Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
The Effect of STEM Activities on Primary School Students' Attitudes towards STEM
International Journal of Research in Teacher Education
, cilt.14, sa.2, ss.19-35, 2023 (Hakemli Dergi)
Turkish Pre-Service Primary Teachers' Decisions on Various Socioscientific Issues: SEE-SEP Model-Analysis
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, cilt.7, sa.14, ss.182-208, 2022 (Hakemli Dergi)
Argümantasyon tabanlı öğrenme yaklaşımına ilişkin sınıf öğretmenlerinin görüşleri
Sivas Cumhuriyet University Educational Sciences Institute Journal
, cilt.1, sa.1, ss.1-9, 2022 (Hakemli Dergi)
The effect of social skills-based activities on primary school students' critical thinking and empathic tendencies
International Journal of Curriculum and Instruction
, cilt.13, sa.3, ss.2789-2812, 2021 (Hakemli Dergi)
Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Plastik Atıklar ve Geri Dönüşüme Yönelik Tutumları
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi
, cilt.21, sa.2, ss.448-470, 2018 (Hakemli Dergi)
4. Sınıf Üstün Yetenekli Öğrenciler ile Başarılı Akranlarının Problem Çözme Stratejilerinin Karşılaştırılması
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi
, cilt.7, sa.13, ss.161-183, 2017 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmenlerinin Sınıfta Kullandıkları Bilgi İletişim Teknolojilerine Yönelik Olumsuz Tutumları Ve Yaşadıkları Sorunlar
Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.629-652, 2017 (Hakemli Dergi)
Geleneksel Gıdaların Okul Çağı Çocuklarının Beslenmesindeki Rolü Üzerine Bir Araştırma
Cumhuriyet Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Fen Bilimleri Dergisi
, cilt.37, sa.3, ss.292-302, 2016 (Hakemli Dergi)
İsteğe Bağlı Olarak İlkokula Kaydedilen Öğrencilerin Bitişik Eğik Yazı Çalışmalarında Karşılaştıkları Problemler
Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori ve Uygulama
, cilt.6, sa.12, ss.101-122, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Kaynaştırma/Bütünleştirme Öğrencilerinin Eğitiminde ‘Kolaylaştırıcı Kişi’ Uygulamasına İlişkin Paydaş Görüşleri.
30. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bursa, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2020
İlkokul Fen Bilimleri Dersinin Temel Hayat Yeterlilikleri Çerçevesinde Sınıf Öğretmeni Adaylarınca Değerlendirilmesi
XIII International Congress Of Educational Research, Hatay, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2020
İlkokullarda Uygulanan Kapsamlı/Gelişimsel Rehberlik Programı’nın Sınıf ve Rehber Öğretmenleri Tarafından Değerlendirilmesi.
VII. International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020
Sürdürülebilir Kalkınma Temelinde Paris İklim Anlaşmasına Yönelik Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşleri
3. Uluslararası UNİDOKAP Karadeniz Sempozyumu “Sürdürülebilir Tarım ve Çevre”, Tokat, Türkiye, 21 - 23 Haziran 2019, ss.32-44
Grup Etkinlikleri Sonrası Sınıf Öğretmeni Adaylarının Savunduğu Argümanlardaki Değişikliklere İlişkin Görüşleri
XII International Congress Of Educational Research, “Teacher Education Policy In The 21st Century: Evidence, Research And Praxis”, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019
Öğretmen Yetiştirme Programlarında Yer Alan Öğretmenlik Uygulamalarına Karşılaştırılmalı Bir Bakış: Türkiye ve OECD Ülkeleri Örneği
2. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2018, cilt.2, ss.721-744
İlkokullarda Fen Okuryazarlığının GeliştirilmesindeBiyografilerin Kullanılması
V. Yıldız Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, 13 - 14 Aralık 2018
Suriyeli Sığınmacı Çocukların Eğitiminde Alternatif Bir Program: Heat Start
International Conference; The West of The East, The East of The West, Prag, Çek Cumhuriyeti, 4 - 06 Temmuz 2017, ss.431-432
Öğretmen Adaylarının Çok Kültürlü Deneyimleri ve Çok Kültürlülük Hakkındaki Düşünceleri
International Social Science and Humanities Berlin Conference (IARSP), Berlin, Almanya, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.64
Sınıf Öğretmeni Adaylarına Çevre Farkındalığı Kazandırmada Sosyo-Bilimsel Konuların Önemi
International Congress Of Eurasian Social Sciences, Antalya, Türkiye, 6 - 08 Nisan 2017, ss.113-114
Öğretmen Yetiştirme Uygulamalarının Meslek Yüksekokulları Staj Faaliyetlerine Uyarlanması Üzerine Bir Tartışma
Uluslararası Yükseköğretimde Mesleki Eğitim ve Öğretim Sempozyumu, 12 - 15 Ekim 2016
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Nükleer Enerji Kavramına Yönelik Düşünceleri Bağımsız Kelime İlişkilendirme Örneği
X. Internatıonal Workshop On Nuclear Structure Properties, Sivas, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016
Meslek Yüksekokullarına Sınavlı Ve Sınavsız Geçiş Uygulaması ile Yerleşen Öğrencilerin Akademik Başarılarının Karşılaştırılması
5th International Vocational Schools Symposium, 18 - 20 Mayıs 2016
Dördüncü Sınıfa Devam Eden Üstün Yetenekli Öğrenciler İle BaşarılıÖğrencilerin Rutin Olmayan Problem Çözümlerinin İncelenmesi
15. Uluslararsı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016
Türk Eğitim Sisteminde Bir Gerçek Birleştirilmiş Sınıflar
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016
Değerler Eğitimi Etkinliklerinin Okul Öncesi Öğretmenlerine Göre Değerlendirilmesi Nitel Bir Çalışma
Eğitimde Gelecek Arayışları: Dünden Bugüne Türkiye’de Beceri, Ahlak Ve Değerler Eğitimi Uluslararası Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, cilt.1, ss.623-649
Okul Öncesi Dönemde Reggio Emilia Yaklaşımı
Uluslararası Eğitimde Değişimler ve Yeni Yönelimler Sempozyumu, Konya, Türkiye, 22 - 24 Kasım 2013
Prospective Teachers Views Related To The Teaching Practice Process
Paedeia Conference, Ankara, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2015, ss.27
A way for protection of school age children from unhealthy foods Traditional foods
The 3rd International Symposium on Traditional Foods From Adriatic to Caucasus, Sarajevo, Bosna-Hersek, 1 - 04 Ekim 2015, ss.44
A way for protection of school age children from unhealthy foods Traditional foods
The 3rd International Symposium on Traditional Foods From Adriatic to Caucasus, Sarajevo, Bosna-Hersek, 1 - 04 Ekim 2015, ss.44
Okul Öncesi Öğretmenliği Lisans Ders Programına Yeni Ders Önerisi Değerler Eğitimi ve Uygulamaları
Uluslararası İnsani Değerlerin Yeniden İnşası Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2014, cilt.1, ss.205-219
İsteğe Bağlı Olarak Okula Kaydedilen Öğrencilere Bitişik Eğik Yazı Öğretiminde Karşılaşılan Problemler
XIV. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.135
Sinif yönetiminde öğretmen davranışları Nitel bir çalışma
12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Adnan Menderes Üniversitesi, Aydın., Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, ss.303-308
Sınıf Yönetiminde Öğretmen Davranışları: Nitel Bir Çalışma
12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, ss.303-308
Kitap & Kitap Bölümleri
Yatılı ve Pansiyonlu Okul (YİBO, YBO, PİO) Uygulamaları
İlkokullarda Alternatif Eğitim Uygulamaları, Yaşaroğlu Cihat; Zengin Erdal, Editör, Vize Tek, Ankara, ss.35-51, 2023
İlkokulda Çevre Eğitimi Etkinlikleri
Etkinlik Temelli Çevre Eğitimi, Taner ÇİFÇİ,Aycan BULDUR, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.270-292, 2020
Çevre Eğitiminde Kullanılan Yöntem ve Teknikler
Etkinlik Temelli Çevre Eğitimi, Taner ÇİFTÇİ,Aycan BULDUR, Editör, Vizetek Yayınevi, Ankara, ss.135-164, 2020
Sürdürülebilirlik ve Çevre
Farklı Disiplinlerde Sürdürülebilirlik, Karaca, Şükran, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.43-64, 2020
Sürdürülebilirlik ve Çevre Eğitimi Uygulamaları
Farklı Disiplinlerde Sürdürülebilirlik, Karaca, Şükran, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.65-94, 2020
Head Start: Sığınmacı Çocuklar İçin Alternatif Bir Erken Müdahale Programı
Eğitim Bilimlerinde Akademik Araştırmalar, Gülcan Mıhladız, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.295-311, 2018