Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Analysing Research on the Use of Digital Stories in Lessons: A Meta-Synthesıs Study

11th International “Baskent” Congress on Social, Humanities, Administrative and Educational Sciences, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Şubat 2024, ss.157-172

Okul Uygulama Bahçelerinin Öğrencilerin Çevre Tutumlarına ve Çevreye Karşı Sorumlu Davranışlarına Etkisi

21. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS-2023), Antalya, Türkiye, 9 - 12 Kasım 2023

İlkokul Türkçe Ders Kitaplarının Çevre Eğitimi Bağlamında Değerlendirilmesi

"The Key to Global Life, Digital Change of Nature" Learning Festival & Symposium, Tokat, Türkiye, 12 - 15 Ekim 2023

Dördüncü Sınıf Öğrencilerine Sağlık Okuryazarlığı Kazandırma: Oyunlaştırma

XVI. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Sivas, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2023, ss.89

SEDEP Çizgi Filmlerinin İlkokul Birinci Sınıf Öğrencilerinin Değer Algılarına Etkisi

XVI. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Sivas, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2023, ss.87

Sınıf Öğretmenlerinin STEM Eğitimi Hakkındaki Görüşleri

Sivas II. International Conference on Scientific and Innovation Research, Sivas, Türkiye, 15 - 17 Eylül 2023, ss.1371-1383 Creative Commons License

Sınıf Öğretmenlerinin Ekolojik Ayak İzi Farkındalık Düzeyleri

Sivas II. International Conference on Scientific and Innovation Research, Sivas, Türkiye, 15 - 17 Eylül 2023, ss.709-723 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Yöresel Türkülerin ve Şiirlerin İlkokul Öğrencilerinin Yaşadıkları Çevreyi Tanımalarındaki Etkisi

2. International Congress On Environment, Disaster And Forest, Adana, Türkiye, 2 - 03 Aralık 2022, ss.1-8

Senaryo Temelli Öğretimin İlkokul Öğrencilerinin Bilimsel Düşünme Alışkanlıklarına ve Fen Bilimleri Dersi Tutumlarına Etkisi

ULUSLARARASI ÇOCUK SEMPOZYUMU “Disiplinlerarası Perspektifte Çocuk”, Sinop, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2022, ss.30-31

Hayat Bilgisi Öğretiminde 5E Öğrenme Modelinin Kullanıma Yönelik Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşleri

19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2021), Şanlıurfa, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2021, ss.123-126

Sınıf Öğretmenlerinin Argümantasyon Tabanlı Öğrenme Yaklaşımına İlişkin Görüşleri

3. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi (FGMTEK2021), Bursa, Türkiye, 30 Eylül - 03 Ekim 2021, ss.356-357

Sosyal Beceri Temelli Etkinliklerin İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Eleştirel Düşünmelerine ve Empatik Eğilimlerine Etkisi

VIII. Internetional Eurasian Educational Research Congress (EJER 2021), Aksaray, Türkiye, 07 Temmuz 2021, ss.1106-1007

İlkokullarda Uygulanan Kapsamlı/Gelişimsel Rehberlik Programı’nın Sınıf ve Rehber Öğretmenleri Tarafından Değerlendirilmesi.

VII. International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020

Sürdürülebilir Kalkınma Temelinde Paris İklim Anlaşmasına Yönelik Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşleri

3. Uluslararası UNİDOKAP Karadeniz Sempozyumu “Sürdürülebilir Tarım ve Çevre”, Tokat, Türkiye, 21 - 23 Haziran 2019, ss.32-44 Sürdürülebilir Kalkınma

Grup Etkinlikleri Sonrası Sınıf Öğretmeni Adaylarının Savunduğu Argümanlardaki Değişikliklere İlişkin Görüşleri

XII International Congress Of Educational Research, “Teacher Education Policy In The 21st Century: Evidence, Research And Praxis”, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019

Öğretmen Yetiştirme Programlarında Yer Alan Öğretmenlik Uygulamalarına Karşılaştırılmalı Bir Bakış: Türkiye ve OECD Ülkeleri Örneği

2. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2018, cilt.2, ss.721-744

İlkokullarda Fen Okuryazarlığının GeliştirilmesindeBiyografilerin Kullanılması

V. Yıldız Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, 13 - 14 Aralık 2018

İlkokullarda Fen ve Mühendislik Uygulamalarına Legolarla Başlama

Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 27 - 28 Eylül 2017, ss.68-69

Suriyeli Sığınmacı Çocukların Eğitiminde Alternatif Bir Program: Heat Start

International Conference; The West of The East, The East of The West, Prag, Çek Cumhuriyeti, 4 - 06 Temmuz 2017, ss.431-432

Öğretmen Adaylarının Çok Kültürlü Deneyimleri ve Çok Kültürlülük Hakkındaki Düşünceleri

International Social Science and Humanities Berlin Conference (IARSP), Berlin, Almanya, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.64

Sınıf Öğretmenlerinin Sınıfta Kullandıkları Bilgi İletişim Teknolojilerine Yönelik Olumsuz Tutumları ve Yaşadıkları Sorunlar

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES-UEBK 2017), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.3434

Sınıf Öğretmeni Adaylarına Çevre Farkındalığı Kazandırmada Sosyo-Bilimsel Konuların Önemi

International Congress Of Eurasian Social Sciences, Antalya, Türkiye, 6 - 08 Nisan 2017, ss.113-114

Öğretmen Yetiştirme Uygulamalarının Meslek Yüksekokulları Staj Faaliyetlerine Uyarlanması Üzerine Bir Tartışma

Uluslararası Yükseköğretimde Mesleki Eğitim ve Öğretim Sempozyumu, 12 - 15 Ekim 2016

Akademisyenlerin Meslek Yüksekokullarındaki Sorunlara Bakışı ve Geliştirdikleri Çözüm Önerileri

5th International Vocational Schools Symposium, 18 - 20 Mayıs 2016, cilt.2, ss.383-392

Türk Eğitim Sisteminde Bir Gerçek Birleştirilmiş Sınıflar

25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016

Değerler Eğitimi Etkinliklerinin Okul Öncesi Öğretmenlerine Göre Değerlendirilmesi Nitel Bir Çalışma

Eğitimde Gelecek Arayışları: Dünden Bugüne Türkiye’de Beceri, Ahlak Ve Değerler Eğitimi Uluslararası Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, cilt.1, ss.623-649

Okul Öncesi Dönemde Reggio Emilia Yaklaşımı

Uluslararası Eğitimde Değişimler ve Yeni Yönelimler Sempozyumu, Konya, Türkiye, 22 - 24 Kasım 2013

Prospective Teachers Views Related To The Teaching Practice Process

Paedeia Conference, Ankara, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2015, ss.27

A way for protection of school age children from unhealthy foods Traditional foods

The 3rd International Symposium on Traditional Foods From Adriatic to Caucasus, Sarajevo, Bosna-Hersek, 1 - 04 Ekim 2015, ss.44

Okul Öncesi Öğretmenliği Lisans Ders Programına Yeni Ders Önerisi Değerler Eğitimi ve Uygulamaları

Uluslararası İnsani Değerlerin Yeniden İnşası Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2014, cilt.1, ss.205-219

İsteğe Bağlı Olarak Okula Kaydedilen Öğrencilere Bitişik Eğik Yazı Öğretiminde Karşılaşılan Problemler

XIV. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.135

Sinif yönetiminde öğretmen davranışları Nitel bir çalışma

12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Adnan Menderes Üniversitesi, Aydın., Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, ss.303-308

Sınıf Yönetiminde Öğretmen Davranışları: Nitel Bir Çalışma

12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, ss.303-308

Kitap & Kitap Bölümleri

Yatılı ve Pansiyonlu Okul (YİBO, YBO, PİO) Uygulamaları

İlkokullarda Alternatif Eğitim Uygulamaları, Yaşaroğlu Cihat; Zengin Erdal, Editör, Vize Tek, Ankara, ss.35-51, 2023

Sosyobilimsel Konular

Güncel Gelişmeler Odağında Fen Öğretimi, Bozdemir-Yüzbaşıoğlu,Hafife; Ezberci-Çevik Ebru, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.137-162, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

Start for sustainable development: Ecological footprint

Transitioning to Quality Education, Jeronen,Eila, Editör, MDPI, Basel, ss.89-113, 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

İlkokulda Çevre Eğitimi Etkinlikleri

Etkinlik Temelli Çevre Eğitimi, Taner ÇİFÇİ,Aycan BULDUR, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.270-292, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

Çevre Eğitiminde Kullanılan Yöntem ve Teknikler

Etkinlik Temelli Çevre Eğitimi, Taner ÇİFTÇİ,Aycan BULDUR, Editör, Vizetek Yayınevi, Ankara, ss.135-164, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

Sürdürülebilirlik ve Çevre

Farklı Disiplinlerde Sürdürülebilirlik, Karaca, Şükran, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.43-64, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

Sürdürülebilirlik ve Çevre Eğitimi Uygulamaları

Farklı Disiplinlerde Sürdürülebilirlik, Karaca, Şükran, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.65-94, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

Head Start: Sığınmacı Çocuklar İçin Alternatif Bir Erken Müdahale Programı

Eğitim Bilimlerinde Akademik Araştırmalar, Gülcan Mıhladız, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.295-311, 2018

Metrikler

Yayın

78

Atıf (WoS)

12

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

10

H-İndeks (Scopus)

1

Proje

9

Tez Danışmanlığı

9

Açık Erişim

28
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları