kavramları ile İlgili Üniversite Öğrencilerinin Kavram Önermelerinin, Kavram İmajlarının ve Kavram Yanılgılarının Belirlenmesi: Türkiye ve İspanya Karşılaştırmalı Örnekleri ile
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.98-107, 2022 (Hakemli Dergi)
8. Effect of Argumentation Based Learning on Science Achievement and Argumentation Willingness: The Topic of “Particulate Nature of Matter"
Bulletin of Education and Research
, cilt.44, sa.2, ss.31-50, 2022 (Hakemli Dergi)
9. Üstün Yetenekli Öğrencilerde Müfredat Modelleri ve Fen Öğretimi
Eğitim Bilim ve Araştırma
, cilt.3, sa.1, ss.259-284, 2022 (Hakemli Dergi)
12. Examining the changes in pre-service science teachers’ views on science, technology and society: The impact of socio-scientific issues
International Journal of Curriculum and Instruction
, cilt.13, sa.3, ss.2923-2956, 2021 (Hakemli Dergi)
16. Fen Bilimleri Laboratuarlarında Mobil Teknoloji Desteğinin Önemi Hakkında Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.1, ss.1242-1271, 2020 (Hakemli Dergi)
21. Okul Öncesi Fen Eğitiminde Analoji Kullanımının Önemi Ve Analoji Örnekleri
Cumhuriyet International Journal of Education-CIJE
, cilt.4, sa.2, ss.15-28, 2015 (Hakemli Dergi)
22. Inquiry based experimental applications in the Chemistry Laboratory
Journal of Science Education
, cilt.16, sa.2, ss.52-57, 2015 (Scopus)
27. The Investigation of the Perception of Problem Solving Skills by Pre Service Science Teachers in the Science Laboratory
Eurasian Journal of Physics and Chemistry Education
, cilt.6, sa.2, ss.142-161, 2014 (Hakemli Dergi)
29. Proje Tabanlı Laboratuar Uygulamasının Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası Konusundaki Bilgilerine Etkisi
Türk Fen Eğitimi Dergisi (TÜFED)
, cilt.6, sa.2, ss.92-109, 2009 (Scopus)
30. Proje Destekli Kimya Laboratuvarı Uygulamalarının Bazı Bilişsel ve Duyuşsal Alan Bileşenlerine Etkisi
Türk Fen Eğitimi Dergisi (TÜFED)
, cilt.6, sa.1, ss.89-107, 2009 (Scopus)
31. Overcoming the Determined Misconceptions in Melting and Dissolution through Question & Answer and Discussion Methods
CHEMISTRY
, cilt.18, sa.3, ss.49-61, 2009 (Hakemli Dergi)
33. The Effect of Web Based Project Applications on Students Attitudes towards Chemistry
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION
, cilt.9, sa.2, ss.220-237, 2008 (Scopus)
35. The Effect of 5E Learning Model on Teaching of Acid Base Topic in Chemistry Education
Journal of Science Education
, cilt.8, sa.2, ss.120-123, 2007 (Scopus)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
56
2. DETERMINING THE OPINIONS OF SCIENCE AND PRIMARY MATHEMATICS TEACHER CANDIDATES TOWARDS THE NATURE OF SCIENCE
2. Uluslararası DisiplinlerarasıKadın Akademisyenler Kongresi, Sivas, Türkiye, 27 Nisan 2024, (Tam Metin Bildiri)
5. DEVELOPMENT OF AN ATTITUDE SCALE AGAINST TECHNOLOGY AID PHYSICS LABORATORY: A VALIDITY AND RELIABILITY STUDY
3RD INTERNATIONAL AZERBAIJAN CONGRESS ON LIFE, ENGINEERING, AND APPLIED SCIENCES, Baku, Azerbaycan, 26 Kasım 2022, (Tam Metin Bildiri)
6. MOBİL TEKNOLOJİLERİN LABORATUVAR ORTAMINDA KULLANIMI: MANYETİK ALAN DENEYİ ÖRNEĞİ
3RD INTERNATIONAL AZERBAIJAN CONGRESS ON LIFE, ENGINEERING, AND APPLIED SCIENCES, Baku, Azerbaycan, 26 Kasım 2022
7. Mobil Teknolojilerin Laboratuvar Ortamında Kullanımına Yönelik 5E Öğrenme Modeline Uygun Öğrenci ve Öğretmen Rehber Materyali Geliştirme Çalışması: İndüksiyon Akımı Deneyi Örneği
E&SS2022 8th International Conferences on Economics and Social Sciences, Antalya, Türkiye, 21 Ekim 2022, (Tam Metin Bildiri)
8. Mobil Teknolojilerin Laboratuvar Ortamında Kullanımına Yönelik 5E Öğrenme Modeline Uygun Öğrenci ve Öğretmen Rehber Materyali Geliştirme Çalışması: Bir İletkenin Direnci Deneyi Örneği
E&SS2022 8th International Conferences on Economics and Social Sciences, Antalya, Türkiye, 21 Ekim 2022, (Tam Metin Bildiri)
13. Mobil Teknoloji Destekli Fen Bilimleri Laboratuar UygulamalarıHakkında Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
6.Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)
14. Lise Öğrencilerinin Kimya Özyeterlik Seviyeleri ile Kimya Dersi Çalışırken Kullandıkları Öz Düzenleyici Öğrenme Stratejilerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi: Sivas İli Örneği
V. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Elazığ, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2017, ss.24, (Özet Bildiri)
16. Okul öncesi fen eğitiminde yaratıcı dramanın önemi ve örnek uygulamalar
VI. Internatıonal Congress of Educational Research, Ankara, Türkiye, 5 - 08 Haziran 2014, ss.104, (Özet Bildiri)
21. Leistung und einige kognitive und affective Faktoren
GDCP Jahrestagung 2008 ”Chemie- und Physikdidaktik für die Lehramtausbildung”, Schwabisch Gmünd, Almanya, 15 - 18 Eylül 2008, ss.51, (Özet Bildiri)
23. Kompetenzentwicklung durch Chemielehre und Medien
Beiträge der Gesellschaft für Didaktikder Chemie und Physik (GDCP)-Kompetenzen, Kompetenzmodelle,Kompetenzentwicklung, Essen, Almanya, 17 - 20 Eylül 2007, ss.112, (Özet Bildiri)
24. Projektorientierte Laborarbeit und Kompetenzentwicklung
Beiträge der Gesellschaft für Didaktikder Chemie und Physik (GDCP)Kompetenzen, Kompetenzmodelle,Kompetenzentwicklung, Essen, Almanya, 17 - 20 Eylül 2007, ss.148, (Özet Bildiri)
25. Kompetenzprofil und Rezeption der Studenten in der Projekt bezogenen Praxis
Beiträge der Gesellschaft für Didaktikder Chemie und Physik (GDCP)-Kompetenzen, Kompetenzmodelle,Kompetenzentwicklung, Essen, Almanya, 17 - 20 Eylül 2007, ss.129, (Özet Bildiri)
26. The Factors that Effect Student Success in Inquiry Based Chemistry Applications
SEFI and IGIP Joint Annual Conference- Joining Forces in Engineering Educations Towards Excellence, Miskolc, Macaristan, 1 - 04 Temmuz 2007, ss.1-7, (Tam Metin Bildiri)
27. Inquiry Based Experiment Suggestions and Their Effect on Student Success and Gains in Chemistry Applications
2nd European Variety in Chemistry Education, Prag, Çek Cumhuriyeti, 27 - 30 Haziran 2007, ss.175-179, (Tam Metin Bildiri)
28. Einige neue Durchführungen für Chemieunterrichtsausbildung
GDCP, Jahrestagung der Gesellschaft für Didaktik der Chemie und Physik, Naurwissenschaflicher Unterricht im Internationalen Vergleich, Bern, İsviçre, 18 - 21 Eylül 2006, ss.72
29. Developing Teaching Skills of Pre-Service Chemistry Students’xx by Using The Microteaching Method
35. International IGIP SYMPOSIUM Engineering Education- The Priority for Global Development, Tallinn, Estonya, 18 - 21 Eylül 2006, ss.575-580, (Tam Metin Bildiri)
30. Die Feststellung des Niveaus des Erfassens der Schüler
GDCP-Jahrestagung der Gesellschaft für Didaktik der Chemie und Physik, Naurwissenschaflicher Unterricht im Internationalen Vergleich, Bern, İsviçre, 18 - 21 Eylül 2006, ss.104, (Özet Bildiri)
31. Determination of the Difficulties of Pre-Service Chemistry Students in Laboratory Applications
35. International IGIP SYMPOSIUM Engineering Education- The Priority for Global Development, Tallinn, Estonya, 18 - 21 Eylül 2006, ss.665-669, (Tam Metin Bildiri)
32. The Effect of Interactive Mediums on Energy Subject on Cooperative Learning Achievement and Student Anxiety
35. International IGIP SYMPOSIUM Engineering Education- The Priority for Global Development, Tallinn, Estonya, 18 - 21 Eylül 2006, ss.417-422
33. Developing Students High Order Cognitive Skills by Using Worksheets in Chemistry Education
35. International IGIP SYMPOSIUM Engineering Education- The Priority for Global Development, Tallinn, Estonya, 18 - 21 Eylül 2006, ss.383-387
34. The Effect of Attitude towards Chemistry Laboratory and Group Interactions on Achievement
35. International IGIP SYMPOSIUM Engineering Education- The Priority for Global Development, Tallinn, Estonya, 18 - 21 Eylül 2006, ss.671-676, (Tam Metin Bildiri)
35. Developing a Green Chemistry Module for Undergraduate Students
1st IUPAC ICGC-1 - 1st International IUPAC Conference on Green-Sustainable Chemistry, Dresden, Almanya, 10 - 15 Eylül 2006, ss.135, (Özet Bildiri)
36. The Connection Between Laboratory Safety and Green Chemistry Applications
1st IUPAC ICGC-1 - 1st International IUPAC Conference on Green-Sustainable Chemistry, Dresden, Almanya, 10 - 15 Eylül 2006, ss.438, (Özet Bildiri)
38. Demonstration Applications in Chemistry Education
8th European Conferance on Research in Chemical Education (8th ECRICE), Budapest, Macaristan, 31 Ağustos - 01 Eylül 2006, ss.173-174, (Özet Bildiri)
39. Determination of The Views of Pre service Chemistry Students About The Nature of Science and Science Teaching
8th European Conferance on Research in Chemical Education (8th ECRICE), Budapest, Macaristan, 31 Ağustos - 01 Eylül 2006, ss.101, (Özet Bildiri)
42. Investigating The Effects of Hands on and Working with Groups Methods on Attitude Towards Chemistry and Anxiety
8th European Conferance on Research in Chemical Education (8th ECRICE), Budapest, Macaristan, 31 Ağustos - 01 Eylül 2006, ss.102-103, (Özet Bildiri)
43. Research on the Factors that Affec the Development of Renewable Energy Awareness
World Renewable Energy Congress IX and Exhibition, Flores, Guatemala, 19 - 25 Ağustos 2006, ss.518, (Özet Bildiri)
44. Searching the Effect of Anxiety towards Environmental Pollution on Development of Renewable Energy Awareness
World Renewable Energy Congress IX and Exhibition, Floransa, İtalya, 19 - 25 Ağustos 2006, ss.519-520, (Özet Bildiri)
45. Constructivist Applications in Renewable Energy Education
World Renewable Energy Congress IX and Exhibition, Floransa, İtalya, 19 - 25 Ağustos 2006, ss.520, (Özet Bildiri)
46. Renewable Energy Education with Micro Teaching Method
World Renewable Energy Congress IX and Exhibition, Floransa, İtalya, 19 - 25 Ağustos 2006, ss.519, (Özet Bildiri)
50. Kimya Eğitiminde Bilgisayar Destekli Deney Uygulamaları
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, ss.479-481, (Tam Metin Bildiri)
51. Entwicklung eines Moduls für die Titrimetrie
32. Jahrestagung der Gesellschaft für Didaktik der Chemie und Physik (GDCP), Paedeborn, Almanya, 19 - 22 Eylül 2005, ss.237-238, (Tam Metin Bildiri)
52. Laborarbeit und Aufbaulerntheorie
32. Jahrestagung der Gesellschaft für Didaktik der Chemie und Physik (GDCP), Paederborn, Almanya, 19 - 22 Eylül 2005, ss.311-313, (Tam Metin Bildiri)
53. Preparing an Instructional Tool in the Subject of Green Chemistry that is Suitable for the Multiple Intelligences Theory
1st IUPAC ICGC-1 - 1st International IUPAC Conference on Green-Sustainable Chemistry, Dresden, Almanya, 10 Eylül 2006 - 15 Eylül 2005, ss.439, (Özet Bildiri)
Kitaplar
7
5. Projenizi Yönetmek: Eylem Kontrol Listeleri
Siz ve Aksiyon Araştırması Projeniz, Murat OKUR, Hüseyin SAĞLAMEL, Editör, Vizetek Yayıncılık San.ve Tic. Ltd Şti, Ankara, ss.129-156, 2022
6. Eğitim Politikalarının Karşılaştırılması
Karşılaştırmalı Eğitim: Araştırma Yaklaşımları ve Yöntemleri, Serhat AYDIN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.265-286, 2021
7. Fen Öğretiminde Bilim Merkezleri
21. YÜZYIL BECERİLERİNE UZANAN YOLCULUK: FEN ÖĞRETİMİNDE GÜNCEL YAKLAŞIMLAR VE YAŞAM BECERİLERİ, Hasan BAKIRCI, Editör, Duvar Kitabevi Kırtasiye ve Müz. Tük. Ürün San. Ve Tic. Ltd. Şti, İzmir, ss.185-208, 2021