Articles Published in Other Journals
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ZİHİN TEORİLERİ VE BİLİŞSEL ESNEKLİKLERİNİN İNCELENMESİ
Sinop Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, 2025 (Peer-Reviewed Journal)
PİNOKYO ANİMASYON FİLMİNİN KÖK DEĞERLER ÇERÇEVESİNDE GÖSTERGEBİLİMSEL ÇÖZÜMLEMESİ
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, no.73, pp.422-464, 2025 (Peer-Reviewed Journal)
Sezai Karakoç ve Bir Medeniyet Algısı: Yitik Cennet
SOCIAL MENTALITY AND RESEARCHER THINKERS JOURNAL
, vol.11, no.1, pp.209-215, 2025 (Peer-Reviewed Journal)
4. SINIF DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ DERS KİTABINDA YER ALAN KÖK DEĞERLER: BİR DOKÜMAN İNCELEMESİ
Meriç Uluslararası Sosyal ve Stratejik Araştırmalar Dergisi
, vol.8, no.3, pp.201-221, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
10. SINIF FELSEFE DERS KİTABININ KÖK DEĞERLER AÇISINDAN İNCELEMESİ
Cumhuriyet Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.48, no.2, pp.125-134, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
Türkiye’de Harmanlanmış Öğrenme Alanında Yapılan Çalışmalar: Bir Doküman İncelemesi
Journal of Computer and Education Research
, vol.12, no.24, pp.718-737, 2024 (Peer-Reviewed Journal)

İlkokul Düzeyindeki Yabancı Dil Öğretimi Etkinliklerinin İncelenmesi
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
, vol.8, no.18, pp.217-225, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
Ortaokul Öğrencilerinin Dijital Oyun Bağımlılıkları ile Sosyal Anksiyeteleri Arasındaki İlişki
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.25, no.2, pp.691-712, 2024 (Peer-Reviewed Journal)

Analysis of Theses on Turkish Language Teaching Curriculum in Turkey: A Document Analysis
International e-Journal of Educational Studies
, vol.8, no.16, pp.1-13, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
Sınıf Öğretmenlerinin Eğitim Programları Değerlendirme Becerilerini Eğitim Programları Okuryazarlıklarından Yordanması
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi
, vol.14, no.2, pp.190-219, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
Türkiye'de Sosyal Bilgiler ve Hayat Bilgisi Derslerinde Değerler Eğitimi Konusunda Yapılan Lisansüstü Tezlerin Doküman İncelemesi
International SOCIAL MENTALITY AND RESEARCHER THINKERS Journal
, vol.10, no.79, pp.137-145, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
8. SINIF TÜRKÇE DERS KİTABININ KÖK DEĞERLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
EĞİTİM VE İNSANİ BİLİMLER DERGİSİ: TEORİ VE UYGULAMA
, vol.15, no.29, pp.105-130, 2024 (Peer-Reviewed Journal)

The Study of Thesis Made on Lifelong Learning in Turkey By Document Analysis
International e-Journal of Educational Studies
, vol.7, no.14, pp.310-323, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
The Effect of Health Literacy on Healthy Lifestyle and Health Education Awareness Level in Parents During Covid-19 Period
Turkish Studies - Economics, Finance, Politics
, vol.17, no.4, pp.1175-1192, 2022 (Peer-Reviewed Journal)

Materyal Destekli İşbirlikli Matematik Atölye Çalışmalarının 60-72 Aylık Çocukların Problem Çözme Becerilerine Etkisi
Journal of Computer and Education Research
, vol.10, no.20, pp.385-414, 2022 (Peer-Reviewed Journal)

Okul Öncesi Eğitimde Yapılandırılmış Materyal Destekli İşbirlikli Kodlama Atölye Çalışmalarının Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, vol.1, no.2, pp.72-84, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Ortaokul Öğrencilerinin Dijital Oyun Bağımlılıklarının Öz-Yeterlik Düzeylerine Etkisi: Yapısal Eşitlik Modeli Çalışması
e-International Journal of Educational Research
, vol.13, no.5, pp.132-150, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
AN INVESTIGATION OF THE SENSORY INTEGRATION MATERIALS DEVELOPED BY THE ASSOCIATE STUDENTS IN THE MATERIAL DEVELOPMENT COURSE
International Journal of Education, Technology and Science
, vol.2, no.3, pp.380-398, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRENME STİLLERİNİN BAŞARI YÖNELİMLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİS
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.62, pp.476-502, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
The Prediction Level of University Students' Critical Thinking Dispositions to Achievement Goal Orientations
INTERNATIONAL JOURNAL OF CURRICULUM AND INSTRUCTION (IJCI)
, vol.14, no.3, pp.2505-2530, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
The Effect of The Waldorf Approach Applied with The Cooperative Method on The Early Number Assessment Skills of 48-60 Months-Old Children
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATION AND TEACHING
, vol.9, no.3, pp.1096-1112, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Investigation of Secondary School Students' Critical Reading Skills and Listening/Watching Usage Strategies by Structural Equation Model
International Journal of Progressive Education
, vol.18, no.3, pp.309-325, 2022 (Peer-Reviewed Journal)

ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARI VE MOBİL ÖĞRENME HAZIRBULUNUŞLUKLARININ İNCELENMESİ
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.19, no.49, pp.277-294, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Öncesi Eğitimde Materyal Destekli İstasyon Tekniği ile Yapılandırılmış Matematiksel Örüntü Atölye Çalışmalarının Çocukların Görsel Algılama Becerilerine Etkisi
e-International Journal of Educational Research
, vol.13, no.3, pp.113-136, 2022 (Peer-Reviewed Journal)

THE EFFECT OF STRUCTURED MATERIAL SUPPORTED COLLABORATIVE CODING WORKSHOPS IN PRESCHOOL EDUCATION ON STUDENTS' BASIC SKILLS
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATION AND TEACHING
, vol.9, no.2, pp.740-764, 2022 (Peer-Reviewed Journal)

Ortaöğretim Öğrencilerinin Okula Yönelik Tutumlarının ve Başarı Amaç Yönelimlerinin Belirlenmesi
Journal of Computer and Education Research
, vol.10, no.19, pp.157-183, 2022 (Peer-Reviewed Journal)

İlkokul ve Ortaokul Öğretmenlerinin Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin İncelenmesi
Muallim Rıfat Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.4, no.1, pp.1-21, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
7. SINIF TÜRKÇE DERSİNDE UYGULANAN İŞBİRLİĞİNE DAYALI ÖĞRENME TEKNİKLERİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ
Cumhuriyet Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.46, no.1, pp.33-50, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
İşbirlikli Öğretim Tekniklerinin Türkçe Dersi ve Türkçe Dersine Yönelik Tutum Üzerindeki Etkisinin Belirlenmesi
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.24, no.46, pp.831-854, 2021 (Peer-Reviewed Journal)

Üniversite Öğrencilerinin Başarı Hedef Yönelimlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından Belirlenmesi
Türkiye Eğitim Dergisi
, vol.6, no.2, pp.394-411, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
The Effect of Cooperative Learning Methods and Individual Learning Method on Pre-ServiceScience Teachers’ Sub-Micro Level Conceptual Understanding at Equilibrium Chemistry
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, vol.15, no.3, pp.394-425, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
MESLEK YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN ÖZ-LİDERLİKALGILARI VE SOSYAL PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİNİNBELİRLENMESİ
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi/JRES
, vol.7, no.1, pp.80-105, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Üniversite Öğrencilerinin Dijital Bağımlılık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
International e-Journal of Educational Studies
, vol.4, no.7, pp.27-41, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
5. SINIF TÜRKÇE DERS KİTABININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, vol.7, no.13, pp.67-94, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
MESLEK YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN YAŞAM BOYU ÖĞRENME EĞİLİMLERİ VE KİTAP OKUMA ALIŞKANLIKLARINA İLİŞKİN TUTUMLARININ İNCELENMESİ
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH
, vol.12, no.66, pp.730-747, 2019 (Peer-Reviewed Journal)


SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN SAĞLIK OKURYAZARLIĞI VE AKILCI İLAÇ KULLANIM DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ
SOCIAL MENTALITY AND RESEARCHER THINKERS JOURNAL
, vol.5, no.21, pp.1107-1116, 2019 (Peer-Reviewed Journal)

5. Sınıf Türkçe Dersi Öğretim Programının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
, vol.3, no.5, pp.19-39, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN İLETİŞİM BECERİLERİ VE ÖZ-YETERLİK ALGILARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.38, no.1, pp.146-173, 2019 (Peer-Reviewed Journal)

SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN YAZMA KAYGILARI VE ÖZ-YETERLİK ALGILARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, vol.2019, no.12, pp.108-127, 2019 (Peer-Reviewed Journal)

Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Sosyal Kaygıları ve Genel Öz-Yeterlik Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
International e-Journal of Educational Studies
, vol.3, no.6, pp.78-96, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Ortaokul Öğretmenlerinin İyi Bir Eğitim Ortamını Sağlayan Yedi İlkenin Uygulanabilirlik Düzeyinin Belirlenmesi
Türkiye Eğitim Dergisi
, vol.4, no.1, pp.13-35, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Ortaokul öğretmenlerinin öğrencilerin ergenlik problemlerine ilişkin kullandıkları çözüm stratejileri
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.37, pp.57-84, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmen adaylarının öğretim teknolojileri ve materyal tasarımı dersine ilişkin görüşleri.
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi/e-International Journal of Educational Research
, vol.9, no.3, pp.60-84, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Ortaokul öğrencilerinin yazma kaygıları ve akademik özyeterlik inançlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.18, no.3, pp.1286-1312, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Ortaokul öğrencilerinin konuşma kaygıları ve akademik özyeterlik inançlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
International e-Journal of Educational Studies
, vol.2, no.1, pp.26-43, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE İSTASYON TEKNİĞİ KULLANIMINA İLİŞKİN NİTEL BİR ÇALIŞMA
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.21, pp.1-26, 2018 (Peer-Reviewed Journal)

ÇOCUK OYUNCAKLARININ ÇOCUKLARIN GELIŞIM ALANLARINA YÖNELIK ETKILERININ GÜNÜMÜZ BAĞLAMINDA İNCELENMESİ (SİVAS İLİ ÖRNEKLEMİ)
Kilis 7 Aralık Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.7, no.13, pp.35-47, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
İlkokul ve ortaokul öğretmenlerinin çokkültürlü eğitim tutumları ve demokratik tutumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.34, pp.90-109, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Ortaokul öğrencilerinin akademik öz yeterlik algıları ve okuma stratejileri bilişüstü farkındalıkları
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.14, no.1, pp.745-778, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Ortaokul öğrencilerinin dinleme kaygıları ve akademik özyeterlik inançlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
International e-Journal of Educational Studies (IEJES)
, vol.1, no.1, pp.12-31, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
The effect of station technique on academic success, attitude, and retention in turkish language teaching
JOURNAL OF EDUCATION AND PRACTICE
, vol.8, no.21, pp.197-221, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Geçmişten günümüze uzanan süreçte oyun ve oyuncaklardaki farklılaşmanın incelenmesi (Sivas ili örneklemi)
International e-Journal of Educational Studies (IEJES)
, vol.1, no.2, pp.69-87, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Türkçe Öğretmenleri ve Öğretmen Adaylarının İyi Bir Eğitim Ortamını Sağlayan Yedi İlkenin Uygulanabilirlik Düzeyinin Belirlenmesi
KAFKAS EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
, vol.3, no.2, pp.10-22, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences
ATİPİK OTİZM VE GÖLGE ÖĞRETİCİLİK ÜZERİNE RETROSPEKTİF TEKİL VAKA ÇALIŞMASI
1st INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION RESEARCHES, Sivas, Turkey, 01 May 2025, (Full Text)
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN GÖZÜNDEN İLKOKULA BAŞLAMA YAŞI
1st INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION RESEARCHES, Sivas, Turkey, 01 May 2025, (Full Text)
OKUL ÖNCESİ ÖĞRENCİLERİNİN DİNLEME BECERİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
1st INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION RESEARCHES, Sivas, Turkey, 09 April 2025, (Full Text)
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN YAPAY ZEKÂ TUTUMLARI
1st INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION RESEARCHES, Sivas, Turkey, 09 March 2025, (Full Text)
MODERNİZMİN KADIN ALGISI ÜZERNE ETKİLERİ
1st INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION RESEARCHES, Sivas, Turkey, 09 March 2025, (Full Text)
TÜRKİYE YÜZYILI MAARİF MODELİ’NİN SINIF ÖĞRETMENLERİ GÖRÜŞLERİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
1st INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION RESEARCHES, Sivas, Turkey, 09 March 2025
SOSYAL MEDYANIN BEDEN ALGISI ÜZERİNE ETKİLERİ
1st INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION RESEARCHES, Sivas, Turkey, 09 March 2025
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN YAZMA ÖZERKLİĞİ ALGILARI
1st INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION RESEARCHES, Sivas, Turkey, 09 March 2025
ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN METAVERSE ORTAMINA İLİŞKİN FARKINDALIKLARI
1st INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION RESEARCHES, Sivas, Turkey, 09 March 2025, (Full Text)
DETACHMENT (KOPMA) FİLMİNİN TEMATİK ÇERÇEVEDE GÖSTERGEBİLİMSEL ÇÖZÜMLEMESİ
1st INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION RESEARCHES, Sivas, Turkey, 09 March 2025, (Full Text)
İRAN ÖĞRETMEN YETİŞTİRME SİSTEMİ
1st INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION RESEARCHES, Sivas, Turkey, 09 March 2025, (Full Text)
İNGİLTERE’DE ÖĞRETMEN YETİŞTİRME SÜREÇLERİ VE BU SÜREÇLERİN ÖĞRETMENLERİN MESLEKİ YAŞANTILARINA ETKİSİ
1st INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION RESEARCHES, Sivas, Turkey, 09 March 2025, (Full Text)
ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN YABANCI DİL ÖĞRENME ÇABALARI
1st INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION RESEARCHES, Sivas, Turkey, 09 March 2025, (Full Text)
ABD ÖĞRETMEN YETİŞTİRME SİSTEMİ VE SÜREÇLERİ
1st INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION RESEARCHES, Sivas, Turkey, 09 March 2025, (Full Text)
FİNLANDİYA’DA ÖĞRETMEN YETİŞTİRME SİSTEMİ
1st INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION RESEARCHES, Sivas, Turkey, 09 March 2025, (Full Text)
ÖĞRETMEN ADAYLARININ AİLE AİDİYET DÜZEYLERİ
1st INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION RESEARCHES, Sivas, Turkey, 09 March 2025, (Full Text)
ERGENLERDE AKRAN ZORBALIĞI
TROIA 1st INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Çanakkale, Turkey, 29 January 2025, (Full Text)
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN EV ÖDEVİ MOTİVASYON DÜZEYLERİ
TROIA 1st INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Çanakkale, Turkey, 29 January 2025, (Full Text)
ÖĞRETMEN ADAYLARININ KÜLTÜREL ZEKÂ DÜZEYLERİ
SELÇUK 11. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Konya, Turkey, 27 November 2024, (Full Text)
ÖĞRETMEN ADAYLARININ KÜRESEL VATANDAŞLIK YETERLİKLERİ
SELÇUK 11. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Konya, Turkey, 27 November 2024
ÖĞRETMEN ADAYLARININ DÖNÜT VE DÜZELTME ALGILARI
CUMHURIYET 13th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Ankara, Turkey, 12 October 2024, (Full Text)
ÖĞRETMEN ADAYLARININ DERS DIŞI ÇALIŞMA ALIŞKANLIKLARI
CUMHURIYET 13th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Ankara, Turkey, 12 October 2024
Müzeye Dönüştürülen Sivas Sanayi Mektebinin Sivas Eğitimine ve Şehir Kimliğine Etkileri
ULUSLARARASI ŞEHİR VE KİMLİK SEMPOZYUMU, Sivas, Turkey, 3 - 04 November 2022, (Summary Text)
Ortaokul Öğrencilerinin Dijital Oyun Bağımlılıklarının Sosyal Özyeterliklerine Etkisi
II.International Multidisciplinary Digital Life Congress, Ankara, Turkey, 20 - 22 May 2022, pp.64-65, (Summary Text)
Ortaokul Öğrencilerinin Dijital Ortamda Ahlaki Değerlere Yönelik Algılarının Belirlenmesi
II.International Multidisciplinary Digital Life Congress, Ankara, Turkey, 20 - 22 May 2022, pp.80-88, (Full Text)
Opinions of School Administrators on Multicultural Education Attitudes and Democratic Attitudes: A Mixed Method Study (Okul Yöneticilerinin Çokkültürlü Eğitim Tutumlarına ve Demokratik Tutumlarına İlişkin Görüşleri: Bir Karma Yöntem Çalışması)
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Turkey, 18 - 22 April 2018, (Summary Text)
Examination of Reading Anxieties and Metacognitive Reading Strategies of Secondary School Students in Terms of Various Variables (Ortaokul Öğrencilerinin Okuma Kaygıları ve Üstbilişsel Okuma Stratejilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi)
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Turkey, 18 April - 22 October 2018, (Full Text)
Ortaokul Öğrencilerinin Konuşma Kaygıları ve Özyeterlik İnançlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Turkey, 26 - 28 October 2017, (Summary Text)
İlk ve Ortaokul Öğretmenlerinin Liderlik Rolü Davranışları ile Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri Arasındaki İlişki
8. Uluslararası Eğitim Yönetim Forumu (EYFOR), Ankara, Turkey, 19 - 21 October 2017, (Summary Text)
Ortaokul Öğrencilerinin Dinleme Kaygıları ve Özyeterlik İnançlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
8. Uluslararası Eğitim Yönetim Forumu (EYFOR), Ankara, Turkey, 19 - 21 October 2017, (Summary Text)
Solution Strategies Used By Secondary School Teachers Related To Puberty Problems Of Students (Ortaokul Öğretmenlerinin Öğrencilerin Ergenlik Problemlerine İlişkin Kullandıkları Çözüm Stratejileri)
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Turkey, 20 April - 23 October 2017, (Summary Text)
İlkokul ve Ortaokul Öğretmenlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından Çokkültürlü Eğitim ve Demokratik Tutum Becerilerinin İncelenmesi
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Turkey, 27 - 30 October 2016, (Summary Text)
Türkçe Öğretmenleri ve Öğretmen Adaylarının İyi Bir Eğitim Ortamını Sağlayan Yedi İlkenin Uygulanabilirlik Düzeyinin Belirlenmesi
Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Turkey, 21 - 24 April 2016, (Summary Text)
Books
OKUL DIŞI ÖĞRENME VE ÖĞRETME ORTAMLARI
in: ETKİNLİK ÖRNEKLERİYLE OKUL DIŞI ÖĞRENME: DUVARSIZ OKULLAR, ARSLAN AYSEL, KAYAHAN YÜKSEL DİDEM, Editor, VİZETEK YAYINCILIK, Ankara, pp.1-42, 2024
Nitelikli Öğretmen Yetiştirme
in: Eğitim Alanında Güncel Bilimsel Araştırmalar II, ABUZER AKGÜN, ÜMİT DURUK, Editor, İKSAD, Ankara, pp.19-48, 2023
Müzeye Dönüştürülen Sivas Sanayi Mektebinin Sivas Eğitimine ve Şehir Kimliğine Etkileri
in: ŞEHİR VE KİMLİK, HAKAN YEKBAŞ, AHMET YÜKSEL, Editor, Sivas Cumhuriyet Üniversitesİ, Sivas, pp.453-472, 2023
HOLİSTİK ÖĞRENME
in: Eğitim Alanında Güncel Bilimsel Araştırmalar 2, TARANA NAĞIYEVA, Editor, İksad Yayınevi, Ankara, pp.51-88, 2023
FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETİM STRATEJİLERİ
in: KAPSAYICI EĞİTİM, Didem KAYAHAN-YÜKSEL, MUSTAFA ERSOY, Editor, EĞİTEN KİTAP, Ankara, pp.159-190, 2023
KÜRESELLEŞEN DÜNYADA DİJİTAL EĞİTİM PLATFORMLARI: KİTLESEL AÇIK ÇEVRİMİÇİ DERSLER (KAÇD)
in: KÜRESELLEŞME VE EĞİTİM, İHSAN TOPCU, ŞENEL ELALDI, Editor, SONÇAĞ AKADEMİ, Ankara, pp.101-138, 2022
KÜRESEL EĞİTİM: KİTLESEL AÇIK ÇEVRİMİÇİ DERS (KAÇD) UYGULAMALARI
in: KÜRESELLEŞME VE EĞİTİM, İHSAN TOPCU, ŞENEL ELALDI, Editor, SONÇAĞ AKADEMİ, Ankara, pp.139-172, 2022
DİJİTAL EĞİTİMİN TARİHİ
in: ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ, MUSTAFA ERSOY, Editor, EĞİTEN KİTAP, Ankara, pp.25-72, 2022