Makaleler
33
Tümü (33)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (2)
Scopus (2)
TRDizin (22)
Diğer Yayınlar (11)
6. The Effect of STEM Activities on Primary School Students' Attitudes towards STEM
International Journal of Research in Teacher Education
, cilt.14, sa.2, ss.19-35, 2023 (Hakemli Dergi)
8. Turkish Pre-Service Primary Teachers' Decisions on Various Socioscientific Issues: SEE-SEP Model-Analysis
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, cilt.7, sa.14, ss.182-208, 2022 (Hakemli Dergi)
11. Argümantasyon tabanlı öğrenme yaklaşımına ilişkin sınıf öğretmenlerinin görüşleri
Sivas Cumhuriyet University Educational Sciences Institute Journal
, cilt.1, sa.1, ss.1-9, 2022 (Hakemli Dergi)
12. The effect of social skills-based activities on primary school students' critical thinking and empathic tendencies
International Journal of Curriculum and Instruction
, cilt.13, sa.3, ss.2789-2812, 2021 (Hakemli Dergi)
23. Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Plastik Atıklar ve Geri Dönüşüme Yönelik Tutumları
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi
, cilt.21, sa.2, ss.448-470, 2018 (Hakemli Dergi)
25. Sınıf Öğretmenlerinin Sınıfta Kullandıkları Bilgi İletişim Teknolojilerine Yönelik Olumsuz Tutumları Ve Yaşadıkları Sorunlar
Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.629-652, 2017 (Hakemli Dergi)
26. 4. Sınıf Üstün Yetenekli Öğrenciler ile Başarılı Akranlarının Problem Çözme Stratejilerinin Karşılaştırılması
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi
, cilt.7, sa.13, ss.161-183, 2017 (Hakemli Dergi)
30. Geleneksel Gıdaların Okul Çağı Çocuklarının Beslenmesindeki Rolü Üzerine Bir Araştırma
Cumhuriyet Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Fen Bilimleri Dergisi
, cilt.37, sa.3, ss.292-302, 2016 (Hakemli Dergi)
32. İsteğe Bağlı Olarak İlkokula Kaydedilen Öğrencilerin Bitişik Eğik Yazı Çalışmalarında Karşılaştıkları Problemler
Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori ve Uygulama
, cilt.6, sa.12, ss.101-122, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
52
3. Sürdürülebilir Bir Yaşam İçin Eğitim
II. Uluslararası Orta Anadolu Sempozyumu, Yozgat, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2025, (Özet Bildiri)
25. İlkokul Fen Bilimleri Dersinin Temel Hayat Yeterlilikleri Çerçevesinde Sınıf Öğretmeni Adaylarınca Değerlendirilmesi
XIII International Congress Of Educational Research, Hatay, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2020, (Tam Metin Bildiri)
26. Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Kaynaştırma/Bütünleştirme Öğrencilerinin Eğitiminde ‘Kolaylaştırıcı Kişi’ Uygulamasına İlişkin Paydaş Görüşleri.
30. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bursa, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2020, (Özet Bildiri)
27. Tam Zamanlı Kaynaştırma/Bütünleştirme Yoluyla Eğitimlerine Devam Eden Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Öğrencilerin Eğitiminde ‘Kolaylaştırıcı Kişi’ Uygulamasına İlişkin Paydaş Görüşlerinin İncelenmesi
30. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, 16 - 18 Ekim 2020, (Özet Bildiri)
28. İlkokullarda Uygulanan Kapsamlı/Gelişimsel Rehberlik Programı’nın Sınıf ve Rehber Öğretmenleri Tarafından Değerlendirilmesi.
VII. International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, (Tam Metin Bildiri)
29. Sürdürülebilir Kalkınma Temelinde Paris İklim Anlaşmasına Yönelik Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşleri
3. Uluslararası UNİDOKAP Karadeniz Sempozyumu “Sürdürülebilir Tarım ve Çevre”, Tokat, Türkiye, 21 - 23 Haziran 2019, ss.32-44, (Tam Metin Bildiri)
30. Grup Etkinlikleri Sonrası Sınıf Öğretmeni Adaylarının Savunduğu Argümanlardaki Değişikliklere İlişkin Görüşleri
XII International Congress Of Educational Research, “Teacher Education Policy In The 21st Century: Evidence, Research And Praxis”, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)
31. Öğretmen Yetiştirme Programlarında Yer Alan Öğretmenlik Uygulamalarına Karşılaştırılmalı Bir Bakış: Türkiye ve OECD Ülkeleri Örneği
2. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2018, cilt.2, ss.721-744, (Tam Metin Bildiri)
32. İlkokullarda Fen Okuryazarlığının GeliştirilmesindeBiyografilerin Kullanılması
V. Yıldız Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, 13 - 14 Aralık 2018
34. Suriyeli Sığınmacı Çocukların Eğitiminde Alternatif Bir Program: Heat Start
International Conference; The West of The East, The East of The West, Prag, Çek Cumhuriyeti, 4 - 06 Temmuz 2017, ss.431-432, (Özet Bildiri)
35. Öğretmen Adaylarının Çok Kültürlü Deneyimleri ve Çok Kültürlülük Hakkındaki Düşünceleri
International Social Science and Humanities Berlin Conference (IARSP), Berlin, Almanya, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.64, (Özet Bildiri)
37. Sınıf Öğretmeni Adaylarına Çevre Farkındalığı Kazandırmada Sosyo-Bilimsel Konuların Önemi
International Congress Of Eurasian Social Sciences, Antalya, Türkiye, 6 - 08 Nisan 2017, ss.113-114, (Özet Bildiri)
38. Öğretmen Yetiştirme Uygulamalarının Meslek Yüksekokulları Staj Faaliyetlerine Uyarlanması Üzerine Bir Tartışma
Uluslararası Yükseköğretimde Mesleki Eğitim ve Öğretim Sempozyumu, 12 - 15 Ekim 2016
39. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Nükleer Enerji Kavramına Yönelik Düşünceleri Bağımsız Kelime İlişkilendirme Örneği
X. Internatıonal Workshop On Nuclear Structure Properties, Sivas, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
41. Meslek Yüksekokullarına Sınavlı Ve Sınavsız Geçiş Uygulaması ile Yerleşen Öğrencilerin Akademik Başarılarının Karşılaştırılması
5th International Vocational Schools Symposium, 18 - 20 Mayıs 2016
42. Dördüncü Sınıfa Devam Eden Üstün Yetenekli Öğrenciler İle BaşarılıÖğrencilerin Rutin Olmayan Problem Çözümlerinin İncelenmesi
15. Uluslararsı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
43. Türk Eğitim Sisteminde Bir Gerçek Birleştirilmiş Sınıflar
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
44. Değerler Eğitimi Etkinliklerinin Okul Öncesi Öğretmenlerine Göre Değerlendirilmesi Nitel Bir Çalışma
Eğitimde Gelecek Arayışları: Dünden Bugüne Türkiye’de Beceri, Ahlak Ve Değerler Eğitimi Uluslararası Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, cilt.1, ss.623-649, (Tam Metin Bildiri)
45. Okul Öncesi Dönemde Reggio Emilia Yaklaşımı
Uluslararası Eğitimde Değişimler ve Yeni Yönelimler Sempozyumu, Konya, Türkiye, 22 - 24 Kasım 2013, (Tam Metin Bildiri)
46. Prospective Teachers Views Related To The Teaching Practice Process
Paedeia Conference, Ankara, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2015, ss.27, (Özet Bildiri)
47. A way for protection of school age children from unhealthy foods Traditional foods
The 3rd International Symposium on Traditional Foods From Adriatic to Caucasus, Sarajevo, Bosna-Hersek, 1 - 04 Ekim 2015, ss.44, (Özet Bildiri)
48. A way for protection of school age children from unhealthy foods Traditional foods
The 3rd International Symposium on Traditional Foods From Adriatic to Caucasus, Sarajevo, Bosna-Hersek, 1 - 04 Ekim 2015, ss.44, (Özet Bildiri)
49. Okul Öncesi Öğretmenliği Lisans Ders Programına Yeni Ders Önerisi Değerler Eğitimi ve Uygulamaları
Uluslararası İnsani Değerlerin Yeniden İnşası Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2014, cilt.1, ss.205-219, (Tam Metin Bildiri)
50. İsteğe Bağlı Olarak Okula Kaydedilen Öğrencilere Bitişik Eğik Yazı Öğretiminde Karşılaşılan Problemler
XIV. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.135, (Özet Bildiri)
51. Sinif yönetiminde öğretmen davranışları Nitel bir çalışma
12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Adnan Menderes Üniversitesi, Aydın., Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, ss.303-308, (Tam Metin Bildiri)
52. Sınıf Yönetiminde Öğretmen Davranışları: Nitel Bir Çalışma
12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, ss.303-308, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
9
1. Okul Temelli Planlama ile Okul Dışı Etkinlikler
Maarif Modeli Çerçevesinde Hayat Bilgisi Öğretimi, YAŞAROĞLU CİHAT, Editör, Pegem Akademi, ss.278-289, 2025
2. Yatılı ve Pansiyonlu Okul (YİBO, YBO, PİO) Uygulamaları
İlkokullarda Alternatif Eğitim Uygulamaları, Yaşaroğlu Cihat; Zengin Erdal, Editör, Vize Tek, Ankara, ss.35-51, 2023
5. İlkokulda Çevre Eğitimi Etkinlikleri
Etkinlik Temelli Çevre Eğitimi, Taner ÇİFÇİ,Aycan BULDUR, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.270-292, 2020
6. Çevre Eğitiminde Kullanılan Yöntem ve Teknikler
Etkinlik Temelli Çevre Eğitimi, Taner ÇİFTÇİ,Aycan BULDUR, Editör, Vizetek Yayınevi, Ankara, ss.135-164, 2020
7. Sürdürülebilirlik ve Çevre
Farklı Disiplinlerde Sürdürülebilirlik, Karaca, Şükran, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.43-64, 2020
8. Sürdürülebilirlik ve Çevre Eğitimi Uygulamaları
Farklı Disiplinlerde Sürdürülebilirlik, Karaca, Şükran, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.65-94, 2020
9. Head Start: Sığınmacı Çocuklar İçin Alternatif Bir Erken Müdahale Programı
Eğitim Bilimlerinde Akademik Araştırmalar, Gülcan Mıhladız, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.295-311, 2018
Metrikler
Yayın (WoS)
2
Yayın (Scopus)
2
Atıf (WoS)
50
H-İndeks (WoS)
2
Atıf (Scopus)
35
H-İndeks (Scopus)
4
Atıf (Scholar)
443
H-İndeks (Scholar)
11
Atıf (TrDizin)
59
H-İndeks (TrDizin)
4
Atıf (Sobiad)
121
H-İndeks (Sobiad)
6
Atıf (Diğer Toplam)
330
Toplam Atıf Sayısı
543
Proje
11
Tez Danışmanlığı
10